Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:00:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192769 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #10400 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 21:21:18 »

Szia! Vezetékszakadás vagy zárlat? A csomiajtónál nem mennek kábelek? Nem törhettek meg? A 4 ajtóst nem ismerem, csak kérdezem. Szvsz vidd el egy maszek autóvilishez, percek alatt kiméri hol van gond.

Szia!

Én is arra gondolok hogy talán a csomi tartónál, mert ahol megy a kábel abban a gumi csőben, arra valahogy rázáródik a csomi ajtó ,csak azt nem értem hogy a lámpát akkor miért kapcsolja le, bár lehet külön szálon megy a visszajelző. Felkeresek valami szakit, aztán meglátjuk.

Köszi
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
alf69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #10401 Dátum: 2012.04.19 csütörtök, 21:28:29 »

Hello!

MK3 2004 kombi 130 lo.
Januarban Bulgariaban elment a generator, beszereltek helyette egy helyi gyartmanyut mellyel kabe 2500 km-et autoztam.Ezutan hol kigyulladt a toltesjelzo lampa (nem toltott csak 12.5v) hol nem. Most nem gyul ki de 14.8-14.9 -et tolt.
Mi ez?
Naplózva

Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10402 Dátum: 2012.04.20 péntek, 08:07:04 »

Hello!

MK3 2004 kombi 130 lo.
Januarban Bulgariaban elment a generator, beszereltek helyette egy helyi gyartmanyut mellyel kabe 2500 km-et autoztam.Ezutan hol kigyulladt a toltesjelzo lampa (nem toltott csak 12.5v) hol nem. Most nem gyul ki de 14.8-14.9 -et tolt.
Mi ez?

A 14.8-14.9-es töltő feszültségre azt mondanám, generátor szénkefe kopás.
Naplózva
szoke1979
Vendég
« Új hozzászólás #10403 Dátum: 2012.04.20 péntek, 13:07:37 »

Sziasztok!

Abban kérem a segitségeteket,h a mondeomon a bal oldali oldal indexem nem villog!Szétszedtem a csatlakozót fulytam bele wd-40-et mert elég korodált volt gondolom vizet kaphatott plusz még cseréltem benne 3-om izzót is de akkor sem villog!
Mi lehet a probléma akkor???
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #10404 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:20:37 »

Szia! Vezetékszakadás vagy zárlat? A csomiajtónál nem mennek kábelek? Nem törhettek meg? A 4 ajtóst nem ismerem, csak kérdezem. Szvsz vidd el egy maszek autóvilishez, percek alatt kiméri hol van gond.

Sziasztok!

Hála ma a jó időnek nekiestem a probléma megkeresésének. Egy kábel volt elszakadva a gumi összekötő alatt amiben a kábelek futnak a kasztni és a csomagtartó között.
Ráadásul így már be lehetett programozni az autómatikus ajtózárást is, ami eddig nem sikerült, valószínűleg azért, mert a rendszer úgy érzékelte, hogy egy ajtó nyitva van.

köszi mindenkinek a tippeket, üdv
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10405 Dátum: 2012.04.20 péntek, 19:57:11 »

Sziasztok!
Ablakemelő gond...
Kipróbáltam az ablakprogramozást, működik is szépen távirányítóról, egyedül a bal első nem mozdul...  Angry
Valamint  a bal elsőről nem tudom vezérelni a többi ablakot... Vagyis felhúzni fel tudom őket ha le vannak húzva delefelé nem működik...
Mi lehet a kórság?!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10406 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:01:14 »

Sziasztok!
Ablakemelő gond...
Kipróbáltam az ablakprogramozást, működik is szépen távirányítóról, egyedül a bal első nem mozdul...  Angry
Valamint  a bal elsőről nem tudom vezérelni a többi ablakot... Vagyis felhúzni fel tudom őket ha le vannak húzva delefelé nem működik...
Mi lehet a kórság?!
Távirányítóról letudod az összest egy gombnyomásra engedni.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #10407 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:08:59 »

A 14.8-14.9-es töltő feszültségre azt mondanám, generátor szénkefe kopás.

Szenkefe? Uj generatornal? Az igaz, hogy bolgar gyartmany.
Leszereltetem oszt megnezzuk.
Naplózva

Galaxy 2014 Titanium 140 LE
Mondeo 2004 kombi ghia 130LE
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10408 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:12:03 »

Távirányítóról letudod az összest egy gombnyomásra engedni.Huh?

Nem. Távirányítóról vezérelve a bal első kivételével mind a 3 lemegy-felmegy ahogy elő van írva neki, a bal elsőt csak belülről tudom mozgatni.
És a bal első ajtón lévő 4 gombos ablakvezérlő modulról kezelve a másik 3 ablakot csak felhúzni tudom ha azok lehúzott állapotban vannak.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10409 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:18:42 »

Nem. Távirányítóról vezérelve a bal első kivételével mind a 3 lemegy-felmegy ahogy elő van írva neki, a bal elsőt csak belülről tudom mozgatni.
És a bal első ajtón lévő 4 gombos ablakvezérlő modulról kezelve a másik 3 ablakot csak felhúzni tudom ha azok lehúzott állapotban vannak.
Egy próbát megér áramtalanítsd a kocsit egy fél órára és kezd el előről a programozást.A rádiót is kell ezután kóddal.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10410 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:22:09 »

Egy próbát megér áramtalanítsd a kocsit egy fél órára és kezd el előről a programozást.A rádiót is kell ezután kóddal.

Holnap megpróbálom, most szolgálatban vagyok... Smiley
És ha ez sem segít?!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10411 Dátum: 2012.04.20 péntek, 20:43:07 »

Holnap megpróbálom, most szolgálatban vagyok... Smiley
És ha ez sem segít?!
Próbáld meg optimistán azt majd gondolkodunk tovább. wave wave wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10412 Dátum: 2012.04.20 péntek, 21:49:21 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5248.0
Bekötéshez talán az első drótjainak leágaztatása tűnik a legegyszerűbbnek.

Sziasztok! Szia Smiley

Megvettem a lámpát, készítettem rá rgy kábelkorbácsot. Szerintem holnap megcsinálom a sablont, ami a kárpit vágásához szükséges. 2 kérdésem van  Huh?

- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
- Ha már előre húztam a kábelt, akkor az első világításról milyen módon húzzam le a delejt? Metszem meg a kábelt, valahol, ott patkoljam meg, majd szigetelőszalag?

Köszi a  help-et  worship
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #10413 Dátum: 2012.04.21 szombat, 08:15:53 »

Sziasztok! Szia Smiley
Szerintem holnap megcsinálom a sablont, ami a kárpit vágásához szükséges. 2 kérdésem van  Huh?

- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?


Szia!

Én egy kicsi fűrészlapot (csontfűrész) használtam, pl egy dekopirfűrész apró fogú lapja is jó lehet  integet2
http://kepfeltoltes.hu/120413/DSCF7268_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

« Utoljára szerkesztve: 2012.04.21 szombat, 10:38:06 írta V.Tamás » Naplózva
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #10414 Dátum: 2012.04.21 szombat, 08:49:59 »

Elakadtam. Vagy lehet hogy a végére értem, s tényleg *** a GEM Sad

Szóval az ALF-tól kapott (köszi érte worship) zárat összelegóztam, hogy a mikrokapcsolók müködjenek, kimértem, ez oké.
Összekötöttem az Andy-től kapott (köszi érte!  worship) GEM-mel. Természetesen ahogy megkapta a feszt, egyből riasztott.
A zárral "emuláltam" a kulccsal történő nyitást. Ennek eredménye az lett, hogy a sziréna nem szólt, de az index villogott tovább.
Csináltam a zárás-nyitást, változás nem történt. Majd el kellett szaladnom vmerre, mire visszaértem, már nem villogott!!!

Ezután ha bezártam, nem jelzett semmit, nyitásra jelre egyet villant az index, ajtó nyitás után se riasztott, viszont fura ding-ding-elő hangott adott ki. Sokkal halkabb s finomabbat mint a világítás visszajelző. Viszont a kulcsot ezután sem tudtam rátanítani.
Majd egyszer csak újra elkezdett riasztani Sad

Tényleg el tud romlani egy GEM modul így?!  rinya
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #10415 Dátum: 2012.04.21 szombat, 09:04:37 »

Sziasztok!
Ablakemelő gond...
Kipróbáltam az ablakprogramozást, működik is szépen távirányítóról, egyedül a bal első nem mozdul...  Angry
Valamint  a bal elsőről nem tudom vezérelni a többi ablakot... Vagyis felhúzni fel tudom őket ha le vannak húzva delefelé nem működik...
Mi lehet a kórság?!

Nézd meg a csatlakozót az ajtó sarkánál, tekerj rajta egyet, hátha ott laza a csatlakozás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #10416 Dátum: 2012.04.21 szombat, 09:06:53 »

Sziasztok! Szia Smiley

Megvettem a lámpát, készítettem rá rgy kábelkorbácsot. Szerintem holnap megcsinálom a sablont, ami a kárpit vágásához szükséges. 2 kérdésem van  Huh?

- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
- Ha már előre húztam a kábelt, akkor az első világításról milyen módon húzzam le a delejt? Metszem meg a kábelt, valahol, ott patkoljam meg, majd szigetelőszalag?

Köszi a  help-et  worship

Dekopírhoz van szivacs- és filcvágó lap, ami tulajdonképpen egy késpenge fűrészfog nélkül. Ha az nincs, akkor aprószemű lappal (fémfűrészlap), szintén dekopírba fogva a nagyoláshoz, utána késsel kifaragva a kész méretre?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10417 Dátum: 2012.04.21 szombat, 09:56:31 »

...
- Mivel érdemes vágni a kárpitot, hogy ne barmoljam nagyon össze?
- Ha már előre húztam a kábelt, akkor az első világításról milyen módon húzzam le a delejt? Metszem meg a kábelt, valahol, ott patkoljam meg, majd szigetelőszalag?
....

1. Én snitzerrel vágtam ki. Ügyelj rá, hogy lassan haladj és első körben inkább szűkebb legyen a kivágás, utólag nehéz passzentossá tenni.
2.
-Vegyél 3 db késes (fiú) kábelsarut, 3 db anya kábelsarut amelyek passzolnak az elöl lévő lámpa kivezetéseire illetve az első lámpára menő elektromos csatlakozók műanyag hüvelyeibe.
-Vágj 3 db 10-15 cm-es vezetékdarabot, majd rögzítsd minden vezetékdarab egyik végére a késes sarut (ez fogod belecsúsztatni az első lámpára menő vezeték műanyag hüvelyébe)
-A rövid vezetékdarabok másik végét sodord össze a hátsó lámpára menő vezetékdarabbal (ez a leágazás a hátsó lámpához), majd erre az összesodort végre rögzítsd az anya kábelsarut (ez fog menni az első lámpa csatlakozó végeire.
-Nekem nem volt műanyagházas csatlakozóm a hátsó lámpához, ezért nekem még kellett további 3 anya kábelsaru a hátra menő vezetékek végére, hogy rá tudjam kötni a hátsó lámpa csatlakozóira. Szigetelőszalagról ne feledkezz meg.
Raktam fel néhány képet, remélem segítenek.
 

 


Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10418 Dátum: 2012.04.21 szombat, 10:31:47 »

Sziasztok!

Hála ma a jó időnek nekiestem a probléma megkeresésének. Egy kábel volt elszakadva a gumi összekötő alatt amiben a kábelek futnak a kasztni és a csomagtartó között.
Ráadásul így már be lehetett programozni az autómatikus ajtózárást is, ami eddig nem sikerült, valószínűleg azért, mert a rendszer úgy érzékelte, hogy egy ajtó nyitva van.

köszi mindenkinek a tippeket, üdv


 eljen integet2
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #10419 Dátum: 2012.04.21 szombat, 11:37:23 »

Asszem megint bénáztam  vigyor3 hogyan tudom alapra állítani a pillanatnyi fogyasztásmérőt? Vagyis "nullázni"?

Benyomtam hosszan az ott lévő gombot, amikor a kijelzőn az volt, de most horror értékeket mutat, pedig a korábbi 13-ról, már 8.1-nél tartottam  Roll Eyes
Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10420 Dátum: 2012.04.21 szombat, 12:12:39 »

Asszem megint bénáztam  vigyor3 hogyan tudom alapra állítani a pillanatnyi fogyasztásmérőt? Vagyis "nullázni"?

Benyomtam hosszan az ott lévő gombot, amikor a kijelzőn az volt, de most horror értékeket mutat, pedig a korábbi 13-ról, már 8.1-nél tartottam  Roll Eyes

Igazából a talpaddal tudod be állítani. Nem értem azt a fogyi mérőt mert ugyan olyan stílusban vezetek és gondol egyet le megy 6.6 re aztán fel megy 8.4 re aztán 7.2 őn stagnál. Mondjuk nekem még nem sikerült 13 ra fel csalni  wow1 de minél többet mész vele szerintem annál lejjebb megy főleg ha pályán mész vele. De akár mennyit is mutat mindig baromság mert a fogyim 6-7 között van. Nem valami pontos műszer  falbav
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10421 Dátum: 2012.04.21 szombat, 12:55:35 »

Igazából a talpaddal tudod be állítani. Nem értem azt a fogyi mérőt mert ugyan olyan stílusban vezetek és gondol egyet le megy 6.6 re aztán fel megy 8.4 re aztán 7.2 őn stagnál. Mondjuk nekem még nem sikerült 13 ra fel csalni  wow1 de minél többet mész vele szerintem annál lejjebb megy főleg ha pályán mész vele. De akár mennyit is mutat mindig baromság mert a fogyim 6-7 között van. Nem valami pontos műszer  falbav

így van. Átlagol, és 99literről számol vissza, ha nulláztad. Ha ugyanabban a stílusban és körülmények között vezeted mint előtte, akkor vissza fog állni, minél többet mész vele.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.22 vasárnap, 09:44:14 írta Mad-V » Naplózva
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10422 Dátum: 2012.04.21 szombat, 14:40:20 »

mere találom a tps szenzort? a gázpedálon van vagy a motor térben? és olvastam a wikin hogy hogyan lehet tesztelni, ott írják hogy egy gombostűt kell be szúrni a kábelhez de nem tudom hogy melyikbe. nem csinált már valaki ilyet? köszi
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10423 Dátum: 2012.04.21 szombat, 16:01:03 »

Elakadtam. Vagy lehet hogy a végére értem, s tényleg *** a GEM Sad

Szóval az ALF-tól kapott (köszi érte worship) zárat összelegóztam, hogy a mikrokapcsolók müködjenek, kimértem, ez oké.
Összekötöttem az Andy-től kapott (köszi érte!  worship) GEM-mel. Természetesen ahogy megkapta a feszt, egyből riasztott.
A zárral "emuláltam" a kulccsal történő nyitást. Ennek eredménye az lett, hogy a sziréna nem szólt, de az index villogott tovább.
Csináltam a zárás-nyitást, változás nem történt. Majd el kellett szaladnom vmerre, mire visszaértem, már nem villogott!!!

Ezután ha bezártam, nem jelzett semmit, nyitásra jelre egyet villant az index, ajtó nyitás után se riasztott, viszont fura ding-ding-elő hangott adott ki. Sokkal halkabb s finomabbat mint a világítás visszajelző. Viszont a kulcsot ezután sem tudtam rátanítani.
Majd egyszer csak újra elkezdett riasztani Sad

Tényleg el tud romlani egy GEM modul így?!  rinya
motortér/csomagtér/ajtó nicstás érzékelőid vannak??

ha ezek nincsenek, akkor riaszt. le kell testelni a megfelelő lábakat.

riasztó érzékelői bekötve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #10424 Dátum: 2012.04.21 szombat, 21:30:29 »

mere találom a tps szenzort? a gázpedálon van vagy a motor térben? és olvastam a wikin hogy hogyan lehet tesztelni, ott írják hogy egy gombostűt kell be szúrni a kábelhez de nem tudom hogy melyikbe. nem csinált már valaki ilyet? köszi

A gázpedálon van. Elsőnek nézd meg Formidable-lel, hogy mit mutatnak a potik. 2-3 oldalon belül visszafelé kérdeztem ugyanezt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #10425 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 01:33:04 »

sziasztok! tényleg sos segitségre lenne szükségem!
a kocsi hidegen nem hajlandó indulni! vagy sokat forgat,és semmi,vagy beindul,de le is áll, alapjárati motor cserélve.de a baj még mindig fent áll!! ötlet valaki? csak nekem van ilyen szerencsém ezzel az autóval?Huh?
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10426 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 07:11:12 »

-Nekem nem volt műanyagházas csatlakozóm a hátsó lámpához, ezért nekem még kellett további 3 anya kábelsaru a hátra menő vezetékek végére, hogy rá tudjam kötni a hátsó lámpa csatlakozóira. Szigetelőszalagról ne feledkezz meg.
Raktam fel néhány képet, remélem segítenek.


Válasz

Szia!

Köszi a tippeket! Első a faragás, aztán nekiállok lopni a delejt Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10427 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 09:46:00 »

sziasztok! tényleg sos segitségre lenne szükségem!
a kocsi hidegen nem hajlandó indulni! vagy sokat forgat,és semmi,vagy beindul,de le is áll, alapjárati motor cserélve.de a baj még mindig fent áll!! ötlet valaki? csak nekem van ilyen szerencsém ezzel az autóval?Huh?

Ez most a benzines?
Naplózva
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #10428 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 16:49:04 »

motortér/csomagtér/ajtó nicstás érzékelőid vannak??

ha ezek nincsenek, akkor riaszt. le kell testelni a megfelelő lábakat.

riasztó érzékelői bekötve??
Ezek le vannak testelve aminek le kell testelve lennie, aminek meg lógnia kell, az lóg.
Egyéb érzékelők nincsenek, de a kábelkorbácsomon sincs rajta (se a kiegészítő sziréna, se az ultrahangos izék), mivel fapad kábelköteget szereztem anno, amiben nem volt riasztó. Sad

A kérdés most az, hogy merjek venni egy másik modult, azzal jó lesz, vagy soha nem fogom tudni a riasztót megcsinálni az Escortban?
(bár azt hozzá kell tenni, hogy Andy úgy adta a modult, hogy rendes mk3-as Mondeo-ban is riasztó gond volt vele)
Naplózva
Maszat
Vendég
« Új hozzászólás #10429 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 18:19:36 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy most keresgettem az első lámpákba gyári izzókat, de találtam kb 10 félét... mind D2S csak a gyári számuk más... mi a különbség ezek között illetve nekem milyen féle fajta kell bele?!
Köszi előre is!
Naplózva
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #10430 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 19:51:04 »

-Nekem nem volt műanyagházas csatlakozóm a hátsó lámpához, ezért nekem még kellett további 3 anya kábelsaru a hátra menő vezetékek végére, hogy rá tudjam kötni a hátsó lámpa csatlakozóira. Szigetelőszalagról ne feledkezz meg.
Raktam fel néhány képet, remélem segítenek.

[/quote]

Sikerült befaragni a lámpát, nagyon köszönöm a segítséget! Tök jó lett eltekintve attól, hogy talán másfél centit balra el van csúszva... bár ez csak a csomagtartó felől nézve vehető észre, ha nagyon sasol az ember  integet2
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #10431 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 19:56:53 »

így van. Átlagol, és 99literről számol vissza, ha nulláztad. Ha ugyanabban a stílusban és körülmények között vezeted mint előtte, akkor vissza fog állni, minél többet mész vele.
ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10432 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 20:09:09 »

ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Akkor az nem jó.Az sokat csalhat neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
turpy
Vendég
« Új hozzászólás #10433 Dátum: 2012.04.22 vasárnap, 23:14:17 »

ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.

Nekem egy olyan 50km után kezd beállni addig sokat változik lefele meg felfele attól függően hogy megyek vele. Nekem 6,5 és 7,5 között szokott lenni, egy kicsivel eszik kevesebbet ilyen 6 körül vagy kicsit többet.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10434 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 07:51:20 »

ha nullázom egy kilométeren belül beáll.egyébként 3.5-4.5 litert mutat ettöl nekem nem megy feljebb.
Akkor indítsd be a motort is  eplus2  Wink
Naplózva
napu
Vendég
« Új hozzászólás #10435 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 10:30:31 »

Akkor indítsd be a motort is  eplus2  Wink

Az átlagfogyi a kereskedésben való beindítgatás utáni 13-ról lement 8.1-re, aztán nulláztam, hátha reálisabb lesz egy idő múlva. Most nem akar 10.4 alá menni, pedig féltankkal simán lemegyek közel 400 kilcsit. Abból indultam ki, hogy ha nincs az átlagban magas érték (mint a 13), akkor közelebb leszek az igazsághoz  vigyor3
Mindegy végülis, csak gondoltam elvárhatom a vastól a hiteles, PC tájékoztatást  eplus2 angel
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #10436 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 14:21:32 »

Az átlagfogyi a kereskedésben való beindítgatás utáni 13-ról lement 8.1-re, aztán nulláztam, hátha reálisabb lesz egy idő múlva. Most nem akar 10.4 alá menni, pedig féltankkal simán lemegyek közel 400 kilcsit. Abból indultam ki, hogy ha nincs az átlagban magas érték (mint a 13), akkor közelebb leszek az igazsághoz  vigyor3
Mindegy végülis, csak gondoltam elvárhatom a vastól a hiteles, PC tájékoztatást  eplus2 angel
Minden tankoláskor nullázd ki, és összevetheted a számolt fogyasztással.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #10437 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 16:15:40 »

Minden tankoláskor nullázd ki, és összevetheted a számolt fogyasztással.  wave
Miután levonod azt a kb fix litert vagy decit, amennyivel csal... sajnos...  Undecided
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #10438 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:10:08 »

Akkor az nem jó.Az sokat csalhat neked.
azt gondoltam,hogy nem jó.de itt még senkinek sem volt jó soha.csak leirtam nekem mit mutat . mitöl lesz jó?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10439 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 17:36:15 »

Nézd meg a csatlakozót az ajtó sarkánál, tekerj rajta egyet, hátha ott laza a csatlakozás.

AndyA

Na megmozgattam, széthúztam-összedugtam a csatlakozót. No most hol működik az ablak, hol nem, hol lefelé megy ha felfelé húzom, stb...  wow1
Most jön a "fél óra akkusaru nélkül" project.. Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #10440 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 18:21:31 »

ismerösömnek inditás után folyamatosan ég a légzsák visszajelzö.tud valaki konkrét hibáról?F1-es az autó.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #10441 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 18:54:39 »

Indutás után nem villog pár másodpercig?
Ha nem akkor lehet csak biztosíték, más hiba esetén villogni kéne.
ismerösömnek inditás után folyamatosan ég a légzsák visszajelzö.tud valaki konkrét hibáról?F1-es az autó.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #10442 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:07:08 »

Indutás után nem villog pár másodpercig?
Ha nem akkor lehet csak biztosíték, más hiba esetén villogni kéne.
de villog neki,hogy mennyit azt nem mondta.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #10443 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:24:20 »

Na megmozgattam, széthúztam-összedugtam a csatlakozót. No most hol működik az ablak, hol nem, hol lefelé megy ha felfelé húzom, stb...  wow1
Most jön a "fél óra akkusaru nélkül" project.. Smiley

Project befejezve...
Változás semmi...  Angry
Ebből már villamossági szerelő lesz...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10444 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:25:34 »

Na megmozgattam, széthúztam-összedugtam a csatlakozót. No most hol működik az ablak, hol nem, hol lefelé megy ha felfelé húzom, stb...  wow1
Most jön a "fél óra akkusaru nélkül" project.. Smiley
Akkor az kontakhiba az ajtóátvezetőnél. Kis WD-40-nel meg kéne kínálni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #10445 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 19:59:54 »

Elvileg a hibakódot villogja el kétszer, a hibakód két számjegyű.
Itt találod melyik hibakód mit jelent: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Airbag_Flash_Codes
de villog neki,hogy mennyit azt nem mondta.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #10446 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 20:23:47 »

Elvileg a hibakódot villogja el kétszer, a hibakód két számjegyű.
Itt találod melyik hibakód mit jelent: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Airbag_Flash_Codes
21 a hiba kód.a linked alapján ezek a variációk vannak:

1,29 DTC B2293 hibaérték 27: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,30 DTC B2293 hibaérték 26: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,31 DTC B2293 hibaérték 25: Utas oldali légzsák első szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,32 DTC B2293 hibaérték 24: Utas oldali légzsák első szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21
1,37 DTC B2293 hibaérték 19: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,38 DTC B2293 hibaérték 18: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,39 DTC B2293 hibaérték 17: Utas oldali légzsák második szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,40 DTC B2293 hibaérték 16: Utas oldali légzsák második szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21

és ez mit jelent,ill mi a teendö?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #10447 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 20:38:07 »

Ezek szerint az utas oldali légzsákkal lesz valami, első körben a csatlakozókat és a kábeleket kellene ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás, vagy valami más
fizikai probléma.
21 a hiba kód.a linked alapján ezek a variációk vannak:

1,29 DTC B2293 hibaérték 27: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,30 DTC B2293 hibaérték 26: Utas oldali légzsák első szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,31 DTC B2293 hibaérték 25: Utas oldali légzsák első szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,32 DTC B2293 hibaérték 24: Utas oldali légzsák első szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21
1,37 DTC B2293 hibaérték 19: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid földre. Lámpa vaku kód: 21
1,38 DTC B2293 hibaérték 18: Utas oldali légzsák második szakaszban rövid akkumulátor. Lámpa vaku kód: 21
1,39 DTC B2293 hibaérték 17: Utas oldali légzsák második szakaszban nyitott áramkört. Lámpa vaku kód: 21
1,40 DTC B2293 hibaérték 16: Utas oldali légzsák második szakaszban áramkör alacsony ellenállás. Lámpa vaku kód: 21

és ez mit jelent,ill mi a teendö?
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10448 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 20:39:56 »

Sikerült befaragni a lámpát, nagyon köszönöm a segítséget! Tök jó lett eltekintve attól, hogy talán másfél centit balra el van csúszva... bár ez csak a csomagtartó felől nézve vehető észre, ha nagyon sasol az ember  integet2
Nincs mit, szívesen.   eljen Valóban nehéz a lámpa helyét kimérni, ha nem volt előtte ott kis lámpád. Így könnyen elcsúszhat. Szerintem senki sem fogja méregetni a lámpa helyét, amikor beszáll. Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #10449 Dátum: 2012.04.23 hétfő, 20:47:30 »

Ezek szerint az utas oldali légzsákkal lesz valami, első körben a csatlakozókat és a kábeleket kellene ellenőrizni, hogy nincs-e szakadás, vagy valami más
fizikai probléma.
majd megnézi az ülés alatt máshol ugysem tudja.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.