Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:11:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11164626 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11300 Dátum: 2012.06.23 szombat, 08:26:26 »

Merthogy(tán nem fér be széles-magas?)  Roll Eyes

Valószínűleg nem fér be, mert az S4 és az S5 80 illetve 85 Ah-s változata fér be, és azok jobb akksik, mint az S3, szóval
a 90-es eggyel nagyobb méret lesz.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11301 Dátum: 2012.06.23 szombat, 09:18:06 »

Valószínűleg nem fér be, mert az S4 és az S5 80 illetve 85 Ah-s változata fér be, és azok jobb akksik, mint az S3, szóval
a 90-es eggyel nagyobb méret lesz.
Ami nekem van annak a mérete:315x175x175  Varta silver 85Ah 800A indító       
áramu és erre könnyen rámegy a tető és a kábelek.A tartót pontosan kitölti.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11302 Dátum: 2012.06.23 szombat, 09:24:11 »

Akksi kérdésbe tudok segíteni, ha gondoljátok.... Két féle szabvány magasság van a 17.5cm ez való a mondiba és a 19cm ez már magas, nem tudod a fedelet rátenni, és a géptetőhöz is közel van a pólusa.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11303 Dátum: 2012.06.23 szombat, 09:29:21 »

Ami nekem van annak a mérete:315x175x175  Varta silver 85Ah 800A indító       
áramu és erre könnyen rámegy a tető és a kábelek.A tartót pontosan kitölti.

Varta Silver Dynamic = Bosch S5.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11304 Dátum: 2012.06.23 szombat, 10:40:46 »

Merthogy(tán nem fér be széles-magas?)  Roll Eyes

mert egy sz@r....S3-as BOSCH nem jó akku...nekem fél évet ment összesen.
Bármekkora befér amugy csak kikell venni a dobozt a helyéről és ennyi...énis kivettem és úgy raktam be az akkut...
Naplózva
dhnet
Vendég
« Új hozzászólás #11305 Dátum: 2012.06.23 szombat, 11:55:46 »

ha a zaj a motortérből jön,akkor a klíma kompresszor kuplung csapágya halódik.
Vagy csak a szíjrendszerben a gyenge pontok adják a berregést!Görgők-főtengely szíjtárcsa,szíj feszítő.És a szabadon futó hiánya a generátoron-ha nincs.

Szemből nézbe balról jön a rezonálló erős hang. Vagy a kompresszor vagy szíjfeszítő lesz. klíma nélkül szép a hang bekapcsolva mikor klima kompresszor megy alapjáratnál akkor van hang. 1000 fordulat felett már minden rendben megint. így reménykedek szíjfeszítőben
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #11306 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:04:13 »

Varta Silver Dynamic = Bosch S5.
= johnson controls, ezek jó akkuk!  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11307 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:11:15 »

= johnson controls, ezek jó akkuk!  eljen

Bizony! Ráadásul a gyári is Johnson Controls, és nem ritkán elég sokat elmennek a gyári ford akksik.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11308 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:11:54 »

Tisztelt Fórumtársak! wave
Egy gondolat még a Mondeokba szerelhető akkumulátorról. A mechanikai méreten túl nem lényegtelen az akkumulátor szerkezeti felépítése. A Mondeókba igazség szerint, csak Silver-Calcium akksit szabad beépiteni. Két dolog miatt. A töltő fesz nagysága miatt (ami jelen esetben 14.5V), a másik a Mondeó speciális Smart-Charge töltő rendszere miatt. Ekkora töltő feszültség esetén a normál akksiknál jelentős gázképződés lép fel ami akkumulátor robbanáshoz vezethet. A másik a töltő elektronikus kialakitása, egy speciális kialakitásu lemezfelületet kiván az akkumulátorban. Azt javaslom mindenki figyeljen ezekre az apró, de fontos részletekre. Egyébként a Varta Silver Dynamic 85A akksi kifogástalan a Mondeóba. Már egy két éve, több Mondeós társunk használja, télen- nyáron, gondozás mentesen, nagy megelégedettséggel.
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.23 szombat, 13:14:41 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11309 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:25:03 »

Tisztelt Fórumtársak! wave
Egy gondolat még a Mondeokba szerelhető akkumulátorról. A mechanikai méreten túl nem lényegtelen az akkumulátor szerkezeti felépítése. A Mondeókba igazség szerint, csak Silver-Calcium akksit szabad beépiteni. Két dolog miatt. A töltő fesz nagysága miatt (ami jelen esetben 14.5V), a másik a Mondeó speciális Smart-Charge töltő rendszere miatt. Ekkora töltő feszültség esetén a normál akksiknál jelentős gázképződés lép fel ami akkumulátor robbanáshoz vezethet. A másik a töltő elektronikus kialakitása, egy speciális kialakitásu lemezfelületet kiván az akkumulátorban. Azt javaslom mindenki figyeljen ezekre az apró, de fontos részletekre. Egyébként a Varta Silver Dynamic 85A akksi kifogástalan a Mondeóba. Már egy két éve, több Mondeós társunk használja, télen- nyáron, gondozás mentesen, nagy megelégedettséggel.
Tisztelettel László! worship

Én úgy tudom, hogy Pb-Ca, és Ca-ca is megengedett. Bár tény, hogy az említett Silver-Calcium egy modernebb (és jobb) technológia.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11310 Dátum: 2012.06.23 szombat, 13:46:18 »

Én úgy tudom, hogy Pb-Ca, és Ca-ca is megengedett. Bár tény, hogy az említett Silver-Calcium egy modernebb (és jobb) technológia.
Tisztelt Fórumtárs!
A Mondeo kezelési  és karbantartási kézi könyve is külön felhivja erre a figyelmet. Az általad emlitett tecnológiák már a korszrünek mondott, fejlett technológiát képviselik, ami azt jelenti, nem károsodik az akksi a nagy töltő feszültség miatt és nem képződik robbanás veszélyes gáz. Viszont a Ford a Silver Calcium akksikat javasolja. Valószinű végeztek egy pár mérést, és kisérletet, és ezután döntöttek a fent emlitett technológia mellett Az tény hogy napjainkban a termék ára nagy úr. Sajnos a Siver-Calcium akksik ára megüti vagy meghaladja a 40.000 Ft. Sajnos a modern autókban, vannak olyan helyek, ahol nem lehet spórolni a technológiai kialakitás miatt, mert később az olcsó nagyon megbosszúlhatja magát. Egyébként a felvetés jogos, egyet értek vele. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11311 Dátum: 2012.06.23 szombat, 17:26:01 »

Akksi kérdésbe tudok segíteni, ha gondoljátok.... Két féle szabvány magasság van a 17.5cm ez való a mondiba és a 19cm ez már magas, nem tudod a fedelet rátenni, és a géptetőhöz is közel van a pólusa.

Rá lehet tenni, mert sajnálatos módon nekem ilyet vett valaki. De csak némi trükkel...
Jobban jártam volna, ha tőled veszek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11312 Dátum: 2012.06.23 szombat, 18:03:27 »

Rá lehet tenni, mert sajnálatos módon nekem ilyet vett valaki. De csak némi trükkel...
Jobban jártam volna, ha tőled veszek.
Meg a kábelek is kicsit nehézkesen de rámennek.A régi nekem is ilyen volt sajnos de amit vettem bele az pont kitölti a helyet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #11313 Dátum: 2012.06.23 szombat, 23:19:38 »

Bizony! Ráadásul a gyári is Johnson Controls, és nem ritkán elég sokat elmennek a gyári ford akksik.
5-és fél év nem rossz,
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11314 Dátum: 2012.06.23 szombat, 23:50:07 »

Ha kitekered az összes csavart (a kis kinyitható zseb alatt is van kettő), akkor a műszerfal alsó borítás jobb felső sarkát már csak egy patent fogja. Óvatosan rántsd ki, mert a hőmérőnek rövid a drótja, könnyű megtépni kicsit.

Azután pucold ki a hőmérőt (ecset, féktisztító spray, fültisztító pálcika stb.), és nézd meg, hogy rendben pörög-e a ventilátor is a másik végén, ha gyújtást adsz rá. Ha minden OK, szereld össze és nézd meg újra, hűt-e rendesen a cucc.

AndyA

Nos, megtettem és valóban jobb lett a hűtés, majd megmérem hőmérővel is hány fokos a befújt levegő. Köszönöm  worship
Bár azt nem értem, hogy ennek mi köze van hozzá (a belső hőmérőnek), ugyanis végig LO, vagyis a legalacsonyabb fokozaton ment a klíma. Huh?
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #11315 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 11:38:49 »

Töltesd újra a klímádat.



Nos, megtettem és valóban jobb lett a hűtés, majd megmérem hőmérővel is hány fokos a befújt levegő. Köszönöm  worship
Bár azt nem értem, hogy ennek mi köze van hozzá (a belső hőmérőnek), ugyanis végig LO, vagyis a legalacsonyabb fokozaton ment a klíma. Huh?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11316 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 13:13:28 »

Töltesd újra a klímádat.




Az megvolt. Töltés után 13 fokos volt a befújt levegő.
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11317 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 13:49:25 »

Az megvolt. Töltés után 13 fokos volt a befújt levegő.
ha a klíma hűtő eldugult,akkor lehet ez a magas hőmérséklet....vagy a kompresszor gyengélkedik...
Egy komolyabb autóklímáshoz kellene elmenned.

ja,és nyomáspróba megvolt a töltés előtt?szinezett gázt nyomtak bele?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11318 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 13:51:28 »

Az megvolt. Töltés után 13 fokos volt a befújt levegő.

az karcsú  szomoru1
Naplózva
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11319 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 16:15:10 »

ha a klíma hűtő eldugult,akkor lehet ez a magas hőmérséklet....vagy a kompresszor gyengélkedik...
Egy komolyabb autóklímáshoz kellene elmenned.

ja,és nyomáspróba megvolt a töltés előtt?szinezett gázt nyomtak bele?

Speedy-nél voltam. Nyomáspróba volt, gáz nem színezett.
Évek óta ilyen volt, azt gondoltam a gáz kevés benne.
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11320 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 16:16:11 »

Esetleg tudtok ajánlani valakit?
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11321 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 16:30:31 »

Esetleg tudtok ajánlani valakit?
http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/a-c-autóklíma-kft--102076.html

A/C AUTÓKLÍMA KFT.
NAGYKŐRÖSI ÚT 65.
1201 BUDAPEST
GEO : 47.449051 , 19.122309
Telefon : 1-421-0600
Fax : 1-285-0060


vagy:
www.autoklimaklinika.hu
Tevékenységi körünket az alábbiak alkotják: Gyári és utángyártott gépjármű klímaberendezések katalógus alapján történő megrendelése és beszerelése, A berendezések időszakos garanciális és garanciaidőn túli szervizelése: Töltés Gombátlanítás Klímák szükség szerinti javítása: Alumínium csövek javítása, gumicsövek cseréje, Kompresszorok garanciális felújítása (tömítetlenségének javítása, csapágy, mágnestekercs, kuplung cseréje, stb), Klímahűtők cseréje, javítása alvállalkozók bevonásával Raktérszigetelés Raktérhűtés beszerelése




« Utoljára szerkesztve: 2012.06.24 vasárnap, 16:35:00 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #11322 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 17:06:27 »

Sziasztok!

Most értem haza munkából beparkoltam két autó közé és akkor veszem észre hogy nem megy a tolatóradar, semmi csipogást nem ad még akkor sem mikor hátramenetbe teszem, mi történhetett vele?

Üdv!

Azt tudom ajánlani, hogy gyújtás rá, rückvercbe betesz, kiszáll, megnézi világít-e a tolatólámpa.

Ha nem, akkor valószínűleg kiment a biztije a beltériben. Hirtelen nem is tudom melyik az.

 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #11323 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 17:34:18 »

Üdv!

Azt tudom ajánlani, hogy gyújtás rá, rückvercbe betesz, kiszáll, megnézi világít-e a tolatólámpa.

Ha nem, akkor valószínűleg kiment a biztije a beltériben. Hirtelen nem is tudom melyik az.

 integet2

Köszi tippet, kicsit később lemegyek meglesem.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #11324 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 17:56:49 »

Üdv!

Azt tudom ajánlani, hogy gyújtás rá, rückvercbe betesz, kiszáll, megnézi világít-e a tolatólámpa.

Ha nem, akkor valószínűleg kiment a biztije a beltériben. Hirtelen nem is tudom melyik az.

 integet2

Ugynézki igazad lehet, nem világít.
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #11325 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 18:27:19 »

Ugynézki igazad lehet, nem világít.

Akkor ellenőrizd le az utastérben lévő biztosítéktáblában.
7.5-es bizti lesz, a bal oldalán. Most hirtelen nem tudom fejből, de szerintem hamarosan megtudom válaszolni.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11326 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 18:59:10 »

Akkor ellenőrizd le az utastérben lévő biztosítéktáblában.
7.5-es bizti lesz, a bal oldalán. Most hirtelen nem tudom fejből, de szerintem hamarosan megtudom válaszolni.
...és ha a bizti is jó,akkor a kapcsoló az akku alatt leledzik! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11327 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 19:00:39 »

Az megvolt. Töltés után 13 fokos volt a befújt levegő.

hogy nézted? 1-es fokozaton belső befújáson mérted a szellőzőrácsnál? mert igy kell....0-10 fokig normális.
másik kb 2 perc és meglehet mondani hogy optimálisan működik e a klima vagy nem főleg egy automata klimagépel...
HP kb 15-bar LP 2,5-bar kell legyen...optimális működésnél...kb HP 20-barnál kapcsol a hütőventilátor...ezt is megkell nézni.
ezután állok neki egyáltalán a lefejtésnek is.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.24 vasárnap, 19:05:14 írta Bunyek » Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #11328 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 19:26:01 »

Köszi tippet, kicsit később lemegyek meglesem.

Ha minden igaz az F80-as a tolatólámpa biztosítéka
Naplózva
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #11329 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 19:45:10 »

Sziasztok!
Klímatéma, a minap azt vettem észre, hogy nem dolgozik a klímám. Belső bizt.táblán 1 bizti ki volt menve azt cserélve megindult akompresszor. Smiley De az öröm tiszavirág életű volt, mert a klímahűtő ventije nem indult,így a kompresszor is leállt. Pár másodpercre beindul majd megint leáll. A motortéri biztosíték dobozban látok 1 60A-es biztosítékot mintha ki lenne "égve". Lehet ez a bibi, vagy vmi más helyen is kutakodjak? Nem egy jó jel a digitklímásítás előtt. Az esetleges válaszokat előre is köszönöm, üdv Tibi
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #11330 Dátum: 2012.06.24 vasárnap, 22:18:37 »

Sziasztok!
Klímatéma, a minap azt vettem észre, hogy nem dolgozik a klímám. Belső bizt.táblán 1 bizti ki volt menve azt cserélve megindult akompresszor. Smiley De az öröm tiszavirág életű volt, mert a klímahűtő ventije nem indult,így a kompresszor is leállt. Pár másodpercre beindul majd megint leáll. A motortéri biztosíték dobozban látok 1 60A-es biztosítékot mintha ki lenne "égve". Lehet ez a bibi, vagy vmi más helyen is kutakodjak? Nem egy jó jel a digitklímásítás előtt. Az esetleges válaszokat előre is köszönöm, üdv Tibi

Az a 60-as bizti lesz a hűtőventiké, és az izzítás is azon a körön van.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #11331 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 05:59:00 »

Az a 60-as bizti lesz a hűtőventiké, és az izzítás is azon a körön van.

 Köszi a választ, kicserélem és remélem gond megoldva. Bizakodom, hogy nem valami rövidzár lesz. worship wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11332 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 09:23:50 »

hogy nézted? 1-es fokozaton belső befújáson mérted a szellőzőrácsnál? mert igy kell....0-10 fokig normális.
másik kb 2 perc és meglehet mondani hogy optimálisan működik e a klima vagy nem főleg egy automata klimagépel...
HP kb 15-bar LP 2,5-bar kell legyen...optimális működésnél...kb HP 20-barnál kapcsol a hütőventilátor...ezt is megkell nézni.
ezután állok neki egyáltalán a lefejtésnek is.... eplus2


Köszönöm!
Akkor megnyugodhatok, 3-as vagy 4-es fokozaton külső befújással volt ennyi, de azóta még hidegebbnek érzem mióta kipucoltam a hőmérőt...
Sajnos a speedy-s szerelők nem voltak ilyen profik... szomoru1
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #11333 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 12:46:37 »

Esetleg tudtok ajánlani valakit?

http://mondeo.hu/index.php?page=26
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11334 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 14:19:12 »

Az megvolt. Töltés után 13 fokos volt a befújt levegő.
Tisztelt Fórumtárs!
Én is nem rég töltettem és ellenőriztettem a klimát. Az ellenözzés során egy teljesen zárt rendszerü digi berendezéssel mérve, +26° C külső hőmérséklet esetén az autó belsejébe befújt legkisebb hőmérséklet a mérés befejezésére +2.5°C volt. Szerintem nálad valami más problémának is kell, hogy legyen a klimával, mert a 13°C nem felel meg egy intenziv hűtési periódusnak. Alaposan átkéne vizsgáltatni a teljes rendszert.
Tisztelettel László! wave
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #11335 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 15:55:24 »

Tisztelt Tagok!

Igaz nem a témához kapcsolódik, de bepróbálkozom itt is, bocsi.

Sajnos utol érte a végzet a turbó elektronikát, ha valaki tud ebben segíteni sürgősen az jó lenne, vagy ha valakinek lenne az alsó fiókban egy ilyen szerkezet elérhető áron,az maga lenne a mámor. És meg köszönném a kapcsolat felvételt. 2005. 2000tdci Ford Mondeo. +36703247789
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11336 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 16:23:28 »

Tisztelt Tagok!

Igaz nem a témához kapcsolódik, de bepróbálkozom itt is, bocsi.

Sajnos utol érte a végzet a turbó elektronikát, ha valaki tud ebben segíteni sürgősen az jó lenne, vagy ha valakinek lenne az alsó fiókban egy ilyen szerkezet elérhető áron,az maga lenne a mámor. És meg köszönném a kapcsolat felvételt. 2005. 2000tdci Ford Mondeo. +36703247789
faq topicban ott a cikk róla!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #11337 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 16:42:39 »

Üdv!

Egyik fórumtársunk kérdezte tőlem, de sajnos nem tudtam megválaszolni, hogy facelift előtti TDDI-be jó-e, a facelift előtti TDCI klímakapcsolói. Van-e valami differencia a kettő között, kábelkiosztásban, vagy bármiben?

Kösz a segítséget.

Csákó!
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11338 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 18:12:02 »

Üdv!

Egyik fórumtársunk kérdezte tőlem, de sajnos nem tudtam megválaszolni, hogy facelift előtti TDDI-be jó-e, a facelift előtti TDCI klímakapcsolói. Van-e valami differencia a kettő között, kábelkiosztásban, vagy bármiben?

Kösz a segítséget.

Csákó!
Úgy érted klímavezérlő? Szvsz tök ugyanaz.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #11339 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 18:35:55 »

Úgy érted klímavezérlő? Szvsz tök ugyanaz.

a kapcsoló maga az tudom, hogy ugyanaz. arra gondolt szerintem, hogy valami máshogy van-e kötve kábelek vagy kiosztva vagy hasonló?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11340 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 20:14:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én is nem rég töltettem és ellenőriztettem a klimát. Az ellenözzés során egy teljesen zárt rendszerü digi berendezéssel mérve, +26° C külső hőmérséklet esetén az autó belsejébe befújt legkisebb hőmérséklet a mérés befejezésére +2.5°C volt. Szerintem nálad valami más problémának is kell, hogy legyen a klimával, mert a 13°C nem felel meg egy intenziv hűtési periódusnak. Alaposan átkéne vizsgáltatni a teljes rendszert.
Tisztelettel László! wave

Most már veszek egy hőmérőt  laugh laugh
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11341 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 23:01:20 »

Üdv!

Egyik fórumtársunk kérdezte tőlem, de sajnos nem tudtam megválaszolni, hogy facelift előtti TDDI-be jó-e, a facelift előtti TDCI klímakapcsolói. Van-e valami differencia a kettő között, kábelkiosztásban, vagy bármiben?

Kösz a segítséget.

Csákó!
csereszabatos a kettő Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11342 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 23:21:01 »

...és ha a bizti is jó,akkor a kapcsoló az akku alatt leledzik! Wink

így van, én most cseréltem a hétvégén a kapcsolót.. nyes
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #11343 Dátum: 2012.06.25 hétfő, 23:57:03 »

csereszabatos a kettő Wink

 worship worship eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11344 Dátum: 2012.06.26 kedd, 05:49:10 »

Most már veszek egy hőmérőt  laugh laugh
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a Ford szervizben megcsinálják neked, a teljes átvizsgálást, nyomáspróbát, feltöltést (ez csak a hiányzó mennyiség után töltését jelenti), a gázcserével a kompresszor olaj egy részét is cserélik, és egy üzemszerü ellenörzést, amibe a hűtési hőmérséklet alsó határa is benne van, elfogadható áron. Én mind ezért 4850 Ft fizettem A Szolnoki Ford Nesztornál. Szerintem ez olcsóbb és célravezetőbb megoldás, mint venni egy hőmérőt, és ha valami gond van meg mondják, mi a baj és kapsz egy árajánlatot, amiután eldöntheted, megcsináltatod vagy marad úgy a rendszer ahogy van. A döntés joga persze nélad van. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #11345 Dátum: 2012.06.26 kedd, 17:06:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a Ford szervizben megcsinálják neked, a teljes átvizsgálást, nyomáspróbát, feltöltést (ez csak a hiányzó mennyiség után töltését jelenti), a gázcserével a kompresszor olaj egy részét is cserélik, és egy üzemszerü ellenörzést, amibe a hűtési hőmérséklet alsó határa is benne van, elfogadható áron. Én mind ezért 4850 Ft fizettem A Szolnoki Ford Nesztornál. Szerintem ez olcsóbb és célravezetőbb megoldás, mint venni egy hőmérőt, és ha valami gond van meg mondják, mi a baj és kapsz egy árajánlatot, amiután eldöntheted, megcsináltatod vagy marad úgy a rendszer ahogy van. A döntés joga persze nélad van. wave
Tisztelettel László! worship


László!
Köszönöm a tippet! Megfontolom.
4850 Ft töltéssel? Az igen jó ár érte.
Gáztöltésnél nem kell minden esetben lefejteni?
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11346 Dátum: 2012.06.26 kedd, 19:55:54 »


László!
Köszönöm a tippet! Megfontolom.
4850 Ft töltéssel? Az igen jó ár érte.
Gáztöltésnél nem kell minden esetben lefejteni?

Lefejtés,olajleválasztás,nyomáspróba,vákumolás,vákumteszt,olajvisszatöltés,gáz visszafejtés....ha nem igy van csak kókány meló az egész...
Hogy tudd mennyi van a kocsiban lekell fejtened....ez a csak rákell tölteni "x" grammot vaker...honnan a f@szból tudná mennyi van benne?
4850-ért túl olcsónak tűnik a mai világban...főleg hogy kb 3000ft 1kg gáz....plusz munkadij,olaj,idő,ember,stb....pénzt is akar ezzel keresni... szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11347 Dátum: 2012.06.26 kedd, 20:02:04 »

Lefejtés,olajleválasztás,nyomáspróba,vákumolás,vákumteszt,olajvisszatöltés,gáz visszafejtés....ha nem igy van csak kókány meló az egész...
Hogy tudd mennyi van a kocsiban lekell fejtened....ez a csak rákell tölteni "x" grammot vaker...honnan a f@szból tudná mennyi van benne?
4850-ért túl olcsónak tűnik a mai világban...főleg hogy kb 3000ft 1kg gáz....plusz munkadij,olaj,idő,ember,stb....pénzt is akar ezzel keresni... szomoru1

Nyomásra állítja be. Ami persze nem jó, annyira kell feltölteni, amennyit a gyártó ráír, monnyuk 910 gramm.
Sok helyen csak rátöltenek. A nyomás menet közben változik... így megy egy kis trükközés, vagy jó lesz, vagy nem.
Olajat is kéne cserélni, meg szűrőt is. Szerintem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11348 Dátum: 2012.06.26 kedd, 23:05:21 »

Nyomásra állítja be. Ami persze nem jó, annyira kell feltölteni, amennyit a gyártó ráír, monnyuk 910 gramm.
Sok helyen csak rátöltenek. A nyomás menet közben változik... így megy egy kis trükközés, vagy jó lesz, vagy nem.
Olajat is kéne cserélni, meg szűrőt is. Szerintem.

Azt meglehet csinálni de rengeteg idő mire belövöd rendesen,plussz minden autónál más tartományban működik a klimarendszer, milyen a kompresszor, expanziós vagy kapilláris rendszerű, mennyi olajat raksz bele,mikor kapcsol a nyomáskapcsoló szelep,stb....és ráadásul mennyi hütőközeget számolsz ki?
sokkal egyszerűbb egy automata géppel megcsinálni egy komplett klimázást(lefejtés,vákumolás,feltöltés) mint palackokkal,megy mérőórákkal p@csölni és az legalább jó is lessz....én egy kocsit simán megcsinálok kb 10 perc alatt....most a vákumolást és a vákumtesztet nem fél óráig csinálom akkor de kit érdekel ha előtte megnéztem hogy optimálisan megy e a klima a kocsiban a géppel, plussz mindig megfestem az olajt ha ereszt látszik hogy hol.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11349 Dátum: 2012.06.27 szerda, 06:36:41 »

Lefejtés,olajleválasztás,nyomáspróba,vákumolás,vákumteszt,olajvisszatöltés,gáz visszafejtés....ha nem igy van csak kókány meló az egész...
Hogy tudd mennyi van a kocsiban lekell fejtened....ez a csak rákell tölteni "x" grammot vaker...honnan a f@szból tudná mennyi van benne?
4850-ért túl olcsónak tűnik a mai világban...főleg hogy kb 3000ft 1kg gáz....plusz munkadij,olaj,idő,ember,stb....pénzt is akar ezzel keresni... szomoru1
Kedves Bunyek!
Előszőr rákérdeztem a szervizben, hogy mibe kerül ez a mutatvány sorozat. Azt mondták kb 6000 Ft-ból meguszom. Amint irtam, egy autómata, zárt rendszerü, digi készüléket, rácsatoltak a rendszerre. A szerelő beprogramozta az elvégzendő feladatokat. Teljes lefejtés, gázsúlymérés, nyomáspróba, feltöltés üzemszerü próba hűtés. Mindezért a fent emlitett összeget fizettem. Ha kell bemásolom a számlát. Én sem akartam előszőr elhinni hogy ilyen olcsó. A klimám azóta meg, mint a fagyasztógép olyan jól működik. Ilyenkor a teljesen lefejtettsúlyú gázt, nem számolják a töltéshez csak a müszerv általl kiirt hiányzó mennyiséget. Rákell kérdezni a szerviznél, Viktorék mennyiért csinálnák meg.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229 230 231 232 233 234 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.