Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:20:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11156275 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13350 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:49:26 »

Bunyek-nek szerintem ez sz a r t be nem egész 2 év alatt (Jász Akku)
nála valami káosz volt mert a silver s4es is kipukkadt neki,vagy nagyon fújt rá......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13351 Dátum: 2012.12.04 kedd, 20:50:50 »

nála valami káosz volt mert a silver s4es is kipukkadt neki,vagy nagyon fújt rá......

Káosz van ott mindig  eplus2  Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13352 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:13:58 »

nála valami káosz volt mert a silver s4es is kipukkadt neki,vagy nagyon fújt rá......

Semmi káosz nincs és nemis volt nálam...Bosch S4-es nekem soha nem volt az túl drága, csoró vagyok.
Bosch s3-as 3/4-ed év és gatya, JP 1 és fél év és letérdelt...leszakadt a cella gondolom mert töltőre rakva egyből durván forrni kezdett...lehet nem dijjazta a zárlatos kieg fűtést...pfff
lassan 1 éve valami QWP van benne vagy mi eddig még megy...ami a legolcsóbb azt vesszük azt kész...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13353 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:23:47 »

Semmi káosz nincs és nemis volt nálam...Bosch S4-es nekem soha nem volt az túl drága, csoró vagyok.
Bosch s3-as 3/4-ed év és gatya, JP 1 és fél év és letérdelt...leszakadt a cella gondolom mert töltőre rakva egyből durván forrni kezdett...lehet nem dijjazta a zárlatos kieg fűtést...pfff
lassan 1 éve valami QWP van benne vagy mi eddig még megy...ami a legolcsóbb azt vesszük azt kész...

Ezeknek az árából simán vettél volna egy S4-et, amivel azóta nem lenne gondod. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #13354 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:28:13 »

hali, rég jártam erre

egy gyors kérdésem lenne: tudtok bármiről, ami a Jász Plasztik akkumulátorai ellen szólna?
ezidáig még mindig a gyári aksival járok, ami így 10 évesen(!) kezd kicsit gyengélkedni, félek a mínuszban már kevés lesz

a gyári motorcraftra 28k-32k árakat kaptam, és szétnézve találtam ilyet LESTI AKKU
ez feltűnően ugyanaz mint az Electric power csak más matricával, le is írják, hogy a JP gyártja nekik

azért a különbözetet más, hasznos dologra is tudom költeni
holnap elmennék, megvenném, elvileg ingyé' be is teszik, meg kimérik a töltést

ha ez nagyon nem ajánlott, van még ilyen is ABS Akkumulátor
ez elvileg Varta, és nem sokkal drágább
de ha jó a JP is, akkor már inkább a magyar melósnak fizetem a bérét, mint a németnek...
Mondeoba tavaly december eleje óta van nekem Jász akku, szépen teszi a dolgát, semmi gond nem volt vele. Illetve offroad autóban is jász akkum van kb fél éve, ott bizonyított számomra, mert úszott már dagonyában, meg amit el tudtok képzelni, szépen teszi a dolgát.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13355 Dátum: 2012.12.04 kedd, 21:59:32 »

Mondeoba tavaly december eleje óta van nekem Jász akku, szépen teszi a dolgát, semmi gond nem volt vele. Illetve offroad autóban is jász akkum van kb fél éve, ott bizonyított számomra, mert úszott már dagonyában, meg amit el tudtok képzelni, szépen teszi a dolgát.

Hello!

Én gyári Ford Silver calcium akksit vettem a Cromax-nál ha jól emlékszem 16-18 között volt az ára. Bár attól függ, hogy mekkorát akarsz venni. Van ebből a típusból 40-ért is. A könyve is a calciumos akksit írja.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13356 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:20:49 »

Hello!

Én gyári Ford Silver calcium akksit vettem a Cromax-nál ha jól emlékszem 16-18 között volt az ára. Bár attól függ, hogy mekkorát akarsz venni. Van ebből a típusból 40-ért is. A könyve is a calciumos akksit írja.
Nem lehet megmondani mikor melyik akksi megy előbb tönkre olcsó vagy a drága.2 év 2 hónap után ment tönkre a VARTA SYLVER 85AH 800A akumulátor úgy ,hogy szombat este megjöttem és jó volt,hétfőn reggel meg alig akart beindulni a kocsi.Cella zárlat.Most egy olcsóbbat vettem bele meglátjuk ez meddig bírja.Ez most 80AH 740A.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13357 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:27:48 »

Nem lehet megmondani mikor melyik akksi megy előbb tönkre olcsó vagy a drága.2 év 2 hónap után ment tönkre a VARTA SYLVER 85AH 800A akumulátor úgy ,hogy szombat este megjöttem és jó volt,hétfőn reggel meg alig akart beindulni a kocsi.Cella zárlat.Most egy olcsóbbat vettem bele meglátjuk ez meddig bírja.Ez most 80AH 740A.
Mikor volt a VARTA halál?
A mostani milyen márka?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13358 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:34:57 »

Most akkor hadd osszam meg veletek a hétvégi eseményeket...
Péntek reggel Barátnőm (Zita) off autója nem indult be. Ennek később jelentősége lesz.
Péntek este Motorcrafthoz tartottunk új felnik reményében, hogy miért késő este, az hosszú. Zita értem jött Bécsbe, aztán robogtunk is Tiszafüred (TF) felé, persze megálltunk egy kúton és ettünk valamit. Na, mire Dormándra értünk, Zita már rosszul volt, de csak szeltük a kilómétereket, elvégre nem vagyunk mi táposak... gondoltuk mi.

Már jóval Dormánd után voltunk, amikor feltűnt, hogy nagyon gyertyaláng lett a fényszóró, de gondoltam, csak koszos, majd a következő kúton megtisztítom. Na, mikor befordultam abba az utcába, amit Motorcraft megadott, kigyulladt egy új, eddig még ismeretlen lámpa a műszerfalon: a töltésjelző. A dolgok innentől fogva átcsaptak negatívba, pont mint egy horrorfilmben. Mivel a töltésjelző időközben elaludt (már éjfél körül járt), gondoltuk, csak kihúzza a kocsi Pestig, de a horrorfilmünk másként alakult: eljutottunk TF határáig, és ami ott várt, az magyarul kib@szott sötétnek hívják. Fényszóró meg alig pislákol. Bekapcsolnám a ventilátort, erre kigyullad a töltésjelző.
Közben Zita már hányna, meg görcsöl a hasa. Pöpec.

Felcsörögjük Motorcraftot, hogy van-e tréleres errefelé. Megadja a számát (ezer hála érte), nem veszi fel. De közben beérünk egy kútra, ahol a kutas srácnak megvan egy másik szám (ugyanattól a trélerestől), amit felhívunk, és fél óra múlva ott egy tréler. Közben Zita belázasodott és a legtöbb időt a WC-n töltötte.

Robogunk Pest felé. Nem lesz olcsó, de megéri. Végül 66e Ft lett a számla, mert ugye számlát is kértem. Ha eddig csak thriller kategória volt, most már igazi horror.
Még TF-ről felhívtam Relhistet (neki is ezer köszönet), hogy szerintem a szabadonfutó lesz a ludas. Azt mondja, van neki új, nem probléma, szombat reggel átvehetem nála, 13e Ft. Reggel rohantam hozzá, még szerencse, hogy dolgozott, nem kellett felkeltenem.
Hívom Viket is (na, neki akkor neki tízezer köszönet, mert egy végtelen türelmes ember), azt mondja, dolgozik, és elvállal. Na, ezen a ponton kezdett derengeni valami fény az alagút végén.

Valahogy összehoztuk, hogy 11-re az autó megérkezzen az Auto Forthoz. Volt még benne bőven annyi szufla, hogy Csillaghegyről leérjünk. Vik azt mondja, délutánra kész, mi örülünk...
...de mint kiderült, NEM A ZEN ADTA BE A KULCSOT, hanem a generátor. Vik azt mondja, hétfőre tud gyári generátort, de felhívtam MK2-t, hogy van-e generátor? Van! 25e Ft. Szuper, ott vagyunk fél órán belül, és van már generátor is, de Vik már nem tudja kicserélni csak hétfőn... itt újra sötét lett a képzeletbeli alagútunkban. Ezalatt Zita totál beteg, lázas, ésatöbbi....

Zita autóján tutira az aksi sz@rt be, és szüksége van a kocsira hétfőn, úgyhogy vasárnap haza kell érnünk egy új aksival, és ki is kell cserélnem. Ez volt az a pont, ahol felhívtam egy autóbérlő céget, és béreltem egy autót potom 22e Ft-ért, de elindultunk haza, sűt, közben vettünk aksit is. Otthon kicseréljük, és csodák csodájára a Seat beindul! taps
Ez a kis sikerélmény már kellett. (Az új aksi egy Bosch S3-as lett.)

Hétfőre szabadnapot vettem ki, és reggel indultan vissza Pestre, hogy elhozzam az autót, amit akkor még nem tudtam, hogy mikor lesz kész. De délutánra kész lett, és még az új felnik is az autón figyelnek! A javítás 14e Ft, amit igazán nem sajnálok!  eljen

Hétfőn este értem haza, immár egy használható autóval. Mindez 154e  Ft-ba került tankolással együtt. Szép hétvégénk volt.
Zita csak lassan javul, az orvos erre a hétre kiírta, szigorú diétával...

Az idejét nem tudom, hogy mikor volt ekkora pechem, de ezek után már tudom értékelni a jót, és mégegyszer sok sok köszönet Motorcraftnak, MK2-nek, Relhistnek és Viknek!!! Nélkülük már behavazott madárijesztők lennénk TF határában, és jövőre ott forgatnák a Jason következő részét.  worship worship worship worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13359 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:48:45 »

Nem lehet megmondani mikor melyik akksi megy előbb tönkre olcsó vagy a drága.2 év 2 hónap után ment tönkre a VARTA SYLVER 85AH 800A akumulátor úgy ,hogy szombat este megjöttem és jó volt,hétfőn reggel meg alig akart beindulni a kocsi.Cella zárlat.Most egy olcsóbbat vettem bele meglátjuk ez meddig bírja.Ez most 80AH 740A.
4-5 év alatt megdöglik az olcsó is meg a drága is. MAx 1000 töltés kisütést bírnak és kakukk. Azért én az MKIII-asba egy bulgár akksit raktam valami monbat vagy mi és 20eFT volt viszont jó nagy bika ereje van. Két éve megy vele két év múlva majd kuka ez is, de kuka lenne a dupla annyiba kerülő ford is mert az is csak 4 évig bírta.
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13360 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:51:04 »

4-5 év alatt megdöglik az olcsó is meg a drága is. MAx 1000 töltés kisütést bírnak és kakukk. Azért én az MKIII-asba egy bulgár akksit raktam valami monbat vagy mi és 20eFT volt viszont jó nagy bika ereje van. Két éve megy vele két év múlva majd kuka ez is, de kuka lenne a dupla annyiba kerülő ford is mert az is csak 4 évig bírta.
...hát azért erre erősen rácáfol, hogy az enyémben még mindig az van amivel a kereskedő eladta apósomnak 2002-ben
szerintem nagyon erősen használat függő ez is
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13361 Dátum: 2012.12.04 kedd, 22:55:36 »

...hát azért erre erősen rácáfol, hogy az enyémben még mindig az van amivel a kereskedő eladta apósomnak 2002-ben
szerintem nagyon erősen használat függő ez is
Szerinted egy állandóan autópályázó autó hamarabb fogja kinyírni az akksit? Na ne. Nálam kb. 200km-ként jutott egy indítózás mégis meghalt 4 év után.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13362 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:02:59 »

4-5 év alatt megdöglik az olcsó is meg a drága is. MAx 1000 töltés kisütést bírnak és kakukk. Azért én az MKIII-asba egy bulgár akksit raktam valami monbat vagy mi és 20eFT volt viszont jó nagy bika ereje van. Két éve megy vele két év múlva majd kuka ez is, de kuka lenne a dupla annyiba kerülő ford is mert az is csak 4 évig bírta.
Én a mai fogyasztó tárasadalomban ezt tudomásul veszem,de azért azt gondoltam az általad írt időt kibírja,hát nem.Sőt akkor még azt mondom mivel én azért naponta sokat indítom ezért ez az erős drága akksi jobban kellett volna bírnia.Bírjon ki 4 évet ok és veszek bele másikat de ne kettőt!!!Szomszédba havernak 8 hónapot bírt és negyed ennyit nem használja mint én indítás terén.Ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13363 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:03:16 »

Most akkor hadd osszam meg veletek a hétvégi eseményeket...
Péntek reggel Barátnőm (Zita) off autója nem indult be. Ennek később jelentősége lesz.
Péntek este Motorcrafthoz tartottunk új felnik reményében, hogy miért késő este, az hosszú. Zita értem jött Bécsbe, aztán robogtunk is Tiszafüred (TF) felé, persze megálltunk egy kúton és ettünk valamit. Na, mire Dormándra értünk, Zita már rosszul volt, de csak szeltük a kilómétereket, elvégre nem vagyunk mi táposak... gondoltuk mi.

Már jóval Dormánd után voltunk, amikor feltűnt, hogy nagyon gyertyaláng lett a fényszóró, de gondoltam, csak koszos, majd a következő kúton megtisztítom. Na, mikor befordultam abba az utcába, amit Motorcraft megadott, kigyulladt egy új, eddig még ismeretlen lámpa a műszerfalon: a töltésjelző. A dolgok innentől fogva átcsaptak negatívba, pont mint egy horrorfilmben. Mivel a töltésjelző időközben elaludt (már éjfél körül járt), gondoltuk, csak kihúzza a kocsi Pestig, de a horrorfilmünk másként alakult: eljutottunk TF határáig, és ami ott várt, az magyarul kib@szott sötétnek hívják. Fényszóró meg alig pislákol. Bekapcsolnám a ventilátort, erre kigyullad a töltésjelző.
Közben Zita már hányna, meg görcsöl a hasa. Pöpec.

Felcsörögjük Motorcraftot, hogy van-e tréleres errefelé. Megadja a számát (ezer hála érte), nem veszi fel. De közben beérünk egy kútra, ahol a kutas srácnak megvan egy másik szám (ugyanattól a trélerestől), amit felhívunk, és fél óra múlva ott egy tréler. Közben Zita belázasodott és a legtöbb időt a WC-n töltötte.

Robogunk Pest felé. Nem lesz olcsó, de megéri. Végül 66e Ft lett a számla, mert ugye számlát is kértem. Ha eddig csak thriller kategória volt, most már igazi horror.
Még TF-ről felhívtam Relhistet (neki is ezer köszönet), hogy szerintem a szabadonfutó lesz a ludas. Azt mondja, van neki új, nem probléma, szombat reggel átvehetem nála, 13e Ft. Reggel rohantam hozzá, még szerencse, hogy dolgozott, nem kellett felkeltenem.
Hívom Viket is (na, neki akkor neki tízezer köszönet, mert egy végtelen türelmes ember), azt mondja, dolgozik, és elvállal. Na, ezen a ponton kezdett derengeni valami fény az alagút végén.

Valahogy összehoztuk, hogy 11-re az autó megérkezzen az Auto Forthoz. Volt még benne bőven annyi szufla, hogy Csillaghegyről leérjünk. Vik azt mondja, délutánra kész, mi örülünk...
...de mint kiderült, NEM A ZEN ADTA BE A KULCSOT, hanem a generátor. Vik azt mondja, hétfőre tud gyári generátort, de felhívtam MK2-t, hogy van-e generátor? Van! 25e Ft. Szuper, ott vagyunk fél órán belül, és van már generátor is, de Vik már nem tudja kicserélni csak hétfőn... itt újra sötét lett a képzeletbeli alagútunkban. Ezalatt Zita totál beteg, lázas, ésatöbbi....

Zita autóján tutira az aksi sz@rt be, és szüksége van a kocsira hétfőn, úgyhogy vasárnap haza kell érnünk egy új aksival, és ki is kell cserélnem. Ez volt az a pont, ahol felhívtam egy autóbérlő céget, és béreltem egy autót potom 22e Ft-ért, de elindultunk haza, sűt, közben vettünk aksit is. Otthon kicseréljük, és csodák csodájára a Seat beindul! taps
Ez a kis sikerélmény már kellett. (Az új aksi egy Bosch S3-as lett.)

Hétfőre szabadnapot vettem ki, és reggel indultan vissza Pestre, hogy elhozzam az autót, amit akkor még nem tudtam, hogy mikor lesz kész. De délutánra kész lett, és még az új felnik is az autón figyelnek! A javítás 14e Ft, amit igazán nem sajnálok!  eljen

Hétfőn este értem haza, immár egy használható autóval. Mindez 154e  Ft-ba került tankolással együtt. Szép hétvégénk volt.
Zita csak lassan javul, az orvos erre a hétre kiírta, szigorú diétával...

Az idejét nem tudom, hogy mikor volt ekkora pechem, de ezek után már tudom értékelni a jót, és mégegyszer sok sok köszönet Motorcraftnak, MK2-nek, Relhistnek és Viknek!!! Nélkülük már behavazott madárijesztők lennénk TF határában, és jövőre ott forgatnák a Jason következő részét.  worship worship worship worship
A lényeg, hogy a barátnőd jól legyen. Reméljük nincs nagy baj, vagy esetleg gyermeket hord a szíve alatt és azért volt a rosszullét?

A barátnőd lábadozik, az autó teljesen felépült, a klubtársak meg segítettek. Ez talán nem is annyira horror (innen nézve). Örülj a pozitív végkifejletnek.  integet2
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #13364 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:34:42 »

Szerinted egy állandóan autópályázó autó hamarabb fogja kinyírni az akksit? Na ne. Nálam kb. 200km-ként jutott egy indítózás mégis meghalt 4 év után.
nem kívánok hozzáértő szerepben tetszelegni, vagy kétségbe vonni az általad tapasztaltakat
mindössze elmondtam, hogy nálam ez az akksi még nem volt cserélve, pedig az akksi szempontjából egyáltalán nem kímélő módon használtam (kis távok, sok indítás) nem tudom milyen hatások és hogyan alakították így
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #13365 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:46:04 »

Most akkor hadd osszam meg veletek a hétvégi eseményeket...
Péntek reggel Barátnőm (Zita) off autója nem indult be. Ennek később jelentősége lesz......

Jobbulást a barátnődnek, és ha netalán úgy alakul, akk  gratulálok Nektek  worship

Kocsid is jobban van már, az is egy szempont, de nem kötekedés képpen csak érdeklődnék, h nem lett vna olcsobban is bérelni autót, nem ismerem az ottani árakat, csak azért kérdem :S
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #13366 Dátum: 2012.12.04 kedd, 23:53:08 »

Jobbulást a barátnődnek, és ha netalán úgy alakul, akk  gratulálok Nektek  worship

Kocsid is jobban van már, az is egy szempont, de nem kötekedés képpen csak érdeklődnék, h nem lett vna olcsobban is bérelni autót, nem ismerem az ottani árakat, csak azért kérdem :S

Biztosan lehet, bár 2 napra ez nem rossz ár, de biztosan van olcsóbb. A cég bérel mindig a Sixttől autót, ezért mentem én is oda.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #13367 Dátum: 2012.12.05 szerda, 00:16:44 »

Biztosan lehet, bár 2 napra ez nem rossz ár, de biztosan van olcsóbb. A cég bérel mindig a Sixttől autót, ezért mentem én is oda.
Értem köcce az infót  worship worship
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13368 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:16:42 »

Ahogy bejött a zimankó, rögtön gyengélkedik a központi záram. Ma csak a bal első ajtót zárta simán, de a kétszeres zárásra már bezárt minden ajtót. Jól gondolom, hogy ez zárcsere lesz? Csak hidegben csinálja, nyáron kifogásmentesen műxik.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13369 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:30:41 »

Ahogy bejött a zimankó, rögtön gyengélkedik a központi záram. Ma csak a bal első ajtót zárta simán, de a kétszeres zárásra már bezárt minden ajtót. Jól gondolom, hogy ez zárcsere lesz? Csak hidegben csinálja, nyáron kifogásmentesen műxik.
valszeg igen. nekem van egy hibátlan facelift előttim 6000ft-ért
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13370 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:33:44 »

valszeg igen. nekem van egy hibátlan facelift előttim 6000ft-ért
De én úgy tom, hogy fl utáni kell, és azzal oldódik csak meg véglegesen a problémám.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13371 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:36:15 »

De én úgy tom, hogy fl utáni kell, és azzal oldódik csak meg véglegesen a problémám.
Ezt hallani ezen a fórumon.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13372 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:36:27 »

De én úgy tom, hogy fl utáni kell, és azzal oldódik csak meg véglegesen a problémám.

Csavard ki az alsó zárrögzítő csavart, a lyukon nyomj be pl WD40-et bőven, majd csavard vissza. Nekem ez segített. Addíg jó, amíg nem találsz másik zárat.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13373 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:42:23 »

Ezt hallani ezen a fórumon.
Szerinted ez nem így van?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13374 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:42:58 »

Csavard ki az alsó zárrögzítő csavart, a lyukon nyomj be pl WD40-et bőven, majd csavard vissza. Nekem ez segített. Addíg jó, amíg nem találsz másik zárat.
Oksa, de hol találom pontosan az alsó rögzítőcsavart? help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13375 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:53:57 »

De én úgy tom, hogy fl utáni kell, és azzal oldódik csak meg véglegesen a problémám.
amíg a facelift előtti jó, addig jó Wink

utána meg azért kell a faceliftes, mert az fiatalabb 2-3 évvel, azzal nyersz 1-2évet egy újig Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13376 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 21:57:30 »

amíg a facelift előtti jó, addig jó Wink

utána meg azért kell a faceliftes, mert az fiatalabb 2-3 évvel, azzal nyersz 1-2évet egy újig Wink
Köcce. Azt nemtom még pontosan, hogy mikor lesz időszerű ez a projekt, meg anyagi forrásaimat most a karácsony körüli mizériára jelentősen lecsökkenti. A cseréig meg marad a WD40.  integet2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13377 Dátum: 2012.12.06 csütörtök, 22:10:00 »

Oksa, de hol találom pontosan az alsó rögzítőcsavart? help

Kinyitod az ajtót és ott, ahol a zár van.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13378 Dátum: 2012.12.07 péntek, 00:02:32 »

Köcce. Azt nemtom még pontosan, hogy mikor lesz időszerű ez a projekt, meg anyagi forrásaimat most a karácsony körüli mizériára jelentősen lecsökkenti. A cseréig meg marad a WD40.  integet2
Meg ha leveszed a bal első ajtónál a vastag köteget elkell csavarni úgyjön le akkor azt is fújd be WD-40-el.Utána programozni kell az ablak automata felhúzását a bal elsőn.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13379 Dátum: 2012.12.07 péntek, 07:31:13 »

Szerinted ez nem így van?
Nem tudom, nem értek hozzá. Csak azt látom, itt ezt írják. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13380 Dátum: 2012.12.07 péntek, 09:09:18 »

Nem tudom, nem értek hozzá. Csak azt látom, itt ezt írják. wave

Én mindkét zárcserénél 2002-es gyártású új fajta zárat tettem be. Az egyik amit kiszedtem pedig szintén 2002-es volt, tehát egyidős zárak, a facelift előtti se kép se hang, az új fajta hibátlanul működik. Szerintem nem csak azért jó, mert újabb, hanem mert más konstrukció (vagy mi). De majd kiderül.

Szerk:
Meg most cseréltem ki az esőérzékelőt (mégegyszer worship HZsoltnak), és a régiről hiányzott az érzékelőket takaró áttetsző szilikonréteg, ami feltehetőleg egy szélvédő-csere alkalmával tűnt el (a maradványai a széleknél még megvoltak).


Ez megmagyarázza, hogy a régi miért működött, ha egy kicsit elemeltem a szélvédőtől. Lehet, majd megpróbálok valami hasonló szilikonból a régire fabrikálni egy hasonló réteget, mert amúgy úgy tűnik, hogy teljesen működőképes.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.07 péntek, 09:27:23 írta tpmportal » Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13381 Dátum: 2012.12.07 péntek, 09:27:25 »

Én mindkét zárcserénél 2002-es gyártású új fajta zárat tettem be. Az egyik amit kiszedtem pedig szintén 2002-es volt, tehát egyidős zárak, a facelift előtti se kép se hang, az új fajta hibátlanul működik. Szerintem nem csak azért jó, mert újabb, hanem mert más konstrukció (vagy mi). De majd kiderül.
Én szeretnék rögtön jó zárat beépíteni, ezért fl zár kell majd. Tartok tőle, hogy egyszer vagy nem enged ki az autó, vagy nem enged be!  wow1
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13382 Dátum: 2012.12.07 péntek, 11:24:50 »

Én szeretnék rögtön jó zárat beépíteni, ezért fl zár kell majd. Tartok tőle, hogy egyszer vagy nem enged ki az autó, vagy nem enged be!  wow1

A bal elejét kulccsal akkor is tudod nyitni, ha reteszelt (2.nyomás a távirányítón a reteszelés). Grin Viszont, ha rossznak tartod a zárat, akkor célszerű csak "egyre" zárni, mert ha mégis teljesen megadja magát, akkor belülről még mindíg nyitható. Ha reteszelve van, akkor már nem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13383 Dátum: 2012.12.07 péntek, 12:21:48 »

Én mindkét zárcserénél 2002-es gyártású új fajta zárat tettem be. Az egyik amit kiszedtem pedig szintén 2002-es volt, tehát egyidős zárak, a facelift előtti se kép se hang, az új fajta hibátlanul működik. Szerintem nem csak azért jó, mert újabb, hanem mert más konstrukció (vagy mi). De majd kiderül.

Szerk:
Meg most cseréltem ki az esőérzékelőt (mégegyszer worship HZsoltnak), és a régiről hiányzott az érzékelőket takaró áttetsző szilikonréteg, ami feltehetőleg egy szélvédő-csere alkalmával tűnt el (a maradványai a széleknél még megvoltak).


Ez megmagyarázza, hogy a régi miért működött, ha egy kicsit elemeltem a szélvédőtől. Lehet, majd megpróbálok valami hasonló szilikonból a régire fabrikálni egy hasonló réteget, mert amúgy úgy tűnik, hogy teljesen működőképes.
eljen örülök, hogy jó lett Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
escse
Vendég
« Új hozzászólás #13384 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:13:22 »

Sziasztok.
A téllel nekem is újabb problémák: a nyáron vett autómon azt tapasztalom, hogy az első szélvédő fűtőszáljai csak az anyósoldalon működnek. Az ablakot mintha tökéletesen elfeleznék, indítás után 2-3 perccel anyós mindent, én meg alig vmit látok. A szélvédő cserélve volt ez biztos, a kérdés, hogy mi lehet a gond, hátha csak cserekor nem kötöttek be egy madzagot. Köszi minden válaszért.

ui: ha vkinek van kipattintott külső tükörlapja, még mindig hálás lennék egy fényképért a tükörlapot tartó bizgentyűről   smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13385 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:14:33 »

Sziasztok.
A téllel nekem is újabb problémák: a nyáron vett autómon azt tapasztalom, hogy az első szélvédő fűtőszáljai csak az anyósoldalon működnek. Az ablakot mintha tökéletesen elfeleznék, indítás után 2-3 perccel anyós mindent, én meg alig vmit látok. A szélvédő cserélve volt ez biztos, a kérdés, hogy mi lehet a gond, hátha csak cserekor nem kötöttek be egy madzagot. Köszi minden válaszért.

ui: ha vkinek van kipattintott külső tükörlapja, még mindig hálás lennék egy fényképért a tükörlapot tartó bizgentyűről   smile
lehet biztosíték hiba is, motortériben nézd meg, a fedőn belül rajta van, hogy melyiket kell megnézni.

az érdekel, amire rápattan??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
escse
Vendég
« Új hozzászólás #13386 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:23:50 »


az érdekel, amire rápattan??
[/quote]

igen, mert a kipattintáskor úgy tudom hajlamos a tükörlap eltörni, és arra gondoltam h látom hogyan is néz ki talán elkrülöm a törést.  biztit mindjárt meg is nézem, köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13387 Dátum: 2012.12.07 péntek, 14:26:51 »

az érdekel, amire rápattan??


igen, mert a kipattintáskor úgy tudom hajlamos a tükörlap eltörni, és arra gondoltam h látom hogyan is néz ki talán elkrülöm a törést.  biztit mindjárt meg is nézem, köszi!
felülről kifeszíed a tükörlapot, ott fogsz látni felül 2db kampót, azt csavarhúzóval lepattintod és kijön a tükörlap
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamahawk
Vendég
« Új hozzászólás #13388 Dátum: 2012.12.07 péntek, 15:00:24 »

Sziasztok!

Találtam egy jó kis írást a fedélzeti computer beszerelésére. Az a kérdésem, hogy előfordulhat, hogy a műszerfalam esetleg ezt tudná alapból, és csak az indexkar infogombja hibádzik, mert ha bizonyos szögben megkukkolom a műszeregységet látszanak a fedélzeti compi betűi, számai, piktogramjai... (vagy ez nem jelent semmit? Tongue) MK3 TDCI. FL utáni.

Üdv.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13389 Dátum: 2012.12.07 péntek, 15:01:25 »

Sziasztok!

Találtam egy jó kis írást a fedélzeti computer beszerelésére. Az a kérdésem, hogy előfordulhat, hogy a műszerfalam esetleg ezt tudná alapból, és csak az indexkar infogombja hibádzik, mert ha bizonyos szögben megkukkolom a műszeregységet látszanak a fedélzeti compi betűi, számai, piktogramjai... (vagy ez nem jelent semmit? Tongue) MK3 TDCI. FL utáni.

Üdv.
nem jelent semmit sem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tamahawk
Vendég
« Új hozzászólás #13390 Dátum: 2012.12.07 péntek, 15:06:55 »

nem jelent semmit sem.

szinte sejtettem Smiley köszi
Naplózva
escse
Vendég
« Új hozzászólás #13391 Dátum: 2012.12.07 péntek, 15:18:35 »

lehet biztosíték hiba is, motortériben nézd meg, a fedőn belül rajta van, hogy melyiket kell megnézni.

A biztik úgy néz ki rendben vannak. Próba képpen meg is cseréltem a két oldalt, de így is uaz a helyzet...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13392 Dátum: 2012.12.07 péntek, 16:00:09 »

Sziasztok!

Találtam egy jó kis írást a fedélzeti computer beszerelésére. Az a kérdésem, hogy előfordulhat, hogy a műszerfalam esetleg ezt tudná alapból, és csak az indexkar infogombja hibádzik, mert ha bizonyos szögben megkukkolom a műszeregységet látszanak a fedélzeti compi betűi, számai, piktogramjai... (vagy ez nem jelent semmit? Tongue) MK3 TDCI. FL utáni.

Üdv.

Hol találtad? Tudnál betenni egy linket?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13393 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:42:20 »

Nemsokára lesz két darab facelift-es hátsó lámpám (csíkos) eladó. Érdekel esetleg majd valakit? És ha igen, mennyit adna érte? Wink
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13394 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:43:48 »

Nemsokára lesz két darab facelift-es hátsó lámpám (csíkos) eladó. Érdekel esetleg majd valakit? És ha igen, mennyit adna érte? Wink
mit ceszel helyette??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13395 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:45:20 »

mit ceszel helyette??
Tetszenek a lexus optikás lámpák, már a Passatomban is olyan volt. Csak még azt nem tudom eldönteni, hogy az ezüsthöz a króm, vagy a fekete illik jobban.....szerintem a króm. Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13396 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:48:59 »

Tetszenek a lexus optikás lámpák, már a Passatomban is olyan volt. Csak még azt nem tudom eldönteni, hogy az ezüsthöz a króm, vagy a fekete illik jobban.....szerintem a króm. Smiley
help
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13397 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:49:21 »

lehet biztosíték hiba is, motortériben nézd meg, a fedőn belül rajta van, hogy melyiket kell megnézni.

A biztik úgy néz ki rendben vannak. Próba képpen meg is cseréltem a két oldalt, de így is uaz a helyzet...


Nézd meg a reléket is, a motortérben találod a szélvédő és a tűzfal közötti részen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13398 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:50:06 »

Tetszenek a lexus optikás lámpák, már a Passatomban is olyan volt. Csak még azt nem tudom eldönteni, hogy az ezüsthöz a króm, vagy a fekete illik jobban.....szerintem a króm. Smiley
akkor már inkább ilyet: http://www.ebay.de/itm/LED-RUCKLEUCHTEN-SET-fur-FORD-MONDEO-MK3-Limo-in-ROT-SMOKE-SCHWARZ-HECKLEUCHTEN-/130813486505?pt=DE_Autoteile&hash=item1e751765a9
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13399 Dátum: 2012.12.07 péntek, 17:50:50 »

help

Hát kb  szomoru1 Ez a cukros zacskó lámpa hondára való szvsz, dehát nem vagyunk egyformák  Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.