Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:26:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11160082 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13900 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:10:06 »

amelyiken van kupak, meg benne víz, az nem lehet gondozásmentes. +ha a kocsi nem tudja feltölteni pl kevés a töltés, vagy valami megzabálja az áramot akkor csak fel kell.

Éppen ezért van egyre kevessebben vagy nem tudod felszedni roncsolásmentesen és gari off...szellőző rajta és ennyi.
Ha egy fogyasztó zabálja az áramot attól nemigen fogy a folyadék, lehet ellenőrizni a folyadékszintet de ahol már töltögetni kell ott lehet skészülni a cserére is....ez olyan mint amikor résolajoznak porlasztót vagy izzitógyetyát ellenőriznek egy kábeldarabbal mert attól megnyugszanak hogy az jó... eljen
Csak sajna Ez nem igy van!!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13901 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:14:18 »

Épp ezért tovább tart a töltési idő, de ugyanúgy lehet.
Egy akkutöltő "nem tudja" mit és mekkorát tölt. Tölt ahogy tud. A "kicsi" töltők azért kicsik, mert nem óriási transzformátorok vannak bennük, hanem kapcsolóüzemű tápegységek. Viszont rendelkeznek elektronikával (a komolyabb fajták) ami folyamatosan figyeli az akkut a töltési folyamat közben és úgy változtatja a töltőfeszültséget és áramot, ahogy az a legoptimálisabb. Valamint képesek csepptöltésre, hogy az akku önkisüléséből eredő merülést pótolják és valamelyik diaganosztizáló funkcióval is rendelkezik...stb.

igy van...erre mondam pl hogy ALDI-ban ami van 5000ft körül töltő az ingyen van...6-12V 120A-es akkuig...6A-el tölt utánna át áll csepptöltésre, autómatán felismeri az akkut,polaritásvédelem van benne(hülyebiztos), és kezdéskor csinál egy akku tesztet és ha jó akkor kezdi meg a töltés....sőt van benne aszem valam gyors töltő funkció is a menüjében amit még kisem próbáltam eddig csak olvastam...ennyiért ajándék.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13902 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:17:58 »

igy van...erre mondam pl hogy ALDI-ban ami van 5000ft körül töltő az ingyen van...6-12V 120A-es akkuig...6A-el tölt utánna át áll csepptöltésre, autómatán felismeri az akkut,polaritásvédelem van benne(hülyebiztos), és kezdéskor csinál egy akku tesztet és ha jó akkor kezdi meg a töltés....sőt van benne aszem valam gyors töltő funkció is a menüjében amit még kisem próbáltam eddig csak olvastam...ennyiért ajándék.

XS valami márka....
Német cucc és valóban okos és nagyon jó!  taps
Nem tétel, aki tud vegyen mert ez nem kínai kamu cucc! eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13903 Dátum: 2012.12.22 szombat, 15:23:38 »

XS valami márka....
Német cucc és valóban okos és nagyon jó!  taps
Nem tétel, aki tud vegyen mert ez nem kínai kamu cucc! eljen

Azaz.... eljen
Ennyiből nem rakok össze magamnak fele ennyire jót... szomoru1
sőt időnként még leis akciózzák...nincs miről beszélni...És 3 év garival...pfff mire van manapság 3 év gari?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13904 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:05:49 »

Azaz.... eljen
Ennyiből nem rakok össze magamnak fele ennyire jót... szomoru1
sőt időnként még leis akciózzák...nincs miről beszélni...És 3 év garival...pfff mire van manapság 3 év gari?
Tisztelt Fórumtársak!
A fent nevezett töltő Ultimate Speed T4X-SE. Ez a töltö igen kedvező áron igen komoly tudással rendelkezik és minden modernek számitó akkunulátor töltésére is alkalmas. Ez a töltő a vlágszinvonalu CTEK töltö egy egyszerübb változata megfizethető áron. Csak helyeselni tudom, Bunyek Fórumtárs véleményét. Nagyon megéri az árát, nem lehet rosszul használni és teljesen autómatikus. Azon kivűl rendelkezik egy szulfát mentesitő programmal ami a haldokló akkukat is feltámasztja. Azonkivűl tudja a csepptöltő melegen tartó funkciót is, ami a téli üzemben egy akkumulátornak maga a Kánaán.eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13905 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:10:28 »




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #13906 Dátum: 2012.12.22 szombat, 16:34:01 »





Tisztelt Fórumtárs!
Én nem erről a töltőről beszéltem. Ez viszont nem zárja ki azt, hogy ez nem jó.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13907 Dátum: 2012.12.22 szombat, 17:02:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem erről a töltőről beszéltem. Ez viszont nem zárja ki azt, hogy ez nem jó.
Tisztelettel László! worship

Ez a LIDL-s töltő amiről te beszélsz...mi az ALDI-s töltőről beszéltünk...LCD kijelzővel....de valószinű ugyanaz a gyártó, majd megnézem.
spec én utálom a LIDL-t mert koppinja az ALDI-t és mig az ALDI az adott ország minőségibb teméket is is forgalmazza a német cuccokon kivül(pl nálunk Pick,Zimbo,Tolle,stb) addig LIDL szlovák,lengyel,stb szemetet árul és legtöbbször drágábban...
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 17:17:23 írta Bunyek » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13908 Dátum: 2012.12.22 szombat, 17:27:15 »

Ez a LIDL-s töltő amiről te beszélsz...mi az ALDI-s töltőről beszéltünk...LCD kijelzővel....de valószinű ugyanaz a gyártó, majd megnézem.
spec én utálom a LIDL-t mert koppinja az ALDI-t és mig az ALDI az adott ország minőségibb teméket is is forgalmazza a német cuccokon kivül(pl nálunk Pick,Zimbo,Tolle,stb) addig LIDL szlovák,lengyel,stb szemetet árul és legtöbbször drágábban...

Így van.
Az ALDI  az nyugatra a Hofer, ami nagyon is jó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13909 Dátum: 2012.12.22 szombat, 18:36:34 »

Ha ilyen jó, akkor én is vennék, ennyiért tényleg nem sok! Csak a faluban a lidliben még sose vót, már figyelem 1ideje. neten nemtudok venni? Műhelybe kellene soxor.   holnap megnézem kecsón hátha ott van
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.22 szombat, 18:39:13 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #13910 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:44:42 »

A helyzet az, hogy jelenleg egyikben sem kapni  falbav sem aldiban, sem a lidliben
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13911 Dátum: 2012.12.22 szombat, 19:51:52 »

A helyzet az, hogy jelenleg egyikben sem kapni  falbav sem aldiban, sem a lidliben

Ritkán van és hamar elkapkodják....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13912 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:07:39 »

A helyzet az, hogy jelenleg egyikben sem kapni  falbav sem aldiban, sem a lidliben
Ritkán van és hamar elkapkodják....

nekem hihetetlen, h 1 olyan dolog amire igény van, az nincs.  2012 van, nem 1986.   többször találkozok ilyennel, nem multikra gondolok.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13913 Dátum: 2012.12.22 szombat, 20:37:28 »

nekem hihetetlen, h 1 olyan dolog amire igény van, az nincs.  2012 van, nem 1986.   többször találkozok ilyennel, nem multikra gondolok.

Lehet, hogy az üzletlánc nem is tudja mennyire jó, amit forgalmaz....... sokat nem rendel belőle, nehogy rajta maradjon.
Aztán aki tudja, hogy mi si az valójában....az vesz, ha tud. Ezek meg örülnek, hogy mégse maradt rajtuk...de nem tudják, hogy lenne még kereslet rá.....és nem hozatnak.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13914 Dátum: 2012.12.22 szombat, 21:17:23 »

Lehet, hogy az üzletlánc nem is tudja mennyire jó, amit forgalmaz.......


Ha tudná nem adná ilyen olcsón!  nyes
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13915 Dátum: 2012.12.22 szombat, 21:27:27 »

Ha tudná nem adná ilyen olcsón!  nyes
Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #13916 Dátum: 2012.12.22 szombat, 22:05:33 »

Lehet, hogy az üzletlánc nem is tudja mennyire jó, amit forgalmaz....... sokat nem rendel belőle, nehogy rajta maradjon.
Aztán aki tudja, hogy mi si az valójában....az vesz, ha tud. Ezek meg örülnek, hogy mégse maradt rajtuk...de nem tudják, hogy lenne még kereslet rá.....és nem hozatnak.


Nekem is van Aldis AutoXS töltő. Eddig bevált. Motor(GSX-R;DR-Z) akksikat töltögetek vele,így a téli álom idején. Kipróbáltam egy 100Ah-n is, feltöltötte rendesen. Holnap megnézem,van e még a hatvani boltba.
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13917 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:07:56 »

Kedves Moneósok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámmal kapcsolatban.

Az autóm vásárlásakor beprogramoztam, hogy indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. Ez a funkció tökéletesen működött eddig, most viszont, ha ki akarok szállni, akkor a belső nyitókar meghúzásával nem nyílik az ajtó, ilyenkor a távirányítóval nyitom ki az ajtót.

Mi okozhatja a problémát? Van erre valamilyen megoldás?
Ideiglenesen ki szeretném az autómata zárást kapcsolni, a lenti eljárással próbálkoztam, de nem megy. Nem sipol, amikor sipolnia kellene a programozás közben. Mit csinálok rosszul? pld: Ki is kell nyitni fizikailag az ajtót?

"Ajtózárás programozása: (Mondeo III.)

- Adjuk rá a gyújtást.
 - Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egy más után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
 - Vegyük le a gyújtást.
 - A gombbal ismételjük meg az előbbi műveletet újra háromszor.
 - Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
 - A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
 Ezzel készen is vagyunk, az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. Amennyiben ez mégis zavar bennünket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható."


Segítségetek előre is köszönöm!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és boldog új évet minden mondeos társamnak is!

Tibor
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #13918 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:45:03 »

Kedves Moneósok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámmal kapcsolatban.

Az autóm vásárlásakor beprogramoztam, hogy indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. Ez a funkció tökéletesen működött eddig, most viszont, ha ki akarok szállni, akkor a belső nyitókar meghúzásával nem nyílik az ajtó, ilyenkor a távirányítóval nyitom ki az ajtót.

Mi okozhatja a problémát? Van erre valamilyen megoldás?
Ideiglenesen ki szeretném az autómata zárást kapcsolni, a lenti eljárással próbálkoztam, de nem megy. Nem sipol, amikor sipolnia kellene a programozás közben. Mit csinálok rosszul? pld: Ki is kell nyitni fizikailag az ajtót?

"Ajtózárás programozása: (Mondeo III.)

- Adjuk rá a gyújtást.
 - Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egy más után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
 - Vegyük le a gyújtást.
 - A gombbal ismételjük meg az előbbi műveletet újra háromszor.
 - Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
 - A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
 Ezzel készen is vagyunk, az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. Amennyiben ez mégis zavar bennünket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható."


Segítségetek előre is köszönöm!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és boldog új évet minden mondeos társamnak is!

Tibor
A zárzavarokat általában a bal első ajtó zárja szokta okozni, ez a zár vezérli a többit is. WD40 spray használatát szokták javasolni a többiek. Ezt a libazsírt kell fújni a zárhoz, meg az ajtónál levő kábelköteg csatlakozóihoz. A zár alsó csavarját kell kicsavarni és bőségesen megöntözni az előbb említett csodaszerrel. (a nagyok szerint).

Az automatikus zárást meg ugyanúgy lehet kikapcsolni, mint ahogyan be. Volt, akinek kb. huszadik próbálkozásra sikeredett kikapcsolni. Szerintem a rosszalkodó zár is közrejátszhat ennek a műveletnek a sikertelenségében.

Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13919 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:52:47 »

Lehet, hogy az üzletlánc nem is tudja mennyire jó, amit forgalmaz....... sokat nem rendel belőle, nehogy rajta maradjon.
Aztán aki tudja, hogy mi si az valójában....az vesz, ha tud. Ezek meg örülnek, hogy mégse maradt rajtuk...de nem tudják, hogy lenne még kereslet rá.....és nem hozatnak.



A miskolci Aldiban most van XS Auto töltő, de annak fekete-piros doboza van, és 15ezer Ft. Kellett nektek emlegetni hogy ha tudnák milyen jó, akkor drágábban adnák... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13920 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 10:57:15 »

A zárzavarokat általában a bal első ajtó zárja szokta okozni, ez a zár vezérli a többit is. WD40 spray használatát szokták javasolni a többiek. Ezt a libazsírt kell fújni a zárhoz, meg az ajtónál levő kábelköteg csatlakozóihoz. A zár alsó csavarját kell kicsavarni és bőségesen megöntözni az előbb említett csodaszerrel. (a nagyok szerint).

Az automatikus zárást meg ugyanúgy lehet kikapcsolni, mint ahogyan be. Volt, akinek kb. huszadik próbálkozásra sikeredett kikapcsolni. Szerintem a rosszalkodó zár is közrejátszhat ennek a műveletnek a sikertelenségében.



 eljen A bal első cseréjével az ilyen típusú szenvedés megszűnik, nekem is rámreteszelte indulás után, és én játszottam vele vagy fél órát, hogy kikapcsoljam ezt a funkciót. Volt, hogy azért nem sikerült, mert a nyelvvel történő bezárást nem érzékelte, volt hogy reteszelt tőle, volt hogy rendesen bezárt.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13921 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:01:55 »

Kedves Moneósok!

Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámmal kapcsolatban.

Az autóm vásárlásakor beprogramoztam, hogy indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. Ez a funkció tökéletesen működött eddig, most viszont, ha ki akarok szállni, akkor a belső nyitókar meghúzásával nem nyílik az ajtó, ilyenkor a távirányítóval nyitom ki az ajtót.

Mi okozhatja a problémát? Van erre valamilyen megoldás?
Ideiglenesen ki szeretném az autómata zárást kapcsolni, a lenti eljárással próbálkoztam, de nem megy. Nem sipol, amikor sipolnia kellene a programozás közben. Mit csinálok rosszul? pld: Ki is kell nyitni fizikailag az ajtót?

"Ajtózárás programozása: (Mondeo III.)

- Adjuk rá a gyújtást.
 - Az ajtónyitó kar melletti gombbal háromszor egy más után zárjuk be és nyissuk ki az ajtót.
 - Vegyük le a gyújtást.
 - A gombbal ismételjük meg az előbbi műveletet újra háromszor.
 - Adjuk rá gyújtást (egy rövid sípolást hallunk).
 - A gombbal egyszer zárjuk be és nyissuk ki az ajtót (egy hosszú sípolást hallunk).
 Ezzel készen is vagyunk, az autó indulás után 3km/h elérésekor bezárja automatikusan a központi zárat. Amennyiben ez mégis zavar bennünket, a fenti műveletsort újra elvégezve a szolgáltatás kikapcsolható."


Segítségetek előre is köszönöm!

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és boldog új évet minden mondeos társamnak is!

Tibor


Azért nem tudod kézzel nyitni belülről, mert rádreteszelt. Ez aza funkció, hogy hiába törik be az ablakot, akkor sem tudja kinyitni az ajtót a retesz miatt. A többit már leírták a többiek. Azt viszont nem tudom, hogy a csatlakozó levételével "elfelejti-e" ezt a beállítást, mint az ablakokét. (azt a csatlakozó lehúzása után újra kell progaramozni)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13922 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:12:33 »


Azért nem tudod kézzel nyitni belülről, mert rádreteszelt. Ez aza funkció, hogy hiába törik be az ablakot, akkor sem tudja kinyitni az ajtót a retesz miatt. A többit már leírták a többiek. Azt viszont nem tudom, hogy a csatlakozó levételével "elfelejti-e" ezt a beállítást, mint az ablakokét. (azt a csatlakozó lehúzása után újra kell progaramozni)

Sajnos nem felejti el, mert azt a GEM csinálja.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13923 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:18:59 »

Sajnos nem felejti el, mert azt a GEM csinálja.

Az ablakokét nem a GEM csinálja? Én úgy emlékszem, hogy úgy olvastam itt a fórumon "az ,amit tudni kell illetve érdemes a GEM-ről" topikban, hogy igen.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #13924 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:33:58 »

Az ablakokét nem a GEM csinálja? Én úgy emlékszem, hogy úgy olvastam itt a fórumon "az ,amit tudni kell illetve érdemes a GEM-ről" topikban, hogy igen.

Lehet, de attól még nem felejtette el az automata zárást sajnos.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #13925 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:35:32 »

Lehet, de attól még nem felejtette el az automata zárást sajnos.

Akkor nem marad más, mint amit a többiek is írtak. Próbálgatni kell.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #13926 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 11:59:06 »

Szeretnék segítséget kérni.
Most cserélem ki a komplett belsőt a mk3-ba, az enyémbe gyárilag nincs ülésfütés és a kábelezés is hiányzik(legalább is a középkonzolnál nem találtam csatlakozókat a kapcsolókhoz, a ülés alatti csatiban nem tudom, hogy megvan e). Mennyi kábelnek kéne bent lenni a csatiban? De amit veszek üléseket azokban van ülésfütés.
Kérdésem az lenne, hogy van e rá mód pótólni a hiányzó kábeleket egyesével vagy komplett kábelezést kéne cserélni?
Kapcsolási rajzot tudtok e adni vagy valami leírást a bekötéshez, nem szeretnék semmi gubancot.
Válaszokat előre is köszönöm. wave
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13927 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:56:19 »

A miskolci Aldiban most van XS Auto töltő, de annak fekete-piros doboza van, és 15ezer Ft. Kellett nektek emlegetni hogy ha tudnák milyen jó, akkor drágábban adnák... vigyor3
A kecskemétiben is 15- de nincs.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13928 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 14:57:32 »

A kecskemétiben is 15- de nincs.

Gondolom ez nem ugyanaz mint az 5ezres. Mivel tudhat többet?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13929 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 15:24:16 »

Gondolom ez nem ugyanaz mint az 5ezres. Mivel tudhat többet?
mivel nem volt polcon, fogalmam sincs  smile    ezt úgy mondom, mintha láttam volna ilyet hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13930 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 15:34:11 »

mivel nem volt polcon, fogalmam sincs  smile    ezt úgy mondom, mintha láttam volna ilyet hehe

 vigyor3 Másoktól is kérdeztem, hátha valaki már látott olyat. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13931 Dátum: 2012.12.23 vasárnap, 19:41:02 »





Nekem is ilyen van. Bevált!  eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #13932 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:46:40 »

Egy kis segítséget kérnék tőletek: Tegnap kicsit égetett szag lett az autóba aztán kijelezte az akumulátor töltés jelző kis lámpát. Azóta ég de, az autó beindul teszteltem 15 20 percig is ment , leállítottam beinditottam megy, de  a lámpa ég. Töltésem nincs? vagy túltöltésem van ? CSak mérőműszerrel tudom megnézni?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13933 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:47:40 »

Egy kis segítséget kérnék tőletek: Tegnap kicsit égetett szag lett az autóba aztán kijelezte az akumulátor töltés jelző kis lámpát. Azóta ég de, az autó beindul teszteltem 15 20 percig is ment , leállítottam beinditottam megy, de  a lámpa ég. Töltésem nincs? vagy túltöltésem van ? CSak mérőműszerrel tudom megnézni?
NINCS TÖLTÉSED valami okból...messze ne indulj!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #13934 Dátum: 2012.12.25 kedd, 00:56:07 »

Okés! Köszi a válaszod! Generátor szénkefe lehet , hogy azért nem tölt?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13935 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:07:14 »

Egy kis segítséget kérnék tőletek: Tegnap kicsit égetett szag lett az autóba aztán kijelezte az akumulátor töltés jelző kis lámpát. Azóta ég de, az autó beindul teszteltem 15 20 percig is ment , leállítottam beinditottam megy, de  a lámpa ég. Töltésem nincs? vagy túltöltésem van ? CSak mérőműszerrel tudom megnézni?

Szia,

műszerteszttel meg tudod nézni. 1.- Kulcs be(de nem fordítod semerre), 2.- napi kilométer nullázót nyomva tartod, 3.- gyújtást ráadod, nullázó gombot addig tartod folyamatosan nyomva, (kb 5mp) amíg meg nem jelenik a test, vagy gege felirat. 4.- addig lépkedsz szintén a gombbal, amíg el nem jutsz a bat felirathoz.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 01:09:35 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #13936 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:17:48 »

És utána hibakód jön ki? Azt honnan tudom meg mit jelent?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #13937 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:22:05 »

És utána hibakód jön ki? Azt honnan tudom meg mit jelent?

Nem hibakód, hanem látod hogy aktuálisan mit tölt a generátorod, az akkut. 12.5V körül kellene lenni alapból, aztán indítózásnál ez leesik valamennyire, és aztán járó motor mellett 14.4 ha dízel. Így láthatod hogy túltölt-e, vagy épp ellenkezőleg, nincs töltés.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13938 Dátum: 2012.12.25 kedd, 01:31:23 »

vannak profi cuccok már rengeteg...mint pl amit feltettem videót a mi egyik ki műszerünkről..

http://www.youtube.com/watch?v=603QPA-6Hxs&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=14

Én egy olyat használtam, ami megméri az aksi hőmérsékletét, be kell állítani, hogy beszerelt állapotban van, vagy kinn, szintén az aksi indítóáramát, és a végére előállít egy kódot, ami tartalmazza az összes adatot, hőfok, fesz, mért indítóáram, gyári indítóáram, időpont, kinn/benn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Hori-01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #13939 Dátum: 2012.12.25 kedd, 09:22:47 »

DTC B2692: Passenger safety belt buckle switch open circuit short to battery. Lamp flash code: 52

Possible Source(s):
Passenger safety belt buckle switch.
Circuit(s).


Nemrég volt valaki akinek ugyan ez volt.asszem az övbecsatolását érzékelő mikrokapcsi volt xar.

Köszi szépen! utána nézek...
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #13940 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:34:35 »

Igen simán kivágod.
tessék mi kell hozzá és néhány kép véletlenül pont 5 ajtós a méret (kombinál más, 4 ajtóst meg még nem miskároltam) vigyor3


Köszönöm az infót és képeket,ma bekerült a világítás......frankó lett. vigyor3

Az alkatrészért köszönet Dininek!
 eljen

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13941 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:50:32 »

Nos, van egy kis fejtörőm.  Smiley

Igazából kettő.

Elsőként adott a lent említett autó, amiből diaggal kiolvasva az látható, hogy a jobb első övcsat bekapcsolva és az ülésfoglaltság jelző inaktív.
A fizikai valóság az, hogy sem övcsat kapcsoló nincs az ülésben és foglaltságjelző sincs. Ezek szerint az utasoldali légzsák nem inaktiválható.....  Sad

Ehhez köthető is lehetne, bár szerintem nincs köze hozzá, hogy sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni.
Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel.
Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem.  Sad

A kocsiban lévő ülésfűtés nem működik. (a télre való tekintettel még nem néztem végig a szokásos hibalehetőségeket) Viszont sehol nem találok olyan elektromos kapcsolási rajzot, ahol az a fajta ülésfűtés lenne ábrázolva, mint az autóban van.
Csak a ki-be kapcsolós rajzot találtam hozzá, ebben pedig fokozatkapcsolós van. Vezérlő modul van az ülés alatt értelemszerűen.
Nekem ilyen ülésfűtésem van. (lásd kép)




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13942 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:22:00 »

Nos, van egy kis fejtörőm.  Smiley

Igazából kettő.

Elsőként adott a lent említett autó, amiből diaggal kiolvasva az látható, hogy a jobb első övcsat bekapcsolva és az ülésfoglaltság jelző inaktív.
A fizikai valóság az, hogy sem övcsat kapcsoló nincs az ülésben és foglaltságjelző sincs. Ezek szerint az utasoldali légzsák nem inaktiválható.....  Sad

Ehhez köthető is lehetne, bár szerintem nincs köze hozzá, hogy sehogyan sem tudom programozni (ki-be kapcsolni) a biztonsági öv visszajelzőt és/vagy a bimbammolást bekapcsolni.
Az övcsat lámpa egyáltalán nem világít a műszercsoportban. Még a test-ben sem kapcsolódik fel.
Ellenben mikor programozom (gyújtás...lámpák kialszanak...vezető öv 3x ki-be, világítás ki-be, vezető öv 3x ki-be ..... NA ÉS ITT VILLAN 3-at a műszercsoportban az övcsat lámpa) semmi eredmény sehogy sem.  Sad

A kocsiban lévő ülésfűtés nem működik. (a télre való tekintettel még nem néztem végig a szokásos hibalehetőségeket) Viszont sehol nem találok olyan elektromos kapcsolási rajzot, ahol az a fajta ülésfűtés lenne ábrázolva, mint az autóban van.
Csak a ki-be kapcsolós rajzot találtam hozzá, ebben pedig fokozatkapcsolós van. Vezérlő modul van az ülés alatt értelemszerűen.
Nekem ilyen ülésfűtésem van. (lásd kép)
az ülésfűtésnek az szokott lenni a baja, h eltörik a vezeték. ülés ki, le kell szedni a vázról az ülőlapot majd szétszedni teljesen. szigetelés le a vezetékről és ott lesz a bibi.
persze ha egyiksem műxik akkor más a baj
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 18:26:58 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13943 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:26:34 »

az ülésfűtésnek az szokott lenni a baja, h eltörik a vezeték. ülés ki, le kell szedni a vázról az ülőlapot majd szétszedni teljesen. szigetelés le a vezetékről és ott lesz a bibi.

Igen, ezt ismerem....de most nincs túl meleg kint. vigyor3

Az ülésfűtéses dolgot azt csak azért írtam, mert olyan kapcsolási rajzot sehol nem találtam, ami ebben az autóban van.... fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13944 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:31:30 »

Igen, ezt ismerem....de most nincs túl meleg kint. vigyor3

Az ülésfűtéses dolgot azt csak azért írtam, mert olyan kapcsolási rajzot sehol nem találtam, ami ebben az autóban van.... fejvakaras
be kell vinni az ülést a szobába, persze nem karácsonykor  smile   ehhez nem kell rajz, még én is megcsináltam aki nemért a villanyhoz. fészlift után mindbe ilyen a fűtés
csatkapcsolónak kell lenni, mibe kapcsolná az utas az övet.   hányat villog a légzsák lámpa indítás után?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 18:33:18 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13945 Dátum: 2012.12.25 kedd, 18:38:32 »

be kell vinni az ülést a szobába, persze nem karácsonykor  smile   ehhez nem kell rajz, még én is megcsináltam aki nemért a villanyhoz. fészlift után mindbe ilyen a fűtés
csatkapcsolónak kell lenni, mibe kapcsolná az utas az övet.   hányat villog a légzsák lámpa indítás után?

igen....lehet behozom az ülést  vigyor3   Nem a javításhoz kell nekem a rajz!  Grin ...... nem ma kezdtem én ezt  Wink.......... csak furcsa, hogy ehhez nem találok fejvakaras

Igen, ez végül is facelift utáni, de még a króm nélküli hátsó lámpás és a rács nélküli első vészhárítós.  2004/3
Viszont ebben nincs üléshűtés.
De ilyenhez nem találok kapcsolásit.... majd átnézem az eTIS-t, hátha van benne.

A légzsák lámpa nem villog (nincs hiba a rendszerben), ahogy kell kb. 5 mp múlva elalszik.
A biztonsági öv csatban nincs kapcsoló (nincs vezeték).  Lehet a légzsákvezérlő szoftverében van valami......sajnos nem Bosch van benne hanem Autoliv :S
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13946 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:23:35 »

Azért nem találsz mert nincs...
ugyanaz a bekötése mint a ki-be kapcsolónak, csak a kapcsoló vezérli  a dolgot meg a hűtést ami két szánalmas ventilátor... eplus2
Ergo szerintem ha a simába berakod a hűthető kapcsolóját akkor azis szabályozható lenne csak ugye hűtés az nyista...vagy beépitesz két pc táp ventilátort... eplus2  mert kb az van benne gyárilag is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13947 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:29:22 »

Azért nem találsz mert nincs...
ugyanaz a bekötése mint a ki-be kapcsolónak, csak a kapcsoló vezérli  a dolgot meg a hűtést ami két szánalmas ventilátor... eplus2
Ergo szerintem ha a simába berakod a hűthető kapcsolóját akkor azis szabályozható lenne csak ugye hűtés az nyista...vagy beépitesz két pc táp ventilátort... eplus2  mert kb az van benne gyárilag is.

Nincs?
Pedig nem lehet azonos a két rajz.....mivel a fokozatos pwm szabályzású a modullal együtt az ülés alatt. A sima pedig nem. Másféle kábelezésének kell lennie a kettőnek.
A hűthető kapcsolója eltér még attól is, amit csatoltam, mert az ülések felett van azon egy kis ventilátor kép és kék ledek is vannak benne.
Persze ismerem a kialakítását a kamu hűtésnek  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13948 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:39:04 »

Nincs?
Pedig nem lehet azonos a két rajz.....mivel a fokozatos pwm szabályzású a modullal együtt az ülés alatt. A sima pedig nem. Másféle kábelezésének kell lennie a kettőnek.
A hűthető kapcsolója eltér még attól is, amit csatoltam, mert az ülések felett van azon egy kis ventilátor kép és kék ledek is vannak benne.
Persze ismerem a kialakítását a kamu hűtésnek  nyes

Akkor majd ha találsz linkeld majd be...pwm szabályzású persze.. eplus2
Minek kéne más vezetékelés? tök mindegy milyen ledek vannak benne egy fokozatkapcsoló...simánál meg egy bimetál old ki mikor eléri az"xy" fokot és ki be kapcsolgat...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13949 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:45:14 »

Akkor majd ha találsz linkeld majd be...pwm szabályzású persze.. eplus2
Minek kéne más vezetékelés? tök mindegy milyen ledek vannak benne egy fokozatkapcsoló...simánál meg egy bimetál old ki mikor eléri az"xy" fokot és ki be kapcsolgat...

Lehet nevetni......  Semmiképp nem szeretnék ezen vitatkozni.  Cool
Szerinted ha 5 fokozatban állítható a fűtés, akkor az mivel másképp valósítják meg? Biztos nem bimetállal és hőérzékelőkkel eplus2

Ez a hagyományos (kép), de ezek csak ki és bekapcsoló van.
Az enyém nem ilyen, van modul az ülés alatt.




« Utoljára szerkesztve: 2012.12.25 kedd, 19:49:00 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.