Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.22 csütörtök, 11:03:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
315
316
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
328
329
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11772675 alkalommal)
AndyA
és 12 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16050 Dátum:
2013.04.24 szerda, 12:15:59 »
Idézetet írta: Leflee - 2013.04.24 szerda, 11:29:55
A befújás megtörtént...de sajnos még mindig nem szuperál....néha működik csak, ha éppen eltalálom
Van valami ötlet? :/ Vagy így már tuti szervíz?
Cseréld ki a kapcsolót, de lehet a kapcsoló rudazat lazasága is.
Első körben kapcsoló csere.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16051 Dátum:
2013.04.24 szerda, 17:18:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 08:00:59
Fűthető és
szellőztethető
első ülések.
Lehet kábelszakadás ugyan úgy, mint a réginél a fűtőpárna előtt. Itt viszont pwm szabályozású a fűtés és a szellőztetés is.
Saját navi dvd kell.... van erre itt külön topik.
A PWM az mit jelent???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16052 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:07:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.19 péntek, 12:48:32
Feltehetően nem szemmel történő nézésre gondoltam.
Mással nem is tudod.
Mér nyitott és zárt állapotában is. Ha van neked a jobb elsőnél is, mérd meg azt is. Összehasonlításnak.
Ma kicseréltem az övcsatot-övfeszítőt. Sajnos a jelenség nem múlt el, ügyanúgy csipog, és nem érzékeli...
Mit kellene ezek után ellenőrizni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16053 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:40:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.24 szerda, 18:07:13
Ma kicseréltem az övcsatot-övfeszítőt. Sajnos a jelenség nem múlt el, ügyanúgy csipog, és nem érzékeli...
Mit kellene ezek után ellenőrizni?
Rossz volt? Ellenőrizted?
Melyiket cserélted ki? Vezető vagy utas?
Látom, csak azért sem az olcsóbb megoldást választottad.
Nem csereberélni kell dolgokat, hanem megkeresni, hogy mi a hibás és csak azt kicserélni, javítani ha lehet.
Ellenőrizni kellett volna a vezető övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből
Ellenőrizni kellett volna az utasoldali övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből.
Ellenőrizni kellett volna az övcsatokat, ha nem látszik a működése.
Ha jók, akkor ellenőrizni a kábelezését az csat és a gem között -vezető oldal-, az utas oldalon van modul is még, ha jól emlékszem az ülés alatt. Odáig és onnan a gem-ig.
De már erről is volt szó, hogy ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat......és a végén a hibás dolgot javítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16054 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:43:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 18:40:10
Rossz volt? Ellenőrizted?
Melyiket cserélted ki? Vezető vagy utas?
Látom, csak azért sem az olcsóbb megoldást választottad.
Nem csereberélni kell dolgokat, hanem megkeresni, hogy mi a hibás és csak azt kicserélni, javítani ha lehet.
Ellenőrizni kellett volna a vezető övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből
Ellenőrizni kellett volna az utasoldali övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből.
Ellenőrizni kellett volna az övcsatokat, ha nem látszik a működése.
Ha jók, akkor ellenőrizni a kábelezését az csat és a gem között -vezető oldal-, az utas oldalon van modul is még, ha jól emlékszem az ülés alatt. Odáig és onnan a gem-ig.
De már erről is volt szó, hogy ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat......és a végén a hibás dolgot javítani.
Az egri Fordnál ellenőrizték, rádugták diagra, de az semmit nem mutatott. Aztán multiméterrel mérték, és hol működött, hol nem. Ezért lett cserélve a vezetőoldali övcsat...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16055 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:44:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.24 szerda, 18:43:21
Az egri Fordnál ellenőrizték, rádugták diagra, de az semmit nem mutatott. Aztán multiméterrel mérték, és hol működött, hol nem. Ezért lett cserélve a vezetőoldali övcsat...
Bontottat tettél bele?
Én már jártam úgy is, hogy a bontott is rossz volt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16056 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:45:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 18:44:44
Bontottat tettél bele?
Én már jártam úgy is, hogy a bontott is rossz volt.
Bontottat, igen.
Szerintem itt más gond lesz.
Gem vezérli? Ott nem lehet baj?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16057 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:51:23 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.24 szerda, 18:45:39
Bontottat, igen.
Szerintem itt más gond lesz.
Gem vezérli? Ott nem lehet baj?
#16108
Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy kimérnek egy kacsolót, ami egyszer jó és egyszer nem és emellett még más hiba is van.
Mert akkor nem a kapcsoló a hiba, esetlen nem jól mérték.
Ha géppel nézték és becsatolva látja az övet, nem szabad jeleznie.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16058 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:54:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 18:51:23
#16108
Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy kimérnek egy kacsolót, ami egyszer jó és egyszer nem és emellett még más hiba is van.
Mert akkor nem a kapcsoló a hiba, esetlen nem jól mérték.
Ha géppel nézték és becsatolva látja az övet, nem szabad jeleznie.
Szerintem nem jól mérték. Azt mondták hogy a gép is összevissza mutatta, van amikor be volt kapcsolva de azt mutatta hogy nincs, illetve fordítva.
Kezd elegem lenni belőle...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16059 Dátum:
2013.04.24 szerda, 18:58:24 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.24 szerda, 18:54:31
Szerintem nem jól mérték. Azt mondták hogy a gép is összevissza mutatta, van amikor be volt kapcsolva de azt mutatta hogy nincs, illetve fordítva.
Kezd elegem lenni belőle...
furcsa népek ezek ott egerben....pedig van mindenük a fordhoz....bár ehhez nem is szükséges semmi gyári felszerelés
De egyébként ha kizárható az övcsat és a kábelezés (a vezető csatja a légzsák vezérlőbe van bekötve) tehát csat---> RCM ---> GEM ....akkor lehet RCM hiba is, hogy nem továbbítja a becsatolt jelet a GEM-nek vagy GEM.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.24 szerda, 19:02:44 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16060 Dátum:
2013.04.24 szerda, 19:04:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 18:58:24
furcsa népek ezek ott egerben....pedig van mindenük a fordhoz....bár ehhez nem is szükséges semmi gyári felszerelés
De egyébként ha kizárható az övcsat és a kábelezés (a vezető csatja a légzsák vezérlőbe van bekötve) tehát csat---> RCM ---> GEM ....akkor lehet RCM hiba is, hogy nem továbbítja a becsatolt jelet a GEM-nek vagy GEM.
Azok. De legalább korrektek voltak, mert nem számolták fel a gyári diagot, mivel nem mutatott semmit. Csak az a baj, hogy nem vagyok semmivel előrébb. Csak van egy plusz övfeszítőm...
És az az RCM hol van, hogy tudom ellenőrizni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16061 Dátum:
2013.04.24 szerda, 19:05:19 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2013.04.24 szerda, 19:04:21
Azok. De legalább korrektek voltak, mert nem számolták fel a gyári diagot, mivel nem mutatott semmit. Csak az a baj, hogy nem vagyok semmivel előrébb. Csak van egy plusz övfeszítőm...
És az az RCM hol van, hogy tudom ellenőrizni?
A középkonzolban, de szerintem ne piszkáld.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16062 Dátum:
2013.04.24 szerda, 19:07:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 19:05:19
A középkonzolban, de szerintem ne piszkáld.
Akkor mehetek megint szervizbe...(ahol megint fingjuk se lesz hogy mit nézzenek)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16063 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:06:28 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 19:05:19
A középkonzolban, de szerintem ne piszkáld.
egész pontosan a kézifékkar előtt a pohártartó/hamutartó alatt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16064 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:09:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.24 szerda, 20:06:28
egész pontosan a kézifékkar előtt a pohártartó/hamutartó alatt
így van. Nem kívántam ennyire részletezni, ha már úgy is azt javasoltam, hogy ne piszkálja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16065 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:40:29 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.04.24 szerda, 17:18:48
A PWM az mit jelent???
Pulse Width Modulation, azaz impulzusszélesség-moduláció, vagyis a négyszögjel kitöltési tényezőjével adnak valamekkora részteljesítményt egy eszközre úgy, hogy közben a névleges feszültség megmarad.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16066 Dátum:
2013.04.24 szerda, 20:47:39 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 20:09:01
így van. Nem kívántam ennyire részletezni, ha már úgy is azt javasoltam, hogy ne piszkálja.
akksisaru le és elvileg gond nem lehet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16067 Dátum:
2013.04.24 szerda, 21:40:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.04.24 szerda, 20:47:39
akksisaru le és elvileg gond nem lehet
Elég a gyújtás le és várni 1 percet.
De egyébként azért írtam, hogy ne piszkálja, mert ha a kapcsolót sem mérte ki otthon, akkor ehhez ezt főleg ne macerálja....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16068 Dátum:
2013.04.24 szerda, 22:10:43 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.23 kedd, 22:14:51
Ne egerezz, hagyd meg a macskáknak!
Itt válaszd ki a legmegfelelőbbet.
http://lomex.hu/hu/webshop/#/group/500/mikro-vegallaskapcsolo/page,0/fbtn,1100/flist,0/discount,0/instock,0
Én mindkét egeret kibeleztem itthon,be is építettem(hibátlanul bepászol)csak sajnos egyiknek sem oda esik a "pöcke",ahol meg kéne nyomnia a gombnak.Feladtam,és vettem Motorcraft-tól egy bontottat,összedugtam azóta hibátlan.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
tükör
«
Új hozzászólás #16069 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 13:11:02 »
sziasztok!betört a tükröm bal oldalon.ezt lehet potolni bontott cuccal?forrasztani kell vagy??vagy kell újat vennem?
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: tükör
«
Új hozzászólás #16070 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 13:15:22 »
Idézetet írta: don80 - 2013.04.25 csütörtök, 13:11:02
sziasztok!betört a tükröm bal oldalon.ezt lehet potolni bontott cuccal?forrasztani kell vagy??vagy kell újat vennem?
Mit jelent, hogy betört? A tükörlap pótolható, és a komplett tükör is.
Naplózva
Leflee
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16071 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 13:44:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.24 szerda, 12:15:59
Cseréld ki a kapcsolót, de lehet a kapcsoló rudazat lazasága is.
Első körben kapcsoló csere.
Házilag megoldható a csere? vagy szervízbe vigyem inkább?
Naplózva
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16072 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 13:45:34 »
egy ügyes ember nekiment a tükörnek az meg berobbant.a helyén van még de ripityára tört.plusz a müanyag boritás is a külsejéröl elrepült.mennyibe kerülhet ez?tudsz cimet ahonan tudok rendelni?a teljes tükör nem kell mert a többi része nem sérült.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16073 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 14:09:00 »
Idézetet írta: don80 - 2013.04.25 csütörtök, 13:45:34
egy ügyes ember nekiment a tükörnek az meg berobbant.a helyén van még de ripityára tört.plusz a müanyag boritás is a külsejéröl elrepült.mennyibe kerülhet ez?tudsz cimet ahonan tudok rendelni?a teljes tükör nem kell mert a többi része nem sérült.
Milyen évjáratú az autód? Írd be az aláírásodba az autód főbb paramétereit (évjárat, motor, teljesítmény) akkor könnyebben tudunk/nak segíteni. Ha fl utáni (2003 utáni) akkor hívd mk2-t, ahhoz vannak neki cuccai. Egy tükröt kompletten kapsz hozzá 10-15ezerért/pár. A hátsó burkolatot pedig ritkán adják külön, ha újonnan vaszed, akkor azt még le kell fényeztetni. Pl.
itt
tudsz nézelődni, hogy mi mennyibe kerül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16074 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 17:42:55 »
Idézetet írta: Leflee - 2013.04.25 csütörtök, 13:44:41
Házilag megoldható a csere? vagy szervízbe vigyem inkább?
A kapcsoló csere simán.
Váltó tetején van. Kiveszed a levegőszűrő házat és kicseréled a kapcsolót.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
don80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 131
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16075 Dátum:
2013.04.26 péntek, 00:23:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.25 csütörtök, 14:09:00
Milyen évjáratú az autód? Írd be az aláírásodba az autód főbb paramétereit (évjárat, motor, teljesítmény) akkor könnyebben tudunk/nak segíteni. Ha fl utáni (2003 utáni) akkor hívd mk2-t, ahhoz vannak neki cuccai. Egy tükröt kompletten kapsz hozzá 10-15ezerért/pár. A hátsó burkolatot pedig ritkán adják külön, ha újonnan vaszed, akkor azt még le kell fényeztetni. Pl.
itt
tudsz nézelődni, hogy mi mennyibe kerül.
okés köszi szépen.ha esetleg tudsz fehér szinu mondeot ami bontodik légyszives szolj.megtaláltam a tükör hátulját de elég viseltes lett igy meg nem tetszik.
Naplózva
2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16076 Dátum:
2013.04.26 péntek, 08:36:43 »
Idézetet írta: don80 - 2013.04.26 péntek, 00:23:45
okés köszi szépen.ha esetleg tudsz fehér szinu mondeot ami bontodik légyszives szolj.megtaláltam a tükör hátulját de elég viseltes lett igy meg nem tetszik.
A keres-kínálban nézz körül, én is ott szoktam tájékozódni. De ott akár még meg is hirdetheted, hogy ilyet keresel.
Naplózva
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16077 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 11:37:56 »
Sziasztok!
Szeretném tanácsotokat kérni. 2.0 140Le benzines önindítóját fel tudom tenni a 2.0 115le diesel-re? működne vele?
Köszi!
Üdv!
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
foka5
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16078 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 11:53:59 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Hogyan férhetek hozzá az utastéri biztosítéktáblához?
2.0 TDCI 2004 Titanium
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.
Naplózva
Conor
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16079 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 12:00:57 »
Idézetet írta: foka5 - 2013.04.28 vasárnap, 11:53:59
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Hogyan férhetek hozzá az utastéri biztosítéktáblához?
2.0 TDCI 2004 Titanium
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.
Bal térdednél a kicsi tárolórekeszt kinyitod, kiveszed és ott van mögötte.
Naplózva
foka5
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16080 Dátum:
2013.04.28 vasárnap, 15:23:35 »
Idézetet írta: Conor - 2013.04.28 vasárnap, 12:00:57
Bal térdednél a kicsi tárolórekeszt kinyitod, kiveszed és ott van mögötte.
Köszönöm szépen!
Naplózva
edem
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16081 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 14:53:23 »
Üdv mindenkinek! Van egy kis problémám a központi zárral...Akár mit csinálok a központi nem nyitja a hátsó ajtókat
Ha bent ülök és manuálisan próbálom az első ajtón lévő zárral, akkor sem mozdulnak meg a hátsó ajtó zárjai
Programozni kellene?Vagy valami kontakt hiba lehet?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16082 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 15:01:42 »
Idézetet írta: edem - 2013.04.29 hétfő, 14:53:23
Üdv mindenkinek! Van egy kis problémám a központi zárral...Akár mit csinálok a központi nem nyitja a hátsó ajtókat
Ha bent ülök és manuálisan próbálom az első ajtón lévő zárral, akkor sem mozdulnak meg a hátsó ajtó zárjai
Programozni kellene?Vagy valami kontakt hiba lehet?
Először egy jó tanács. Az aláírásodba írd be az autód főbb paramétereit (évjárat, motor, kivitel), akkor gyorsabban kapsz segítséget.
Ha 2003-as vagy az előtti az autód, akkor tüneti kezelésként a bal első ajtóban a háro zárrögzítő csavarból az alsót tekerd ki, dugd be a WD40 vagy valami hasonló cucc csövét, nyomd tele a lötyivel, majd csavard vissza a csavart. Az ajtónál levő csatlakozót csavard szét és azt is fújd be. Ez az esetek 90%-ában szokott segíteni. Amint lehetséges szerezz bele 2003 utáni mondeoból zárat. Célszerű az összeset kicserélni, de elsősorban a bal első ajánlott, mert az vezérli a többit. Ha ezzel megoldottad a problémát, akkor arra figyelj, hogy ne reteszeld az ajtókat záráskor (2. gombnyomás), mert ha végképp megadja magát a zár, nem fogod tudni kinyitni belülről sem és akkor a kárpitot is elég nehéz lesz leszedni roncsolás nélkül.
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16083 Dátum:
2013.04.30 kedd, 07:19:10 »
Sziasztok!
Az ugye nem normális, hogy a 2 éves zselés akksiban lötyög a folyadék?
Ezen a télen kezdte megadni magát úgy, hogy ha hetente gyújtottam (volna) be nem indult. Szinte teljesen lemerült. Tavasszal jobban bírta magát. Hetek óta nem volt baja. Most megint lemerült 5 nap állás után, de nem nagyon. Ekkor vettem észre először, hogy lötyög benne a folyadék. Mintha után kellene tölteni desztillált vízzel. Korábban zárlatra gyanakodtam ami idővel leszed egy kis áramot belőle, de most nem tudom mi lehet a baja
BOSCH S3 640A 70Ah
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16084 Dátum:
2013.04.30 kedd, 07:39:12 »
Idézetet írta: csehors - 2013.04.30 kedd, 07:19:10
Sziasztok!
Az ugye nem normális, hogy a 2 éves zselés akksiban lötyög a folyadék?
Ezen a télen kezdte megadni magát úgy, hogy ha hetente gyújtottam (volna) be nem indult. Szinte teljesen lemerült. Tavasszal jobban bírta magát. Hetek óta nem volt baja. Most megint lemerült 5 nap állás után, de nem nagyon. Ekkor vettem észre először, hogy lötyög benne a folyadék. Mintha után kellene tölteni desztillált vízzel. Korábban zárlatra gyanakodtam ami idővel leszed egy kis áramot belőle, de most nem tudom mi lehet a baja
BOSCH S3 640A 70Ah
Bosch S3 nem zselés. Töltsd fel rendesen odavaló vízzel, és méregesd ki, hogy mi meríti az akkut.
Naplózva
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16085 Dátum:
2013.04.30 kedd, 11:02:56 »
Szisztok!
Beszerváltam egy fedcompos óracsoportot,de sajnos benzines autóból való. Nekem diesel van. Elég ha csak átoperálom valahogy a számlapot? Vagy szerkezetileg teljesen más. Köszi! Üdv!
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16086 Dátum:
2013.04.30 kedd, 11:38:25 »
Idézetet írta: baderoli - 2013.04.30 kedd, 11:02:56
Szisztok!
Beszerváltam egy fedcompos óracsoportot,de sajnos benzines autóból való. Nekem diesel van. Elég ha csak átoperálom valahogy a számlapot? Vagy szerkezetileg teljesen más. Köszi! Üdv!
Szerintem teljesen más. A dízelnek alapból 5 ezerig van a fordulatszám mérője beszámozva, mivel alacsonyabb fordulaton dolgozik, tehát ha át is rakod a számlapot, nem fogja a helyes értéket mutatni. Most, hogy a komplett órát át lehet-e szerkeszteni egyikből a másikba, azt nem tudom. Biztos van még más eltérés is, nekem hirtelen ennyi jutott eszembe és ez szembetűnő. Végülis egy próbát megér, de véleményem szerint nem ér annyit az egész. Elég macerás utána a mutatókat visszarakni. Ha mégis megcsinálod és nem teszik a zöld háttér, akkor már célszerű azt a zöld trutyit lekaparni, amiről a műszeregység izzócserénél szó van valahol a faq-ban ha már szétszedted. De ez csak az én véleményem. Ha rám hallgatsz, akkor inkább szerzel egy dízeles műszercsoportot ezt meg feldobod ide a keres-kínálba. Hamar el fogják vinni. (főleg, ha nem angol autóból való)
Naplózva
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16087 Dátum:
2013.04.30 kedd, 11:42:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.30 kedd, 11:38:25
Szerintem teljesen más. A dízelnek alapból 5 ezerig van a fordulatszám mérője beszámozva, mivel alacsonyabb fordulaton dolgozik, tehát ha át is rakod a számlapot, nem fogja a helyes értéket mutatni. Most, hogy a komplett órát át lehet-e szerkeszteni egyikből a másikba, azt nem tudom. Biztos van még más eltérés is, nekem hirtelen ennyi jutott eszembe és ez szembetűnő. Végülis egy próbát megér, de véleményem szerint nem ér annyit az egész. Elég macerás utána a mutatókat visszarakni. Ha mégis megcsinálod és nem teszik a zöld háttér, akkor már célszerű azt a zöld trutyit lekaparni, amiről a műszeregység izzócserénél szó van valahol a faq-ban ha már szétszedted. De ez csak az én véleményem. Ha rám hallgatsz, akkor inkább szerzel egy dízeles műszercsoportot ezt meg feldobod ide a keres-kínálba. Hamar el fogják vinni. (főleg, ha nem angol autóból való)
Köszi! Azt hiszem a inkább akkor elcserélem valakivel. Nem angolból való. Üdv!
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16088 Dátum:
2013.04.30 kedd, 12:18:21 »
Tempomat és fedcom programozás ügyében,megtudná valaki adni Vik elérhetőségét? A tag keresőben nem találom,tuti rosszul csinálok valamit. köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 12:24:09 írta baderoli
»
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16089 Dátum:
2013.04.30 kedd, 14:28:11 »
Idézetet írta: baderoli - 2013.04.30 kedd, 12:18:21
Tempomat és fedcom programozás ügyében,megtudná valaki adni Vik elérhetőségét? A tag keresőben nem találom,tuti rosszul csinálok valamit. köszi!
Tádáááám.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Naplózva
baderoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16090 Dátum:
2013.04.30 kedd, 14:30:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.30 kedd, 14:28:11
Tádáááám.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
csirsz
Naplózva
2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
fekelasz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16091 Dátum:
2013.04.30 kedd, 14:54:05 »
Sziasztok!
Mennyire lenne koltseges egy 2002. 6. Havi 2.0 benzinesbe beepiteni a tempomatot? Ha egyaltalan megoldhato.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16092 Dátum:
2013.04.30 kedd, 15:02:06 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.04.30 kedd, 14:54:05
Sziasztok!
Mennyire lenne koltseges egy 2002. 6. Havi 2.0 benzinesbe beepiteni a tempomatot? Ha egyaltalan megoldhato.
Ghia?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16093 Dátum:
2013.04.30 kedd, 15:03:07 »
Idézetet írta: fekelasz - 2013.04.30 kedd, 14:54:05
Sziasztok!
Mennyire lenne koltseges egy 2002. 6. Havi 2.0 benzinesbe beepiteni a tempomatot? Ha egyaltalan megoldhato.
Megoldani megoldható, csak az vele a bibi, hogy neked be kell szerezned egy tempomat motort is, ami tudtommal nem olyan olcsó és szerintem ráadásul ritka is. Tempomat szettet motor nélkül 15-20-ért tudsz már venni mk2-től vagy motorcrafttól, esetleg dinitől vagy pizzitől. (keres-kínálban). Tempomat motor már nem olyan egyszerű. Azt hiszem
ez
kell neked.
Szerintem
ez
is az és ez fele annyiba kerül.
Itt
van még egy pár. Az angol oldalán nem dobott egyet sem. Ezek németországban vannak.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 15:06:52 írta Lacika71
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16094 Dátum:
2013.04.30 kedd, 17:09:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.04.30 kedd, 14:28:11
Tádáááám.
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Én meg elküldöm neki a telefon számát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16095 Dátum:
2013.04.30 kedd, 18:40:00 »
Idézetet írta: baderoli - 2013.04.30 kedd, 11:02:56
Szisztok!
Beszerváltam egy fedcompos óracsoportot,de sajnos benzines autóból való. Nekem diesel van. Elég ha csak átoperálom valahogy a számlapot? Vagy szerkezetileg teljesen más. Köszi! Üdv!
Én mintha már láttam volna dízelt benzines óracsoporttal, szvsz egy az egyben lehet, hogy bemegy/működik
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16096 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:03:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.30 kedd, 07:39:12
Bosch S3 nem zselés. Töltsd fel rendesen odavaló vízzel, és méregesd ki, hogy mi meríti az akkut.
OK, de úgy tűnik nem egyszerű levenni a burkolatát szétbarmolás nélkül
A gyártó szerint:
"A minimális vízfogyasztás eredményeképpen a BoschS3-S4-S5 akkumulátorok
egyáltalán nem igényelnek szervizelést teljes élettartamuk során
.
A
légmentesen lezárt akkumulátorfedél-konstrukció
maximális biztonságot nyújt, mivel nem szivárog a sav a szállítás során, vagy amikor a gépjármű ferde helyzetben van."
Mégis eltűnt valahova a lötyi egy része és így kénytelen leszek valahogy utántölteni
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16097 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:30:03 »
Idézetet írta: csehors - 2013.04.30 kedd, 21:03:47
OK, de úgy tűnik nem egyszerű levenni a burkolatát szétbarmolás nélkül
A gyártó szerint:
"A minimális vízfogyasztás eredményeképpen a BoschS3-S4-S5 akkumulátorok
egyáltalán nem igényelnek szervizelést teljes élettartamuk során
.
A
légmentesen lezárt akkumulátorfedél-konstrukció
maximális biztonságot nyújt, mivel nem szivárog a sav a szállítás során, vagy amikor a gépjármű ferde helyzetben van."
Mégis eltűnt valahova a lötyi egy része és így kénytelen leszek valahogy utántölteni
Lóf@szt. Én a Bosch S4-be szoktam vizet tölteni. Vedd le a matricát a tetejéről, nekem az alatt vannak a tekerős kupakok.
Szerk: Mondjuk 2007-es az akku, lehet azóta változtattak.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 21:39:04 írta tpmportal
»
Naplózva
csehors
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16098 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:47:16 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.04.30 kedd, 21:30:03
Lóf@szt. Én a Bosch S4-be szoktam vizet tölteni. Vedd le a matricát a tetejéről, nekem az alatt vannak a tekerős kupakok.
Szerk: Mondjuk 2007-es az akku, lehet azóta változtattak.
Leszedtem a matricát, hogy utána járjak a lókukinak...de ugyanolyan sima a műanyag teteje mint a matricával volt és nincs rajta tekerési vagy más lehetőség. Oldalt lehetne alányúlni, de úgy látom nem akar felpattanni
Persze nem adom fel...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16099 Dátum:
2013.04.30 kedd, 21:54:48 »
Idézetet írta: csehors - 2013.04.30 kedd, 21:47:16
Leszedtem a matricát, hogy utána járjak a lókukinak...de ugyanolyan sima a műanyag teteje mint a matricával volt és nincs rajta tekerési vagy más lehetőség. Oldalt lehetne alányúlni, de úgy látom nem akar felpattanni
Persze nem adom fel...
Akkor ne feszegesd, hanem csak azt derítsd ki, hogy mi meríti az akkut, amikor semminek sem kéne.
Naplózva
Oldalak:
1
...
315
316
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
328
329
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ