Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:32:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11162900 alkalommal)
0 Felhasználó és 87 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16050 Dátum: 2013.04.24 szerda, 12:15:59 »

A befújás megtörtént...de sajnos még mindig nem szuperál....néha működik csak, ha éppen eltalálom Cheesy Van valami ötlet? :/ Vagy így már tuti szervíz?

Cseréld ki a kapcsolót, de lehet a kapcsoló rudazat lazasága is.
Első körben kapcsoló csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16051 Dátum: 2013.04.24 szerda, 17:18:48 »

Fűthető és szellőztethető első ülések.
Lehet kábelszakadás ugyan úgy, mint a réginél a fűtőpárna előtt. Itt viszont pwm szabályozású a fűtés és a szellőztetés is.
Saját navi dvd kell.... van erre itt külön topik.
A PWM az mit jelent???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16052 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:07:13 »

Feltehetően nem szemmel történő nézésre gondoltam.  vigyor3
Mással nem is tudod.
Mér nyitott és zárt állapotában is. Ha van neked a jobb elsőnél is, mérd meg azt is. Összehasonlításnak.

Ma kicseréltem az övcsatot-övfeszítőt. Sajnos a jelenség nem múlt el, ügyanúgy csipog, és nem érzékeli... szomoru1

Mit kellene ezek után ellenőrizni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16053 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:40:10 »

Ma kicseréltem az övcsatot-övfeszítőt. Sajnos a jelenség nem múlt el, ügyanúgy csipog, és nem érzékeli... szomoru1

Mit kellene ezek után ellenőrizni?

Rossz volt? Ellenőrizted?


Melyiket cserélted ki? Vezető vagy utas?

Látom, csak azért sem az olcsóbb megoldást választottad. Smiley
Nem csereberélni kell dolgokat, hanem megkeresni, hogy mi a hibás és csak azt kicserélni, javítani ha lehet.

Ellenőrizni kellett volna a vezető övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből
Ellenőrizni kellett volna az utasoldali övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből.

Ellenőrizni kellett volna az övcsatokat, ha nem látszik a működése.
Ha jók, akkor ellenőrizni a kábelezését az csat és a gem között -vezető oldal-, az utas oldalon van modul is még, ha jól emlékszem az ülés alatt. Odáig és onnan a gem-ig.

De már erről is volt szó, hogy ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat......és a végén a hibás dolgot javítani.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16054 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:43:21 »

Rossz volt? Ellenőrizted?


Melyiket cserélted ki? Vezető vagy utas?

Látom, csak azért sem az olcsóbb megoldást választottad. Smiley
Nem csereberélni kell dolgokat, hanem megkeresni, hogy mi a hibás és csak azt kicserélni, javítani ha lehet.

Ellenőrizni kellett volna a vezető övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből
Ellenőrizni kellett volna az utasoldali övcsatot -akár megfelelő műszerrel-, hogy a mi látszik a működéséből.

Ellenőrizni kellett volna az övcsatokat, ha nem látszik a működése.
Ha jók, akkor ellenőrizni a kábelezését az csat és a gem között -vezető oldal-, az utas oldalon van modul is még, ha jól emlékszem az ülés alatt. Odáig és onnan a gem-ig.

De már erről is volt szó, hogy ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat....ellenőrzés/vizsgálat......és a végén a hibás dolgot javítani.  Cool


Az egri Fordnál ellenőrizték, rádugták diagra, de az semmit nem mutatott. Aztán multiméterrel mérték, és hol működött, hol nem. Ezért lett cserélve a vezetőoldali övcsat...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16055 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:44:44 »

Az egri Fordnál ellenőrizték, rádugták diagra, de az semmit nem mutatott. Aztán multiméterrel mérték, és hol működött, hol nem. Ezért lett cserélve a vezetőoldali övcsat...

Bontottat tettél bele?

Én már jártam úgy is, hogy a bontott is rossz volt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16056 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:45:39 »

Bontottat tettél bele?

Én már jártam úgy is, hogy a bontott is rossz volt.

Bontottat, igen.

Szerintem itt más gond lesz.

Gem vezérli? Ott nem lehet baj?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16057 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:51:23 »

Bontottat, igen.

Szerintem itt más gond lesz.

Gem vezérli? Ott nem lehet baj?

#16108

Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy kimérnek egy kacsolót, ami egyszer jó és egyszer nem és emellett még más hiba is van.
Mert akkor nem a kapcsoló a hiba, esetlen nem jól mérték.
Ha géppel nézték és becsatolva látja az övet, nem szabad jeleznie.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16058 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:54:31 »

#16108

Nagyon kicsi a valószínűsége, hogy kimérnek egy kacsolót, ami egyszer jó és egyszer nem és emellett még más hiba is van.
Mert akkor nem a kapcsoló a hiba, esetlen nem jól mérték.
Ha géppel nézték és becsatolva látja az övet, nem szabad jeleznie.

Szerintem nem jól mérték. Azt mondták hogy a gép is összevissza mutatta, van amikor be volt kapcsolva de azt mutatta hogy nincs, illetve fordítva.

Kezd elegem lenni belőle...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16059 Dátum: 2013.04.24 szerda, 18:58:24 »

Szerintem nem jól mérték. Azt mondták hogy a gép is összevissza mutatta, van amikor be volt kapcsolva de azt mutatta hogy nincs, illetve fordítva.

Kezd elegem lenni belőle...

furcsa népek ezek ott egerben....pedig van mindenük a fordhoz....bár ehhez nem is szükséges semmi gyári felszerelés


De egyébként ha kizárható az övcsat és a kábelezés (a vezető csatja a légzsák vezérlőbe van bekötve) tehát csat---> RCM ---> GEM ....akkor lehet RCM hiba is, hogy nem továbbítja a becsatolt jelet a GEM-nek vagy GEM.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.24 szerda, 19:02:44 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16060 Dátum: 2013.04.24 szerda, 19:04:21 »

furcsa népek ezek ott egerben....pedig van mindenük a fordhoz....bár ehhez nem is szükséges semmi gyári felszerelés


De egyébként ha kizárható az övcsat és a kábelezés (a vezető csatja a légzsák vezérlőbe van bekötve) tehát csat---> RCM ---> GEM ....akkor lehet RCM hiba is, hogy nem továbbítja a becsatolt jelet a GEM-nek vagy GEM.

Azok. De legalább korrektek voltak, mert nem számolták fel a gyári diagot, mivel nem mutatott semmit. Csak az a baj, hogy nem vagyok semmivel előrébb. Csak van egy plusz övfeszítőm... szomoru1

És az az RCM hol van, hogy tudom ellenőrizni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16061 Dátum: 2013.04.24 szerda, 19:05:19 »

Azok. De legalább korrektek voltak, mert nem számolták fel a gyári diagot, mivel nem mutatott semmit. Csak az a baj, hogy nem vagyok semmivel előrébb. Csak van egy plusz övfeszítőm... szomoru1

És az az RCM hol van, hogy tudom ellenőrizni?

A középkonzolban, de szerintem ne piszkáld.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16062 Dátum: 2013.04.24 szerda, 19:07:02 »

A középkonzolban, de szerintem ne piszkáld.

Akkor mehetek megint szervizbe...(ahol megint fingjuk se lesz hogy mit nézzenek)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16063 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:06:28 »

A középkonzolban, de szerintem ne piszkáld.
egész pontosan a kézifékkar előtt a pohártartó/hamutartó alatt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16064 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:09:01 »

egész pontosan a kézifékkar előtt a pohártartó/hamutartó alatt

így van. Nem kívántam ennyire részletezni, ha már úgy is azt javasoltam, hogy ne piszkálja.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16065 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:40:29 »

A PWM az mit jelent???

Pulse Width Modulation, azaz impulzusszélesség-moduláció, vagyis a négyszögjel kitöltési tényezőjével adnak valamekkora részteljesítményt egy eszközre úgy, hogy közben a névleges feszültség megmarad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16066 Dátum: 2013.04.24 szerda, 20:47:39 »

így van. Nem kívántam ennyire részletezni, ha már úgy is azt javasoltam, hogy ne piszkálja.  Smiley
akksisaru le és elvileg gond nem lehet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16067 Dátum: 2013.04.24 szerda, 21:40:17 »

akksisaru le és elvileg gond nem lehet vigyor3

Elég a gyújtás le és várni 1 percet.
De egyébként azért írtam, hogy ne piszkálja, mert ha a kapcsolót sem mérte ki otthon, akkor ehhez ezt főleg ne macerálja.... Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #16068 Dátum: 2013.04.24 szerda, 22:10:43 »

Ne egerezz, hagyd meg a macskáknak!  vigyor3

Itt válaszd ki a legmegfelelőbbet.  Cool
http://lomex.hu/hu/webshop/#/group/500/mikro-vegallaskapcsolo/page,0/fbtn,1100/flist,0/discount,0/instock,0
Én mindkét egeret kibeleztem itthon,be is építettem(hibátlanul bepászol)csak sajnos egyiknek sem oda esik a "pöcke",ahol meg kéne nyomnia a gombnak.Feladtam,és vettem Motorcraft-tól egy bontottat,összedugtam azóta hibátlan. wave
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16069 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 13:11:02 »

sziasztok!betört a tükröm bal oldalon.ezt lehet potolni bontott cuccal?forrasztani kell vagy??vagy kell újat vennem?
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16070 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 13:15:22 »

sziasztok!betört a tükröm bal oldalon.ezt lehet potolni bontott cuccal?forrasztani kell vagy??vagy kell újat vennem?

Mit jelent, hogy betört? A tükörlap pótolható, és a komplett tükör is.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #16071 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 13:44:41 »

Cseréld ki a kapcsolót, de lehet a kapcsoló rudazat lazasága is.
Első körben kapcsoló csere.

Házilag megoldható a csere? vagy szervízbe vigyem inkább? Smiley
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16072 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 13:45:34 »

egy ügyes ember nekiment a tükörnek az meg berobbant.a helyén van még de ripityára tört.plusz a müanyag boritás is a külsejéröl elrepült.mennyibe kerülhet ez?tudsz cimet ahonan tudok rendelni?a teljes tükör nem kell mert a többi része nem sérült.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16073 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 14:09:00 »

egy ügyes ember nekiment a tükörnek az meg berobbant.a helyén van még de ripityára tört.plusz a müanyag boritás is a külsejéröl elrepült.mennyibe kerülhet ez?tudsz cimet ahonan tudok rendelni?a teljes tükör nem kell mert a többi része nem sérült.

Milyen évjáratú az autód? Írd be az aláírásodba az autód főbb paramétereit (évjárat, motor, teljesítmény) akkor könnyebben tudunk/nak segíteni. Ha fl utáni (2003 utáni) akkor hívd mk2-t, ahhoz vannak neki cuccai. Egy tükröt kompletten kapsz hozzá 10-15ezerért/pár. A hátsó burkolatot pedig ritkán adják külön, ha újonnan vaszed, akkor azt még le kell fényeztetni. Pl. itt tudsz nézelődni, hogy mi mennyibe kerül.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16074 Dátum: 2013.04.25 csütörtök, 17:42:55 »

Házilag megoldható a csere? vagy szervízbe vigyem inkább? Smiley
A kapcsoló csere simán.
Váltó tetején van. Kiveszed a levegőszűrő házat és kicseréled a kapcsolót.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16075 Dátum: 2013.04.26 péntek, 00:23:45 »

Milyen évjáratú az autód? Írd be az aláírásodba az autód főbb paramétereit (évjárat, motor, teljesítmény) akkor könnyebben tudunk/nak segíteni. Ha fl utáni (2003 utáni) akkor hívd mk2-t, ahhoz vannak neki cuccai. Egy tükröt kompletten kapsz hozzá 10-15ezerért/pár. A hátsó burkolatot pedig ritkán adják külön, ha újonnan vaszed, akkor azt még le kell fényeztetni. Pl. itt tudsz nézelődni, hogy mi mennyibe kerül.
okés köszi szépen.ha esetleg tudsz fehér szinu mondeot ami bontodik légyszives szolj.megtaláltam a tükör hátulját de elég viseltes lett igy meg nem tetszik.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16076 Dátum: 2013.04.26 péntek, 08:36:43 »

okés köszi szépen.ha esetleg tudsz fehér szinu mondeot ami bontodik légyszives szolj.megtaláltam a tükör hátulját de elég viseltes lett igy meg nem tetszik.

A keres-kínálban nézz körül, én is ott szoktam tájékozódni. De ott akár még meg is hirdetheted, hogy ilyet keresel.
Naplózva
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #16077 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 11:37:56 »

Sziasztok!

Szeretném tanácsotokat kérni. 2.0 140Le benzines önindítóját fel tudom tenni a 2.0 115le diesel-re? működne vele?

Köszi!
Üdv!
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
foka5
Vendég
« Új hozzászólás #16078 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 11:53:59 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Hogyan férhetek hozzá az utastéri biztosítéktáblához?
2.0 TDCI 2004 Titanium

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.
Naplózva
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #16079 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 12:00:57 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Hogyan férhetek hozzá az utastéri biztosítéktáblához?
2.0 TDCI 2004 Titanium

Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.
Bal térdednél a kicsi tárolórekeszt kinyitod, kiveszed és ott van mögötte.
Naplózva
foka5
Vendég
« Új hozzászólás #16080 Dátum: 2013.04.28 vasárnap, 15:23:35 »

Bal térdednél a kicsi tárolórekeszt kinyitod, kiveszed és ott van mögötte.

Köszönöm szépen!
Naplózva
edem
Vendég
« Új hozzászólás #16081 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 14:53:23 »

Üdv mindenkinek! Van egy kis problémám a központi zárral...Akár mit csinálok a központi nem nyitja a hátsó ajtókat Huh? Ha bent ülök és manuálisan próbálom az első ajtón lévő zárral, akkor sem mozdulnak meg a hátsó ajtó zárjai gun Programozni kellene?Vagy valami kontakt hiba lehet?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16082 Dátum: 2013.04.29 hétfő, 15:01:42 »

Üdv mindenkinek! Van egy kis problémám a központi zárral...Akár mit csinálok a központi nem nyitja a hátsó ajtókat Huh? Ha bent ülök és manuálisan próbálom az első ajtón lévő zárral, akkor sem mozdulnak meg a hátsó ajtó zárjai gun Programozni kellene?Vagy valami kontakt hiba lehet?

Először egy jó tanács. Az aláírásodba írd be az autód főbb paramétereit (évjárat, motor, kivitel), akkor gyorsabban kapsz segítséget.

Ha 2003-as vagy az előtti az autód, akkor tüneti kezelésként a bal első ajtóban a háro zárrögzítő csavarból az alsót tekerd ki, dugd be a WD40 vagy valami hasonló cucc csövét, nyomd tele a lötyivel, majd csavard vissza a csavart. Az ajtónál levő csatlakozót csavard szét és azt is fújd be. Ez az esetek 90%-ában szokott segíteni. Amint lehetséges szerezz bele 2003 utáni mondeoból zárat. Célszerű az összeset kicserélni, de elsősorban a bal első ajánlott, mert az vezérli a többit. Ha ezzel megoldottad a problémát, akkor arra figyelj, hogy ne reteszeld az ajtókat záráskor (2. gombnyomás), mert ha végképp megadja magát a zár, nem fogod tudni kinyitni belülről sem és akkor a kárpitot is elég nehéz lesz leszedni roncsolás nélkül.
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #16083 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:19:10 »

Sziasztok!

Az ugye nem normális, hogy a 2 éves zselés akksiban lötyög a folyadék? szomoru1
Ezen a télen kezdte megadni magát úgy, hogy ha hetente gyújtottam (volna) be nem indult. Szinte teljesen lemerült. Tavasszal jobban bírta magát. Hetek óta nem volt baja. Most megint lemerült 5 nap állás után, de nem nagyon. Ekkor vettem észre először, hogy lötyög benne a folyadék. Mintha után kellene tölteni desztillált vízzel. Korábban zárlatra gyanakodtam ami idővel leszed egy kis áramot belőle, de most nem tudom mi lehet a baja Sad
BOSCH S3 640A 70Ah
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16084 Dátum: 2013.04.30 kedd, 07:39:12 »

Sziasztok!

Az ugye nem normális, hogy a 2 éves zselés akksiban lötyög a folyadék? szomoru1
Ezen a télen kezdte megadni magát úgy, hogy ha hetente gyújtottam (volna) be nem indult. Szinte teljesen lemerült. Tavasszal jobban bírta magát. Hetek óta nem volt baja. Most megint lemerült 5 nap állás után, de nem nagyon. Ekkor vettem észre először, hogy lötyög benne a folyadék. Mintha után kellene tölteni desztillált vízzel. Korábban zárlatra gyanakodtam ami idővel leszed egy kis áramot belőle, de most nem tudom mi lehet a baja Sad
BOSCH S3 640A 70Ah


Bosch S3 nem zselés. Töltsd fel rendesen odavaló vízzel, és méregesd ki, hogy mi meríti az akkut.
Naplózva
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #16085 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:02:56 »

Szisztok!

Beszerváltam egy fedcompos óracsoportot,de sajnos benzines autóból való. Nekem diesel van. Elég ha csak átoperálom valahogy a számlapot? Vagy szerkezetileg teljesen más. Köszi! Üdv!
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16086 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:38:25 »

Szisztok!

Beszerváltam egy fedcompos óracsoportot,de sajnos benzines autóból való. Nekem diesel van. Elég ha csak átoperálom valahogy a számlapot? Vagy szerkezetileg teljesen más. Köszi! Üdv!

Szerintem teljesen más. A dízelnek alapból 5 ezerig van a fordulatszám mérője beszámozva, mivel alacsonyabb fordulaton dolgozik, tehát ha át is rakod a számlapot, nem fogja a helyes értéket mutatni. Most, hogy a komplett órát át lehet-e szerkeszteni egyikből a másikba, azt nem tudom. Biztos van még más eltérés is, nekem hirtelen ennyi jutott eszembe és ez szembetűnő. Végülis egy próbát megér, de véleményem szerint nem ér annyit az egész. Elég macerás utána a mutatókat visszarakni. Ha mégis megcsinálod és nem teszik a zöld háttér, akkor már célszerű azt a zöld trutyit lekaparni, amiről a műszeregység izzócserénél szó van valahol a faq-ban ha már szétszedted.  De ez csak az én véleményem. Ha rám hallgatsz, akkor inkább szerzel egy dízeles műszercsoportot ezt meg feldobod ide a keres-kínálba. Hamar el fogják vinni. (főleg, ha nem angol autóból való)
Naplózva
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #16087 Dátum: 2013.04.30 kedd, 11:42:57 »

Szerintem teljesen más. A dízelnek alapból 5 ezerig van a fordulatszám mérője beszámozva, mivel alacsonyabb fordulaton dolgozik, tehát ha át is rakod a számlapot, nem fogja a helyes értéket mutatni. Most, hogy a komplett órát át lehet-e szerkeszteni egyikből a másikba, azt nem tudom. Biztos van még más eltérés is, nekem hirtelen ennyi jutott eszembe és ez szembetűnő. Végülis egy próbát megér, de véleményem szerint nem ér annyit az egész. Elég macerás utána a mutatókat visszarakni. Ha mégis megcsinálod és nem teszik a zöld háttér, akkor már célszerű azt a zöld trutyit lekaparni, amiről a műszeregység izzócserénél szó van valahol a faq-ban ha már szétszedted.  De ez csak az én véleményem. Ha rám hallgatsz, akkor inkább szerzel egy dízeles műszercsoportot ezt meg feldobod ide a keres-kínálba. Hamar el fogják vinni. (főleg, ha nem angol autóból való)

Köszi! Azt hiszem a inkább akkor elcserélem valakivel. Nem angolból való. Üdv!
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #16088 Dátum: 2013.04.30 kedd, 12:18:21 »

Tempomat és fedcom programozás ügyében,megtudná valaki adni Vik elérhetőségét? A tag keresőben nem találom,tuti rosszul csinálok valamit. köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 12:24:09 írta baderoli » Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16089 Dátum: 2013.04.30 kedd, 14:28:11 »

Tempomat és fedcom programozás ügyében,megtudná valaki adni Vik elérhetőségét? A tag keresőben nem találom,tuti rosszul csinálok valamit. köszi!

Tádáááám.  http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
Naplózva
baderoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #16090 Dátum: 2013.04.30 kedd, 14:30:02 »


csirsz  worship
Naplózva

2002 Mondeo Kombi 2.0 TDDI D6BA
fekelasz
Vendég
« Új hozzászólás #16091 Dátum: 2013.04.30 kedd, 14:54:05 »

Sziasztok!
Mennyire lenne koltseges egy 2002. 6. Havi 2.0 benzinesbe beepiteni a tempomatot? Ha egyaltalan megoldhato.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16092 Dátum: 2013.04.30 kedd, 15:02:06 »

Sziasztok!
Mennyire lenne koltseges egy 2002. 6. Havi 2.0 benzinesbe beepiteni a tempomatot? Ha egyaltalan megoldhato.

Ghia?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16093 Dátum: 2013.04.30 kedd, 15:03:07 »

Sziasztok!
Mennyire lenne koltseges egy 2002. 6. Havi 2.0 benzinesbe beepiteni a tempomatot? Ha egyaltalan megoldhato.

Megoldani megoldható, csak az vele a bibi, hogy neked be kell szerezned egy tempomat motort is, ami tudtommal nem olyan olcsó és szerintem ráadásul ritka is. Tempomat szettet motor nélkül 15-20-ért tudsz már venni mk2-től vagy motorcrafttól, esetleg dinitől vagy pizzitől. (keres-kínálban). Tempomat motor már nem olyan egyszerű. Azt hiszem ez kell neked.

Szerintem ez is az és ez fele annyiba kerül.

Itt van még egy pár. Az angol oldalán nem dobott egyet sem. Ezek németországban vannak.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 15:06:52 írta Lacika71 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16094 Dátum: 2013.04.30 kedd, 17:09:21 »

Én meg elküldöm neki a telefon számát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16095 Dátum: 2013.04.30 kedd, 18:40:00 »

Szisztok!

Beszerváltam egy fedcompos óracsoportot,de sajnos benzines autóból való. Nekem diesel van. Elég ha csak átoperálom valahogy a számlapot? Vagy szerkezetileg teljesen más. Köszi! Üdv!
Én mintha már láttam volna dízelt benzines óracsoporttal, szvsz egy az egyben lehet, hogy bemegy/működik
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #16096 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:03:47 »

Bosch S3 nem zselés. Töltsd fel rendesen odavaló vízzel, és méregesd ki, hogy mi meríti az akkut.
OK, de úgy tűnik nem egyszerű levenni a burkolatát szétbarmolás nélkül Sad

A gyártó szerint:
"A minimális vízfogyasztás eredményeképpen a BoschS3-S4-S5 akkumulátorok egyáltalán nem igényelnek szervizelést teljes élettartamuk során.
A légmentesen lezárt akkumulátorfedél-konstrukció maximális biztonságot nyújt, mivel nem szivárog a sav a szállítás során, vagy amikor a gépjármű ferde helyzetben van."
Mégis eltűnt valahova a lötyi egy része és így kénytelen leszek valahogy utántölteni  falbav
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16097 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:30:03 »

OK, de úgy tűnik nem egyszerű levenni a burkolatát szétbarmolás nélkül Sad

A gyártó szerint:
"A minimális vízfogyasztás eredményeképpen a BoschS3-S4-S5 akkumulátorok egyáltalán nem igényelnek szervizelést teljes élettartamuk során.
A légmentesen lezárt akkumulátorfedél-konstrukció maximális biztonságot nyújt, mivel nem szivárog a sav a szállítás során, vagy amikor a gépjármű ferde helyzetben van."
Mégis eltűnt valahova a lötyi egy része és így kénytelen leszek valahogy utántölteni  falbav

Lóf@szt. Én a Bosch S4-be szoktam vizet tölteni. Vedd le a matricát a tetejéről, nekem az alatt vannak a tekerős kupakok.

Szerk: Mondjuk 2007-es az akku, lehet azóta változtattak.
« Utoljára szerkesztve: 2013.04.30 kedd, 21:39:04 írta tpmportal » Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #16098 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:47:16 »

Lóf@szt. Én a Bosch S4-be szoktam vizet tölteni. Vedd le a matricát a tetejéről, nekem az alatt vannak a tekerős kupakok.

Szerk: Mondjuk 2007-es az akku, lehet azóta változtattak.
Leszedtem a matricát, hogy utána járjak a lókukinak...de ugyanolyan sima a műanyag teteje mint a matricával volt és nincs rajta tekerési vagy más lehetőség. Oldalt lehetne alányúlni, de úgy látom nem akar felpattanni falbav Persze nem adom fel...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16099 Dátum: 2013.04.30 kedd, 21:54:48 »

Leszedtem a matricát, hogy utána járjak a lókukinak...de ugyanolyan sima a műanyag teteje mint a matricával volt és nincs rajta tekerési vagy más lehetőség. Oldalt lehetne alányúlni, de úgy látom nem akar felpattanni falbav Persze nem adom fel...

Akkor ne feszegesd, hanem csak azt derítsd ki, hogy mi meríti az akkut, amikor semminek sem kéne.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.