Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 03:56:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11188357 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16350 Dátum: 2013.05.13 hétfő, 22:32:14 »

A klimatöltő gépek kb 90%-a nem pontosan számolja a lefejtet gáz mennyiséget....meg persze szervizbeállitásoktól is függ erősen...mérleget kalibrálni meg nemigen szokták ezeken a gépeken és karbantartani se nagyon csak ha lerohad... szomoru1
Ezért is jobb nyomást nézni inkább mint pontos mennyiséget szerintem....persze ennek megvan a technikája és tudni kell mit hogy csinálunk... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16351 Dátum: 2013.05.14 kedd, 08:00:16 »

A klimatöltő gépek kb 90%-a nem pontosan számolja a lefejtet gáz mennyiséget....meg persze szervizbeállitásoktól is függ erősen...mérleget kalibrálni meg nemigen szokták ezeken a gépeken és karbantartani se nagyon csak ha lerohad... szomoru1
Ezért is jobb nyomást nézni inkább mint pontos mennyiséget szerintem....persze ennek megvan a technikája és tudni kell mit hogy csinálunk... eplus2


Ezek szerint te ismered az összes gép 90%-át.
Mondhatnám, hogy akkor mi benne vagyunk a 10-ben, mert minden berendezéseinkhez, gépeinkhez fél évente járnak hitelesíteni, kalibrálni...stb.
 wave

A nyomás is függ attól, hogy mennyii ideig vákuumoz, tehát az sem a tuti.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #16352 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:07:34 »

Ötletetek van arra, hogy miért van az, hogy bezárni lehet a kocsit belülről, de kinyitni már nem? Hiába húzom kifelé a pöcköt, nem történik semmi (nem is marad kint, hanem visszaugrik). Onnantól kezdve hgoy bezárom, csak távirányítóval tudok szabadulni a járgányból  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 12:11:52 írta bzozoo » Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16353 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:11:34 »

Ötletetek van arra, hogy miért van az, hogy bezárni lehet a kocsit belülről, de kinyitni már nem. Hiába húzom kifelé a pöcköt, nem történik semmi (nem is marad kint, hanem visszaugrik)
Bal első zárszerkezet.
Ez vezérli a többit. Van benne nyitás kapcsoló és zárás kapcsoló is. A nyitó rész feltehetően megdöglött. De végül is mindegy, mert csak kompletten van zár.
Amikor zárva van, a csomagtér sem nyílik alap esetben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #16354 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:11:45 »

Ötletetek van arra, hogy miért van az, hogy bezárni lehet a kocsit belülről, de kinyitni már nem. Hiába húzom kifelé a pöcköt, nem történik semmi (nem is marad kint, hanem visszaugrik)

bal első zárcsere...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #16355 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:13:11 »

Bal első zárszerkezet.
Ez vezérli a többit. Van benne nyitás kapcsoló és zárás kapcsoló is. A nyitó rész feltehetően megdöglött. De végül is mindegy, mert csak kompletten van zár.
Amikor zárva van, a csomagtér sem nyílik alap esetben.

Elszomorító... Köszi a választ, meg Cs12-nek is.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16356 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:32:32 »

Elszomorító... Köszi a választ, meg Cs12-nek is.

Ha cseréled a zárat, akkor 2003 utánit szerezz, annál 0,00005%-ban vannak ilyen gondok. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16357 Dátum: 2013.05.14 kedd, 12:44:31 »

mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)


Kíváncsi lettem.....  vigyor3

Ma reggel a műszercsoporton néztem a feszültséget.
Arra a megállapításra jutottam, hogy szerintem ez a "műszeresdi" mérés igen pontatlan.
Nekem 12.6 körül mozgott folyamatosan, világítással. Világítás nélkül 13.1 körül.  Hozzáteszem no problem az autóval, télen állt 2 hónapot, majd kiválóan indult.
Folyamatosan világítással és AUTO klímával közlekedem.  Ha valós lenne a mutatott érték, már régen nem kéne elindulnia az autónak és talán a töltés visszajelzés is égve maradna....

Szóval érdekes, na....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #16358 Dátum: 2013.05.14 kedd, 13:14:44 »

Ha cseréled a zárat, akkor 2003 utánit szerezz, annál 0,00005%-ban vannak ilyen gondok. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.

 worship worship
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #16359 Dátum: 2013.05.14 kedd, 15:40:41 »

Facelift előtti MK3-asomba a világításkapcsoló az alábbit produkálja:

Kikapcsolt állapotban a ködlámpát bekapcsolja
Az összes többi állapotban úgy megy, ahogy kell (tehát a ködlámpa csak akkor van bekapcsolva ha külön kérem)

Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni (közeleg a műszaki ideje, aztán egy ilyet nem biztos hogy szép szemmel néznek Smiley ), vagy inkább szerezzek egy új kapcsolót?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16360 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:03:24 »

Facelift előtti MK3-asomba a világításkapcsoló az alábbit produkálja:

Kikapcsolt állapotban a ködlámpát bekapcsolja
Az összes többi állapotban úgy megy, ahogy kell (tehát a ködlámpa csak akkor van bekapcsolva ha külön kérem)

Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni (közeleg a műszaki ideje, aztán egy ilyet nem biztos hogy szép szemmel néznek Smiley ), vagy inkább szerezzek egy új kapcsolót?

Kikapcsolt állapotban be sem tudod normál esetben kapcsolni a ködlámpát. Szerintem cseréld ki a kapcsolót, mert az, amit leírtál nem a normális működésre utal. A kapcsoló pár ezer, a munka meg 5 perc. (nekem pont van egy fényszóró magasságállítós, első-hátsó ködlámpás kapcsolóm.)
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 16:07:31 írta Lacika71 » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16361 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:06:47 »

Facelift előtti MK3-asomba a világításkapcsoló az alábbit produkálja:

Kikapcsolt állapotban a ködlámpát bekapcsolja
Az összes többi állapotban úgy megy, ahogy kell (tehát a ködlámpa csak akkor van bekapcsolva ha külön kérem)

Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni (közeleg a műszaki ideje, aztán egy ilyet nem biztos hogy szép szemmel néznek Smiley ), vagy inkább szerezzek egy új kapcsolót?

Első vagy hátsó?
Ha első:
Amióta megvan, azóta csinálja? Ha nem és csak mostanában kezdte, akkor a valószínűleg a kapcsoló kuka, ha igen, akkor lehet, hogy az előző tulaj DRL-szerűségnek akarta használni a ködfényszórót.

Ha hátsó:
Kapcsoló kuka.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16362 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:09:17 »

Első vagy hátsó?
Ha első:
lehet, hogy az előző tulaj DRL-szerűségnek akarta használni a ködfényszórót.


Szerintem ezt sem nézik jó szemmel a műszakin.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16363 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:10:17 »

Szerintem ezt sem nézik jó szemmel a műszakin.

Persze, de akkor valószínűleg utólagos elektronikát kell bontani, és a kapcsolócsere nem segít.
Naplózva
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #16364 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:23:55 »

Kikapcsolt állapotban be sem tudod normál esetben kapcsolni a ködlámpát. Szerintem cseréld ki a kapcsolót, mert az, amit leírtál nem a normális működésre utal. A kapcsoló pár ezer, a munka meg 5 perc. (nekem pont van egy fényszóró magasságállítós, első-hátsó ködlámpás kapcsolóm.)

Ha kicsit piszkálom kikapcsolt állapotban a kapcsolót akkor van, hogy kialszik, szóval remélem tényleg a kapcsoló a hibás.

Akkor már csak egy új kapcsolót kell beszerezni...
Naplózva
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #16365 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:26:49 »

(nekem pont van egy fényszóró magasságállítós, első-hátsó ködlámpás kapcsolóm.)

(és nem akarsz tóle megválni esetleg? Smiley )
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16366 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:32:42 »

Ha kicsit piszkálom kikapcsolt állapotban a kapcsolót akkor van, hogy kialszik, szóval remélem tényleg a kapcsoló a hibás.

Akkor már csak egy új kapcsolót kell beszerezni...

Akkor kapcsoló lesz.

Amúgy társaságban nem illik sugdolózni  ejnye1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16367 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:33:44 »

Szerintem ezt sem nézik jó szemmel a műszakin.

Szerintem nem tilos. A pozíció szerinti előírásoknak megfelel, max. a fényerejét kell kicsit csökkenteni, mert túl fényes DLR-nek. Esetleg még a sugárzási szögébe köthetnek bele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16368 Dátum: 2013.05.14 kedd, 16:34:45 »

(és nem akarsz tóle megválni esetleg? Smiley )

Nemnormálisok! nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dsstar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #16369 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:02:30 »

Helló!

Érdeklődni szeretnék egy olyan témában, hogy most cseréltem nemrég generátort a kocsiban és egy ismerősöm azt mondta, hogy hozzá kell tanítani a generátort a motorvezérlőhöz. Nem tudom létezik-e ilyen mert én még ilyenről nem hallottam.
Naplózva

MK3 2001 1.8 125LE sedan
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16370 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:06:18 »

helló. mi okozhatja azt, hogy ha bekapcsolom a tompítottat, akkor elkezd a motor dadogni majd leáll? menet közben, egy helyben állva, alapjáraton, fordulaton. S tényleg akkor csinálja ha bekapcsolom a tompítottat, összejött már ennyi tapasztalat.

előre is köszi.



Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16371 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:45:09 »

helló. mi okozhatja azt, hogy ha bekapcsolom a tompítottat, akkor elkezd a motor dadogni majd leáll? menet közben, egy helyben állva, alapjáraton, fordulaton. S tényleg akkor csinálja ha bekapcsolom a tompítottat, összejött már ennyi tapasztalat.

előre is köszi.




nincs töltésed,és vagy halott az akkud!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16372 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:51:14 »

(és nem akarsz tóle megválni esetleg? Smiley )

De. Azért súgtam meg halkan.  vigyor3 Ment pü.
Naplózva
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16373 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:51:59 »

nincs töltésed,és vagy halott az akkud!

Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16374 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:53:14 »

Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.

Benzines?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16375 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:55:24 »

Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.

Lehet, hogy valahol van egy zárlatod. Vagy a generátor bekötésével rontottak el valamit. Gondolom előtte nem csinált ilyet.
Naplózva
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #16376 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:58:46 »

Szerintem nem tilos. A pozíció szerinti előírásoknak megfelel, max. a fényerejét kell kicsit csökkenteni, mert túl fényes DLR-nek. Esetleg még a sugárzási szögébe köthetnek bele.

AndyA

Mindig tompítottal közlkedek, nappal lakott területen is, úgyhogy ezért nem zavart eddig. Előző tulajnál is megvolt ez a hiba, de ő inkább úgy orvosolta, hogy minden műszakira kiszerelte a ködlámpát, majd vissza...
Naplózva
sztupy
Vendég
« Új hozzászólás #16377 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:59:27 »

Másfelől ha kell valakinek olyan hibás kapcsoló, ami a ködlámpát DLR-esíti, akkor csak szóljon Cheesy
Naplózva
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16378 Dátum: 2013.05.14 kedd, 17:59:51 »

1.8 125 le 2001 benzin

A zárlatot hogy lehet megállapítani? multiméterem van.


szerk: hogy előtte csinálta- e nem tudom, elég eseménydús 3 hete a kocsi és általában nappal használjuk, ráadásul az asszony többnyire. Smiley

eseménydús: volt olyan hogy nem indult reggel, akksicsere után sem. Egy autóvillamosságis szerelő valami relénél talált hibát és mondta hogy a töltés se jó nézessem meg a generátort. utána elvittük a szokásos szerelőmhöz, aki felújítatta a generátort és visszarakta. Ez a 2 annyira egyszerre volt hogy nem tudom csak a generátorfelújításra fogni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 18:04:33 írta lpetri » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16379 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:01:39 »

Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.
ez nem jelent semmit.
És Töltésed van?a generátorral lesz ott bibi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16380 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:04:39 »

1.8 125 le 2001 benzin

A zárlatot hogy lehet megállapítani? multiméterem van.

Akkor lehet, hogy a trafó adta meg magát. Hogy ez milyen kapcsolatban van a tompítottal, azt ne kérdezd, de volt itt olyan, akinek tompított nélkül tökéletesen ment a benzinese, és amint felkapcsolta elkezdett rángatni, a műszerfal ugrált, meg hasonló parajelenségek, és trafócsere volt a megoldás.
Persze mielőtt trafócserébe ugrasz, azért test-pontokat, test-kábeleket, generátor bekötését / működését ellenőrizd.
Naplózva
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16381 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:05:04 »

ez nem jelent semmit.
És Töltésed van?a generátorral lesz ott bibi.

a töltés 13.9V. Akkor vissza fogom vinni a generátort ellenőríztetni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 18:06:52 írta lpetri » Naplózva
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16382 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:07:36 »

Akkor lehet, hogy a trafó adta meg magát. Hogy ez milyen kapcsolatban van a tompítottal, azt ne kérdezd, de volt itt olyan, akinek tompított nélkül tökéletesen ment a benzinese, és amint felkapcsolta elkezdett rángatni, a műszerfal ugrált, meg hasonló parajelenségek, és trafócsere volt a megoldás.
Persze mielőtt trafócserébe ugrasz, azért test-pontokat, test-kábeleket, generátor bekötését / működését ellenőrizd.

igen sikerült megtalálnom ezt az esetet.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16383 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:08:07 »

1.8 125 le 2001 benzin

A zárlatot hogy lehet megállapítani? multiméterem van.


szerk: hogy előtte csinálta- e nem tudom, elég eseménydús 3 hete a kocsi és általában nappal használjuk, ráadásul az asszony többnyire. Smiley

eseménydús: volt olyan hogy nem indult reggel, akksicsere után sem. Egy autóvillamosságis szerelő valami relénél talált hibát és mondta hogy a töltés se jó nézessem meg a generátort. utána elvittük a szokásos szerelőmhöz, aki felújítatta a generátort és visszarakta. Ez a 2 annyira egyszerre volt hogy nem tudom csak a generátorfelújításra fogni.

Tedd be az aláírásodba, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal nekünk rákérdezni, neked meg leírni.  vigyor3
Naplózva
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16384 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:20:23 »

Tedd be az aláírásodba, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal nekünk rákérdezni, neked meg leírni.  vigyor3

2005ben még nem volt ilyen feature... Smiley

az elmult 8 évben 1 termosztát gondom volt összesen egyébként, most kicsit sűrűsödött.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16385 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:27:00 »

2005ben még nem volt ilyen feature... Smiley

az elmult 8 évben 1 termosztát gondom volt összesen egyébként, most kicsit sűrűsödött.

Nem akarlak ijesztgetni, de lesz még több kérdésed is illetve sűrűbben fogsz ide jönni kérdezni. Az autó korával sűrűsödnek a kérdések, hogy mi, mit, miért csinál és hogy lehet javítani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16386 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:47:45 »

a töltés 13.9V. Akkor vissza fogom vinni a generátort ellenőríztetni.
és akkor mennyi a töltőfesz,amikor rákapcsolod a lámpát?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #16387 Dátum: 2013.05.14 kedd, 18:58:22 »

most megcsináltam a műszertesztet a wikről, indítás előtt 12.6V ha jár a motor akkor 13.6ra megy fel, amikor ráadom a lámpát, akkor nem csökken csak ha már elkezd dadogni a motor.

és akkor mennyi a töltőfesz,amikor rákapcsolod a lámpát?

« Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 19:34:31 írta lpetri » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16388 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:49:11 »

Ezek szerint te ismered az összes gép 90%-át.
Mondhatnám, hogy akkor mi benne vagyunk a 10-ben, mert minden berendezéseinkhez, gépeinkhez fél évente járnak hitelesíteni, kalibrálni...stb.
 wave

A nyomás is függ attól, hogy mennyii ideig vákuumoz, tehát az sem a tuti.  Wink

Nagyjából igen ismerem...baj?
Na mesélj milyen gépeitek vannnak?(klima,fék-leng,stb?)  kiváncsi vagyok kik járnak akkor hozzátok... eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16389 Dátum: 2013.05.14 kedd, 21:57:12 »

Nagyjából igen ismerem...baj?
Na mesélj milyen gépeitek vannnak?(klima,fék-leng,stb?)  kiváncsi vagyok kik járnak akkor hozzátok... eplus2


Az egész ország klíma gépeinek 90%-át ismered.... nem semmi   eplus2
Nem írom ide ki milyen gépeink vannak. Nem nagy műhely vagyunk, nincs fékpad és lengéscsillapító mérőnk....minek, van vizsgapartnerünk, neki van.  vigyor3
Nem hiszem, hogy ismered kik járnak..... 2x még nem volt ugyanaz.  fejvakaras  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16390 Dátum: 2013.05.14 kedd, 22:12:03 »

Az egész ország klíma gépeinek 90%-át ismered.... nem semmi   eplus2
Nem írom ide ki milyen gépeink vannak. Nem nagy műhely vagyunk, nincs fékpad és lengéscsillapító mérőnk....minek, van vizsgapartnerünk, neki van.  vigyor3
Nem hiszem, hogy ismered kik járnak..... 2x még nem volt ugyanaz.  fejvakaras  Undecided

Akkor ne ird ki.....de hogy miért nem...na annyira nem érdekel végülis... eplus2
2X még nem volt ugyanaz kalibrálni akkor komoly eszközök,meg kalibrálás lehetett...na mindegy hadjuk is inkább...
Elég nekem a saját cuccainkat javitgatni, a többi sz@rt már be sem vállaljuk(ez már szinte mindennel igy vagy lassan)...vigyék oda ahol vették vagy zaklassák azokat... wave
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #16391 Dátum: 2013.05.14 kedd, 22:30:33 »

Az egész ország klíma gépeinek 90%-át ismered.... nem semmi   eplus2
Nem írom ide ki milyen gépeink vannak. Nem nagy műhely vagyunk, nincs fékpad és lengéscsillapító mérőnk....minek, van vizsgapartnerünk, neki van.  vigyor3
Nem hiszem, hogy ismered kik járnak..... 2x még nem volt ugyanaz.  fejvakaras  Undecided



Csak nem a Reiteren van a partneretek....?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #16392 Dátum: 2013.05.15 szerda, 09:56:31 »

Sziasztok!

Távirányitós záráskor és reteszelésnél sem villan az index. Reteszelés és a gyári risztó is működik, kipróbáltam. Nyitáskor egy hosszabbat villan az index.
Szerintetek mért nem villan bezáráskor?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16393 Dátum: 2013.05.15 szerda, 10:02:26 »

Sziasztok!

Távirányitós záráskor és reteszelésnél sem villan az index. Reteszelés és a gyári risztó is működik, kipróbáltam. Nyitáskor egy hosszabbat villan az index.
Szerintetek mért nem villan bezáráskor?

Elvileg reteszeléskor kettőt kellene villannia. Egyébként valószínű azért, mert valamelyik ajtód nincs rendesen becsukva. Nézd meg a gépháztető ajtajának zárját, mert az szokott rosszalkodni. Ha nehezen vagy egyáltalán nem mozog az a tüske, ami a záron van, akkor locsold meg WD 40-el vagy kontkttisztító spray-el. Amikor reteszeled, akkor hallod a második kattanást?
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #16394 Dátum: 2013.05.15 szerda, 10:59:19 »

Elvileg reteszeléskor kettőt kellene villannia. Egyébként valószínű azért, mert valamelyik ajtód nincs rendesen becsukva. Nézd meg a gépháztető ajtajának zárját, mert az szokott rosszalkodni. Ha nehezen vagy egyáltalán nem mozog az a tüske, ami a záron van, akkor locsold meg WD 40-el vagy kontkttisztító spray-el. Amikor reteszeled, akkor hallod a második kattanást?

Délután majd megnézem a motorháztetô zárat. Zárás után második gombnyomáskor hallani a reteszelést és ténylegesen reteszel is, legalábbis a BE ajtónál kipróbáltam.

Egyébként off-os autómnál visszanyit a központi zár, ha valamelyik ajtó nincs jól becsukva, Mondeónál akkor nem így mûködik?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16395 Dátum: 2013.05.15 szerda, 11:11:46 »

Délután majd megnézem a motorháztetô zárat. Zárás után második gombnyomáskor hallani a reteszelést és ténylegesen reteszel is, legalábbis a BE ajtónál kipróbáltam.

Egyébként off-os autómnál visszanyit a központi zár, ha valamelyik ajtó nincs jól becsukva, Mondeónál akkor nem így mûködik?

Csak a bal első nyitva hagyásakor nyit vissza, hogy ne tudd magad kizárni (kulcs véletlenül az autóban marad a zárás után és becsukod az ajtót).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MFC100
Vendég
« Új hozzászólás #16396 Dátum: 2013.05.15 szerda, 11:58:28 »

Sziasztok!

Egy 2004-es 131 Le TDCI automata kombi Mondeom van. A következő hibajelenségek fordulnak elő. A kocsi hidegen jól indul, de 1-2 percig dadog a motor és ugrál az alapjárat. Ha eléri az üzemi hőfokot és leállítom a kocsit és újra indítózom, akkor az indítás jó, de csak 7-800-as fordulatra emelkedik a fordulatszám, de egyenletes a járása viszont gázadásra nem reagál és a töltésjelző világít, tehát nincs töltésem. A hiba 1-2 perc után megszűnik vagy többszöri újra indítás után kapja el a megfelelő fordulatszámot. A szerelőnél nem találtak erre hibakódot. Már kicseréltették velem a gyújtáskapcsolót, de semmi nem változott. Egyszer már önindítót is kellett cserélnem a sok indítózás miatt. Mi lehet az ok? Fordult már elő valakinél hasonló? A másik hibajelzés a kipörgésgátló lámpa kivillanása 1 óra folyamatos autózás után....Működni működik, de a visszajelző világít...

Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #16397 Dátum: 2013.05.15 szerda, 12:06:46 »

Sziasztok!

Egy 2004-es 131 Le TDCI automata kombi Mondeom van. A következő hibajelenségek fordulnak elő. A kocsi hidegen jól indul, de 1-2 percig dadog a motor és ugrál az alapjárat. Ha eléri az üzemi hőfokot és leállítom a kocsit és újra indítózom, akkor az indítás jó, de csak 7-800-as fordulatra emelkedik a fordulatszám, de egyenletes a járása viszont gázadásra nem reagál és a töltésjelző világít, tehát nincs töltésem. A hiba 1-2 perc után megszűnik vagy többszöri újra indítás után kapja el a megfelelő fordulatszámot. A szerelőnél nem találtak erre hibakódot. Már kicseréltették velem a gyújtáskapcsolót, de semmi nem változott. Egyszer már önindítót is kellett cserélnem a sok indítózás miatt. Mi lehet az ok? Fordult már elő valakinél hasonló? A másik hibajelzés a kipörgésgátló lámpa kivillanása 1 óra folyamatos autózás után....Működni működik, de a visszajelző világít...

Előre is köszi a segítséget.
én a generátort biztosan megnézném mert attól is lehet az alapjárat ingadozás!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16398 Dátum: 2013.05.15 szerda, 12:10:50 »

Szerintem is.
A gyujtáskapcsolót kicserélni emiatt? Hááááááát......

én a generátort biztosan megnézném mert attól is lehet az alapjárat ingadozás!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16399 Dátum: 2013.05.15 szerda, 12:16:27 »

Akkor ne ird ki.....de hogy miért nem...na annyira nem érdekel végülis... eplus2
2X még nem volt ugyanaz kalibrálni akkor komoly eszközök,meg kalibrálás lehetett...na mindegy hadjuk is inkább...
Elég nekem a saját cuccainkat javitgatni, a többi sz@rt már be sem vállaljuk(ez már szinte mindennel igy vagy lassan)...vigyék oda ahol vették vagy zaklassák azokat... wave

Köszi az eszközök minősítését. wave
Arról nem én/mi tehetünk, hogy a máshol dolgozó emberek cserélődnek vagy épp nem ugyanaz jön. Szerintem ez semmit nem jelent.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.