Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:08:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
321
322
323
324
325
326
327
[
328
]
329
330
331
332
333
334
335
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016468 alkalommal)
Scratch
és 28 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16350 Dátum:
2013.05.13 hétfő, 22:32:14 »
A klimatöltő gépek kb 90%-a nem pontosan számolja a lefejtet gáz mennyiséget....meg persze szervizbeállitásoktól is függ erősen...mérleget kalibrálni meg nemigen szokták ezeken a gépeken és karbantartani se nagyon csak ha lerohad...
Ezért is jobb nyomást nézni inkább mint pontos mennyiséget szerintem....persze ennek megvan a technikája és tudni kell mit hogy csinálunk...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16351 Dátum:
2013.05.14 kedd, 08:00:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.13 hétfő, 22:32:14
A klimatöltő gépek kb 90%-a nem pontosan számolja a lefejtet gáz mennyiséget....meg persze szervizbeállitásoktól is függ erősen...mérleget kalibrálni meg nemigen szokták ezeken a gépeken és karbantartani se nagyon csak ha lerohad...
Ezért is jobb nyomást nézni inkább mint pontos mennyiséget szerintem....persze ennek megvan a technikája és tudni kell mit hogy csinálunk...
Ezek szerint te ismered az összes gép 90%-át.
Mondhatnám, hogy akkor mi benne vagyunk a 10-ben, mert minden berendezéseinkhez, gépeinkhez fél évente járnak hitelesíteni, kalibrálni...stb.
A nyomás is függ attól, hogy mennyii ideig vákuumoz, tehát az sem a tuti.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16352 Dátum:
2013.05.14 kedd, 12:07:34 »
Ötletetek van arra, hogy miért van az, hogy bezárni lehet a kocsit belülről, de kinyitni már nem? Hiába húzom kifelé a pöcköt, nem történik semmi (nem is marad kint, hanem visszaugrik). Onnantól kezdve hgoy bezárom, csak távirányítóval tudok szabadulni a járgányból
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 12:11:52 írta bzozoo
»
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16353 Dátum:
2013.05.14 kedd, 12:11:34 »
Idézetet írta: bzozoo - 2013.05.14 kedd, 12:07:34
Ötletetek van arra, hogy miért van az, hogy bezárni lehet a kocsit belülről, de kinyitni már nem. Hiába húzom kifelé a pöcköt, nem történik semmi (nem is marad kint, hanem visszaugrik)
Bal első zárszerkezet.
Ez vezérli a többit. Van benne nyitás kapcsoló és zárás kapcsoló is. A nyitó rész feltehetően megdöglött. De végül is mindegy, mert csak kompletten van zár.
Amikor zárva van, a csomagtér sem nyílik alap esetben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16354 Dátum:
2013.05.14 kedd, 12:11:45 »
Idézetet írta: bzozoo - 2013.05.14 kedd, 12:07:34
Ötletetek van arra, hogy miért van az, hogy bezárni lehet a kocsit belülről, de kinyitni már nem. Hiába húzom kifelé a pöcköt, nem történik semmi (nem is marad kint, hanem visszaugrik)
bal első zárcsere...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16355 Dátum:
2013.05.14 kedd, 12:13:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.14 kedd, 12:11:34
Bal első zárszerkezet.
Ez vezérli a többit. Van benne nyitás kapcsoló és zárás kapcsoló is. A nyitó rész feltehetően megdöglött. De végül is mindegy, mert csak kompletten van zár.
Amikor zárva van, a csomagtér sem nyílik alap esetben.
Elszomorító... Köszi a választ, meg Cs12-nek is.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16356 Dátum:
2013.05.14 kedd, 12:32:32 »
Idézetet írta: bzozoo - 2013.05.14 kedd, 12:13:11
Elszomorító... Köszi a választ, meg Cs12-nek is.
Ha cseréled a zárat, akkor 2003 utánit szerezz, annál 0,00005%-ban vannak ilyen gondok. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16357 Dátum:
2013.05.14 kedd, 12:44:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.05.13 hétfő, 21:07:32
mennyit tölt egy benzines generátor?
agyf@szt kapok, hogy teljesen (13,9v nyugalmi fesz) töltött zsírúj akksi mellett sincs meg a töltés, csak 14,1v.
Papírom van róla, hogy a generátor fel volt újítva 2 éve (kefék, gyűrűszabályozás, csapágyak, új szabadonfutó tárcsa, tisztítás), és mégsem jó....
Vagy a fesz.szabályzó vagy a kefék kukásak, vagy csak egyszerűen benzines szabályozó van rajta (pedig kódra dízel)
Kíváncsi lettem.....
Ma reggel a műszercsoporton néztem a feszültséget.
Arra a megállapításra jutottam, hogy szerintem ez a "műszeresdi" mérés igen pontatlan.
Nekem 12.6 körül mozgott folyamatosan, világítással. Világítás nélkül 13.1 körül. Hozzáteszem no problem az autóval, télen állt 2 hónapot, majd kiválóan indult.
Folyamatosan világítással és AUTO klímával közlekedem. Ha valós lenne a mutatott érték, már régen nem kéne elindulnia az autónak és talán a töltés visszajelzés is égve maradna....
Szóval érdekes, na....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bzozoo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16358 Dátum:
2013.05.14 kedd, 13:14:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 12:32:32
Ha cseréled a zárat, akkor 2003 utánit szerezz, annál 0,00005%-ban vannak ilyen gondok. 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
sztupy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16359 Dátum:
2013.05.14 kedd, 15:40:41 »
Facelift előtti MK3-asomba a világításkapcsoló az alábbit produkálja:
Kikapcsolt állapotban a ködlámpát bekapcsolja
Az összes többi állapotban úgy megy, ahogy kell (tehát a ködlámpa csak akkor van bekapcsolva ha külön kérem)
Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni (közeleg a műszaki ideje, aztán egy ilyet nem biztos hogy szép szemmel néznek
), vagy inkább szerezzek egy új kapcsolót?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16360 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:03:24 »
Idézetet írta: sztupy - 2013.05.14 kedd, 15:40:41
Facelift előtti MK3-asomba a világításkapcsoló az alábbit produkálja:
Kikapcsolt állapotban a ködlámpát bekapcsolja
Az összes többi állapotban úgy megy, ahogy kell (tehát a ködlámpa csak akkor van bekapcsolva ha külön kérem)
Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni (közeleg a műszaki ideje, aztán egy ilyet nem biztos hogy szép szemmel néznek
), vagy inkább szerezzek egy új kapcsolót?
Kikapcsolt állapotban be sem tudod normál esetben kapcsolni a ködlámpát. Szerintem cseréld ki a kapcsolót, mert az, amit leírtál nem a normális működésre utal. A kapcsoló pár ezer, a munka meg 5 perc.
(nekem pont van egy fényszóró magasságállítós, első-hátsó ködlámpás kapcsolóm.)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 16:07:31 írta Lacika71
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16361 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:06:47 »
Idézetet írta: sztupy - 2013.05.14 kedd, 15:40:41
Facelift előtti MK3-asomba a világításkapcsoló az alábbit produkálja:
Kikapcsolt állapotban a ködlámpát bekapcsolja
Az összes többi állapotban úgy megy, ahogy kell (tehát a ködlámpa csak akkor van bekapcsolva ha külön kérem)
Szerintetek lehet ezt valahogy orvosolni (közeleg a műszaki ideje, aztán egy ilyet nem biztos hogy szép szemmel néznek
), vagy inkább szerezzek egy új kapcsolót?
Első vagy hátsó?
Ha első:
Amióta megvan, azóta csinálja? Ha nem és csak mostanában kezdte, akkor a valószínűleg a kapcsoló kuka, ha igen, akkor lehet, hogy az előző tulaj DRL-szerűségnek akarta használni a ködfényszórót.
Ha hátsó:
Kapcsoló kuka.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16362 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:09:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.14 kedd, 16:06:47
Első vagy hátsó?
Ha első:
lehet, hogy az előző tulaj DRL-szerűségnek akarta használni a ködfényszórót.
Szerintem ezt sem nézik jó szemmel a műszakin.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16363 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:10:17 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 16:09:17
Szerintem ezt sem nézik jó szemmel a műszakin.
Persze, de akkor valószínűleg utólagos elektronikát kell bontani, és a kapcsolócsere nem segít.
Naplózva
sztupy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16364 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:23:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 16:03:24
Kikapcsolt állapotban be sem tudod normál esetben kapcsolni a ködlámpát. Szerintem cseréld ki a kapcsolót, mert az, amit leírtál nem a normális működésre utal. A kapcsoló pár ezer, a munka meg 5 perc.
(nekem pont van egy fényszóró magasságállítós, első-hátsó ködlámpás kapcsolóm.)
Ha kicsit piszkálom kikapcsolt állapotban a kapcsolót akkor van, hogy kialszik, szóval remélem tényleg a kapcsoló a hibás.
Akkor már csak egy új kapcsolót kell beszerezni...
Naplózva
sztupy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16365 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:26:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 16:03:24
(nekem pont van egy fényszóró magasságállítós, első-hátsó ködlámpás kapcsolóm.)
(és nem akarsz tóle megválni esetleg?
)
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16366 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:32:42 »
Idézetet írta: sztupy - 2013.05.14 kedd, 16:23:55
Ha kicsit piszkálom kikapcsolt állapotban a kapcsolót akkor van, hogy kialszik, szóval remélem tényleg a kapcsoló a hibás.
Akkor már csak egy új kapcsolót kell beszerezni...
Akkor kapcsoló lesz.
Amúgy társaságban nem illik sugdolózni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16367 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:33:44 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 16:09:17
Szerintem ezt sem nézik jó szemmel a műszakin.
Szerintem nem tilos. A pozíció szerinti előírásoknak megfelel, max. a fényerejét kell kicsit csökkenteni, mert túl fényes DLR-nek. Esetleg még a sugárzási szögébe köthetnek bele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16368 Dátum:
2013.05.14 kedd, 16:34:45 »
Idézetet írta: sztupy - 2013.05.14 kedd, 16:26:49
(és nem akarsz tóle megválni esetleg?
)
Nemnormálisok!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
dsstar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16369 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:02:30 »
Helló!
Érdeklődni szeretnék egy olyan témában, hogy most cseréltem nemrég generátort a kocsiban és egy ismerősöm azt mondta, hogy hozzá kell tanítani a generátort a motorvezérlőhöz. Nem tudom létezik-e ilyen mert én még ilyenről nem hallottam.
Naplózva
MK3 2001 1.8 125LE sedan
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16370 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:06:18 »
helló. mi okozhatja azt, hogy ha bekapcsolom a tompítottat, akkor elkezd a motor dadogni majd leáll? menet közben, egy helyben állva, alapjáraton, fordulaton. S tényleg akkor csinálja ha bekapcsolom a tompítottat, összejött már ennyi tapasztalat.
előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16371 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:45:09 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 17:06:18
helló. mi okozhatja azt, hogy ha bekapcsolom a tompítottat, akkor elkezd a motor dadogni majd leáll? menet közben, egy helyben állva, alapjáraton, fordulaton. S tényleg akkor csinálja ha bekapcsolom a tompítottat, összejött már ennyi tapasztalat.
előre is köszi.
nincs töltésed,és vagy halott az akkud!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16372 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:51:14 »
Idézetet írta: sztupy - 2013.05.14 kedd, 16:26:49
(és nem akarsz tóle megválni esetleg?
)
De. Azért súgtam meg halkan.
Ment pü.
Naplózva
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16373 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:51:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.14 kedd, 17:45:09
nincs töltésed,és vagy halott az akkud!
Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16374 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:53:14 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 17:51:59
Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.
Benzines?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16375 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:55:24 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 17:51:59
Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.
Lehet, hogy valahol van egy zárlatod. Vagy a generátor bekötésével rontottak el valamit. Gondolom előtte nem csinált ilyet.
Naplózva
sztupy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16376 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:58:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.14 kedd, 16:33:44
Szerintem nem tilos. A pozíció szerinti előírásoknak megfelel, max. a fényerejét kell kicsit csökkenteni, mert túl fényes DLR-nek. Esetleg még a sugárzási szögébe köthetnek bele.
AndyA
Mindig tompítottal közlkedek, nappal lakott területen is, úgyhogy ezért nem zavart eddig. Előző tulajnál is megvolt ez a hiba, de ő inkább úgy orvosolta, hogy minden műszakira kiszerelte a ködlámpát, majd vissza...
Naplózva
sztupy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16377 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:59:27 »
Másfelől ha kell valakinek olyan hibás kapcsoló, ami a ködlámpát DLR-esíti, akkor csak szóljon
Naplózva
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16378 Dátum:
2013.05.14 kedd, 17:59:51 »
1.8 125 le 2001 benzin
A zárlatot hogy lehet megállapítani? multiméterem van.
szerk: hogy előtte csinálta- e nem tudom, elég eseménydús 3 hete a kocsi és általában nappal használjuk, ráadásul az asszony többnyire.
eseménydús: volt olyan hogy nem indult reggel, akksicsere után sem. Egy autóvillamosságis szerelő valami relénél talált hibát és mondta hogy a töltés se jó nézessem meg a generátort. utána elvittük a szokásos szerelőmhöz, aki felújítatta a generátort és visszarakta. Ez a 2 annyira egyszerre volt hogy nem tudom csak a generátorfelújításra fogni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 18:04:33 írta lpetri
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16379 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:01:39 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 17:51:59
Az akksi fél éves és csereakksival is csinálja. A generátor 1 hete lett felújítva. Indulni indul, vilagitas nélkül kilómétereket elmegyek, de ahogy ráadom a tompítottat rögtön elkezd dadogni.
ez nem jelent semmit.
És Töltésed van?a generátorral lesz ott bibi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16380 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:04:39 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 17:59:51
1.8 125 le 2001 benzin
A zárlatot hogy lehet megállapítani? multiméterem van.
Akkor lehet, hogy a trafó adta meg magát. Hogy ez milyen kapcsolatban van a tompítottal, azt ne kérdezd, de volt itt olyan, akinek tompított nélkül tökéletesen ment a benzinese, és amint felkapcsolta elkezdett rángatni, a műszerfal ugrált, meg hasonló parajelenségek, és trafócsere volt a megoldás.
Persze mielőtt trafócserébe ugrasz, azért test-pontokat, test-kábeleket, generátor bekötését / működését ellenőrizd.
Naplózva
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16381 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:05:04 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.14 kedd, 18:01:39
ez nem jelent semmit.
És Töltésed van?a generátorral lesz ott bibi.
a töltés 13.9V. Akkor vissza fogom vinni a generátort ellenőríztetni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 18:06:52 írta lpetri
»
Naplózva
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16382 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:07:36 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.05.14 kedd, 18:04:39
Akkor lehet, hogy a trafó adta meg magát. Hogy ez milyen kapcsolatban van a tompítottal, azt ne kérdezd, de volt itt olyan, akinek tompított nélkül tökéletesen ment a benzinese, és amint felkapcsolta elkezdett rángatni, a műszerfal ugrált, meg hasonló parajelenségek, és trafócsere volt a megoldás.
Persze mielőtt trafócserébe ugrasz, azért test-pontokat, test-kábeleket, generátor bekötését / működését ellenőrizd.
igen sikerült megtalálnom ezt az esetet.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16383 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:08:07 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 17:59:51
1.8 125 le 2001 benzin
A zárlatot hogy lehet megállapítani? multiméterem van.
szerk: hogy előtte csinálta- e nem tudom, elég eseménydús 3 hete a kocsi és általában nappal használjuk, ráadásul az asszony többnyire.
eseménydús: volt olyan hogy nem indult reggel, akksicsere után sem. Egy autóvillamosságis szerelő valami relénél talált hibát és mondta hogy a töltés se jó nézessem meg a generátort. utána elvittük a szokásos szerelőmhöz, aki felújítatta a generátort és visszarakta. Ez a 2 annyira egyszerre volt hogy nem tudom csak a generátorfelújításra fogni.
Tedd be az aláírásodba, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal nekünk rákérdezni, neked meg leírni.
Naplózva
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16384 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:20:23 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.14 kedd, 18:08:07
Tedd be az aláírásodba, hogy ne kelljen minden egyes alkalommal nekünk rákérdezni, neked meg leírni.
2005ben még nem volt ilyen feature...
az elmult 8 évben 1 termosztát gondom volt összesen egyébként, most kicsit sűrűsödött.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16385 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:27:00 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 18:20:23
2005ben még nem volt ilyen feature...
az elmult 8 évben 1 termosztát gondom volt összesen egyébként, most kicsit sűrűsödött.
Nem akarlak ijesztgetni, de lesz még több kérdésed is illetve sűrűbben fogsz ide jönni kérdezni. Az autó korával sűrűsödnek a kérdések, hogy mi, mit, miért csinál és hogy lehet javítani.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16386 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:47:45 »
Idézetet írta: lpetri - 2013.05.14 kedd, 18:05:04
a töltés 13.9V. Akkor vissza fogom vinni a generátort ellenőríztetni.
és akkor mennyi a töltőfesz,amikor rákapcsolod a lámpát?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lpetri
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16387 Dátum:
2013.05.14 kedd, 18:58:22 »
most megcsináltam a műszertesztet a wikről, indítás előtt 12.6V ha jár a motor akkor 13.6ra megy fel, amikor ráadom a lámpát, akkor nem csökken csak ha már elkezd dadogni a motor.
Idézetet írta: alf - 2013.05.14 kedd, 18:47:45
és akkor mennyi a töltőfesz,amikor rákapcsolod a lámpát?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.14 kedd, 19:34:31 írta lpetri
»
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16388 Dátum:
2013.05.14 kedd, 21:49:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.14 kedd, 08:00:16
Ezek szerint te ismered az összes gép 90%-át.
Mondhatnám, hogy akkor mi benne vagyunk a 10-ben, mert minden berendezéseinkhez, gépeinkhez fél évente járnak hitelesíteni, kalibrálni...stb.
A nyomás is függ attól, hogy mennyii ideig vákuumoz, tehát az sem a tuti.
Nagyjából igen ismerem...baj?
Na mesélj milyen gépeitek vannnak?(klima,fék-leng,stb?) kiváncsi vagyok kik járnak akkor hozzátok...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16389 Dátum:
2013.05.14 kedd, 21:57:12 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.14 kedd, 21:49:11
Nagyjából igen ismerem...baj?
Na mesélj milyen gépeitek vannnak?(klima,fék-leng,stb?) kiváncsi vagyok kik járnak akkor hozzátok...
Az egész ország klíma gépeinek 90%-át ismered.... nem semmi
Nem írom ide ki milyen gépeink vannak. Nem nagy műhely vagyunk, nincs fékpad és lengéscsillapító mérőnk....minek, van vizsgapartnerünk, neki van.
Nem hiszem, hogy ismered kik járnak..... 2x még nem volt ugyanaz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16390 Dátum:
2013.05.14 kedd, 22:12:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.14 kedd, 21:57:12
Az egész ország klíma gépeinek 90%-át ismered.... nem semmi
Nem írom ide ki milyen gépeink vannak. Nem nagy műhely vagyunk, nincs fékpad és lengéscsillapító mérőnk....minek, van vizsgapartnerünk, neki van.
Nem hiszem, hogy ismered kik járnak..... 2x még nem volt ugyanaz.
Akkor ne ird ki.....de hogy miért nem...na annyira nem érdekel végülis...
2X még nem volt ugyanaz kalibrálni akkor komoly eszközök,meg kalibrálás lehetett...na mindegy hadjuk is inkább...
Elég nekem a saját cuccainkat javitgatni, a többi sz@rt már be sem vállaljuk(ez már szinte mindennel igy vagy lassan)...vigyék oda ahol vették vagy zaklassák azokat...
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16391 Dátum:
2013.05.14 kedd, 22:30:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.14 kedd, 21:57:12
Az egész ország klíma gépeinek 90%-át ismered.... nem semmi
Nem írom ide ki milyen gépeink vannak. Nem nagy műhely vagyunk, nincs fékpad és lengéscsillapító mérőnk....minek, van vizsgapartnerünk, neki van.
Nem hiszem, hogy ismered kik járnak..... 2x még nem volt ugyanaz.
Csak nem a Reiteren van a partneretek....?
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Hidymester
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16392 Dátum:
2013.05.15 szerda, 09:56:31 »
Sziasztok!
Távirányitós záráskor és reteszelésnél sem villan az index. Reteszelés és a gyári risztó is működik, kipróbáltam. Nyitáskor egy hosszabbat villan az index.
Szerintetek mért nem villan bezáráskor?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16393 Dátum:
2013.05.15 szerda, 10:02:26 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.05.15 szerda, 09:56:31
Sziasztok!
Távirányitós záráskor és reteszelésnél sem villan az index. Reteszelés és a gyári risztó is működik, kipróbáltam. Nyitáskor egy hosszabbat villan az index.
Szerintetek mért nem villan bezáráskor?
Elvileg reteszeléskor kettőt kellene villannia. Egyébként valószínű azért, mert valamelyik ajtód nincs rendesen becsukva. Nézd meg a gépháztető ajtajának zárját, mert az szokott rosszalkodni. Ha nehezen vagy egyáltalán nem mozog az a tüske, ami a záron van, akkor locsold meg WD 40-el vagy kontkttisztító spray-el. Amikor reteszeled, akkor hallod a második kattanást?
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16394 Dátum:
2013.05.15 szerda, 10:59:19 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.15 szerda, 10:02:26
Elvileg reteszeléskor kettőt kellene villannia. Egyébként valószínű azért, mert valamelyik ajtód nincs rendesen becsukva. Nézd meg a gépháztető ajtajának zárját, mert az szokott rosszalkodni. Ha nehezen vagy egyáltalán nem mozog az a tüske, ami a záron van, akkor locsold meg WD 40-el vagy kontkttisztító spray-el. Amikor reteszeled, akkor hallod a második kattanást?
Délután majd megnézem a motorháztetô zárat. Zárás után második gombnyomáskor hallani a reteszelést és ténylegesen reteszel is, legalábbis a BE ajtónál kipróbáltam.
Egyébként off-os autómnál visszanyit a központi zár, ha valamelyik ajtó nincs jól becsukva, Mondeónál akkor nem így mûködik?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16395 Dátum:
2013.05.15 szerda, 11:11:46 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.05.15 szerda, 10:59:19
Délután majd megnézem a motorháztetô zárat. Zárás után második gombnyomáskor hallani a reteszelést és ténylegesen reteszel is, legalábbis a BE ajtónál kipróbáltam.
Egyébként off-os autómnál visszanyit a központi zár, ha valamelyik ajtó nincs jól becsukva, Mondeónál akkor nem így mûködik?
Csak a bal első nyitva hagyásakor nyit vissza, hogy ne tudd magad kizárni (kulcs véletlenül az autóban marad a zárás után és becsukod az ajtót).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MFC100
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16396 Dátum:
2013.05.15 szerda, 11:58:28 »
Sziasztok!
Egy 2004-es 131 Le TDCI automata kombi Mondeom van. A következő hibajelenségek fordulnak elő. A kocsi hidegen jól indul, de 1-2 percig dadog a motor és ugrál az alapjárat. Ha eléri az üzemi hőfokot és leállítom a kocsit és újra indítózom, akkor az indítás jó, de csak 7-800-as fordulatra emelkedik a fordulatszám, de egyenletes a járása viszont gázadásra nem reagál és a töltésjelző világít, tehát nincs töltésem. A hiba 1-2 perc után megszűnik vagy többszöri újra indítás után kapja el a megfelelő fordulatszámot. A szerelőnél nem találtak erre hibakódot. Már kicseréltették velem a gyújtáskapcsolót, de semmi nem változott. Egyszer már önindítót is kellett cserélnem a sok indítózás miatt. Mi lehet az ok? Fordult már elő valakinél hasonló? A másik hibajelzés a kipörgésgátló lámpa kivillanása 1 óra folyamatos autózás után....Működni működik, de a visszajelző világít...
Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16397 Dátum:
2013.05.15 szerda, 12:06:46 »
Idézetet írta: MFC100 - 2013.05.15 szerda, 11:58:28
Sziasztok!
Egy 2004-es 131 Le TDCI automata kombi Mondeom van. A következő hibajelenségek fordulnak elő. A kocsi hidegen jól indul, de 1-2 percig dadog a motor és ugrál az alapjárat. Ha eléri az üzemi hőfokot és leállítom a kocsit és újra indítózom, akkor az indítás jó, de csak 7-800-as fordulatra emelkedik a fordulatszám, de egyenletes a járása viszont gázadásra nem reagál és a töltésjelző világít, tehát nincs töltésem. A hiba 1-2 perc után megszűnik vagy többszöri újra indítás után kapja el a megfelelő fordulatszámot. A szerelőnél nem találtak erre hibakódot. Már kicseréltették velem a gyújtáskapcsolót, de semmi nem változott. Egyszer már önindítót is kellett cserélnem a sok indítózás miatt. Mi lehet az ok? Fordult már elő valakinél hasonló? A másik hibajelzés a kipörgésgátló lámpa kivillanása 1 óra folyamatos autózás után....Működni működik, de a visszajelző világít...
Előre is köszi a segítséget.
én a generátort biztosan megnézném mert attól is lehet az alapjárat ingadozás!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16398 Dátum:
2013.05.15 szerda, 12:10:50 »
Szerintem is.
A gyujtáskapcsolót kicserélni emiatt? Hááááááát......
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.15 szerda, 12:06:46
én a generátort biztosan megnézném mert attól is lehet az alapjárat ingadozás!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16399 Dátum:
2013.05.15 szerda, 12:16:27 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.05.14 kedd, 22:12:03
Akkor ne ird ki.....de hogy miért nem...na annyira nem érdekel végülis...
2X még nem volt ugyanaz kalibrálni akkor komoly eszközök,meg kalibrálás lehetett...na mindegy hadjuk is inkább...
Elég nekem a saját cuccainkat javitgatni, a többi sz@rt már be sem vállaljuk(ez már szinte mindennel igy vagy lassan)...vigyék oda ahol vették vagy zaklassák azokat...
Köszi az eszközök minősítését.
Arról nem én/mi tehetünk, hogy a máshol dolgozó emberek cserélődnek vagy épp nem ugyanaz jön. Szerintem ez semmit nem jelent.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
321
322
323
324
325
326
327
[
328
]
329
330
331
332
333
334
335
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ