Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:50:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 338 339 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191717 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16550 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:55:59 »

Köszi szépen az infót!!

Leteszteltem, ez nem működik a kulcsnál. (GSR is leírta, miért) De a programozást csináld meg. A kezelésit megtaláltad? Belinkeltem azt is. (Abban benne van, hogy hogy kell feltanítani a távirányítót)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16551 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 21:58:32 »

Sziasztok!
Új tag vagyok. Nagyon sokat olvasom a forumot, sok érdekes dolgot amiből persze tanulok is. Fel szerettem volna tenni egy kérdést egy elektromos hibával kapcsolatban de egy fél napi keresgetés után megtaláltam a hibát. Gondolom megosztom veletek ha netán találkoztok ilyennel.
Németben vettem egy 2005-ös mondeot 2.0 Tdci-t 131le. A következő hibajelenséget produkálta. Indítás után néha rendbe volt és néha nem. A hibajelenség: megyek a pályán 130-cal egyszer csak kigyulladt a töltéslámpa az esp az abs és elmentek az órák és a számlálok helyén csak vonalak a motorból elment az erő de ment tovább az autó. Egy 20-30km után vissza jött a fordulatszámmérő és kialudt a töltéslámpa. Ekkor ha menet közben újraindítottam az autót, visszajött az erő és mint ha mi sem történt volna, ment tovább. Ahogy mentem tovább utána még előjött egy rövid időre néha, de újra indítás után megint ment minden tovább majd elhagyta a hibát és 200 km-ig semmi. Majd mikor megálltam tankolni, vissza hűlt és újra kezdte.Itthon mértem töltést és az jó volt. Sőt egy napig nem csinálta utána meg állandóan. Kíváncsi vagyok van-e ötletetek. Tongue

 

Hogy mértél töltést és mennyi volt?
Naplózva
ladis
Vendég
« Új hozzászólás #16552 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:09:52 »

Leteszteltem, ez nem működik a kulcsnál. (GSR is leírta, miért) De a programozást csináld meg. A kezelésit megtaláltad? Belinkeltem azt is. (Abban benne van, hogy hogy kell feltanítani a távirányítót)




Hali Köszi szépen le is töltöttem a kezelésit (könnyebb magyarul mint hollandul keresgélni) a programozás úgy is működik ha a tartalék kulccsal forgatom a gyujt.kapcsolót és a másik kulcson levő távirányítón nyomom meg a gombot, vagy a távirányítóval szerelt kulccsal kell ? Ugyan is a távirányításos kulcs annyira el van kopva mechanikailag ,hogy az ajtót ki tudom vele nyitni de a gyujtáskapcsolóban nem igazán tudom elfordítani. A kulcs az utolsó próbálkozásnál  kb 10 perces játék után fordult el a kapcsolóban és tudtam indítózni a drágámat Antwerpenben kb 80 km .-e a lakásomtól és a tartalék kulcstól  nyes

Kösziszépen még 1x   Üdv. Ladis
Naplózva
mkispet
Vendég
« Új hozzászólás #16553 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:16:05 »

Hogy mértél töltést és mennyi volt?

Digit műszerrel és rendben volt 13.8.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16554 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:18:46 »

Digit műszerrel és rendben volt 13.8.

Terhelésen? (minden elektromos cucc bekapcsolva?) A dízelnek alapjáraton 14,4 a töltése terhelés nélkül.
Naplózva
mkispet
Vendég
« Új hozzászólás #16555 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:23:58 »

Terhelésen? (minden elektromos cucc bekapcsolva?)
Úgy is mértem és rendben volt. Egyébként autószerelő vagyok de az elektromos részét jobban szeretem javítani az autóknak. Csak azért írom hogy nem erre kell keresni.Első körben én is erre gondoltam,  hogy töltés vagy aksi de nem az volt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16556 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:26:04 »

Sziasztok!
Új tag vagyok. Nagyon sokat olvasom a forumot, sok érdekes dolgot amiből persze tanulok is. Fel szerettem volna tenni egy kérdést egy elektromos hibával kapcsolatban de egy fél napi keresgetés után megtaláltam a hibát. Gondolom megosztom veletek ha netán találkoztok ilyennel.
Németben vettem egy 2005-ös mondeot 2.0 Tdci-t 131le. A következő hibajelenséget produkálta. Indítás után néha rendbe volt és néha nem. A hibajelenség: megyek a pályán 130-cal egyszer csak kigyulladt a töltéslámpa az esp az abs és elmentek az órák és a számlálok helyén csak vonalak a motorból elment az erő de ment tovább az autó. Egy 20-30km után vissza jött a fordulatszámmérő és kialudt a töltéslámpa. Ekkor ha menet közben újraindítottam az autót, visszajött az erő és mint ha mi sem történt volna, ment tovább. Ahogy mentem tovább utána még előjött egy rövid időre néha, de újra indítás után megint ment minden tovább majd elhagyta a hibát és 200 km-ig semmi. Majd mikor megálltam tankolni, vissza hűlt és újra kezdte.Itthon mértem töltést és az jó volt. Sőt egy napig nem csinálta utána meg állandóan. Kíváncsi vagyok van-e ötletetek. Tongue

 

Testkábel?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mkispet
Vendég
« Új hozzászólás #16557 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:27:56 »

Testkábel?
Nem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16558 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:28:49 »

Nem.


Ecu lecsúszott csatlakozó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mkispet
Vendég
« Új hozzászólás #16559 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:39:13 »

Ecu lecsúszott csatlakozó?

Hát nem lecsúszott csati volt hanem egy kitágult csati. A kábelköteget mozgatva vettem észre hogy előjön a hiba majd megszűnik. Ecu kiborít majd kábelköteg kibont és egyesével minden kábel megmozgat. És egynél produkálta a hibát de többszöri végig próbálás után találtam csak meg. Ki be mozgatásnál érezhető volt hogy egyáltalán nem szorul a tüskén. Minden csati egyesével ki és kicsit összenyomtam őket. És azóta hibamentes a gép. Németországban ez miatt állt az autó  másfél évet.
Naplózva
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #16560 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:46:38 »

Sziasztok.
Kicseréltem a kocsimban a belsőt (összes ülés, összes ajtókárpit), azóta villog a légzsák visszajelző. Egy ideig villog, aztán folyamatosan világít menet közben.
Gondolom az övfeszítő miatt lehet, de hogy? A régi ülésemről raktam át a feszítőket, jó helyre dugtam vissza a csatikat...
Ötlet?
Kép esetleg egy ülés csatlakozóról? amiről látni lehetne h melyik színű kis csati hova való?  smile
Köszi szépen.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16561 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 22:48:05 »

Hát nem lecsúszott csati volt hanem egy kitágult csati. A kábelköteget mozgatva vettem észre hogy előjön a hiba majd megszűnik. Ecu kiborít majd kábelköteg kibont és egyesével minden kábel megmozgat. És egynél produkálta a hibát de többszöri végig próbálás után találtam csak meg. Ki be mozgatásnál érezhető volt hogy egyáltalán nem szorul a tüskén. Minden csati egyesével ki és kicsit összenyomtam őket. És azóta hibamentes a gép. Németországban ez miatt állt az autó  másfél évet.

Én meg itt 10 perc alatt megoldom... eplus2

Pedig nem is ehhez értek igazán... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16562 Dátum: 2013.05.23 csütörtök, 23:04:51 »

Sziasztok.
Kicseréltem a kocsimban a belsőt (összes ülés, összes ajtókárpit), azóta villog a légzsák visszajelző. Egy ideig villog, aztán folyamatosan világít menet közben.
Gondolom az övfeszítő miatt lehet, de hogy? A régi ülésemről raktam át a feszítőket, jó helyre dugtam vissza a csatikat...
Ötlet?
Kép esetleg egy ülés csatlakozóról? amiről látni lehetne h melyik színű kis csati hova való?  smile
Köszi szépen.
Ha facelift előtti a kocsi, akkor az ölésfoglaltság érzékelő a jobb első ülésben esélyes. 2 félével szerelték, nem összecserélhető.
2002/6-ig volt az egyik és utána a másik.
Mit villog?  16?
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.23 csütörtök, 23:09:09 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #16563 Dátum: 2013.05.24 péntek, 00:41:43 »

Ha facelift előtti a kocsi, akkor az ölésfoglaltság érzékelő a jobb első ülésben esélyes. 2 félével szerelték, nem összecserélhető.
2002/6-ig volt az egyik és utána a másik.
Mit villog?  16?
igen, 1 et aztán 6-ot.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16564 Dátum: 2013.05.24 péntek, 12:10:19 »

igen, 1 et aztán 6-ot.

Szinte biztos, hogy két különböző az ülés foglaltságérzékelő.
Egy kis szereléssel megoldható.
Szét kell szedni az ülések ülőpárnáját és kicserélni a foglaltságérzékelőket. Így a régi kerül az "új" ülésbe....ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16565 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:22:26 »

igen, 1 et aztán 6-ot.

FYA

1.13 DTC B2290 Error value 27: Occupant Classification System module fault. Lamp flash code: 16
1.14 DTC B2290 Error value 26: Occupant Classification System communications fault. Lamp flash code: 16
1.15 DTC B2290 Error value 25: Occupant Classification System calibration fault. Lamp flash code: 16
1.16 DTC B2290 Error value 24: Occupant Classification System sensing element fault. Lamp flash code: 16
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16566 Dátum: 2013.05.24 péntek, 19:26:22 »

FYA

1.13 DTC B2290 Error value 27: Occupant Classification System module fault. Lamp flash code: 16
1.14 DTC B2290 Error value 26: Occupant Classification System communications fault. Lamp flash code: 16
1.15 DTC B2290 Error value 25: Occupant Classification System calibration fault. Lamp flash code: 16
1.16 DTC B2290 Error value 24: Occupant Classification System sensing element fault. Lamp flash code: 16

Már tudja, hogy az az. Egyből erre kérdeztem rá, nem véletlen.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16567 Dátum: 2013.05.24 péntek, 20:00:09 »

Nekema 21-et villogja a légzsák vissza jelző.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16568 Dátum: 2013.05.24 péntek, 20:07:52 »

Nekema 21-et villogja a légzsák vissza jelző.

Utas légzsák 1-es fokozat (ha csak 1 van akkor az) vezetékében zárlat testre/pozitívra vagy szakadás valamelyik vezetékben.
Az első két variáció kevésbé lehetséges, bár ha kidörzsölődik valahol a vezeték akkor előfordulhat. Én inkább a szakadásra gondolnék....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16569 Dátum: 2013.05.24 péntek, 20:13:49 »

Utas légzsák 1-es fokozat (ha csak 1 van akkor az) vezetékében zárlat testre/pozitívra vagy szakadás valamelyik vezetékben.
Az első két variáció kevésbé lehetséges, bár ha kidörzsölődik valahol a vezeték akkor előfordulhat. Én inkább a szakadásra gondolnék....
merjek rá az ülés alatti csatlakozásnál? Akkut lekossem?jobb a békesség.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.24 péntek, 20:15:47 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16570 Dátum: 2013.05.24 péntek, 20:19:09 »

merjek rá az ülés alatti csatlakozásnál? Akkut lekossem?jobb a békesség.

Az utas légzsák a műszerfal párnában van. Valamint az első légzsákok lehetnek többfokozatúak -ha azok- )

Ezt úgy lehetne ellenőrizni, hogy a légzsákvezérlő csatlakozója és a légzsák csatlakozója között mérnénk szakadást. Ehhez kell tudni, hogy melyik láb, melyik vezetékek és hol...
De! Csak akkor csinálj ilyet, ha "tudod" mit csinálsz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.24 péntek, 20:21:08 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16571 Dátum: 2013.05.25 szombat, 20:05:31 »

Az utas légzsák a műszerfal párnában van. Valamint az első légzsákok lehetnek többfokozatúak -ha azok- )

Ezt úgy lehetne ellenőrizni, hogy a légzsákvezérlő csatlakozója és a légzsák csatlakozója között mérnénk szakadást. Ehhez kell tudni, hogy melyik láb, melyik vezetékek és hol...
De! Csak akkor csinálj ilyet, ha "tudod" mit csinálsz.
miért, legfeljebb felrobban hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #16572 Dátum: 2013.05.25 szombat, 20:43:22 »

miért, legfeljebb felrobban hehe


....és máris drágább lesz a javitás.... eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16573 Dátum: 2013.05.25 szombat, 20:51:24 »

miért, legfeljebb felrobban hehe

Nem robban fel. A nyitás áramerősségre történik, amit a vezérlőegység kapcsol.... vigyor3
(főleg, hogy a vezetéket kell mérni, nem a lufiba bele....)  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.25 szombat, 20:54:49 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16574 Dátum: 2013.05.25 szombat, 21:30:17 »

Nem robban fel. A nyitás áramerősségre történik, amit a vezérlőegység kapcsol.... vigyor3
(főleg, hogy a vezetéket kell mérni, nem a lufiba bele....)  vigyor3
elég ohm mérésre kapcsolni, és megmérni, hogy van-e ellenállása a lufinak nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16575 Dátum: 2013.05.25 szombat, 22:02:31 »

elég ohm mérésre kapcsolni, és megmérni, hogy van-e ellenállása a lufinak nyes

Nem akarom vitát nyitni, de ki merem jelenteni, hogy nem elég.  Cool  Bár nem javaslom senkinek, hogy méregesse, mert általában nem a légzsákokkal van a hiba belül és a csatlakozó lehúzása után úgyis egy biztonsági rövid zár keletkezik.
Vezeték, csatlakozás probléma a szokásos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Diogo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #16576 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 06:19:33 »

Sziasztok!

A problémám a következő: Tegnap takarítás közben (legalábbis ezt gondolom) úgy hagytam a hátsó ablaktörlőmet  falbav falbav falbav ma hajnalban vettem észre hogy kattog, de nem töröl, előtte működött, ez lehet biztosíték, vagy a motor mehetett szét, ha valaki tud segítsen:-)
Mk3 kombi :-)
Naplózva

MKIII 2004 2,0Tdci 115Le Turnier
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16577 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 08:08:55 »

Nem akarom vitát nyitni, de ki merem jelenteni, hogy nem elég.  Cool  Bár nem javaslom senkinek, hogy méregesse, mert általában nem a légzsákokkal van a hiba belül és a csatlakozó lehúzása után úgyis egy bizton sági rövid zár keletkezik.
Vezeték, csatlakozás probléma a szokásos.
okosságot mondanak sokan csak megoldást kevesen.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16578 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:18:04 »

Sziasztok Mondisok!
Lenne két kérdésem,az egyik,hogy a gyújtás kikapcsolásakor bekapcsoló belsőtér világítással lehet-e kezdeni valamit,hogy ne tegye?Milyen hülyeség,hogy megállok,leveszem a gyújtást és kivilágít,mint halászbástyát ünnepkor.
A másik kérdésem,hogy szeretnék betenni egy rejtett kapcsolót,ami tiltaná az önindítót,üzemanyagot,de nincs rajzom.Mit érdemes megszakítani vele,hogy ne induljon,de ne generáljon hibakódot?Melyik relé melyik lába,vagy ilyesmi.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #16579 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:56:33 »

Sziasztok Mondisok!
Lenne két kérdésem,az egyik,hogy a gyújtás kikapcsolásakor bekapcsoló belsőtér világítással lehet-e kezdeni valamit,hogy ne tegye?Milyen hülyeség,hogy megállok,leveszem a gyújtást és kivilágít,mint halászbástyát ünnepkor.
A másik kérdésem,hogy szeretnék betenni egy rejtett kapcsolót,ami tiltaná az önindítót,üzemanyagot,de nincs rajzom.Mit érdemes megszakítani vele,hogy ne induljon,de ne generáljon hibakódot?Melyik relé melyik lába,vagy ilyesmi.

Először is a belsőtér világításnál van egy háromállású kapcsoló. Annak van egy állása, amikor semmilyen esetben sem világít a belsőtér lámpa. Azt próbáltad? A másik kérdésre az én válaszom az, hogy az üa. szivattyú jelét és az önindító jelét is meg tudod szakítani, egy autóvillanyász megcsinálja neked pikkpakk.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16580 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 09:58:42 »

Először is a belsőtér világításnál van egy háromállású kapcsoló. Annak van egy állása, amikor semmilyen esetben sem világít a belsőtér lámpa. Azt próbáltad? A másik kérdésre az én válaszom az, hogy az üa. szivattyú jelét és az önindító jelét is meg tudod szakítani, egy autóvillanyász megcsinálja neked pikkpakk.

TDCi-n mit szakítasz meg a nagynyomásúnál?
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #16581 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:00:44 »

TDCi-n mit szakítasz meg a nagynyomásúnál?
Ja tényleg, bocsi. Igazad van. Sorry! Nekem benzinesem van, én arra írtam, de azt nem olvastam, hogy neki dizlije van. falbav
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16582 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:03:03 »

TDCi-n mit szakítasz meg a nagynyomásúnál?
Nem tudom,ezért kérdezem,ha lenne rajzom ,látnám.Az immo. is megszakít valamit
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16583 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:14:23 »

Először is a belsőtér világításnál van egy háromállású kapcsoló. Annak van egy állása, amikor semmilyen esetben sem világít a belsőtér lámpa. Azt próbáltad? A másik kérdésre az én válaszom az, hogy az üa. szivattyú jelét és az önindító jelét is meg tudod szakítani, egy autóvillanyász megcsinálja neked pikkpakk.
A kapcsolót lehetne kapcsolgatni,de elől-hátul,az elég kényelmetlen.A kilépőfény akkor is világít.Arra gondoltam,hogy a GEM aktiválja a belsőtér világítást,a gyújtás levételekor is kaphat jelet,és valaki tudja,hogy melyik madzagon.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16584 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:43:08 »

A kapcsolót lehetne kapcsolgatni,de elől-hátul,az elég kényelmetlen.A kilépőfény akkor is világít.Arra gondoltam,hogy a GEM aktiválja a belsőtér világítást,a gyújtás levételekor is kaphat jelet,és valaki tudja,hogy melyik madzagon.

Érdekes, hogy neked ezzel van problémád.
Nappal szinte észre sem veszed, este meg nincs vak sötét a kocsiban mikor leállítottad. Ez gond?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16585 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 10:59:04 »

Érdekes, hogy neked ezzel van problémád.
Nappal szinte észre sem veszed, este meg nincs vak sötét a kocsiban mikor leállítottad. Ez gond?
Mindenkinek más a problémája,de ezt további kérdések nem oldják meg.A megoldást keresem.Mert,ha távval nyitom az autót,akkor jó ha világít,de ha leveszem a gyújtást és pl. várok valakit ,nem szállok ki akkor minek?
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16586 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:07:17 »

Mindenkinek más a problémája,de ezt további kérdések nem oldják meg.A megoldást keresem.Mert,ha távval nyitom az autót,akkor jó ha világít,de ha leveszem a gyújtást és pl. várok valakit ,nem szállok ki akkor minek?
néhány másodperc múlva elalszik....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #16587 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:08:53 »

Mindenkinek más a problémája,de ezt további kérdések nem oldják meg.A megoldást keresem.Mert,ha távval nyitom az autót,akkor jó ha világít,de ha leveszem a gyújtást és pl. várok valakit ,nem szállok ki akkor minek?
Kb fél perc után elalszik, de ha annyira zavar, a belsőt kapcsold ki (a 3 állású kapcsolóval), a tükrökből meg vedd ki a kilépőfény izzóját, vagy ragaszd le szigetelőszalaggal  eplus2 eplus2 hehe
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16588 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:18:52 »

Kb fél perc után elalszik, de ha annyira zavar, a belsőt kapcsold ki (a 3 állású kapcsolóval), a tükrökből meg vedd ki a kilépőfény izzóját, vagy ragaszd le szigetelőszalaggal  eplus2 eplus2 hehe
Akkor erről ennyit,inkább kimegyek a garázsba,és megoldom a suttogó csomagtartó kürttel együtt szóljon a rendes kürt is,má amikó riasztani kő. nyes
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16589 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:27:52 »

néhány másodperc múlva elalszik....
Én már látom nemtudod meggyőzni!!!!Érdekes ami jó az mindig megakarjuk szüntetni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16590 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:29:38 »

Kb fél perc után elalszik, de ha annyira zavar, a belsőt kapcsold ki (a 3 állású kapcsolóval), a tükrökből meg vedd ki a kilépőfény izzóját, vagy ragaszd le szigetelőszalaggal  eplus2 eplus2 hehe
A megoldás ennyi!Amikor megvettem a kocsit semmi sem világított benne,mert az előző tulaj lekapcsolt benne mindent és ezzel ez meg volt oldva.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16591 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:31:02 »

Akkor erről ennyit,inkább kimegyek a garázsba,és megoldom a suttogó csomagtartó kürttel együtt szóljon a rendes kürt is,má amikó riasztani kő. nyes

A riasztó senkit nem zavar már.
Inkább az indíthatóság megnehezítésére "gyúrjál", ha rám hallgatsz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #16592 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 11:36:01 »

Én már látom nemtudod meggyőzni!!!!Érdekes ami jó az mindig megakarjuk szüntetni
Lehet magánnyomozó, vagy vmi gengszter és az esti titkos megfigyeléseknél gáz, hogy gurul lekapcsolt lámpákkal, megáll és a világítás felkapcsol  hehe hehe Grin
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #16593 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 12:25:08 »

a tükrökből meg vedd ki a kilépőfény izzóját, vagy ragaszd le szigetelőszalaggal  eplus2 eplus2 hehe


Van aki biztosan megveszi a tükröket.....Én hülye meg hátulra utolag bevágtam egy belső világítást a gyerek miatt falbav eplus2
Változnak az idők, mert annó a nagyokat néztük, hogy nem csak ajtónyitásra kapcsol a világítás bent nekik és ment a nyálcsorgatás vigyor3
"sic transit gloria mundi"
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16594 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 14:28:50 »

Mindenkinek más a problémája,de ezt további kérdések nem oldják meg.A megoldást keresem.Mert,ha távval nyitom az autót,akkor jó ha világít,de ha levszem a gyújtást és pl. várok valakit ,nem szállok ki akkor minek?
vedd ki az izzót.vagy tanitgasd,hogy mikor szeretnéd ha világítana.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 14:36:10 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16595 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 16:43:23 »

Lehet magánnyomozó, vagy vmi gengszter és az esti titkos megfigyeléseknél gáz, hogy gurul lekapcsolt lámpákkal, megáll és a világítás felkapcsol  hehe hehe Grin
TDCI-vel nem lehet lopakodni!  eplus2
A nők váratják!  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16596 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:31:08 »

A riasztó senkit nem zavar már.
Inkább az indíthatóság megnehezítésére "gyúrjál", ha rám hallgatsz.  Cool
A riasztót megoldottam,miközben itt egymás után érkeztek a nélkülözhetetlen,és igen értékes válaszok. :nyes:A második kérdés ez volt,de már tudom,hogy mire lehet számítani.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16597 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:37:03 »

A riasztót megoldottam,miközben itt egymás után érkeztek a nélkülözhetetlen,és igen értékes válaszok. :nyes:A második kérdés ez volt,de már tudom,hogy mire lehet számítani.

A világításkapcsolás a GEM egy funkciója, ha kiprogramozható belőle (nem biztos), akkor ahhoz gyári gép kell.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16598 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:45:16 »

A riasztót megoldottam,miközben itt egymás után érkeztek a nélkülözhetetlen,és igen értékes válaszok. :nyes:A második kérdés ez volt,de már tudom,hogy mire lehet számítani.
Ez most amolyan finom vélemény nyilvánítás volt a fórum és fórumtársakról?  fejvakaras

Most komolyan, mire számítottál?  Huh?
Olyan dolgokkal problémázol, amik CSAK neked problémák és másoknak pedig jó dolog.

1. Kapcsold teljesen ki. 2. Várd meg míg elalszik.

Mi lett volna a megfelelő válasz a világítás problémádra? Tényleg érdekel.....

 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16599 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 17:47:13 »

okosságot mondanak sokan csak megoldást kevesen.
Én a megoldást írtam le elsőre...vagy legalább is a hiba megkeresés módját.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 325 326 327 328 329 330 331 [332] 333 334 335 336 337 338 339 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.