Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:37:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 369 370 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 382 383 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11167929 alkalommal)
0 Felhasználó és 94 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18750 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 12:08:02 »

Már pár napja is írtam, hogy valószínűsíthetően rosszat cseréltél rosszra. (feltételezve, hogy a csatlakozások és a légzsák rendben)
Azt is írtam pár napja, hogy megfelelő géppel ellenőrizni kell a szóban forgó rendszereket. Ezek után kell javítani. Felesleges, értelmetlen és költséges a találgatás..... wave
vagy csak nem lett levételkor fixálva jól eltekergették vagy felrakás után az első tekerésnél szakadt el vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18751 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 12:09:44 »

vagy csak nem lett levételkor fixálva jól eltekergették vagy felrakás után az első tekerésnél szakadt el vigyor3

Ahogy mondod.  wave
Óvatosan meg kellett volna keresni a bontottnak a közepét és úgy felrakni.   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #18752 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 13:20:52 »

Sziasztok!

Nagy gondom van. Megállt a fűtés a kocsiban. 2002-es digit klímás kombi és pár másodperc működés után leáll a fűtés. Fél nap múlva megint pár másodpercig működik. Most még elmegy, de a télen (kb. 1 hét múlva) már nem lenne jó így. Sajnos Vik nem ér rá így hirtelen, mert tele van melóval, de azt mondja, hogy a klíma vezérlő panel halt le. Kérdés, hogy van-e valakinek ilyen óccsóér, vagy ha tudok ilyet szerezni bontóból, akkor tud-e segíteni valaki kicserélni a III. kerület környékén? Természetesen nem ingyen gondolom. Én tök kétbalkezes vagyok minden ilyesmihez.

Köszi,

Robo
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18753 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:06:52 »

Sziasztok!

Nagy gondom van. Megállt a fűtés a kocsiban. 2002-es digit klímás kombi és pár másodperc működés után leáll a fűtés. Fél nap múlva megint pár másodpercig működik. Most még elmegy, de a télen (kb. 1 hét múlva) már nem lenne jó így. Sajnos Vik nem ér rá így hirtelen, mert tele van melóval, de azt mondja, hogy a klíma vezérlő panel halt le. Kérdés, hogy van-e valakinek ilyen óccsóér, vagy ha tudok ilyet szerezni bontóból, akkor tud-e segíteni valaki kicserélni a III. kerület környékén? Természetesen nem ingyen gondolom. Én tök kétbalkezes vagyok minden ilyesmihez.

Köszi,

Robo

Ha a beszerzést megoldod, akkor tudok segíteni a cserében. Bár Szentendrén lakom, de a III. ker a szomszéd.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #18754 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 16:16:21 »

Ha a beszerzést megoldod, akkor tudok segíteni a cserében. Bár Szentendrén lakom, de a III. ker a szomszéd.....

Szia,

Nagyon köszi a lehetőséget, tökéletes lenne Szentendre is, de úgy néz ki, hogy a bontóssal berakjuk. A XVIII-ba kell érte elmennem, így ez optimális megoldás.

Köszi mégegyszer.

Üdv,

Robo
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18755 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:43:50 »

Szia,

Nagyon köszi a lehetőséget, tökéletes lenne Szentendre is, de úgy néz ki, hogy a bontóssal berakjuk. A XVIII-ba kell érte elmennem, így ez optimális megoldás.

Köszi mégegyszer.

Üdv,

Robo
Ha régi lennél, mit kaptál volna már.  hehe

Bontós: Üllői út vége?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18756 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:58:51 »

Szia,

Nagyon köszi a lehetőséget, tökéletes lenne Szentendre is, de úgy néz ki, hogy a bontóssal berakjuk. A XVIII-ba kell érte elmennem, így ez optimális megoldás.

Köszi mégegyszer.

Üdv,

Robo



Mit és hova rak be neked a bontós?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 21:01:46 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18757 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:00:12 »

Mit és hova rak be neked a bontós?  eplus2

Neked, a ló csomósabbik végét  wow1 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18758 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:01:05 »

Nah, jönnek az irigykedők!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #18759 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:07:47 »

Ha régi lennél, mit kaptál volna már.  hehe

Bontós: Üllői út vége?

Úgy látom van aki megnézte, hogy már több mint 5 éve itt vagyok...  hehe

Méta u., de meg kellett néznem a Gugliban, mert még sosem voltam ott, mindig elhozta egy kollégám a cuccot (aki rokona a bontósnak)
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #18760 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:10:40 »

Sziasztok. nemrégiben jeleztem, hogy az autóm 5 fok alatt, nagyon megemeli az alapjáratát, ami nagyon ingadozik is amíg a vízhőfok kijelző a műszerfalon meg nem mozdul. Most, hogy már egész nap nem nagyon van 5 fok felett a hőmérséklet, szinte mindig produkálja a jelenséget a kocsi. Javasoltátok, hogy vegyem ki a kiegészítő fűtés reléit... Ma kivettem őket és egy óra múlva tesztelésre kerül a dolog.
Szorítsatok velem együtt, hogy megszűnjön a hiba, és ne generátor dolog legyen, vagy hasonló!
Szurkolásotokat előre is köszönöm, amint kiderül a dolog visszatérek a válasszal!
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18761 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:56:31 »

Sziasztok. nemrégiben jeleztem, hogy az autóm 5 fok alatt, nagyon megemeli az alapjáratát, ami nagyon ingadozik is amíg a vízhőfok kijelző a műszerfalon meg nem mozdul. Most, hogy már egész nap nem nagyon van 5 fok felett a hőmérséklet, szinte mindig produkálja a jelenséget a kocsi. Javasoltátok, hogy vegyem ki a kiegészítő fűtés reléit... Ma kivettem őket és egy óra múlva tesztelésre kerül a dolog.
Szorítsatok velem együtt, hogy megszűnjön a hiba, és ne generátor dolog legyen, vagy hasonló!
Szurkolásotokat előre is köszönöm, amint kiderül a dolog visszatérek a válasszal!
Ilyenkpr nekem is megemelkedik 900 körülirecsak nem ingadozik.Inkább az a baj,hogy mért ingadozik.!!!Hidegben ilyen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #18762 Dátum: 2013.11.22 péntek, 05:06:56 »

Na szóval kivettem a két kieg fűtés relét. A kocsi gyönyörűen viselkedik 2 fokban is. Amikor még nagyon hideg fix 900-az alapjárat, sebességben nem huzatja magát, alapjárat nem ingadozik.
Viszont van egy "kis" baj! A kocsinak nincs valami nagy ereje. Olyan mintha 30 lóerővel kevesebb lenne a teljesítménye. Ez akkor jött elő miután eltávolítottam a reléket.
Összefüggésben lehet ez a kieg. fűtés kiiktatásával?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #18763 Dátum: 2013.11.22 péntek, 07:07:26 »

Na szóval kivettem a két kieg fűtés relét. A kocsi gyönyörűen viselkedik 2 fokban is. Amikor még nagyon hideg fix 900-az alapjárat, sebességben nem huzatja magát, alapjárat nem ingadozik.
Viszont van egy "kis" baj! A kocsinak nincs valami nagy ereje. Olyan mintha 30 lóerővel kevesebb lenne a teljesítménye. Ez akkor jött elő miután eltávolítottam a reléket.
Összefüggésben lehet ez a kieg. fűtés kiiktatásával?
Lehet, hogy a kieg. fűtésben az egyik gyertya zárlatos és az terheli a generátort. A lóerőhiányt nem tudom mire vélni! De lehet, hogy most megy rendesen mivel eddig emelt alapjárat volt és úgy tűnt mintha tele lenne erővel.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #18764 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:05:23 »

Lehet, hogy a kieg. fűtésben az egyik gyertya zárlatos és az terheli a generátort. A lóerőhiányt nem tudom mire vélni! De lehet, hogy most megy rendesen mivel eddig emelt alapjárat volt és úgy tűnt mintha tele lenne erővel.
Szinte biztos, hogy nem az emelt alapjárat miatt éreztem eddig! Nyúlott mint a takony eddig, most meg lomha mint apám 1.6-os volvoja...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18765 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:07:31 »

Úgy látom van aki megnézte, hogy már több mint 5 éve itt vagyok...  hehe

Méta u., de meg kellett néznem a Gugliban, mert még sosem voltam ott, mindig elhozta egy kollégám a cuccot (aki rokona a bontósnak)
vigyor3
Akkor csak csendestárs vagy.  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Jamy01
Vendég
« Új hozzászólás #18766 Dátum: 2013.11.22 péntek, 09:39:37 »

Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon  wave Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto  vigyor3 Lesz majd ilyen is  Wink

Cheesy Cheesy Az biztos! Én is jártam így pár éve! Járattam, hogy melegedjen odabenn az ájer, erre egyszer csak katt! Persze pótkulcs nuku!  falbav

Jött aztán a tégla a hátsó kis ablakhoz vágásán keresztül minden, végül egy kresz tábla csöve oldotta meg a szorult(!) helyzetet....  szomoru1

Egyébként ha jár az autó és megint ilyen lenne, kinyitná a pótkulcs?!?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18767 Dátum: 2013.11.22 péntek, 10:29:54 »

Cheesy Cheesy Az biztos! Én is jártam így pár éve! Járattam, hogy melegedjen odabenn az ájer, erre egyszer csak katt! Persze pótkulcs nuku!  falbav

Jött aztán a tégla a hátsó kis ablakhoz vágásán keresztül minden, végül egy kresz tábla csöve oldotta meg a szorult(!) helyzetet....  szomoru1

Egyébként ha jár az autó és megint ilyen lenne, kinyitná a pótkulcs?!?

Szerintem igen, mert olyankor a kulcs mechanikusan nyit, és járó motor mellett a kettős zárás sem aktív.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
judit85
Vendég
« Új hozzászólás #18768 Dátum: 2013.11.22 péntek, 17:14:49 »

  Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom ellenőrizni kiszerelt állapotban a hűtőventi működését. Mármint, hogy egyáltalán működőképes-e.
Az egyventillátorosról van szó. És még egy kérdés, a két ventis helyére beépíthető egyszerűen vagy sokat kell hozzá alakítgatni?
Válaszaitokat előre is köszönöm, további szép napot worship worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18769 Dátum: 2013.11.22 péntek, 17:53:29 »

  Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom ellenőrizni kiszerelt állapotban a hűtőventi működését. Mármint, hogy egyáltalán működőképes-e.
Az egyventillátorosról van szó. És még egy kérdés, a két ventis helyére beépíthető egyszerűen vagy sokat kell hozzá alakítgatni?
Válaszaitokat előre is köszönöm, további szép napot worship worship
nem csereszabatos, kint nem tesztelhető
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #18770 Dátum: 2013.11.23 szombat, 02:48:27 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne, eléggé idegesít, nem tudom összefüggnek-e.

1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.

2.
Digitklíma vezérlő: be van állítva pl. 22 fokra, így leállítom a kocsit. A következő induláskor változtatok valamit a klímavezérlőn pl. beállítom 20 fokra, ekkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol, de a korábbi 22 fokos beállításra. Ezután megy rendesen ha újra beállítom a hőmérsékletet. Ez mi lehet? Klímavezérlőt, belső hőmérséklet érzékelőt cseréltem, a klíma önteszt nem mutat semmi hibát.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.23 szombat, 02:52:47 írta toto » Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #18771 Dátum: 2013.11.23 szombat, 05:10:45 »

  Sziasztok!

Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom ellenőrizni kiszerelt állapotban a hűtőventi működését. Mármint, hogy egyáltalán működőképes-e.
Az egyventillátorosról van szó. És még egy kérdés, a két ventis helyére beépíthető egyszerűen vagy sokat kell hozzá alakítgatni?
Válaszaitokat előre is köszönöm, további szép napot worship worship

Igaz, nem a legszebb megoldás, de ha kiszeded a venit, és 12v ráteszed, akkor megforgatja. Én kis aksit használtam, és másfeles rézkábelt. Arra pont jó, hogy kipróbáljad.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Wadasz_22
Vendég
« Új hozzászólás #18772 Dátum: 2013.11.23 szombat, 07:39:09 »

Sziasztok!

A baloldali xenon lámpámnak, kicsit sárgás  árnyalata van, vki megtudná mondani, hogy ez azt jelenti, hogy cserés lesz lassan az izzó?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18773 Dátum: 2013.11.23 szombat, 09:45:28 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne, eléggé idegesít, nem tudom összefüggnek-e.

1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.

2.
Digitklíma vezérlő: be van állítva pl. 22 fokra, így leállítom a kocsit. A következő induláskor változtatok valamit a klímavezérlőn pl. beállítom 20 fokra, ekkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol, de a korábbi 22 fokos beállításra. Ezután megy rendesen ha újra beállítom a hőmérsékletet. Ez mi lehet? Klímavezérlőt, belső hőmérséklet érzékelőt cseréltem, a klíma önteszt nem mutat semmi hibát.


Alapjáraton, világítás + szélvédőfűtések, főleg első is(!) + esetleg fűtőmotor..........ez elég nagy megterhelés már (az első fűtés durva) és alapjáraton izzad a generátor.

"kkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol,"
Ezt hogyan érted, eltűnik minden a vezérlő kijelzőjéről?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18774 Dátum: 2013.11.23 szombat, 09:46:00 »

Sziasztok!

A baloldali xenon lámpámnak, kicsit sárgás  árnyalata van, vki megtudná mondani, hogy ez azt jelenti, hogy cserés lesz lassan az izzó?

Már cserés...... lett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #18775 Dátum: 2013.11.23 szombat, 10:25:24 »

Tehát akkor normális, hogy elhalványodik a világítás visszajelző.

Igen, eltűnik minden a kijelzőről, leáll a ventilátor, mint amikor kikapcsolod az OFF gombbal. Aztán meg bekapcsol a korábbi beállításokkal.

Alapjáraton, világítás + szélvédőfűtések, főleg első is(!) + esetleg fűtőmotor..........ez elég nagy megterhelés már (az első fűtés durva) és alapjáraton izzad a generátor.

"kkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol,"
Ezt hogyan érted, eltűnik minden a vezérlő kijelzőjéről?

Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18776 Dátum: 2013.11.23 szombat, 10:29:57 »

Tehát akkor normális, hogy elhalványodik a világítás visszajelző.

Igen, eltűnik minden a kijelzőről, leáll a ventilátor, mint amikor kikapcsolod az OFF gombbal. Aztán meg bekapcsol a korábbi beállításokkal.


Normális, nem normális........ ilyen terhelésnél alapjáraton tulajdonképen vissza eshet a feszültség az akku nyugalmi feszültségének környékére. Ez alacsonyabb, mint a töltőfeszültség és ezért látod halványabbnak vagyis olyannak, mint a motor elindítása előtt.
kb. 1500-as fordulatszám felett ismét győz a generátor és felülkerekedik az akku nyugalmi feszültség értékén. Vagy ha kikapcsolod az első fűtést....

A klímánál gyanítom, hogy tápfeszültség ellátási gondok vannak valahol....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #18777 Dátum: 2013.11.23 szombat, 10:57:41 »

Azt értem, hogy izzad a generátor. Inkább így kérdezem: tapasztalt más is ilyesmit, esetleg megnézné a sajátján amikor elindul?

A klímához a kérdésem a szokásos. Mit csináljak vele?

Normális, nem normális........ ilyen terhelésnél alapjáraton tulajdonképen vissza eshet a feszültség az akku nyugalmi feszültségének környékére. Ez alacsonyabb, mint a töltőfeszültség és ezért látod halványabbnak vagyis olyannak, mint a motor elindítása előtt.
kb. 1500-as fordulatszám felett ismét győz a generátor és felülkerekedik az akku nyugalmi feszültség értékén. Vagy ha kikapcsolod az első fűtést....

A klímánál gyanítom, hogy tápfeszültség ellátási gondok vannak valahol....
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18778 Dátum: 2013.11.23 szombat, 11:27:52 »

Azt értem, hogy izzad a generátor. Inkább így kérdezem: tapasztalt más is ilyesmit, esetleg megnézné a sajátján amikor elindul?

A klímához a kérdésem a szokásos. Mit csináljak vele?


Meg kéne mérni, hogy a fenti fogyasztókat rákapcsolva mennyire esik le az akkun a feszültség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18779 Dátum: 2013.11.23 szombat, 12:05:11 »

Azt értem, hogy izzad a generátor. Inkább így kérdezem: tapasztalt más is ilyesmit, esetleg megnézné a sajátján amikor elindul?

A klímához a kérdésem a szokásos. Mit csináljak vele?


Nekem is ilyen.
Alapjáraton "kifogy" ennyi terhelésre a generátor.
Ha hiba lenne a töltésrendszeredben, akkor nem engedné működni az első szélvédőfűtést.


A klíma....... az összes testelést és tápellátást ellenőrizni kell, ami a vezérlőbe megy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toto
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


E-mail
« Új hozzászólás #18780 Dátum: 2013.11.23 szombat, 13:31:25 »

Köszi, hogy megnézted.
Klímával próbálkozok még.

Nekem is ilyen.
Alapjáraton "kifogy" ennyi terhelésre a generátor.
Ha hiba lenne a töltésrendszeredben, akkor nem engedné működni az első szélvédőfűtést.


A klíma....... az összes testelést és tápellátást ellenőrizni kell, ami a vezérlőbe megy.
Naplózva

MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18781 Dátum: 2013.11.23 szombat, 13:33:42 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne, eléggé idegesít, nem tudom összefüggnek-e.

1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.

2.
Digitklíma vezérlő: be van állítva pl. 22 fokra, így leállítom a kocsit. A következő induláskor változtatok valamit a klímavezérlőn pl. beállítom 20 fokra, ekkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol, de a korábbi 22 fokos beállításra. Ezután megy rendesen ha újra beállítom a hőmérsékletet. Ez mi lehet? Klímavezérlőt, belső hőmérséklet érzékelőt cseréltem, a klíma önteszt nem mutat semmi hibát.

Ez egyáltalán nem normális. Mérj feszültségeket beindítás után alapjáraton, majd bekapcsolva első-hátsó szélvédőt.
Szerintem nincs meg a feszültség, azért kapcsol ki a klíma.
Az enyémen kapcsolgathatsz bármit, nem fog érezhetően gyengébben világítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18782 Dátum: 2013.11.23 szombat, 13:49:08 »

Ez egyáltalán nem normális. Mérj feszültségeket beindítás után alapjáraton, majd bekapcsolva első-hátsó szélvédőt.
Szerintem nincs meg a feszültség, azért kapcsol ki a klíma.
Az enyémen kapcsolgathatsz bármit, nem fog érezhetően gyengébben világítani.

Benzinesen 750 körüli az alapjárat.
Amikor 1200 indítás után, akkor ugye nem jelentkezik így.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18783 Dátum: 2013.11.23 szombat, 13:53:33 »

Sziasztok!

1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.

Ilyet az enyém is csinál...
Alapjárat, lámpa fel, akkor még semmi, hátsó szélvédő fűtés be, akkor halványul, első is be, akkor még jobban halványul, de a tompított fényereje is, majd gázadásra helyrejön, de váltáskor, mikor leesik az alapjárat akkor megint halványul, majd ahogy felpörög a motor újra erősödik...
Elég vicces ilyenkor reggelente, ez a vanfény-nincsfény-vanfény-nincsfény helyzet...  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18784 Dátum: 2013.11.23 szombat, 13:55:17 »

Benzinesen 750 körüli az alapjárat.
Amikor 1200 indítás után, akkor ugye nem jelentkezik így.

Dízelben is 750 (nálam), a megemelt meg 910. De az csak kb 4 fok alatt van. Ha kiállok a garázsból, nincs megemelt fordulat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18785 Dátum: 2013.11.23 szombat, 13:56:27 »

Ilyet az enyém is csinál...
Alapjárat, lámpa fel, akkor még semmi, hátsó szélvédő fűtés be, akkor halványul, első is be, akkor még jobban halványul, de a tompított fényereje is, majd gázadásra helyrejön, de váltáskor, mikor leesik az alapjárat akkor megint halványul, majd ahogy felpörög a motor újra erősödik...
Elég vicces ilyenkor reggelente, ez a vanfény-nincsfény-vanfény-nincsfény helyzet...  szomoru1


Nekem a fényszórón nem látszik semmi.
Te váltáskor alapjáratra engeded vissza?  Shocked

Nálam 1500 alatt nem jár menet közben a motor....ott meg már minden ok.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18786 Dátum: 2013.11.23 szombat, 14:07:15 »


Nekem a fényszórón nem látszik semmi.
Te váltáskor alapjáratra engeded vissza?  Shocked

Nálam 1500 alatt nem jár menet közben a motor....ott meg már minden ok.

Hát ez leginkább nagy hidegben reggel, hidegindításkor van. Ilyenkor nem is pörgetem fel 1500-ig, és már váltok is fel...
Lehet, hogy ezen kellene változtatnom...
Amúgy alapból reggel 10-15percet szokott pöfögni a verda mielőtt elindulunk vele, mert nincs fedett helye, és ugye ez az ingadozás is leginkább addig megy amíg mennek az ablakfűtések... Ha azokat kikapcsolom akkor minden oké! Hidegen is...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18787 Dátum: 2013.11.23 szombat, 14:16:14 »

Hát ez leginkább nagy hidegben reggel, hidegindításkor van. Ilyenkor nem is pörgetem fel 1500-ig, és már váltok is fel...
Lehet, hogy ezen kellene változtatnom...
Amúgy alapból reggel 10-15percet szokott pöfögni a verda mielőtt elindulunk vele, mert nincs fedett helye, és ugye ez az ingadozás is leginkább addig megy amíg mennek az ablakfűtések... Ha azokat kikapcsolom akkor minden oké! Hidegen is...

1500 alatt váltasz fel? Hiba...  15 perc alapjárat? Hiba...

Nagy terhelés a két szélvédőfűtés a többi mellett.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #18788 Dátum: 2013.11.23 szombat, 14:26:00 »

1500 alatt váltasz fel? Hiba...  15 perc alapjárat? Hiba...

Nagy terhelés a két szélvédőfűtés a többi mellett.

Oóóóó!
Ajánlás? Reggel legkésőbb 6:45-kor szoktunk indulni, ha kocsival megyünk.
Félkor el szoktam indítani, hogy amíg a havat lesöpröm róla addig menjenek a fűtések, aztán ellapátolom a kocsi körül a havat, hogy egyáltalán a kaput ki tudjam nyitni, és ki tudjak állni...
Te hogy csinálnád?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18789 Dátum: 2013.11.23 szombat, 14:35:21 »

Oóóóó!
Ajánlás? Reggel legkésőbb 6:45-kor szoktunk indulni, ha kocsival megyünk.
Félkor el szoktam indítani, hogy amíg a havat lesöpröm róla addig menjenek a fűtések, aztán ellapátolom a kocsi körül a havat, hogy egyáltalán a kaput ki tudjam nyitni, és ki tudjak állni...
Te hogy csinálnád?

Télen:

Ha sok a hó és jég. Lekotrom a havat, marad a jeges rész. Autó elindít és csak az első szélvédő fűtés bekapcs.
Én mondjuk ház elől indulok, nem kell kapuznom.
1-2 percet megy a kocsi....Belső fűtés nem Hi és venti közepes, első szélvédőről a már felolvadt egy kefével eltávolítható és addigra az oldalablakok is már csak vizesek.
Kb. 5 percet megy a kocsi alapjáraton és indulok.....finoman.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18790 Dátum: 2013.11.23 szombat, 17:53:56 »

Nem működik a vezetőülés fűtésem. A szellőztető ventilátor működik. Jobb első ülésfűtés működik.
A vezető ülést szétszedtük, kábeleket kimértük, mindent rendben találtunk. A kormány alatti biztosíték táblában találtam egy biztosítékot ülésfűtés szimbólummal, de az rendben van.

Az autóban lévő 4 ülésfűtésnek, egy biztosítéka van? Mindegyikhez egy relé tartozik?

Mi lehet a hiba?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18791 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:40:13 »

Nem működik a vezetőülés fűtésem. A szellőztető ventilátor működik. Jobb első ülésfűtés működik.
A vezető ülést szétszedtük, kábeleket kimértük, mindent rendben találtunk. A kormány alatti biztosíték táblában találtam egy biztosítékot ülésfűtés szimbólummal, de az rendben van.

Az autóban lévő 4 ülésfűtésnek, egy biztosítéka van? Mindegyikhez egy relé tartozik?

Mi lehet a hiba?

Kapcsoló vagy modul.
Milyen kábeleket mértél ki? Honnan hova menőt?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18792 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:51:10 »

Kapcsoló vagy modul.
Milyen kábeleket mértél ki? Honnan hova menőt?
A fűtőlap(ok) megtáplálását az ülőpárnában, és a háttámlában is, miután ki lett szerelve az ülés, és le lett bontva a kárpit. Az ülőpárnában van egy kis modul, fekete dobozka, 5 vezeték megy bele. A panelra menő 5 vezeték is ki lett mérve. (egyébként 1-1,5 éve volt szakadás az ülőlapnál, amit korrekten megjavítottunk, ez most is rendben volt).

Te melyik modulra gondolsz?
Kapcsoló a fűtés/"hűtés" szabályzó? Arra gondolsz?

Relé, vagy biztosíték (másik, mint amit néztem) nem lehet?

Van erről valakinek kapcsolási rajza?

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18793 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:53:09 »

A fűtőlap(ok) megtáplálását az ülőpárnában, és a háttámlában is, miután ki lett szerelve az ülés, és le lett bontva a kárpit. Az ülőpárnában van egy kis modul, fekete dobozka, 5 vezeték megy bele. A panelra menő 5 vezeték is ki lett mérve. (egyébként 1-1,5 éve volt szakadás az ülőlapnál, amit korrekten megjavítottunk, ez most is rendben volt).

Te melyik modulra gondolsz?
Kapcsoló a fűtés/"hűtés" szabályzó? Arra gondolsz?

Relé, vagy biztosíték (másik, mint amit néztem) nem lehet?

Van erről valakinek kapcsolási rajza?



Kivel csináltad?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18794 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:54:03 »

A fűtőlap(ok) megtáplálását az ülőpárnában, és a háttámlában is, miután ki lett szerelve az ülés, és le lett bontva a kárpit. Az ülőpárnában van egy kis modul, fekete dobozka, 5 vezeték megy bele. A panelra menő 5 vezeték is ki lett mérve. (egyébként 1-1,5 éve volt szakadás az ülőlapnál, amit korrekten megjavítottunk, ez most is rendben volt).

Te melyik modulra gondolsz?
Kapcsoló a fűtés/"hűtés" szabályzó? Arra gondolsz?

Relé, vagy biztosíték (másik, mint amit néztem) nem lehet?

Van erről valakinek kapcsolási rajza?

Panelra menő 5 vezeték ki lett mérve?  Honnan?

A modul az ülés alatt van. Ezt vezérli a kapcsoló pwm szabályzással.
A kapcsolón felmennek a piros ledek?
Ad kivezérlést a kapcsoló?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18795 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:54:28 »

Kivel csináltad?

Magánügye nem?  eplus2  (de biztos fiúval csinálta...  kuss)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18796 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:58:00 »

1. A modul az ülés alatt van. Ezt vezérli a kapcsoló pwm szabályzással.
2. A kapcsolón felmennek a piros ledek?
3. Ad kivezérlést a kapcsoló?
1. Mi az a pwm szabályzás?
2. Igen.
3. Nem tudom, a kapcsolót nem szedtük ki. Nem úgy van, hogy a kapcsoló impulzust ad csak?, s a GEM vezérli az ülésfűtést?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18797 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:58:27 »

Kivel csináltad?
Meglátogattam a Mestert!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18798 Dátum: 2013.11.23 szombat, 20:14:26 »

1. Mi az a pwm szabályzás?
2. Igen.
3. Nem tudom, a kapcsolót nem szedtük ki. Nem úgy van, hogy a kapcsoló impulzust ad csak?, s a GEM vezérli az ülésfűtést?

Rohadtul semmi köze a GEM-nek az ülésfűtéshez.
A kapcsoló impulzut ad (pwn szabályozás) és az ülésen lévő modul érti a jelet és vezérli a fűtőpárnákat.

Ha nem vettétek ki a kapcsolót, akkor hogyan lehet vezetéket ellenőrizni? Azt írtad kimértétek....a panelig.  fejvakaras



Nekem egyik ülésben sem működik....még. Nincs kedvem kiszedni az ülést.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18799 Dátum: 2013.11.23 szombat, 20:25:16 »

Rohadtul semmi köze a GEM-nek az ülésfűtéshez.
A kapcsoló impulzut ad (pwn szabályozás) és az ülésen lévő modul érti a jelet és vezérli a fűtőpárnákat.

Ha nem vettétek ki a kapcsolót, akkor hogyan lehet vezetéket ellenőrizni? Azt írtad kimértétek....a panelig.  fejvakaras



Nekem egyik ülésben sem működik....még. Nincs kedvem kiszedni az ülést.  vigyor3

Ok. Javítom magamat. Az ülőpárna és a háttámlában futó vezetékeket mértük ki. Ezeknek a csatlakozásáig nem mértük ki a kapcsolótól. Általában az ülőpárnánál szokott lenni a szakadás. Az ülőpárnában elrejtve/beépítve van egy kis doboz amibe 5 vezeték megy. Az is valami vezérlő!? Onnan/addig mértük.
Lehet az impulzust adó kapcsoló rossz, annak ellenére, hogy a piros ledek világítanak?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.23 szombat, 20:27:09 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 369 370 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 382 383 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.