Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 12:16:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
369
370
371
372
373
374
375
[
376
]
377
378
379
380
381
382
383
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10541038 alkalommal)
NPeter
és 83 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18750 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 12:08:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 07:43:40
Már pár napja is írtam, hogy valószínűsíthetően rosszat cseréltél rosszra. (feltételezve, hogy a csatlakozások és a légzsák rendben)
Azt is írtam pár napja, hogy megfelelő géppel ellenőrizni kell a szóban forgó rendszereket. Ezek után kell javítani. Felesleges, értelmetlen és költséges a találgatás.....
vagy csak nem lett levételkor fixálva jól eltekergették vagy felrakás után az első tekerésnél szakadt el
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18751 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 12:09:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.21 csütörtök, 12:08:02
vagy csak nem lett levételkor fixálva jól eltekergették vagy felrakás után az első tekerésnél szakadt el
Ahogy mondod.
Óvatosan meg kellett volna keresni a bontottnak a közepét és úgy felrakni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
RoboGoD
Vendég
Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18752 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 13:20:52 »
Sziasztok!
Nagy gondom van. Megállt a fűtés a kocsiban. 2002-es digit klímás kombi és pár másodperc működés után leáll a fűtés. Fél nap múlva megint pár másodpercig működik. Most még elmegy, de a télen (kb. 1 hét múlva) már nem lenne jó így. Sajnos Vik nem ér rá így hirtelen, mert tele van melóval, de azt mondja, hogy a klíma vezérlő panel halt le. Kérdés, hogy van-e valakinek ilyen óccsóér, vagy ha tudok ilyet szerezni bontóból, akkor tud-e segíteni valaki kicserélni a III. kerület környékén? Természetesen nem ingyen gondolom. Én tök kétbalkezes vagyok minden ilyesmihez.
Köszi,
Robo
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18753 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 14:06:52 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2013.11.21 csütörtök, 13:20:52
Sziasztok!
Nagy gondom van. Megállt a fűtés a kocsiban. 2002-es digit klímás kombi és pár másodperc működés után leáll a fűtés. Fél nap múlva megint pár másodpercig működik. Most még elmegy, de a télen (kb. 1 hét múlva) már nem lenne jó így. Sajnos Vik nem ér rá így hirtelen, mert tele van melóval, de azt mondja, hogy a klíma vezérlő panel halt le. Kérdés, hogy van-e valakinek ilyen óccsóér, vagy ha tudok ilyet szerezni bontóból, akkor tud-e segíteni valaki kicserélni a III. kerület környékén? Természetesen nem ingyen gondolom. Én tök kétbalkezes vagyok minden ilyesmihez.
Köszi,
Robo
Ha a beszerzést megoldod, akkor tudok segíteni a cserében. Bár Szentendrén lakom, de a III. ker a szomszéd.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
RoboGoD
Vendég
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18754 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 16:16:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.21 csütörtök, 14:06:52
Ha a beszerzést megoldod, akkor tudok segíteni a cserében. Bár Szentendrén lakom, de a III. ker a szomszéd.....
Szia,
Nagyon köszi a lehetőséget, tökéletes lenne Szentendre is, de úgy néz ki, hogy a bontóssal berakjuk. A XVIII-ba kell érte elmennem, így ez optimális megoldás.
Köszi mégegyszer.
Üdv,
Robo
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18755 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:43:50 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2013.11.21 csütörtök, 16:16:21
Szia,
Nagyon köszi a lehetőséget, tökéletes lenne Szentendre is, de úgy néz ki, hogy a bontóssal berakjuk. A XVIII-ba kell érte elmennem, így ez optimális megoldás.
Köszi mégegyszer.
Üdv,
Robo
Ha régi lennél, mit kaptál volna már.
Bontós: Üllői út vége?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18756 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 20:58:51 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2013.11.21 csütörtök, 16:16:21
Szia,
Nagyon köszi a lehetőséget, tökéletes lenne Szentendre is, de úgy néz ki, hogy a bontóssal berakjuk. A XVIII-ba kell érte elmennem, így ez optimális megoldás.
Köszi mégegyszer.
Üdv,
Robo
Mit és hova rak be neked a bontós?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 21:01:46 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18757 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:00:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.21 csütörtök, 20:58:51
Mit és hova rak be neked a bontós? eplus2
Neked, a ló csomósabbik végét
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18758 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 21:01:05 »
Nah, jönnek az irigykedők!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
RoboGoD
Vendég
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18759 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 22:07:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.21 csütörtök, 20:43:50
Ha régi lennél, mit kaptál volna már.
Bontós: Üllői út vége?
Úgy látom van aki megnézte, hogy már több mint 5 éve itt vagyok...
Méta u., de meg kellett néznem a Gugliban, mert még sosem voltam ott, mindig elhozta egy kollégám a cuccot (aki rokona a bontósnak)
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18760 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 22:10:40 »
Sziasztok. nemrégiben jeleztem, hogy az autóm 5 fok alatt, nagyon megemeli az alapjáratát, ami nagyon ingadozik is amíg a vízhőfok kijelző a műszerfalon meg nem mozdul. Most, hogy már egész nap nem nagyon van 5 fok felett a hőmérséklet, szinte mindig produkálja a jelenséget a kocsi. Javasoltátok, hogy vegyem ki a kiegészítő fűtés reléit... Ma kivettem őket és egy óra múlva tesztelésre kerül a dolog.
Szorítsatok velem együtt, hogy megszűnjön a hiba, és ne generátor dolog legyen, vagy hasonló!
Szurkolásotokat előre is köszönöm, amint kiderül a dolog visszatérek a válasszal!
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18761 Dátum:
2013.11.21 csütörtök, 22:56:31 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.21 csütörtök, 22:10:40
Sziasztok. nemrégiben jeleztem, hogy az autóm 5 fok alatt, nagyon megemeli az alapjáratát, ami nagyon ingadozik is amíg a vízhőfok kijelző a műszerfalon meg nem mozdul. Most, hogy már egész nap nem nagyon van 5 fok felett a hőmérséklet, szinte mindig produkálja a jelenséget a kocsi. Javasoltátok, hogy vegyem ki a kiegészítő fűtés reléit... Ma kivettem őket és egy óra múlva tesztelésre kerül a dolog.
Szorítsatok velem együtt, hogy megszűnjön a hiba, és ne generátor dolog legyen, vagy hasonló!
Szurkolásotokat előre is köszönöm, amint kiderül a dolog visszatérek a válasszal!
Ilyenkpr nekem is megemelkedik 900 körülirecsak nem ingadozik.Inkább az a baj,hogy mért ingadozik.!!!Hidegben ilyen
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18762 Dátum:
2013.11.22 péntek, 05:06:56 »
Na szóval kivettem a két kieg fűtés relét. A kocsi gyönyörűen viselkedik 2 fokban is. Amikor még nagyon hideg fix 900-az alapjárat, sebességben nem huzatja magát, alapjárat nem ingadozik.
Viszont van egy "kis" baj!
A kocsinak nincs valami nagy ereje
. Olyan mintha 30 lóerővel kevesebb lenne a teljesítménye. Ez akkor jött elő miután eltávolítottam a reléket.
Összefüggésben lehet ez a kieg. fűtés kiiktatásával?
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 935
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18763 Dátum:
2013.11.22 péntek, 07:07:26 »
Idézetet írta: mobster - 2013.11.22 péntek, 05:06:56
Na szóval kivettem a két kieg fűtés relét. A kocsi gyönyörűen viselkedik 2 fokban is. Amikor még nagyon hideg fix 900-az alapjárat, sebességben nem huzatja magát, alapjárat nem ingadozik.
Viszont van egy "kis" baj!
A kocsinak nincs valami nagy ereje
. Olyan mintha 30 lóerővel kevesebb lenne a teljesítménye. Ez akkor jött elő miután eltávolítottam a reléket.
Összefüggésben lehet ez a kieg. fűtés kiiktatásával?
Lehet, hogy a kieg. fűtésben az egyik gyertya zárlatos és az terheli a generátort. A lóerőhiányt nem tudom mire vélni! De lehet, hogy most megy rendesen mivel eddig emelt alapjárat volt és úgy tűnt mintha tele lenne erővel.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18764 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:05:23 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.11.22 péntek, 07:07:26
Lehet, hogy a kieg. fűtésben az egyik gyertya zárlatos és az terheli a generátort. A lóerőhiányt nem tudom mire vélni! De lehet, hogy most megy rendesen mivel eddig emelt alapjárat volt és úgy tűnt mintha tele lenne erővel.
Szinte biztos, hogy nem az emelt alapjárat miatt éreztem eddig! Nyúlott mint a takony eddig, most meg lomha mint apám 1.6-os volvoja...
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Klíma vezérlő panel csere
«
Új hozzászólás #18765 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:07:31 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2013.11.21 csütörtök, 22:07:47
Úgy látom van aki megnézte, hogy már több mint 5 éve itt vagyok...
Méta u., de meg kellett néznem a Gugliban, mert még sosem voltam ott, mindig elhozta egy kollégám a cuccot (aki rokona a bontósnak)
Akkor csak csendestárs vagy.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Jamy01
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18766 Dátum:
2013.11.22 péntek, 09:39:37 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 14:47:30
Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon
Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto
Lesz majd ilyen is
Az biztos! Én is jártam így pár éve! Járattam, hogy melegedjen odabenn az ájer, erre egyszer csak katt! Persze pótkulcs nuku!
Jött aztán a tégla a hátsó kis ablakhoz vágásán keresztül minden, végül egy kresz tábla csöve oldotta meg a szorult(!) helyzetet....
Egyébként ha jár az autó és megint ilyen lenne, kinyitná a pótkulcs?!?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26991
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18767 Dátum:
2013.11.22 péntek, 10:29:54 »
Idézetet írta: Jamy01 - 2013.11.22 péntek, 09:39:37
Az biztos! Én is jártam így pár éve! Járattam, hogy melegedjen odabenn az ájer, erre egyszer csak katt! Persze pótkulcs nuku!
Jött aztán a tégla a hátsó kis ablakhoz vágásán keresztül minden, végül egy kresz tábla csöve oldotta meg a szorult(!) helyzetet....
Egyébként ha jár az autó és megint ilyen lenne, kinyitná a pótkulcs?!?
Szerintem igen, mert olyankor a kulcs mechanikusan nyit, és járó motor mellett a kettős zárás sem aktív.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
judit85
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18768 Dátum:
2013.11.22 péntek, 17:14:49 »
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom ellenőrizni kiszerelt állapotban a hűtőventi működését. Mármint, hogy egyáltalán működőképes-e.
Az egyventillátorosról van szó. És még egy kérdés, a két ventis helyére beépíthető egyszerűen vagy sokat kell hozzá alakítgatni?
Válaszaitokat előre is köszönöm, további szép napot
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23822
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18769 Dátum:
2013.11.22 péntek, 17:53:29 »
Idézetet írta: judit85 - 2013.11.22 péntek, 17:14:49
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom ellenőrizni kiszerelt állapotban a hűtőventi működését. Mármint, hogy egyáltalán működőképes-e.
Az egyventillátorosról van szó. És még egy kérdés, a két ventis helyére beépíthető egyszerűen vagy sokat kell hozzá alakítgatni?
Válaszaitokat előre is köszönöm, további szép napot
nem csereszabatos, kint nem tesztelhető
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18770 Dátum:
2013.11.23 szombat, 02:48:27 »
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, eléggé idegesít, nem tudom összefüggnek-e.
1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.
2.
Digitklíma vezérlő: be van állítva pl. 22 fokra, így leállítom a kocsit. A következő induláskor változtatok valamit a klímavezérlőn pl. beállítom 20 fokra, ekkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol, de a korábbi 22 fokos beállításra. Ezután megy rendesen ha újra beállítom a hőmérsékletet. Ez mi lehet? Klímavezérlőt, belső hőmérséklet érzékelőt cseréltem, a klíma önteszt nem mutat semmi hibát.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.23 szombat, 02:52:47 írta toto
»
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18771 Dátum:
2013.11.23 szombat, 05:10:45 »
Idézetet írta: judit85 - 2013.11.22 péntek, 17:14:49
Sziasztok!
Lehet hülye kérdés, de hogyan tudom ellenőrizni kiszerelt állapotban a hűtőventi működését. Mármint, hogy egyáltalán működőképes-e.
Az egyventillátorosról van szó. És még egy kérdés, a két ventis helyére beépíthető egyszerűen vagy sokat kell hozzá alakítgatni?
Válaszaitokat előre is köszönöm, további szép napot
Igaz, nem a legszebb megoldás, de ha kiszeded a venit, és 12v ráteszed, akkor megforgatja. Én kis aksit használtam, és másfeles rézkábelt. Arra pont jó, hogy kipróbáljad.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Wadasz_22
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18772 Dátum:
2013.11.23 szombat, 07:39:09 »
Sziasztok!
A baloldali xenon lámpámnak, kicsit sárgás árnyalata van, vki megtudná mondani, hogy ez azt jelenti, hogy cserés lesz lassan az izzó?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18773 Dátum:
2013.11.23 szombat, 09:45:28 »
Idézetet írta: toto - 2013.11.23 szombat, 02:48:27
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, eléggé idegesít, nem tudom összefüggnek-e.
1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.
2.
Digitklíma vezérlő: be van állítva pl. 22 fokra, így leállítom a kocsit. A következő induláskor változtatok valamit a klímavezérlőn pl. beállítom 20 fokra, ekkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol, de a korábbi 22 fokos beállításra. Ezután megy rendesen ha újra beállítom a hőmérsékletet. Ez mi lehet? Klímavezérlőt, belső hőmérséklet érzékelőt cseréltem, a klíma önteszt nem mutat semmi hibát.
Alapjáraton, világítás + szélvédőfűtések, főleg első is(!) + esetleg fűtőmotor..........ez elég nagy megterhelés már (az első fűtés durva) és alapjáraton izzad a generátor.
"kkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol,"
Ezt hogyan érted, eltűnik minden a vezérlő kijelzőjéről?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18774 Dátum:
2013.11.23 szombat, 09:46:00 »
Idézetet írta: Wadasz_22 - 2013.11.23 szombat, 07:39:09
Sziasztok!
A baloldali xenon lámpámnak, kicsit sárgás árnyalata van, vki megtudná mondani, hogy ez azt jelenti, hogy cserés lesz lassan az izzó?
Már cserés...... lett.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18775 Dátum:
2013.11.23 szombat, 10:25:24 »
Tehát akkor normális, hogy elhalványodik a világítás visszajelző.
Igen, eltűnik minden a kijelzőről, leáll a ventilátor, mint amikor kikapcsolod az OFF gombbal. Aztán meg bekapcsol a korábbi beállításokkal.
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 09:45:28
Alapjáraton, világítás + szélvédőfűtések, főleg első is(!) + esetleg fűtőmotor..........ez elég nagy megterhelés már (az első fűtés durva) és alapjáraton izzad a generátor.
"kkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol,"
Ezt hogyan érted, eltűnik minden a vezérlő kijelzőjéről?
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18776 Dátum:
2013.11.23 szombat, 10:29:57 »
Idézetet írta: toto - 2013.11.23 szombat, 10:25:24
Tehát akkor normális, hogy elhalványodik a világítás visszajelző.
Igen, eltűnik minden a kijelzőről, leáll a ventilátor, mint amikor kikapcsolod az OFF gombbal. Aztán meg bekapcsol a korábbi beállításokkal.
Normális, nem normális........ ilyen terhelésnél alapjáraton tulajdonképen vissza eshet a feszültség az akku nyugalmi feszültségének környékére. Ez alacsonyabb, mint a töltőfeszültség és ezért látod halványabbnak vagyis olyannak, mint a motor elindítása előtt.
kb. 1500-as fordulatszám felett ismét győz a generátor és felülkerekedik az akku nyugalmi feszültség értékén. Vagy ha kikapcsolod az első fűtést....
A klímánál gyanítom, hogy tápfeszültség ellátási gondok vannak valahol....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18777 Dátum:
2013.11.23 szombat, 10:57:41 »
Azt értem, hogy izzad a generátor. Inkább így kérdezem: tapasztalt más is ilyesmit, esetleg megnézné a sajátján amikor elindul?
A klímához a kérdésem a szokásos. Mit csináljak vele?
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 10:29:57
Normális, nem normális........ ilyen terhelésnél alapjáraton tulajdonképen vissza eshet a feszültség az akku nyugalmi feszültségének környékére. Ez alacsonyabb, mint a töltőfeszültség és ezért látod halványabbnak vagyis olyannak, mint a motor elindítása előtt.
kb. 1500-as fordulatszám felett ismét győz a generátor és felülkerekedik az akku nyugalmi feszültség értékén. Vagy ha kikapcsolod az első fűtést....
A klímánál gyanítom, hogy tápfeszültség ellátási gondok vannak valahol....
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18778 Dátum:
2013.11.23 szombat, 11:27:52 »
Idézetet írta: toto - 2013.11.23 szombat, 10:57:41
Azt értem, hogy izzad a generátor. Inkább így kérdezem: tapasztalt más is ilyesmit, esetleg megnézné a sajátján amikor elindul?
A klímához a kérdésem a szokásos. Mit csináljak vele?
Meg kéne mérni, hogy a fenti fogyasztókat rákapcsolva mennyire esik le az akkun a feszültség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18779 Dátum:
2013.11.23 szombat, 12:05:11 »
Idézetet írta: toto - 2013.11.23 szombat, 10:57:41
Azt értem, hogy izzad a generátor. Inkább így kérdezem: tapasztalt más is ilyesmit, esetleg megnézné a sajátján amikor elindul?
A klímához a kérdésem a szokásos. Mit csináljak vele?
Nekem is ilyen.
Alapjáraton "kifogy" ennyi terhelésre a generátor.
Ha hiba lenne a töltésrendszeredben, akkor nem engedné működni az első szélvédőfűtést.
A klíma....... az összes testelést és tápellátást ellenőrizni kell, ami a vezérlőbe megy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
toto
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 86
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18780 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:31:25 »
Köszi, hogy megnézted.
Klímával próbálkozok még.
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 12:05:11
Nekem is ilyen.
Alapjáraton "kifogy" ennyi terhelésre a generátor.
Ha hiba lenne a töltésrendszeredben, akkor nem engedné működni az első szélvédőfűtést.
A klíma....... az összes testelést és tápellátást ellenőrizni kell, ami a vezérlőbe megy.
Naplózva
MK4 fl. Titanium-X(S) 5a. 2.0 EcoBoost (240PS) PowerShift, 2011
ex: MK3 1.8 SCI kombi Ghia Executive, 2004
off: BMW E12 520, 1976
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18781 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:33:42 »
Idézetet írta: toto - 2013.11.23 szombat, 02:48:27
Sziasztok!
Két kérdésem lenne, eléggé idegesít, nem tudom összefüggnek-e.
1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.
2.
Digitklíma vezérlő: be van állítva pl. 22 fokra, így leállítom a kocsit. A következő induláskor változtatok valamit a klímavezérlőn pl. beállítom 20 fokra, ekkor egy kis idő múlva kikapcsol a fűtés, majd rögtön vissza is kapcsol, de a korábbi 22 fokos beállításra. Ezután megy rendesen ha újra beállítom a hőmérsékletet. Ez mi lehet? Klímavezérlőt, belső hőmérséklet érzékelőt cseréltem, a klíma önteszt nem mutat semmi hibát.
Ez egyáltalán nem normális. Mérj feszültségeket beindítás után alapjáraton, majd bekapcsolva első-hátsó szélvédőt.
Szerintem nincs meg a feszültség, azért kapcsol ki a klíma.
Az enyémen kapcsolgathatsz bármit, nem fog érezhetően gyengébben világítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18782 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:49:08 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.23 szombat, 13:33:42
Ez egyáltalán nem normális. Mérj feszültségeket beindítás után alapjáraton, majd bekapcsolva első-hátsó szélvédőt.
Szerintem nincs meg a feszültség, azért kapcsol ki a klíma.
Az enyémen kapcsolgathatsz bármit, nem fog érezhetően gyengébben világítani.
Benzinesen 750 körüli az alapjárat.
Amikor 1200 indítás után, akkor ugye nem jelentkezik így.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18783 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:53:33 »
Idézetet írta: toto - 2013.11.23 szombat, 02:48:27
Sziasztok!
1.
Alapjáraton felkapcsolom a világítást, majd az első és a hátsó ablakfűtést, ekkor a műszerfalon a világítás visszajelző lámpa észrevehetően elhalványul. Ha gázt adok akkor kifényesedik újra, de alapjáraton halvány. Ez normális így? Generátort és feszszabályozót most újították fel.
Ilyet az enyém is csinál...
Alapjárat, lámpa fel, akkor még semmi, hátsó szélvédő fűtés be, akkor halványul, első is be, akkor még jobban halványul, de a tompított fényereje is, majd gázadásra helyrejön, de váltáskor, mikor leesik az alapjárat akkor megint halványul, majd ahogy felpörög a motor újra erősödik...
Elég vicces ilyenkor reggelente, ez a vanfény-nincsfény-vanfény-nincsfény helyzet...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37380
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18784 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:55:17 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 13:49:08
Benzinesen 750 körüli az alapjárat.
Amikor 1200 indítás után, akkor ugye nem jelentkezik így.
Dízelben is 750 (nálam), a megemelt meg 910. De az csak kb 4 fok alatt van. Ha kiállok a garázsból, nincs megemelt fordulat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18785 Dátum:
2013.11.23 szombat, 13:56:27 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.11.23 szombat, 13:53:33
Ilyet az enyém is csinál...
Alapjárat, lámpa fel, akkor még semmi, hátsó szélvédő fűtés be, akkor halványul, első is be, akkor még jobban halványul, de a tompított fényereje is, majd gázadásra helyrejön, de váltáskor, mikor leesik az alapjárat akkor megint halványul, majd ahogy felpörög a motor újra erősödik...
Elég vicces ilyenkor reggelente, ez a vanfény-nincsfény-vanfény-nincsfény helyzet...
Nekem a fényszórón nem látszik semmi.
Te váltáskor alapjáratra engeded vissza?
Nálam 1500 alatt nem jár menet közben a motor....ott meg már minden ok.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18786 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:07:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 13:56:27
Nekem a fényszórón nem látszik semmi.
Te váltáskor alapjáratra engeded vissza?
Nálam 1500 alatt nem jár menet közben a motor....ott meg már minden ok.
Hát ez leginkább nagy hidegben reggel, hidegindításkor van. Ilyenkor nem is pörgetem fel 1500-ig, és már váltok is fel...
Lehet, hogy ezen kellene változtatnom...
Amúgy alapból reggel 10-15percet szokott pöfögni a verda mielőtt elindulunk vele, mert nincs fedett helye, és ugye ez az ingadozás is leginkább addig megy amíg mennek az ablakfűtések... Ha azokat kikapcsolom akkor minden oké! Hidegen is...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18787 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:16:14 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.11.23 szombat, 14:07:15
Hát ez leginkább nagy hidegben reggel, hidegindításkor van. Ilyenkor nem is pörgetem fel 1500-ig, és már váltok is fel...
Lehet, hogy ezen kellene változtatnom...
Amúgy alapból reggel 10-15percet szokott pöfögni a verda mielőtt elindulunk vele, mert nincs fedett helye, és ugye ez az ingadozás is leginkább addig megy amíg mennek az ablakfűtések... Ha azokat kikapcsolom akkor minden oké! Hidegen is...
1500 alatt váltasz fel? Hiba... 15 perc alapjárat? Hiba...
Nagy terhelés a két szélvédőfűtés a többi mellett.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18788 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:26:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 14:16:14
1500 alatt váltasz fel? Hiba... 15 perc alapjárat? Hiba...
Nagy terhelés a két szélvédőfűtés a többi mellett.
Oóóóó!
Ajánlás? Reggel legkésőbb 6:45-kor szoktunk indulni, ha kocsival megyünk.
Félkor el szoktam indítani, hogy amíg a havat lesöpröm róla addig menjenek a fűtések, aztán ellapátolom a kocsi körül a havat, hogy egyáltalán a kaput ki tudjam nyitni, és ki tudjak állni...
Te hogy csinálnád?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18789 Dátum:
2013.11.23 szombat, 14:35:21 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.11.23 szombat, 14:26:00
Oóóóó!
Ajánlás? Reggel legkésőbb 6:45-kor szoktunk indulni, ha kocsival megyünk.
Félkor el szoktam indítani, hogy amíg a havat lesöpröm róla addig menjenek a fűtések, aztán ellapátolom a kocsi körül a havat, hogy egyáltalán a kaput ki tudjam nyitni, és ki tudjak állni...
Te hogy csinálnád?
Télen:
Ha sok a hó és jég. Lekotrom a havat, marad a jeges rész. Autó elindít és csak az első szélvédő fűtés bekapcs.
Én mondjuk ház elől indulok, nem kell kapuznom.
1-2 percet megy a kocsi....Belső fűtés nem Hi és venti közepes, első szélvédőről a már felolvadt egy kefével eltávolítható és addigra az oldalablakok is már csak vizesek.
Kb. 5 percet megy a kocsi alapjáraton és indulok.....finoman.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18790 Dátum:
2013.11.23 szombat, 17:53:56 »
Nem működik a vezetőülés fűtésem. A szellőztető ventilátor működik. Jobb első ülésfűtés működik.
A vezető ülést szétszedtük, kábeleket kimértük, mindent rendben találtunk. A kormány alatti biztosíték táblában találtam egy biztosítékot ülésfűtés szimbólummal, de az rendben van.
Az autóban lévő 4 ülésfűtésnek, egy biztosítéka van? Mindegyikhez egy relé tartozik?
Mi lehet a hiba?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18791 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:40:13 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.23 szombat, 17:53:56
Nem működik a vezetőülés fűtésem. A szellőztető ventilátor működik. Jobb első ülésfűtés működik.
A vezető ülést szétszedtük, kábeleket kimértük, mindent rendben találtunk. A kormány alatti biztosíték táblában találtam egy biztosítékot ülésfűtés szimbólummal, de az rendben van.
Az autóban lévő 4 ülésfűtésnek, egy biztosítéka van? Mindegyikhez egy relé tartozik?
Mi lehet a hiba?
Kapcsoló vagy modul.
Milyen kábeleket mértél ki? Honnan hova menőt?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18792 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:51:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 19:40:13
Kapcsoló vagy modul.
Milyen kábeleket mértél ki? Honnan hova menőt?
A fűtőlap(ok) megtáplálását az ülőpárnában, és a háttámlában is, miután ki lett szerelve az ülés, és le lett bontva a kárpit. Az ülőpárnában van egy kis modul, fekete dobozka, 5 vezeték megy bele. A panelra menő 5 vezeték is ki lett mérve. (egyébként 1-1,5 éve volt szakadás az ülőlapnál, amit korrekten megjavítottunk, ez most is rendben volt).
Te melyik modulra gondolsz?
Kapcsoló a fűtés/"hűtés" szabályzó? Arra gondolsz?
Relé, vagy biztosíték (másik, mint amit néztem) nem lehet?
Van erről valakinek kapcsolási rajza?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26667
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18793 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:53:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.23 szombat, 19:51:10
A fűtőlap(ok) megtáplálását az ülőpárnában, és a háttámlában is, miután ki lett szerelve az ülés, és le lett bontva a kárpit. Az ülőpárnában van egy kis modul, fekete dobozka, 5 vezeték megy bele. A panelra menő 5 vezeték is ki lett mérve. (egyébként 1-1,5 éve volt szakadás az ülőlapnál, amit korrekten megjavítottunk, ez most is rendben volt).
Te melyik modulra gondolsz?
Kapcsoló a fűtés/"hűtés" szabályzó? Arra gondolsz?
Relé, vagy biztosíték (másik, mint amit néztem) nem lehet?
Van erről valakinek kapcsolási rajza?
Kivel csináltad?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18794 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:54:03 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.23 szombat, 19:51:10
A fűtőlap(ok) megtáplálását az ülőpárnában, és a háttámlában is, miután ki lett szerelve az ülés, és le lett bontva a kárpit. Az ülőpárnában van egy kis modul, fekete dobozka, 5 vezeték megy bele. A panelra menő 5 vezeték is ki lett mérve. (egyébként 1-1,5 éve volt szakadás az ülőlapnál, amit korrekten megjavítottunk, ez most is rendben volt).
Te melyik modulra gondolsz?
Kapcsoló a fűtés/"hűtés" szabályzó? Arra gondolsz?
Relé, vagy biztosíték (másik, mint amit néztem) nem lehet?
Van erről valakinek kapcsolási rajza?
Panelra menő 5 vezeték ki lett mérve? Honnan?
A modul az ülés alatt van. Ezt vezérli a kapcsoló pwm szabályzással.
A kapcsolón felmennek a piros ledek?
Ad kivezérlést a kapcsoló?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18795 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:54:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.23 szombat, 19:53:09
Kivel csináltad?
Magánügye nem?
(de biztos fiúval csinálta...
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18796 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:58:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 19:54:03
1. A modul az ülés alatt van. Ezt vezérli a kapcsoló pwm szabályzással.
2. A kapcsolón felmennek a piros ledek?
3. Ad kivezérlést a kapcsoló?
1. Mi az a pwm szabályzás?
2. Igen.
3. Nem tudom, a kapcsolót nem szedtük ki. Nem úgy van, hogy a kapcsoló impulzust ad csak?, s a GEM vezérli az ülésfűtést?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18797 Dátum:
2013.11.23 szombat, 19:58:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.23 szombat, 19:53:09
Kivel csináltad?
Meglátogattam a Mestert!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18798 Dátum:
2013.11.23 szombat, 20:14:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.23 szombat, 19:58:00
1. Mi az a pwm szabályzás?
2. Igen.
3. Nem tudom, a kapcsolót nem szedtük ki. Nem úgy van, hogy a kapcsoló impulzust ad csak?, s a GEM vezérli az ülésfűtést?
Rohadtul semmi köze a GEM-nek az ülésfűtéshez.
A kapcsoló impulzut ad (pwn szabályozás) és az ülésen lévő modul érti a jelet és vezérli a fűtőpárnákat.
Ha nem vettétek ki a kapcsolót, akkor hogyan lehet vezetéket ellenőrizni? Azt írtad kimértétek....a panelig.
Nekem egyik ülésben sem működik....még. Nincs kedvem kiszedni az ülést.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18799 Dátum:
2013.11.23 szombat, 20:25:16 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.23 szombat, 20:14:26
Rohadtul semmi köze a GEM-nek az ülésfűtéshez.
A kapcsoló impulzut ad (pwn szabályozás) és az ülésen lévő modul érti a jelet és vezérli a fűtőpárnákat.
Ha nem vettétek ki a kapcsolót, akkor hogyan lehet vezetéket ellenőrizni? Azt írtad kimértétek....a panelig.
Nekem egyik ülésben sem működik....még. Nincs kedvem kiszedni az ülést.
Ok. Javítom magamat. Az ülőpárna és a háttámlában futó vezetékeket mértük ki. Ezeknek a csatlakozásáig nem mértük ki a kapcsolótól. Általában az ülőpárnánál szokott lenni a szakadás. Az ülőpárnában elrejtve/beépítve van egy kis doboz amibe 5 vezeték megy. Az is valami vezérlő!? Onnan/addig mértük.
Lehet az impulzust adó kapcsoló rossz, annak ellenére, hogy a piros ledek világítanak?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.23 szombat, 20:27:09 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
369
370
371
372
373
374
375
[
376
]
377
378
379
380
381
382
383
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ