Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:23:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 396 397 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11173406 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19450 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:25:13 »

az én mondimban volt riasztó,de asszem ez a belső érzékelő nem volt.A helye viszont ott van! vigyor3

Igen, mert 2-3-4 féle riasztó rendelhető! Csak a legalapabban nincs.

De hinni tudod hol kell?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19451 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:26:12 »

Enged meg, hogy tovább kiegészítselek.
Ha nincs benne, akkor a helye sincs. Egészem más az érzékelős és érzékelő nélküli belső lámpa.

Igen, az egyikben van érzékelő, a másik meg nincs.

Értelemszerű... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19452 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:27:06 »

Igen, mert 2-3-4 féle riasztó rendelhető! Csak a legalapabban nincs.

De hinni tudod hol kell?  eplus2
akkor helyes a kiegászítésem,hogy csak a HELYE! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19453 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:28:28 »

akkor helyes a kiegászítésem,hogy csak a HELYE! nyes

A helye sem, mert akkor más a belső lámpa. Ebben most, kivétlesen, véletlenül nem tévedő a Tibi. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19454 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:31:25 »

A helye sem, mert akkor más a belső lámpa. Ebben most, kivétlesen, véletlenül nem tévedő a Tibi. eplus2
nekem nem volt más a belső lámpa.a helye ott volt,csak nem volt érzékelő mögötte.
pont úgy,ahogy a bőrhöz nem volt fűtés,és első szélvédő fűtésem sem volt. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19455 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:32:34 »

nekem nem volt más a belső lámpa.a helye ott volt,csak nem volt érzékelő mögötte.
pont úgy,ahogy a bőrhöz nem volt fűtés,és első szélvédő fűtésem sem volt. Wink

Valami bontós autót vettél... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19456 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:33:30 »

Valami bontós autót vettél... laugh
ennyi...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19457 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:35:08 »

ennyi...

Kérdezzük meg Éndzsölt... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19458 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:37:22 »

Kérdezzük meg Éndzsölt... vigyor3
inkább ne. nyes  mindent beismerek.csak kötözködtem megint,csak ne büntess! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19459 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:37:33 »

Igen, az egyikben van érzékelő, a másik meg nincs.

Értelemszerű... eplus2

Nem.

Tévedtek mindketten.  eplus2




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19460 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:39:23 »

Nem.

Tévedtek mindketten.  eplus2

[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/131224/Bels__l_mpa_sima_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130117/K_p034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


nem értem miért mondod.az alső képen van az érzékelős riasztó HELYE!ez még nem 100%,hogy rejti az érzékelőt. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19461 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:40:05 »


Átbaxotibiiiiiiiiii!

Egy focus fotóval akarsz átbaxni minket?   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19462 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:40:55 »

Átbaxotibiiiiiiiiii!

Egy focus fotóval akarsz átbaxni minket?   eplus2
taps taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19463 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:43:02 »

Átbaxotibiiiiiiiiii!

Egy focus fotóval akarsz átbaxni minket?   eplus2
Mivel egyforma a lámpa?
Melyik nem stimmel -szerinted- mondeo-hoz?

Az ultrahangos mondeo, a másikról tudnék eredeti képet, de nem megyek ki. Mert ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 16:45:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19464 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:44:34 »

Mivel egyforma a lámpa?
Melyik nem stimmel -szerinted- mondeo-hoz?

Az ultrahangos mondeo, a másikról tudnék eredeti képet, de nem egyek ki. Mert ilyen.

Nem főzött asszony? Vgy miért akaraod kienni a lámpát?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19465 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:45:53 »

Nem főzött asszony? Vgy miért akaraod kienni a lámpát?  hehe
Miről beszélsz?  eplus2  (átírod a válaszban, hogy lejárass   mf2 )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19466 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:46:39 »

Nem főzött asszony? Vgy miért akaraod kienni a lámpát?  hehe
laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19467 Dátum: 2013.12.24 kedd, 18:59:53 »

Kérdezzük meg Éndzsölt... vigyor3

Hát ippen megmondhatom a tutit...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19468 Dátum: 2013.12.24 kedd, 22:14:46 »

Hát ippen megmondhatom a tutit...
Csak vicceltek!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #19469 Dátum: 2013.12.25 szerda, 14:56:33 »

Sziasztok,

Van egy 2002-es MK3 (FL előtti) Ghia. Központi zár (már) nincs hatással a bal hátsó ajtóra. Amikor megvettem (pár hónapja), még működött, de késleltetéssel (a többi zár működésének végén lépett működésbe).

Ötlet? Tipp? Egyéb gondolat?

Előre is köszi bárminemű visszajelzést.

Üdv,
Ecet
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #19470 Dátum: 2013.12.25 szerda, 15:02:28 »

Sziasztok,

Van egy 2002-es MK3 (FL előtti) Ghia. Központi zár (már) nincs hatással a bal hátsó ajtóra. Amikor megvettem (pár hónapja), még működött, de késleltetéssel (a többi zár működésének végén lépett működésbe).

Ötlet? Tipp? Egyéb gondolat?

Előre is köszi bárminemű visszajelzést.

Üdv,
Ecet

Szia!

Nekem volt már ilyen gondom, sőt egyszer bezárt a bal hátsó kettős zárással és többet ki sem nyitott  rinya Nem reagált semmire, nem lehtett az ajtót kinyitni. Nem egyszerű lebontani a kárpitot csukott ajtónál, így ha még nem itt tartasz, hanem tudod nyitni az ajtót kilicsről, akkor vedd le az ajtókárpitot minnél hamarabb és a zármotorról vedd le a csatlakozót! Ezen felűl szerezz be egy bontott zárat (motocraft, mk2) és cseréld ki arra - én már túl vagyok ezen  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
gabrielf
Vendég
« Új hozzászólás #19471 Dátum: 2013.12.25 szerda, 15:21:37 »

Szia!

Nekem volt már ilyen gondom, sőt egyszer bezárt a bal hátsó kettős zárással és többet ki sem nyitott  rinya Nem reagált semmire, nem lehtett az ajtót kinyitni. Nem egyszerű lebontani a kárpitot csukott ajtónál, így ha még nem itt tartasz, hanem tudod nyitni az ajtót kilicsről, akkor vedd le az ajtókárpitot minnél hamarabb és a zármotorról vedd le a csatlakozót! Ezen felűl szerezz be egy bontott zárat (motocraft, mk2) és cseréld ki arra - én már túl vagyok ezen  integet2

Szia,

Köszi a tippet, megteszem a szükséges lépéseket! Smiley

Üdv,
Ecet
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19472 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 15:19:20 »

a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).

Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.

Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.  Huh?


Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19473 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 15:32:52 »

a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).

Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.

Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.  Huh?




Nem kicsi az az akksi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19474 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 15:41:39 »

Nem kicsi az az akksi?
Vik szernint igen, a gyári leírás szerint elvileg nem... Alvázszám alapján vettem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19475 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:16:13 »

a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).

Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.

Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.  Huh?



Tisztelt Fórumtárs!
A teszt alapján mért akkufeszültség, valami igen nagy terhelésről tanúskodik. Én külön-külön letesztelném a kiegészítő fűtés gyertyáit. Lehet hogy valamelyik részlegesen vagy teljesen zárlatos, és ez okozza azt a nagy terhelést. Egyszer, ha emlékeim nem csalnak Bunyeknak is volt egy ilyen jellegű problémája. Neki még az alapjárati fordulatba is bejátszott, a zárlatos gyertya. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #19476 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 17:27:20 »

a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).

Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.

Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.  Huh?



Szia!
Nekem ezt kontakthiba okozta,nézd meg az akksi sarunál a kábelt.ahol össze van préselve.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19477 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 17:46:37 »

a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).

Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.

Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.  Huh?

Járó motornál mérd meg a feszültséget az aksi - pólusa, és a kasztni között. Ha nem milivoltok, hanem jelentős, akár 1V különbség van, akkor az érintkezési hiba.
De ahogy már írták, nagy terhelés lehet, meg kellene mérni lakatfogóval.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #19478 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 18:42:41 »

Szia!
Nekem ezt kontakthiba okozta,nézd meg az akksi sarunál a kábelt.ahol össze van préselve.
Nekem is ez volt a baj! Saru cserével megoldódott!  vigyor3
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19479 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 20:22:07 »

a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).

Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.

Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.  Huh?



cseréld le a sarut,de utána megmérhetjük lakatfogóval is,ha a gyertyák zárlatosak lennének.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19480 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 22:55:29 »

cseréld le a sarut,de utána megmérhetjük lakatfogóval is,ha a gyertyák zárlatosak lennének.
Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19481 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 23:04:17 »

Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
Bunyeknak a kieg fűtés okozta ezt,brutális ampert mértünk rajta közelített a 100A -hoz.Félt is,hogy lene égjen a kocsi.Kivette a kieg fűtést és megoldódott neki.lakatfogóval mértük az övén.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19482 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 23:53:18 »

Bunyeknak a kieg fűtés okozta ezt,brutális ampert mértünk rajta közelített a 100A -hoz.Félt is,hogy lene égjen a kocsi.Kivette a kieg fűtést és megoldódott neki.lakatfogóval mértük az övén.
Gyanús nekem is.  Betétet lehet hozzá szerezni?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19483 Dátum: 2013.12.27 péntek, 00:02:15 »

Gyanús nekem is.  Betétet lehet hozzá szerezni?
Izzítókat? Igen.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19484 Dátum: 2013.12.27 péntek, 06:17:43 »

Gyanús nekem is.  Betétet lehet hozzá szerezni?
Tisztelt Fórumtárs!
Styleair fórumtárs még közös beszerzést is indított. Ha jól emlékszem még kedvezményünk is van rá. Érdemes az eredeti izzítógyertyákat beszerezni, mert a feszültsége 13.5 V. Hosszabb élettartam kisebb áramerősség. Ha netán cserére szorulna a gyertya, mindenképp érdemes a fűtőtest teljes kiszerelése mellett végezni. Több okból. Erősen be vannak rohadva, csak satuba fogva tudod biztonságosan kicsavarni. Ajánlatos előtte erőteljesen WD40-el többször meglocsolni. Egy párat már kicseréltem a fórumtársak autójában. Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 péntek, 07:11:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19485 Dátum: 2013.12.27 péntek, 08:14:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
Styleair fórumtárs még közös beszerzést is indított. Ha jól emlékszem még kedvezményünk is van rá. Érdemes az eredeti izzítógyertyákat beszerezni, mert a feszültsége 13.5 V. Hosszabb élettartam kisebb áramerősség. Ha netán cserére szorulna a gyertya, mindenképp érdemes a fűtőtest teljes kiszerelése mellett végezni. Több okból. Erősen be vannak rohadva, csak satuba fogva tudod biztonságosan kicsavarni. Ajánlatos előtte erőteljesen WD40-el többször meglocsolni. Egy párat már kicseréltem a fórumtársak autójában. Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
Még este átküldtem neki a beszerzéséhez szükséges információkat.    integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19486 Dátum: 2013.12.27 péntek, 08:32:10 »

Tisztelt Fórumtárs!
Styleair fórumtárs még közös beszerzést is indított. Ha jól emlékszem még kedvezményünk is van rá. Érdemes az eredeti izzítógyertyákat beszerezni, mert a feszültsége 13.5 V. Hosszabb élettartam kisebb áramerősség. Ha netán cserére szorulna a gyertya, mindenképp érdemes a fűtőtest teljes kiszerelése mellett végezni. Több okból. Erősen be vannak rohadva, csak satuba fogva tudod biztonságosan kicsavarni. Ajánlatos előtte erőteljesen WD40-el többször meglocsolni. Egy párat már kicseréltem a fórumtársak autójában. Sok sikert a munkához. wave
Tisztelettel László! worship
Köszönöm mindenkinek a sok infót!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19487 Dátum: 2013.12.27 péntek, 08:39:45 »

Nekem is ez volt a baj! Saru cserével megoldódott!  vigyor3

Lehet kapni kék sarut?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #19488 Dátum: 2013.12.27 péntek, 09:21:02 »

Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.

Üdv! Nekem a kiegészítő fűtés kiiktatása után is mértünk nagy áramfelvételt. De ezt a motor beindítás után, kb. 30-40 másodpercig, utána normál érték (pár Amper)-t mértünk. Azt mondták az izzítás egy kis ideig rajt marad indítás után. Amúgy nekem a pozitív saru melegedett. Nézd meg (kieg. fűtés nélkül) indítás után 1 perc múlva az áramfelvételt a pozitív sarun. Akkor már nem lehet sok.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19489 Dátum: 2013.12.27 péntek, 09:24:15 »

Lehet kapni kék sarut?  eplus2
kötsög... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19490 Dátum: 2013.12.27 péntek, 09:24:50 »

Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
lekell csípni egy fogóval.az újak mind csavarosak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19491 Dátum: 2013.12.27 péntek, 11:50:52 »

Még este átküldtem neki a beszerzéséhez szükséges információkat.    integet2

Elküldenéd nekem is?
Köszi!  worship
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19492 Dátum: 2013.12.27 péntek, 14:01:07 »

lekell csípni egy fogóval.az újak mind csavarosak.
helyreállt a béke a motortérben. lehúztam a kieg fűtés reléit, ettől a töltés felment 14.1volt-ra, az akkusaru hideg... csak előfűtésem nincs, ami miatt nehezebben melegszik a motor (10 fokban 5 km alatt 51fokra melegedett fel a műszerteszt szerint... ), ez meg a rövidutas közlekedésben lesz hátrány.
 wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19493 Dátum: 2013.12.27 péntek, 14:01:56 »

Elküldenéd nekem is?
Köszi!  worship
Pü ment.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19494 Dátum: 2013.12.27 péntek, 14:26:26 »

Pü ment.  wave

Megkaptam köszi!  worship
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19495 Dátum: 2013.12.27 péntek, 14:31:48 »

helyreállt a béke a motortérben. lehúztam a kieg fűtés reléit, ettől a töltés felment 14.1volt-ra, az akkusaru hideg... csak előfűtésem nincs, ami miatt nehezebben melegszik a motor (10 fokban 5 km alatt 51fokra melegedett fel a műszerteszt szerint... ), ez meg a rövidutas közlekedésben lesz hátrány.
 wave

Szia Ákos!

Cseréled a kieg. fűtésben az izzítókat? 
Nekem is kellene cserélni, mert 2db rossz már, ha gondolod akkor rendelhetnénk együtt. Esetleg közös beszerzést indítani megint? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19496 Dátum: 2013.12.27 péntek, 16:11:41 »

Szia Ákos!

Cseréled a kieg. fűtésben az izzítókat? 
Nekem is kellene cserélni, mert 2db rossz már, ha gondolod akkor rendelhetnénk együtt. Esetleg közös beszerzést indítani megint? 
Részemről OK, a styleair féle srácot kellene megkeresnünk. Egyébként
A srác a FAQ-ban jelölt Febi: 15956 alkatrészt árulja?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19497 Dátum: 2013.12.27 péntek, 16:24:52 »

Részemről OK, a styleair féle srácot kellene megkeresnünk. Egyébként
A srác a FAQ-ban jelölt Febi: 15956 alkatrészt árulja?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem! A kiegészítőfűtés gyertya gyártója: az ISKRA Slovák cég. A típusa AET 11721080 a cikk száma 5011-721-080-13.5V
Styleair tudja a  cég pontos nevét és elérhetőségét wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 péntek, 16:44:46 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19498 Dátum: 2013.12.27 péntek, 17:12:25 »

inter cars-nál lehet kapni 2100ft darabja.

Gyártó:   ISKRA
Cikkszám:   11 721 080
Leírás:   ISKRA izzítógyertya hő további 13,5 V FORD MONDEO III
Státusz:Aktuális
Nettó egységár:
Nagyker. ár:   1933,79 HUF (ÁFA-val), 1522,67 HUF (ÁFA nélkül)
Kisker. ár:   2101,95 HUF (ÁFA-val), 1655,08 HUF (ÁFA nélkül)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19499 Dátum: 2013.12.27 péntek, 17:20:10 »

helyreállt a béke a motortérben. lehúztam a kieg fűtés reléit, ettől a töltés felment 14.1volt-ra, az akkusaru hideg... csak előfűtésem nincs, ami miatt nehezebben melegszik a motor (10 fokban 5 km alatt 51fokra melegedett fel a műszerteszt szerint... ), ez meg a rövidutas közlekedésben lesz hátrány.
 wave
akkor megvan az új projekt. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 388 389 [390] 391 392 393 394 395 396 397 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.