Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:44:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
383
384
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
396
397
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015797 alkalommal)
Petya
és 54 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19450 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:25:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:24:11
az én mondimban volt riasztó,de asszem ez a belső érzékelő nem volt.A helye viszont ott van!
Igen, mert 2-3-4 féle riasztó rendelhető! Csak a legalapabban nincs.
De hinni tudod hol kell?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19451 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:26:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 16:23:55
Enged meg, hogy tovább kiegészítselek.
Ha nincs benne, akkor a helye sincs. Egészem más az érzékelős és érzékelő nélküli belső lámpa.
Igen, az egyikben van érzékelő, a másik meg nincs.
Értelemszerű...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19452 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:27:06 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:25:13
Igen, mert 2-3-4 féle riasztó rendelhető! Csak a legalapabban nincs.
De hinni tudod hol kell?
akkor helyes a kiegászítésem,hogy csak a HELYE!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19453 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:28:28 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:27:06
akkor helyes a kiegászítésem,hogy csak a HELYE!
A helye sem, mert akkor más a belső lámpa. Ebben most, kivétlesen, véletlenül nem tévedő a Tibi.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19454 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:31:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:28:28
A helye sem, mert akkor más a belső lámpa. Ebben most, kivétlesen, véletlenül nem tévedő a Tibi.
nekem nem volt más a belső lámpa.a helye ott volt,csak nem volt érzékelő mögötte.
pont úgy,ahogy a bőrhöz nem volt fűtés,és első szélvédő fűtésem sem volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19455 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:32:34 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:31:25
nekem nem volt más a belső lámpa.a helye ott volt,csak nem volt érzékelő mögötte.
pont úgy,ahogy a bőrhöz nem volt fűtés,és első szélvédő fűtésem sem volt.
Valami bontós autót vettél...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19456 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:33:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:32:34
Valami bontós autót vettél...
ennyi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19457 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:35:08 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.24 kedd, 16:33:30
ennyi...
Kérdezzük meg Éndzsölt...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19458 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:37:22 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:35:08
Kérdezzük meg Éndzsölt...
inkább ne.
mindent beismerek.csak kötözködtem megint,csak ne büntess!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19459 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:37:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:26:12
Igen, az egyikben van érzékelő, a másik meg nincs.
Értelemszerű...
Nem.
Tévedtek mindketten.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19460 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:39:23 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 16:37:33
Nem.
Tévedtek mindketten.
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/131224/Bels__l_mpa_sima_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130117/K_p034_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nem értem miért mondod.az alső képen van az érzékelős riasztó HELYE!ez még nem 100%,hogy rejti az érzékelőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19461 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:40:05 »
Átbaxotibiiiiiiiiii!
Egy focus fotóval akarsz átbaxni minket?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19462 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:40:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:40:05
Átbaxotibiiiiiiiiii!
Egy focus fotóval akarsz átbaxni minket?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19463 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:43:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:40:05
Átbaxotibiiiiiiiiii!
Egy focus fotóval akarsz átbaxni minket?
Mivel egyforma a lámpa?
Melyik nem stimmel -szerinted- mondeo-hoz?
Az ultrahangos mondeo, a másikról tudnék eredeti képet, de nem megyek ki. Mert ilyen.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.24 kedd, 16:45:07 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19464 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:44:34 »
Idézetet írta: GSR - 2013.12.24 kedd, 16:43:02
Mivel egyforma a lámpa?
Melyik nem stimmel -szerinted- mondeo-hoz?
Az ultrahangos mondeo, a másikról tudnék eredeti képet, de nem egyek ki. Mert ilyen.
Nem főzött asszony? Vgy miért akaraod kienni a lámpát?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19465 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:45:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:44:34
Nem főzött asszony? Vgy miért akaraod kienni a lámpát?
Miről beszélsz?
(átírod a válaszban, hogy lejárass
)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19466 Dátum:
2013.12.24 kedd, 16:46:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:44:34
Nem főzött asszony? Vgy miért akaraod kienni a lámpát?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19467 Dátum:
2013.12.24 kedd, 18:59:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.24 kedd, 16:35:08
Kérdezzük meg Éndzsölt...
Hát ippen megmondhatom a tutit...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19468 Dátum:
2013.12.24 kedd, 22:14:46 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.24 kedd, 18:59:53
Hát ippen megmondhatom a tutit...
Csak vicceltek!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gabrielf
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19469 Dátum:
2013.12.25 szerda, 14:56:33 »
Sziasztok,
Van egy 2002-es MK3 (FL előtti) Ghia. Központi zár (már) nincs hatással a bal hátsó ajtóra. Amikor megvettem (pár hónapja), még működött, de késleltetéssel (a többi zár működésének végén lépett működésbe).
Ötlet? Tipp? Egyéb gondolat?
Előre is köszi bárminemű visszajelzést.
Üdv,
Ecet
Naplózva
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19470 Dátum:
2013.12.25 szerda, 15:02:28 »
Idézetet írta: gabrielf - 2013.12.25 szerda, 14:56:33
Sziasztok,
Van egy 2002-es MK3 (FL előtti) Ghia. Központi zár (már) nincs hatással a bal hátsó ajtóra. Amikor megvettem (pár hónapja), még működött, de késleltetéssel (a többi zár működésének végén lépett működésbe).
Ötlet? Tipp? Egyéb gondolat?
Előre is köszi bárminemű visszajelzést.
Üdv,
Ecet
Szia!
Nekem volt már ilyen gondom, sőt egyszer bezárt a bal hátsó kettős zárással és többet ki sem nyitott
Nem reagált semmire, nem lehtett az ajtót kinyitni. Nem egyszerű lebontani a kárpitot csukott ajtónál, így ha még nem itt tartasz, hanem tudod nyitni az ajtót kilicsről, akkor vedd le az ajtókárpitot minnél hamarabb és a zármotorról vedd le a csatlakozót! Ezen felűl szerezz be egy bontott zárat (motocraft, mk2) és cseréld ki arra - én már túl vagyok ezen
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
gabrielf
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19471 Dátum:
2013.12.25 szerda, 15:21:37 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2013.12.25 szerda, 15:02:28
Szia!
Nekem volt már ilyen gondom, sőt egyszer bezárt a bal hátsó kettős zárással és többet ki sem nyitott
Nem reagált semmire, nem lehtett az ajtót kinyitni. Nem egyszerű lebontani a kárpitot csukott ajtónál, így ha még nem itt tartasz, hanem tudod nyitni az ajtót kilicsről, akkor vedd le az ajtókárpitot minnél hamarabb és a zármotorról vedd le a csatlakozót! Ezen felűl szerezz be egy bontott zárat (motocraft, mk2) és cseréld ki arra - én már túl vagyok ezen
Szia,
Köszi a tippet, megteszem a szükséges lépéseket!
Üdv,
Ecet
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
akkusaru
«
Új hozzászólás #19472 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 15:19:20 »
a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).
Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.
Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19473 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 15:32:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 15:19:20
a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).
Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.
Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.
Nem kicsi az az akksi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19474 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 15:41:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.26 csütörtök, 15:32:52
Nem kicsi az az akksi?
Vik szernint igen, a gyári leírás szerint elvileg nem... Alvázszám alapján vettem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19475 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 16:16:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 15:19:20
a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).
Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.
Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.
Tisztelt Fórumtárs!
A teszt alapján mért akkufeszültség, valami igen nagy terhelésről tanúskodik. Én külön-külön letesztelném a kiegészítő fűtés gyertyáit. Lehet hogy valamelyik részlegesen vagy teljesen zárlatos, és ez okozza azt a nagy terhelést. Egyszer, ha emlékeim nem csalnak Bunyeknak is volt egy ilyen jellegű problémája. Neki még az alapjárati fordulatba is bejátszott, a zárlatos gyertya.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
feltaláló
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19476 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 17:27:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 15:19:20
a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).
Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.
Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.
Szia!
Nekem ezt kontakthiba okozta,nézd meg az akksi sarunál a kábelt.ahol össze van préselve.
Naplózva
2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19477 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 17:46:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 15:19:20
a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).
Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.
Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.
Járó motornál mérd meg a feszültséget az aksi - pólusa, és a kasztni között. Ha nem milivoltok, hanem jelentős, akár 1V különbség van, akkor az érintkezési hiba.
De ahogy már írták, nagy terhelés lehet, meg kellene mérni lakatfogóval.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19478 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 18:42:41 »
Idézetet írta: feltaláló - 2013.12.26 csütörtök, 17:27:20
Szia!
Nekem ezt kontakthiba okozta,nézd meg az akksi sarunál a kábelt.ahol össze van préselve.
Nekem is ez volt a baj! Saru cserével megoldódott!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19479 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 20:22:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 15:19:20
a negatív akkupólus sarujának melegedését mi okozhatja? annyira melegszik, hogy kissé megolvasztotta már az akkufedelet a saru környékén (az utastérben érezhető műanyagszag miatt néztem be a motortérbe).
Első lépésként leveszem a sarut és megtisztítom a (-) pólust, hátha segít.
Egyelőre nem tudom, van-e összefüggés, de melegedő motornál 12,8-13,0 a töltés a műszerteszt szerint, úgy, hogy csak a keszon, a rádió és a klímapanel működik.
van a gépben gyári elektromos előfűtés, tehát a bemelegedés idején ez működik.
Új 72Ah-s motorcraft akksi van a gépben (június elején vettem)
Generátor 3 éve volt felújítva (csapágy, kefe, csúszógyűrű, szabadonfutó).
Érdekes, hogy tavaly télen még 13,8-14,0 volt a töltés hasonló üzemállapotnál.
cseréld le a sarut,de utána megmérhetjük lakatfogóval is,ha a gyertyák zárlatosak lennének.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19480 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 22:55:29 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.26 csütörtök, 20:22:07
cseréld le a sarut,de utána megmérhetjük lakatfogóval is,ha a gyertyák zárlatosak lennének.
Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19481 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 23:04:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 22:55:29
Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
Bunyeknak a kieg fűtés okozta ezt,brutális ampert mértünk rajta közelített a 100A -hoz.Félt is,hogy lene égjen a kocsi.Kivette a kieg fűtést és megoldódott neki.lakatfogóval mértük az övén.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19482 Dátum:
2013.12.26 csütörtök, 23:53:18 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.26 csütörtök, 23:04:17
Bunyeknak a kieg fűtés okozta ezt,brutális ampert mértünk rajta közelített a 100A -hoz.Félt is,hogy lene égjen a kocsi.Kivette a kieg fűtést és megoldódott neki.lakatfogóval mértük az övén.
Gyanús nekem is. Betétet lehet hozzá szerezni?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19483 Dátum:
2013.12.27 péntek, 00:02:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 23:53:18
Gyanús nekem is. Betétet lehet hozzá szerezni?
Izzítókat? Igen.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19484 Dátum:
2013.12.27 péntek, 06:17:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 23:53:18
Gyanús nekem is. Betétet lehet hozzá szerezni?
Tisztelt Fórumtárs!
Styleair fórumtárs még közös beszerzést is indított. Ha jól emlékszem még kedvezményünk is van rá. Érdemes az eredeti izzítógyertyákat beszerezni, mert a feszültsége 13.5 V. Hosszabb élettartam kisebb áramerősség. Ha netán cserére szorulna a gyertya, mindenképp érdemes a fűtőtest teljes kiszerelése mellett végezni. Több okból. Erősen be vannak rohadva, csak satuba fogva tudod biztonságosan kicsavarni. Ajánlatos előtte erőteljesen WD40-el többször meglocsolni. Egy párat már kicseréltem a fórumtársak autójában. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 péntek, 07:11:09 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19485 Dátum:
2013.12.27 péntek, 08:14:48 »
Idézetet írta: László - 2013.12.27 péntek, 06:17:43
Tisztelt Fórumtárs!
Styleair fórumtárs még közös beszerzést is indított. Ha jól emlékszem még kedvezményünk is van rá. Érdemes az eredeti izzítógyertyákat beszerezni, mert a feszültsége 13.5 V. Hosszabb élettartam kisebb áramerősség. Ha netán cserére szorulna a gyertya, mindenképp érdemes a fűtőtest teljes kiszerelése mellett végezni. Több okból. Erősen be vannak rohadva, csak satuba fogva tudod biztonságosan kicsavarni. Ajánlatos előtte erőteljesen WD40-el többször meglocsolni. Egy párat már kicseréltem a fórumtársak autójában. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
Még este átküldtem neki a beszerzéséhez szükséges információkat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19486 Dátum:
2013.12.27 péntek, 08:32:10 »
Idézetet írta: László - 2013.12.27 péntek, 06:17:43
Tisztelt Fórumtárs!
Styleair fórumtárs még közös beszerzést is indított. Ha jól emlékszem még kedvezményünk is van rá. Érdemes az eredeti izzítógyertyákat beszerezni, mert a feszültsége 13.5 V. Hosszabb élettartam kisebb áramerősség. Ha netán cserére szorulna a gyertya, mindenképp érdemes a fűtőtest teljes kiszerelése mellett végezni. Több okból. Erősen be vannak rohadva, csak satuba fogva tudod biztonságosan kicsavarni. Ajánlatos előtte erőteljesen WD40-el többször meglocsolni. Egy párat már kicseréltem a fórumtársak autójában. Sok sikert a munkához.
Tisztelettel László!
Köszönöm mindenkinek a sok infót!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19487 Dátum:
2013.12.27 péntek, 08:39:45 »
Idézetet írta: attila82 - 2013.12.26 csütörtök, 18:42:41
Nekem is ez volt a baj! Saru cserével megoldódott!
Lehet kapni kék sarut?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
breakbeat
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19488 Dátum:
2013.12.27 péntek, 09:21:02 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 22:55:29
Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
Üdv! Nekem a kiegészítő fűtés kiiktatása után is mértünk nagy áramfelvételt. De ezt a motor beindítás után, kb. 30-40 másodpercig, utána normál érték (pár Amper)-t mértünk. Azt mondták az izzítás egy kis ideig rajt marad indítás után. Amúgy nekem a pozitív saru melegedett. Nézd meg (kieg. fűtés nélkül) indítás után 1 perc múlva az áramfelvételt a pozitív sarun. Akkor már nem lehet sok.
Naplózva
2002/04 Mondeo Tournier Trend TDDI/85KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19489 Dátum:
2013.12.27 péntek, 09:24:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.12.27 péntek, 08:39:45
Lehet kapni kék sarut?
kötsög...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19490 Dátum:
2013.12.27 péntek, 09:24:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.26 csütörtök, 22:55:29
Ok, akkusarut pucolok, de a sarut hogy tudom lecserélni, ha préselt?
Arra gondoltam, hogy kiveszem a kieg. fűtés biztosítékait, megnézem úgy a töltést.
lekell csípni egy fogóval.az újak mind csavarosak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19491 Dátum:
2013.12.27 péntek, 11:50:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.27 péntek, 08:14:48
Még este átküldtem neki a beszerzéséhez szükséges információkat.
Elküldenéd nekem is?
Köszi!
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19492 Dátum:
2013.12.27 péntek, 14:01:07 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.27 péntek, 09:24:50
lekell csípni egy fogóval.az újak mind csavarosak.
helyreállt a béke a motortérben. lehúztam a kieg fűtés reléit, ettől a töltés felment 14.1volt-ra, az akkusaru hideg... csak előfűtésem nincs, ami miatt nehezebben melegszik a motor (10 fokban 5 km alatt 51fokra melegedett fel a műszerteszt szerint... ), ez meg a rövidutas közlekedésben lesz hátrány.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19493 Dátum:
2013.12.27 péntek, 14:01:56 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.27 péntek, 11:50:52
Elküldenéd nekem is?
Köszi!
Pü ment.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19494 Dátum:
2013.12.27 péntek, 14:26:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.27 péntek, 14:01:56
Pü ment.
Megkaptam köszi!
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19495 Dátum:
2013.12.27 péntek, 14:31:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.27 péntek, 14:01:07
helyreállt a béke a motortérben. lehúztam a kieg fűtés reléit, ettől a töltés felment 14.1volt-ra, az akkusaru hideg... csak előfűtésem nincs, ami miatt nehezebben melegszik a motor (10 fokban 5 km alatt 51fokra melegedett fel a műszerteszt szerint... ), ez meg a rövidutas közlekedésben lesz hátrány.
Szia Ákos!
Cseréled a kieg. fűtésben az izzítókat?
Nekem is kellene cserélni, mert 2db rossz már, ha gondolod akkor rendelhetnénk együtt. Esetleg közös beszerzést indítani megint?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19496 Dátum:
2013.12.27 péntek, 16:11:41 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.12.27 péntek, 14:31:48
Szia Ákos!
Cseréled a kieg. fűtésben az izzítókat?
Nekem is kellene cserélni, mert 2db rossz már, ha gondolod akkor rendelhetnénk együtt. Esetleg közös beszerzést indítani megint?
Részemről OK, a styleair féle srácot kellene megkeresnünk. Egyébként
A srác a FAQ-ban jelölt Febi: 15956 alkatrészt árulja?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19497 Dátum:
2013.12.27 péntek, 16:24:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.27 péntek, 16:11:41
Részemről OK, a styleair féle srácot kellene megkeresnünk. Egyébként
A srác a FAQ-ban jelölt Febi: 15956 alkatrészt árulja?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem! A kiegészítőfűtés gyertya gyártója: az ISKRA Slovák cég. A típusa AET 11721080 a cikk száma 5011-721-080-13.5V
Styleair tudja a cég pontos nevét és elérhetőségét
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.27 péntek, 16:44:46 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19498 Dátum:
2013.12.27 péntek, 17:12:25 »
inter cars-nál lehet kapni 2100ft darabja.
Gyártó: ISKRA
Cikkszám: 11 721 080
Leírás: ISKRA izzítógyertya hő további 13,5 V FORD MONDEO III
Státusz:Aktuális
Nettó egységár:
Nagyker. ár: 1933,79 HUF (ÁFA-val), 1522,67 HUF (ÁFA nélkül)
Kisker. ár: 2101,95 HUF (ÁFA-val), 1655,08 HUF (ÁFA nélkül)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: akkusaru
«
Új hozzászólás #19499 Dátum:
2013.12.27 péntek, 17:20:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.12.27 péntek, 14:01:07
helyreállt a béke a motortérben. lehúztam a kieg fűtés reléit, ettől a töltés felment 14.1volt-ra, az akkusaru hideg... csak előfűtésem nincs, ami miatt nehezebben melegszik a motor (10 fokban 5 km alatt 51fokra melegedett fel a műszerteszt szerint... ), ez meg a rövidutas közlekedésben lesz hátrány.
akkor megvan az új projekt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
383
384
385
386
387
388
389
[
390
]
391
392
393
394
395
396
397
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ