Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:33:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 403 404 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11175913 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19800 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 16:45:24 »

KötözködőTibi  nyes


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Furcsállottam, ezért kérdeztem.
A kötekedés nem így néz ki.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #19801 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:50:46 »


Furcsállottam, ezért kérdeztem.
A kötekedés nem így néz ki.....  hehe

Elnézést  laugh laugh
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #19802 Dátum: 2014.01.14 kedd, 21:45:55 »

Végre megvan a tolatoradar. Én fogom beszerelni úgy döntöttem. Valaki tudna segíteni abban, hogy kifurom a lyukakat a szenzoroknak és a kábeleket, hogy tudom behuzni a jobb hátsó lampahoz? A leírásban ott van, hogy a jobb oldalra rakjuk be a szerkezetet és kössük a tolatólámpára. Csak azt nem tudom, hogy vezessem be kintről a kábeleket. Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #19803 Dátum: 2014.01.15 szerda, 09:43:09 »

Végre megvan a tolatoradar. Én fogom beszerelni úgy döntöttem. Valaki tudna segíteni abban, hogy kifurom a lyukakat a szenzoroknak és a kábeleket, hogy tudom behuzni a jobb hátsó lampahoz? A leírásban ott van, hogy a jobb oldalra rakjuk be a szerkezetet és kössük a tolatólámpára. Csak azt nem tudom, hogy vezessem be kintről a kábeleket. Smiley

A lökös mögött van 1-2 gumidugó a kaszniba....azokon tudod átvezetni a kábeleket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #19804 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:13:09 »

Sziasztok!
A mai nap valami történt az központi zárral:
németországban lakunk, most esett le 20 centi hó, de nem volt, csak nulla fok! reggel 6kor elvittem a kedvesem dolgozni, semmi gond. most 13kor újra lementem a kocsihoz, és a vezetőoldali ajtóban az ajtóretesz nem oldott ki, a többi ajtónál viszont igen!!
Most mit csináljak?
a kocsi: mondeo 3 kombi, 2.0 benzin, 2001-es évj
Előre is köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19805 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:16:50 »

Sziasztok!
A mai nap valami történt az központi zárral:
németországban lakunk, most esett le 20 centi hó, de nem volt, csak nulla fok! reggel 6kor elvittem a kedvesem dolgozni, semmi gond. most 13kor újra lementem a kocsihoz, és a vezetőoldali ajtóban az ajtóretesz nem oldott ki, a többi ajtónál viszont igen!!
Most mit csináljak?
a kocsi: mondeo 3 kombi, 2.0 benzin, 2001-es évj
Előre is köszönöm

Amit tehetsz, hogy próbálgatod ki-be zárni hátha egyszer kiold a retesz. Majd ezután nem zárod reteszre....... amíg ki nem cseréled a zárszerkezetet egy 2004 utáni balosra. Ez a tuti megoldás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19806 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:25:41 »


Most mit csináljak?


Ülj be egy másik ajtón keresztül...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #19807 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:29:30 »

nemááár
most komolyan.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19808 Dátum: 2014.01.15 szerda, 14:12:11 »

nemááár




Válasz
most komolyan.

Kulccsal nem nyílik? Arra nem kéne hogy hasson a retesz. De persze ezeknél bármi elképzelhető  Smiley
Vagy vársz, hogy meggondolja magát, vagy elkezded megpróbálni leműteni az ajtókárpitot.
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #19809 Dátum: 2014.01.15 szerda, 14:43:59 »

de, kulccsal nyilik, de hát ha egyszer elektromos, miért nyitnám kulccsal, ugye?
ajtókárpitot cseréltem, sőt az egész vezetoldali ajtót, mert az előző tulaj kinyitotta az ajtó, és nem nézett hátra, így belerohantak a nyitott ajtóba!
2012 decemberében cseréltem az ajtót, ugyhogy már a kárpit illetve az ajtónyitó modult is ki tudom cserélni, de nem nagyon akarnám, ha lenne valami más megoldás!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19810 Dátum: 2014.01.15 szerda, 14:51:58 »

de, kulccsal nyilik, de hát ha egyszer elektromos, miért nyitnám kulccsal, ugye?
ajtókárpitot cseréltem, sőt az egész vezetoldali ajtót, mert az előző tulaj kinyitotta az ajtó, és nem nézett hátra, így belerohantak a nyitott ajtóba!
2012 decemberében cseréltem az ajtót, ugyhogy már a kárpit illetve az ajtónyitó modult is ki tudom cserélni, de nem nagyon akarnám, ha lenne valami más megoldás!

Ja ok, én azt hittem nem is akar egyáltalán nyitni.

Van egy cikk arról, hogy hogyan javítható, ha a motor nem érintkezik. De ahhoz is ki kell szerelni, akkor meg már egyszerűbb egy faceliftes zárat bedobni, és elfelejteni az egészet.
Naplózva
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #19811 Dátum: 2014.01.15 szerda, 16:32:34 »

tudnál küldeni egy linket, hogy milyen az a faceliftes ajtózármodul? Illetve nem találom azt a cikket!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19812 Dátum: 2014.01.15 szerda, 16:51:14 »

tudnál küldeni egy linket, hogy milyen az a faceliftes ajtózármodul? Illetve nem találom azt a cikket!

http://mondeo.hu/index.php?topic=8607.msg784044#msg784044

A faceliftest nagyon könnyű felismerni, mert nem fehér, hanem fekete.
2S4A-A21813-DA/DB/FA/FB/CA/CB cikkszámmal.
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #19813 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:15:05 »

Srácok az miért van hogy kanyarodás közben felvillan a kézifék lámpája a műszerfalon?
És csak kanyar közben....
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19814 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:17:26 »

Srácok az miért van hogy kanyarodás közben felvillan a kézifék lámpája a műszerfalon?
És csak kanyar közben....
Lehet hülyeséget írok. Fékfolyadék szint rendben van?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19815 Dátum: 2014.01.15 szerda, 17:30:07 »

Lehet hülyeséget írok. Fékfolyadék szint rendben van?
nem. eljen Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19816 Dátum: 2014.01.15 szerda, 18:18:39 »

Srácok az miért van hogy kanyarodás közben felvillan a kézifék lámpája a műszerfalon?
És csak kanyar közben....

Ellenőrizd a fékbetétek vastagságát is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19817 Dátum: 2014.01.15 szerda, 18:35:30 »

Ellenőrizd a fékbetétek vastagságát is.

minek? ha elfogy a betét utántöltünk a fékfolyadéknak és minden rendben  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19818 Dátum: 2014.01.15 szerda, 18:59:39 »

minek? ha elfogy a betét utántöltünk a fékfolyadéknak és minden rendben  eplus2

Majd ne felejtsd el a sajátodon is ezt nagyszerű megoldást alkalmazni.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #19819 Dátum: 2014.01.15 szerda, 19:54:03 »

Lehet hülyeséget írok. Fékfolyadék szint rendben van?

Arra tippelek én is, nappal megnézem majd.
Fékbetét nem hiszem mert csak kanyarodás közben világít.
Nem örülök neki, mert egy zárt rendszerből nem kéne eltűnni az olajnak... Az sohasem jelent jót
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19820 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:01:48 »

Arra tippelek én is, nappal megnézem majd.
Fékbetét nem hiszem mert csak kanyarodás közben világít.
Nem örülök neki, mert egy zárt rendszerből nem kéne eltűnni az olajnak... Az sohasem jelent jót


Nézd csak meg a fékbetéteket is.

Nem tűnt el a fékfolyadék csak máshol van, kint a fékdugattyúknál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19821 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:01:57 »

Arra tippelek én is, nappal megnézem majd.
Fékbetét nem hiszem mert csak kanyarodás közben világít.
Nem örülök neki, mert egy zárt rendszerből nem kéne eltűnni az olajnak... Az sohasem jelent jót

ha kopik a betét, "fogy" a folyadék
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19822 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:02:28 »

Arra tippelek én is, nappal megnézem majd.
Fékbetét nem hiszem mert csak kanyarodás közben világít.
Nem örülök neki, mert egy zárt rendszerből nem kéne eltűnni az olajnak... Az sohasem jelent jót
hogy a viharbane! Kopik a betéted,az olajszint csökken a tartályban.normális folyamat.csak ellenőrizni kell mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #19823 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:18:02 »

hogy a viharbane! Kopik a betéted,az olajszint csökken a tartályban.normális folyamat.csak ellenőrizni kell mindig.
Ez így igaz én is a múlt hónapban cseréltem első betétet mert villogott a lámpa bement az új és visszkerűlt az olaj is a tartályba. Megjavítottam az olajszintet:-)
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #19824 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:18:20 »

és mi a külömbség a DA, DB, FA, FB, CA, CB között?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19825 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:20:03 »

és mi a külömbség a DA, DB, FA, FB, CA, CB között?

Pár betű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19826 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:20:35 »

és mi a külömbség a DA, DB, FA, FB, CA, CB között?

Egy vagy két betű? Smiley

Amúgy számodra kb. nagyjából semmi hasznosat. Ezek gyártási sorozat- illetve verziószámok, a konkrét esetben nem sok jelentőséggel bírnak (máskor, más alkatrésznél meg igen).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gpepe
Vendég
« Új hozzászólás #19827 Dátum: 2014.01.15 szerda, 20:36:17 »

köszönöm
akkor mindegy, melyik betűvel keresek rá a gugliban?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19828 Dátum: 2014.01.15 szerda, 21:22:35 »

Nekem nemrég a hátsó 2007-es féknyeregből folyt a fékfolyadék....kuka....lekelett cserélnem...nem nagy tétel egy bontott, de nem gondoltam volna. Csak azért vettük észre mert kidobtuk a középső dobot és felemeltük a kocsit a melóhoz.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19829 Dátum: 2014.01.15 szerda, 21:28:16 »

köszönöm
akkor mindegy, melyik betűvel keresek rá a gugliban?

Egyikkel sem, inkább azt nézd, hogy évjáratban facelift után legyen, fekete legyen, és balkormányos. A cikkszám csak arra, hogy biztosan jó legyen.ű

Nekem nemrég a hátsó 2007-es féknyeregből folyt a fékfolyadék....kuka....lekelett cserélnem...nem nagy tétel egy bontott, de nem gondoltam volna. Csak azért vettük észre mert kidobtuk a középső dobot és felemeltük a kocsit a melóhoz.

Honnan folyt?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #19830 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:12:13 »

A lökös mögött van 1-2 gumidugó a kaszniba....azokon tudod átvezetni a kábeleket.


Ha belesek a kocsi alá a lökhárító mögött látnom kéne őket?
Ott már kábelek is lesznek aávezetve rajta gyárilag is? Úgy könnyebben felismerném. Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19831 Dátum: 2014.01.15 szerda, 22:19:03 »


Ha belesek a kocsi alá a lökhárító mögött látnom kéne őket?
Ott már kábelek is lesznek aávezetve rajta gyárilag is? Úgy könnyebben felismerném. Cheesy
kombinál a gyáriak bal hátul mennek ki, ott tuti van gumidugó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19832 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 11:22:45 »


Honnan folyt?

ahol a kézifék kar van...
Naplózva
tromf
Vendég
« Új hozzászólás #19833 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 17:00:42 »

Sziasztok, szeretnék ötletet kérni egy offtopic kocsival kapcsolatban. A kocsi lezárva néha teljesen leszívja az akkumulátorát (10.x V az üresjárati feszültség), néha napokig hiba nélkül megy. Mértem a lezárt kocsiban az átfolyó áramot, stabilan 200mA, generátor visszatölt, az akksi is rendben van, megbikázva pöccre indul. Nem láttam lógó vezetékeket, elkötéseket. A kocsi full extrás, próbáltam kikapcsolgatni az extrákat, hátha valamelyik rövidzáras, de sajna ez sem oldotta meg a problémát. Ötletet szeretnék kérni, hogy kezdjem a debugolást, mit nézzek meg először.

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19834 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:18:56 »

Sziasztok, szeretnék ötletet kérni egy offtopic kocsival kapcsolatban. A kocsi lezárva néha teljesen leszívja az akkumulátorát (10.x V az üresjárati feszültség), néha napokig hiba nélkül megy. Mértem a lezárt kocsiban az átfolyó áramot, stabilan 200mA, generátor visszatölt, az akksi is rendben van, megbikázva pöccre indul. Nem láttam lógó vezetékeket, elkötéseket. A kocsi full extrás, próbáltam kikapcsolgatni az extrákat, hátha valamelyik rövidzáras, de sajna ez sem oldotta meg a problémát. Ötletet szeretnék kérni, hogy kezdjem a debugolást, mit nézzek meg először.

A válaszokat előre is köszönöm!


A 200 mA sok.
Van valami utólagos beszerelés?
"10.x V az üresjárati feszültség" Ezt pontosítsd kérlek, mert így nem tiszta, hogy mi is ez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #19835 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:35:41 »

Sziasztok. Valaki le tudná nekem írni, hogy melyik kábel a tolatàsé, amire a tolatoradart kössem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19836 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 18:37:38 »

Sziasztok. Valaki le tudná nekem írni, hogy melyik kábel a tolatàsé, amire a tolatoradart kössem?

Kapcsold be és nézd meg melyik vezetékben van akkor feszültség. Vissza is tudod keresni az izzótól.
Ez a legbiztosabb módszer, mivel nem ismeretes az utód karosszéria kivitele. Mivel a 4/5 és a kombi között lehet színeltérés még a két oldalon is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.16 csütörtök, 18:56:00 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fnorbo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #19837 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 19:53:45 »

Sziasztok van egy 6000cd típusú fejegységem,az a baja,hogy nem mükődnek rajta a gombok csak a on-off és a hangerő.
Amúgy ez egy 2004-es mondeo modelben van.Valaki segítsen help
Naplózva

2004.09. FORD MONDEO 2.0TDCI TREND
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19838 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 19:55:37 »

Sziasztok van egy 6000cd típusú fejegységem,az a baja,hogy nem mükődnek rajta a gombok csak a on-off és a hangerő.
Amúgy ez egy 2004-es mondeo modelben van.Valaki segítsen help

Áramtalanítsd kb. 10 percre és utána próbáld meg. Kód meglegyen!
Ha nem javul meg, akkor bizony cserés. Nincs értelme javítgatni......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19839 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:03:55 »

Sziasztok, szeretnék ötletet kérni egy offtopic kocsival kapcsolatban. A kocsi lezárva néha teljesen leszívja az akkumulátorát (10.x V az üresjárati feszültség), néha napokig hiba nélkül megy. Mértem a lezárt kocsiban az átfolyó áramot, stabilan 200mA, generátor visszatölt, az akksi is rendben van, megbikázva pöccre indul. Nem láttam lógó vezetékeket, elkötéseket. A kocsi full extrás, próbáltam kikapcsolgatni az extrákat, hátha valamelyik rövidzáras, de sajna ez sem oldotta meg a problémát. Ötletet szeretnék kérni, hogy kezdjem a debugolást, mit nézzek meg először.

A válaszokat előre is köszönöm!
Pl lehet az autóban valami fény  ami ha kinyitod az ajtód akkor világít.Ismerősnek ez volt a baja,csukott állapotban nem zárt az érintkező és a világítás lemerítette az akksit
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19840 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:38:29 »

Sziasztok
Nem kimondottan elektromos téma, de köze van hozzá: a fűtött anyósülésről van szó - pontosabban arról, hogy nem fűt.
Tanácsolta már valaki nekem a fórumon, hogy nézzem meg közvetlenül az ülésnél, ott szoktak elszakadozni a vezetékek... A fő gondom az, hogy nem tudom hogyan kezdjek hozzá.
Gondolom ki kellene venni az ülést. De ott van alatta a CD tár, a sok légzsák zsinór. Hogyan fogjak neki? Hogyan tudom kiszedni az ülést, nem férek a csavarokhoz. Nem tudom a vezetékek hogyan jönnek szét?
Tud valaki segíteni?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #19841 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:41:24 »

Sziasztok!

Tud valaki nekem abban segíteni, hogy 3.0L V6-nál melyik lambda szonda az amelyiket a szoftver úgy nevezi hogy Lambda szonda 2, hengersor 1 ?! Köszönöm
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #19842 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:59:05 »

Kapcsold be és nézd meg melyik vezetékben van akkor feszültség. Vissza is tudod keresni az izzótól.
Ez a legbiztosabb módszer, mivel nem ismeretes az utód karosszéria kivitele. Mivel a 4/5 és a kombi között lehet színeltérés még a két oldalon is.


2005os januari kiadású angol 5 ajtós mondeo mk3 1.8as 125le benzines mocival. Az izzotol kellene akkor visszakeresnem.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.16 csütörtök, 21:01:06 írta nagyzotya » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #19843 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:59:23 »

Sziasztok!

Tud valaki nekem abban segíteni, hogy 3.0L V6-nál melyik lambda szonda az amelyiket a szoftver úgy nevezi hogy Lambda szonda 2, hengersor 1 ?! Köszönöm

Ha jól tudom, 3 katalizátor van és 5 szonda. 1-1 hengersoronként és 1 közös.
de pl az én 2003as 2.5ösömnél a 3 katalizátorhoz csak 3 szonda jár
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #19844 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 21:54:34 »

2005os januari kiadású angol 5 ajtós mondeo mk3 1.8as 125le benzines mocival. Az izzotol kellene akkor visszakeresnem.

Ment PÜ.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19845 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 22:15:08 »

Ha jól tudom, 3 katalizátor van és 5 szonda. 1-1 hengersoronként és 1 közös.
de pl az én 2003as 2.5ösömnél a 3 katalizátorhoz csak 3 szonda jár

4 szonda az újabbakon és 2 katalizátor.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.16 csütörtök, 23:50:49 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #19846 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 22:21:26 »

Sziasztok
Nem kimondottan elektromos téma, de köze van hozzá: a fűtött anyósülésről van szó - pontosabban arról, hogy nem fűt.
Tanácsolta már valaki nekem a fórumon, hogy nézzem meg közvetlenül az ülésnél, ott szoktak elszakadozni a vezetékek... A fő gondom az, hogy nem tudom hogyan kezdjek hozzá.
Gondolom ki kellene venni az ülést. De ott van alatta a CD tár, a sok légzsák zsinór. Hogyan fogjak neki? Hogyan tudom kiszedni az ülést, nem férek a csavarokhoz. Nem tudom a vezetékek hogyan jönnek szét?
Tud valaki segíteni?

Kicsavarod a csavarokat, utána engednek annyit a drótok, hogy elérd a csatlakozókat és szét tudd szedni.

Össze is csak rakták valahogy, nem így született... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #19847 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 22:34:23 »

4 szonda az újabbakon.

2002-es ST220 amiről szó van, megnéztem diagnosztikával és 2 lambda szondát vizsgált lambda 1 és lambda 2 (mondjuk ez nem a Ford gyári szoftvere),de amit a diagnosztika mutatott az az hogy az 1-es szonda értékei 0,15V-0,89V-ig mentek addig a 2 lambda értékei 0,01V-tól nem nagyon tértek el,így az nem is dolgozik. Ezért lenne jó tudni, hogy melyik az a szonda! Elvileg ha jól emlékszek akkor olyat mondtak nekem hogy 2 katalizátor van benne és katalizátoronként 2-2 azaz összesen 4db szonda! Most akkor szedegessem le a csatikat és amelyiknél a gép is jelzi, hogy nincs érték az lesz a hunyó?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #19848 Dátum: 2014.01.17 péntek, 00:18:56 »

2002-es ST220 amiről szó van, megnéztem diagnosztikával és 2 lambda szondát vizsgált lambda 1 és lambda 2 (mondjuk ez nem a Ford gyári szoftvere),de amit a diagnosztika mutatott az az hogy az 1-es szonda értékei 0,15V-0,89V-ig mentek addig a 2 lambda értékei 0,01V-tól nem nagyon tértek el,így az nem is dolgozik. Ezért lenne jó tudni, hogy melyik az a szonda! Elvileg ha jól emlékszek akkor olyat mondtak nekem hogy 2 katalizátor van benne és katalizátoronként 2-2 azaz összesen 4db szonda! Most akkor szedegessem le a csatikat és amelyiknél a gép is jelzi, hogy nincs érték az lesz a hunyó?

Ez nem ilyen egyszerű!

A katalizátorok előtti szonda a szabályzó szonda. (Mondeo esetében un. "feszültségugrás" szondákat alkalmaznak, a szonda típusába jobban ne menjünk bele) Ezeknek a szondáknak a jele periodikusan változik (üzem meleg motor, kip. gáz hőmérséklet ~ 350 °C) amikor megfelelően működik. A katalizátor előtti az 1-es szonda.
A katalizátor utáni szonda a 2-es, azaz kontroll szonda. Ez hivatott ellenőrizni a katalizátor működését, hatásfokát. Normál körülmények között ennek a szondának (üzem meleg állapotban) egy állandó feszültséget kell jeleznie. Ha a feszültség mértéke túl nagy vagy túl alacsony, akkor a katalizátor működése nem megfelelő. (ezt gázelemzővel is ellenőrizni kell)
V6 esetén katalizátoronként (hengersoronként) van egy szabályzó és egy kontroll szonda az újabbakon. Nem tudom pontosan, hogy mikortól, de lehet st-n eleve így van.
2001-2002 sima V6 esetében csak 3 szonda van. 1-1 szabályzó a katalizátorok előtt és 1 kontroll szonda a gyűjtőcsőben az Y után. Ilyenkor ugye a kontroll szonda nem segít abban, hogy melyik katalizátor gyengélkedik.
Ha jól tévedek, akkor a tűzfal felőli hengersor a bank 1 és a hűtők felőli a bank 2.
Tehát a szabályzó szonda a bank 1-1 és a kontroll a bank 1-2.
Aztán a bank 2-1 és a bank 2-2................ha 2 kontroll szonda van.  Ha nincs bank 1-2 és bank 2-2, akkor csak simán 2-es szonda van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tromf
Vendég
« Új hozzászólás #19849 Dátum: 2014.01.17 péntek, 03:58:03 »


A 200 mA sok.
Van valami utólagos beszerelés?
"10.x V az üresjárati feszültség" Ezt pontosítsd kérlek, mert így nem tiszta, hogy mi is ez.

Ha jol tudom 80-100 mA szokott lenni egy atlag kocsinal, ez egy terepjaro 2l benzines, ezert gondoltam hogy meg elfogadhato, illetve ahhoz tul hamar lemerul. Utolagos extra is van dogivel, touchscreenes navitol a tolatokameran at a fejtamlamonitorig, de elmeletileg minden a gyujtaskapcsolo sarga vezetekere van kotve.  De mint emlitettem a legnagyobb baj hogy nem tudom reprodukalni a problemat, termeszetesen amit lehet kikapcsoltam vagy kiszedtem a biztositekat, erdemben nem valtozott a lezart kocsi aramfelvetele.
Az uresjarati feszultseget ( nem vagyok biztos benne hogy ez a pontos neve) lekotott akkunal mertem multimeterrel. En ugy tudom hogy igy merve kb 12.4 V azt jelenti hogy 75% a toltottsegi szint. Ez meg is szokott lenni nekem alapesetben, de ha lemerul akkor 10V korulig lemerul az akku, amivel meg a kpi zar sem mukodik
Naplózva
Oldalak: 1 ... 390 391 392 393 394 395 396 [397] 398 399 400 401 402 403 404 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.