Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:01:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191790 alkalommal)
0 Felhasználó és 55 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22800 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:05:52 »

Már hogy lenne? Még a helyzetjelező is külön van...
már a helyzetjezővel gyúlnak a fények a műszerfalban.az nem a világítás,gyogyó?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22801 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:10:25 »


Amúgy magasnyomású szivattyú miatt van a vészüzem  falbav


ha nem a nyomásszabályzó szelep rossz rajta,hanem elkoptak a  szivattyú lapátjai,és a fémszemcse bejutott a rendszerbe,akkor a csúcsok is halál közeli állapotba kerültek-ugye tudod? szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #22802 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:43:46 »

Abban a szelepben van elvileg egy nagyon finom szűrő. Na nekem az lehet eldugulva, és az miatt tölthet túl.
Hibakódom: P0251
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #22803 Dátum: 2014.07.23 szerda, 10:44:03 »

Ezeket nézd meg a belső táblán:
F62 - 15A - Light Switch
F69 - 7.5A - Radio, Instrument Cluster
F84 - 20A - Light Switch


Már nézem is  wave
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #22804 Dátum: 2014.07.23 szerda, 11:30:54 »

Ezeket nézd meg a belső táblán:
F62 - 15A - Light Switch
F69 - 7.5A - Radio, Instrument Cluster
F84 - 20A - Light Switch

Attól tartok mindegyik biztosíték jó. Ötletem sincs mi lehet a baj
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
zoo TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #22805 Dátum: 2014.07.23 szerda, 11:51:41 »

Sziasztok.
Lenne egy érdekes jelenségem,... 1800-as fordulatnál enyhén szaggat, de 2400-környékén is ez a jelenség  de csak enyhén de zavaró a jelenség, aztán motorfék estén 2400-1800 közt megszünik azt újból van motorfék( persze ebben a tartományban is szaggatva).
Ha van valakinek ötlete mi lehet,... megköszönöm. Ja és hibakód nincs, és csak azóta van mióta kicseréltem a magasnyomásút és a porlasztókat.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.23 szerda, 12:04:40 írta zoo TDCI » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22806 Dátum: 2014.07.23 szerda, 12:18:53 »

Sziasztok.
Lenne egy érdekes jelenségem,... 1800-as fordulatnál enyhén szaggat, de 2400-környékén is ez a jelenség  de csak enyhén de zavaró a jelenség, aztán motorfék estén 2400-1800 közt megszünik azt újból van motorfék( persze ebben a tartományban is szaggatva).
Ha van valakinek ötlete mi lehet,... megköszönöm. Ja és hibakód nincs, és csak azóta van mióta kicseréltem a magasnyomásút és a porlasztókat.
mikori,milyen autó,mennyi km?
talán a kuplung lehet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zoo TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #22807 Dátum: 2014.07.23 szerda, 12:51:43 »

Szia alf

Ford Mondeo Mk3 1998cm3 TDCI kombi  2004, 218540km, kuplung csere volt már vagy 2 éve. Nem a kuplung mert motorikusan van a dolog, mert mikor a szakítás van motorféknél akkor mindha a motor rásegítene(azaz húzna). Gyorsításnál ugyancsak ez a szindroma.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #22808 Dátum: 2014.07.23 szerda, 13:40:17 »

Attól tartok mindegyik biztosíték jó. Ötletem sincs mi lehet a baj

nézd meg,h a helyzetjelződ világít-e. Nekem uez volt, motortérbeni biztitáblábasn kellett cserélne egy biztosítékot.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #22809 Dátum: 2014.07.23 szerda, 16:06:42 »

Akkor annyi tmondjatok még a műszerfal világítással kapcsolatban,hogy milyen ledes megolást válasszak.
Létezik olyan,amit kapásból bele tudok rakni,vagy csak forrasztásos megoldás létezik?
Ha tudtok ilyeen ledest,akkor hol lehet kapni?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22810 Dátum: 2014.07.23 szerda, 18:10:44 »

Abban a szelepben van elvileg egy nagyon finom szűrő. Na nekem az lehet eldugulva, és az miatt tölthet túl.
Hibakódom: P0251

Örülünk az optimista hozzá állásnak,de neéld bele magad.Átéltem már és sokba fájt sajnos.ALF-nak is igaza van ám.Ott kopott már valami.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22811 Dátum: 2014.07.23 szerda, 19:02:06 »

Szia alf

Ford Mondeo Mk3 1998cm3 TDCI kombi  2004, 218540km, kuplung csere volt már vagy 2 éve. Nem a kuplung mert motorikusan van a dolog, mert mikor a szakítás van motorféknél akkor mindha a motor rásegítene(azaz húzna). Gyorsításnál ugyancsak ez a szindroma.
ellenőrizni kell a töltést,a generátort,és az akkumlátort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecoka09
Vendég
« Új hozzászólás #22812 Dátum: 2014.07.23 szerda, 20:16:38 »

Sziasztok.. megint a segitségetek kellene. Most azt produkálja az autom hogy a müszerfalon az akumlátor visszajelző néha felvillan néha elalszik. Általában ha gázt nyomok kialszik és a töltés 13,45 volt. Uj az akumlátor és uj a generátor is kb 1 hónapja lett cserélve mind a kettő. (2,5l benzines, 2001 évjárat. Köszönöm a válaszotok előre is
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.23 szerda, 20:24:03 írta fecoka09 » Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #22813 Dátum: 2014.07.23 szerda, 20:41:51 »

Sziasztok.. megint a segitségetek kellene. Most azt produkálja az autom hogy a müszerfalon az akumlátor visszajelző néha felvillan néha elalszik. Általában ha gázt nyomok kialszik és a töltés 13,45 volt. Uj az akumlátor és uj a generátor is kb 1 hónapja lett cserélve mind a kettő. (2,5l benzines, 2001 évjárat. Köszönöm a válaszotok előre is

Nem lehet, hogy valami rosszul lett összerakva? Esetleg laza a hosszbordás szíj, a generátorban csak szénkefét/bronzkefét cseréltek, nem húzták meg rendesen a generátor kábeleit tartó csavarokat. Én ezekkel kezdeném. Milyen generátorra cserélted? Felújíttattad?
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22814 Dátum: 2014.07.23 szerda, 20:59:29 »

Nem lehet, hogy valami rosszul lett összerakva? Esetleg laza a hosszbordás szíj, a generátorban csak szénkefét/bronzkefét cseréltek, nem húzták meg rendesen a generátor kábeleit tartó csavarokat. Én ezekkel kezdeném. Milyen generátorra cserélted? Felújíttattad?

v6nál automata feszítője van a szíjnak.
Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #22815 Dátum: 2014.07.23 szerda, 21:57:14 »

v6nál automata feszítője van a szíjnak.
Az autómata szíjfeszítő is elöregedhet, a szíj is megnyúlhat, amit már nem lehet feszíteni. Alf is írta még rég, hogy a pár mm-el hoszabb szíj (ami konkrétan hozzá való ) nem vált be. Nekem se, pedig alig mentem vele.  Nem nagyon vágom, hogy mennyivel autómatább a V6 szíjfeszítője,  mint az én TDCi-mben. Még nem láttam V6-os Mondi szíjfeszítőt, így elhiszem neked, hogy autómata.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #22816 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:05:35 »

nézd meg,h a helyzetjelződ világít-e. Nekem uez volt, motortérbeni biztitáblábasn kellett cserélne egy biztosítékot.
Na fejlemények vannak... Helyzetjelzőm nincs elöl, sem gyújtáson, sem anélkül. Hátul sincs helyzetjelzőm semmilyen állapotban, valamint rendszámtábla világításom sincs egyáltalán. Parkoló módban van helyzetjelzőm, de csak elöl. Van tompítottam, de a műszerfalon a jel nem jelez vissza, csak refinél. Örülnék pár tippnek, mert így már nem merek közlekedni sem....
Előre is köszi
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #22817 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:19:55 »

Akkor annyi tmondjatok még a műszerfal világítással kapcsolatban,hogy milyen ledes megolást válasszak.
Létezik olyan,amit kapásból bele tudok rakni,vagy csak forrasztásos megoldás létezik?
Ha tudtok ilyeen ledest,akkor hol lehet kapni?
Szia,

semmiféle kókányításra, forrasztásra nincsen szükség. kell 4db T10 foglalatú és 2 db T5. Fehér fényű. Nem kell CAN buszos! Én ilyesmi kinézetűt vettem: http://www.360infiniteusa.com/images/thumbs/LED-T10-8smd-Web.jpg
Ezzel homogén lett a háttérvilágítás, nem lett "foltos". A műszeregységet pár csavar kicsavarásával el lehet távolítani, az egység hátulján vannak a foglalatok, elfordítással kivehetők, izzók helyére mehetnek a LED-ek. Összerakás előtt próbáld ki, mert LEDnél számít a polaritás. ha nem világít, fordítsd meg. wave

Ja és én anno vaterán vettem, kb 2-300 ft/db áron a T10-est és 1-200 volt a T5 darabja. Érdemes persze többet rendelni, hogy legyen tartalékba(bár nekem másfél év alatt egy sem adta fel a harcot). T5 jó még a szivargyújtó világítás helyére, T10-es a helyzetjelző, a 3. féklámpa(5db) és a sminktükör világítás
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.23 szerda, 22:24:39 írta tamasia » Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #22818 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:22:29 »

Szia,

semmiféle kókányításra, forrasztásra nincsen szükség. kell 4db T10 foglalatú és 2 db T5. Fehér fényű. Nem kell CAN buszos! Én ilyesmi kinézetűt vettem: http://www.360infiniteusa.com/images/thumbs/LED-T10-8smd-Web.jpg
Ezzel homogén lett a háttérvilágítás, nem lett "foltos". A műszeregységet pár csavar kicsavarásával el lehet távolítani, az egység hátulján vannak a foglalatok, elfordítással kivehetők, izzók helyére mehetnek a LED-ek. Összerakás előtt próbáld ki, mert LEDnél számít a polaritás. ha nem világít, fordítsd meg. wave

A foglalatok kicsavarásánál óvattal, mert ha erőlteted, törik a füle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamasia
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #22819 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:26:26 »

A foglalatok kicsavarásánál óvattal, mert ha erőlteted, törik a füle.

AndyA
így van, idővel a hő hatására kicsit elöregszik. Nálam nem volt gond, de azért légy óvatos
Naplózva

Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0 TDCi 96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22820 Dátum: 2014.07.23 szerda, 22:56:53 »

Na fejlemények vannak... Helyzetjelzőm nincs elöl, sem gyújtáson, sem anélkül. Hátul sincs helyzetjelzőm semmilyen állapotban, valamint rendszámtábla világításom sincs egyáltalán. Parkoló módban van helyzetjelzőm, de csak elöl. Van tompítottam, de a műszerfalon a jel nem jelez vissza, csak refinél. Örülnék pár tippnek, mert így már nem merek közlekedni sem....
Előre is köszi

Ezek taroznak hozzá....ha mind jó akkor lehet a világításkapcsolónak van valami baja.

Belső bizt. tábla:
F63 7,5A
F64 7,5A

Motortéri bizt. tábla:
F28 20A
F21 15A
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #22821 Dátum: 2014.07.23 szerda, 23:31:51 »

Na fejlemények vannak... Helyzetjelzőm nincs elöl, sem gyújtáson, sem anélkül. Hátul sincs helyzetjelzőm semmilyen állapotban, valamint rendszámtábla világításom sincs egyáltalán. Parkoló módban van helyzetjelzőm, de csak elöl. Van tompítottam, de a műszerfalon a jel nem jelez vissza, csak refinél. Örülnék pár tippnek, mert így már nem merek közlekedni sem....
Előre is köszi

már írtam, én uígy jártam. Motortéri biztitáblában kell megnézni, nem pedig az utastériben. Előbbi hozzászólásban Zoleex leírta, melyiket kell megnézni a motortériben.

http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg641064#msg641064

F21est kellett cserélnem, ami 15A
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.23 szerda, 23:34:17 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
boles
Vendég
« Új hozzászólás #22822 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 08:56:43 »

Sziasztok! Remélem tud segiteni valaki.Kérdés a következő:nem megy a hűtő venti,a klimánál sem indul alapjáraton.Mi a fenét kell cserélnem,és kb mennyi?Köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #22823 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 09:40:08 »

Sziasztok! Remélem tud segiteni valaki.Kérdés a következő:nem megy a hűtő venti,a klimánál sem indul alapjáraton.Mi a fenét kell cserélnem,és kb mennyi?Köszönöm.

Elsőnek nézd meg a biztosítékját. Ha az jó, akkor vigyél az akksiról közvetlenül villanyt a motorjához. Ha az működik, akkor a motor jó, ahhoz nem kell nyúlni. Ezek után az marad, hogy vagy a vezetékelés rossz (csatlakozókat végignézni), vagy a hőkapcsoló nem kapcsol, amikor kellene neki (ellenállásmérővel kimérhető).

Azután azt kell cserélni, ami rossznak bizonyult. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22824 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 11:03:44 »

Elsőnek nézd meg a biztosítékját. Ha az jó, akkor vigyél az akksiról közvetlenül villanyt a motorjához. Ha az működik, akkor a motor jó, ahhoz nem kell nyúlni. Ezek után az marad, hogy vagy a vezetékelés rossz (csatlakozókat végignézni), vagy a hőkapcsoló nem kapcsol, amikor kellene neki (ellenállásmérővel kimérhető).

Azután azt kell cserélni, ami rossznak bizonyult. Smiley

AndyA

A 2006-osoknak a vezérlését nem teljesen a PCM intézi? Mármint hogy a venti saját elektronikája kap tápot, a PCM meg négyszögjellel mondja neki, hogy mennyire forogjon?
Naplózva
zoo TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #22825 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:17:09 »

ellenőrizni kell a töltést,a generátort,és az akkumlátort.

Szia alf

miér gondolod hogy a feszültséggel lenne a gond, de meg fogom nézni ezt is, remélem nem a vezérles lesz belöle, mert mint írtam ez azóta van mióta kicseréltem a porlasztóka és a nagynyomásút. Huh?



Naplózva
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #22826 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:36:14 »

A 2006-osoknak a vezérlését nem teljesen a PCM intézi? Mármint hogy a venti saját elektronikája kap tápot, a PCM meg négyszögjellel mondja neki, hogy mennyire forogjon?

Én próbáltam kis akksira kötni a ventit, és megpörgeti, ha jó. Ha bronzkefék ( 4 db van) elkoptak, akkor nem megy aksiról. Egy próbát megér. Én cseréltem bronzkefét benne, igaz bele kellett faragni, de így csak kb 1000 ft volt. Persze én is rendeltem bontott hűtőt tartalékba, de mivel bevált a bronzkefe csere továbbadtam.  A venti fordulatszám szabályzója szerintem nem javítható, az kuka ha rossz. Árakról: bontott venti 10e körül van. Fordulatszám szabályzó még talán kicsivel több is, de nagyságrendileg 15e körül van. Az új árát jobb ha nem nézed meg.
Remélem csak a bizti ment ki.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22827 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:40:28 »

Szia alf

miér gondolod hogy a feszültséggel lenne a gond, de meg fogom nézni ezt is, remélem nem a vezérles lesz belöle, mert mint írtam ez azóta van mióta kicseréltem a porlasztóka és a nagynyomásút. Huh?




Ha jól értem a hibajelenség a következő:

Leveszed a lábad a házról és nem lassul,sőt olyan mintha magától gyorsulna,mint a tempomattal.gázfröccsre abbahagyja.és a gázadáskor is néha szaggatva húz.

ez a hiba akkor szokott jelentkezni,amikor a törtés miatt a generátor, illetve a PCM közvetlenül emelgeti változtatja a motor fordulatszámát.Lásd FAQ Smart töltésrendszer működése.
A hiba okai:
generátor túlterhelve-zárlatos izzítógyertya esetleg kiegfűtés gyertya
rossz akku
hibás töltőfeszültség



Na ezért..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22828 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:46:14 »

Ha jól értem a hibajelenség a következő:

Leveszed a lábad a házról és nem lassul,

Melyik házról?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
krisztian075
Vendég
« Új hozzászólás #22829 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:56:54 »

Sziasztok tudna valaki arról információt adni hogy a xenonos átalakításnál a lámpakapcsolót célszerű e kicserélni áagyári nem szintezősre.Vagy maradhat e a régi szintezős csak arra gondoltam hogy kiveszem belőle a tekerőt és teszek  rá egy fóliát.Igy a rendőr ha benéz a kocsiba azt látja hogy minden gyári.üdv krisztián
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22830 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 13:59:22 »

Sziasztok tudna valaki arról információt adni hogy a xenonos átalakításnál a lámpakapcsolót célszerű e kicserélni áagyári nem szintezősre.Vagy maradhat e a régi szintezős csak arra gondoltam hogy kiveszem belőle a tekerőt és teszek  rá egy fóliát.Igy a rendőr ha benéz a kocsiba azt látja hogy minden gyári.üdv krisztián

Egyszerűbb kicserélni, mint "tákolni" (szerintem)....kb. 2-3ezer ft a bontósoknál.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
krisztian075
Vendég
« Új hozzászólás #22831 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 14:16:28 »

Ige egyetértek csak ezt a kapcsolót most vettem 8 ezerért aminek a nem szintezősnek kellene lennie.És a srácot nem tudom elérni.mohácson tudnák venni másikat megint ugyanenyiért ezért gondoltam erre tákolásra.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #22832 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 14:17:43 »

Egyszerűbb kicserélni, mint "tákolni" (szerintem)....kb. 2-3ezer ft a bontósoknál.

A kapcsolón lévő potméter nem csinál semmit, ha nem kötöd be sehová. Márpedig nem fogod. Ahhoz meg semmi köze a rendőrnek, hogy mi van ott, ha amúgy működik a szintező és van mosó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #22833 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 14:18:25 »

Ige egyetértek csak ezt a kapcsolót most vettem 8 ezerért aminek a nem szintezősnek kellene lennie.És a srácot nem tudom elérni.mohácson tudnák venni másikat megint ugyanenyiért ezért gondoltam erre tákolásra.

Cseréltesd vissza, hogy ez nem az, amit kértél, és utána ne vegyél másikat. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22834 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 14:22:30 »

A kapcsolón lévő potméter nem csinál semmit, ha nem kötöd be sehová. Márpedig nem fogod. Ahhoz meg semmi köze a rendőrnek, hogy mi van ott, ha amúgy működik a szintező és van mosó.

AndyA

Tudom. (egyéként csinálhat, ha bekötöd....)  Én sem cseréltem ki a kapcsolót (pedig van valahol xenonos) se rendőr, se műszaki (még a szintező sem működött) nem volt gond.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #22835 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 20:40:42 »

Sziasztok,

Vettem egy bluetooth OBDII diag kütyüt Torkue Pro androidos progival használnám, de azt írja, hogy nem csatlakozik az OBD az ECU-hoz. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg?

Előre is köszi
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #22836 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:19:18 »

Tudom. (egyéként csinálhat, ha bekötöd....)  Én sem cseréltem ki a kapcsolót (pedig van valahol xenonos) se rendőr, se műszaki (még a szintező sem működött) nem volt gond.

dettó!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22837 Dátum: 2014.07.24 csütörtök, 21:32:22 »

Sziasztok,

Vettem egy bluetooth OBDII diag kütyüt Torkue Pro androidos progival használnám, de azt írja, hogy nem csatlakozik az OBD az ECU-hoz. Van valakinek hasonló tapasztalata esetleg?

Előre is köszi

próbáld meg laptoppal és a legfrissebb forscannal
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #22838 Dátum: 2014.07.25 péntek, 07:23:44 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget a műszerfal izzók cseréjével kapcsolatban!
Tegnap du-án nekiálltam és kicseréltem mindegyiket ledesre.
Nagyon szép lett:)
Kb 2h alatt kész is lettem mindennel.
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22839 Dátum: 2014.07.25 péntek, 11:29:49 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget a műszerfal izzók cseréjével kapcsolatban!
Tegnap du-án nekiálltam és kicseréltem mindegyiket ledesre.
Nagyon szép lett:)
Kb 2h alatt kész is lettem mindennel.


Gratula. Ugye, hogy szebb zöld?
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.25 péntek, 11:34:46 írta Lacika71 » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22840 Dátum: 2014.07.25 péntek, 11:33:33 »

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget a műszerfal izzók cseréjével kapcsolatban!
Tegnap du-án nekiálltam és kicseréltem mindegyiket ledesre.
Nagyon szép lett:)
Kb 2h alatt kész is lettem mindennel.

Mondtam, hogy csak neki kell állni, nem pics@skodni Wink
Gratulálok.
Naplózva
zoo TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #22841 Dátum: 2014.07.25 péntek, 14:46:37 »

Ha jól értem a hibajelenség a következő:

Leveszed a lábad a házról és nem lassul,sőt olyan mintha magától gyorsulna,mint a tempomattal.gázfröccsre abbahagyja.és a gázadáskor is néha szaggatva húz.

ez a hiba akkor szokott jelentkezni,amikor a törtés miatt a generátor, illetve a PCM közvetlenül emelgeti változtatja a motor fordulatszámát.Lásd FAQ Smart töltésrendszer működése.
A hiba okai:
generátor túlterhelve-zárlatos izzítógyertya esetleg kiegfűtés gyertya
rossz akku
hibás töltőfeszültség



Na ezért..... Wink

Köszi szépen a diagnozist és a leirást, minden másra gondoltam de erre nem és a leirtad alapján nekem is ez lehet a gubanc, hétvégén átmérem a töltést terhelés és terhelés nélkül.

Elöre is köszi

Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #22842 Dátum: 2014.07.25 péntek, 17:53:40 »

Sziasztok!

Olyan problémával járulok színetek elé, mely nem hagy nyugodni...
21.-én vettem szeretett kis-pajtásomat, de persze nem lehet mindenki tökéletes...
kb. tegnap este óta sem a csomagtér-ajtón az ott elhelyezkedő "kilincsről", sem a középkonzolon a váltó előtti gombról, sem pedig a gyári távirányítóról nem lehet nyitni, csak kulccsal.

Hallani lehet, hogy behúz az elektromágnes ami húzza a nyelvet, de kb. 3-4-szer és akkor is fokozatosan egyre gyengébben... (töltés van, akksi jó (~13 V))!

Ötleteket kérnék, tanácsokat!

//Tipikusan olyan hangja van, mintha merülne az akksi

Előre is köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.25 péntek, 18:43:25 írta Taki » Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #22843 Dátum: 2014.07.25 péntek, 18:11:05 »

Tényleg nagyon szép lett a ledekkel! Jó ötlet volt tőletek!
Most,hogy lendületbe jöttem,az lenne a kérdésem,higy a középkonzolban lévő izzókat hogy tudnám kicserélni?
Erre is van valamilyen összeállítás?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22844 Dátum: 2014.07.25 péntek, 18:15:09 »

Tényleg nagyon szép lett a ledekkel! Jó ötlet volt tőletek!
Most,hogy lendületbe jöttem,az lenne a kérdésem,higy a középkonzolban lévő izzókat hogy tudnám kicserélni?
Erre is van valamilyen összeállítás?

Azok kicsit nehezebbek lesznek, mert ott nincsenek izzók....ledek vannak és forrasztani kell.  
Páran csináltak már kék-piros összeállítást.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #22845 Dátum: 2014.07.25 péntek, 18:37:01 »

Azok kicsit nehezebbek lesznek, mert ott nincsenek izzók....ledek vannak és forrasztani kell.  
Páran csináltak már kék-piros összeállítást.

Sziasztok!


Ha lecseréli az ember a műszerfal háttérvilágítást LED-esre, akkor szerintem nem fog működni a fényerő-szabályzás... szerintem egy darabig világít majd, aztán - ha a kritikus szint alá esik a feszültség, akkor - teljes sötétségbe borul a műszerfal... vagy rosszul gondolom?
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #22846 Dátum: 2014.07.25 péntek, 19:06:39 »

Sziasztok!

Olyan problémával járulok színetek elé, mely nem hagy nyugodni...
21.-én vettem szeretett kis-pajtásomat, de persze nem lehet mindenki tökéletes...
kb. tegnap este óta sem a csomagtér-ajtón az ott elhelyezkedő "kilincsről", sem a középkonzolon a váltó előtti gombról, sem pedig a gyári távirányítóról nem lehet nyitni, csak kulccsal.

Hallani lehet, hogy behúz az elektromágnes ami húzza a nyelvet, de kb. 3-4-szer és akkor is fokozatosan egyre gyengébben... (töltés van, akksi jó (~13 V))!

Ötleteket kérnék, tanácsokat!

//Tipikusan olyan hangja van, mintha merülne az akksi

Előre is köszi!

Ilyen kor lenne jó, ha lenne az mk3-as hoz is minden áramkörről kapcsolási rajz, mint az mk1-ről...
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #22847 Dátum: 2014.07.25 péntek, 19:11:22 »

Sziasztok!


Ha lecseréli az ember a műszerfal háttérvilágítást LED-esre, akkor szerintem nem fog működni a fényerő-szabályzás... szerintem egy darabig világít majd, aztán - ha a kritikus szint alá esik a feszültség, akkor - teljes sötétségbe borul a műszerfal... vagy rosszul gondolom?



Lacikának ledes és jól működik a fényerőszabályzása.Így van doktorúr? wave
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22848 Dátum: 2014.07.25 péntek, 20:36:12 »


Lacikának ledes és jól működik a fényerőszabályzása.Így van doktorúr? wave

Bizony.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #22849 Dátum: 2014.07.25 péntek, 21:25:04 »


Lacikának ledes és jól működik a fényerőszabályzása.Így van doktorúr? wave
de csak azért mert majdnem akkora a teljesítménye,mint a sima izzónak....a fénykard is 7w.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 450 451 452 453 454 455 456 [457] 458 459 460 461 462 463 464 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.