Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:59:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 532 533 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192188 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26250 Dátum: 2015.03.04 szerda, 09:58:15 »

Hol voltál sportlövész? Én a KLK-ban voltam sok-sok évig. Van pár érmem nekem is, de a szomszédok állandóan morognak, amikor előveszem a légpuskát Smiley
én az MHSZ-nél a Honvédban.1988ban.....székesfehérvár,OB 5ik helyezett.pisztoly...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26251 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:04:43 »

én az MHSZ-nél a Honvédban.1988ban.....székesfehérvár,OB 5ik helyezett.pisztoly...

A Honvédnak volt gyerek tagozata? Gondolom ott lőttél...  eplus2

Vagy engedték a sámli használatát?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26252 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:08:19 »

Hello
A dx.com oldalrol rendeltem par honapja ledes helyzetjelzoket. Par hete eszrevettem, hogy a jobb oldali megadta magat. Kicsereltem hagyomanyos izzora, de se kep, se hang. Igy lehet, hogy maga az izzo meg jo. Par napja elszallt a bal oldali is...
Gondolom ossze fuggetlen lehet a ketto...
Esetleg biztositek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26253 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:25:00 »

Hello
A dx.com oldalrol rendeltem par honapja ledes helyzetjelzoket. Par hete eszrevettem, hogy a jobb oldali megadta magat. Kicsereltem hagyomanyos izzora, de se kep, se hang. Igy lehet, hogy maga az izzo meg jo. Par napja elszallt a bal oldali is...
Gondolom ossze fuggetlen lehet a ketto...
Esetleg biztositek?

az első és hátsó asszem 1-1 körön van. hátul mennek? amúgy ki kéne próbálni, hogy adsz az izzókra külön 12v-ot, akkor rögtön látszik, hogy jó vagy sem. nem mindig lehet szemre megállapítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26254 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:31:35 »

az első és hátsó asszem 1-1 körön van. hátul mennek? amúgy ki kéne próbálni, hogy adsz az izzókra külön 12v-ot, akkor rögtön látszik, hogy jó vagy sem. nem mindig lehet szemre megállapítani
Hatul mennek.
Amikor jobb elol nem vilagitott,  3 izzoval is megprobaltam, egyik sem volt jo, igy gobdolom az izzot kizarhatjuk.
Es gondolom az sem veletlen, hogy mar bal oldalon sincs feny...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26255 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:38:58 »

A Honvédnak volt gyerek tagozata? Gondolom ott lőttél...  eplus2

Vagy engedték a sámli használatát?  hehe
nem.én mindig a dobogón álltam.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26256 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:54:20 »

Hatul mennek.
Amikor jobb elol nem vilagitott,  3 izzoval is megprobaltam, egyik sem volt jo, igy gobdolom az izzot kizarhatjuk.
Es gondolom az sem veletlen, hogy mar bal oldalon sincs feny...


a gagyi ledes cuccok akkora hőt termelnek, hogy simán szétégetik a foglalatot... nem ez történt?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26257 Dátum: 2015.03.04 szerda, 10:58:47 »

a gagyi ledes cuccok akkora hőt termelnek, hogy simán szétégetik a foglalatot... nem ez történt?
En is ilyesmire gondolok...
Bar Andy nem panaszkodott a cuccra.
Lehet csak en coptam be...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26258 Dátum: 2015.03.04 szerda, 11:15:47 »

En is ilyesmire gondolok...
Bar Andy nem panaszkodott a cuccra.
Lehet csak en coptam be...


Nem csak te.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26259 Dátum: 2015.03.04 szerda, 11:16:30 »

Hol voltál sportlövész? Én a KLK-ban voltam sok-sok évig. Van pár érmem nekem is, de a szomszédok állandóan morognak, amikor előveszem a légpuskát Smiley
Székesfehérvár, (alba)volán
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26260 Dátum: 2015.03.04 szerda, 11:22:28 »

én az MHSZ-nél a Honvédban.1988ban.....székesfehérvár,OB 5ik helyezett.pisztoly...
Én 87 nem kezdtem, mhsz nél, majd annak a gyerek tahlgozata megszűnt, és utána átvettek minket az albába. Országoson nem csak megyein volt érmem, légpisztollyal, de egy rendőr barátom révén 1-2 alkalommal indultam az általuk szervezett versenyen is, de ott rendes szolgálati pisztollyal. Mondjuk az után eléggé elment a kedvem a légfegyverektől. A rögbi miatt amúgy is sok volt már, szinte nem is volt szabadidőm, amikor meg volt merevrészegre ittuk magunkat hehe
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26261 Dátum: 2015.03.04 szerda, 11:30:23 »

Nem tudom, hogy mi az amit látnak benne, vagy miért riasztja őket el. Nem saját 5let, hanem egy gárdonyi használtautó kereskedő megoldása. Elege volt, hogy az autók egy része ráfizetéses, mert szétrágta a kábeleket. Aztán valahonnan kapta ezt az infót, azóta a telepen minden zárás után ott vannak a palackok az autók előtt. Nem is volt gondja. Nekem régen a nyest még rá is kakkantott a kocsira, azóta viszont nem láttam nyomát az autón.

Ha Gárdonyban és Agárdon végigmész az utcákon, majd minden udvaron ott vannak a palackok az autók előtt  vigyor3.
Apukám is odateszi. Én nem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #26262 Dátum: 2015.03.04 szerda, 11:39:28 »

lehet egy olyan megoldás még mellé, hogy a kocsi elé is tesz, akkor meg a hűtőt is melegítheti.

Vagy esetleg egy gázzsámoly a karter alá, esetleg egy kis tábortűz.  De most komolyan....  Roll Eyes
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26263 Dátum: 2015.03.04 szerda, 11:50:42 »

Vagy esetleg egy gázzsámoly a karter alá, esetleg egy kis tábortűz.  De most komolyan....  Roll Eyes
A világháború idején használták ezt. Sőt a még meleg motorból az olajat is leengedték, és bevitték a szállásra, mert különben többé sose indult volna el a gép...ha belefagy az olaj.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26264 Dátum: 2015.03.04 szerda, 12:20:45 »

A világháború idején használták ezt. Sőt a még meleg motorból az olajat is leengedték, és bevitték a szállásra, mert különben többé sose indult volna el a gép...ha belefagy az olaj.
mi még a seregbe tüzeltünk nyílt lánggal a csepzon karterja alá.....az volt a gyári kiegfűtése.... nyes eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #26265 Dátum: 2015.03.04 szerda, 12:42:44 »

A világháború idején használták ezt. Sőt a még meleg motorból az olajat is leengedték, és bevitték a szállásra, mert különben többé sose indult volna el a gép...ha belefagy az olaj.

Tudom, pont ezért írtam.  eplus2 de azért ne egy 2.Vh-s megoldás legyen az etalon 2015-ben
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26266 Dátum: 2015.03.04 szerda, 12:50:32 »

Tudom, pont ezért írtam.  eplus2 de azért ne egy 2.Vh-s megoldás legyen az etalon 2015-ben

De ha egyszer hideg van...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26267 Dátum: 2015.03.04 szerda, 13:15:07 »

De ha egyszer hideg van...? Smiley

AndyA
Tavasz van, ki nem s@rja le, majd foglalkozunk ezzel ha itt a tél.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26268 Dátum: 2015.03.04 szerda, 13:19:27 »

Én 87 nem kezdtem, mhsz nél, majd annak a gyerek tahlgozata megszűnt, és utána átvettek minket az albába. Országoson nem csak megyein volt érmem, légpisztollyal, de egy rendőr barátom révén 1-2 alkalommal indultam az általuk szervezett versenyen is, de ott rendes szolgálati pisztollyal. Mondjuk az után eléggé elment a kedvem a légfegyverektől. A rögbi miatt amúgy is sok volt már, szinte nem is volt szabadidőm, amikor meg volt merevrészegre ittuk magunkat hehe

Nekem a lövészet volt a fő. Heti 5 nap edzés, minden második hétvégén verseny. Télen légpisztoly, tavasztól őszig szabadpisztoly és gyorstüzelő. A szabadban és a légben országos második, gyorstüzelőben nem indultam. Mire eljutottam volna a versenyig abban, jött a fősuli és nem volt időm rá, majd megszűnt az egyesület.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26269 Dátum: 2015.03.04 szerda, 15:03:58 »

Ha Gárdonyban és Agárdon végigmész az utcákon, majd minden udvaron ott vannak a palackok az autók előtt  vigyor3.
Apukám is odateszi. Én nem.
Felenk is van, sosem tudtam minek rakjak oda a 'zosztrakok.
Kezdek aggodni Smiley
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #26270 Dátum: 2015.03.04 szerda, 15:05:41 »



Nem csak te.
Cheesy
Gondolom egy autovillamossagis pikk pakk megheftoli.
Naplózva
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26271 Dátum: 2015.03.04 szerda, 17:46:46 »

Sziasztok.

A problémám egy új kulcs. Az újban nincs semmi. az elektronika az oké. De az elem részénél sincs semmi. A gyári kulcson pedig minden rögzítve. Hogyan lehet átpakolni mindent?

http://kepfeltoltes.hu/view/150304/kulcs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26272 Dátum: 2015.03.04 szerda, 20:36:06 »

Sziasztok.

A problémám egy új kulcs. Az újban nincs semmi. az elektronika az oké. De az elem részénél sincs semmi. A gyári kulcson pedig minden rögzítve. Hogyan lehet átpakolni mindent?

http://kepfeltoltes.hu/view/150304/kulcs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A gyári kulcsban azt a kis műanyag fedelet óvatosan az olvasztott rögzítéseknél felfeszegeted, majd leveszed. Ezután ki tudod venni az elektronikát és az elem érintkezőit, amit átraksz az új kulcsházba. Végülis mindent át kell pakolni a másik házba.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26273 Dátum: 2015.03.04 szerda, 20:45:57 »

A gyári kulcsban azt a kis műanyag fedelet óvatosan az olvasztott rögzítéseknél felfeszegeted, majd leveszed. Ezután ki tudod venni az elektronikát és az elem érintkezőit, amit átraksz az új kulcsházba. Végülis mindent át kell pakolni a másik házba.

Pillanatragasztót ne használj, ha nem muszáj, mert nem fogod tudni kiszerelni az alkatrészeket, ha esetleg újabb házba kell egyszer költöztesd őket.

Melegtakony ragasztó pont elég, amennyire itt rögzíteni kell a dolgokat.

Ne maradjon ki az immo chip sem, a kis üvegkapszula a régi kulcsból!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26274 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:04:35 »

Van valakinek tapasztalata első fényszóró smd ledesítésével? Érdemes vele foglalkozni?

Mire gondolsz? A fényszóróizzó helyére nem tudsz LED-et tenni, egyébként meg tilos bele olyan fényforrást szerelni, ami gyárilag nincs benne, mert módosításnak minősül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26275 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:30:30 »

Mire gondolsz? A fényszóróizzó helyére nem tudsz LED-et tenni, egyébként meg tilos bele olyan fényforrást szerelni, ami gyárilag nincs benne, mert módosításnak minősül.

AndyA

Meg amúgy is lófüttyöt világítana.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26276 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:36:38 »

Vannak olyan smd ledes fényforrások, amik átalakítás nélkül szerelhetők be a halogén izzók helyére. De ha tilos, akkor inkább csak belül ledesítek.

Nem rendelkeznek a megfelelő jelzésekkel azok az égők, így hivatalosan nem használhatóak. És mivel más módon adnak fényt, csak egy nagy homály lesz a vetített kép. Rakj bele egy Nightbreaker Unlimited-et Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26277 Dátum: 2015.03.06 péntek, 10:26:40 »

Mire gondolsz? A fényszóróizzó helyére nem tudsz LED-et tenni, egyébként meg tilos bele olyan fényforrást szerelni, ami gyárilag nincs benne, mert módosításnak minősül.

AndyA

jaja, ha valaki az első lámpát akarja ledesíteni mondiban, akkor vegye meg az új mondit ledes fényszórókkal Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26278 Dátum: 2015.03.06 péntek, 11:03:37 »

jaja, ha valaki az első lámpát akarja ledesíteni mondiban, akkor vegye meg az új mondit ledes fényszórókkal Smiley


 taps 
Ez is egy megoldás.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26279 Dátum: 2015.03.06 péntek, 11:07:49 »

jaja, ha valaki az első lámpát akarja ledesíteni mondiban, akkor vegye meg az új mondit ledes fényszórókkal Smiley
eplus2 Ez a sisak már megvan,és csak a motort kell megvenni hozzá feeling  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #26280 Dátum: 2015.03.06 péntek, 11:17:10 »

Van olyan is, amikor úgy szakad el a vezeték, hogy a szigetelés még egyben van.
Ha a kulcson lévő gomb nyomására sem nyílik, akkor bizony a zár lesz a hibás. Sokszor nem egyértelműen történik a fogalmazás úgy, hogy "kulccsal nyitom".
A zárszerkezethez érkezik egy vezetéken (narancs-fekete)állandó + feszültség. Fekete a test, fekete-piros a kapcsolt negatív (ezt kapcsolja a GEM) és egy fekete-narancs a csomagtér világításhoz.

Ha minden vezetékre megérkezik, aminek kell....akkor bizony még biztosabb a zárszerkezet hiba.



Köszönöm mindenkinek a segítséget. Igazatok volt, végül a vezetékekből 3 is meg volt szakadva. Csak tegnap volt időm orvosolni, azóta jár-kel a csomagtartózár mint régen!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26281 Dátum: 2015.03.06 péntek, 12:07:08 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Igazatok volt, végül a vezetékekből 3 is meg volt szakadva. Csak tegnap volt időm orvosolni, azóta jár-kel a csomagtartózár mint régen!

Ne hagyd messzire menni, hátha eltéved. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26282 Dátum: 2015.03.06 péntek, 12:33:35 »

Ne hagyd messzire menni, hátha eltéved. Smiley

AndyA

 lol002 2funny
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26283 Dátum: 2015.03.06 péntek, 18:58:34 »

nálam kb ez az eset volt. sisak,ruha,motor Cheesy Cheesy Cheesy

vigyor3 Üdv.
A profilodban az aláírás menübe írd be a vasad adatait,így később könnyebben tudnak válaszolni,segíteni ha kérdezel bármit hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26284 Dátum: 2015.03.07 szombat, 09:28:30 »

Sziasztok. Én még új vagyok itt de remélem tudtok, akartok nekem segíteni. 3 hónapja vettem egy mondeót (2006 2.2tdci GHIA)és eddig semmi probléma nem volt vele. Egy hete valami lett vele és először kivillan a kipörgésgátló lámpája majd utána az egész műszerfal elmegy csak a fordulatszám marad de az is ugrál de a motor stabil. Átvált vészüzemmódra az autó. Hibakód olvasóval kettő üzenet található benne (P0500, U1039). Ha leállítom ki a kulcs és vissza egy ideig megint jó és utána megint elmegy. Elvittem márka szervízbe, de nem találtak semmit. A fórumot olvasva találtam kiindulási pontot, az aksi nem volt százas újra cseréltem, generátor bevizsgálva jó. Minden ötletet jól jön. Esetleg egy hozzáértő B-A-Z megyei szerelő elérhetősége is jól jönne. Válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26285 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:30:29 »

Sziasztok. Én még új vagyok itt de remélem tudtok, akartok nekem segíteni. 3 hónapja vettem egy mondeót (2006 2.2tdci GHIA)és eddig semmi probléma nem volt vele. Egy hete valami lett vele és először kivillan a kipörgésgátló lámpája majd utána az egész műszerfal elmegy csak a fordulatszám marad de az is ugrál de a motor stabil. Átvált vészüzemmódra az autó. Hibakód olvasóval kettő üzenet található benne (P0500, U1039). Ha leállítom ki a kulcs és vissza egy ideig megint jó és utána megint elmegy. Elvittem márka szervízbe, de nem találtak semmit. A fórumot olvasva találtam kiindulási pontot, az aksi nem volt százas újra cseréltem, generátor bevizsgálva jó. Minden ötletet jól jön. Esetleg egy hozzáértő B-A-Z megyei szerelő elérhetősége is jól jönne. Válaszotokat előre is köszönöm

a p0500 az sebesség jeladó a kódtábla szerint, de attól nem kéne elmenjen minden a műszerfalon.
az u1039 szintén a sebességjellel függhet össze.

"U1039 Ford - Invalid or Missing Data for Primary Id Vehicle Speed

Possible causes
- Faulty Vehicle Speed Sensor
- Vehicle speed sensor harness or connectors is open or shorted
- Vehicle speed sensor circuit poor electrical connection
- Faulty Engine Control Module (ECM)
"


Szerintem nézd meg a sebességjeladót, nem e kontakthibás véletlenül(kis esély van rá) meg a kábelét, nincs e esetleg megtörve.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26286 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:37:55 »

Sziasztok. Én még új vagyok itt de remélem tudtok, akartok nekem segíteni. 3 hónapja vettem egy mondeót (2006 2.2tdci GHIA)és eddig semmi probléma nem volt vele. Egy hete valami lett vele és először kivillan a kipörgésgátló lámpája majd utána az egész műszerfal elmegy csak a fordulatszám marad de az is ugrál de a motor stabil. Átvált vészüzemmódra az autó. Hibakód olvasóval kettő üzenet található benne (P0500, U1039). Ha leállítom ki a kulcs és vissza egy ideig megint jó és utána megint elmegy. Elvittem márka szervízbe, de nem találtak semmit. A fórumot olvasva találtam kiindulási pontot, az aksi nem volt százas újra cseréltem, generátor bevizsgálva jó. Minden ötletet jól jön. Esetleg egy hozzáértő B-A-Z megyei szerelő elérhetősége is jól jönne. Válaszotokat előre is köszönöm

P0500 - Sebességérzékelő hiba
U1039 - Érvénytelen vagy hiányzó sebességjel

Kontakthiba az érzékelőnél (majd valaki megmondja, de mintha az ABS érzékelőket használná az ESP is?), vagy generátor töltés gond okozhat ilyet, ahogyan ugrál a feszültség. Esetleg halódó akksi ugyenezen okból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26287 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:41:39 »

P0500 - Sebességérzékelő hiba
U1039 - Érvénytelen vagy hiányzó sebességjel

Kontakthiba az érzékelőnél (majd valaki megmondja, de mintha az ABS érzékelőket használná az ESP is?), vagy generátor töltés gond okozhat ilyet, ahogyan ugrál a feszültség. Esetleg halódó akksi ugyenezen okból.

AndyA


az abs érzékelő ha nem jó, akkor világít az abslámpa, ha lecsúszott pl akkor rögtön.
Naplózva
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26288 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:45:00 »

a p0500 az sebesség jeladó a kódtábla szerint, de attól nem kéne elmenjen minden a műszerfalon.
az u1039 szintén a sebességjellel függhet össze.

"U1039 Ford - Invalid or Missing Data for Primary Id Vehicle Speed

Possible causes
- Faulty Vehicle Speed Sensor
- Vehicle speed sensor harness or connectors is open or shorted
- Vehicle speed sensor circuit poor electrical connection
- Faulty Engine Control Module (ECM)
"


Szerintem nézd meg a sebességjeladót, nem e kontakthibás véletlenül(kis esély van rá) meg a kábelét, nincs e esetleg megtörve.
Sebesség jeladóra mire gondolsz? A kerekeknél lévő kerékforgáson már túl vagyok, a kábeleket szemrevételezve, mozgatva hiba nem tapasztalható és az a fordba is megnézték szerintük is jó. Ha beindítom akkor visszajön és random időben újra előjön. Ami még feltűnt az ECU feszültségére az én BT OBDm(Torque programmal) 41,2V-ot mutat ha pedig leállítom akkor 50V-ot. Ha van hiba akkor pedig nagyon sokszor dadog a motorom is valamitől, olyan mintha nem lenne elég feszültség az autóban.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26289 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:47:08 »

Sebesség jeladóra mire gondolsz? A kerekeknél lévő kerékforgáson már túl vagyok, a kábeleket szemrevételezve, mozgatva hiba nem tapasztalható és az a fordba is megnézték szerintük is jó. Ha beindítom akkor visszajön és random időben újra előjön. Ami még feltűnt az ECU feszültségére az én BT OBDm(Torque programmal) 41,2V-ot mutat ha pedig leállítom akkor 50V-ot. Ha van hiba akkor pedig nagyon sokszor dadog a motorom is valamitől, olyan mintha nem lenne elég feszültség az autóban.

 a váltón is van sebességjeladó, én arra gondoltam. 40-50V?? ezt nem tudom értelmezni. Töltést mértél?
Naplózva
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26290 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:47:45 »

P0500 - Sebességérzékelő hiba
U1039 - Érvénytelen vagy hiányzó sebességjel

Kontakthiba az érzékelőnél (majd valaki megmondja, de mintha az ABS érzékelőket használná az ESP is?), vagy generátor töltés gond okozhat ilyet, ahogyan ugrál a feszültség. Esetleg halódó akksi ugyenezen okból.

AndyA


Akku vadi új. generátor bevizsgálva. Ezekkel kezdtem mert elkezdtem visszafele olvasni a fórumot hátha volt valakinek ilyen problémája már. A kerekeknél lévő érzékelőket már néztem, kábelek rendben és nem állandó a hiba. Ha előjön akkor minden egybe.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26291 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:49:40 »

Akku vadi új. generátor bevizsgálva. Ezekkel kezdtem mert elkezdtem visszafele olvasni a fórumot hátha volt valakinek ilyen problémája már. A kerekeknél lévő érzékelőket már néztem, kábelek rendben és nem állandó a hiba. Ha előjön akkor minden egybe.

nekem annó a benzines focusom tudott olyant, hogy időnként "leesett" a sebességmérő mutatója, és akkor nem volt rendes alapjárat sem. a váltóban levő sebességjeladó cseréje ott megoldotta. De az nem ennyire komplex technika
Naplózva
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26292 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:50:16 »

a váltón is van sebességjeladó, én arra gondoltam. 40-50V?? ezt nem tudom értelmezni. Töltést mértél?

Nekem ennyit dob vissza a program. Multiméterrel és egy Bosch akku és töltés tesztelővel is próbáltam. A fesz menet közben 14,6V terhelve és terheletlenül is.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26293 Dátum: 2015.03.07 szombat, 10:53:04 »

Nekem ennyit dob vissza a program. Multiméterrel és egy Bosch akku és töltés tesztelővel is próbáltam. A fesz menet közben 14,6V terhelve és terheletlenül is.

akkor az jó. a továbbiakhoz meg nem vagyok elég tapasztalt  Roll Eyes
Naplózva
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #26294 Dátum: 2015.03.07 szombat, 11:57:42 »

akkor az jó. a továbbiakhoz meg nem vagyok elég tapasztalt  Roll Eyes
Sajnos egyenlőre én sem. Ez az első fordom és az ezelőtti autóim is Can előtti modellek voltak ami ehez képest csak pár drót és egy multiméterrel is 10perc alatt meg lehetett állapítani mi a hiba.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26295 Dátum: 2015.03.07 szombat, 11:58:40 »

Sajnos egyenlőre én sem. Ez az első fordom és az ezelőtti autóim is Can előtti modellek voltak ami ehez képest csak pár drót és egy multiméterrel is 10perc alatt meg lehetett állapítani mi a hiba.

ebben sem minden kanos  eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26296 Dátum: 2015.03.07 szombat, 13:17:58 »

a váltón is van sebességjeladó, én arra gondoltam. 40-50V?? ezt nem tudom értelmezni. Töltést mértél?


Csak az 5 sebességesen van jeladó.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26297 Dátum: 2015.03.07 szombat, 13:27:14 »



Csak az 5 sebességesen van jeladó.
hoppp
a hatoson nincs?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26298 Dátum: 2015.03.07 szombat, 13:32:04 »

hoppp
a hatoson nincs?


Nincs ezért is kell "máshogy" megoldani azoknak akik átépítik 6-ra. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26299 Dátum: 2015.03.07 szombat, 18:34:21 »

Sziasztok!

Tavaly vásároltam Motorcrafttól egy 6006E rádiót, aminek akkor nem írtam fel a kódját, mert hát minek az. Most legatyásodott az akkumulátor és valószínű, hogy a rádió rá fog kérdezni a kódjára. Szóval kódfejtők segítségét szeretném kérni. A rádióra M015012 van írva.

Köszönet!

7174

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 519 520 521 522 523 524 525 [526] 527 528 529 530 531 532 533 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.