Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:32:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 541 542 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11153692 alkalommal)
0 Felhasználó és 163 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26700 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 18:44:27 »

Jólvan na! Csak próbálok segíteni, mert itt mindenki próbál nekem is...
vigyor3 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #26701 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 19:49:36 »

Üdv!

Van egy elm 327 wifi-s obd2-m. Laptop + forscan teszteltem a gem-et és kidobott 1 pár hibakódot: B1319, B1327, B1335, B1571. Azt tudom hogy az ajtókkal van valami de hogy tudnám orvosolni mi javasoltok?

Van a forscanban olyan teszt hogy alapjárat egyenletesség ellenőrzése na erre 25%-ig felmegy és ezt írja ki
IAC kinyitása...
Az IAC nem válaszol a parancsokra
A teszt megszakad. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel

+
Járó motorral végzett On Demand Self-Test: itt minden renben de kezdéskor olyan csörrenés hallatszik a (hallásra a szívósorból) hogy csak na. Lehetséges?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #26702 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 20:30:56 »

Üdv!

Van egy elm 327 wifi-s obd2-m. Laptop + forscan teszteltem a gem-et és kidobott 1 pár hibakódot: B1319, B1327, B1335, B1571. Azt tudom hogy az ajtókkal van valami de hogy tudnám orvosolni mi javasoltok?

Van a forscanban olyan teszt hogy alapjárat egyenletesség ellenőrzése na erre 25%-ig felmegy és ezt írja ki
IAC kinyitása...
Az IAC nem válaszol a parancsokra
A teszt megszakad. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel

+
Járó motorral végzett On Demand Self-Test: itt minden renben de kezdéskor olyan csörrenés hallatszik a (hallásra a szívósorból) hogy csak na. Lehetséges?

Nem vagyok tul nagy szakertoje a temanak de...mindegyik ajtozarad /motorod mukodik rendesen? Alapjarati motorod  mukodik? Nincsenek alapjarati gondok? Szovosor ki van pucolva (az orvenylapatokra gondolok, esetleg ledugozva hogy ne mukodjenek...az tud azert csattogni ha mar cseres) ?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.23 csütörtök, 20:32:45 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #26703 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 21:48:38 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne hogy nem működik a lámpamosóm. A sima szélvédőmosó megy.
Ismeri valaki az egész működését?
Biztosíték vagy mechanikai probléma lehet? Tudtok benne segíteni?

Köszi
Tamás
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #26704 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 21:52:41 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne hogy nem működik a lámpamosóm. A sima szélvédőmosó megy.
Ismeri valaki az egész működését?
Biztosíték vagy mechanikai probléma lehet? Tudtok benne segíteni?

Köszi
Tamás
Van benne elég folyadék? Egy bizonyos szint alatt csak a szélvédőre nyomja. De van külön biztosítéka is, csak nem emlékszem a számára... Még az is lehet, hogy a motortériben van. De a biztosíték táblákon rajta van a kiosztás ott meg tudod nézni.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26705 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 23:02:33 »

Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy a műszerfal kijelzi, hogy valamelyik ajtó nyitva van, közbe meg nincs!
Valaki járt már így?
Menet közben fogja magát a központi zár bezár előtte ilyet sem csinált!
Mi lehet ez a csomagtér ajtó mikró kapcsolója bolondult meg?
Mitévő legyek szerintetek?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26706 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 23:22:29 »

Sziasztok!

Olyan problémával küszködök, hogy a műszerfal kijelzi, hogy valamelyik ajtó nyitva van, közbe meg nincs!
Valaki járt már így?
Menet közben fogja magát a központi zár bezár előtte ilyet sem csinált!
Mi lehet ez a csomagtér ajtó mikró kapcsolója bolondult meg?
Mitévő legyek szerintetek?

Bal első zár és környéke is okozhat ilyen tüneteket.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26707 Dátum: 2015.04.23 csütörtök, 23:28:25 »

Bal első zár és környéke is okozhat ilyen tüneteket.

Szedjem szét a bal első ajtót?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26708 Dátum: 2015.04.24 péntek, 07:15:55 »

Szedjem szét a bal első ajtót?

Kapcsolási rajz alapján kéne keresgélni, hogy melyik adja a "nyitva" jelet a GEM-nek. Azért tippelek bal elsőre, mert az szokta okozni ezt a menet közbeni zárogatást, de lehet valami vezeték-szakadás, csatlakozó hiba is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26709 Dátum: 2015.04.24 péntek, 07:50:03 »

Szedjem szét a bal első ajtót?

Előbb nézd meg minden ajtónál a kábelköteg átvezetéseket, mozgasd meg kicsit, csavard szét meg újra össze, kontaktspray sem árt. Nekem a rosszalkodó bal első ajtó kábelköteg legelső tünete az volt, hogy megdöglött a tempomat (!!!).

Azután lehet olyannak játszani, hogy összes ajtó csukva, és egyesével végigmész, és megnyomkodod kézzel a kapcsolót az ajtónál, hogy esetleg melyikre múlik el a nyitott jelzés. Hátha találsz egy rossz vagy KH-s kapcsolót.

Azután a bal első zár, ha minden kötél szakad... A tiéd FL előtti, azaz esélyes lehet, hogy bedöglik a bal első zár, ami az összes többit vezérli. Ilyenkor FL utáni zárra csere, és többet nem lesz vele gondod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamas21
Vendég
« Új hozzászólás #26710 Dátum: 2015.04.24 péntek, 07:54:15 »

Sziasztok!
A kombiból kiszerelt bal első ajtó zárszerkezet jó sedánba szerintetek, mk3-nál?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26711 Dátum: 2015.04.24 péntek, 08:11:10 »

Sziasztok!
A kombiból kiszerelt bal első ajtó zárszerkezet jó sedánba szerintetek, mk3-nál?

Minden oldalajtó zárja megegyezik a kombiban és a 4/5 ajtósban, a csomagtartó nem.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #26712 Dátum: 2015.04.24 péntek, 08:22:50 »

Szedjem szét a bal első ajtót?

Sedan-nál a csomagtartó átvezetőben vezetékszakadás okozhatja,hogy jelez a nyitott ajtó ikon.A másik szerintem nem függ össze vele.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26713 Dátum: 2015.04.24 péntek, 08:33:46 »

Sedan-nál a csomagtartó átvezetőben vezetékszakadás okozhatja,hogy jelez a nyitott ajtó ikon.A másik szerintem nem függ össze vele.


Ugyis vinni akarom riasztóshoz a verdát szerinted, meg tudja ezt a gondot csinálni?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26714 Dátum: 2015.04.24 péntek, 08:35:33 »


Ugyis vinni akarom riasztóshoz a verdát szerinted, meg tudja ezt a gondot csinálni?

Ha a villanyászathoz is ért, akkor biztosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26715 Dátum: 2015.04.24 péntek, 08:50:07 »

Nos ha veszek fl utáni bal első ajtóban lévő mikrókapcsolót és esetlegesen a csomagtérajtóhoz is akkor milyet vegyek és ennek a beszerelését amatőr is meg tudja csinálni, mármint én  nyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
tamas21
Vendég
« Új hozzászólás #26716 Dátum: 2015.04.24 péntek, 11:05:16 »

Sedan-nál a csomagtartó átvezetőben vezetékszakadás okozhatja,hogy jelez a nyitott ajtó ikon.A másik szerintem nem függ össze vele.
De vezérli a csomagtartóét is?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26717 Dátum: 2015.04.24 péntek, 11:09:38 »

Nos ha veszek fl utáni bal első ajtóban lévő mikrókapcsolót és esetlegesen a csomagtérajtóhoz is akkor milyet vegyek és ennek a beszerelését amatőr is meg tudja csinálni, mármint én  nyes

Volt itt szó a mikrokapcsolók cserélgetéséről, mintha típusok is lettek volna írva, nem emlékszem.
Szerintem egyszerűbb kicserélni kompletten a bal első zárat.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26718 Dátum: 2015.04.24 péntek, 16:13:52 »

Volt itt szó a mikrokapcsolók cserélgetéséről, mintha típusok is lettek volna írva, nem emlékszem.
Szerintem egyszerűbb kicserélni kompletten a bal első zárat.

Mindenre nyitott vagyok csak várom hátha valakinek van elfekvőben ilyen taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26719 Dátum: 2015.04.24 péntek, 16:30:07 »

Volt itt szó a mikrokapcsolók cserélgetéséről, mintha típusok is lettek volna írva, nem emlékszem.
Szerintem egyszerűbb kicserélni kompletten a bal első zárat.
Én próbálkozom,csak kérek még időt,(kecó vásárlás+felújítás van készülőben és az időm véges  falbav )de a szétszedés már megvolt. vigyor3 Ja és a mikrokapcsok mind jók kimérve(xar zárból valók)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26720 Dátum: 2015.04.24 péntek, 19:51:02 »

Az előbbi hozzászólásokban írtam a ajtónyitó kontrol lámpájáról, mely néha nyitott ajtót jelez, kérdésem annyi volna, hogy ez a kontrol lámpa jelzi azt is ha a motorháztető nyitva van, mert lehet hogy ott a baj? Találtam a motorháztető zárról egy régebbi hszt.:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5755.0

Nos ez meg van valakinek pdfbe, vagy képekkel? Nagyon kellene, mert nehezen tudom nyitni a motorháztetőt mely sok bosszúsággal jár! Maga a zárszerkezet amikor ma kinyitottam a motorháztetőt akkor mozgott jobbra balra és meghúztam 8 kulccsal és sztem ez okozta a kontrol lámpa jelzését a műszerfal kijelzőn, de nem biztos! Nehezen nyílik a motorháztető a kulccsal amit a hszben a műanyag rudazat kopásának jelölnek! Jól jönne egy kis segítség, vagy szerelő itt Budapesten, vagy hozzáértő fórumos, vagy valami pdf formátumú file.
THX worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #26721 Dátum: 2015.04.24 péntek, 20:52:32 »

Az előbbi hozzászólásokban írtam a ajtónyitó kontrol lámpájáról, mely néha nyitott ajtót jelez, kérdésem annyi volna, hogy ez a kontrol lámpa jelzi azt is ha a motorháztető nyitva van, mert lehet hogy ott a baj? Találtam a motorháztető zárról egy régebbi hszt.:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5755.0

Nos ez meg van valakinek pdfbe, vagy képekkel? Nagyon kellene, mert nehezen tudom nyitni a motorháztetőt mely sok bosszúsággal jár! Maga a zárszerkezet amikor ma kinyitottam a motorháztetőt akkor mozgott jobbra balra és meghúztam 8 kulccsal és sztem ez okozta a kontrol lámpa jelzését a műszerfal kijelzőn, de nem biztos! Nehezen nyílik a motorháztető a kulccsal amit a hszben a műanyag rudazat kopásának jelölnek! Jól jönne egy kis segítség, vagy szerelő itt Budapesten, vagy hozzáértő fórumos, vagy valami pdf formátumú file.
THX worship

Mit húztál meg 8 kulccsal?
Ha nehezen nyílik a géptetőd,akkor azzal gyorsan kezdj valamit.Ha szét kell trancsírozni,akkor a jelző lámpa lesz a legkisebb gondod.Kérdezd Andy-t vagy még páran szívtak ezzel.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26722 Dátum: 2015.04.24 péntek, 20:54:11 »

Mit húztál meg 8 kulccsal?
Ha nehezen nyílik a géptetőd,akkor azzal gyorsan kezdj valamit.Ha szét kell trancsírozni,akkor a jelző lámpa lesz a legkisebb gondod.Kérdezd Andy-t vagy még páran szívtak ezzel.

A 8 kulccsal a motorháztetőt amikor kinyitottam akkor maga a zárszerkezet mozgot, azt húztam meg két oldalon 8 kulccsal  nyes
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #26723 Dátum: 2015.04.24 péntek, 21:18:59 »

Az előbbi hozzászólásokban írtam a ajtónyitó kontrol lámpájáról, mely néha nyitott ajtót jelez, kérdésem annyi volna, hogy ez a kontrol lámpa jelzi azt is ha a motorháztető nyitva van, mert lehet hogy ott a baj? Találtam a motorháztető zárról egy régebbi hszt.:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5755.0

Nos ez meg van valakinek pdfbe, vagy képekkel? Nagyon kellene, mert nehezen tudom nyitni a motorháztetőt mely sok bosszúsággal jár! Maga a zárszerkezet amikor ma kinyitottam a motorháztetőt akkor mozgott jobbra balra és meghúztam 8 kulccsal és sztem ez okozta a kontrol lámpa jelzését a műszerfal kijelzőn, de nem biztos! Nehezen nyílik a motorháztető a kulccsal amit a hszben a műanyag rudazat kopásának jelölnek! Jól jönne egy kis segítség, vagy szerelő itt Budapesten, vagy hozzáértő fórumos, vagy valami pdf formátumú file.
THX worship
Basszus,majdnem mindenhonnan eltűntek a képek!
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26724 Dátum: 2015.04.24 péntek, 21:22:05 »

Basszus,majdnem mindenhonnan eltűntek a képek!

Jajja ez a gond  mf1 mf3 exploserderage
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26725 Dátum: 2015.04.24 péntek, 22:10:23 »

Az előbbi hozzászólásokban írtam a ajtónyitó kontrol lámpájáról, mely néha nyitott ajtót jelez, kérdésem annyi volna, hogy ez a kontrol lámpa jelzi azt is ha a motorháztető nyitva van, mert lehet hogy ott a baj? Találtam a motorháztető zárról egy régebbi hszt.:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5755.0

Nos ez meg van valakinek pdfbe, vagy képekkel? Nagyon kellene, mert nehezen tudom nyitni a motorháztetőt mely sok bosszúsággal jár! Maga a zárszerkezet amikor ma kinyitottam a motorháztetőt akkor mozgott jobbra balra és meghúztam 8 kulccsal és sztem ez okozta a kontrol lámpa jelzését a műszerfal kijelzőn, de nem biztos! Nehezen nyílik a motorháztető a kulccsal amit a hszben a műanyag rudazat kopásának jelölnek! Jól jönne egy kis segítség, vagy szerelő itt Budapesten, vagy hozzáértő fórumos, vagy valami pdf formátumú file.
THX worship

Egy szerelő van itt BP-n, az aranykulcs bt a Victor Hugo utcában.
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26726 Dátum: 2015.04.25 szombat, 10:50:00 »

Egy szerelő van itt BP-n, az aranykulcs bt a Victor Hugo utcában.

Szia köszi még azért szenvedek vele, szeretem a kihívást integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26727 Dátum: 2015.04.25 szombat, 13:01:32 »

Szia köszi még azért szenvedek vele, szeretem a kihívást integet2

No a kihívásnak vége  falbav
Az eredmény nehezen tudtam a motorháztetőt kinyitni, de sikerült! Szétszedtem teljesen amit tudtam és megállapítottam, hogy a műanyag rudazat nincs elkopva és maga a zárszerkezet jó, a gondot a cilinder, melybe bemegy a kulcs balra nyitva teljesen el van kopva nehezen fordul el a nyitási irányba. Azt nem tudom, hogy magát a cilindert, hogy lehet kivenni, mert körbe van vasalva és sehogy nem lehet hozzáférni, csak széttrancsírozás által!

A képen jelöltem a ludas cilindert és a felülről bevasalás helyét! Hogy lehet a cilindert kicserélni, valaki???

Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26728 Dátum: 2015.04.25 szombat, 15:31:58 »

No a kihívásnak vége  falbav
Az eredmény nehezen tudtam a motorháztetőt kinyitni, de sikerült! Szétszedtem teljesen amit tudtam és megállapítottam, hogy a műanyag rudazat nincs elkopva és maga a zárszerkezet jó, a gondot a cilinder, melybe bemegy a kulcs balra nyitva teljesen el van kopva nehezen fordul el a nyitási irányba. Azt nem tudom, hogy magát a cilindert, hogy lehet kivenni, mert körbe van vasalva és sehogy nem lehet hozzáférni, csak széttrancsírozás által!

A képen jelöltem a ludas cilindert és a felülről bevasalás helyét! Hogy lehet a cilindert kicserélni, valaki???

[img]http://my.jetscreenshot.com/12151/20150425-wynn-48kb.jpg
azért ez elég egyértelmű,ha már eddig eljutottál.fogsz egy fúrót,és lefúrod a 3 tartócsavart.ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26729 Dátum: 2015.04.25 szombat, 15:48:49 »

azért ez elég egyértelmű,ha már eddig eljutottál.fogsz egy fúrót,és lefúrod a 3 tartócsavart.ennyi.

lefúrtam volna csak még zár nélkül vagyok azt hittem trancsírozás nélkül is lejön  taps
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26730 Dátum: 2015.04.25 szombat, 15:57:13 »

lefúrtam volna csak még zár nélkül vagyok azt hittem trancsírozás nélkül is lejön  taps
olyan csavarral van rögzítve,aminek a feje betekeréskor leszakad.csak roncsolással bontható.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26731 Dátum: 2015.04.25 szombat, 16:02:34 »

No a kihívásnak vége  falbav
Az eredmény nehezen tudtam a motorháztetőt kinyitni, de sikerült! Szétszedtem teljesen amit tudtam és megállapítottam, hogy a műanyag rudazat nincs elkopva és maga a zárszerkezet jó, a gondot a cilinder, melybe bemegy a kulcs balra nyitva teljesen el van kopva nehezen fordul el a nyitási irányba. Azt nem tudom, hogy magát a cilindert, hogy lehet kivenni, mert körbe van vasalva és sehogy nem lehet hozzáférni, csak széttrancsírozás által!

A képen jelöltem a ludas cilindert és a felülről bevasalás helyét! Hogy lehet a cilindert kicserélni, valaki???

[img]http://my.jetscreenshot.com/12151/20150425-wynn-48kb.jpg[/img

flexxel vágsz hornyot a csavar fejébe, és egy nagy csavarhúzóval és fogó segítségével ki tudod csavarni. Nekem uaz a csavar lett visszatéve anno, megelőzvén a későbbi lehetséges újboli szívást.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.25 szombat, 18:22:17 írta AndyA » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26732 Dátum: 2015.04.25 szombat, 16:33:43 »

flexxel vágsz hornyot a csavar fejébe, és egy nagy csavarhúzóval és fogó segítségével ki tudod csavarni. Nekem uaz a csavar lett visszatéve anno, megelőzvén a későbbi lehetséges újboli szívást.

Valakinek van ilyen zárszerkezete itt Budapesten elfekvőbe?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26733 Dátum: 2015.04.25 szombat, 17:58:21 »

Valakinek van ilyen zárszerkezete itt Budapesten elfekvőbe?

én elvittem kulcsoshoz, 5.000ért csinálta meg szerintem lassan több,mint 3éve. Azóta is jó.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26734 Dátum: 2015.04.25 szombat, 18:07:27 »

én elvittem kulcsoshoz, 5.000ért csinálta meg szerintem lassan több,mint 3éve. Azóta is jó.

A kulcsos az itt volt a 13 kerületben amit a kolléga mondott a Victor Hugó utcában?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26735 Dátum: 2015.04.25 szombat, 18:08:53 »

A kulcsos az itt volt a 13 kerületben amit a kolléga mondott a Victor Hugó utcában?

nem, Zalaegerszegen. Igen profi, de gondolom Bp-n is lehet találni jó kulcsosokat. (Nem Mister Minit szintűt)
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26736 Dátum: 2015.04.25 szombat, 18:24:19 »

lefúrtam volna csak még zár nélkül vagyok azt hittem trancsírozás nélkül is lejön  taps

Törőfejes csavarok, csak lefúrni tudod. Utána külön menet, hogy a szárát ki tudod-e hajtani a menetből - nekem csak az egyik jött ki. Kifúrtam a menetes rézhüvelyt is, és egy toldócsavart körben leköszörülve epoxyval beragasztottam a helyére. Kifogásmentes...

Amíg nincs zárad, egy nagyobb fejű, jó hosszú csavarhúzóval tudod nyitni a gépháztetőt (csak éppen más is...). Ügyelj rá, nehogy kiszúrd vele a klímahűtőt, kényelmetlen közelségben vannak egymáshoz képest. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26737 Dátum: 2015.04.25 szombat, 18:24:51 »

Valakinek van ilyen zárszerkezete itt Budapesten elfekvőbe?

MK2-t hívd fel (telefonszáma a profiljában).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26738 Dátum: 2015.04.25 szombat, 18:29:48 »

Törőfejes csavarok, csak lefúrni tudod. Utána külön menet, hogy a szárát ki tudod-e hajtani a menetből - nekem csak az egyik jött ki. Kifúrtam a menetes rézhüvelyt is, és egy toldócsavart körben leköszörülve epoxyval beragasztottam a helyére. Kifogásmentes...

Amíg nincs zárad, egy nagyobb fejű, jó hosszú csavarhúzóval tudod nyitni a gépháztetőt (csak éppen más is...). Ügyelj rá, nehogy kiszúrd vele a klímahűtőt, kényelmetlen közelségben vannak egymáshoz képest. Smiley

AndyA
miért,mi történik olyankor amikor közel van a klímahűtő? Roll Eyes vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26739 Dátum: 2015.04.25 szombat, 18:34:01 »

MK2-t hívd fel (telefonszáma a profiljában).

AndyA

Köszi a válaszokat. szakira bízom majd a jövőhéten addig nem csinálok vele semmit mf1
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26740 Dátum: 2015.04.25 szombat, 19:06:14 »

Törőfejes csavarok, csak lefúrni tudod. Utána külön menet, hogy a szárát ki tudod-e hajtani a menetből - nekem csak az egyik jött ki. Kifúrtam a menetes rézhüvelyt is, és egy toldócsavart körben leköszörülve epoxyval beragasztottam a helyére. Kifogásmentes...

Amíg nincs zárad, egy nagyobb fejű, jó hosszú csavarhúzóval tudod nyitni a gépháztetőt (csak éppen más is...). Ügyelj rá, nehogy kiszúrd vele a klímahűtőt, kényelmetlen közelségben vannak egymáshoz képest. Smiley

AndyA

ez mind felesleges, persze így is megoldható. Nem kell lefúrni, elég bele egy sima horonyt vágni. Majd egy jó minőségű lapos csavarhúzóval,aminek a markolatát meg lehet fogni fogóval, ki lehet tekerni pár mp alatt, majd ha kész a művelet, uúgy visszatekerni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26741 Dátum: 2015.04.25 szombat, 20:43:07 »

ez mind felesleges, persze így is megoldható. Nem kell lefúrni, elég bele egy sima horonyt vágni. Majd egy jó minőségű lapos csavarhúzóval,aminek a markolatát meg lehet fogni fogóval, ki lehet tekerni pár mp alatt, majd ha kész a művelet, uúgy visszatekerni.

Nekem is ugyanazokkal a csavarokkal van visszarakva. Vágtak bele egy hornyot oszjónapot.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26742 Dátum: 2015.04.25 szombat, 20:58:14 »

Nekem is ugyanazokkal a csavarokkal van visszarakva. Vágtak bele egy hornyot oszjónapot.

A hűtőmaszkon keresztül ezt nehéz kivitelezni. Aból az irányból a lefúrás volt az egyetlen opció anélkül, hogy teljesen tönkretenném a hűtőmaszkot...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26743 Dátum: 2015.04.25 szombat, 21:44:29 »

A hűtőmaszkon keresztül ezt nehéz kivitelezni. Aból az irányból a lefúrás volt az egyetlen opció anélkül, hogy teljesen tönkretenném a hűtőmaszkot...

AndyA

én is úgy szedtem ki a zárat, h a motorháztető zárva volt. 2 hétig próbáltam nyitogatni, sajna nem sikerült.
Lámpánál kicsit alá tudtam nyúlnyi a mocitetőnek, ameddig tudtam felfelé nyomtam és kiakasztottam nőgyógyász ujjaimmal a hűtőmaszk 2 fekete tartópöckét. Ezután sajna csak úgy tudtam levenni a hűtőmaszkot, h eltőrtem a hátulját a zár mögött a legkeskenyebb résznél, hisz ott úgysem látja senki,csak akkor ha nyitva van a motorháztető. utána már egyszerű volt a mutatvány.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6233.msg575173#msg575173



Viszont itt azzal kezdte kedves fórumtársunk a hsz-t: "No a kihívásnak vége  
Az eredmény nehezen tudtam a motorháztetőt kinyitni, de sikerült! "
innen már könnyű:hűtőmaszk le, tőcsavarokba horony, kicsavar, zár kiszed és megjavít, majd vissza minden.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.25 szombat, 21:54:49 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #26744 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 00:00:47 »

én is úgy szedtem ki a zárat, h a motorháztető zárva volt. 2 hétig próbáltam nyitogatni, sajna nem sikerült.
Lámpánál kicsit alá tudtam nyúlnyi a mocitetőnek, ameddig tudtam felfelé nyomtam és kiakasztottam nőgyógyász ujjaimmal a hűtőmaszk 2 fekete tartópöckét. Ezután sajna csak úgy tudtam levenni a hűtőmaszkot, h eltőrtem a hátulját a zár mögött a legkeskenyebb résznél, hisz ott úgysem látja senki,csak akkor ha nyitva van a motorháztető. utána már egyszerű volt a mutatvány.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6233.msg575173#msg575173



Viszont itt azzal kezdte kedves fórumtársunk a hsz-t: "No a kihívásnak vége  
Az eredmény nehezen tudtam a motorháztetőt kinyitni, de sikerült! "
innen már könnyű:hűtőmaszk le, tőcsavarokba horony, kicsavar, zár kiszed és megjavít, majd vissza minden.


Mindig van többféle megoldás.Azért a díszrácsot nem ugyanúgy szeded le.Sima lámpakiszedésnél is jobban kell figyelni a díszrács leszedéssel a faceliftesnél.Amit írtál,hogy a te megoldásod mi volt az jó,de  nem úgy működik a facelift utániaknál.A rács és a lökhárító találkozása más és onnan kitépve mást is eltörsz(lökhárító teteje,díszrács krómkeret fülei) nem csak a felső részt.A géptető is jobban rázáródik a krómkeretesre.Fúró meg inkább akad(pl akkus) mint multigép.De majdnem minden stimmel ezen kívül.
Amúgy én ráhegeszteni szoktamvolt.Ha már elektromos... Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #26745 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 08:28:27 »

olyan csavarral van rögzítve,aminek a feje betekeréskor leszakad.csak roncsolással bontható.




RONCSOLÁS MENTESEN is le lehet szedni, nagy nagy türelemmel+pontozó+kalapács asszem már 3 homlokfalból is kioperáltam a zárat. Lassabb mint a fúró, de a rézbetét amiben a csavarok vannak maradnak az eredetiek (2db fogja). Utána pedig belső kulcsnyílású csavarral  (imbusz v. torx) pótolható a veszteség  vigyor3
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26746 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 08:32:38 »




RONCSOLÁS MENTESEN is le lehet szedni, nagy nagy türelemmel+pontozó+kalapács asszem már 3 homlokfalból is kioperáltam a zárat. Lassabb mint a fúró, de a rézbetét amiben a csavarok vannak maradnak az eredetiek (2db fogja). Utána pedig belső kulcsnyílású csavarral  (imbusz v. torx) pótolható a veszteség  vigyor3


Csak pontozó, fúrás nélkül?

A hűtőmaszkot sem kell kivágni nagyobbra?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #26747 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 09:08:26 »

Csak pontozó, fúrás nélkül?

A hűtőmaszkot sem kell kivágni nagyobbra?

AndyA


Természetesen csak akkor működik a dolog, ha nyitva van a géptető!

Igen fúrás nélkül!! Kb. fél óra kioperálni a két csavart! De volt olyan is amivel 10 perc alatt végeztem.
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26748 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 10:10:31 »


Természetesen csak akkor működik a dolog, ha nyitva van a géptető!

Igen fúrás nélkül!! Kb. fél óra kioperálni a két csavart! De volt olyan is amivel 10 perc alatt végeztem.


Erről az a vicc jut az eszembe, amikor az állatorvos elmegy a saját körzeti orvosához. Az megkérdezi:
- Mi a panasza?
Mire az állatorvos:
- Ja, úgy könnyű!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #26749 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 10:58:30 »

Sziasztok!
Ismét segítségért fordulok hozzátok  worship
Tavaly nyáron tökéletesen működött a klíma az autóban. Egy táli reggelen beindítottam a klímát (párátlanítani) és a légbefúvókon keresztül nagyon komoly "elektromos" szag jött be. Nagyon megijedtem, rögtön leállítottam az autót. A következő indidáskor már nem volt büdös... Nem tudtam mi történhetett, de nem foglalkoztam vele. Most hogy bejött a jó idő próbáltam volna hűteni, de nem indul be a kompresszor Sad(  Gáz van az autóban, mindkét oldalon 6-6 bár. Mi mehetett tönkre, merre keressem a hibát?
Esetleg Szolnok vagy környékén van olyan aki meg gyógyítaná?
Előre is köszönöm a segítséget! wave

Szia!

HA a kompresszor elindulna és rendesen működne akkor magas nyomású (vastag cső) oldalon ~15bar, alacsony nyomású oldalon (vékony cső) ~2bar-nak kellene lennie a nyomásnak!
Ha nem indul be a kompresszor, és amperszag volt, akkor szerintem a kompresszor ment tönkre.
A következőt tedd:
Vidd el klímáshoz aki lefejti a hűtőközeget. Ha szerencséd van és ért az elektromossághoz, akkor rá tud mérni a kocsira, hogy biztosan a kompresszor rossz-e?
Ha ő nem ért ehhez akkor utána vidd el autóvillamosságishoz, hogy tegye rendbe a kompresszort, vagy cserélje ki.
Aztán vissza klímáshoz, hogy töltse fel és hajrá.
Fontos hogy ha leveszik a kompresszort, tehát megbontják a klímarendszert utána rendesen legyen nyomás próbázva, és vákuumolva feltöltés előtt!
A nyomáspróba azért fontos, hogy kiderüljön a rendszer esetleges tömítetlensége, a vákuumolás pedig eltávolít minden idegen gázt, gőzt, és nedvességet a rendszerből, melyek kárt okozhatnak! Az a hely ahol csak simán fel akarják tölteni az nem a Te műhelyed, inkább hagyd ott és menj máshova.

Mivel itthonról nem érem el a céges rendszert nem tudok ajánlani műhelyt, de ha gondolod holnap reggel bentről adok egy-két címet, aztán meglátod...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Oldalak: 1 ... 528 529 530 531 532 533 534 [535] 536 537 538 539 540 541 542 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.