Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:10:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 542 543 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191225 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #26750 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 11:52:10 »

Üdv!

Van egy elm 327 wifi-s obd2-m. Laptop + forscan teszteltem a gem-et és kidobott 1 pár hibakódot: B1319, B1327, B1335, B1571. Azt tudom hogy az ajtókkal van valami de hogy tudnám orvosolni mi javasoltok?

Van a forscanban olyan teszt hogy alapjárat egyenletesség ellenőrzése na erre 25%-ig felmegy és ezt írja ki
IAC kinyitása...
Az IAC nem válaszol a parancsokra
A teszt megszakad. Kérem, vegye fel a kapcsolatot a fejlesztőkkel

+
Járó motorral végzett On Demand Self-Test: itt minden renben de kezdéskor olyan csörrenés hallatszik a (hallásra a szívósorból) hogy csak na. Lehetséges?

Halli a tesztet hogy végezted ? minden ajtót ki kel nyitni ,és a motorháztetőt is
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #26751 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 12:11:10 »

Sziasztok.  Valaki tudna nekem olyan oldalt mondani vagy videót ahol lehet látni olvasni hogy a generátort hogy kell kiszedni a kocsiból, szeretném a szabadonfutó dolgot megcsinalni. Könnyű kiszedni a generátort? 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26752 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 16:21:52 »

Sziasztok.  Valaki tudna nekem olyan oldalt mondani vagy videót ahol lehet látni olvasni hogy a generátort hogy kell kiszedni a kocsiból, szeretném a szabadonfutó dolgot megcsinalni. Könnyű kiszedni a generátort? 

Ha van aknád, nem nagyon bonyi. Ha nincs, akkor szenvedősebb. Smiley Nem baj, ha ketten vagytok hozzá.

Lekapod az alsó motorvédőt (ha van). Leveszed a generátorról a műanyag légterelőt, lekötöd a kábelt róla, és leszeded az elektromos csatlakozót. Le kell lazítani a szíjat. Ehhez vagy célszerszám van felülről benyúlva, vagy alulról egy 1/2-es kulccsal felnyúlva az arra szolgáló helyre meg tudod lazítani a szíjfeszítőt. Utána alulról el lehet érni a generátor két alsó csavarját. A harmadikat felülről, ha leveszed a toronymerevítőt és félrehajtod az útból a GO-szűrőt (lekötni nem kell). Utána kis térérzék kell hozzá, de felfelé, a GO-szűrő helyén ki lehet hajtogatni. Visszafelé ugyanez visszafelé. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26753 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 16:24:48 »

Sziasztok.  Valaki tudna nekem olyan oldalt mondani vagy videót ahol lehet látni olvasni hogy a generátort hogy kell kiszedni a kocsiból, szeretném a szabadonfutó dolgot megcsinalni. Könnyű kiszedni a generátort?  

ha van aknád, alulról. Ha nincs, akkor felülről tudod kivenni. A generátort 3db csavar fogja. Ha felülről állsz neki, akkor toronymerevítő és gázolajszűrő le, gocsövek félre.
Kell egy ilyen szerszám: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
amit a traverzba beleakasztva(nem a felső alumíniumházba, hanem az alsóba) szépen magadfelé meghúzva leakasztod a hosszbordásszíjat. A generátornál 1db anya van fent, 2db csavar alul. Elektromos csatit lecsatolod, pozitív kábel anyáját letekered, és egyféleképpen tudod csak kiforgatni a torony mellett a generátort.
Röviden ennyi.

Képek:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg987036#msg987036
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #26754 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 17:47:05 »

ha van aknád, alulról. Ha nincs, akkor felülről tudod kivenni. A generátort 3db csavar fogja. Ha felülről állsz neki, akkor toronymerevítő és gázolajszűrő le, gocsövek félre.
Kell egy ilyen szerszám: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
amit a traverzba beleakasztva(nem a felső alumíniumházba, hanem az alsóba) szépen magadfelé meghúzva leakasztod a hosszbordásszíjat. A generátornál 1db anya van fent, 2db csavar alul. Elektromos csatit lecsatolod, pozitív kábel anyáját letekered, és egyféleképpen tudod csak kiforgatni a torony mellett a generátort.
Röviden ennyi.

Képek:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg987036#msg987036

Szia akna van. Alulról akkor könnyebb úgy veszem ki. Válaszod köszönöm
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #26755 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 17:53:51 »

Sziasztok. Másik amit elfelejtettem megirni!!!!

Tudjátok mondtam hogy a központi zár rossz,  néha működik, néha nem.  Erre írtatok sokan hogy csereljem a motort, vagy a vezérlőt.  Meg hogy nem lehet javítani a motort, mert van benne nem tudom mi hogy nem lehet cserélni!!!!

Ha valakit érdekel tudok olyan embert aki javít központi zárat. Nekem a mikrokapcsolot cserélte.  4000 Ft volt a javítás!!! Ha valakit érdekel írjon
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.26 vasárnap, 19:38:44 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26756 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 18:11:47 »

Szia engem érdekelne kérlek írj püt
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26757 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 19:30:27 »

ha van aknád, alulról. Ha nincs, akkor felülről tudod kivenni. A generátort 3db csavar fogja. Ha felülről állsz neki, akkor toronymerevítő és gázolajszűrő le, gocsövek félre.
Kell egy ilyen szerszám: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
amit a traverzba beleakasztva(nem a felső alumíniumházba, hanem az alsóba) szépen magadfelé meghúzva leakasztod a hosszbordásszíjat. A generátornál 1db anya van fent, 2db csavar alul. Elektromos csatit lecsatolod, pozitív kábel anyáját letekered, és egyféleképpen tudod csak kiforgatni a torony mellett a generátort.
Röviden ennyi.

Képek:
http://mondeo.hu/index.php?topic=7755.msg987036#msg987036

A kertész utcai szerelők lefelé szedik ki az utcán álló autóból. Annyi az egész, hogy leveszik a jobb első kereket illetve a stab pálcát és kész.
Naplózva
piri
Vendég
« Új hozzászólás #26758 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 12:16:03 »

Sziasztok!

Egy nagyon idegesítő helyzetbe futottam bele.

Más problémából fakadóan az autóból a motort ki kellett venni.
Mikor kb a szerelő egy hónap után mindent megcsinált és visszarakta a motort jött a meglepetés, a műszerfalcsoport nem megy, amivel korábban semmi probléma nem volt.
Próbálkozott ezzel azzal, de semmi siker. Azt mondták neki, hogy kiment benne az IC (?).

Ismertek olyan szakit, aki műszercsoport javítással foglalkozik?
Ha lehet, nem szeretnék bele másikat rakatni, mert sok nyűggel jár kulcsot taníttatni, stb, meg a km. óra állás is más lesz. Meg gondolom a költsége egy bontott műszercsoportnak komolyabb kincs is lehet.

köszönöm a tanácsokat előre is.

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26759 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 12:28:11 »

A kertész utcai szerelők lefelé szedik ki az utcán álló autóból. Annyi az egész, hogy leveszik a jobb első kereket illetve a stab pálcát és kész.


Alulról állnak neki, de felfelé veszik ki a GO-szűrő helyén.

Tőlük tanultam...! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imo
Vendég
« Új hozzászólás #26760 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 12:47:13 »

Sziasztok!2002 tddi mondeomon nehezen kapcsolhato az egyes és a lükverc induláskor utána minden jó mitöl van ez?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26761 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 12:51:39 »

Sziasztok!2002 tddi mondeomon nehezen kapcsolhato az egyes és a lükverc induláskor utána minden jó mitöl van ez?

Egy kérdést egy helyre, utána türelem. Nem mindenki olvassa 3 percenként a fórumot. Ha lesz válasz, akkor így is lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26762 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:07:37 »

No kombo szintre emelkedtek a bajok a vassal  falbav

Írtam, hogy nyitott ajtót jelez a műszerfal, sokan írtátok, hogy a bal oldali ajtó mikrókapcsolója ment szét! Gyanakodtam a motorháztér nyitására is melynél voltak gondok! Sajnos ma reggel csőstül jött a baj, a kulccsal akartam zárni az autót de ahogy 2xer megnyomtam a zárgombot lehúzódik ind a négy ablak csak kulccsal tudom zárni az autót és így nem az igazi! Elvittem villamosságis szakihoz de a motorháztető ajtó nem nyílik  falbav
Mitől jön le a négy ablak azt meg tudja mondani valaki?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26763 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:11:50 »

No kombo szintre emelkedtek a bajok a vassal  falbav

Írtam, hogy nyitott ajtót jelez a műszerfal, sokan írtátok, hogy a bal oldali ajtó mikrókapcsolója ment szét! Gyanakodtam a motorháztér nyitására is melynél voltak gondok! Sajnos ma reggel csőstül jött a baj, a kulccsal akartam zárni az autót de ahogy 2xer megnyomtam a zárgombot lehúzódik ind a négy ablak csak kulccsal tudom zárni az autót és így nem az igazi! Elvittem villamosságis szakihoz de a motorháztető ajtó nem nyílik  falbav
Mitől jön le a négy ablak azt meg tudja mondani valaki?

Komfort nyitás funkció, ha hosszan nyomod a nyitógombot a távon. Szerintem beragadt a gomb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26764 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:16:37 »

Komfort nyitás funkció, ha hosszan nyomod a nyitógombot a távon. Szerintem beragadt a gomb.

AndyA

Nem volt beprogramozva szerinted akkor is? Nos a villamosságis nem tudja, hogy a központi zár vagy a riasztó okozza a problémát, mert nem fér hozzá a motortérhez, ami ugye nem nyílik! Felhívtam sok zárnyitót de egyik sem akar segíteni, mert roncsolást nem végez!
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26765 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:18:08 »

Nem volt beprogramozva szerinted akkor is? Nos a villamosságis nem tudja, hogy a központi zár vagy a riasztó okozza a problémát, mert nem fér hozzá a motortérhez, ami ugye nem nyílik! Felhívtam sok zárnyitót de egyik sem akar segíteni, mert roncsolást nem végez!

A lefelé húzás mindig működik. Csak felfelé nem húzza, ha nincs beprogramozva az ablakok végállása.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26766 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:21:17 »

A lefelé húzás mindig működik. Csak felfelé nem húzza, ha nincs beprogramozva az ablakok végállása.

AndyA

Nagyon bosszantó, hogy néznem kell az autót és senki nem tud segíteni nyitásban de lehet, hogy megcsinálom fixre a motorháztető nyitását worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26767 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:38:17 »

Sziasztok!

Egy nagyon idegesítő helyzetbe futottam bele.

Más problémából fakadóan az autóból a motort ki kellett venni.
Mikor kb a szerelő egy hónap után mindent megcsinált és visszarakta a motort jött a meglepetés, a műszerfalcsoport nem megy, amivel korábban semmi probléma nem volt.
Próbálkozott ezzel azzal, de semmi siker. Azt mondták neki, hogy kiment benne az IC (?).

Ismertek olyan szakit, aki műszercsoport javítással foglalkozik?
Ha lehet, nem szeretnék bele másikat rakatni, mert sok nyűggel jár kulcsot taníttatni, stb, meg a km. óra állás is más lesz. Meg gondolom a költsége egy bontott műszercsoportnak komolyabb kincs is lehet.

köszönöm a tanácsokat előre is.



bontotta 5-6e ft egy óracsoport, szóval nem egy komolyabb kincs. NEm tudom,mi mehetett tönkre benne, de ha komolyabb baja van, biztos nem úszod meg a javíttatást ennyiből. Sebváltóházra visszadugta a csatit? Vagy oda, ahonnan a sebességjelet veszi le. Még nem volt vele dolgom, így nem tudom a Mondinknál honnan kapja a jelet, majd az okosabbak megmondják.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #26768 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:42:40 »

No kombo szintre emelkedtek a bajok a vassal  falbav

Írtam, hogy nyitott ajtót jelez a műszerfal, sokan írtátok, hogy a bal oldali ajtó mikrókapcsolója ment szét! Gyanakodtam a motorháztér nyitására is melynél voltak gondok! Sajnos ma reggel csőstül jött a baj, a kulccsal akartam zárni az autót de ahogy 2xer megnyomtam a zárgombot lehúzódik ind a négy ablak csak kulccsal tudom zárni az autót és így nem az igazi! Elvittem villamosságis szakihoz de a motorháztető ajtó nem nyílik  falbav
Mitől jön le a négy ablak azt meg tudja mondani valaki?

Probáld meg egy frissen másolt kulcs hátha nyitja a géptetőt.Ha kinyilt azonnal vedd ki a zárbetétet!
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
piri
Vendég
« Új hozzászólás #26769 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 14:57:08 »

bontotta 5-6e ft egy óracsoport, szóval nem egy komolyabb kincs. NEm tudom,mi mehetett tönkre benne, de ha komolyabb baja van, biztos nem úszod meg a javíttatást ennyiből. Sebváltóházra visszadugta a csatit? Vagy oda, ahonnan a sebességjelet veszi le. Még nem volt vele dolgom, így nem tudom a Mondinknál honnan kapja a jelet, majd az okosabbak megmondják.

Köszönöm válaszodat,
csekkolom először is akkor a szerelővel, hogy nem e maradt ki ezek bekötése. Ha igen, az nagyon jó hír lenne és a szerelőm megy egy szép nagy sörrel neked. Smiley

Viszont ha nem, akkor a bontott csere ellen szól, hogy a km óra állást nem szeretném molesztálni, valamint a kulcsok tanítását is jobb lenne kihagyni. Még akkor is, ha egyébként ez az olcsóbb megoldás. Persze csak ha van más megoldás, egy szaki, aki szétszedi, megjavítja/cseréli az IC (?)-t, vagy amit kell benne, összeszereli és a kocsi megy tovább az eredetivel. Ha valaki tud ilyen embert ajánlani, jó lenne.

Maga a helyzet egyébként szerintetek, ha tönkrement szerelés közben, ez kinek a hibája / költsége? Számomra egyértelmű, de ebben nem értünk egyet a szerelőmmel...



Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #26770 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 17:49:54 »

sziasztok!
Segítsetek egy picikét.  Wink Nem megy a klímám. szomoru1 A biztosítékokat megnéztem, azok jók. a kompresszor nem indul el. A szíj fut rendesen, a szabadonfutó is forog. Nincsen beállva. Elvileg gáz is van benne.( lenyomtam a töltőszelepet és rendesen tolta a gázt). Mi lehet a probléma? 1242 hibát dob a kijelző. Előre is köszi
 worship worship worship worship worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26771 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 17:54:25 »

sziasztok!
Segítsetek egy picikét.  Wink Nem megy a klímám. szomoru1 A biztosítékokat megnéztem, azok jók. a kompresszor nem indul el. A szíj fut rendesen, a szabadonfutó is forog. Nincsen beállva. Elvileg gáz is van benne.( lenyomtam a töltőszelepet és rendesen tolta a gázt). Mi lehet a probléma? 1242 hibát dob a kijelző. Előre is köszi
 worship worship worship worship worship

Nézd meg a klímadiagnosztikáról szóló cikkben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #26772 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 17:59:57 »

Nézd meg a klímadiagnosztikáról szóló cikkben.

AndyA
És azt hol találom?  integet2
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26773 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 18:08:42 »

Sziasztok!2002 tddi mondeomon nehezen kapcsolhato az egyes és a lükverc induláskor utána minden jó mitöl van ez?

Sajnos még biztosan nem sikerült megtalálni a hiba forrását. Többen a váltó rudazatot zsírozzák kenegetik stb.
Én azt csinálom reggel amikor beülök a vasba: -Izzít beindít
                                                              -ketyegtetek, külső hőmérséklettől függően fél-két perc
                                                              -mielőtt indulok és egyest szúrok, kuplung kinyom és megjáratom a váltót,
                                                                3-4-5-6
                                                              -ezután könnyen veszi az egyest vagy  lükit   Wink
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #26774 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 18:32:45 »

Találtam valami cikket de abban pl nincs írás erről a hibakódról.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26775 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 18:35:08 »

Találtam valami cikket de abban pl nincs írás erről a hibakódról.

Wink wave

B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #26776 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 19:13:35 »

Van itt valaki aki tud segíteni a generátor szabadonfutó dologban. Akit feltudok hívni??
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26777 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 19:31:01 »

Van itt valaki aki tud segíteni a generátor szabadonfutó dologban. Akit feltudok hívni??
keresd Relhist-et.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26778 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 20:03:00 »

Van itt valaki aki tud segíteni a generátor szabadonfutó dologban. Akit feltudok hívni??

Főoldal, Kertész utca, generátoros cég hirdetése.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #26779 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 20:49:28 »

Wink wave

B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit
és ezt hol keressem? Ha jól gondolom akkor ez a külső-belső levegő "lapátocska" ?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #26780 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 21:14:51 »

Sziasztok !
Tudna valaki -részleteiben- segiteni hogy lehetséges a komplett klimavezérlő szettet kicserélni a müszerfalon ?
http://kepkezelo.com/images/l5vimfg0i9ngra6imi3y.jpg
Üdv
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26781 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 21:29:35 »

Sziasztok !
Tudna valaki -részleteiben- segiteni hogy lehetséges a komplett klimavezérlő szettet kicserélni a müszerfalon ?
http://kepkezelo.com/images/l5vimfg0i9ngra6imi3y.jpg
Üdv
Diribdarabra széjjel kell szedni a középkonzolt. A váltótól indulva az óráig. Kb olyan mintha bedobnál egy gránátot a műszerfal alá. hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26782 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 21:37:09 »

Sziasztok !
Tudna valaki -részleteiben- segiteni hogy lehetséges a komplett klimavezérlő szettet kicserélni a müszerfalon ?
http://kepkezelo.com/images/l5vimfg0i9ngra6imi3y.jpg
Üdv

Pont így, ahogyan a képen látod. Smiley

Sok szerelés kell hozzá, az biztos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #26783 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 21:43:17 »

Köszönöm válaszodat,
csekkolom először is akkor a szerelővel, hogy nem e maradt ki ezek bekötése. Ha igen, az nagyon jó hír lenne és a szerelőm megy egy szép nagy sörrel neked. Smiley

Viszont ha nem, akkor a bontott csere ellen szól, hogy a km óra állást nem szeretném molesztálni, valamint a kulcsok tanítását is jobb lenne kihagyni. Még akkor is, ha egyébként ez az olcsóbb megoldás. Persze csak ha van más megoldás, egy szaki, aki szétszedi, megjavítja/cseréli az IC (?)-t, vagy amit kell benne, összeszereli és a kocsi megy tovább az eredetivel. Ha valaki tud ilyen embert ajánlani, jó lenne.

Maga a helyzet egyébként szerintetek, ha tönkrement szerelés közben, ez kinek a hibája / költsége? Számomra egyértelmű, de ebben nem értünk egyet a szerelőmmel...




Ha nem sikerül javítani,nekem van 1 nem fed kompos műszeregység 2006 autóból tdci,ha érdekel irj privátot.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #26784 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 21:46:57 »

Diribdarabra széjjel kell szedni a középkonzolt. A váltótól indulva az óráig. Kb olyan mintha bedobnál egy gránátot a műszerfal alá. hehe

...müködik minden, csak esztétikailag ramaty, lecsorgott az illatositóból egy kis anyag és lemarta a panel
bevonatot itt-ott... rinya Huh?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #26785 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 23:00:29 »

Andy A igazad volt beragadt kapcsoló okozta a 4 ablak lehúzását! Kioperáltam a motortér zárszerkezetét a link szerint:

http://www.talkford.com/community/page/fordwiki/_/mondeo/mondeo-mk3/bonnet-stuck-fix-r33

Jelenleg kulccsal zárom az autót egyenlőre az ablakok nem mentek le, risztó vagy a bal oldali vezérlés a ludas, de majd a villanyos szaki megoldja, én megtettem amit megtudtam innen fizetni kell  falbav
Köszönöm a sok hozzászólásokat! Jó itt lenni  mf1
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #26786 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 23:46:16 »

...müködik minden, csak esztétikailag ramaty, lecsorgott az illatositóból egy kis anyag és lemarta a panel
bevonatot itt-ott... rinya Huh?
Jaa. Utálom az ilyen illatosítókat.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26787 Dátum: 2015.04.28 kedd, 09:21:28 »

Köszönöm válaszodat,
csekkolom először is akkor a szerelővel, hogy nem e maradt ki ezek bekötése. Ha igen, az nagyon jó hír lenne és a szerelőm megy egy szép nagy sörrel neked. Smiley

Viszont ha nem, akkor a bontott csere ellen szól, hogy a km óra állást nem szeretném molesztálni, valamint a kulcsok tanítását is jobb lenne kihagyni. Még akkor is, ha egyébként ez az olcsóbb megoldás. Persze csak ha van más megoldás, egy szaki, aki szétszedi, megjavítja/cseréli az IC (?)-t, vagy amit kell benne, összeszereli és a kocsi megy tovább az eredetivel. Ha valaki tud ilyen embert ajánlani, jó lenne.

Maga a helyzet egyébként szerintetek, ha tönkrement szerelés közben, ez kinek a hibája / költsége? Számomra egyértelmű, de ebben nem értünk egyet a szerelőmmel...





remélem ezzel megoldódik majd. Viszont ha óraegységet cserélsz, nem kell hozzá taníttatni a kulcsokat. ezt hol hallottad?
Egyébként a kulcs taníttatása pár mp 1 mesterkulcs és egy tojáskulcs segítségével.
 wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #26788 Dátum: 2015.04.28 kedd, 09:43:23 »

remélem ezzel megoldódik majd. Viszont ha óraegységet cserélsz, nem kell hozzá taníttatni a kulcsokat. ezt hol hallottad?
Egyébként a kulcs taníttatása pár mp 1 mesterkulcs és egy tojáskulcs segítségével.
 wave
Miért kellene tanítani a kulcsot a műszercsoport cserénél ?(szerintem nem)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26789 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:06:59 »

Miért kellene tanítani a kulcsot a műszercsoport cserénél ?(szerintem nem)

Nehezen működnek a távirányító gombjai. Erősen kell nyomni őket és nem is mindig csinálja egyből, amire kérem. Pl. az ablakokat egyszerre leengedni, felhúzni. Elemet cseréltem, semmi javulás. Olyan össze-vissza működik az egész. Nyomom hosszan a nyitógombot, nyílnak az ajtók, de az ablakok nem mennek le.
Bezárom, tökéletes, villannak az indexek, de az ablakok nem mennek fel, hiába nyomom 10 másodpercig. Akkor úja hosszan nyomom, villannak az indexek, felmennek az ablakok. Nem én irányítom sokszor, ez biztos.

Ha veszek egy bicskalulcsot, ezen a téren nem várható javulás, hisz a belső részt kell áttenni. Jól gondolom?

Arra is gondoltam, hogy az autóban lévő vevőegység lehet a ludas.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26790 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:32:37 »

Nehezen működnek a távirányító gombjai. Erősen kell nyomni őket és nem is mindig csinálja egyből, amire kérem. Pl. az ablakokat egyszerre leengedni, felhúzni. Elemet cseréltem, semmi javulás. Olyan össze-vissza működik az egész. Nyomom hosszan a nyitógombot, nyílnak az ajtók, de az ablakok nem mennek le.
Bezárom, tökéletes, villannak az indexek, de az ablakok nem mennek fel, hiába nyomom 10 másodpercig. Akkor úja hosszan nyomom, villannak az indexek, felmennek az ablakok. Nem én irányítom sokszor, ez biztos.

Ha veszek egy bicskalulcsot, ezen a téren nem várható javulás, hisz a belső részt kell áttenni. Jól gondolom?

Arra is gondoltam, hogy az autóban lévő vevőegység lehet a ludas.

Halódnak a kapcsolók az elektronikán. Kontaktspray, talán, de ha nem, akkor vegyél bontósoktól használt kulcs belsőt, és tanítsd fel az autóhoz a régi helyett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26791 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:42:11 »

Miért kellene tanítani a kulcsot a műszercsoport cserénél ?(szerintem nem)

most tőlem kérded? Hisz én is ezt írtam, Bazsi! nyes
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26792 Dátum: 2015.04.28 kedd, 10:58:42 »

Nehezen működnek a távirányító gombjai. Erősen kell nyomni őket és nem is mindig csinálja egyből, amire kérem. Pl. az ablakokat egyszerre leengedni, felhúzni. Elemet cseréltem, semmi javulás. Olyan össze-vissza működik az egész. Nyomom hosszan a nyitógombot, nyílnak az ajtók, de az ablakok nem mennek le.
Bezárom, tökéletes, villannak az indexek, de az ablakok nem mennek fel, hiába nyomom 10 másodpercig. Akkor úja hosszan nyomom, villannak az indexek, felmennek az ablakok. Nem én irányítom sokszor, ez biztos.

Ha veszek egy bicskalulcsot, ezen a téren nem várható javulás, hisz a belső részt kell áttenni. Jól gondolom?

Arra is gondoltam, hogy az autóban lévő vevőegység lehet a ludas.

Vagy az amit AndyA írt vagy veszel bele mikrokapcsolókat és kicseréled. (Kis műszaki érzékkel és forrasztási rutinnal gyorsan megvan.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26793 Dátum: 2015.04.28 kedd, 11:35:39 »

Vagy az amit AndyA írt vagy veszel bele mikrokapcsolókat és kicseréled. (Kis műszaki érzékkel és forrasztási rutinnal gyorsan megvan.)

Hol lehet ebbe való mikrokapcsolókat venni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26794 Dátum: 2015.04.28 kedd, 11:59:05 »

Hol lehet ebbe való mikrokapcsolókat venni?

Pl. lomex.hu

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #26795 Dátum: 2015.04.28 kedd, 12:07:05 »

Hol lehet ebbe való mikrokapcsolókat venni?

http://arwill.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #26796 Dátum: 2015.04.28 kedd, 13:36:24 »

most tőlem kérded? Hisz én is ezt írtam, Bazsi! nyes
"remélem ezzel megoldódik majd. Viszont ha óraegységet cserélsz, nem kell hozzá taníttatni a kulcsokat. ezt hol hallottad?
Egyébként a kulcs taníttatása pár mp 1 mesterkulcs és egy tojáskulcs segítségével."    kicsit félre érthető hehe
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #26797 Dátum: 2015.04.28 kedd, 14:13:49 »

Jelenleg egy Focusom van, elkezdtem pimpelni Smiley

Szereztem bele napellenző világítást egy mk3 mondeoból.
A kérdésem az, hogy a térképolvasós belső világítás melyik vezetékeiről lopjam az áramot? (asszem 3db van)
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #26798 Dátum: 2015.04.28 kedd, 14:53:41 »


Köszi és neked is AndyA.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #26799 Dátum: 2015.04.28 kedd, 16:00:20 »

"remélem ezzel megoldódik majd. Viszont ha óraegységet cserélsz, nem kell hozzá taníttatni a kulcsokat. ezt hol hallottad?
Egyébként a kulcs taníttatása pár mp 1 mesterkulcs és egy tojáskulcs segítségével."    kicsit félre érthető hehe

" Viszont ha óraegységet cserélsz, nem kell hozzá taníttatni a kulcsokat."
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: 1 ... 529 530 531 532 533 534 535 [536] 537 538 539 540 541 542 543 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.