Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 08:35:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 468064 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #800 Dátum: 2017.01.04 szerda, 01:40:20 »

Szia,

Köszi a tapasztalatot, a helyzet az hogy egyellőre ki akarom zárni a futóművet teljesen, ezért elmegyek egy másikhoz is hogy szakértse meg.
Nekem a téli az Hankook a nyári az Bridgestone, és úgy vettem észre hogy mindkettovel húz ugyanarra.
Megvettem az új momo alufelniket, de sajna igy is húz. A gumikat is atvizsgaltattam 2 helyen is de egyenletlen kopast nem lattak rajta (muszerrel).
Halistennek egyaltalan nem raz, csak egyszeruen megyek a vácin és ha elengedem a kormanyt akkor elfordul jobbra kicsit és megy az auto utana eleg gyorsan.
Fordéknál azt mondták hogy 50 méter alatt 10 centit mehet arrebb azalatt nincs ertelme vizsgalodni, csak jelenleg kb 20 meter alatt megy fel metert ami azert eleg sok.

Üdv
Breaker

Nem volt törve az autó?  Roll Eyes

Naplózva

Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #801 Dátum: 2017.01.04 szerda, 12:57:57 »

Nem volt törve az autó?  Roll Eyes



Hat... az majd egyszer kiderul. Mindesestre volt benézve alá szerelovel mikor megvettem, de nem lattunk gányolásra utaló jeleket.
Pluszban lekérdeztem két fizetős "nyomozós" oldalt ahol az europai orszagokbol lekerdezik hogy korozes alatt all e valahol, volt e balesetben stb.. egyiken még képet is talaltam egy német kereskedonel állt valoban az en autom, egy evvel elotte hogy megvettem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.04 szerda, 13:06:12 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2017.02.22 szerda, 00:45:48 »

Fék csere km függő vagy kopás amint érzi hallja az ember? Ajánlott valamit figyelembe venni?
Ősszel nagyon akartam cserélni fékeket mivel rázott a kormány fékezésnél nagy sebességnél már olyan "huppogós" hangja volt a féknek.... csikorogni nem csikorog.
Aztán a kerékcseréknél a fékek állapota nem tűnt kopottnak egyáltalán, a hátsók semmiképp, az elsők talán kicsit, de nem az a szint amit azonnal cserélni kéne,  hozzá teszem már 2 éve jelezte a szerelő hogy cserélni kellene, de a féktárcsák nem tűnnek olyan kopottnak... vagy a szerelő más alapján mondta ezt.

A kormányrázás okára nem tudok rájönni, fékekre tippeltem, mintha téli keréknél kevésbe rázna a kormány. Ezért a fékek maradtak a kormány meg csak van.
Futómű beállítást rendszeresen csináltatok kerékcserekor. Ott néznek gömbcsuklót is ha jól tudom de azok is mindig rendben vannak... Ilyenkor rendben találják az autót, vezetés közben meg mintha egy kicsit a szervó nem úgy mozogna dolgozna, időnként képes ide oda mozogni a kormány ilyen kis miliméteres rezgései vannak, ha jól le tudom írni... Nem volt ilyen szerintem... és bizonyos esetekben olyan mintha darabosan mozogni és rázna is a kormány.

A 2.0 tdci-t vezetve nem érzem ezt, nem tapasztalok ilyen jelenséget, sokkal könnyebb a kormányt tekerni, gördülékenyebb és semmi rázást nem érzek abban. Az 1.8 tdci-nél pedig a fent leírtakat érzem már régóta...
Erre milyen megoldás lehet?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2017.02.22 szerda, 05:23:21 »

Fék csere km függő vagy kopás amint érzi hallja az ember? Ajánlott valamit figyelembe venni?
Ősszel nagyon akartam cserélni fékeket mivel rázott a kormány fékezésnél nagy sebességnél már olyan "huppogós" hangja volt a féknek.... csikorogni nem csikorog.
Aztán a kerékcseréknél a fékek állapota nem tűnt kopottnak egyáltalán, a hátsók semmiképp, az elsők talán kicsit, de nem az a szint amit azonnal cserélni kéne,  hozzá teszem már 2 éve jelezte a szerelő hogy cserélni kellene, de a féktárcsák nem tűnnek olyan kopottnak... vagy a szerelő más alapján mondta ezt.

A kormányrázás okára nem tudok rájönni, fékekre tippeltem, mintha téli keréknél kevésbe rázna a kormány. Ezért a fékek maradtak a kormány meg csak van.
Futómű beállítást rendszeresen csináltatok kerékcserekor. Ott néznek gömbcsuklót is ha jól tudom de azok is mindig rendben vannak... Ilyenkor rendben találják az autót, vezetés közben meg mintha egy kicsit a szervó nem úgy mozogna dolgozna, időnként képes ide oda mozogni a kormány ilyen kis miliméteres rezgései vannak, ha jól le tudom írni... Nem volt ilyen szerintem... és bizonyos esetekben olyan mintha darabosan mozogni és rázna is a kormány.

A 2.0 tdci-t vezetve nem érzem ezt, nem tapasztalok ilyen jelenséget, sokkal könnyebb a kormányt tekerni, gördülékenyebb és semmi rázást nem érzek abban. Az 1.8 tdci-nél pedig a fent leírtakat érzem már régóta...
Erre milyen megoldás lehet?
nekem a hupogás ugyanígy jelentkezett.nagy tempóról fékezve. vizsgálat eredménye: hátsó betét csere. van belőle kb 3mm vissza.
amúgy meg kell mérni a tárcsát.ha xar,csere.nem ajánlott ezen spórolni.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2017.02.22 szerda, 21:33:50 »

Fék csere km függő vagy kopás amint érzi hallja az ember? Ajánlott valamit figyelembe venni?
Ősszel nagyon akartam cserélni fékeket mivel rázott a kormány fékezésnél nagy sebességnél már olyan "huppogós" hangja volt a féknek.... csikorogni nem csikorog.
Aztán a kerékcseréknél a fékek állapota nem tűnt kopottnak egyáltalán, a hátsók semmiképp, az elsők talán kicsit, de nem az a szint amit azonnal cserélni kéne,  hozzá teszem már 2 éve jelezte a szerelő hogy cserélni kellene, de a féktárcsák nem tűnnek olyan kopottnak... vagy a szerelő más alapján mondta ezt.

A kormányrázás okára nem tudok rájönni, fékekre tippeltem, mintha téli keréknél kevésbe rázna a kormány. Ezért a fékek maradtak a kormány meg csak van.
Futómű beállítást rendszeresen csináltatok kerékcserekor. Ott néznek gömbcsuklót is ha jól tudom de azok is mindig rendben vannak... Ilyenkor rendben találják az autót, vezetés közben meg mintha egy kicsit a szervó nem úgy mozogna dolgozna, időnként képes ide oda mozogni a kormány ilyen kis miliméteres rezgései vannak, ha jól le tudom írni... Nem volt ilyen szerintem... és bizonyos esetekben olyan mintha darabosan mozogni és rázna is a kormány.

A 2.0 tdci-t vezetve nem érzem ezt, nem tapasztalok ilyen jelenséget, sokkal könnyebb a kormányt tekerni, gördülékenyebb és semmi rázást nem érzek abban. Az 1.8 tdci-nél pedig a fent leírtakat érzem már régóta...
Erre milyen megoldás lehet?

semmi köze a motorhoz, mert a futómű ugyan az.

Ha a kerék sz@r, akkor azt sebességhez tudod kötni, ha a fékrendszer valamely része sz@r, akkor azt a fékezés műveletéhez. Ha fékezéskor ráz, és a lassulással a rázás frekvenciája változik és a 0km/ó-hoz közeledve akár el is múlik, akkor a féktárcsa vacak (mint általában lenni szokott a gyárinál, bár erre itt vérre menő viták voltak nyes nyes). Szóval a lényeg, hogy cseréld a tárcsát, vagy fel kell szabályozni. Mindenki másra esküszik, ha visszalapozol ebben a topicban, akkor a gyári, texar, brembo, ferrodo, bosch meg még mittudom én mi volt, én az EBC-re esküszöm és nem is veszek semmi más vackot, de ez már másik kérdés.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2017.02.24 péntek, 00:49:25 »

semmi köze a motorhoz, mert a futómű ugyan az.

Ha a kerék sz@r, akkor azt sebességhez tudod kötni, ha a fékrendszer valamely része sz@r, akkor azt a fékezés műveletéhez. Ha fékezéskor ráz, és a lassulással a rázás frekvenciája változik és a 0km/ó-hoz közeledve akár el is múlik, akkor a féktárcsa vacak (mint általában lenni szokott a gyárinál, bár erre itt vérre menő viták voltak nyes nyes). Szóval a lényeg, hogy cseréld a tárcsát, vagy fel kell szabályozni. Mindenki másra esküszik, ha visszalapozol ebben a topicban, akkor a gyári, texar, brembo, ferrodo, bosch meg még mittudom én mi volt, én az EBC-re esküszöm és nem is veszek semmi más vackot, de ez már másik kérdés.

Értem köszönöm. Ősszel majdnem volt fék tárcsa csere, már erősen nézegettem, a szerelőnél is voltam, hogy akkor mennék hozzá, de elmaradt...
Igen a kerékre gondoltam mert felkerült a téli gumi - lemez felni és mintha nem úgy rázna... a nyári gumi az szélesebb és gyári alufelnin vannak azzal rázott jobban.
A sebesség az olyan, hogy valahol 90 km/h-tól kezd a kormány pontos lenni és nem mozog ide-oda vagy ráz vagy jobbra-balra ugrik vagy hogyan írjam.
Elengedem a kormányt és látszik ide oda mozog egyenes úton haladva... ezt olyan 50-60 km/h-nál jól látni. ettől még nem tér ki egyik irányba sem az autó.
És a fékezésnél a nyári gumiknál rázott nagyon, most a télinél a nagy fékezésnél nem ráz.

Alkatrész márka elég széles és bő a választék, eddigi tapasztalatokat emlékek szerelőktől, hogy a texarról lebeszélnek és szarnak mondják, a többit nem húzták le.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2017.02.24 péntek, 09:03:02 »

Kormányműved rendben? (lógás, feszítő csavar a tetején?)

Fékezésnél a féktárcsám rázott. Gyár és alig volt benne talán 1-2 10e km...Gariban kicseréltettem, s az új, lám nem ráz....Állítólag első felszerelés után jól be kell vasalni. Ha kicsit X-Files az 1.8 tdci-d futóműve, vidd ki Zoliékhoz Gödre ( EssMotor). Ők rájönnek mi a gond, de egy a baj, csak gyári alkatrészt tszek be és azt, amit ők hoznak. Szakmailag viszont sztem az egyik legjobbak.


Értem köszönöm. Ősszel majdnem volt fék tárcsa csere, már erősen nézegettem, a szerelőnél is voltam, hogy akkor mennék hozzá, de elmaradt...
Igen a kerékre gondoltam mert felkerült a téli gumi - lemez felni és mintha nem úgy rázna... a nyári gumi az szélesebb és gyári alufelnin vannak azzal rázott jobban.
A sebesség az olyan, hogy valahol 90 km/h-tól kezd a kormány pontos lenni és nem mozog ide-oda vagy ráz vagy jobbra-balra ugrik vagy hogyan írjam.
Elengedem a kormányt és látszik ide oda mozog egyenes úton haladva... ezt olyan 50-60 km/h-nál jól látni. ettől még nem tér ki egyik irányba sem az autó.
És a fékezésnél a nyári gumiknál rázott nagyon, most a télinél a nagy fékezésnél nem ráz.

Alkatrész márka elég széles és bő a választék, eddigi tapasztalatokat emlékek szerelőktől, hogy a texarról lebeszélnek és szarnak mondják, a többit nem húzták le.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2017.02.24 péntek, 21:44:49 »

Kormányműved rendben? (lógás, feszítő csavar a tetején?)

Fékezésnél a féktárcsám rázott. Gyár és alig volt benne talán 1-2 10e km...Gariban kicseréltettem, s az új, lám nem ráz....Állítólag első felszerelés után jól be kell vasalni. Ha kicsit X-Files az 1.8 tdci-d futóműve, vidd ki Zoliékhoz Gödre ( EssMotor). Ők rájönnek mi a gond, de egy a baj, csak gyári alkatrészt tszek be és azt, amit ők hoznak. Szakmailag viszont sztem az egyik legjobbak.



El is vinném Gödre ha nem 260 km-re lenne tőlem, már ma elugrottam volna Cheesy
Amúgy futómű beállításnál szokták nézni a kormány berendezéseit nem? Úgy rémlik, hogy azt is állítják, nézik, rángatják vagy nem annyira alaposan?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2017.02.25 szombat, 17:30:09 »

Sziasztok
Van 2013 1.6 mondeo Kombim elsö féktárcsát+fékpofát szeretnék venni milyet és hol érdemes
köszi
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 10:33:38 »

Olyanhoz kell vinni, aki ismeri a Ford futúművet, annak gyengéit, stb.
Göd Neked tényleg messze van. Ha írod, hol laksz, esetleg lehet, h vaki tud ajánlani egy helyet. Bocs, ha már írtad.. Smiley


El is vinném Gödre ha nem 260 km-re lenne tőlem, már ma elugrottam volna Cheesy
Amúgy futómű beállításnál szokták nézni a kormány berendezéseit nem? Úgy rémlik, hogy azt is állítják, nézik, rángatják vagy nem annyira alaposan?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2017.02.26 vasárnap, 16:14:14 »

Olyanhoz kell vinni, aki ismeri a Ford futúművet, annak gyengéit, stb.
Göd Neked tényleg messze van. Ha írod, hol laksz, esetleg lehet, h vaki tud ajánlani egy helyet. Bocs, ha már írtad.. Smiley



Zalai vagyok, azon belül is inkább Nagykanizsa, oda hordom többnyire az autót ha szerelni kell.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 23:29:17 »

Ahoj,
Ti lecserélitek a fékolajat 2-3 évente? Hány dl kell a teljes rendszerbe?
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2017.03.02 csütörtök, 23:32:20 »

Ahoj,
Ti lecserélitek a fékolajat 2-3 évente? Hány dl kell a teljes rendszerbe?

igen le
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
sonice
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Új hozzászólás #813 Dátum: 2017.03.04 szombat, 22:22:29 »

Udv.

Féktárcsa es fekbetet teren mit javasoltok ami csikorgas mentes paros lehet? Smiley koszi
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #814 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 17:36:59 »

Urak!
Véleményt kérnék az alábbi összeállításra:
Féktárcsa Ferodo vagy Zimmarmann
Fékbetét Remsa vagy Textar.

Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #815 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 17:56:20 »

Urak!
Véleményt kérnék az alábbi összeállításra:
Féktárcsa Ferodo vagy Zimmarmann
Fékbetét Remsa vagy Textar.

Köszönöm!

Én is a majdani ferodo textar kombinációban gondolkodom.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #816 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 18:07:22 »

Én is a majdani ferodo textar kombinációban gondolkodom.
Brembo szett!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 23:50:12 »

Urak!
Véleményt kérnék az alábbi összeállításra:
Féktárcsa Ferodo vagy Zimmarmann
Fékbetét Remsa vagy Textar.

Köszönöm!

ebc tárcsa és betét
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2017.03.05 vasárnap, 23:59:43 »

Urak!
Véleményt kérnék az alábbi összeállításra:
Féktárcsa Ferodo vagy Zimmarmann
Fékbetét Remsa vagy Textar.

Köszönöm!
tárcsából a textar, bosch, ami nálunk bevált, betétből remsa-t szoktam tenni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #819 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 00:01:27 »

akkor hogy megcsavarjam a dolgokat Cheesy
brembo tárcsa, textar betét
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 00:03:18 »

akkor hogy megcsavarjam a dolgokat Cheesy
brembo tárcsa, textar betét
lehető legrosszabb összeállítás

brembo tárcsa puha, a textar betét meg kemény, így nagyon kopik és könnyen vetemedik a tárcsa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 09:41:01 »

Pedig nagyon sokan használják (használták?) és a Brembo a Ferodo mellett az egyik márka, amely pld. BMW-nél még megvehető (nem vetemednek el). Jurid, Ate, Textar, Zimmerman mind elvéreztek. (De ez saját tapasztalat, s -  ahogy mondják - "nem reprezentatív felmérés".

Az, hogy a Textar betétek kemények lettek és a Brembo minősége romlott, erről hallottam, de én nem tudom, mert már nem használom őket. Egy időben teljesen jók voltak, BMWhez én ezt a párosítást használtam, most Ferodo tárcsákat használok az off autón. Hallomásból tudtam azt is, hogy ez a Brembo nem az a Brembo minőség, amelyet sportautóknál használnak (persze miért is lenne az).

Blau4-en gariban kellett ugye egy gyári tárcsát cserélnem elől, még a Laci által vásárolt ment garanciális időben tönkre. Aztán hátra vettem Bosch szettet (ez meg el volt kopva), irtó jól fog, de valamiért első szerelésnél visított, meg minden baja volt. Szétszedtem, a nyergeket bezsíroztam, a betétet felcsiszoltam a nyergeket jó helyre tettem vissza és most jó. Vélelmezem, hogy első szerelésnél nem jól tették be a betétet vagy mittomén...A lényeg, h most jó. Smiley


lehető legrosszabb összeállítás

brembo tárcsa puha, a textar betét meg kemény, így nagyon kopik és könnyen vetemedik a tárcsa
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 10:30:38 »

Pedig nagyon sokan használják (használták?) és a Brembo a Ferodo mellett az egyik márka, amely pld. BMW-nél még megvehető (nem vetemednek el). Jurid, Ate, Textar, Zimmerman mind elvéreztek. (De ez saját tapasztalat, s -  ahogy mondják - "nem reprezentatív felmérés".

Az, hogy a Textar betétek kemények lettek és a Brembo minősége romlott, erről hallottam, de én nem tudom, mert már nem használom őket. Egy időben teljesen jók voltak, BMWhez én ezt a párosítást használtam, most Ferodo tárcsákat használok az off autón. Hallomásból tudtam azt is, hogy ez a Brembo nem az a Brembo minőség, amelyet sportautóknál használnak (persze miért is lenne az).

Blau4-en gariban kellett ugye egy gyári tárcsát cserélnem elől, még a Laci által vásárolt ment garanciális időben tönkre. Aztán hátra vettem Bosch szettet (ez meg el volt kopva), irtó jól fog, de valamiért első szerelésnél visított, meg minden baja volt. Szétszedtem, a nyergeket bezsíroztam, a betétet felcsiszoltam a nyergeket jó helyre tettem vissza és most jó. Vélelmezem, hogy első szerelésnél nem jól tették be a betétet vagy mittomén...A lényeg, h most jó. Smiley


brembo 4dugó rendszertől felfele használható és jó, mezei féktárcsát és betétet nem vennék tőlük

ate, trw ha pénz nem számít. bosch, textar ha számít. tárcsából nálam kb így működik a dolog vigyor3
betétből minden kocsin remsa van, egyikkel sincs gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:05:34 »

És a dolgot még az is bonyolítja (pld. betétek esetében, tudom, te Tárcsát írtál), hogy a TRW, Ferodo esetében is ugyanaz a méretű betét többféle minőségben kapható. Lehet, hogy tárcsák esetében is van többféle, brembo és ferodo esetében nem volt, de nem is volt velük gondom. BMW-nél pont most fogok majd tárcsát cserélni én is, mert a Zimmermann elhajlott (hátsó, nem hűtött).  Remsa betétet még nem vettem, mivel írtad, legközelebb lehet, hogy ez lesz. Az nem spanyol? Mert ami spanyol (Vito, MK5), nem mindig a legjobb Smiley


brembo 4dugó rendszertől felfele használható és jó, mezei féktárcsát és betétet nem vennék tőlük

ate, trw ha pénz nem számít. bosch, textar ha számít. tárcsából nálam kb így működik a dolog vigyor3
betétből minden kocsin remsa van, egyikkel sincs gond
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #824 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:18:21 »

És a dolgot még az is bonyolítja (pld. betétek esetében, tudom, te Tárcsát írtál), hogy a TRW, Ferodo esetében is ugyanaz a méretű betét többféle minőségben kapható. Lehet, hogy tárcsák esetében is van többféle, brembo és ferodo esetében nem volt, de nem is volt velük gondom. BMW-nél pont most fogok majd tárcsát cserélni én is, mert a Zimmermann elhajlott (hátsó, nem hűtött).  Remsa betétet még nem vettem, mivel írtad, legközelebb lehet, hogy ez lesz. Az nem spanyol? Mert ami spanyol (Vito, MK5), nem mindig a legjobb Smiley



Ugyanazon gyártó betétje több minőségben?  wow1
Linkelj példát légyszi'...


Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:35:52 »

Pld. Ferodo esetében ( SL, Premier).

http://www.fekmester.hu/ferodo_sl/

Konkrétan ( méretbeli különbségek és kopásvisszajelző/anélkül miatt van ebből ennyi, de láthatod az SL-t és a Premiert is):

https://alkatreszek.hu/autotipus/vw_alkatreszek/polo/polo_9n_2001_10_2012_01/16300/fek_mechanika/fekbetet/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1?per_page=1

Ugyanazon gyártó betétje több minőségben?  wow1
Linkelj példát légyszi'...



Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:37:19 »

Most látom, hogy törzstag lettem, gondolom az 500 Hsz...

 worship



Pld. Ferodo esetében ( SL, Premier).

http://www.fekmester.hu/ferodo_sl/

Konkrétan ( méretbeli különbségek és kopásvisszajelző/anélkül miatt van ebből ennyi, de láthatod az SL-t és a Premiert is):

https://alkatreszek.hu/autotipus/vw_alkatreszek/polo/polo_9n_2001_10_2012_01/16300/fek_mechanika/fekbetet/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1?per_page=1

Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:39:56 »

Ugyanazon gyártó betétje több minőségben?  wow1
Linkelj példát légyszi'...



létező dolgot, több gyártónál is van ilyen. remsa, ate, stb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:40:44 »

És a dolgot még az is bonyolítja (pld. betétek esetében, tudom, te Tárcsát írtál), hogy a TRW, Ferodo esetében is ugyanaz a méretű betét többféle minőségben kapható. Lehet, hogy tárcsák esetében is van többféle, brembo és ferodo esetében nem volt, de nem is volt velük gondom. BMW-nél pont most fogok majd tárcsát cserélni én is, mert a Zimmermann elhajlott (hátsó, nem hűtött).  Remsa betétet még nem vettem, mivel írtad, legközelebb lehet, hogy ez lesz. Az nem spanyol? Mert ami spanyol (Vito, MK5), nem mindig a legjobb Smiley


nem tom milyen gyártmány, a 30d-m is azt kapott most, harap rajta rendesen a fék nyes

előtte a 2.5T-re is az került meg az mk3akra is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:44:46 »

330d vagy 530d?

nem tom milyen gyártmány, a 30d-m is azt kapott most, harap rajta rendesen a fék nyes

előtte a 2.5T-re is az került meg az mk3akra is
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:49:59 »

330d vagy 530d?

e92 30d manual6 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 11:51:54 »

 eljen


e92 30d manual6 vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:24:41 »

e92 30d manual6 vigyor3

 finom finom
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #833 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:28:55 »

Pld. Ferodo esetében ( SL, Premier).

http://www.fekmester.hu/ferodo_sl/

Konkrétan ( méretbeli különbségek és kopásvisszajelző/anélkül miatt van ebből ennyi, de láthatod az SL-t és a Premiert is):

https://alkatreszek.hu/autotipus/vw_alkatreszek/polo/polo_9n_2001_10_2012_01/16300/fek_mechanika/fekbetet/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1?per_page=1


Dani, vazzeg... Mondeó fórumon egy vw plótó linkeljél már légyszi... Legyen egy mk4 mondeó
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 12:48:30 »

Dani, vazzeg... Mondeó fórumon egy vw plótó linkeljél már légyszi... Legyen egy mk4 mondeó
unix katalógusban kikeresel egy mk4et és látni fogod, hogy pl bosch 2 fajta, valeo-ból van 3 fajta, trw-ből 3 fajta, ate-ból 2fajta stb...

ate-ból van sima meg ceramic pl
trw-ből is van sima meg csökkentett porzású
stb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 13:19:31 »

Kolléga Úr, küldöm Smiley

TRW:

https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_turnier_ba7_2007_03/22519/fek_mechanika/fekbetet/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1?manufacturers=Trw&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1

Ferodo:

https://alkatreszek.hu/autotipus/ford_alkatreszek/mondeo/mondeo_iv_turnier_ba7_2007_03/22519/fek_mechanika/fekbetet/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1?manufacturers=Ferodo&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1

Dani, vazzeg... Mondeó fórumon egy vw plótó linkeljél már légyszi... Legyen egy mk4 mondeó
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 13:22:07 »

Ugyanazon gyártó betétje több minőségben?  wow1
Linkelj példát légyszi'...




EBC Red, Yellow, Green, Black és még kitudja milyen színű stuff-ok.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kisimi69
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:43:05 »

tárcsából a textar, bosch, ami nálunk bevált, betétből remsa-t szoktam tenni
Sziasztok
Most cseréltem tárcsa zimmerman felület kezelt betét remsa  igaz még 1000 km mentem majd meg látjuk
Naplózva

2013 Ford Mondeo 1,6 trend tdci
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #838 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 18:51:00 »

lehető legrosszabb összeállítás

brembo tárcsa puha, a textar betét meg kemény, így nagyon kopik és könnyen vetemedik a tárcsa

soha nem vetemedett, csak a gyári.
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 19:38:32 »

soha nem vetemedett, csak a gyári.
papásban nem is fog. megfékezed 200fölöttről egymás után 3x és utána térjünk rá vissza vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #840 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 20:28:25 »

De ha ő papásan vezet, akkor képzeld el a gyári milyen puha, ha papás fékezésektől is vetemedik.  Grin

Érdekes, mert pld. utcai autók esetében (BMWnél) a gyári az über, arra még panaszt nem hallottam. Az ára is persze, s ezért próbálkoznak sokan utángyárottban.


papásban nem is fog. megfékezed 200fölöttről egymás után 3x és utána térjünk rá vissza vigyor3
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2017.03.06 hétfő, 23:04:57 »

EBC Red, Yellow, Green, Black és még kitudja milyen színű stuff-ok.

bizony és jól is teljesítenek. Ha valamelyik járgányban elfogynak, akkor az EBC-k fognak jönni. A mocikban azok vannak, előző járgányokban azok voltak (már amelyikben cserélnem kellett), de jó ideje ezt nem kellett cserélnem.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #842 Dátum: 2017.03.07 kedd, 18:35:42 »

Urak!
Véleményt kérnék az alábbi összeállításra:
Féktárcsa Ferodo vagy Zimmarmann
Fékbetét Remsa vagy Textar.

Köszönöm!

Ferodo tárcsa+Remsa betét lett a befutó. Meglátjuk, hogy muzsikál.

Köszönöm a véleményeket! worship
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #843 Dátum: 2017.03.07 kedd, 20:17:53 »

Hát nekem elol brembo tarcsa/textar betet, hatul textqr tarcsa/textar betet. Nem erzem ,hogy ez olyan xar lenne. Siman birja a nagyobb fekezest is. (Palya temporol is). Szoval en meg vagyok elegedve vele. A masik automon a teljes rendszer ferrodo. Azzal sincs problemam.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2017.03.08 szerda, 17:44:47 »

Ma került be hátra Bosch tárcsa és Textar betét.
Legnagyobb örömömre a tempós fékezésnél tapasztalt kormányrázás megszűnt. Szerencsére nem az elsőkkel volt a gond.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #845 Dátum: 2017.03.08 szerda, 18:38:28 »

Ma került be hátra Bosch tárcsa és Textar betét.
Legnagyobb örömömre a tempós fékezésnél tapasztalt kormányrázás megszűnt. Szerencsére nem az elsőkkel volt a gond.

Nekem is a hátsótól rázott, de nagyon.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #846 Dátum: 2017.03.08 szerda, 18:51:15 »

Nekem is a hátsótól rázott, de nagyon.
Igen, már írtad. Bíztam is benne, hogy nálam is segít, és tényleg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #847 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 19:43:25 »

Azért ez így nem is rossz ár!

Érdemes körbenézni!

http://www.fordpetranyi.hu/alkatresz/alkatresz-shop/?model=ford-s-max&agegroup=2006-2014&motortype=2.0&fueltype=Diesel&category=f-k&subcategory=els-f-kt-rcsa&filter=1

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 20:50:45 »



14293.- a Cromaxba.
https://cromax.hu/fekrendszer/elso_fekrendszer/elso_fektarcsa/elso_fektarcsa_ford_s-max/galaxy_2006-_20405
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #849 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 21:12:18 »


Meg 20.457.- szintén a gyári.  1 nap szállítással.
A 14.293.- raktárfeltöltő rendelés és 10+ nap szállítással, ami azt jelenti.....majd egyszer.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.