Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 08:59:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 468069 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 21:32:18 »

Ma került be hátra Bosch tárcsa és Textar betét.
Legnagyobb örömömre a tempós fékezésnél tapasztalt kormányrázás megszűnt. Szerencsére nem az elsőkkel volt a gond.
Na, azért mégsem múlt el teljesen a rázás.  rinya
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 22:01:35 »

Na, azért mégsem múlt el teljesen a rázás.  rinya
hátsó fék miatt miért rázná a kormányt? Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2017.03.17 péntek, 09:30:27 »

Meg 20.457.- szintén a gyári.  1 nap szállítással.
A 14.293.- raktárfeltöltő rendelés és 10+ nap szállítással, ami azt jelenti.....majd egyszer.



Ma már 15300.- és 2 nap.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #853 Dátum: 2017.03.17 péntek, 09:52:02 »



Ma már 15300.- és 2 nap.  vigyor3

De az drágább. eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2017.03.17 péntek, 10:42:58 »

hátsó fék miatt miért rázná a kormányt? Roll Eyes
Nekem az elsok miatt vibralt kicsit a kormany fekezeskor Sad
A hatso meg eredeti amikor csereltem az elsot utana rogton megszunt  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2017.03.17 péntek, 18:21:56 »

Nekem az elsok miatt vibralt kicsit a kormany fekezeskor Sad
A hatso meg eredeti amikor csereltem az elsot utana rogton megszunt  Wink
az első az természetes, annak van kapcsolata a kormánnyal, de a hátsónak ugye nincs. vagy lehet nekik 4ws a mondeo? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #856 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:11:51 »

Urak létezik olyan hogy hátul mind a két oldalon az alsó munkahenger megadta magát szinte egy időbe?
Bosch tárcsa és Motorcraft betét került fel kíváncsi leszek hogy pár száz km után milyen lesz.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:39:56 »

Urak létezik olyan hogy hátul mind a két oldalon az alsó munkahenger megadta magát szinte egy időbe?
Bosch tárcsa és Motorcraft betét került fel kíváncsi leszek hogy pár száz km után milyen lesz.
Ezt miert gondolod? Nekem meg csak egy oldal ment el egyszer, de sohasem ketto egyszerre  Huh?

A tarcsa es a betet az jo lesz biztosan  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #858 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:43:20 »

Ezt miert gondolod? Nekem meg csak egy oldal ment el egyszer, de sohasem ketto egyszerre  Huh?

A tarcsa es a betet az jo lesz biztosan  eljen

Na ez az ami fura hogy mind a 2 oldalon el ment az alsó munkahenger a baloldali már karcolta a tárcsát a jobb oldali pedig már közel járt a teljes kopáshoz és csak az alsó oldal  belső fele Huh?
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #859 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:49:03 »

Megnéztem az első betétemet kerékcserekor. Legutóbb Ford betét került bele. Az van ráírva, hogy Jurid.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:50:30 »

Na ez az ami fura hogy mind a 2 oldalon el ment az alsó munkahenger a baloldali már karcolta a tárcsát a jobb oldali pedig már közel járt a teljes kopáshoz és csak az alsó oldal  belső fele Huh?
Ezt nem ertem Sad

A betetek akkor is egyenetlenul kopnak, ha nem megfeloen vannak visszateve, karbantartas nelkul. En is igy vettem az enyemet az egyik oldalon szorult a betet es ferden is kopott?! Azota kapott textar beteteket az eredeti tarcsa es azok jol mukodnek es szepen kopnak igaz a kulso betetek sokkal gyorsabban, mint a belsok, de ez ilyen Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #861 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:52:15 »

Ezt nem ertem Sad

A betetek akkor is egyenetlenul kopnak, ha nem megfeloen vannak visszateve, karbantartas nelkul. En is igy vettem az enyemet az egyik oldalon szorult a betet es ferden is kopott?! Azota kapott textar beteteket az eredeti tarcsa es azok jol mukodnek es szepen kopnak igaz a kulso betetek sokkal gyorsabban, mint a belsok, de ez ilyen Sad

Pont fordítva, a belsőknek kellene jobban kopni. Vagyis nálam elöl, hátul is a belsők kopnak jobban
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #862 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:55:21 »

Ezt nem ertem Sad

A betetek akkor is egyenetlenul kopnak, ha nem megfeloen vannak visszateve, karbantartas nelkul. En is igy vettem az enyemet az egyik oldalon szorult a betet es ferden is kopott?! Azota kapott textar beteteket az eredeti tarcsa es azok jol mukodnek es szepen kopnak igaz a kulso betetek sokkal gyorsabban, mint a belsok, de ez ilyen Sad

Igen mind a 2 oldalon szorult a kerék egy kicsit és lehetett látni hogy az alsó munkahenger nem nyomja vissza a betéteket. Lehet hogy az előző tulaj már nem igen akart foglalkozni az autóval Sad
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:57:01 »

Pont fordítva, a belsőknek kellene jobban kopni. Vagyis nálam elöl, hátul is a belsők kopnak jobban
Nekem elol egyenletesen kopnak szvsz, de majd figyelem, hatul meg a kulsok gyorsabban koptak az tuti, mert ellenoriztem oket a teli gumi csere elott es sajna ez volt a helyzet  szomoru1.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 21:57:20 »

Igen mind a 2 oldalon szorult a kerék egy kicsit és lehetett látni hogy az alsó munkahenger nem nyomja vissza a betéteket.

vissza? a munkahenger nem visszanyomja, hanem a tárcsához préseli, csak valószínűleg meg vannak szorulva kissé és a felső könnyebben ereszt vissza. Mikor volt fékolaj cserélve?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #865 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 22:05:28 »

vissza? a munkahenger nem visszanyomja, hanem a tárcsához préseli, csak valószínűleg meg vannak szorulva kissé és a felső könnyebben ereszt vissza. Mikor volt fékolaj cserélve?

Igen igazad van rosszul írtam. Papírok szerint 2016-ban volt teljes olajcsere mielőtt én megvettem minden olajat cseréltek amit lehetett, aztán lehet hogy csak ráírták de mind1 mert most hogy szerelőnél volt minden folyadékot lecseréltettem kivéve a motorolajat mert azt tavaly cseréltettem.
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #866 Dátum: 2017.03.19 vasárnap, 22:37:50 »

Megnéztem az első betétemet kerékcserekor. Legutóbb Ford betét került bele. Az van ráírva, hogy Jurid.
atbaxtak! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 12:40:50 »

Tiszta katasztrófa a mai alkatrész helyzet Mo-on. Fél éves új betét már üt a kormányon fékezéskor... azért lett cserélve, mert a Petrányinál cserélt tárcsa is ütött... csak sz@r alkatrészt árul minden nagyker. És ezt nem én állítom, hanem minden szerelő... ugyanis nincs értelme behozni a jobb minőséget, mert nincs rá kereslet - az ára miatt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #868 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 12:48:36 »

Tiszta katasztrófa a mai alkatrész helyzet Mo-on. Fél éves új betét már üt a kormányon fékezéskor... azért lett cserélve, mert a Petrányinál cserélt tárcsa is ütött... csak sz@r alkatrészt árul minden nagyker. És ezt nem én állítom, hanem minden szerelő... ugyanis nincs értelme behozni a jobb minőséget, mert nincs rá kereslet - az ára miatt.

Nem fékbetét miatt üt (ráz) a kormány.
Nem hinném, hogy minden szerelő állítja. Te beszéltél minddel?
Például én sem állítom....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #869 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 12:54:30 »

Nem fékbetét miatt üt (ráz) a kormány.
Nem hinném, hogy minden szerelő állítja. Te beszéltél minddel?
Például én sem állítom....

Alfnak szoktad állítani!  eplus2

Meg Andynek is.   hehe

Nekem egyébként mondtad, hogy nagyon xarok az alkatrészek minősége manapság
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #870 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 13:05:09 »

Alfnak szoktad állítani!  eplus2

Meg Andynek is.   hehe

Nekem egyébként mondtad, hogy nagyon xarok az alkatrészek minősége manapság

Ja, a legolcsóbbak és többnyire a kereskedő hálózatok "saját márkás" alkatrészei. Ki tudja mit csomagolnak be....
Meg a netes webshopos alkatrészek, rengeteg a kínai hamisítvány.
Mindenki azt veszi, aztán meg panaszkodik.


Aztán meg ott van még az is, hogy más alkatrész a rossz és emiatt is kialakulhat féktárcsa ütés. Természetesen ha nincs kicserélve az okozó, csak az okozat, akkor rövid időn belül újra hiba lesz. Máris lehet szidni AZT az alkatrészt is....
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.26 vasárnap, 13:09:55 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 13:43:20 »

Ha már itt tartunk. Tud valaki ajánlani egy szervizt Dél-Buda környékén, ahol felszabályozzák a tárcsát? Úgy értem, hogy fel-leszerelik, szabályozzák, meg ami kell.
A tárcsa és a betét alig kopott, gyári, nem dobnám ki.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #872 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 13:52:23 »

Ha már itt tartunk. Tud valaki ajánlani egy szervizt Dél-Buda környékén, ahol felszabályozzák a tárcsát? Úgy értem, hogy fel-leszerelik, szabályozzák, meg ami kell.
A tárcsa és a betét alig kopott, gyári, nem dobnám ki.

Én nem vagyok híve. Sőt, szerintem egy betét egy tárcsa. Bár most nekem elöl a második betét koptatja a tárcsát.

Szóvak miért kell szabályozni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 18:55:56 »

Ja, a legolcsóbbak és többnyire a kereskedő hálózatok "saját márkás" alkatrészei. Ki tudja mit csomagolnak be....
Meg a netes webshopos alkatrészek, rengeteg a kínai hamisítvány.
Mindenki azt veszi, aztán meg panaszkodik.


Aztán meg ott van még az is, hogy más alkatrész a rossz és emiatt is kialakulhat féktárcsa ütés. Természetesen ha nincs kicserélve az okozó, csak az okozat, akkor rövid időn belül újra hiba lesz. Máris lehet szidni AZT az alkatrészt is....

Nem a legolcsóbbat vettük. Kicseréltük - megszűnt a kormányon fékezéskor a rázás. Tehát az okot szüntettük meg.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 21:24:33 »

Én nem vagyok híve. Sőt, szerintem egy betét egy tárcsa. Bár most nekem elöl a második betét koptatja a tárcsát.

Szóvak miért kell szabályozni?
Mert ráz egy kicsit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #875 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 21:29:14 »

Nem a legolcsóbbat vettük. Kicseréltük - megszűnt a kormányon fékezéskor a rázás. Tehát az okot szüntettük meg.
A rázás okát igen, de a tárcsa deformálódásának az okát tudod?
Akár szimplán elfékezés, hirtelen lehűlés (eső, tócsa) ...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #876 Dátum: 2017.03.26 vasárnap, 21:30:52 »

Mert ráz egy kicsit.

Valóban tud a hátulja is és halk morgó hangot is ad.
Kedden megy fel emiatt -is- új gyári hátsó szett MK4-re.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 21:16:00 »

Első hátsó fék tárcsa és betétek cseréje előtt állok.
Az alkatrész kínálat árvilága hatalmas széles skálán mozog.
Ford szakszervizben kértem ár ajánlatot ott minden a gyáriról szólt 26-28 ezer forintos darab árakról.
Más úton más szerelő illetve saját utána járás alapján az alábbi pár márka árait néztem.
Előre Brembo tárcsa 17.200 Ft. és 16.400 Ft-os beszerzési ár /db. Attól függ kiszerzi be...
Előre másik márka Roadhause tárcsa 13.000 Ft és 11.400 Ft-os beszerzési ár /db. Attól függ kiszerzi be...
Előre Brembo betét 17.600 Ft / garnitúra vagy 14.300 Ft. /garnitúra, ez megint attól függ ki és honnan rendeli.

Hátsó Brembo tárcsa 15.000 ft/db.  Roadhause 11.000 ft/db vagy akár 7700. ft/db beszerzés függő ki honnan...
Hátsó Brembo betét 15.000 ft/ garnitúra.  Textar betét 10.000 ft / garnitúra.

Építő jellegű véleményeket várok, hogy mi a jó választás. Esetleg melyik márka tuti rossz kerülendő, melyik az amelyik tuti bejön, amelyikről jó vélemények tapasztalatok vannak. A gyári gondolom eleve jó, de azon túl melyik márka az ami tuti lehet?

Elfelejtettem az 1.8-hoz kell ez most.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.27 hétfő, 21:17:56 írta Habell » Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 21:29:37 »

Első hátsó fék tárcsa és betétek cseréje előtt állok....
Elfelejtettem az 1.8-hoz kell ez most.

Tök 1xü a megoldás: ajánlatkérés cromax, nagyautó stb... a járatos itteni kereskedőktől.
Kérjél ajánlatot gyárira és nem gyárira is.
Ha rám hallgatsz: brembo szett, más persze mást mond. Kb. két hónapja egy hétig köpiztük itt egymást... Olvass vissza kicsit!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 21:53:11 »

Tök 1xü a megoldás: ajánlatkérés cromax, nagyautó stb... a járatos itteni kereskedőktől.
Kérjél ajánlatot gyárira és nem gyárira is.
Ha rám hallgatsz: brembo szett, más persze mást mond. Kb. két hónapja egy hétig köpiztük itt egymást... Olvass vissza kicsit!

Igen. olvasgattam nagy csaták pro kontrák vannak mindig a témában.
Cromaxon szoktam alkatrészt nézni, nekem eddig az a meglátásom hogy a legdrágábbak...
Én vidéki szinten maradok, itt erre fele, Lángautó, Bárdi, Unix amik futnak, persze  a saját netes rendelés sem áll távol tőlem...
Gyárira a ford szervizből kértem, nem olcsó de biztos ennek ennyi az ára, természetesen arra vállalnak garanciát meg mindent, és raktáron van nekik... Azt mondták ha gondolom megvehetem máshol is amit csak akarok, ők azt is felteszik... kb. 20ezer a munkadíj.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 22:55:05 »

Első hátsó fék tárcsa és betétek cseréje előtt állok.
Az alkatrész kínálat árvilága hatalmas széles skálán mozog.
Ford szakszervizben kértem ár ajánlatot ott minden a gyáriról szólt 26-28 ezer forintos darab árakról.
Más úton más szerelő illetve saját utána járás alapján az alábbi pár márka árait néztem.
Előre Brembo tárcsa 17.200 Ft. és 16.400 Ft-os beszerzési ár /db. Attól függ kiszerzi be...
Előre másik márka Roadhause tárcsa 13.000 Ft és 11.400 Ft-os beszerzési ár /db. Attól függ kiszerzi be...
Előre Brembo betét 17.600 Ft / garnitúra vagy 14.300 Ft. /garnitúra, ez megint attól függ ki és honnan rendeli.

Hátsó Brembo tárcsa 15.000 ft/db.  Roadhause 11.000 ft/db vagy akár 7700. ft/db beszerzés függő ki honnan...
Hátsó Brembo betét 15.000 ft/ garnitúra.  Textar betét 10.000 ft / garnitúra.

Építő jellegű véleményeket várok, hogy mi a jó választás. Esetleg melyik márka tuti rossz kerülendő, melyik az amelyik tuti bejön, amelyikről jó vélemények tapasztalatok vannak. A gyári gondolom eleve jó, de azon túl melyik márka az ami tuti lehet?

Elfelejtettem az 1.8-hoz kell ez most.


Ha olcsó és jó tárcsát akarsz, akkor Budai Fékcenter.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2017.03.27 hétfő, 23:26:16 »

Első hátsó fék tárcsa és betétek cseréje előtt állok.
Az alkatrész kínálat árvilága hatalmas széles skálán mozog.
Ford szakszervizben kértem ár ajánlatot ott minden a gyáriról szólt 26-28 ezer forintos darab árakról.
Más úton más szerelő illetve saját utána járás alapján az alábbi pár márka árait néztem.
Előre Brembo tárcsa 17.200 Ft. és 16.400 Ft-os beszerzési ár /db. Attól függ kiszerzi be...
Előre másik márka Roadhause tárcsa 13.000 Ft és 11.400 Ft-os beszerzési ár /db. Attól függ kiszerzi be...
Előre Brembo betét 17.600 Ft / garnitúra vagy 14.300 Ft. /garnitúra, ez megint attól függ ki és honnan rendeli.

Hátsó Brembo tárcsa 15.000 ft/db.  Roadhause 11.000 ft/db vagy akár 7700. ft/db beszerzés függő ki honnan...
Hátsó Brembo betét 15.000 ft/ garnitúra.  Textar betét 10.000 ft / garnitúra.

Építő jellegű véleményeket várok, hogy mi a jó választás. Esetleg melyik márka tuti rossz kerülendő, melyik az amelyik tuti bejön, amelyikről jó vélemények tapasztalatok vannak. A gyári gondolom eleve jó, de azon túl melyik márka az ami tuti lehet?

Elfelejtettem az 1.8-hoz kell ez most.

én a brembot nem eröltetném
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #882 Dátum: 2017.03.28 kedd, 00:52:30 »

én a brembot nem eröltetném

nem eröltetni kell, hanem hasznalni rendesen   beka3
Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2017.03.28 kedd, 01:38:21 »

nem eröltetni kell, hanem hasznalni rendesen   beka3
na pont arra alkalmatlan nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2017.03.28 kedd, 11:50:47 »

Nekem fogalmam sincs a dolgokról, első fék cserém lesz, korábbi autóknál nem jutottam el fék cseréig sosem.
A Brembo-t sem ismerem, csak laikusan úgy gondolnám hogy jó márka... vagy még sem?
Pár szerelő évekkel ezelőtt a Textart húzta le, hogy rossz... de mintha arról meg most fordítva lenne már a vélemény.
A Roadhausról nem is hallottam de arra is kaptam ajánlatot.

Közben vissza olvasgattam, látom a tárcsa és a betét márkák elég vegyesen vannak párosítva. Nekem a ford szervizben magyarázták el, hogy ez nem célszerű a márkákat így keverni. A tárcsa és a betét legyen egy márka egy tengelyen, különböző márkák párosításában nagyobb a hiba lehetőség hogy nem tökéletesen passzolnak... Bennem fel sem merült, hogy egy adott márkájú tárcsához teljesen másik márkájú betétet vegyék.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.28 kedd, 12:17:02 írta Habell » Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2017.04.01 szombat, 15:04:59 »

Sziasztok!

Kérdésem az volna, hogy pontosan mennyi fékolaj kell a kocsiba? Illetve ugyanez a hidraulikánál, a kormányműben? Cserélném, de se keveset, se sokat nem akarok venni? Köszi előre is!  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #886 Dátum: 2017.04.01 szombat, 19:55:57 »

Sziasztok!

Kérdésem az volna, hogy pontosan mennyi fékolaj kell a kocsiba? Illetve ugyanez a hidraulikánál, a kormányműben? Cserélném, de se keveset, se sokat nem akarok venni? Köszi előre is!  wave
nincs ilyen adat.
fékolajból 1litert vegyél,hogy teljesen sikerüljön kicserléni.A kuplungot rendesen járasd ki,mert sok mocsok van a kinyomóban.Utána csendben lesz mint az új.
A kormányszervóba is 1liter elég a cserére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2017.04.01 szombat, 20:21:48 »

nincs ilyen adat.
fékolajból 1litert vegyél,hogy teljesen sikerüljön kicserléni.A kuplungot rendesen járasd ki,mert sok mocsok van a kinyomóban.Utána csendben lesz mint az új.
A kormányszervóba is 1liter elég a cserére.

A kuplungot igyekszem jól kijáratni az autómatámban.  nyes
De köszönöm az infókat!  worship Viszont azt nem tudom, hogy a kormányszervóban lévő olaj pontosan milyen tipusu? A féknél a dot-4 az megvan.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
optikal
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



« Új hozzászólás #888 Dátum: 2017.04.01 szombat, 20:52:20 »

A kuplungot igyekszem jól kijáratni az autómatámban.  nyes
De köszönöm az infókat!  worship Viszont azt nem tudom, hogy a kormányszervóban lévő olaj pontosan milyen tipusu? A féknél a dot-4 az megvan.


A szervóolaj engem is érdekelne,https://cromax.hu/olajfolyadek/olaj/szervoolaj/szervo-_es_automata_valtoolaj_ford_zold_1l_40780 Ez jó bele?
Naplózva

2009 2.0TDCI 140LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #889 Dátum: 2017.04.01 szombat, 22:32:07 »

A kuplungot igyekszem jól kijáratni az autómatámban.  nyes
De köszönöm az infókat!  worship Viszont azt nem tudom, hogy a kormányszervóban lévő olaj pontosan milyen tipusu? A féknél a dot-4 az megvan.

nem olvastam az alírásodat...és el is felejtettem... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 17:52:00 »

Most estem át a hátsó fékbetét cserén. Km óra szerint 155ekm van a kocsiban, de szerintem kicsit visszatekert (Hamburgból behozott). A csavarok még festettek voltak, ergo nem valószínű, hogy voltak már cserélve. Kinek milyen tapasztalata van a hátsó betétekkel kapcsolatban? Mennyit szoktak kb bírni? Ezek után mi az ami meghibásodás tekintetében következhet? Kettőstömegű + kuplungozás / magasnyomású / részecskeszűrő / turbó? Ezek mennyit szoktak bírni? Tudom személy és stílusfüggő, de nagyjából be lehet határolni?
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:12:10 »

Most estem át a hátsó fékbetét cserén. Km óra szerint 155ekm van a kocsiban, de szerintem kicsit visszatekert (Hamburgból behozott). A csavarok még festettek voltak, ergo nem valószínű, hogy voltak már cserélve. Kinek milyen tapasztalata van a hátsó betétekkel kapcsolatban? Mennyit szoktak kb bírni? Ezek után mi az ami meghibásodás tekintetében következhet? Kettőstömegű + kuplungozás / magasnyomású / részecskeszűrő / turbó? Ezek mennyit szoktak bírni? Tudom személy és stílusfüggő, de nagyjából be lehet határolni?
nem lehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #892 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:24:39 »

Most estem át a hátsó fékbetét cserén. Km óra szerint 155ekm van a kocsiban, de szerintem kicsit visszatekert (Hamburgból behozott). A csavarok még festettek voltak, ergo nem valószínű, hogy voltak már cserélve. Kinek milyen tapasztalata van a hátsó betétekkel kapcsolatban? Mennyit szoktak kb bírni? Ezek után mi az ami meghibásodás tekintetében következhet? Kettőstömegű + kuplungozás / magasnyomású / részecskeszűrő / turbó? Ezek mennyit szoktak bírni? Tudom személy és stílusfüggő, de nagyjából be lehet határolni?

155e km alatt nem voltak még cserélve a fékbetétek?
Ez most ugye csak viccből írtad, mert te sem hiszed el.  hehe
Hol volt a festés a csavarokon?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:26:41 »

155e km alatt nem voltak még cserélve a fékbetétek?
Ez most ugye csak viccből írtad, mert te sem hiszed el.  hehe
Hol volt a festés a csavarokon?
reméljük nem a menetrögzítőre gondolt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #894 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:28:35 »

reméljük nem a menetrögzítőre gondolt vigyor3

Főleg, hogy az MK4 legalább annyira eszi a hátsó betéteket, mint az elsőket....ha nem jobban. Az ESP miatt meg főleg, ha valaki forszírozza a kanyarokat.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 18:51:04 »

155e km alatt nem voltak még cserélve a fékbetétek?
Ez most ugye csak viccből írtad, mert te sem hiszed el.  hehe
Hol volt a festés a csavarokon?
Bocs, hülyén fogalmaztam... Féknyereg csavarok még festettek, azokat nem kell levenni betét cserekor, csak ha a tárcsát is cseréled kerékaggyal elméletileg. Nem vagyok autoszerelő szaki...sorry a rossz megfogalmazásért.  szomoru1
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 19:19:50 »

Bocs, hülyén fogalmaztam... Féknyereg csavarok még festettek, azokat nem kell levenni betét cserekor, csak ha a tárcsát is cseréled kerékaggyal elméletileg. Nem vagyok autoszerelő szaki...sorry a rossz megfogalmazásért.  szomoru1
155ekm-t nem megy el egy tárcsa. főleg ha még tekertek is rajta
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
KLaci78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 19:46:17 »

155ekm-t nem megy el egy tárcsa. főleg ha még tekertek is rajta
112ezerrel vettem anno 2,5 éve (akkor 2,5 éves volt a kocsi). Ment a vezérlés, olaj, első féktárcsa + betét, összes szűrőcsere. A hátsót most kellett cserélnem. Nekem a szerelő ennyit mondott. Mint mondtam nem vagyok szerelő, ha vmi furcsa kocsin, akkor átnézetem (nem szervízbe, mert ott már vágtak át....).
Éves 60ekm-el számolva - 2,5év alatt beletehettek kb 150-170ezret, így számításaim szerint 60ezerrel lehet visszatekerve az óra. Így kb 210ezernél járok - tudom ezt senki sem tudja megmondani, csak feltételezés. Az eredeti kérdésem az volt, hogy mi jöhet még ezután?
Amúgy volt egy Lagunám, amelyet 80%ban pályán használtam és a hátsó tárcsák 180ezret bírtak......
Naplózva

FORD MONDEO Turnier 2.0 TDCi Titanium Kombi 2012
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2017.04.03 hétfő, 20:14:32 »

Az eredeti kérdésem az volt, hogy mi jöhet még ezután?
bármi. sajnos egyikünk sem hitelesített jós így nem tudjuk előre megmondani, hogy mi lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2017.04.07 péntek, 15:19:56 »

Meg történt nálam az első hátsó fék tárcsa és betét csere.
244.000 km. Létezik, hogy a gyári volt még fent??  Shocked Shocked
Amúgy az első betétek csontra el voltak kopva azon már nem volt felület. A tárcsák nem voltak "vállasak" annyira de a felülete nem volt sima már...
A hátsónál a tárcsák nagyon "vállasak" voltak, a betétek még bírták volna...
A szerelő tippelte, hogy ez még gyári lehet, iszonyat rozsda volt minden már, azon semmilyen feliratot nem találtunk. Valamilyen csavaroknál volt ilyen rögzítő gyűrű szerű valami, amire azt mondta a szerelő, hogy ilyet féktárcsa cserénél nem használ senki, maximum a gyárban amikor össze szerelik...
Én sem vagyok szaki egyáltalán...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.