Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:07:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 514773 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #250 Dátum: 2014.05.28 szerda, 11:36:11 »


Ha megállítod az autót és újra elindítva elalszik, akkor  kommunikációs hiba volt a vezérlők között.
Ez lehet egy gyors indítás (gyújtás után egyből) vagy egy pillanatra lecsökkent tápfeszültség.....stb.
Nekem is volt már ilyen a III-asnál.
Amíg elalszik a következő indításnál, addig ne aggódj!

Ha gondolod azért kiolvasom vagy megolvasom és ha kell rá is olvasok egyszer, ha felém jársz!  Cool    (előre egyeztetve....)



Köszi, de most szombaton megyek a Janiékhoz. A lényeg, hogy addig, főleg az autópályán nem fog az autó kihullani alólam, ugye?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #251 Dátum: 2014.05.28 szerda, 11:37:07 »

Köszi, de most szombaton megyek a Janiékhoz. A lényeg, hogy addig, főleg az autópályán nem fog az autó kihullani alólam, ugye?

Biztos, hogy nem!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #252 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:30:32 »

Ja értem, dolgozni csak a bolt ajtajából lehet menni. Bocs...  nyes

Janival szívesen találkozom.  vigyor3

Mármint piros szíves ruhában találkoznál vele? Mert az szíves találkozás!  eplus2

Rajtad vagy rajta legyen piros szíves ruha? Esetleg mindkettőtökön.....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:40:00 »

Mármint piros szíves ruhában találkoznál vele? Mert az szíves találkozás!  eplus2

Rajtad vagy rajta legyen piros szíves ruha? Esetleg mindkettőtökön.....  hehe

Mindkettőtökön vagy mindkettő tökön?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #254 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:41:12 »

Mindkettőtökön vagy mindkettő tökön?

Tibcsi szereti a tököt, így is, úgy is. Bekapva is.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #255 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:42:42 »

Mindkettőtökön vagy mindkettő tökön?

Én egybe írtam, de ahogy neked jobban tetszik!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:21:24 »

Sziasztok,

Irtatok sokan, hogy gyorsabban kopik a negyes mondik hatso fekbetetje es sokszor a kulso oldal jobban el van kopva, mint a belso.
Hat nekem is az egyik oldalon a kulso szinte teljesen elkopott mig a belso eleg jo volt plusz es az oldal jobban is melegedett. Boszantott is rendesen, hiszen a
kezifek rendben volt, feknyereg szepen uszott a csapokon csak a kulso oldali betet volt iszonyatosan berohadva a rezgescsillapito lemezeken. Valszeg amikor fekezes utan a dugattyu visszaallt alap helyzetbe a belso oldali betetet huzta magaval (osszegyogyultak) a kulso oldalit pedig odahuzta teljesen a tarcsahoz ami erintkezett allandoan es ido elotti elhasznalodashoz vezetett. Csereltem textar betetekre es utana ellenorizgettem a dolgokat, de ugy nez ki, hogy egyforman, de kicsit tulsagosan is melegedtek a tarcsak. Nem is fekeztem a teszt miatt csak gurultam szinte es melegek voltak.
Na most kiszedtem a beteteket es megneztem a kulonbozo gyartok mereteit. Betet magassaga 95 es 95,4mm kozott szort. A textar nekem 95,4 volt leszedtem 94,9mm-re es szelessegen is reszeltem egy kicsit, most sztm konnyen mozog a lemezeken, de termeszetesen messze nem lotyog. Igy szereltem vissza es jelentem ma mar csak langyos volt  a tarcsa egy jo fel oras autozas utan.
Lehet, hogy volt mar, de en javaslom aki hatso betetet cserel az addig reszelgesse amig viszonylag konnyen mozog a rezgescsillapito lemezeken ertelem szeruen, ha szorul akkor kopni fog ido elott es valszeg a kulso oldali betet lesz az aldozat.
Udv,BB
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.28 szerda, 21:25:39 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #257 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:38:43 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.
Ma amikor elindultam az autóval, az ESP ikonja világított. Ez ugye azt jelenti, hogy ki van kapcsolva. De én nem kapcsoltam ki és az ESP OFF gomb sem világított. Mentem így kb. 1 km-t (a boltig). Amikor újra elindultam az autóval (vagyis az autó újra be lett indítva), akkor már nem világított az ikon. Biztonság kedvéért így leteszteltem, hogy az ikon tényleg akkor világít, ha az OFF gombot benyomom és a gomb is világít.
Van ötletetek, hogy mit szeretett volna az autó közölni velem? Smiley

Köszi, szép napot!

Anita

maybe sw glitch
Majd ránézünk. Wink
(emlékeim szerint a PATS is jelez vissza vmit ezen a lámpicskun keresztül, többiek?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:17:24 »

maybe sw glitch
Majd ránézünk. Wink
(emlékeim szerint a PATS is jelez vissza vmit ezen a lámpicskun keresztül, többiek?)

Így visszagondolva, nagy valószínűsége annak van, amit a Tibi mondott. Annyira siettem a 400 méterre lévő boltba 2.2tdci-vel, hogy gyújtás után rögtön indítottam is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #259 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:21:32 »

gyújtás után rögtön indítottam is.


Gyújtás után általában mindenki indítani szokott, vagy én pl. elszívom a cigit.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #260 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:23:32 »


Gyújtás után általában mindenki indítani szokott, vagy én pl. elszívom a cigit.  vigyor3
addig tart az üzlet? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #261 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:26:03 »

addig tart az üzlet? eplus2

Nem üzletelek!  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:41:18 »

Nem üzletelek!  beka3

Te a tdci miatt biztos csak a 300 km-re lévő boltba jársz Smiley
Naplózva
szanita
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:41:55 »

Te a tdci miatt biztos csak a 300 km-re lévő boltba jársz Smiley

Egyébként ez nem gáz, hogy a topic szét van offolva?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #264 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:42:56 »

Te a tdci miatt biztos csak a 300 km-re lévő boltba jársz Smiley

Nem, arra ott van az 1.4 Focus, de normális bolt is 5-10 km-en belül van, a nem normális meg gyalog elérhető.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #265 Dátum: 2014.05.29 csütörtök, 10:43:21 »

Egyébként ez nem gáz, hogy a topic szét van offolva?

Ez még nem is durva.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #266 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:01:56 »

Itt vannak az autó hibakódjai:
- kuplungpedál kapcsoló,
- SASM modul.

Érdekes, hogy ha törlöm, s tesztelem a modulokat újra, akkor visszaírja a 2. hibát mindig, s az ESP lámpa világít is.

===DTC U0126:00-8A===
Code: U0126 - Lost Communication With SASM

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

Diagnostic Trouble Code details

There are DTCs for other modules.

Check All Other Modules On The Data Bus For Function And DTCs

Possible causes are:

CAN communication fault

Internal fault in the SASM.

Perform these checks

Check the SASM CAN communication connections.

Check the SASM power supply connections.

Check the SASM for DTCs.

Check the SASM fuses.

Check the wiring for the SASM.

Check the electrical connections for the SASM.

Additional Information

DO NOT replace  the ABS module based on this DTC alone.

Do not replace the ABS module based on this DTC alone, unless a fault or physical damage is found.

The ABS, EBD, TCS and ESP lamps are illuminated.

There will be an ESP malfunction warning displayed on the driver information text panel.

===END DTC U0126:00-8A===

===DTC C1A41:21-2F===
Code: C1A41 - Clutch Pedal Sensor Circuit

Additional Fault Symptom:
 - Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module===END DTC C1A41:21-2F===

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #267 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:08:24 »

Ez az u0126 kód nagy ritkán nekem is szokott lenni, leginkább akkor, mikor elmconfiggal turkálok benne. Vagy ha lefuttatotm a forscanes teszteket.

De ha törlöm nem jön vissza.

Akksisarut le kellene venni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #268 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:11:44 »

Ez az u0126 kód nagy ritkán nekem is szokott lenni, leginkább akkor, mikor elmconfiggal turkálok benne. Vagy ha lefuttatotm a forscanes teszteket.

De ha törlöm nem jön vissza.

Akksisarut le kellene venni.

S-Maxnál?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #269 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:13:28 »

S-Maxnál?

Igen.

Ezt a kuplungpedál kapcsolót nem lehet megtisztítani?

Egyébként ez tipikusan olyan hibakód, amit a női sofőrök produkálnak.  nyes

Egyszerre nyomnak jó hosszan minden pedált.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #270 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:14:28 »

Itt vannak az autó hibakódjai:
- kuplungpedál kapcsoló,
- SASM modul.

Érdekes, hogy ha törlöm, s tesztelem a modulokat újra, akkor visszaírja a 2. hibát mindig, s az ESP lámpa világít is.

===DTC U0126:00-8A===
Code: U0126 - Lost Communication With SASM

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

Diagnostic Trouble Code details

There are DTCs for other modules.

Check All Other Modules On The Data Bus For Function And DTCs

Possible causes are:

CAN communication fault

Internal fault in the SASM.

Perform these checks

Check the SASM CAN communication connections.

Check the SASM power supply connections.

Check the SASM for DTCs.

Check the SASM fuses.

Check the wiring for the SASM.

Check the electrical connections for the SASM.

Additional Information

DO NOT replace  the ABS module based on this DTC alone.

Do not replace the ABS module based on this DTC alone, unless a fault or physical damage is found.

The ABS, EBD, TCS and ESP lamps are illuminated.

There will be an ESP malfunction warning displayed on the driver information text panel.

===END DTC U0126:00-8A===

===DTC C1A41:21-2F===
Code: C1A41 - Clutch Pedal Sensor Circuit

Additional Fault Symptom:
 - Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module===END DTC C1A41:21-2F===



Írtam neked a Clutch switch-et, de ellenőrizve pedig működik.
Valamint írtam az átmeneti kommunikációs hibát is, ami miatt kapcsolhatta akkor a lámpát.....és az okait is.

Én nem foglalkoznék még a dologgal, mert igazából nincs is mivel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #271 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:15:11 »

Itt vannak az autó hibakódjai:
- kuplungpedál kapcsoló,
- SASM modul.

Érdekes, hogy ha törlöm, s tesztelem a modulokat újra, akkor visszaírja a 2. hibát mindig, s az ESP lámpa világít is.

===DTC U0126:00-8A===
Code: U0126 - Lost Communication With SASM

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC

Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module

Diagnostic Trouble Code details

There are DTCs for other modules.

Check All Other Modules On The Data Bus For Function And DTCs

Possible causes are:

CAN communication fault

Internal fault in the SASM.

Perform these checks

Check the SASM CAN communication connections.

Check the SASM power supply connections.

Check the SASM for DTCs.

Check the SASM fuses.

Check the wiring for the SASM.

Check the electrical connections for the SASM.

Additional Information

DO NOT replace  the ABS module based on this DTC alone.

Do not replace the ABS module based on this DTC alone, unless a fault or physical damage is found.

The ABS, EBD, TCS and ESP lamps are illuminated.

There will be an ESP malfunction warning displayed on the driver information text panel.

===END DTC U0126:00-8A===

===DTC C1A41:21-2F===
Code: C1A41 - Clutch Pedal Sensor Circuit

Additional Fault Symptom:
 - Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module===END DTC C1A41:21-2F===


ha törlöd,majd teszt nélkül újraolvasod a hibakódokat,akkor minden oké,ugye?szerintem ez csak kommunikációs hiba a forscanben.írj a fejlesztőknek-küld el nekik a log file-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #272 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:19:32 »

Írtam neked a Clutch switch-et, de ellenőrizve pedig működik.
Valamint írtam az átmeneti kommunikációs hibát is, ami miatt kapcsolhatta akkor a lámpát.....és az okait is.

Én nem foglalkoznék még a dologgal, mert igazából nincs is mivel.

Tudom, emlékszem. Wink
Csak gondoltam miután itt rágcsálták, idekopizom a hibakódokat.
Annyit javasoltam Atáéknak, hogy ezt a kuplungpedál kapcsolót cseréljék ki, aztán várjunk.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #273 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:20:19 »

ha törlöd,majd teszt nélkül újraolvasod a hibakódokat,akkor minden oké,ugye?szerintem ez csak kommunikációs hiba a forscanben.írj a fejlesztőknek-küld el nekik a log file-t.

Igen.
Ír a thököm.
 vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #274 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:21:52 »

Tudom, emlékszem. Wink
Csak gondoltam miután itt rágcsálták, idekopizom a hibakódokat.
Annyit javasoltam Atáéknak, hogy ezt a kuplungpedál kapcsolót cseréljék ki, aztán várjunk.

Felesleges kicserélni!

Szerintem kellene mindkét modulra egy sw frissítés!

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #275 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:22:40 »

Írtam neked a Clutch switch-et, de ellenőrizve pedig működik.
Valamint írtam az átmeneti kommunikációs hibát is, ami miatt kapcsolhatta akkor a lámpát.....és az okait is.

Én nem foglalkoznék még a dologgal, mert igazából nincs is mivel.

Ja, és fhasza lett a JE ajtó. Sztem jobb, mint a gyári ajtók (enyémen is!)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #276 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:23:10 »

Igen.
Ír a thököm.
 vigyor3

Van nekem egy csíkos gatyám, benne hordom a ceruzám.... Dada daada bl bla...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #277 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:23:13 »

Felesleges kicserélni!

Szerintem kellene mindkét modulra egy sw frissítés!



Nincs az az isten.  nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #278 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:24:04 »

Ja, és fhasza lett a JE ajtó. Sztem jobb, mint a gyári ajtók (enyémen is!)


Felszerelted a te autódra is?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #279 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:26:40 »

Egy dolgot szögezzünk le!

U-s hibakód nem hibakód!

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #280 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:30:31 »

Egy dolgot szögezzünk le!

U-s hibakód nem hibakód!

 vigyor3

De.
Csak tudni kell szelektálni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #281 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:31:33 »

Ja, és fhasza lett a JE ajtó. Sztem jobb, mint a gyári ajtók (enyémen is!)


A gyáriak biztosan nincsenek így kitapétázva belülről!  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #282 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:35:03 »

Egy dolgot szögezzünk le!

U-s hibakód nem hibakód!

 vigyor3

Ja. Annyi, hogy: "Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC"
Engem kifejezetten zavarna, ha úgy közlekednék, hogy menet közben világít az ESP lámpa.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #283 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:36:05 »

Ja. Annyi, hogy: "Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC"
Engem kifejezetten zavarna, ha úgy közlekednék, hogy menet közben világít az ESP lámpa.

És égett is a lámpa? Mert szerintem ezt csak fosszken írja szerintem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #284 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:43:18 »

Ja. Annyi, hogy: "Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC"
Engem kifejezetten zavarna, ha úgy közlekednék, hogy menet közben világít az ESP lámpa.

Amikor fennállt, akkor fel is kapcsolta a MIL lámpát. A következő indításnál már nem állt fenn, nem kapcsolta fel.
Nyilván ez a meghatározás arra vonatkozik, mikor aktív a hiba.



Nekem is csinált ilyet a III-as valamikor tavaly. Indultunk és világítva maradt az ABS és ESP.....mivel oviba indultunk, nem foglalkoztam vele.....mentünk.
Ott leállítottam és újraindítás után nem világított már. Ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.01 vasárnap, 21:45:15 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #285 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:45:32 »

És égett is a lámpa? Mert szerintem ezt csak fosszken írja szerintem.

Bazi nagy mákunk volt, mert nem égett, csak világított...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #286 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:46:39 »

Amikor fennállt, akkor fel is kapcsolta a MIL lámpát. A következő indításnál már nem állt fenn, nem kapcsolta fel.
Nyilván ez a meghatározás arra vonatkozik, mikor aktív a hiba.



Nekem is csinált ilyet a III-as valamikor tavaly. Indultunk és világítva maradt az ABS és ESP.....mivel oviba indultunk, nem foglalkoztam vele.....mentünk.
Ott leállítottam és újraindítás után nem világított már. Ennyi.

Ja, Atáéknak dobta a múltkor vmire.
Most meg a SASM modul teszt után dobja a hibát éa kapcsol lámpát.
Hibakód törlés után cush van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #287 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:49:08 »

Ja, Atáéknak dobta a múltkor vmire.
Most meg a SASM modul teszt után dobja a hibát éa kapcsol lámpát.
Hibakód törlés után cush van.



Ez viszont valami teszt-el összefüggő hibás olvasás lehet. Mivel csak a tesztnél generál hibaüzenetet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #288 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 21:49:25 »

Ja, Atáéknak dobta a múltkor vmire.
Most meg a SASM modul teszt után dobja a hibát éa kapcsol lámpát.
Hibakód törlés után cush van.


Ezt a forscan okozza! Ezzel ne foglalkozz!!

Ugyanezt csinálja nekem is!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 22:03:49 »

Amikor fennállt, akkor fel is kapcsolta a MIL lámpát. A következő indításnál már nem állt fenn, nem kapcsolta fel.
Nyilván ez a meghatározás arra vonatkozik, mikor aktív a hiba.



Nekem is csinált ilyet a III-as valamikor tavaly. Indultunk és világítva maradt az ABS és ESP.....mivel oviba indultunk, nem foglalkoztam vele.....mentünk.
Ott leállítottam és újraindítás után nem világított már. Ennyi.
Kormányszögjeladót kellene elméletileg kalibrálni. Ne foglalkozzál vele. Nekem is volt ilyen a III-asnak, egy idő után kigyógyult magától belőle. Angol forumon írták hogy volt aki kalibráltatta de annak se lett jobb tőle.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #290 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 22:24:20 »

Kormányszögjeladót kellene elméletileg kalibrálni. Ne foglalkozzál vele. Nekem is volt ilyen a III-asnak, egy idő után kigyógyult magától belőle. Angol forumon írták hogy volt aki kalibráltatta de annak se lett jobb tőle.

Ez kb. 14 hónapja volt.
Megcsinálja a kalibrációt egy rövid út alatt.
Nekem akkor valószínű, hogy szintén nem sikerült valamilyen kommunikáció......talán gyorsan, egyből indítottam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2014.06.01 vasárnap, 22:47:15 »

Ez kb. 14 hónapja volt.
Megcsinálja a kalibrációt egy rövid út alatt.
Nekem akkor valószínű, hogy szintén nem sikerült valamilyen kommunikáció......talán gyorsan, egyből indítottam.
Akkor hosszú út alatt meg elveszíti. Kb. egy éven keresztül csinálta többnyire az M3-as ugyanazon kanyarjában és temponál jött be. Hetente csak akkor jött MIL meg amikor arra jártam (2x-3x)  Utána elmúlt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #292 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 07:25:15 »

Akkor hosszú út alatt meg elveszíti. Kb. egy éven keresztül csinálta többnyire az M3-as ugyanazon kanyarjában és temponál jött be. Hetente csak akkor jött MIL meg amikor arra jártam (2x-3x)  Utána elmúlt.


A tiéd egyedi eset volt, elég valószínű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 08:02:02 »

Itt vannak az autó hibakódjai:
- kuplungpedál kapcsoló,
- SASM modul.

Érdekes, hogy ha törlöm, s tesztelem a modulokat újra, akkor visszaírja a 2. hibát mindig, s az ESP lámpa világít is.

........

===DTC C1A41:21-2F===
Code: C1A41 - Clutch Pedal Sensor Circuit

Additional Fault Symptom:
 - Signal Amplitude Less Than Minimum

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module===END DTC C1A41:21-2F===


Hasonló Clutch Pedal Sensor Circuit hibakódom nekem is van, mióta megvan az autó. Törlés után azonnal visszajön. Akkor is ha közben végig lenyomva tartom a kuplungpedált, akkor is ha felengedve. A kapcsolót kiszedtem, kimértem, hibátlan. Még a helyén is megmértem és 0/12V van rajta attól függően, hogy nyomom-e kuplungpedált.
Szóval nálam ez minden, csak nem a kapcsoló hibája.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #294 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 08:14:53 »

Hasonló Clutch Pedal Sensor Circuit hibakódom nekem is van, mióta megvan az autó. Törlés után azonnal visszajön. Akkor is ha közben végig lenyomva tartom a kuplungpedált, akkor is ha felengedve. A kapcsolót kiszedtem, kimértem, hibátlan. Még a helyén is megmértem és 0/12V van rajta attól függően, hogy nyomom-e kuplungpedált.
Szóval nálam ez minden, csak nem a kapcsoló hibája.

szerintem a forscan bug-ja ez.szólni kéne a fejlesztőknek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #295 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 08:35:58 »

szerintem a forscan bug-ja ez.szólni kéne a fejlesztőknek....

A lehetőség adott számodra is.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #296 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 08:43:43 »

A lehetőség adott számodra is.  hehe
múltkor írva lett nekik,hogy az SCI mondit nem ismeri a progi,és a módosítoot verziót 2 nap után elküldték(miután a log file-t megkapták),amivel már azt is tudta.természetesen a hivatalos oldalukon is megjelent a módosított verzió 2napra rá.
szóval ezt annak kéne intézni,akinek megvan a bugos log file-ja.Én ezt nem tudom megtenni.Érted,hosszúpuska? duhos2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 10:52:13 »

szerintem a forscan bug-ja ez.szólni kéne a fejlesztőknek....
Az IDS is látja, szóval kétlem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #298 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 11:52:42 »

Az IDS is látja, szóval kétlem.
laugh akkopr mégiscsak az autó hibája.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2014.06.02 hétfő, 12:27:30 »

laugh akkopr mégiscsak az autó hibája.... nyes

Én eddig sem mondtam mást. Én Delphi-vel néztem....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.