Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:52:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 592831 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
glutamin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2015.05.24 vasárnap, 11:54:59 »
Időközben elvittem egy futoműbeállításra meg autoztam is vagy 2000km-t és szépen rendbejött a dolog. Majd nyaralas utan megcsereltetem őket újból.
Másik kérdésem is lenne. A mostani gumijaim (Sava Intensa) nem kötött forgásirányúak. Érdemes lenne legközelebb átlósan cserelni vagy inkább csak egyenesen az eslők hátra?
Naplózva
Mondi MK4 1.6 tdci
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2015.05.26 kedd, 13:41:16 »
Idézetet írta: glutamin - 2015.05.24 vasárnap, 11:54:59
Időközben elvittem egy futoműbeállításra meg autoztam is vagy 2000km-t és szépen rendbejött a dolog. Majd nyaralas utan megcsereltetem őket újból.
Másik kérdésem is lenne. A mostani gumijaim (Sava Intensa) nem kötött forgásirányúak. Érdemes lenne legközelebb átlósan cserelni vagy inkább csak egyenesen az eslők hátra?
Átlóban soha (!!!) nem cserélünk, csak azonos oldalon ez elsőket hátra és fordítva. Én ~6000 ezrenként szoktam és szép egyenletesen kopik, nem "beszélget".
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2015.06.17 szerda, 19:18:29 »
Cserélnem kell a féktárcsát elől, de egyben cserélem hátul is , mit ajánlotok melyik márka megbizható és jó?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2015.06.17 szerda, 19:22:50 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.06.17 szerda, 19:18:29
Cserélnem kell a féktárcsát elől, de egyben cserélem hátul is , mit ajánlotok melyik márka megbizható és jó?
Te sem olvasol vissza. 1000x leírtuk már:
Ajánlatkérés: nagyautó, cromax, lőriczi autó, Bárdy+Andy kód.
Nálam fék/féktárcsa esetén a nagyautó vagy cromax szokott nyerni gyári termékkel.
PS: van ám fékes topik is.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2015.06.17 szerda, 19:24:10 »
Idézetet írta: bobafet - 2015.06.17 szerda, 19:18:29
Cserélnem kell a féktárcsát elől, de egyben cserélem hátul is , mit ajánlotok melyik márka megbizható és jó?
Textar-t tudom ajánlani.
A Ferodo-ról sem hallottam rosszakat, meg a gyári tárcsák sem hinném, hogy rosszak lennének. Árban nem tudom, hogy hol állnak.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2015.06.17 szerda, 19:24:51 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.06.17 szerda, 19:22:50
Te sem olvasol vissza. 1000x leírtuk már:
Ajánlatkérés: nagyautó, cromax, lőriczi autó, Bárdy+Andy kód.
Nálam fék/féktárcsa esetén a nagyautó vagy cromax szokott nyerni gyári termékkel.
PS: van ám fékes topik is.
Szigorú vagy....
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bobafet
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Ford Mondeo MK4 Kombi Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2015.06.17 szerda, 19:28:05 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.06.17 szerda, 19:24:51
Szigorú vagy....
sorry olyan ritkán irok, és nem tudtam hogy van fékes topik. bocsi!
de köszönöm a gyors választ!
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 2007 Trend Kombi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2015.06.17 szerda, 19:43:29 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.06.17 szerda, 19:24:51
Szigorú vagy....
Elfogyott a fóti
Ma staropamen van csak, az is dobozos...
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2015.06.17 szerda, 21:18:42 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.06.17 szerda, 19:43:29
Elfogyott a fóti
Ma staropamen van csak, az is dobozos...
Próbáld ki a De Heldert. A Tesco-ban 156Ft/doboz, ha egy tálcával veszel. 5%-os, sztem jó!
u.i.: bocsánat az off-ért
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
auruma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2015.07.13 hétfő, 09:37:06 »
Sziasztok,
Az MK4-es Mondeom eszi az szervóolajat. Úgy tudom, hogy ez egy jellemző betegsége az MK4-eseknek.
Tudtok olyan helyet, ahol gyorsan és jól újítják fel a kormányművet?
Köszönöm!
Üdv:
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2015.08.18 kedd, 19:48:45 »
Szerintetek mi nyüszöghet?
A tünet:
- előre és jobbra haladás közben gáz pedál nyomása nélkül egy nyöszörgő, vasnyikorgó, "csapágyas kerék" hang jön a jobb keréktől
- ha balra tekerem egy kicsit a kormányt nem szól
- ha gyorsítok, nyomom a gázpedált nem szól (vagy max. nagyon halkan és nem hallom)
- ha fékezve lassulok megint nem szól, ha üresben vagy sebességben (motorfékkel) lassulok akkor szól
- bukkanókra nem reagál, nagy sebességnél kanyarodásra sem
Sajnos a hangot nem tudom pontosan körül írni, de olyan mintha vmi vas alkatrész egy másik vas alkatrésszel súrlódna, vagy szorulna.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2015.08.18 kedd, 20:02:27 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.08.18 kedd, 19:48:45
Szerintetek mi nyüszöghet?
A tünet:
- előre és jobbra haladás közben gáz pedál nyomása nélkül egy nyöszörgő, vasnyikorgó, "csapágyas kerék" hang jön a jobb keréktől
- ha balra tekerem egy kicsit a kormányt nem szól
- ha gyorsítok, nyomom a gázpedált nem szól (vagy max. nagyon halkan és nem hallom)
- ha fékezve lassulok megint nem szól, ha üresben vagy sebességben (motorfékkel) lassulok akkor szól
- bukkanókra nem reagál, nagy sebességnél kanyarodásra sem
Sajnos a hangot nem tudom pontosan körül írni, de olyan mintha vmi vas alkatrész egy másik vas alkatrésszel súrlódna, vagy szorulna.
kerékcsapágy
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2015.08.18 kedd, 20:11:05 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.18 kedd, 20:02:27
kerékcsapágy
Azt vhogy letudom ellenőrizni, vagy meglesni szerelő nélkül? Amúgy van időpontom, csak sajnos jövő péntekre, addig meg izgat, h mi lehet.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2015.08.26 szerda, 23:05:18 »
Helló Srácok!
Valaki cserélt már első lengéscsillapítókat mk4-en? Mióta kicseréltük a C-maxban az első gátlókat, billenősnek érzem a Mondeo-t
A C-maxnál nagyon sok volt a javulás, pedig azt hittem, minek azt cserélni...aztán ért meglepetés. Teljesen más az autó viselkedése. Hihetetlen, mennyi múlik rajta...S nem orránszájánfolyós kopogó toronycsapágyas cucc volt benne...
Köszi!!!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2015.08.27 csütörtök, 06:05:41 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.08.18 kedd, 20:11:05
Azt vhogy letudom ellenőrizni, vagy meglesni szerelő nélkül? Amúgy van időpontom, csak sajnos jövő péntekre, addig meg izgat, h mi lehet.
megemeled annál a keréknél,és megpörgeted,megrángatod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2015.08.28 péntek, 14:17:41 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.27 csütörtök, 06:05:41
megemeled annál a keréknél,és megpörgeted,megrángatod.
Köszi, de nem az volt. Megcseréltem az első és hátsó kereket, mindjárt nem is jött hang az első keréktől. Bevittem szervizbe, centírozni kellett, m pár súly vhogy lepotyogott, ill. már a gumi is régi, az is adhatja a hangot. Az idei nyár lett úgyis betervezve neki még, aztán jövőre már új nyári gumik lesznek.
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2015.08.28 péntek, 16:06:46 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2015.08.28 péntek, 14:17:41
Köszi, de nem az volt. Megcseréltem az első és hátsó kereket, mindjárt nem is jött hang az első keréktől. Bevittem szervizbe, centírozni kellett, m pár súly vhogy lepotyogott, ill. már a gumi is régi, az is adhatja a hangot. Az idei nyár lett úgyis betervezve neki még, aztán jövőre már új nyári gumik lesznek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2015.10.07 szerda, 11:11:57 »
sziasztok Srácok,
egy kis tapasztalat. Vettem új gumikat (egy párat), s mivel kíváncsi voltam, mennyire jobb vagy rosszabb, mint a másik (kezelhetőség, kormányzás szempontjából) előre tetettem fel szokásommal ellentétben, s nem hátra. Rázott, mint a veszedelem 80-120ig, mégpedig a kormányt. De előtte is ráztak a Dunlopok, mondom itt valami a futóműben rossz. (Zárójelben írom, hétfőn újítják fel a kormányművem, mert az lóg, kopog is) de azért elmentem vissza a gumishoz, mert a Kumhó (új pár) jobban rázott, mint a Dunlop ( ez is 6 mm-es szóval nem egy kuka). Visszaviszem, jönnek vissza fejvakarva, hogy elnézést, valóban rossz volt a cetrír. Most tényleg nem ráz. De fékezésnél sem. Míg a Dunlop is rázott fékezésnél, a Kumho is, a Kumho felrakása után, s az után, hogy másodjára is ki lett cetrírozva, sem fékezésnél, sem "csak úgy" nem ráz. Tehát, ha a fékezésnél ráz az autó, nem biztos, hogy a fék a rossz. Megnézték 5 század a tárcsa ütése, ettől nem lehet.
Az viszont szinte biztos, hogy ha van lógás a futóműben (szilent, kormánymű, összekötők, stb.), akkor bármilyen kis rezgés ezt felerősítheti, s fékezésnél is ez hatványozottabban jelentkezik.
Az nagyon meglepett ugyanakkor, hogy a Kumhoval sokkal jobban lehet kanyarodni, mint a Dunloppal. Nem dől be. Hogy ez azért van, mert erősebb az oldalfal vagy egyszerűen jobban odatapad, nem tudom. A Michelint azért nem írom, mert egy 3 mm-es Michelint nem hasonlítok egy új vagy 6 mm-es gumiszetthez.
Van jelentősége egyébként szeritetek annak, hogy a gumi nem R16, hanem ZR16? Miért teszik rá ezt a ZR16-ot, ha ma már mindenki a T, V, W-t használja? Egyébként a ZR16-on is rajta van, hogy W-s gumi. Tudom, hogy más "besorolás", de nem felesleges a ZR? Vagy valamiért tényleg többet tud? Régi 5-ös BMW-ket szerelték még ZR15-ös gumikkal, de az 15 éve volt.
Idézetet írta: alf - 2015.08.28 péntek, 16:06:46
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2015.10.07 szerda, 13:57:11 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.10.07 szerda, 11:11:57
sziasztok Srácok,
egy kis tapasztalat. Vettem új gumikat (egy párat), s mivel kíváncsi voltam, mennyire jobb vagy rosszabb, mint a másik (kezelhetőség, kormányzás szempontjából) előre tetettem fel szokásommal ellentétben, s nem hátra. Rázott, mint a veszedelem 80-120ig, mégpedig a kormányt. De előtte is ráztak a Dunlopok, mondom itt valami a futóműben rossz. (Zárójelben írom, hétfőn újítják fel a kormányművem, mert az lóg, kopog is) de azért elmentem vissza a gumishoz, mert a Kumhó (új pár) jobban rázott, mint a Dunlop ( ez is 6 mm-es szóval nem egy kuka). Visszaviszem, jönnek vissza fejvakarva, hogy elnézést, valóban rossz volt a cetrír. Most tényleg nem ráz. De fékezésnél sem. Míg a Dunlop is rázott fékezésnél, a Kumho is, a Kumho felrakása után, s az után, hogy másodjára is ki lett cetrírozva, sem fékezésnél, sem "csak úgy" nem ráz. Tehát, ha a fékezésnél ráz az autó, nem biztos, hogy a fék a rossz. Megnézték 5 század a tárcsa ütése, ettől nem lehet.
Az viszont szinte biztos, hogy ha van lógás a futóműben (szilent, kormánymű, összekötők, stb.), akkor bármilyen kis rezgés ezt felerősítheti, s fékezésnél is ez hatványozottabban jelentkezik.
Az nagyon meglepett ugyanakkor, hogy a Kumhoval sokkal jobban lehet kanyarodni, mint a Dunloppal. Nem dől be. Hogy ez azért van, mert erősebb az oldalfal vagy egyszerűen jobban odatapad, nem tudom. A Michelint azért nem írom, mert egy 3 mm-es Michelint nem hasonlítok egy új vagy 6 mm-es gumiszetthez.
Van jelentősége egyébként szeritetek annak, hogy a gumi nem R16, hanem ZR16? Miért teszik rá ezt a ZR16-ot, ha ma már mindenki a T, V, W-t használja? Egyébként a ZR16-on is rajta van, hogy W-s gumi. Tudom, hogy más "besorolás", de nem felesleges a ZR? Vagy valamiért tényleg többet tud? Régi 5-ös BMW-ket szerelték még ZR15-ös gumikkal, de az 15 éve volt.
Kormánymű lógás-kopogásról már írtam párszor... egy csavar-rugó-műanyag betét a felelős érte, persze ha nem a fogasléc van megkopva (márpedig szerintem nem jellemző), Általában a műanyag betét-rugó szorítása nem megfelelő, ezáltal a foghézag megnő, ergo hangosabb lesz...
Kis ráállítással, vagy rugó cserével orvosolható...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2015.10.07 szerda, 14:07:25 »
Szia. Igen, mi még emaileztünk, nagyon köszi a segítséget! Az állítást próbáltam, sajnos az nem vezetett eredményre. Én magam is húztam a csavaron, de ugyanúgy halkan kopog. A kis rugót ha már cserélik, sajnos úgyis ki kell szedni a kormányművet, azzal nem merek kockáztatni...
Idézetet írta: mondeofan - 2015.10.07 szerda, 13:57:11
Kormánymű lógás-kopogásról már írtam párszor... egy csavar-rugó-műanyag betét a felelős érte, persze ha nem a fogasléc van megkopva (márpedig szerintem nem jellemző), Általában a műanyag betét-rugó szorítása nem megfelelő, ezáltal a foghézag megnő, ergo hangosabb lesz...
Kis ráállítással, vagy rugó cserével orvosolható...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
hetalvo2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2015.11.17 kedd, 07:43:53 »
Tudna valaki nekem abban segiteni, hogy mi a max nyomtavszelesito amit fel tudnek tenni 225/40 r18-as gumi eseten? A felni gyari ford 18-as felni.
Eibach-ra gondoltam ami 10mm-es, de ha befer nagyobb ia akkor olyat keresnek inkabb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2015.11.17 kedd, 08:36:53 »
Idézetet írta: hetalvo2 - 2015.11.17 kedd, 07:43:53
Tudna valaki nekem abban segiteni, hogy mi a max nyomtavszelesito amit fel tudnek tenni 225/40 r18-as gumi eseten? A felni gyari ford 18-as felni.
Eibach-ra gondoltam ami 10mm-es, de ha befer nagyobb ia akkor olyat keresnek inkabb.
miért kell a gyári felnire (gyári gumimérethez) nyomtávszélesítő?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hetalvo2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2015.11.17 kedd, 11:21:13 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.17 kedd, 08:36:53
miért kell a gyári felnire (gyári gumimérethez) nyomtávszélesítő?
csak optika. a kérdés még mindig, mi a max méret, ha valaki csinált ilyet és tudja, sokat segítene...
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2015.11.17 kedd, 13:36:53 »
Idézetet írta: hetalvo2 - 2015.11.17 kedd, 11:21:13
csak optika. a kérdés még mindig, mi a max méret, ha valaki csinált ilyet és tudja, sokat segítene...
Kérdés az van nekünk is... Az eredeti kérdés ennyi információ birtokában csak irreleváns módon válaszolható meg...
- Milyen széles a felni?
- Milyen autó?
- Ha MKIV, mit keres rajta ez a méretű gumi?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2015.11.17 kedd, 13:52:33 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.17 kedd, 13:36:53
Kérdés az van nekünk is... Az eredeti kérdés ennyi információ birtokában csak irreleváns módon válaszolható meg...
- Milyen széles a felni?
- Milyen autó?
- Ha MKIV, mit keres rajta ez a méretű gumi?
emlékeim szerint nekem is 225/40 r18 volt fent (már nem emlékszem pontosan), de gyári felnin és ráadásúl mondeo supported size. Szóval simán fel lehet rakni, bár utána már bántam, hogy nem 235 ment fel rá.
A nyomtáv szélesítőnek optikában jó, mert kirakja szépen a kereket, de meg kell nézni, hogy nem ér-e be valahova. Én nem szeretem annyira a nyomtávszélesítőket, egy billegős autónál még stabilizálhat is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2015.11.17 kedd, 14:03:03 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.17 kedd, 13:52:33
emlékeim szerint nekem is 225/40 r18 volt fent (már nem emlékszem pontosan), de gyári felnin és ráadásúl mondeo supported size. Szóval simán fel lehet rakni, bár utána már bántam, hogy nem 235 ment fel rá.
A nyomtáv szélesítőnek optikában jó, mert kirakja szépen a kereket, de meg kell nézni, hogy nem ér-e be valahova. Én nem szeretem annyira a nyomtávszélesítőket, egy billegős autónál még stabilizálhat is.
azért az mk4 235el már nem a billegős kategória....a szélesítő csak problémákat vet fel.Inkább tennék 245ösöket szélesebb felóval....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2015.11.17 kedd, 14:06:51 »
Idézetet írta: alf - 2015.11.17 kedd, 14:03:03
azért az mk4 235el már nem a billegős kategória....a szélesítő csak problémákat vet fel.Inkább tennék 245ösöket szélesebb felóval....
az még jobb
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2015.11.17 kedd, 17:17:34 »
Idézetet írta: KOTTA - 2015.11.17 kedd, 13:52:33
emlékeim szerint nekem is 225/40 r18 volt fent (már nem emlékszem pontosan), de gyári felnin és ráadásúl mondeo supported size. Szóval simán fel lehet rakni, bár utána már bántam, hogy nem 235 ment fel rá.
A nyomtáv szélesítőnek optikában jó, mert kirakja szépen a kereket, de meg kell nézni, hogy nem ér-e be valahova. Én nem szeretem annyira a nyomtávszélesítőket, egy billegős autónál még stabilizálhat is.
MK4 FL előtt gyáriban: 235/40 R18 8coll széles felnin
MK4 FL után gyáriban: 235/40 R18 vagy 235/45 R18 szintén 8coll széles felnin.
A 225/40 R18 8coll széles felnin szükségmegoldás, ezeket inkább 7,5-esekre (MK3) szerelik. Szerintem te nem használtál szükségmegoldásokat anno sem...
- MK4 ET35-ig szélesíthető, de az összatartást nem tudod hozzáállítani, ergo phos lesz az összetartás és a dőlés is.
- Ezeknél a gumiméreteknél (50K Ft +/db...) anyagi felelőtlenség 15 ezer km alatt megkajáltatni egy szett gummert (Tonyo szubjektív), de ezt mindenki a saját belátására megteheti...
Javaslatom: ET45 - ös felni, 18x8coll felnin, kiváló kompromisszum
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2015.11.17 kedd, 17:26:26 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.17 kedd, 17:17:34
MK4 FL előtt gyáriban: 235/40 R18 8coll széles felnin
MK4 FL után gyáriban: 235/40 R18 vagy 235/45 R18 szintén 8coll széles felnin.
A 225/40 R18 8coll széles felnin szükségmegoldás, ezeket inkább 7,5-esekre (MK3) szerelik. Szerintem te nem használtál szükségmegoldásokat anno sem...
- MK4 ET35-ig szélesíthető, de az összatartást nem tudod hozzáállítani, ergo phos lesz az összetartás és a dőlés is.
- Ezeknél a gumiméreteknél (50K Ft +/db...) anyagi felelőtlenség 15 ezer km alatt megkajáltatni egy szett gummert (Tonyo szubjektív), de ezt mindenki a saját belátására megteheti...
Javaslatom: ET45 - ös felni, 18x8coll felnin, kiváló kompromisszum
lehet 235 volt. nem emlékszem pontosan
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2015.11.17 kedd, 17:36:45 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.17 kedd, 17:17:34
MK4 FL előtt gyáriban: 235/40 R18 8coll széles felnin
MK4 FL után gyáriban: 235/40 R18 vagy 235/45 R18 szintén 8coll széles felnin.
A 225/40 R18 8coll széles felnin szükségmegoldás, ezeket inkább 7,5-esekre (MK3) szerelik. Szerintem te nem használtál szükségmegoldásokat anno sem...
- MK4 ET35-ig szélesíthető, de az összatartást nem tudod hozzáállítani, ergo phos lesz az összetartás és a dőlés is.
- Ezeknél a gumiméreteknél (50K Ft +/db...) anyagi felelőtlenség 15 ezer km alatt megkajáltatni egy szett gummert (Tonyo szubjektív), de ezt mindenki a saját belátására megteheti...
Javaslatom: ET45 - ös felni, 18x8coll felnin, kiváló kompromisszum
A felni ET száma hogy szól bele az összetartás és a kerékdőlés szögébe?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2015.11.18 szerda, 12:03:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.17 kedd, 17:36:45
A felni ET száma hogy szól bele az összetartás és a kerékdőlés szögébe?
Sehogy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2015.11.18 szerda, 12:17:18 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.17 kedd, 17:17:34
MK4 FL előtt gyáriban: 235/40 R18 8coll széles felnin
MK4 FL után gyáriban: 235/40 R18 vagy 235/45 R18 szintén 8coll széles felnin.
A 225/40 R18 8coll széles felnin szükségmegoldás, ezeket inkább 7,5-esekre (MK3) szerelik. Szerintem te nem használtál szükségmegoldásokat anno sem...
- MK4
ET
35-ig szélesíthető, de
az összatartást nem tudod hozzáállítani, ergo phos lesz az összetartás és a dőlés is.
- Ezeknél a gumiméreteknél (50K Ft +/db...) anyagi felelőtlenség 15 ezer km alatt megkajáltatni egy szett gummert (Tonyo szubjektív), de ezt mindenki a saját belátására megteheti...
Javaslatom: ET45 - ös felni, 18x8coll felnin, kiváló kompromisszum
Mivaaaan?
ET-hez összetartást/dőlés állítani?
Alma vs. körte?
Az összetartás és dőlés (+ utánfutás) a kerék/futómű geometriai adatai. Az ET pedig a középsík eltolás, a felni középvonala és a kerékagyra való felfekvési síkja közti távolság mm-ben.
A kerékagy felfekvési síkja állítható a megadott értékek és tűréshatárok valamint lehetőségek szerint. Aztán, hogy mit csavarozol fel erre a síkra, az mindegy. Az úgy fog állni.
Az ésszerűtlen dolgok (túl széles felni, nem odaillő ET méret) eleve nem megengedett felszerelhetőség szempontjából.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 13:01:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.18 szerda, 12:17:18
Mivaaaan?
ET-hez összetartást/dőlés állítani?
Alma vs. körte?
Az összetartás és dőlés (+ utánfutás) a kerék/futómű geometriai adatai. Az ET pedig a középsík eltolás, a felni középvonala és a kerékagyra való felfekvési síkja közti távolság mm-ben.
A kerékagy felfekvési síkja állítható a megadott értékek és tűréshatárok valamint lehetőségek szerint. Aztán, hogy mit csavarozol fel erre a síkra, az mindegy. Az úgy fog állni.
Az ésszerűtlen dolgok (túl széles felni, nem odaillő ET méret) eleve nem megengedett felszerelhetőség szempontjából.
Köszi az elméletet Tibi!
De...
Csak tételezzük föl, hogy istentelenül berúgsz és megrendeled az ET 20-as bronzfelniket az íbéjen és föltapaszTod a kocsidra. Elől és hátul is rendellenes síkban lesz a "helyén" és rendellenesen is fog kopni. Elöl folyamatos radírozás, hátul, főleg terhelésen gigaterpesztés lesz az eredmény. ÉS NEM AZÉRT, MERT BEFOLYÁSOLNÁ A DŐLÉST VAGY AZ ÖSSZEATARTÁST, (ezeket tételezzük föl gyári beállításoknak) HANEM AZÉRT MERT NEM STIMMEL A SÍK. Egy ET -30-as felnid, ha lenne ilyen, hátul kb. 3cm szélességben érintkezne a talajjal. Ne számold ki kérlek, tuti nem ennyi!
Tehát, nem az értékek változnak meg, hanem:
-nem kompatibilis a felni ET száma a gyári beállított értékekkel. (Hangsúlyozom az értékek jók lesznek továbbra is, csak a kocsid lesz használhatlan, folyamatos degeneratív üzem mellett. Ezt próbáltam megértetni SIKERTELENÜL!)
És a végére egyidézet:
"Az ésszerűtlen dolgok (túl széles felni, nem odaillő ET méret) eleve nem megengedett felszerelhetőség szempontjából..."
Végre valamiben egyetértünk!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 13:12:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.17 kedd, 17:36:45
A felni ET száma hogy szól bele az összetartás és a kerékdőlés szögébe?
Sehogy nem szól bele, ezeket az értékeket vegyük fixnek! Szimplán xar helyen lesz a kerék és össze-vissza kopik a drága gummer.
Futóműgeometriai adatok alapján hozzá lehetne állítani az értékeket egy extrém ET-hez tartozó középsíkoz, de az már nem a Mondeok világa.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 15:33:47 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.23 hétfő, 13:12:01
Sehogy nem szól bele, ezeket az értékeket vegyük fixnek! Szimplán xar helyen lesz a kerék és össze-vissza kopik a drága gummer.
Futóműgeometriai adatok alapján hozzá lehetne állítani az értékeket egy extrém ET-hez tartozó középsíkoz, de az már nem a Mondeok világa.
A dőlés hogyan állítod? Mert azért eszi a belső felét, mivel nem ilyen felni való a futóműre.
A lovon meg érdemes menetirányba felülni.
Tehát nem egy szhar valamihez kezdem hozzárontani azt, ami egyébként meg jó. Ha lefújnak egy elemet az autódon és nem teljesen jó a szín, akkor nem a mellette lévő elemeket kell hozzárontani, hanem megfelelő -jó, hozzávaló- színnel kell fényezni. Ami felni nem az autóra való és nincs jóváhagyva, az nem véletlen!
Nem pedig felrakni és utána jajjgatni....
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.23 hétfő, 15:35:42 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 16:10:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.11.23 hétfő, 15:33:47
A dőlés hogyan állítod? Mert azért eszi a belső felét, mivel nem ilyen felni való a futóműre.
A lovon meg érdemes menetirányba felülni.
Tehát nem egy szhar valamihez kezdem hozzárontani azt, ami egyébként meg jó. Ha lefújnak egy elemet az autódon és nem teljesen jó a szín, akkor nem a mellette lévő elemeket kell hozzárontani, hanem megfelelő -jó, hozzávaló- színnel kell fényezni. Ami felni nem az autóra való és nincs jóváhagyva, az nem véletlen!
Nem pedig felrakni és utána jajjgatni....
NEM ÁLLÍTOK DŐLÉST, ezt mondom én is, lehetetlen!!!
Egyről beszélünk, de szeretek argumentálni Veled és most is fontunk egy jónagy ostort a fhingból!
Milyen filmet néztél végül?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2015.11.23 hétfő, 18:30:44 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.23 hétfő, 16:10:37
NEM ÁLLÍTOK DŐLÉST, ezt mondom én is, lehetetlen!!!
Egyről beszélünk, de szeretek argumentálni Veled és most is fontunk egy jónagy ostort a fhingból!
Milyen filmet néztél végül?
Mikor?
Megnéztem az Agent 47-et, mert önkínzó mazochista vagyok .... és feláldoztam magam azok helyett, akik még nem nézték és ezután nem is fogják!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
hetalvo2
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2015.11.27 péntek, 16:02:40 »
Idézetet írta: Tonyo - 2015.11.17 kedd, 17:17:34
MK4 FL előtt gyáriban: 235/40 R18 8coll széles felnin
MK4 FL után gyáriban: 235/40 R18 vagy 235/45 R18 szintén 8coll széles felnin.
A 225/40 R18 8coll széles felnin szükségmegoldás, ezeket inkább 7,5-esekre (MK3) szerelik. Szerintem te nem használtál szükségmegoldásokat anno sem...
- MK4 ET35-ig szélesíthető, de az összatartást nem tudod hozzáállítani, ergo phos lesz az összetartás és a dőlés is.
- Ezeknél a gumiméreteknél (50K Ft +/db...) anyagi felelőtlenség 15 ezer km alatt megkajáltatni egy szett gummert (Tonyo szubjektív), de ezt mindenki a saját belátására megteheti...
Javaslatom: ET45 - ös felni, 18x8coll felnin, kiváló kompromisszum
Akkor hogyha, nekem van egy 7.5collos felnim 52.5-es et-vel.
Akkor kb a max 20mm-es pogacsa lehet?!
A biztos szerintem a 15 .
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2015.11.27 péntek, 16:14:20 »
Idézetet írta: hetalvo2 - 2015.11.27 péntek, 16:02:40
Akkor hogyha, nekem van egy 7.5collos felnim 52.5-es et-vel.
Akkor kb a max 20mm-es pogacsa lehet?!
A biztos szerintem a 15 .
A 20 - as határeset már.
Vegyél szerintem egy 45-ös szettet és ne pogácsázz!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Gyuri83
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2015.12.01 kedd, 13:44:38 »
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy az MK3 lemezfelnije kompatibilis az MK4-gyel?
Nemrég egy MK4-es büszke tulaja lettem, de a gyári 18 as alufelnire nem "szeretnék" téligumit vásárolni, viszont a 16-os lemezfelni+téligumi jó ötletnek tűnik. MK4 hez viszont nem találtam használt 16-os lemezfelnit, csak MK3-hoz, és ezért tettem fel ezt a kérdést!
(Annyira nem értek hozzá még, de igyekszem minél többet informálódni)
A válaszokat előre is köszönöm!
Gyuri
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2015.12.01 kedd, 16:41:04 »
Idézetet írta: Gyuri83 - 2015.12.01 kedd, 13:44:38
Sziasztok,
Az lenne a kérdésem, hogy az MK3 lemezfelnije kompatibilis az MK4-gyel?
Nemrég egy MK4-es büszke tulaja lettem, de a gyári 18 as alufelnire nem "szeretnék" téligumit vásárolni, viszont a 16-os lemezfelni+téligumi jó ötletnek tűnik. MK4 hez viszont nem találtam használt 16-os lemezfelnit, csak MK3-hoz, és ezért tettem fel ezt a kérdést!
(Annyira nem értek hozzá még, de igyekszem minél többet informálódni)
A válaszokat előre is köszönöm!
Gyuri
Hello!
Gratu az autóhoz!
Nyugodtan tedd föl és használd, kompatibilis! +2,5mm difi van az ET számban, de minden más stimm. 6,5coll széles és 63,3mm az "agya".
Gumiméretek viszont mások lehetnek, arra figyelj!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.12.01 kedd, 19:37:37 írta Tonyo
»
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Gyuri83
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2015.12.01 kedd, 17:22:50 »
Na az király akkor!
Köszönöm szépen a választ
Naplózva
Rock 1972
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2015.12.02 szerda, 14:32:41 »
Sziasztok!
2008-as Mondeom van és egy bal első szintszabályzós lengéscsillapítót kellen cserélnem.
Valaki esetleg egy jó beszerzési forrást tud? A gyárira van ajánlat 100-120.000 között
Nagy köszi a segítségért
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2015.12.02 szerda, 14:40:38 »
Idézetet írta: Rock 1972 - 2015.12.02 szerda, 14:32:41
Sziasztok!
2008-as Mondeom van és egy bal első szintszabályzós lengéscsillapítót kellen cserélnem.
Valaki esetleg egy jó beszerzési forrást tud? A gyárira van ajánlat 100-120.000 között
Nagy köszi a segítségért
Mi a baj? Állítható keménységű (ivdc), vagy szintszabályzós?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2015.12.03 csütörtök, 14:26:13 »
Idézetet írta: Igazmondó BT - 2015.12.02 szerda, 14:40:38
Mi a baj? Állítható keménységű (ivdc), vagy szintszabályzós?
Légrugós, vatikáni piacos! (Pápamobil volt...)
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2015.12.22 kedd, 21:11:55 »
Helló Urak!
Első gátló cseréjénél szokták a felső szilentet is cserélni? (Külön van a szilent és a toronycsapágy).
Itt egy kép magáról az alkatrészről és egy robbantott ábra is:
http://ford.sklep.pl/product-pol-16846-mocowanie-amortyzatora-poduszka-gorna-Ford-1761001.html
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2015.12.22 kedd, 21:23:04 »
Itt egy jó videó egyébként:
Kár, hogy nincsenek ilyen szerszámaim
https://www.youtube.com/watch?v=31HetAGE6v0
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2015.12.22 kedd, 21:30:06 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.12.22 kedd, 21:11:55
Helló Urak!
Első gátló cseréjénél szokták a felső szilentet is cserélni? (Külön van a szilent és a toronycsapágy).
Itt egy kép magáról az alkatrészről és egy robbantott ábra is:
http://ford.sklep.pl/product-pol-16846-mocowanie-amortyzatora-poduszka-gorna-Ford-1761001.html
Ezen már ne spórolj, cseréld
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2015.12.22 kedd, 21:48:14 »
Ja, nem spórolás miatt írtam, van kedvezmény...
de sehol nem szerepel az árajánlatban, amit kaptam, a videón sincs, hogy cserélnék. Toronycsapágy, gátló és a felütközésgátló/porvédő evidens, de itt ha jól látom, a szilent része a toronycsapágynak külön van. Azt viszont megtapasztaltam, hogy a gyári cucc sokkal jobb, amit beszereltek, mint a most kapható "gyári". Ezért nem akarom kicserélni azt, ami sokkal tovább bírja, mint az "újabb", de nem feltétlenül jobb. A terhelést meg főleg a toronycsapágy kapja. (Egyébként egy nagy gagyi műanyag cuccnak néz ki az egész...) Utángyártottban néztem a Mapco-t, ez német cucc. Birth-ről nem tudok sokat...Tapasztalat? Vagy gyári?
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.12.22 kedd, 21:30:06
Ezen már ne spórolj, cseréld
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2015.12.28 hétfő, 06:35:00 »
Idézetet írta: danidoki - 2015.12.22 kedd, 21:11:55
Helló Urak!
Első gátló cseréjénél szokták a felső szilentet is cserélni? (Külön van a szilent és a toronycsapágy).
,,,
Mennyi km-nél jársz, h cserélni kell?
Naplózva
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ