Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:06:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 31   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 593773 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #600 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 20:11:11 »

Írtam inkább egy privátot Smiley

Mennyi km-nél jársz, h cserélni kell?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #601 Dátum: 2015.12.28 hétfő, 20:39:08 »

Írtam inkább egy privátot Smiley


Thx, válaszoltam is.  wave
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #602 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 17:20:06 »

Most hogy itt az első hó, felmerült egy kérdés bennem:
Rakott már valaki Mk4 Mondeóra 12mm-es hóláncot 215/55 R16 gumira? A Users manual csak annyit ír, hogy "use small link snow chains", de méretet nem.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #603 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 21:46:59 »

Most hogy itt az első hó, felmerült egy kérdés bennem:
Rakott már valaki Mk4 Mondeóra 12mm-es hóláncot 215/55 R16 gumira? A Users manual csak annyit ír, hogy "use small link snow chains", de méretet nem.
Engem lebeszéltek róla Thule boltban, mondván, hogy túl nagy a katalógus szerint. Belenézve a kerékjáratba, nem tudtam vitázni. Emlékeim szerint 8mm a max.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #604 Dátum: 2016.01.04 hétfő, 23:00:26 »

Engem lebeszéltek róla Thule boltban, mondván, hogy túl nagy a katalógus szerint. Belenézve a kerékjáratba, nem tudtam vitázni. Emlékeim szerint 8mm a max.

Ja, nekem is Thule boltosok mondták, hogy nem szabad, de elvileg mk3-ra sem szabad, csak max 10mm-est, aztán vígan ment a 12mm-essel.
Nálunk a 9mm-esek szakadnak rendesen. Thulé-s ember meg nézett, és mondta, hogy ő még olyat nem hallott, hogy Thule elszakadt volna. Persze kérdés, hogy akkor minek adnak javítószemet...

Mindegy, lesz egy 9mm-es önfeszítős, aztán kíváncsi vagyok, hogy az öt év garancia mennyit ér. Legalább majd nem tudják arra fogni, hogy nem jól húzta meg. Bár még a "nem rendeltetésszerű használat" nevű csodakifejezéssel lehet bepróbálkoznak  vigyor3
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #605 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 20:07:56 »

Sziasztok!

Ma bekerült egy új izomcsoport az első futóműbe, jelesül új gátlókat kapott. Sachs Supertouring lett, ahogy a felütközésgátló szett is, a szilentek MapCo, a toronycsapágy pedig SKF. Az eredmény. A fekvőrendőrhöz érve jelentkező koppanás megszűnt, a bal első gátló szára igencsak lógott. Jobb oldalon a toroncsapágy volt már elgyengülve, az is a fekvőrendőröket nem szerette, mert nagyobb sebességgel ha rámentem roppant egyet.

Ami a csillapítást érinti.
Kisebb úthibákat jobban elnyeli, első érzetre olyan, hogy puhább, finomabb az egész eleje az autónak, ugyanakkor a kanyarba beérve sokkal jobban tartja az autót. Ami még furább, hogy úthibákra érve sokkal halkabb lett az autó. Nemcsak az a jellegzetes kattanás szűnt meg kátyúknál, fekvőrendőrnél, hanem mintha elnyelné valami jobban az úthibákat. A MapCo lehet, hogy gyári beszállító, mert ahogy az SKF toronycsapágyon, úgy a toronyszilenten is van köszörülés (felirat eltávolítás). Tehát aki gátlót fog cserélni, az nyugodt lehet, a fenti alaktrészek jók. (Ami meglepetés volt, hogy a Sachs dobozban első körben egy JP gátló volt, s nem is Fordé...Néztek is a srácok, hogy ez mi....).

Visszatérve a témára, a Sachs-sal szemben a Monroe Reflex (ami a C-max-ba került), az olyan, mint egy pók. Minden kis elemével tapad az úthoz, sokkal kevésbé komfortos, ugyanakkor közvetlenebb, feszesebb, de mégsem ütnek fel az úthibák. Aztán lehet, hogy a C-mas súlya is közrejátszik, nomeg az, hogy a tengelytáv is bőven kisebb. A magas felépítéshez lehet, hogy jobb is a Reflex. Mindenesetre mind a két autóhoz nagyon jó volt a választás. Ja, munkadíj egy 10-es a cserére. Bosch szerviz árajánlata 30e, Szakszervizé 30e (ők futóművet is akarnak állítani, nem tudom miért, biztos valaki benyalja), Cromax korrekt, ők 15-ért csinálták volna.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #606 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 22:47:50 »

Sziasztok!

Ma bekerült egy új izomcsoport az első futóműbe, jelesül új gátlókat kapott. Sachs Supertouring lett, ahogy a felütközésgátló szett is, a szilentek MapCo, a toronycsapágy pedig SKF. Az eredmény. A fekvőrendőrhöz érve jelentkező koppanás megszűnt, a bal első gátló szára igencsak lógott. Jobb oldalon a toroncsapágy volt már elgyengülve, az is a fekvőrendőröket nem szerette, mert nagyobb sebességgel ha rámentem roppant egyet.

Ami a csillapítást érinti.
Kisebb úthibákat jobban elnyeli, első érzetre olyan, hogy puhább, finomabb az egész eleje az autónak, ugyanakkor a kanyarba beérve sokkal jobban tartja az autót. Ami még furább, hogy úthibákra érve sokkal halkabb lett az autó. Nemcsak az a jellegzetes kattanás szűnt meg kátyúknál, fekvőrendőrnél, hanem mintha elnyelné valami jobban az úthibákat. A MapCo lehet, hogy gyári beszállító, mert ahogy az SKF toronycsapágyon, úgy a toronyszilenten is van köszörülés (felirat eltávolítás). Tehát aki gátlót fog cserélni, az nyugodt lehet, a fenti alaktrészek jók. (Ami meglepetés volt, hogy a Sachs dobozban első körben egy JP gátló volt, s nem is Fordé...Néztek is a srácok, hogy ez mi....).

Visszatérve a témára, a Sachs-sal szemben a Monroe Reflex (ami a C-max-ba került), az olyan, mint egy pók. Minden kis elemével tapad az úthoz, sokkal kevésbé komfortos, ugyanakkor közvetlenebb, feszesebb, de mégsem ütnek fel az úthibák. Aztán lehet, hogy a C-mas súlya is közrejátszik, nomeg az, hogy a tengelytáv is bőven kisebb. A magas felépítéshez lehet, hogy jobb is a Reflex. Mindenesetre mind a két autóhoz nagyon jó volt a választás. Ja, munkadíj egy 10-es a cserére. Bosch szerviz árajánlata 30e, Szakszervizé 30e (ők futóművet is akarnak állítani, nem tudom miért, biztos valaki benyalja), Cromax korrekt, ők 15-ért csinálták volna.
Szia,

Azért óvatosan érdemes a használt vs. új lengéscsillapító hasonlítással. Biztosan eltér a karakterisztika is, de amit leírsz, az simán igaz az új, azonos lengéscsillapítóra is.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #607 Dátum: 2016.01.08 péntek, 08:52:20 »

Szia!


A leírás célja az volt, hogy ha valaki gátlócsere előtt áll, akkor a fenti alkatrészeket beteheti, mert méretpontosak. Nem csak a gyári (54e/db.) és a Motocraft(50e/pár) jó bele. Ha valaki kéri, cikkszámokat is tudok küldeni. C-maxba nem feltétlenül a Sachs a jó pld., mert nehezebb betenni, vélhetően a Monroe a gyári gátlója, az simán bemegy.

Célom volt továbbá, hogy ha valakinek a futóműve teljesen patent, mégis valami kopogást hall, simán lehet a gátló szárának a kopogása. Egy másik Cartársunk is járt így, köszönet neki is a tapasztalatért, s annak megosztásáért! (Megjegyzem, három futóműves sem jött rá arra, hogy mi lehet a kopogás és dübörgés oka. A gátlószárat nem tudják megrángatni, a toronycsapágy nem lógott, így a pad (amin csúszkál a kerék előre hátra/ jobbra balra sem mutatta ki. )

Az, hogy egy új gátló vs. használt gátló hogy viselkedik teljesen egyértelmű, hogy ég és föld. A csillapítással egyébként nem volt gondom, nem éreztem azt, hogy csere lenne szükséges (mint pld. a BMW-nél, ahol egyből éreztem, hogy az egyik gátló már pihenni szeretne) de mégis, csere után a Mondeo is más lett.

A másik összehasonlítást ( Sachs ST és a Monroe Reflex )  meg azért írtam, mert két eltérő karakterisztikájú gátlóról van szól. Monroe-ból is van Original és van Reflex. Ott egyébként a használt gátló cseréje után nagyobb volt a különbség, mint itt, a Mondeo esetében.

Végezetül a márkaszerviz hozzáállását is le szerettem volna írni, vagyis, hogy ott még futóműállíást is szerettek volna rámsózni. Persze itt lehet, hogy tévedek, mert elmehet a geometria egy gátlószár lógással, de egyelőre nem érzek rázást, húzást. Ha szilentet is fogok cserélni, akkor állítok majd futóművet. Rákérdeztem, hogy jól gondolom-e a dolgot, s megerősítettek, hogy gátlócserénél nem szükséges a futómű állítása.

 wave

 

Szia,

Azért óvatosan érdemes a használt vs. új lengéscsillapító hasonlítással. Biztosan eltér a karakterisztika is, de amit leírsz, az simán igaz az új, azonos lengéscsillapítóra is.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #608 Dátum: 2016.01.08 péntek, 09:34:48 »

Szia!


A leírás célja az volt, hogy ha valaki gátlócsere előtt áll, akkor a fenti alkatrészeket beteheti, mert méretpontosak. Nem csak a gyári (54e/db.) és a Motocraft(50e/pár) jó bele. Ha valaki kéri, cikkszámokat is tudok küldeni. C-maxba nem feltétlenül a Sachs a jó pld., mert nehezebb betenni, vélhetően a Monroe a gyári gátlója, az simán bemegy.

Célom volt továbbá, hogy ha valakinek a futóműve teljesen patent, mégis valami kopogást hall, simán lehet a gátló szárának a kopogása. Egy másik Cartársunk is járt így, köszönet neki is a tapasztalatért, s annak megosztásáért! (Megjegyzem, három futóműves sem jött rá arra, hogy mi lehet a kopogás és dübörgés oka. A gátlószárat nem tudják megrángatni, a toronycsapágy nem lógott, így a pad (amin csúszkál a kerék előre hátra/ jobbra balra sem mutatta ki. )

Az, hogy egy új gátló vs. használt gátló hogy viselkedik teljesen egyértelmű, hogy ég és föld. A csillapítással egyébként nem volt gondom, nem éreztem azt, hogy csere lenne szükséges (mint pld. a BMW-nél, ahol egyből éreztem, hogy az egyik gátló már pihenni szeretne) de mégis, csere után a Mondeo is más lett.

A másik összehasonlítást ( Sachs ST és a Monroe Reflex )  meg azért írtam, mert két eltérő karakterisztikájú gátlóról van szól. Monroe-ból is van Original és van Reflex. Ott egyébként a használt gátló cseréje után nagyobb volt a különbség, mint itt, a Mondeo esetében.

Végezetül a márkaszerviz hozzáállását is le szerettem volna írni, vagyis, hogy ott még futóműállíást is szerettek volna rámsózni. Persze itt lehet, hogy tévedek, mert elmehet a geometria egy gátlószár lógással, de egyelőre nem érzek rázást, húzást. Ha szilentet is fogok cserélni, akkor állítok majd futóművet. Rákérdeztem, hogy jól gondolom-e a dolgot, s megerősítettek, hogy gátlócserénél nem szükséges a futómű állítása.

 wave

 


Szerintem hasznosak az ilyen jellegű leírások, de egy valamit én másképp gondolok. Még akkor is megnézetem legalább évente a futóművet, ha semmit se csináltak vele. Mindig ugyanoda hordom, így kivédem az eltérő mérőműszer használatából adódó eltéréseket, és általában a nyári kerék cseréje után. És a legtöbbször kellett állítani rajta. Ezek az utak nem futómű barátok sajna. Szóval én megcsináltattam volna, kivéve ha rövid időn belül cseréled a szilenteket, mert akkor úgyis kell.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #609 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 15:23:57 »

Sziasztok!

Kormány elforditásakor ropogó hang jön első futómű felől, bal első abroncs felől. Valakinek valami ötlete, tapasztalata e probléma kapcsán!? Elóre is köszönöm.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #610 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 15:25:22 »

Sziasztok!

Kormány elforditásakor ropogó hang jön első futómű felől, bal első abroncs felől. Valakinek valami ötlete, tapasztalata e probléma kapcsán!? Elóre is köszönöm.

Toronycsapágy?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #611 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 17:33:23 »

Toronycsapágy?

Toronycsapágy vagy féltengely csapágy. Erre a kettőre gondolok én is. Álló helyzetben is ha forgatom kormányt simán hallani.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #612 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:39:42 »

Toronycsapágy vagy féltengely csapágy. Erre a kettőre gondolok én is. Álló helyzetben is ha forgatom kormányt simán hallani.
ebben az esetben inkább toronycsapágy.a féltengelyt inkább induláskor hallani,és az koppanó hang.A ropogó az toronycsapágy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #613 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 18:45:54 »

ebben az esetben inkább toronycsapágy.a féltengelyt inkább induláskor hallani,és az koppanó hang.A ropogó az toronycsapágy.

Köszönöm szépen segitséget!
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #614 Dátum: 2016.01.30 szombat, 21:05:27 »

Üdv a Hozzáértőknek, és azoknak is akik nem értenek hozzá-de van tapasztalatuk!
A tűzről pattant Mondeomon(IV fl) az újbóli összerakást követően enyhe kormányrezgést észlelek 80-90 Km/h környékén. Motor, futómű teljesen ki volt szerelve, szakszervizben összerakva, beállítva. Az előző autómon(Focus1 Fl) féltengely kopásnál jelentkezett majdnem ehhez hasonló jelenség.
Kérdés:gyűjtsek féltengely felújításra, vagy vásárlásra, vagy más alternatív megoldás?
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
siki
Vendég
« Új hozzászólás #615 Dátum: 2016.01.30 szombat, 21:20:37 »

Üdv a Hozzáértőknek, és azoknak is akik nem értenek hozzá-de van tapasztalatuk!
A tűzről pattant Mondeomon(IV fl) az újbóli összerakást követően enyhe kormányrezgést észlelek 80-90 Km/h környékén. Motor, futómű teljesen ki volt szerelve, szakszervizben összerakva, beállítva. Az előző autómon(Focus1 Fl) féltengely kopásnál jelentkezett majdnem ehhez hasonló jelenség.
Kérdés:gyűjtsek féltengely felújításra, vagy vásárlásra, vagy más alternatív megoldás?


első körben egy gumishoz,nézze meg(szálszakadt),ujra centirozni a gumit
Naplózva
Tibor64
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #616 Dátum: 2016.01.31 vasárnap, 19:18:47 »


első körben egy gumishoz,nézze meg(szálszakadt),ujra centirozni a gumit
Ez megvolt, elvileg itt minden rendben.
Naplózva

Mondeo 1,6 ecoboost Titanium 2012.04 fl. 4ajtó.
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #617 Dátum: 2016.02.06 szombat, 19:06:44 »

Sziasztok!

Kicsit hasonló a gondom az előttem szólóéhoz, van egy 2011-es MK4-es diesel Mondeom amiben 190000 km (90% autópálya) van. A probléma az lenne, hogy ráz az autón valami ami az egész kasznit rázza. Gumik 15000km-t futottak, felnit most cseréltem le (kértem kölcsön kerekeket is). Futóműben elvileg minden rendben, műszakin rázópadon is tökéletes volt. Elmentem állíttattam futóművet, de mindenki tanácstalanul áll felette...
Azt veszem észre, hogy ha nyomom a gázt kevésbé rázza az autót mint ha nem terhelem, illetve kanyarban néha megszűnik a rázás. Lassabb fordulásoknál és út hibáknál viszont hallok pici koppanást, melyet érdekes módon egyik szerelő sem. Sad
Van valakinek valami ötlete? Kormánymű, féltengely?
Szeretném eladni az autót, viszont csak tökéletes állapotban tudnám nyugodt szívvel átadni a kulcsait.

Tippeket szívesen venném!  integet2

UI: Mind a 4 fék vadi új, nem üt, nem ráz.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.06 szombat, 19:08:31 írta Tike » Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #618 Dátum: 2016.02.06 szombat, 19:34:26 »

Sziasztok!

Kicsit hasonló a gondom az előttem szólóéhoz, van egy 2011-es MK4-es diesel Mondeom amiben 190000 km (90% autópálya) van. A probléma az lenne, hogy ráz az autón valami ami az egész kasznit rázza. Gumik 15000km-t futottak, felnit most cseréltem le (kértem kölcsön kerekeket is). Futóműben elvileg minden rendben, műszakin rázópadon is tökéletes volt. Elmentem állíttattam futóművet, de mindenki tanácstalanul áll felette...
Azt veszem észre, hogy ha nyomom a gázt kevésbé rázza az autót mint ha nem terhelem, illetve kanyarban néha megszűnik a rázás. Lassabb fordulásoknál és út hibáknál viszont hallok pici koppanást, melyet érdekes módon egyik szerelő sem. Sad
Van valakinek valami ötlete? Kormánymű, féltengely?
Szeretném eladni az autót, viszont csak tökéletes állapotban tudnám nyugodt szívvel átadni a kulcsait.

Tippeket szívesen venném!  integet2

UI: Mind a 4 fék vadi új, nem üt, nem ráz.
mk3-ban féltengely csinált nekem ilyet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #619 Dátum: 2016.02.06 szombat, 19:40:54 »

mk3-ban féltengely csinált nekem ilyet

Még anno nekem is, de ott lehetett fizikailag is érezni, hogy van kicsi játéka. Itt minden áll mint a szög. Sad
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #620 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:26:11 »

Üdv. Mit tennétek a helyemben?
Márciusban vettem az autót.nyári gumi,6-6,5mm profil,gyári alufelnin. nem húz semerre.Kormány enyhén balra áll egyenes úton.
helyi,hiperszuper futóműveshez bevittem.beállította az elejét,hátul csak a jobb oldalához nyúlt. azt láttam a képernyőn is,hogy annak az értékei pirossal jelöltek. beállította.
Majd,hogy felkerültek a szintén hasonló korú téli gumik lemezfelnin,elvittem egy másik helyre (előző nem tetszett).
itt a hátuja jó értéket mutatott. elejében a jobbos bajos. beállították. korményom most jobbra állt egyenesben. itt is flegmák voltak.
Tegnap elött elvittem egy harmadik heylre. hátulja a gép szerint nem jó.egyik sem. eleje jó.
Most megint ballra áll a mormány. most viszont új gumik vannak az autón. új téli lemezfelnin.

most se húz semerre,de bsza a szememet . meg az,hogy mert ötéves autód van,akkor burzs paraszt vagy,jól megbszunk.

komolyan nem tudok egy olyan helyet itt,ahol értenek hozzá.
elhiszem,hogy macera középre tenni a kormáynt, de hihetetlen.
ma azért visszamegyek,megmutatom ismét neki.

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #621 Dátum: 2016.02.10 szerda, 14:40:50 »

Üdv. Mit tennétek a helyemben?
Márciusban vettem az autót.nyári gumi,6-6,5mm profil,gyári alufelnin. nem húz semerre.Kormány enyhén balra áll egyenes úton.
helyi,hiperszuper futóműveshez bevittem.beállította az elejét,hátul csak a jobb oldalához nyúlt. azt láttam a képernyőn is,hogy annak az értékei pirossal jelöltek. beállította.
Majd,hogy felkerültek a szintén hasonló korú téli gumik lemezfelnin,elvittem egy másik helyre (előző nem tetszett).
itt a hátuja jó értéket mutatott. elejében a jobbos bajos. beállították. korményom most jobbra állt egyenesben. itt is flegmák voltak.
Tegnap elött elvittem egy harmadik heylre. hátulja a gép szerint nem jó.egyik sem. eleje jó.
Most megint ballra áll a mormány. most viszont új gumik vannak az autón. új téli lemezfelnin.

most se húz semerre,de bsza a szememet . meg az,hogy mert ötéves autód van,akkor burzs paraszt vagy,jól megbszunk.

komolyan nem tudok egy olyan helyet itt,ahol értenek hozzá.
elhiszem,hogy macera középre tenni a kormáynt, de hihetetlen.
ma azért visszamegyek,megmutatom ismét neki.



Nekem az egyik nagy parám a futóműállítás...

Lehet nem a legjobb, de csak szakszervízben engedem, mert oda legalább vissza tudok menni és rá tudok csapni az asztalra...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #622 Dátum: 2016.02.10 szerda, 15:26:50 »

Nekem az egyik nagy parám a futóműállítás...

Lehet nem a legjobb, de csak szakszervízben engedem, mert oda legalább vissza tudok menni és rá tudok csapni az asztalra...
na igen.csak ez annyira új szalon,hogy itt gyakorolnak a kezdők. a régi szalonból a szerelők mind elmentek. (maszekban javítanak) visszviszem. mindenképpen.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #623 Dátum: 2016.02.10 szerda, 15:33:37 »

na igen.csak ez annyira új szalon,hogy itt gyakorolnak a kezdők. a régi szalonból a szerelők mind elmentek. (maszekban javítanak) visszviszem. mindenképpen.

Nem egy űrtechnika ez... Egy qva gép, ami még azt is jelzi ha a Józsi nagyot szellentett... Ha Józsi egy kicsit igényes, odafigyel a munkájára, akkor egy modernebb géppel nem nagyon szabadna elbaxnia...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #624 Dátum: 2016.02.10 szerda, 18:37:21 »

Nem egy űrtechnika ez... Egy qva gép, ami még azt is jelzi ha a Józsi nagyot szellentett... Ha Józsi egy kicsit igényes, odafigyel a munkájára, akkor egy modernebb géppel nem nagyon szabadna elbaxnia...


Akkor miért parázol tőle?  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #625 Dátum: 2016.02.10 szerda, 19:04:06 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt és az mk3-as után most sikerült egy 2013 -as titanium kombit a családba szerezni.
Az autó a vétel előtt a Petrányinál átnézésen volt, barát szerelő megnézte ,minden ok. Az autóval mentünk próbakört városban mivel powershiftes a váltó miatt, 67000km a kocsban,mintha ég és föld lenne a régi és ez az új.

Az autó múlt hét péntek óta szervíz -futóműves -szervíz-futóműves körön mozog. 70-80km/h-s sebességnél elkezd balra húzni és mikor a kormányt korrigálom búgó hang is jön. A futóműves negatív dőlést mért a jobb elsőn ,de beállítani nem tudta. Elvittem szervízeshez ,szedje szét nézzen alá,lát -e valamit ami miatt van ez a dőlése a jobb elejének. Semmi
Tegnap másik szervíz, itt is szétbontották ,de itt se találnak semmit,azt mondták olyan mint az új,semmi ütés vagy sérülésre utaló jel nincs sehol, de elvitték most egy általuk preferált futóműveshez.......

Van valakinek tipp mi lehet vagy ,hogy honnan közelítsünk a probléma megoldásához?

Köszönettel:

Tamás

Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #626 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 03:00:14 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt és az mk3-as után most sikerült egy 2013 -as titanium kombit a családba szerezni.
Az autó a vétel előtt a Petrányinál átnézésen volt, barát szerelő megnézte ,minden ok. Az autóval mentünk próbakört városban mivel powershiftes a váltó miatt, 67000km a kocsban,mintha ég és föld lenne a régi és ez az új.

Az autó múlt hét péntek óta szervíz -futóműves -szervíz-futóműves körön mozog. 70-80km/h-s sebességnél elkezd balra húzni és mikor a kormányt korrigálom búgó hang is jön. A futóműves negatív dőlést mért a jobb elsőn ,de beállítani nem tudta. Elvittem szervízeshez ,szedje szét nézzen alá,lát -e valamit ami miatt van ez a dőlése a jobb elejének. Semmi
Tegnap másik szervíz, itt is szétbontották ,de itt se találnak semmit,azt mondták olyan mint az új,semmi ütés vagy sérülésre utaló jel nincs sehol, de elvitték most egy általuk preferált futóműveshez.......

Van valakinek tipp mi lehet vagy ,hogy honnan közelítsünk a probléma megoldásához?

Köszönettel:

Tamás


Tegyél rá két jó gumit. nem egyformán kopottak?
Naplózva
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #627 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 07:59:02 »

Tegyél rá két jó gumit. nem egyformán kopottak?

Már túl van ezen is. A kerékdőlés sok. Majdnem -2°
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #628 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 08:30:59 »

Sziasztok!

Új vagyok még itt és az mk3-as után most sikerült egy 2013 -as titanium kombit a családba szerezni.
Az autó a vétel előtt a Petrányinál átnézésen volt, barát szerelő megnézte ,minden ok. Az autóval mentünk próbakört városban mivel powershiftes a váltó miatt, 67000km a kocsban,mintha ég és föld lenne a régi és ez az új.

Az autó múlt hét péntek óta szervíz -futóműves -szervíz-futóműves körön mozog. 70-80km/h-s sebességnél elkezd balra húzni és mikor a kormányt korrigálom búgó hang is jön. A futóműves negatív dőlést mért a jobb elsőn ,de beállítani nem tudta. Elvittem szervízeshez ,szedje szét nézzen alá,lát -e valamit ami miatt van ez a dőlése a jobb elejének. Semmi
Tegnap másik szervíz, itt is szétbontották ,de itt se találnak semmit,azt mondták olyan mint az új,semmi ütés vagy sérülésre utaló jel nincs sehol, de elvitték most egy általuk preferált futóműveshez.......

Van valakinek tipp mi lehet vagy ,hogy honnan közelítsünk a probléma megoldásához?

Köszönettel:

Tamás



Mit értünk negatív kerékdőlés alatt?  Agyári értékhez képest, vagy csak úgy magában? Milyen futóműve van? Nem "sport"?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #629 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:08:27 »

Mit értünk negatív kerékdőlés alatt?  Agyári értékhez képest, vagy csak úgy magában? Milyen futóműve van? Nem "sport"?

Mivel nem a szakmám , csak mint aki konyít a műszaki dolgokhoz:

A kerék felső része befelé áll már úgy magában,de a  gyárihoz képest is jelentős az eltérés a futóműves szerint. A másik három kerék értéke teljese jó, a jobb első áll csak így ,de ami nagyon bosszantó,hogy nem tudják megmondani megbontás után sem,hogy mi az oka.

Teljesen gyári minden a kocsin ,futóművön.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #630 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:13:50 »

Mivel nem a szakmám , csak mint aki konyít a műszaki dolgokhoz:

A kerék felső része befelé áll már úgy magában,de a  gyárihoz képest is jelentős az eltérés a futóműves szerint. A másik három kerék értéke teljese jó, a jobb első áll csak így ,de ami nagyon bosszantó,hogy nem tudják megmondani megbontás után sem,hogy mi az oka.

Teljesen gyári minden a kocsin ,futóművön.
láttam má olyat,amikor a gólyalábon levő tengelycsonk tartó furaton reszeltek. emiatt. azt nem tudom,hogy ez mennyire gány megoldás, de az probláma okát kellene kideríteni.

mondom ezt én,aki már a 3. futóművesnél jár, és nem tudják középre tenni a kormányt.
a beállításaimmal szerencsére nincs baj. bár mind a három gép más más értéket mutatott, szóval már ezt is kétlem.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #631 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 09:27:31 »

Mivel nem a szakmám , csak mint aki konyít a műszaki dolgokhoz:

A kerék felső része befelé áll már úgy magában,de a  gyárihoz képest is jelentős az eltérés a futóműves szerint. A másik három kerék értéke teljese jó, a jobb első áll csak így ,de ami nagyon bosszantó,hogy nem tudják megmondani megbontás után sem,hogy mi az oka.

Teljesen gyári minden a kocsin ,futóművön.

Ha csak egy keréken van ez, akkor ott valami nem stimmel... Törve volt az autó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #632 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 10:49:10 »

Mivel nem a szakmám , csak mint aki konyít a műszaki dolgokhoz:

A kerék felső része befelé áll már úgy magában,de a  gyárihoz képest is jelentős az eltérés a futóműves szerint. A másik három kerék értéke teljese jó, a jobb első áll csak így ,de ami nagyon bosszantó,hogy nem tudják megmondani megbontás után sem,hogy mi az oka.

Teljesen gyári minden a kocsin ,futóművön.

El van mászva valami. Alsó lengőkar, vagy a bekötési pontjai, torony, ilyesmi.
Naplózva
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #633 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:28:54 »

El van mászva valami. Alsó lengőkar, vagy a bekötési pontjai, torony, ilyesmi.

A kocsi bal hátulja van javítva,a többi minden rendben van. A karosszériás megnézte ,rámért , 98-112 mikron között van az összes elem,a bal hátsó sárvédő 224mikron.
Igen, valami ilyenre gondolok én is ,de ezt a szerelők nem tudják kiszűrni valahogy,vagy mérni egy adatot hogy nem szimmetrikus ,egyforma a két oldal?

Ma megyek az autóért,úgyhogy kíváncsi leszek mit sikerült kihozniuk.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #634 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 11:29:19 »

Ha csak egy keréken van ez, akkor ott valami nem stimmel... Törve volt az autó?
elég egy kis drift a padkának...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #635 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 13:41:36 »

A kocsi bal hátulja van javítva,a többi minden rendben van. A karosszériás megnézte ,rámért , 98-112 mikron között van az összes elem,a bal hátsó sárvédő 224mikron.
Igen, valami ilyenre gondolok én is ,de ezt a szerelők nem tudják kiszűrni valahogy,vagy mérni egy adatot hogy nem szimmetrikus ,egyforma a két oldal?

Ma megyek az autóért,úgyhogy kíváncsi leszek mit sikerült kihozniuk.

Lehet kapott egy ütést az első futómű, és pont emiatt tört meg a hátulja. Csak azt nem javították, mert nem látszik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #636 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 14:59:20 »

A kocsi bal hátulja van javítva,a többi minden rendben van. A karosszériás megnézte ,rámért , 98-112 mikron között van az összes elem,a bal hátsó sárvédő 224mikron.
Igen, valami ilyenre gondolok én is ,de ezt a szerelők nem tudják kiszűrni valahogy,vagy mérni egy adatot hogy nem szimmetrikus ,egyforma a két oldal?

Ma megyek az autóért,úgyhogy kíváncsi leszek mit sikerült kihozniuk.

A karosszériának nem kell törnie ahhoz, hogy az első bölcső, vagy a lengőkar deformálódjon.
Abban nem vagyok járatos, hogy lehet mérni. Hacsak nem mellétenni egy ismert jót, aztán ahhoz hasonlítani a méréseket.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #637 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 16:19:31 »

Már túl van ezen is. A kerékdőlés sok. Majdnem -2°
Esetleg törött rugó nem okozhat ilyet? Csakhogy ne a legrosszabb esetre gondoljunk.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
siki
Vendég
« Új hozzászólás #638 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 19:21:46 »

A karosszériának nem kell törnie ahhoz, hogy az első bölcső, vagy a lengőkar deformálódjon.
Abban nem vagyok járatos, hogy lehet mérni. Hacsak nem mellétenni egy ismert jót, aztán ahhoz hasonlítani a méréseket.


Én ugy láttam,hogy átlót kell mérni fix pontoknál(lyukaknál,felfogatásoknál)bölcsőn ill. vázon,s ahogy írták törve volt a gép hátulja,igy sanszos,hogy az átló nem egyezik
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #639 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 19:34:42 »

A kocsi bal hátulja van javítva,a többi minden rendben van. A karosszériás megnézte ,rámért , 98-112 mikron között van az összes elem,a bal hátsó sárvédő 224mikron.
Igen, valami ilyenre gondolok én is ,de ezt a szerelők nem tudják kiszűrni valahogy,vagy mérni egy adatot hogy nem szimmetrikus ,egyforma a két oldal?

Ma megyek az autóért,úgyhogy kíváncsi leszek mit sikerült kihozniuk.

Vidd el egy rendes karosszériáshoz, ahol van húzatópad, stb. Mérjétek meg a referencia pontokat.
bocc kollégának is volt anno egy 3cm-re rövidebb hátsó hosszlengőkarja, s okozott gondokat. Elől lehet hajlott a gólyaláb, stb. (nekem volt anno Focus baleset után: eléggé F1-es lett a terpesztés, s elvileg nem látszott semmi.)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #640 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 20:01:03 »

Vidd el egy rendes karosszériáshoz, ahol van húzatópad, stb. Mérjétek meg a referencia pontokat.
bocc kollégának is volt anno egy 3cm-re rövidebb hátsó hosszlengőkarja, s okozott gondokat. Elől lehet hajlott a gólyaláb, stb. (nekem volt anno Focus baleset után: eléggé F1-es lett a terpesztés, s elvileg nem látszott semmi.)


A szervízben maradt,az autó, a lengéscsillapítót kicserélték,valamivel jobb lett,  -1,23-ra változott a dőlés-2-ről. Lesz MEGINT egy futóműbeállítás,ha az sem javít jobban akkor csonkállvány csere.
Aztán pontosan az lesz amit Szani írt. Ha az meg azt mondja ,hogy nagyon beteg akkor viszem vissza.Múlt hét kedd óta van nálam a kocsi,onnantól számlákon szereplő dátumok igazolják,hogy kb 1,5 napot használtam. Hihetetlen.

A régi mk3 -ban van 365000km-em és a kötelező szervízeket megtartva semmi baja.........

Köszi a tippeket
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #641 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 20:09:54 »



A régi mk3 -ban van 365000km-em és a kötelező szervízeket megtartva semmi baja.........

Köszi a tippeket
ez nem a tipus hibája,hanem az adott autóé. ha palira vettek,vidd nekik vissza,és adják a zsét ők is vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #642 Dátum: 2016.02.12 péntek, 05:56:21 »

láttam má olyat,amikor a gólyalábon levő tengelycsonk tartó furaton reszeltek.....

Ilyen "ismerősöm" nekem is volt, csak ő két 164-es alfából csinált egyet. Akkor értettem a dolgot, de ha nem két rommá tört maradvány újjáépítéséről van szó, akkor nem látom, miért kéne ilyet tenni.
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #643 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:01:06 »

A szervízben maradt,az autó, a lengéscsillapítót kicserélték,valamivel jobb lett,  ...

Ez egy olyan utca, amiben a fél autódat kicseréltethetik és közben pingvineznek, te pedig fizetsz. Vidd el olyan szerelőhöz, aki kiméri, hogy melyik méret nem stimmel és az alapján javasol cserét, nem csak anyagtemetőnek tekinti az autódat.
Naplózva
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #644 Dátum: 2016.02.12 péntek, 18:39:46 »

Kész az autó, hál'Istennek a gólyalábban volt valami nem egyenesség!!!  Grin

Ki lett cserélve, a futómű be lett állítva,úgyhogy szépen hasít a kicsike.

Mégegyszer köszönöm a tanácsokat

Tamás
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #645 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:01:26 »

Kész az autó, hál'Istennek a gólyalábban volt valami nem egyenesség!!!  Grin

Ki lett cserélve, a futómű be lett állítva,úgyhogy szépen hasít a kicsike.

Mégegyszer köszönöm a tanácsokat

Tamás

s végül miként,hogyan stb. jöttek(tek) rá???   ,persze csak ha publikus  eplus2  eplus2  eplus2  worship  worship  worship
Naplózva
BalazsTamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #646 Dátum: 2016.02.12 péntek, 21:13:03 »

s végül miként,hogyan stb. jöttek(tek) rá???   ,persze csak ha publikus  eplus2  eplus2  eplus2  worship  worship  worship

Persze nem titok!

Igazából a fordhoz már csak elvből nem vittem ,mert mielőtt a kocsit megvettem 30000 ezer körül hagytam ott úgy ,hogy mindent nézzenek át a kocsin mert megvenném ha jó ,és mert az általános átnézés tényleg csak átnézés. A kereskedő belement , tehát innentől minden okés volt.
Ott is megmondták ,hogy bal hátul javított az autó,de minden makulátlan,futómű oké,lengéscsillapítókról bemért papír, ellenőrzött fékek ,stb.... Minden a legnagyobb rendben. Ezután ,lett a gép megvásárolva.
Mint írtam saját ismerős jó szaki is teljesen átbugázta az autó , de ez a húzás balra 70-80km/h körül jött ki. Innentől hordtam az ajánlott helyekre, futóművesekhez, szétszed ,összerak,még mindig húz.... Innentől már jött a paráztatás,hogy nem lehet tekeredett a kocsi ,alváz ilyen meg olyan.
Persze vérnyomás sz egekbe ,és már jogász ismerőssel felhívattam a kereskedőt szerdán ,hogy most is szervízben a kocsi és ha ezek is úgy adják vissza ahogy odavittem akkor viszem a kocsit vissza ,de kapustól telephelyestül,eladó autóstúl.. eplus2
Ahol kedd óta volt - és azt hiszem ilyennel nem találkoztam - elmondták ,hogy megpróbálják részenkénk kiszűrni a hibát. Mondtam oké, de a az egész oldalt cserélik és mégse jó akkor én is részenként szeretném a számlát kifizetni. Smiley Hát elkezdték csonkállvány ,futómű mérés, nem változik, toronycsapágy ,mérés, nem változik, majd jött a gólyaláb, lengéscsillapító mérés állítás .
Kifizetteték az új alkatrészt a többi vissza az eredeti az autóba amit próbáltak azt meg azt mondták ezek vannak ilyen esetekre.Nem tudom,hogy csak valami bontós ismerős segített nekik ,de mondom ilyet még nem értem Magyarországon. És Seat Skoda hivatalos szervíz
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #647 Dátum: 2016.02.13 szombat, 10:25:34 »

Persze nem titok!

Igazából a fordhoz már csak elvből nem vittem ,mert mielőtt a kocsit megvettem 30000 ezer körül hagytam ott úgy ,hogy mindent nézzenek át a kocsin mert megvenném ha jó ,és mert az általános átnézés tényleg csak átnézés. A kereskedő belement , tehát innentől minden okés volt.
Ott is megmondták ,hogy bal hátul javított az autó,de minden makulátlan,futómű oké,lengéscsillapítókról bemért papír, ellenőrzött fékek ,stb.... Minden a legnagyobb rendben. Ezután ,lett a gép megvásárolva.
Mint írtam saját ismerős jó szaki is teljesen átbugázta az autó , de ez a húzás balra 70-80km/h körül jött ki. Innentől hordtam az ajánlott helyekre, futóművesekhez, szétszed ,összerak,még mindig húz.... Innentől már jött a paráztatás,hogy nem lehet tekeredett a kocsi ,alváz ilyen meg olyan.
Persze vérnyomás sz egekbe ,és már jogász ismerőssel felhívattam a kereskedőt szerdán ,hogy most is szervízben a kocsi és ha ezek is úgy adják vissza ahogy odavittem akkor viszem a kocsit vissza ,de kapustól telephelyestül,eladó autóstúl.. eplus2
Ahol kedd óta volt - és azt hiszem ilyennel nem találkoztam - elmondták ,hogy megpróbálják részenkénk kiszűrni a hibát. Mondtam oké, de a az egész oldalt cserélik és mégse jó akkor én is részenként szeretném a számlát kifizetni. Smiley Hát elkezdték csonkállvány ,futómű mérés, nem változik, toronycsapágy ,mérés, nem változik, majd jött a gólyaláb, lengéscsillapító mérés állítás .
Kifizetteték az új alkatrészt a többi vissza az eredeti az autóba amit próbáltak azt meg azt mondták ezek vannak ilyen esetekre.Nem tudom,hogy csak valami bontós ismerős segített nekik ,de mondom ilyet még nem értem Magyarországon. És Seat Skoda hivatalos szervíz

a lényeg,hogy megoldódott

szervízek egy része jó kapcsolatot ápol a bontokkal,és van,hogy csak próbára kérik az alkatrészt,aztán ami kell marad,ami nem kell viszik vissza






















Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #648 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 16:31:38 »

Sziasztok,

első lengőkar kis szilentre tudtok cikkszámot? A nagy az rendben. Gyáriban a kisszilent nincsen..., de ugy-ban van.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
tayrol
Vendég
« Új hozzászólás #649 Dátum: 2016.02.22 hétfő, 19:53:57 »

Szevasztok,

Bocs, hogy két topicba írok be, de rájöttem, hogy a gondom inkább ide való.Smiley :
Kellene nekem egy szaki, aki futóműhöz és kormányhoz ért (az sem baj, ha máshoz nem Smiley ), valami cicereg a jobb elejében ha kis akadályokon megyek át (pl csatornafedél), illetve ha jobbra tekerem a kormányt akkor az utastérből jól hallhatóan nyekereg valami (járó motornál kintről nem hallani). Pesti emberke volna jó, akihez van tömegközlekedés is.  Danke! Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 ... 31   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.