Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:50:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 592824 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #900 Dátum:
2017.04.04 kedd, 13:54:17 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2017.04.04 kedd, 13:50:31
Miért kellene másik rugó? A két gátlónak csak a működési elvében különbség, a paramétereiben nem. Szerintem ugyanúgy használható q-s rugóval.
Sima gátlókhoz keményebb rugó jár.
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #901 Dátum:
2017.04.04 kedd, 14:01:09 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.04.04 kedd, 13:54:17
Sima gátlókhoz keményebb rugó jár.
szerintem nem
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #902 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 21:42:18 »
Helló Srácok,
1 hétvégére nincs véletlenül valakinek gyári, 16-os alufelnije nyári gumikkal (elég 2 db is), kauciót is adok
. XI. kerület, Budaörs előnyben. 130-140 között észlelek vibrációt, s ki akarom zárni a kerekeket. Mind a 4 kb. ugyanúgy jár (szemre egész jók), futómű és centrír rendben, téliekkel nincs gond (de az acél és 205-ös).
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #903 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 21:51:26 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 21:42:18
Helló Srácok,
1 hétvégére nincs véletlenül valakinek gyári, 16-os alufelnije nyári gumikkal (elég 2 db is), kauciót is adok
. XI. kerület, Budaörs előnyben. 130-140 között észlelek vibrációt, s ki akarom zárni a kerekeket. Mind a 4 kb. ugyanúgy jár (szemre egész jók), futómű és centrír rendben, téliekkel nincs gond (de az acél és 205-ös).
És miért pont 16-os alufelni kell?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #904 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 21:57:14 »
Alapvetően azért gondoltam, mert ezzel a mérettel jön elő a jelenség. Vagyis vagy az alufelnikben ill. gumikban van egy kicsi ütés (ami szemre, gépen teljesen jó, de terhelés alatt már van jelentősége) vagy ez a méret hozza elő a hibát, ha egyáltalán van. Kerék elől/hátul csere után is fennáll.
Igazából lehetne 17-es is, de csak 2 elsőt akartam feltenni.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.06 csütörtök, 21:51:26
És miért pont 16-os alufelni kell?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #905 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 21:58:53 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 21:57:14
Alapvetően azért gondoltam, mert ezzel a mérettel jön elő a jelenség. Vagyis vagy az alufelnikben ill. gumikban van egy kicsi ütés (ami szemre, gépen teljesen jó, de terhelés alatt már van jelentősége) vagy ez a méret hozza elő a hibát, ha egyáltalán van. Kerék elől/hátul csere után is fennáll.
Igazából lehetne 17-es is, de csak 2 elsőt akartam feltenni.
Biztos, hogy jó a centrírozás?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #906 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:06:16 »
Aha. 2 helyen is megnéztem. Az egyik keréknél 0-0 másiknál 0-15 volt a különbség az első centrírhoz képest.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.06 csütörtök, 21:58:53
Biztos, hogy jó a centrírozás?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #907 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:09:14 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 22:06:16
Aha. 2 helyen is megnéztem. Az egyik keréknél 0-0 másiknál 0-15 volt a különbség az első centrírhoz képest.
Keréknyomás? Egyébként ha a gumi, vagy felni xar, az kisebb sebességnél ráz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #908 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:14:01 »
Próbáltam 2.2-vel és 2.4-gyel. Én is eddig úgy tapasztaltam, hogy 90-100 körül már előjönnek a hibák, ha centrír, de ott még csend van, vagy oly mértékű, hogy még nem érezni. Egyébként érdekes a Mondeo futómű, nem tudom, Ti hogy vagytok Vele, de minden kis hibát érezni, ha pld. útegyenletlenség van. Feszes, bár lehet, hogy az új gátlók miatt
. Mondjuk a C-maxban is pont ezt szeretem.
Idézetet írta: Monster Pimpili - 2017.04.06 csütörtök, 22:09:14
Keréknyomás? Egyébként ha a gumi, vagy felni xar, az kisebb sebességnél ráz...
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #909 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:17:53 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 22:06:16
Aha. 2 helyen is megnéztem. Az egyik keréknél 0-0 másiknál 0-15 volt a különbség az első centrírhoz képest.
Hasonló cumizáson én is keresztülmentem. Tapasztalatom - és az álmoskönyv szerint is - ha minden más jó, csak a centír rossz vagy a gumi vagy a felni üt egy kicsit, akkor a rázás 90-110 körül a legerősebb, 130-140-re kisimul. Nekem is először csak a 17-es alu nyárikkal jelentkezett, azt gondoltam, hogy felni vagy gumi. Aztán egy idő múlva már a 16-os acél télikkel is érezni lehetett. Milliószor centíroztattam, mindenféle gumi-felni kombóval próbálgattam, cserélgettem. Tény, hogy kicsit béna centír vagy picit ütő felni esetén - amivel normál esetben azért még nem kellett volna, hogy rázzon - jobban lehetett érezni, mint tökéletesnél, de valamennyi rázás mindig maradt. A végén kiderült, hogy a féltengely belső csukló volt megkopva. Felesztergálták, azóta baró.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #910 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:26:19 »
Hali Cartárs! Igen, emlékszem a történetedre, csak aztán nem írtad meg, mi volt. S ezt a hibát Neked végül pandon találták meg vagy egyszerű rángatással? Ess Zoli is egyébként féltengelyt cserélt a Mondeo-n, meg ugye a ft. főleg gyorsulásnál (terhelés alatt) jelentkezik. Most figyelni fogok rá, hogy pld. emelkedőn / lejtőn /egyenes úton is van a hiba, neked ez ettől független volt?
Idézetet írta: fektoh - 2017.04.06 csütörtök, 22:17:53
Hasonló cumizáson én is keresztülmentem. Tapasztalatom - és az álmoskönyv szerint is - ha minden más jó, csak a centír rossz vagy a gumi vagy a felni üt egy kicsit, akkor a rázás 90-110 körül a legerősebb, 130-140-re kisimul. Nekem is először csak a 17-es alu nyárikkal jelentkezett, azt gondoltam, hogy felni vagy gumi. Aztán egy idő múlva már a 16-os acél télikkel is érezni lehetett. Milliószor centíroztattam, mindenféle gumi-felni kombóval próbálgattam, cserélgettem. Tény, hogy kicsit béna centír vagy picit ütő felni esetén - amivel normál esetben azért még nem kellett volna, hogy rázzon - jobban lehetett érezni, mint tökéletesnél, de valamennyi rázás mindig maradt. A végén kiderült, hogy a féltengely belső csukló volt megkopva. Felesztergálták, azóta baró.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #911 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:38:28 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 22:26:19
Hali Cartárs! Igen, emlékszem a történetedre, csak aztán nem írtad meg, mi volt. S ezt a hibát Neked végül pandon találták meg vagy egyszerű rángatással? Ess Zoli is egyébként féltengelyt cserélt a Mondeo-n, meg ugye a ft. főleg gyorsulásnál (terhelés alatt) jelentkezik. Most figyelni fogok rá, hogy pld. emelkedőn / lejtőn /egyenes úton is van a hiba, neked ez ettől független volt?
Én a végén már annyit mentem utána, hogy gyakorlatilag minden mást kizártam (még kormányművet is javíttattam - ott pl. kiderült, hogy nálam is cserés a valaki által pár hete emlegetett csodás műanyagból készült, a fogasléc megtámasztására hivatott alkatrész, de ettől persze nem szűnt meg a rázás, csak nem kottyant többé a kormány). Futóművesnél is voltam, minden mérés tökéletes lett, a féltengelyt kézzel rángatva nem lehetett semmit észrevenni, a futóműves le is akart beszélni az alaposabb megnézetéséről. Aztán találtam egy több, mint 10 éves fórumbejegyzést még egy békebeli Index topikban, ahol pont ugyanazt a problémát írta le az ember, ami nekem is volt. Nála is a belső csukló volt a ludas. Elvittem, kiszerelték, telefonon hívtak, hogy kicsit kopott, de szerintük ennyitől még nem kéne ráznia. Mondtam, hogy nem baj, ha már szétszedték ne szereljék csak úgy vissza, mert az így is több, mint a felébe lenne, mintha meg is köszörülik. Megcsinálták, jó lett. Azóta többekkel beszéltem, sokféle off autóval kapcsolatban mondták, hogy ez bizony gyakori hiba, bár általában azért inkább a nagyon sokat futott öregebb autókra jellemző.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #912 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:42:58 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.04.06 csütörtök, 22:38:28
Én a végén már annyit mentem utána, hogy gyakorlatilag minden mást kizártam (még kormányművet is javíttattam - ott pl. kiderült, hogy nálam is cserés a valaki által pár hete emlegetett csodás műanyagból készült, a fogasléc megtámasztására hivatott alkatrész, de ettől persze nem szűnt meg a rázás, csak nem kottyant többé a kormány). Futóművesnél is voltam, minden mérés tökéletes lett, a féltengelyt kézzel rángatva nem lehetett semmit észrevenni, a futóműves le is akart beszélni az alaposabb megnézetéséről. Aztán találtam egy több, mint 10 éves fórumbejegyzést még egy békebeli Index topikban, ahol pont ugyanazt a problémát írta le az ember, ami nekem is volt. Nála is a belső csukló volt a ludas. Elvittem, kiszerelték, telefonon hívtak, hogy kicsit kopott, de szerintük ennyitől még nem kéne ráznia. Mondtam, hogy nem baj, ha már szétszedték ne szereljék csak úgy vissza, mert az így is több, mint a felébe lenne, mintha meg is köszörülik. Megcsinálták, jó lett. Azóta többekkel beszéltem, sokféle off autóval kapcsolatban mondták, hogy ez bizony gyakori hiba, bár általában azért inkább a nagyon sokat futott öregebb autókra jellemző.
Ja és amit írsz, hogy gyorsításra jön elő az a ft külső csukló hibája, nem a belsőé (ha a külső a hibás, akkor kitekert kormánnyal való gyorsításnál már kopogni is szokott rendesen, az off autómon ez volt pár hónapja). A sima rázás, ami csak sebességfüggő, az a belső miatt van.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #913 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:46:02 »
Én a végén már annyit mentem utána, hogy gyakorlatilag minden mást kizártam (még kormányművet is javíttattam - ott pl. kiderült, hogy nálam is cserés a valaki által pár hete emlegetett csodás műanyagból készült, a fogasléc megtámasztására hivatott alkatrész, de ettől persze nem szűnt meg a rázás, csak nem kottyant többé a kormány).
Ezt én írtam:). Mondeofun ajánlotta nekem is, hogy a műanyag anyát kell meghúzni, én ezt pedig továbbvittem az anya cseréjéig, Soroksáron nekem is fémre cserélték.
Csütörtökön megyek a Petrányiba úgyis, akkor még lehet, hogy valami kiderül. Neked egyébként S-Max? Féltengelyt hol csinálták Neked?
Idézetet írta: fektoh - 2017.04.06 csütörtök, 22:38:28
Én a végén már annyit mentem utána, hogy gyakorlatilag minden mást kizártam (még kormányművet is javíttattam - ott pl. kiderült, hogy nálam is cserés a valaki által pár hete emlegetett csodás műanyagból készült, a fogasléc megtámasztására hivatott alkatrész, de ettől persze nem szűnt meg a rázás, csak nem kottyant többé a kormány). Futóművesnél is voltam, minden mérés tökéletes lett, a féltengelyt kézzel rángatva nem lehetett semmit észrevenni, a futóműves le is akart beszélni az alaposabb megnézetéséről. Aztán találtam egy több, mint 10 éves fórumbejegyzést még egy békebeli Index topikban, ahol pont ugyanazt a problémát írta le az ember, ami nekem is volt. Nála is a belső csukló volt a ludas. Elvittem, kiszerelték, telefonon hívtak, hogy kicsit kopott, de szerintük ennyitől még nem kéne ráznia. Mondtam, hogy nem baj, ha már szétszedték ne szereljék csak úgy vissza, mert az így is több, mint a felébe lenne, mintha meg is köszörülik. Megcsinálták, jó lett. Azóta többekkel beszéltem, sokféle off autóval kapcsolatban mondták, hogy ez bizony gyakori hiba, bár általában azért inkább a nagyon sokat futott öregebb autókra jellemző.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #914 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:51:55 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 22:46:02
Én a végén már annyit mentem utána, hogy gyakorlatilag minden mást kizártam (még kormányművet is javíttattam - ott pl. kiderült, hogy nálam is cserés a valaki által pár hete emlegetett csodás műanyagból készült, a fogasléc megtámasztására hivatott alkatrész, de ettől persze nem szűnt meg a rázás, csak nem kottyant többé a kormány).
Ezt én írtam:). Mondeofun ajánlotta nekem is, hogy a műanyag anyát kell meghúzni, én ezt pedig továbbvittem az anya cseréjéig, Soroksáron nekem is fémre cserélték.
Csütörtökön megyek a Petrányiba úgyis, akkor még lehet, hogy valami kiderül. Neked egyébként S-Max? Féltengelyt hol csinálták Neked?
Igen S-Max. Akkor ugyanazt az utat járjuk végig, én is Soroksáron voltam, nekem is fémre cserélték (mondjuk itt a fórumon ez nem jön le, de ezek a kormányművek elég kényesek lehetnek: amikor ott voltam az aznapi 9 paciensből 5 MKIV volt, plusz az én S-Maxom)
A féltengelyt Bp 17. kerben csinálták a Teamtwork -nél.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #915 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 22:58:31 »
És amikor pld. Vik-nek mondtam egyszer, hogy a kormányműre gyanakszom, hogy az kopog alattomosan, akkor azt mondta, hogy pedig a IV-es mondeo kormányművével nincs gond...Aztán húzni akartam fent a csavaron MondeoFun tanácsára, s puff, átszakadt egyből a menet, könnyű is lett a kormányom mint a ....csa. Egyből ráhúztam vissza, amig lehetett, mert ez nem játék.
A Féltengely belső csuklóra akkor majd én is ránézetek. Nem tudom, hogy a Petrányinál mit csinálnak 2 órán keresztül, de állítólag addig tart egy alapos futómű átvizsgálás, beállítás. Egyből kérdeztem, hogy a kormányközepet be tudják állítani? Nevetés (vágta a srác a témát), s mondta, hogy már igen, mert sokszor - az előző gépükkel - nem ment. Ahogy állítólag sok más helyen sem. Valaki írta, pont itt is, hogy sok helyen volt, s mindig jobbra állta a kormánya, meg be is rázott, ezért ment végül a Petrányiba, az üllőire. Most, hogy nekem is idén soros a futómű állítás, egyből oda viszem, főleg, hogy van ez a masszír. Te, a féltengelynél mit (melyik részét) esztergálnak? Milyen áron? Nem éri meg egyből vinni két újat? Én ha volt ilyen (pld. BMW) ott cseréltem.
Idézetet írta: fektoh - 2017.04.06 csütörtök, 22:51:55
Igen S-Max. Akkor ugyanazt az utat járjuk végig, én is Soroksáron voltam, nekem is fémre cserélték (mondjuk itt a fórumon ez nem jön le, de ezek a kormányművek elég kényesek lehetnek: amikor ott voltam az aznapi 9 paciensből 5 MKIV volt, plusz az én S-Maxom)
A féltengelyt Bp 17. kerben csinálták a Teamtwork -nél.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #916 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 23:28:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 22:58:31
És amikor pld. Vik-nek mondtam egyszer, hogy a kormányműre gyanakszom, hogy az kopog alattomosan, akkor azt mondta, hogy pedig a IV-es mondeo kormányművével nincs gond...Aztán húzni akartam fent a csavaron MondeoFun tanácsára, s puff, átszakadt egyből a menet, könnyű is lett a kormányom mint a ....csa. Egyből ráhúztam vissza, amig lehetett, mert ez nem játék.
A Féltengely belső csuklóra akkor majd én is ránézetek. Nem tudom, hogy a Petrányinál mit csinálnak 2 órán keresztül, de állítólag addig tart egy alapos futómű átvizsgálás, beállítás. Egyből kérdeztem, hogy a kormányközepet be tudják állítani? Nevetés (vágta a srác a témát), s mondta, hogy már igen, mert sokszor - az előző gépükkel - nem ment. Ahogy állítólag sok más helyen sem. Valaki írta, pont itt is, hogy sok helyen volt, s mindig jobbra állta a kormánya, meg be is rázott, ezért ment végül a Petrányiba, az üllőire. Most, hogy nekem is idén soros a futómű állítás, egyből oda viszem, főleg, hogy van ez a masszír. Te, a féltengelynél mit (melyik részét) esztergálnak? Milyen áron? Nem éri meg egyből vinni két újat? Én ha volt ilyen (pld. BMW) ott cseréltem.
Nekem a Szerviztrade-nél nézték a futóművet, több helyről is jókat mondtak róluk (meg közel is vannak nekem), sokszor voltam már náluk mindenféle autókkal. Mérés a padon, kézi átvizsgálás, lézeres bemérés megvan max fél óra alatt, az állítás meg attól függ, hogy mennyit és hol kell csavargatni. 2 óra alatt - kis túlzással- szét lehet szedni és összerakni a komplett első-hátsó futóművet egy gyakorlott Ford szerelőnek, nem tudom, mit szüttyögnek ennyit vele Petrányiék.
Nekem ha jól rémlik valahol 50-70k között volt a köszörülés (persze a párra). Valami horror az ára az ebbe való új féltengelynek, szerintem megéri felújíttatni.
Amúgy nem tudom, hogy pontosan mit esztergálnak (majd jól leszedik a fejemet a vasasok, hogy nem is esztergálnak, hanem köszörülnek, sőt marnak). Itt látszik egy off típushoz való belső csukló, jól látszik, hogy mi a funkciója (engedi a tengely szögét valamennyire elmozdulni, plusz tengelyirányban kiegyenlít). Ha jól gondolom azt a kelyet köszörülik belül egyenesre és kicsit nagyobb görgőket tesznek bele, hogy jól passzoljon az új mérethez.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.06 csütörtök, 23:30:41 írta fektoh
»
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #917 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 23:39:21 »
Idézetet írta: fektoh - 2017.04.06 csütörtök, 23:28:37
Nekem a Szerviztrade-nél nézték a futóművet, több helyről is jókat mondtak róluk (meg közel is vannak nekem), sokszor voltam már náluk mindenféle autókkal. Mérés a padon, kézi átvizsgálás, lézeres bemérés megvan max fél óra alatt, az állítás meg attól függ, hogy mennyit és hol kell csavargatni. 2 óra alatt - kis túlzással- szét lehet szedni és összerakni a komplett első-hátsó futóművet egy gyakorlott Ford szerelőnek, nem tudom, mit szüttyögnek ennyit vele Petrányiék.
Nekem ha jól rémlik valahol 50-70k között volt a köszörülés (persze a párra). Valami horror az ára az ebbe való új féltengelynek, szerintem megéri felújíttatni.
Amúgy nem tudom, hogy pontosan mit esztergálnak (majd jól leszedik a fejemet a vasasok, hogy nem is esztergálnak, hanem köszörülnek, sőt marnak). Itt látszik egy off típushoz való belső csukló, jól látszik, hogy mi a funkciója (engedi a tengely szögét valamennyire elmozdulni, plusz tengelyirányban kiegyenlít). Ha jól gondolom azt a kelyet köszörülik belül egyenesre és kicsit nagyobb görgőket tesznek bele, hogy jól passzoljon az új mérethez.
Közben megnéztem egy Youtube videót a témában és ott azt mondják, hogy a belső csukló okozta vibráció a gyorsításfüggő (a külső kopásakor csak kattog, meg esetleg "riszálja magát" az autó eleje erőteljes gyorsításkor, de nem ráz). Ennek ellenére nálam mindig jelentkezett, felengedett gázpedálnál is, mégis a belső csukló volt kopott.
Amerikai barátunk szépen elmagyaráz és mutogat mindent itt:
https://youtu.be/M7lTncDBfkE
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.06 csütörtök, 23:47:41 írta fektoh
»
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #918 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 23:48:04 »
Na, köszi a részletes leírást. Ahogy látom Te is alapos vagy
.
A 17 kerületiek (TeamTWork) egyébként végeztek egyben mindent? Szétszerelés, csere, összerakás? Vagy csak FT vitted oda?
Bárdinál látok - egy gondolom kínai márkát - bár máshol 4csillagozzák, gsp. Lehet, hogy azt nem merném betenni....
Idézetet írta: fektoh - 2017.04.06 csütörtök, 23:39:21
Közben megnéztem egy Youtube videót a témában és ott azt mondják, hogy a belső csukló okozta vibráció a gyorsításfüggő (a külső kopásakor csak kattog, meg esetleg "riszálja magát" az autó eleje erőteljes gyorsításkor, de nem ráz). Ennek ellenére nálam mindig jelentkezett, felengedett gázpedálnál is, mégis a belső csukló volt kopott.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.04.06 csütörtök, 23:49:39 írta danidoki
»
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #919 Dátum:
2017.04.06 csütörtök, 23:51:53 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 23:48:04
Na, köszi a részletes leírást. Ahogy látom Te is alapos vagy
.
A 17 kerületiek (TeamTWork) egyébként végeztek egyben mindent? Szétszerelés, csere, összerakás? Vagy csak FT vitted oda?
Mindent ők csinálnak, nem olyan kényesek, mint mondjuk a váltósok, akik plusz 10 rugót felszámolnak, ha az egyébként kiszerelve odavitt váltó háza "koszos". Autót reggel leadod, délutánra kész (futóművet sem kell állítani, mert minden ugyanoda megy vissza)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #920 Dátum:
2017.04.07 péntek, 00:55:02 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.04.06 csütörtök, 21:42:18
Helló Srácok,
1 hétvégére nincs véletlenül valakinek gyári, 16-os alufelnije nyári gumikkal (elég 2 db is), kauciót is adok
. XI. kerület, Budaörs előnyben. 130-140 között észlelek vibrációt, s ki akarom zárni a kerekeket. Mind a 4 kb. ugyanúgy jár (szemre egész jók), futómű és centrír rendben, téliekkel nincs gond (de az acél és 205-ös).
Télivel nem jó? Nálam nem ráznak, 16"-os alu MK4 felnin. XII. kerület.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #921 Dátum:
2017.04.07 péntek, 17:58:00 »
Cartárs,
már sajnos nem tudok érte elmenni. Még egyszer köszönöm felajánlásod!
Idézetet írta: Relhist - 2017.04.07 péntek, 00:55:02
Télivel nem jó? Nálam nem ráznak, 16"-os alu MK4 felnin. XII. kerület.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #922 Dátum:
2017.04.12 szerda, 19:36:29 »
Sziasztok,
ma egy kátyúnak köszönhetően elszakadt a külső féltengely gumiharangom. Azért gondolom hogy a kátyú miatt, mert hétvégén volt olaj és váltóolaj csere az autón, akkor még ép volt a harang, viszont hatalmas ütést kapott a futómű, és amikor igaz kicsit később de megálltam megnézni, még csöpögött belőle a zsír.
Jó hogy fizetjük a súly adót, október óta már egy gumimat és ezt is megették a Magyar utak.
Nagyon szopó roller a csere? Garázs, akna, jóbarát, sör van, nem tudtok valami leírást vagy használható videót hozzá? Nézem a youtube-on, komplett féltengely cserét találtam, de külső porvédő cserét nem.
Van valaki aki már túlesett ezen?
Előre is köszi szépen, sziasztok
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #923 Dátum:
2017.04.12 szerda, 19:39:12 »
Idézetet írta: matya007 - 2017.04.12 szerda, 19:36:29
Sziasztok,
ma egy kátyúnak köszönhetően elszakadt a külső féltengely gumiharangom. Azért gondolom hogy a kátyú miatt, mert hétvégén volt olaj és váltóolaj csere az autón, akkor még ép volt a harang, viszont hatalmas ütést kapott a futómű, és amikor igaz kicsit később de megálltam megnézni, még csöpögött belőle a zsír.
Jó hogy fizetjük a súly adót, október óta már egy gumimat és ezt is megették a Magyar utak.
Nagyon szopó roller a csere? Garázs, akna, jóbarát, sör van, nem tudtok valami leírást vagy használható videót hozzá? Nézem a youtube-on, komplett féltengely cserét találtam, de külső porvédő cserét nem.
Van valaki aki már túlesett ezen?
Előre is köszi szépen, sziasztok
kátyútól hogy szakadna ki?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #924 Dátum:
2017.04.12 szerda, 19:58:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.12 szerda, 19:39:12
kátyútól hogy szakadna ki?
felpattan valami... Talán.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #925 Dátum:
2017.04.12 szerda, 20:15:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2017.04.12 szerda, 19:58:36
felpattan valami... Talán.
valószínűtlen, hogy megkerüli a gumit, felnit és visszabemegy a gumiharanghoz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #926 Dátum:
2017.04.12 szerda, 22:01:13 »
Sziasztok,
Nem vagyok benne biztos, csak más nem nagyon történt út közben és hétvégén még semmi baja nem volt .Amikor félre álltam még csöpögött a harangból a zsír, nagyon felütött iszonyat hangja volt.
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #927 Dátum:
2017.04.12 szerda, 22:02:24 »
Idézetet írta: matya007 - 2017.04.12 szerda, 22:01:13
Sziasztok,
Nem vagyok benne biztos, csak más nem nagyon történt út közben és hétvégén még semmi baja nem volt .Amikor félre álltam még csöpögött a harangból a zsír, nagyon felütött iszonyat hangja volt.
féltengely a csonkállvánnyal, kerékkel mindennel rugózik fel-le. az nem tud ilyentől kiszakadni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #928 Dátum:
2017.04.12 szerda, 22:18:55 »
Ok köszi. Akkor nem ettől szakadt ki, de akkor is ki kell cserélnem a harangot sajna.
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #929 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 09:19:18 »
Sziasztok,
Valaki megtudná mondani mekkora méretű a csonkanya csavar?
Előre is köszi
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #930 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 17:32:18 »
Idézetet írta: matya007 - 2017.04.13 csütörtök, 09:19:18
Sziasztok,
Valaki megtudná mondani mekkora méretű a csonkanya csavar?
Előre is köszi
a mi?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
matya007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #931 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 18:11:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.04.13 csütörtök, 17:32:18
a mi?
A tengely csonk anya.
Naplózva
MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Rytsye
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #932 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 21:32:12 »
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni ,hogy egyes valamint kettes sebességbe teszem a kocsit és kicsit lendületesebben kell gyorsítani váltás és indulás után mintha a kormányon kisebb rántást éreznék(mintha valami koppanna ,de nem hallom csak a kormányon érzem) . Ezt nagyobb sebességnél váltáskor nem érzem.
Nézessek egy futóművet ? Vagy kormánymű gond lehet ? Váltó?
Köszönöm!
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #933 Dátum:
2017.04.13 csütörtök, 22:28:49 »
Hali!
azzal nem veszítesz semmit, ha ránézetsz alulról egy futóművessel, ott sok minden kiderülhet. Toronycsapágy is tud roppanni induláskor, a kormánymű inkább tekerésnél pattan egyet. Km állás? De ez nagyon sok minden lehet, ezért először nézzetek alá.
Idézetet írta: Rytsye - 2017.04.13 csütörtök, 21:32:12
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni ,hogy egyes valamint kettes sebességbe teszem a kocsit és kicsit lendületesebben kell gyorsítani váltás és indulás után mintha a kormányon kisebb rántást éreznék(mintha valami koppanna ,de nem hallom csak a kormányon érzem) . Ezt nagyobb sebességnél váltáskor nem érzem.
Nézessek egy futóművet ? Vagy kormánymű gond lehet ? Váltó?
Köszönöm!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Ricsike1307
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #934 Dátum:
2017.04.21 péntek, 13:17:47 »
Sziasztok,
Ünnepek előtt voltam gumi cserén. Azóta a reggel a parkolóból való kiállásnál azt tapasztalom, hogy mikor alászedem a kormányt mintha surlódna a kerék, vagy valamikor olyat csinál mintha átpattanna egy kövön a kerék. Ez csak reggel első kiállásnál, utána nap közben semmi.
Valakinek volt hasonló tapasztalata?
Naplózva
2009 MK4 1.8TDI Kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #935 Dátum:
2017.04.21 péntek, 13:19:00 »
Idézetet írta: Ricsike1307 - 2017.04.21 péntek, 13:17:47
Sziasztok,
Ünnepek előtt voltam gumi cserén. Azóta a reggel a parkolóból való kiállásnál azt tapasztalom, hogy mikor alászedem a kormányt mintha surlódna a kerék, vagy valamikor olyat csinál mintha átpattanna egy kövön a kerék. Ez csak reggel első kiállásnál, utána nap közben semmi.
Valakinek volt hasonló tapasztalata?
Annyiban hasonló, hogy általában én is reggel szoktam kiállni a parkolóból.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #936 Dátum:
2017.05.06 szombat, 16:56:25 »
Sziasztok, hátsó felfüggesztésnel lecsereltem mindent, de kisebb kopogast meg mindig hallani, valakinek volt hasonló problémája? Kerekcsapagy okozhat kopogast, vagy a rugónál valami?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #937 Dátum:
2017.05.06 szombat, 17:00:11 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.05.06 szombat, 16:56:25
Sziasztok, hátsó felfüggesztésnel lecsereltem mindent, de kisebb kopogast meg mindig hallani, valakinek volt hasonló problémája? Kerekcsapagy okozhat kopogast, vagy a rugónál valami?
kézifék kötél elszabadult rögzítés miatt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #938 Dátum:
2017.05.06 szombat, 17:21:12 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.06 szombat, 17:00:11
kézifék kötél elszabadult rögzítés miatt?
Az adhat kopogó hangot? De érezni is az ütést , nem csak kopog.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #939 Dátum:
2017.05.06 szombat, 21:18:36 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.06 szombat, 17:00:11
kézifék kötél elszabadult rögzítés miatt?
csavar fogja a kötelet, az nem nagyon szabadul csak úgy el. ha az eltört, akkor meg csak csere
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #940 Dátum:
2017.05.06 szombat, 21:18:55 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.05.06 szombat, 16:56:25
Sziasztok, hátsó felfüggesztésnel lecsereltem mindent, de kisebb kopogast meg mindig hallani, valakinek volt hasonló problémája? Kerekcsapagy okozhat kopogast, vagy a rugónál valami?
mi lett pontosan cserélve?
szilentek?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #941 Dátum:
2017.05.06 szombat, 22:08:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.06 szombat, 21:18:55
mi lett pontosan cserélve?
szilentek?
valójában minden, összes szilent, lengescsillapito, stabilizátor, gumi, stb., kivéve rugókat és kerekcsapagyat
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #942 Dátum:
2017.05.06 szombat, 22:13:13 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.05.06 szombat, 22:08:29
valójában minden, összes szilent, lengescsillapito, stabilizátor, gumi, stb., kivéve rugókat és kerekcsapagyat
segédkeretben is cserélve lettek a szilentek?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #943 Dátum:
2017.05.06 szombat, 22:18:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.06 szombat, 22:13:13
segédkeretben is cserélve lettek a szilentek?
4 nagyobb szilentre gondolsz, az alvazon?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #944 Dátum:
2017.05.06 szombat, 22:40:30 »
Ez mind cserélve lett:
https://www.google.hu/search?client=ms-android-sonymobile&biw=360&bih=259&tbm=isch&sa=1&ei=vDAOWaDDMMyusQHIhoCQAw&q=ford+mondeo+mk4+rear+silent+set&oq=ford+mondeo+mk4+rear+silent+set&gs_l=mobile-gws-img.3...5434.14514.0.15367.18.17.1.0.0.0.386.2492.4j9j2j1.16.0....0...1c.1j4.64.mobile-gws-img..2.12.2076...35i39k1j0i19k1j0i30i19k1.8kVvoAq5qBo#imgrc=u3m02BibTlpYYM
:
Toronycsapagyat sem cseréltem még? Az okozhatja?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.08 hétfő, 01:24:55 írta Ohyeah
»
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #945 Dátum:
2017.05.09 kedd, 16:01:24 »
Senki nem tud segíteni?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #946 Dátum:
2017.05.09 kedd, 16:08:15 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.05.09 kedd, 16:01:24
Senki nem tud segíteni?
Nem értem miért nem viszed el egy futóműveshez? Ott megemelik, megrángatják, seperc megmondják mi a baja. Így távgyógyítással nem fog menni....
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #947 Dátum:
2017.05.09 kedd, 22:05:49 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.05.06 szombat, 22:18:53
4 nagyobb szilentre gondolsz, az alvazon?
mondeo alatt nincs alváz
4 nagyobb szilent, ami a segédkeretben/bölcsőben van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #948 Dátum:
2017.05.10 szerda, 12:05:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.09 kedd, 22:05:49
mondeo alatt nincs alváz
4 nagyobb szilent, ami a segédkeretben/bölcsőben van
Egy dologra gondoltunk Igen. Cseréltem bölcsőszilenteket is. Toronycsapagy nincs cserélve, minden más cserélve lett.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #949 Dátum:
2017.05.16 kedd, 23:07:20 »
Érdekes cikk...
(Igaz, hogy gumitopic, de MkIV-et olvasom csak, így ide szúrom be). Meg aztán egy próba, hogy Blau4
olvassa-e még az MKIV topicot, vagy már magasról lekacsint ránk, kicsi rigókra
http://totalcar.hu/magazin/technika/2017/05/16/az_igazsag_kopott_gumi_ugyben/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Oldalak:
1
...
12
13
14
15
16
17
18
[
19
]
20
21
22
23
24
25
26
...
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ