Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:10:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 31   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 593783 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2017.07.15 szombat, 19:45:07 »

Beszéltem közben a sráccal, az a cső lett leszedve, amelyik közelebb esik a fogasléchez (alsó).
Ő nem vett észre semmit sajnos.

Csak felvetésem, hogy esetleg bármelyik "csőbemenetnél", csatlakozásnál lehetne mondjuk golyó ami visszacsapó szelepként funkcionálna.
De ez csak egy akár béna ötlet részemről.
 beka3

A kiemelt részt esetleg pontosabban megfogalmaznád?
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2017.07.15 szombat, 19:54:47 »

Beszéltem közben a sráccal, az a cső lett leszedve, amelyik közelebb esik a fogasléchez (alsó).
Ő nem vett észre semmit sajnos.

Csak felvetésem, hogy esetleg bármelyik "csőbemenetnél", csatlakozásnál lehetne mondjuk golyó ami visszacsapó szelepként funkcionálna.
De ez csak egy akár béna ötlet részemről.
 beka3


Amelyikben van, akkor a kormánymű nyakában van egy tabletta méretű/formájú szelep. A furatban és utána megy bele a cső. Ha nem volt benne a cső, akkor a kormány tekergetéskor kilökhette...
Továbbra sem értem, hogy miért nem a tartályra visszatérő cső lett megbontva folyadék cserénél.....  Ki kényszerített, hogy ehhez az emberhez vidd?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2017.07.15 szombat, 20:02:51 »

Próbálok utána nézni!

(Aknából nézve az alsó csatlakozás, a netképeket nézve a két csatlakozás kb. egyforma távolságú a fogasléc tengelyhez, így nem jól fogalmaztam)
Találtam később olyan képet is Galaxyhoz, ahol egymás feletti így nem tudom most melyik fajta elhelyezésű. 

Nem kényszerített senki, hogy hozzá menjek, megbíztam benne, az értelmesek közül való szerelő.
Most így jártam, de még nem tudom miért is, addig nem török felette pálcát.
Sajnos én meg nem kezdtem el videókat nézni ráadásul, hogy hogy lehet még ....

Most már csak az a kérdés közelebb kerülve, hogy az alsóban lehetett-e tabletta?
 beka3

Amelyikben van, akkor a kormánymű nyakában van egy tabletta méretű/formájú szelep. A furatban és utána megy bele a cső. Ha nem volt benne a cső, akkor a kormány tekergetéskor kilökhette...
Továbbra sem értem, hogy miért nem a tartályra visszatérő cső lett megbontva folyadék cserénél.....  Ki kényszerített, hogy ehhez az emberhez vidd?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 20:34:23 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2017.07.15 szombat, 20:05:45 »

Próbálok utána nézni!

Nem kényszerített senki, hogy hozzá menjek, megbíztam benne, az értelmesek közül való szerelő.
Most így jártam, de még nem tudom miért is, addig nem török felette pálcát.
Sajnos én meg nem kezdtem el videókat nézni ráadásul, hogy hogy lehet még ....

Most már csak az a kérdés közelebb kerülve, hogy az alsóban lehetett-e tabletta?
 beka3


Szerintem nem kérdés....
Mivel az a cső lett levéve, így ha volt benne, akkor abban lehetett.....nem?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2017.07.15 szombat, 20:18:51 »

Legyen igazad, hogy csak ennyi, bár lehet ez is nagy baj.

Kérdés, hogy ha az ott nincs, mi történik, azon felül, hogy rossz a rendszer?
Talán biztosabbra megyek.
Sajnos a műhely nem itt van a házam alatt és nem is a srácé alatt. A kutatáshoz minimum aludnom kell(ene) még egyet.

Most megint beszéltem a sráccal, hogy felidézze mi történ, Ő azt mondja, amikor tekerte a kormányt vissza volt téve, csak kicsorgatni hagyta leszedve.
Az  igazságot most úgy sem tudom megmondani.
 beka3



Szerintem nem kérdés....
Mivel az a cső lett levéve, így ha volt benne, akkor abban lehetett.....nem?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 20:25:46 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2017.07.15 szombat, 20:56:23 »

Legyen igazad, hogy csak ennyi, bár lehet ez is nagy baj.

Kérdés, hogy ha az ott nincs, mi történik, azon felül, hogy rossz a rendszer?
Talán biztosabbra megyek.
Sajnos a műhely nem itt van a házam alatt és nem is a srácé alatt. A kutatáshoz minimum aludnom kell(ene) még egyet.

Most megint beszéltem a sráccal, hogy felidézze mi történ, Ő azt mondja, amikor tekerte a kormányt vissza volt téve, csak kicsorgatni hagyta leszedve.
Az  igazságot most úgy sem tudom megmondani.
 beka3


Az első leírásban nem így hangzik...
"Megemelve a gépet "átöblítettük" tiszta gyári új szervó olajjal, áttekertük a kormányt többször is. Visszacsöveztünk."


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2017.07.15 szombat, 21:23:06 »

A többesszám, vagy a csövezés a kérdőjeles.
Nyomozhatunk mondatok alapján, sajnos én csak akkor értem már oda a munkahelyemről 1,5 óra után, mikor a véglegesnek szánt anyag benne volt.
Nem tudom min történt pontosan addig, csak kérdezgettem tőle akkor is. Így a halál pontos fázisokat nem ismerem. Engem az érdekelt, hogy ki lett-e pumpálva az anyag.
Sajnos akár lehet az is, hogy más is. A pofon utána jött. Akkor eszembe sem jutott, hogy azoknál a csatlakozóknál lehetne valami kotyogó cucc.
Az is tény, hogy nem így kellett volna csinálni. De most ez mindegy is már.
Te is találgatsz ezek szerint, de a felvetés fontos lehet.
És ha valóban ott volt valami, legyen az bármelyik oldali. Próbálnám megérteni, hogy mi lehet a funkciója, mit okozhat az elmaradása és összevetni avval amit tapasztaltam az akció után a szervó rendszeren.

És akkor ezek mellett érdekes, hogy a motor indításakor az előfeszített kormányon egy pillanatra teljesen jól megjelenik a szervohatás.
 beka3


Az első leírásban nem így hangzik...
"Megemelve a gépet "átöblítettük" tiszta gyári új szervó olajjal, áttekertük a kormányt többször is. Visszacsöveztünk."



Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 11:01:11 »

Kösz a felvetést!
A hibatárolót már néztem még tegnap este, Androidos ForScan nem ad semmit.
Szerintem ebben csak hidraulika szivattyú van és a kormánymű csupaszon, szelepekkel.
Hacsak valahová nagyon nincs eldugva még valami.
Mondjuk egy szervonyomás kapcsoló csak lehetne valahol!
 beka3





Szia!

hasonló a problémám nekem is. Nekem annyival jobb, hogy olyan érzés mintha csak "fél" erőt fejtene ki, nem a teljeset. Most voltam ellenoriztetni Solymárnál, azt mondták nincs vele gond.
Ha üresbe rakod a jarmuvet és nyomod neki legalább 2000 fordulatszámig (de inkabb fölé) és akkor felpuhul, akkor szinte biztos hogy a pumpával van a gond.
Nálam annyi előzmény volt, hogy a főnyomócső meg a tartály is el volt repedve és elfolyt az olaj, cserélték és ujratöltötték, de ugy érzem mintha nem adná le a teljes segítséget kormányzáskor.

Egy másik topicban már felvetettem, hogy szerte európában gondok vannak a szervóval a 10 éves MK4ekkel. Talkford.com-on peticio is indult emiatt hogy a Ford csinalja meg gariban, annak ellenere hogy mar biztosan egyik ilyen koru auto sem garis.
Ha itt magyarországon is összegyűlne elég számú panasz akkor lehetne tenni az ügy érdekében.

Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 16:18:50 »


Szia!

hasonló a problémám nekem is. Nekem annyival jobb, hogy olyan érzés mintha csak "fél" erőt fejtene ki, nem a teljeset. Most voltam ellenoriztetni Solymárnál, azt mondták nincs vele gond.
Ha üresbe rakod a jarmuvet és nyomod neki legalább 2000 fordulatszámig (de inkabb fölé) és akkor felpuhul, akkor szinte biztos hogy a pumpával van a gond.
Nálam annyi előzmény volt, hogy a főnyomócső meg a tartály is el volt repedve és elfolyt az olaj, cserélték és ujratöltötték, de ugy érzem mintha nem adná le a teljes segítséget kormányzáskor.

Egy másik topicban már felvetettem, hogy szerte európában gondok vannak a szervóval a 10 éves MK4ekkel. Talkford.com-on peticio is indult emiatt hogy a Ford csinalja meg gariban, annak ellenere hogy mar biztosan egyik ilyen koru auto sem garis.
Ha itt magyarországon is összegyűlne elég számú panasz akkor lehetne tenni az ügy érdekében.

Üdv
Breaker

Miért csinálná meg gariban?
Az autóra vállalt garanciális időn túl van. Ennyi.  wave

Ha engedne egy ilyen balga ötletnek, akkor gondolhatod, hogy minden egyébbel is bepróbálkoznának az emberek....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2017.07.21 péntek, 00:37:33 »

Total szívás.
Azt mondták a pumpa lett rossz. A kormánymű átjárható. Sok próbálkozás, kínlódás után megkocogtatták. Elkezdett "zugni,  zörögni",  forrosodni. Kormányon semmi hatás.     Elvitték felújításra. De visszahozták. Ferlagadt a pumpa biztonsági szelepe.  Pumpa megy,  nincs más baja. Vissza rakták.    De a kormányműből nem jön ki vissza olaj. Már állítólag indításkor sincs a pillanatnyi szervo hatás. Mi a túrótól dugulhatott így el és hol?  falbav Ha jó rajzot találtam,  néztem,  a kormány szelep több párhuzamos ágat nyit. És nyugalomban is több ágon folyik át terhelés nélkül az anyag. Szombat óta ott van a gép mustrán. Remélem azért  mégsem lettek olajosak annyira! Ki akartak bontani a kormányművet.  Este már fel sem hívtak. Jó lenne egy valós robbantott ábra.  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 00:42:20 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2017.07.21 péntek, 00:42:25 »

Total szívás.
Azt mondták a pumpa lett rossz. A kormánymű átjárható. Sok próbálkozás, kínlódás után megkocogtatták. Elkezdett "zugni,  zörögni",  forrosodni. Kormányon semmi hatás.     Elvitték felújításra. De visszahozták. Ferlagadt a pumpa biztonsági szelepe.  Pumpa megy,  nincs más baja. Vissza rakták.    De a kormányműből nem jön ki vissza olaj. Már állítólag indításkor sincs a pillanatnyi szervo hatás. Mi a túrótól dugulhatott így el és hol?  falbav Ha jó rajzot találtam,  néztem,  a kormány szelep több párhuzamos ágat nyit. És nyugalomban is több ágon folyik át terhelés nélkül az anyag. Este már fel sem hívtak. Szombat óta ott van a gép mustrán. Remélem azért  mégsem lettek olajosak. Jó lenne egy valós robbantott ábra.  beka3

Nekem balra nyikkant meg a szervóm, balra semmi rásegítés, jobbra jó volt. Előtte azért volt jele, mert akadt egy bizonyoson ponton minimálisan érezhetően. Kormánymű csere lett a vége. Korábbi szivattyúknál levált valami a belsejéből, ami szépen elúszott a kormányműbe és ott szétcsapott, állítólag. Szerintem simán visszahívás kellett volna hogy legyen, de a Ford nem ismeri el...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2017.07.21 péntek, 00:48:10 »

Ezek szerint nem találtatok semmit a kiszedettben?
Nekem balra nyikkant meg a szervóm, balra semmi rásegítés, jobbra jó volt. Előtte azért volt jele, mert akadt egy bizonyoson ponton minimálisan érezhetően. Kormánymű csere lett a vége. Korábbi szivattyúknál levált valami a belsejéből, ami szépen elúszott a kormányműbe és ott szétcsapott, állítólag. Szerintem simán visszahívás kellett volna hogy legyen, de a Ford nem ismeri el...
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2017.07.21 péntek, 07:34:35 »

Ezek szerint nem találtatok semmit a kiszedettben?

Miért szedték volna szét?
Ki, mikor, kinek a költségére?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2017.07.21 péntek, 12:21:28 »

Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került,  ha nincs annyira  ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet,  mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem,  igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel,  hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül,  hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni,  de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.  taps  levele Jelzem,  megoldásokat keresünk itt a fórumon.   Így természetesen,  ha okos,  hasznos infód van én is megköszönöm! beka3

Miért szedték volna szét?
Ki, mikor, kinek a költségére?
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2017.07.21 péntek, 18:07:28 »

Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került,  ha nincs annyira  ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet,  mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem,  igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel,  hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül,  hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni,  de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.  taps  levele Jelzem,  megoldásokat keresünk itt a fórumon.   Így természetesen,  ha okos,  hasznos infód van én is megköszönöm! beka3

természetesen. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2017.07.21 péntek, 18:43:46 »

Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került,  ha nincs annyira  ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet,  mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem,  igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel,  hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül,  hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni,  de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet. taps  levele Jelzem,  megoldásokat keresünk itt a fórumon.   Így természetesen,  ha okos,  hasznos infód van én is megköszönöm! beka3


Micsoda eszmefuttatás....  taps
Nem érdekel-e, hogy mi történt egy munkámnál? De, hiszen én állapítom meg a hibát, hibás alkatrészt és a szükséges javításokat!
Ennél többet mit szeretnél???  Mit vagy min gondolkodjak még??? Elmélkedjek, hogy a gyártás óta vajon mi történhetett...vajon az alkatrész gyártása közben minden rendben volt-e?
Gondolkodás nélkül cserélni? Te most eldöntötted, hogy én mit és hogyan szoktam csinálni? Mekkora butaságokat írsz, nagyon egyszerűen látod te ezt...  Undecided
Jelezném, ezt nem szeretem, amikor ennyire okosok minősítik a javítási szokásomat! Persze simán lehet, hogy magadból indulsz ki, de akkor ne hozd összefüggésbe velem a szerelési gyakorlatod!  Cool


Ha beérkezik egy kormánymű/szervó hiba gyanús autó, akkor a a hibamegállapítás (!) után a javítási lehetőségek közül rendszerint az ügyfél választ. Nem kell mondanom, hogy a felújítást szokták választani, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy új kormánymű/szervó szivattyú.
Kiszerelem, amit szükséges és lekerül a felújítóhoz. Majd visszajön készen. Áruld már, hogy akkor mit kellene szétszednem? Te fizetnél mondjuk plusz 1-2 órát arra egy szerviznek, hogy szedje szét a hibásként megállapított alkatrészt és hibafelvételt készítsen az alkatrészről majd ezután vigye el a javítóba? Ne nevettess már.... Elég vastag a függöny a fotel előtt, ahonnan nézed ezt az egészet!
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 18:47:58 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2017.07.21 péntek, 19:41:49 »

Sajnálom, hogy így felhúztad magad!
Bocs!
Jó pihenést!   worship
Üdv! beka3


Micsoda eszmefuttatás....  taps
Nem érdekel-e, hogy mi történt egy munkámnál? De, hiszen én állapítom meg a hibát, hibás alkatrészt és a szükséges javításokat!
Ennél többet mit szeretnél???  Mit vagy min gondolkodjak még??? Elmélkedjek, hogy a gyártás óta vajon mi történhetett...vajon az alkatrész gyártása közben minden rendben volt-e?
Gondolkodás nélkül cserélni? Te most eldöntötted, hogy én mit és hogyan szoktam csinálni? Mekkora butaságokat írsz, nagyon egyszerűen látod te ezt...  Undecided
Jelezném, ezt nem szeretem, amikor ennyire okosok minősítik a javítási szokásomat! Persze simán lehet, hogy magadból indulsz ki, de akkor ne hozd összefüggésbe velem a szerelési gyakorlatod!  Cool


Ha beérkezik egy kormánymű/szervó hiba gyanús autó, akkor a a hibamegállapítás (!) után a javítási lehetőségek közül rendszerint az ügyfél választ. Nem kell mondanom, hogy a felújítást szokták választani, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy új kormánymű/szervó szivattyú.
Kiszerelem, amit szükséges és lekerül a felújítóhoz. Majd visszajön készen. Áruld már, hogy akkor mit kellene szétszednem? Te fizetnél mondjuk plusz 1-2 órát arra egy szerviznek, hogy szedje szét a hibásként megállapított alkatrészt és hibafelvételt készítsen az alkatrészről majd ezután vigye el a javítóba? Ne nevettess már.... Elég vastag a függöny a fotel előtt, ahonnan nézed ezt az egészet!
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2017.07.21 péntek, 20:12:37 »

Sajnálom, hogy így felhúztad magad!
Bocs!
Jó pihenést!   worship
Üdv! beka3



Nem húztam fel magam, ahhoz itt nincs olyan ember....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2017.07.25 kedd, 09:52:32 »

Miért csinálná meg gariban?
Az autóra vállalt garanciális időn túl van. Ennyi.  wave

Ha engedne egy ilyen balga ötletnek, akkor gondolhatod, hogy minden egyébbel is bepróbálkoznának az emberek....

Aha. Gondolom pont egy ilyen balga ötlet miatt hívtak vissza több szériás Fordot is az usaban 2011-tol

https://thomasjhenrylaw.com/practice-areas/recalls/vehicle-recalls/other-vehicle-recalls/ford-steering-recall/

Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2017.07.25 kedd, 10:34:11 »

Nem húztam fel magam, ahhoz itt nincs olyan ember....

Inkább te szoktál felhúzni "másokat". Így is, úgy is...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2017.07.25 kedd, 10:36:27 »

Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került,  ha nincs annyira  ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet,  mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem,  igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel,  hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül,  hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni,  de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.  taps  levele Jelzem,  megoldásokat keresünk itt a fórumon.   Így természetesen,  ha okos,  hasznos infód van én is megköszönöm! beka3


Nem lett szétszedve, ráadásul az új (felújított?) alkatrész olcsóbb volt, ha leadtam a régit. Megnéztem a kivett kormányművet a szervizben, semmi nem látszott rajta, belül gondolom nem egy egyszerű szerkezet, mert csövek mennek ki-be...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2017.07.25 kedd, 21:03:31 »

Inkább te szoktál felhúzni "másokat". Így is, úgy is...  eplus2

Azért neked és még másoknak is megy ám!  eplus2
Az utóbbi időben nem kapcsolódnak hozzám a tagfogyatkozások....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2017.07.25 kedd, 21:10:26 »

Aha. Gondolom pont egy ilyen balga ötlet miatt hívtak vissza több szériás Fordot is az usaban 2011-tol

https://thomasjhenrylaw.com/practice-areas/recalls/vehicle-recalls/other-vehicle-recalls/ford-steering-recall/



Hát én olvastam elektromos kontakt hibát, kormánykerék hibát, rásegítés kimaradást, csökkentett rásegítést, szenzor hibát..... de kormánymű hibát nem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 21:13:07 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2017.07.25 kedd, 21:45:23 »

Azért neked és még másoknak is megy ám!  eplus2
Az utóbbi időben nem kapcsolódnak hozzám a tagfogyatkozások....  Cool
pedig mindent megteszel az ügy érdekében.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2017.07.25 kedd, 22:10:40 »

pedig mindent megteszel az ügy érdekében.

Tévedsz.....
Direkt, semmit nem teszek azért.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 14:31:48 »

Sziasztok!

Lengéscsillapító csere előtt vagyok, mit lenne érdemes venni a kettő közül: kayaba vagy monroe olajost Huh? Huh? Huh?

Köszi ha van véleményetek vlmelyikről!!! worship
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 14:58:08 »

Sziasztok!

Lengéscsillapító csere előtt vagyok, mit lenne érdemes venni a kettő közül: kayaba vagy monroe olajost Huh? Huh? Huh?

Köszi ha van véleményetek vlmelyikről!!! worship
sachs
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2017.09.08 péntek, 09:32:50 »

Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2017.09.08 péntek, 10:34:24 »

Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?
mk3nál sachs supertouring volt a gyári, szerintem itt is az.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2017.09.08 péntek, 11:23:27 »

Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?

2 év alatt miért megy tönkre egy lengéscsillapító?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:39:04 »

2 év alatt miért megy tönkre egy lengéscsillapító?
2 év alatt is lehet vele menni annyi km-t hogy vége legyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:51:24 »

Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?

Gyári Ford. (Sachs) 6 évesen tökéletesek a gyári gátlók. Minden más kendácsolás...  wave

Mondtam a szervízben, hogy cseréljetek már ki valamit, nem létezik, hogy minden patent, de ellenáltak... Egy gömbcsukló vagy stab. pálca nem sok, annyit nem tudtam magamra sózatni!  vigyor3 ...pedig mindent megtettem!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2017.09.08 péntek, 12:51:55 »

2 év alatt is lehet vele menni annyi km-t hogy vége legyen

Az én bal elsőm még gyári, 770ezer km. vigyor3 A jobbos elfolyt, tettem bele bontottat kompletten, így most van 2db 65% körüli. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2017.09.08 péntek, 16:30:30 »

sachs
Látva a válaszokat, egyértelmű lett a választás, hogy egyiket se.  nyes vigyor3
Köszi!
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2017.09.08 péntek, 21:29:29 »

A Sachs biztosan belemegy, én is azt rakattam bele. Csillapítással nem volt gond, de a JE toronycsapágy elhalálozott.  Csere után persze összehasonlíthatatlan volt a csillapítás. Szeintem ha már cserész gátlót, akkor szilentet, toronycsapágyat és a mi fontos (!), hogy a rugó alatti gumit is cseréltesd. Toroncsapágyból én SKF-et rakattam bele, a gátló és a szett Sachs volt, a szilent gyári vagy Mapco...

Látva a válaszokat, egyértelmű lett a választás, hogy egyiket se.  nyes vigyor3
Köszi!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 14:00:46 »

Sziasztok,

qxba (140ps) esetében a kormányszervo olaj ez lenne? (Megnéztem a tartályt minumum alatt volt...). ez is 2 évente cserés? Mennyi a feltöltési mennyiség?

http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-szervokormany-olaj-1liter-t928.html

Köszi előre is!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2017.09.17 vasárnap, 14:17:33 »

Sziasztok,

qxba (140ps) esetében a kormányszervo olaj ez lenne? (Megnéztem a tartályt minumum alatt volt...). ez is 2 évente cserés? Mennyi a feltöltési mennyiség?

http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-szervokormany-olaj-1liter-t928.html

Köszi előre is!


Ha jól emlékszem kétféle van a "régebbi" típusokba zöld, azokba zöld kell, a még régebbiekben meg piros kell.

Szvsz szerintem az kell. De azért nézz körbe, mert annyira nem szabadna fogynia.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 13:36:55 »

Köszi! Egyébként jól benéztem, mert a max szinten van, csak ugye ahogy felülről ránézel a tartály alját látod. Piros van benne, gondolom mikor a kormánymű csavarját gyártattam le, akkor kivették a komplett kormányművet és feltöltötték a rendszert.

Ha jól emlékszem kétféle van a "régebbi" típusokba zöld, azokba zöld kell, a még régebbiekben meg piros kell.

Szvsz szerintem az kell. De azért nézz körbe, mert annyira nem szabadna fogynia.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2017.09.26 kedd, 13:33:40 »

sachs
Megtörtént a lengéscsillapító cserém(sachs)-ra, úristen új autóm lett vigyor3 !!!
Köszi a tippet!!!
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2017.09.26 kedd, 16:29:31 »

Megtörtént a lengéscsillapító cserém(sachs)-ra, úristen új autóm lett vigyor3 !!!
Köszi a tippet!!!
eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 17:15:30 »

Sziasztok,

Most, hogy hétvégén lecseréltem a nyárigumikat télire, észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító full olajos, azaz ereszt...csere.
Kérdésem az, hogy mivel párban cserélném, egyforma-e a 2 oldal vagy sem?
A toronycsapágyat is cserélném, azok egyformák?
Mennyire jellemző, hogy a toronycsapágy szilentet is cserélni kell (250E km)?

Hej szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 22:34:50 »

Csáó!

A gátlók nem ugyanazok, de ha jól emlékszem a szilentek és a toronycsapágyak igen. Rendeléskor úgyis kiderül Smiley

Sachs nekem bejött gáltóból, szilentből talán Mapco, csapágyból meg SKF lett rendelve. A toronycsapágy elég murisan gagyinak tűnik Smiley Nekem az is adta fel, ezért volt csere. Ja, meg már kezdett lógni a gátló szára.

Sziasztok,

Most, hogy hétvégén lecseréltem a nyárigumikat télire, észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító full olajos, azaz ereszt...csere.
Kérdésem az, hogy mivel párban cserélném, egyforma-e a 2 oldal vagy sem?
A toronycsapágyat is cserélném, azok egyformák?
Mennyire jellemző, hogy a toronycsapágy szilentet is cserélni kell (250E km)?

Hej szomoru1
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2017.12.04 hétfő, 22:36:03 »

Ja, ha már szét van borítva az első gátlód, akkor igen, cseréld a szilentet és a rugó alatti ill. felett  műanyag tömítést is (alsó/felsőt).

Sziasztok,

Most, hogy hétvégén lecseréltem a nyárigumikat télire, észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító full olajos, azaz ereszt...csere.
Kérdésem az, hogy mivel párban cserélném, egyforma-e a 2 oldal vagy sem?
A toronycsapágyat is cserélném, azok egyformák?
Mennyire jellemző, hogy a toronycsapágy szilentet is cserélni kell (250E km)?

Hej szomoru1
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 21:31:22 »

Ja, ha már szét van borítva az első gátlód, akkor igen, cseréld a szilentet és a rugó alatti ill. felett  műanyag tömítést is (alsó/felsőt).


Hol tudok ilyet vásárolni: rugó alatti ill. feletti  műanyag tömítés (alsó/felsőt)?
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2018.01.15 hétfő, 22:39:38 »

Hol tudok ilyet vásárolni: rugó alatti ill. feletti  műanyag tömítés (alsó/felsőt)?

Én a Cromax-nál vettem
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Ohyeah
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2018.01.17 szerda, 08:06:26 »

Én a Cromax-nál vettem

Nem találtam , sajnos.
Naplózva

2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE

danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2018.01.17 szerda, 22:40:36 »

Szerintem ez olyan tétel, amit Petrányiéknál is meg tudod venni....


Nem találtam , sajnos.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2018.03.19 hétfő, 10:04:11 »

Sziasztok Cartársak!

Ha esetleg valaki cserél kereket...Jobb oldalon megnézné, hogy a kormányösszekötőt tudja-e jobbra-balra forgatni? Nekem elég könnyedén ment (felemelt autónál, s lógott a kerék), de bal oldalon meg sem bírtam mozdítani...

Köszi!!!!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 09:53:20 »

F1675010 B Külső. Keréknél GUMIHARANG KLT.MO/SM/GA09-15 M66 KÉZi
F1675011 jobb
29 331 ft. / Db
Tudtok esetleg kiváltót, utángyártottat Galaxy hoz?Vagy esetleg méretet?
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.05 csütörtök, 11:48:13 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 17:36:16 »

Sziasztok Cartársak!

Ha esetleg valaki cserél kereket...Jobb oldalon megnézné, hogy a kormányösszekötőt tudja-e jobbra-balra forgatni? Nekem elég könnyedén ment (felemelt autónál, s lógott a kerék), de bal oldalon meg sem bírtam mozdítani...

Köszi!!!!

annak van kontra anyája,nem? nemkéne mozogjon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 31   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.