Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:01:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 592855 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1050 Dátum:
2017.07.15 szombat, 19:45:07 »
Beszéltem közben a sráccal, az a cső lett leszedve, amelyik közelebb esik a fogasléchez (alsó).
Ő nem vett észre semmit sajnos.
Csak felvetésem, hogy esetleg bármelyik "csőbemenetnél", csatlakozásnál lehetne mondjuk golyó ami visszacsapó szelepként funkcionálna.
De ez csak egy akár béna ötlet részemről.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.15 szombat, 19:38:34
A kiemelt részt esetleg pontosabban megfogalmaznád?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1051 Dátum:
2017.07.15 szombat, 19:54:47 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.15 szombat, 19:45:07
Beszéltem közben a sráccal, az a cső lett leszedve, amelyik közelebb esik a fogasléchez (alsó).
Ő nem vett észre semmit sajnos.
Csak felvetésem, hogy esetleg bármelyik "csőbemenetnél", csatlakozásnál lehetne mondjuk golyó ami visszacsapó szelepként funkcionálna.
De ez csak egy akár béna ötlet részemről.
Amelyikben van, akkor a kormánymű nyakában van egy tabletta méretű/formájú szelep. A furatban és utána megy bele a cső. Ha nem volt benne a cső, akkor a kormány tekergetéskor kilökhette...
Továbbra sem értem, hogy miért nem a tartályra visszatérő cső lett megbontva folyadék cserénél..... Ki kényszerített, hogy ehhez az emberhez vidd?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1052 Dátum:
2017.07.15 szombat, 20:02:51 »
Próbálok utána nézni!
(
Aknából nézve az alsó csatlakozás
, a netképeket nézve a két csatlakozás
kb. egyforma távolságú a fogasléc tengelyhez
, így nem jól fogalmaztam)
Találtam később olyan képet is Galaxyhoz, ahol egymás feletti így nem tudom most melyik fajta elhelyezésű.
Nem kényszerített senki, hogy hozzá menjek, megbíztam benne, az értelmesek közül való szerelő.
Most így jártam, de még nem tudom miért is, addig nem török felette pálcát.
Sajnos én meg nem kezdtem el videókat nézni ráadásul, hogy hogy lehet még ....
Most már csak az a kérdés közelebb kerülve, hogy az alsóban lehetett-e tabletta?
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.15 szombat, 19:54:47
Amelyikben van, akkor a kormánymű nyakában van egy tabletta méretű/formájú szelep. A furatban és utána megy bele a cső. Ha nem volt benne a cső, akkor a kormány tekergetéskor kilökhette...
Továbbra sem értem, hogy miért nem a tartályra visszatérő cső lett megbontva folyadék cserénél..... Ki kényszerített, hogy ehhez az emberhez vidd?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 20:34:23 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1053 Dátum:
2017.07.15 szombat, 20:05:45 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.15 szombat, 20:02:51
Próbálok utána nézni!
Nem kényszerített senki, hogy hozzá menjek, megbíztam benne, az értelmesek közül való szerelő.
Most így jártam, de még nem tudom miért is, addig nem török felette pálcát.
Sajnos én meg nem kezdtem el videókat nézni ráadásul, hogy hogy lehet még ....
Most már csak az a kérdés közelebb kerülve, hogy az alsóban lehetett-e tabletta?
Szerintem nem kérdés....
Mivel az a cső lett levéve, így ha volt benne, akkor abban lehetett.....nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1054 Dátum:
2017.07.15 szombat, 20:18:51 »
Legyen igazad, hogy csak ennyi, bár lehet ez is nagy baj.
Kérdés, hogy ha az ott nincs, mi történik, azon felül, hogy rossz a rendszer?
Talán biztosabbra megyek.
Sajnos a műhely nem itt van a házam alatt és nem is a srácé alatt. A kutatáshoz minimum aludnom kell(ene) még egyet.
Most megint beszéltem a sráccal, hogy felidézze mi történ, Ő azt mondja, amikor tekerte a kormányt vissza volt téve, csak kicsorgatni hagyta leszedve.
Az igazságot most úgy sem tudom megmondani.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.15 szombat, 20:05:45
Szerintem nem kérdés....
Mivel az a cső lett levéve, így ha volt benne, akkor abban lehetett.....nem?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 20:25:46 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1055 Dátum:
2017.07.15 szombat, 20:56:23 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.15 szombat, 20:18:51
Legyen igazad, hogy csak ennyi, bár lehet ez is nagy baj.
Kérdés, hogy ha az ott nincs, mi történik, azon felül, hogy rossz a rendszer?
Talán biztosabbra megyek.
Sajnos a műhely nem itt van a házam alatt és nem is a srácé alatt. A kutatáshoz minimum aludnom kell(ene) még egyet.
Most megint beszéltem a sráccal, hogy felidézze mi történ, Ő azt mondja, amikor tekerte a kormányt vissza volt téve, csak kicsorgatni hagyta leszedve.
Az igazságot most úgy sem tudom megmondani.
Az első leírásban nem így hangzik...
"Megemelve a gépet "átöblítettük" tiszta gyári új szervó olajjal, áttekertük a kormányt többször is. Visszacsöveztünk."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1056 Dátum:
2017.07.15 szombat, 21:23:06 »
A többesszám, vagy a csövezés a kérdőjeles.
Nyomozhatunk mondatok alapján, sajnos én csak akkor értem már oda a munkahelyemről 1,5 óra után, mikor a véglegesnek szánt anyag benne volt.
Nem tudom min történt pontosan addig, csak kérdezgettem tőle akkor is. Így a halál pontos fázisokat nem ismerem. Engem az érdekelt, hogy ki lett-e pumpálva az anyag.
Sajnos akár lehet az is, hogy más is. A pofon utána jött. Akkor eszembe sem jutott, hogy azoknál a csatlakozóknál lehetne valami kotyogó cucc.
Az is tény, hogy nem így kellett volna csinálni. De most ez mindegy is már.
Te is találgatsz ezek szerint, de a felvetés fontos lehet.
És ha valóban ott volt valami, legyen az bármelyik oldali. Próbálnám megérteni, hogy mi lehet a funkciója, mit okozhat az elmaradása és összevetni avval amit tapasztaltam az akció után a szervó rendszeren.
És akkor ezek mellett érdekes, hogy a motor indításakor az előfeszített kormányon egy pillanatra teljesen jól megjelenik a szervohatás.
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.15 szombat, 20:56:23
Az első leírásban nem így hangzik...
"Megemelve a gépet "átöblítettük" tiszta gyári új szervó olajjal, áttekertük a kormányt többször is. Visszacsöveztünk."
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1057 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 11:01:11 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.15 szombat, 14:38:00
Kösz a felvetést!
A hibatárolót már néztem még tegnap este, Androidos ForScan nem ad semmit.
Szerintem ebben csak hidraulika szivattyú van és a kormánymű csupaszon, szelepekkel.
Hacsak valahová nagyon nincs eldugva még valami.
Mondjuk egy szervonyomás kapcsoló csak lehetne valahol!
Szia!
hasonló a problémám nekem is. Nekem annyival jobb, hogy olyan érzés mintha csak "fél" erőt fejtene ki, nem a teljeset. Most voltam ellenoriztetni Solymárnál, azt mondták nincs vele gond.
Ha üresbe rakod a jarmuvet és nyomod neki legalább 2000 fordulatszámig (de inkabb fölé) és akkor felpuhul, akkor szinte biztos hogy a pumpával van a gond.
Nálam annyi előzmény volt, hogy a főnyomócső meg a tartály is el volt repedve és elfolyt az olaj, cserélték és ujratöltötték, de ugy érzem mintha nem adná le a teljes segítséget kormányzáskor.
Egy másik topicban már felvetettem, hogy szerte európában gondok vannak a szervóval a 10 éves MK4ekkel. Talkford.com-on peticio is indult emiatt hogy a Ford csinalja meg gariban, annak ellenere hogy mar biztosan egyik ilyen koru auto sem garis.
Ha itt magyarországon is összegyűlne elég számú panasz akkor lehetne tenni az ügy érdekében.
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1058 Dátum:
2017.07.20 csütörtök, 16:18:50 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.07.20 csütörtök, 11:01:11
Szia!
hasonló a problémám nekem is. Nekem annyival jobb, hogy olyan érzés mintha csak "fél" erőt fejtene ki, nem a teljeset. Most voltam ellenoriztetni Solymárnál, azt mondták nincs vele gond.
Ha üresbe rakod a jarmuvet és nyomod neki legalább 2000 fordulatszámig (de inkabb fölé) és akkor felpuhul, akkor szinte biztos hogy a pumpával van a gond.
Nálam annyi előzmény volt, hogy a főnyomócső meg a tartály is el volt repedve és elfolyt az olaj, cserélték és ujratöltötték, de ugy érzem mintha nem adná le a teljes segítséget kormányzáskor.
Egy másik topicban már felvetettem, hogy szerte európában gondok vannak a szervóval a 10 éves MK4ekkel. Talkford.com-on peticio is indult emiatt hogy a Ford csinalja meg gariban, annak ellenere hogy mar biztosan egyik ilyen koru auto sem garis.
Ha itt magyarországon is összegyűlne elég számú panasz akkor lehetne tenni az ügy érdekében.
Üdv
Breaker
Miért csinálná meg gariban?
Az autóra vállalt garanciális időn túl van. Ennyi.
Ha engedne egy ilyen balga ötletnek, akkor gondolhatod, hogy minden egyébbel is bepróbálkoznának az emberek....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1059 Dátum:
2017.07.21 péntek, 00:37:33 »
Total szívás.
Azt mondták a pumpa lett rossz. A kormánymű átjárható. Sok próbálkozás, kínlódás után megkocogtatták. Elkezdett "zugni, zörögni", forrosodni. Kormányon semmi hatás. Elvitték felújításra. De visszahozták. Ferlagadt a pumpa biztonsági szelepe. Pumpa megy, nincs más baja. Vissza rakták. De a kormányműből nem jön ki vissza olaj. Már állítólag indításkor sincs a pillanatnyi szervo hatás. Mi a túrótól dugulhatott így el és hol?
Ha jó rajzot találtam, néztem, a kormány szelep több párhuzamos ágat nyit. És nyugalomban is több ágon folyik át terhelés nélkül az anyag. Szombat óta ott van a gép mustrán. Remélem azért mégsem lettek olajosak annyira! Ki akartak bontani a kormányművet. Este már fel sem hívtak. Jó lenne egy valós robbantott ábra.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 00:42:20 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1060 Dátum:
2017.07.21 péntek, 00:42:25 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.21 péntek, 00:37:33
Total szívás.
Azt mondták a pumpa lett rossz. A kormánymű átjárható. Sok próbálkozás, kínlódás után megkocogtatták. Elkezdett "zugni, zörögni", forrosodni. Kormányon semmi hatás. Elvitték felújításra. De visszahozták. Ferlagadt a pumpa biztonsági szelepe. Pumpa megy, nincs más baja. Vissza rakták. De a kormányműből nem jön ki vissza olaj. Már állítólag indításkor sincs a pillanatnyi szervo hatás. Mi a túrótól dugulhatott így el és hol?
Ha jó rajzot találtam, néztem, a kormány szelep több párhuzamos ágat nyit. És nyugalomban is több ágon folyik át terhelés nélkül az anyag. Este már fel sem hívtak. Szombat óta ott van a gép mustrán. Remélem azért mégsem lettek olajosak. Jó lenne egy valós robbantott ábra.
Nekem balra nyikkant meg a szervóm, balra semmi rásegítés, jobbra jó volt. Előtte azért volt jele, mert akadt egy bizonyoson ponton minimálisan érezhetően. Kormánymű csere lett a vége. Korábbi szivattyúknál levált valami a belsejéből, ami szépen elúszott a kormányműbe és ott szétcsapott, állítólag. Szerintem simán visszahívás kellett volna hogy legyen, de a Ford nem ismeri el...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1061 Dátum:
2017.07.21 péntek, 00:48:10 »
Ezek szerint nem találtatok semmit a kiszedettben?
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.21 péntek, 00:42:25
Nekem balra nyikkant meg a szervóm, balra semmi rásegítés, jobbra jó volt. Előtte azért volt jele, mert akadt egy bizonyoson ponton minimálisan érezhetően. Kormánymű csere lett a vége. Korábbi szivattyúknál levált valami a belsejéből, ami szépen elúszott a kormányműbe és ott szétcsapott, állítólag. Szerintem simán visszahívás kellett volna hogy legyen, de a Ford nem ismeri el...
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1062 Dátum:
2017.07.21 péntek, 07:34:35 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.21 péntek, 00:48:10
Ezek szerint nem találtatok semmit a kiszedettben?
Miért szedték volna szét?
Ki, mikor, kinek a költségére?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1063 Dátum:
2017.07.21 péntek, 12:21:28 »
Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került, ha nincs annyira ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet, mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem, igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel, hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül, hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni, de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.
Jelzem, megoldásokat keresünk itt a fórumon. Így természetesen, ha okos, hasznos infód van én is megköszönöm!
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.21 péntek, 07:34:35
Miért szedték volna szét?
Ki, mikor, kinek a költségére?
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1064 Dátum:
2017.07.21 péntek, 18:07:28 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.21 péntek, 12:21:28
Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került, ha nincs annyira ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet, mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem, igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel, hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül, hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni, de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.
Jelzem, megoldásokat keresünk itt a fórumon. Így természetesen, ha okos, hasznos infód van én is megköszönöm!
természetesen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1065 Dátum:
2017.07.21 péntek, 18:43:46 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.21 péntek, 12:21:28
Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került, ha nincs annyira ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet, mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem, igaz lehet akkor leírta volna.
Téged nem érdekel, hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül, hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni, de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.
Jelzem, megoldásokat keresünk itt a fórumon. Így természetesen, ha okos, hasznos infód van én is megköszönöm!
Micsoda eszmefuttatás....
Nem érdekel-e, hogy mi történt egy munkámnál? De, hiszen én állapítom meg a hibát, hibás alkatrészt és a szükséges javításokat!
Ennél többet mit szeretnél??? Mit vagy min gondolkodjak még??? Elmélkedjek, hogy a gyártás óta vajon mi történhetett...vajon az alkatrész gyártása közben minden rendben volt-e?
Gondolkodás nélkül cserélni? Te most eldöntötted, hogy én mit és hogyan szoktam csinálni? Mekkora butaságokat írsz, nagyon egyszerűen látod te ezt...
Jelezném, ezt nem szeretem, amikor ennyire
okosok
minősítik a javítási szokásomat! Persze simán lehet, hogy magadból indulsz ki, de akkor ne hozd összefüggésbe velem a szerelési gyakorlatod!
Ha beérkezik egy kormánymű/szervó hiba gyanús autó, akkor a a hibamegállapítás (!) után a javítási lehetőségek közül rendszerint az ügyfél választ. Nem kell mondanom, hogy a felújítást szokták választani, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy új kormánymű/szervó szivattyú.
Kiszerelem, amit szükséges és lekerül a felújítóhoz. Majd visszajön készen. Áruld már, hogy akkor mit kellene szétszednem? Te fizetnél mondjuk plusz 1-2 órát arra egy szerviznek, hogy szedje szét a hibásként megállapított alkatrészt és hibafelvételt készítsen az alkatrészről majd ezután vigye el a javítóba? Ne nevettess már.... Elég vastag a függöny a fotel előtt, ahonnan nézed ezt az egészet!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.21 péntek, 18:47:58 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1066 Dátum:
2017.07.21 péntek, 19:41:49 »
Sajnálom, hogy így felhúztad magad!
Bocs!
Jó pihenést!
Üdv!
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.21 péntek, 18:43:46
Micsoda eszmefuttatás....
Nem érdekel-e, hogy mi történt egy munkámnál? De, hiszen én állapítom meg a hibát, hibás alkatrészt és a szükséges javításokat!
Ennél többet mit szeretnél??? Mit vagy min gondolkodjak még??? Elmélkedjek, hogy a gyártás óta vajon mi történhetett...vajon az alkatrész gyártása közben minden rendben volt-e?
Gondolkodás nélkül cserélni? Te most eldöntötted, hogy én mit és hogyan szoktam csinálni? Mekkora butaságokat írsz, nagyon egyszerűen látod te ezt...
Jelezném, ezt nem szeretem, amikor ennyire
okosok
minősítik a javítási szokásomat! Persze simán lehet, hogy magadból indulsz ki, de akkor ne hozd összefüggésbe velem a szerelési gyakorlatod!
Ha beérkezik egy kormánymű/szervó hiba gyanús autó, akkor a a hibamegállapítás (!) után a javítási lehetőségek közül rendszerint az ügyfél választ. Nem kell mondanom, hogy a felújítást szokták választani, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy új kormánymű/szervó szivattyú.
Kiszerelem, amit szükséges és lekerül a felújítóhoz. Majd visszajön készen. Áruld már, hogy akkor mit kellene szétszednem? Te fizetnél mondjuk plusz 1-2 órát arra egy szerviznek, hogy szedje szét a hibásként megállapított alkatrészt és hibafelvételt készítsen az alkatrészről majd ezután vigye el a javítóba? Ne nevettess már.... Elég vastag a függöny a fotel előtt, ahonnan nézed ezt az egészet!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1067 Dátum:
2017.07.21 péntek, 20:12:37 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.21 péntek, 19:41:49
Sajnálom, hogy így felhúztad magad!
Bocs!
Jó pihenést!
Üdv!
Nem húztam fel magam, ahhoz itt nincs olyan ember....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1068 Dátum:
2017.07.25 kedd, 09:52:32 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.20 csütörtök, 16:18:50
Miért csinálná meg gariban?
Az autóra vállalt garanciális időn túl van. Ennyi.
Ha engedne egy ilyen balga ötletnek, akkor gondolhatod, hogy minden egyébbel is bepróbálkoznának az emberek....
Aha. Gondolom pont egy ilyen balga ötlet miatt hívtak vissza több szériás Fordot is az usaban 2011-tol
https://thomasjhenrylaw.com/practice-areas/recalls/vehicle-recalls/other-vehicle-recalls/ford-steering-recall/
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1069 Dátum:
2017.07.25 kedd, 10:34:11 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.21 péntek, 20:12:37
Nem húztam fel magam, ahhoz itt nincs olyan ember....
Inkább te szoktál felhúzni "másokat". Így is, úgy is...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1070 Dátum:
2017.07.25 kedd, 10:36:27 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2017.07.21 péntek, 12:21:28
Téged is érint az eset?
Nem tudom milyen kormánymű került be. A másik meg feltehetően felújításra került, ha nincs annyira ócska állapotban. Akkor pedig kiderülhet, mi történt. Max utána kell járni. Ezért kérdeztem, igaz lehet akkor leírta volna. Téged nem érdekel, hogy mi történt egy munkádnál? Valóban a legegyszerübb gondolkodás nélkül cseréket csinálni, "olcsón". Aztán kiderül, hogy az első elemet nem is kellett volna cserélni, de lehet az ötödiket sem. Végül is a user fizet.
Jelzem, megoldásokat keresünk itt a fórumon. Így természetesen, ha okos, hasznos infód van én is megköszönöm!
Nem lett szétszedve, ráadásul az új (felújított?) alkatrész olcsóbb volt, ha leadtam a régit. Megnéztem a kivett kormányművet a szervizben, semmi nem látszott rajta, belül gondolom nem egy egyszerű szerkezet, mert csövek mennek ki-be...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1071 Dátum:
2017.07.25 kedd, 21:03:31 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.07.25 kedd, 10:34:11
Inkább te szoktál felhúzni "másokat". Így is, úgy is...
Azért neked és még másoknak is megy ám!
Az utóbbi időben nem kapcsolódnak hozzám a tagfogyatkozások....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1072 Dátum:
2017.07.25 kedd, 21:10:26 »
Idézetet írta: Breaker - 2017.07.25 kedd, 09:52:32
Aha. Gondolom pont egy ilyen balga ötlet miatt hívtak vissza több szériás Fordot is az usaban 2011-tol
https://thomasjhenrylaw.com/practice-areas/recalls/vehicle-recalls/other-vehicle-recalls/ford-steering-recall/
Hát én olvastam elektromos kontakt hibát, kormánykerék hibát, rásegítés kimaradást, csökkentett rásegítést, szenzor hibát..... de kormánymű hibát nem.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 21:13:07 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1073 Dátum:
2017.07.25 kedd, 21:45:23 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.25 kedd, 21:03:31
Azért neked és még másoknak is megy ám!
Az utóbbi időben nem kapcsolódnak hozzám a tagfogyatkozások....
pedig mindent megteszel az ügy érdekében.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1074 Dátum:
2017.07.25 kedd, 22:10:40 »
Idézetet írta: alf® - 2017.07.25 kedd, 21:45:23
pedig mindent megteszel az ügy érdekében.
Tévedsz.....
Direkt, semmit nem teszek azért.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1075 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 14:31:48 »
Sziasztok!
Lengéscsillapító csere előtt vagyok, mit lenne érdemes venni a kettő közül: kayaba vagy monroe olajost
Köszi ha van véleményetek vlmelyikről!!!
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1076 Dátum:
2017.09.07 csütörtök, 14:58:08 »
Idézetet írta: Moco - 2017.09.07 csütörtök, 14:31:48
Sziasztok!
Lengéscsillapító csere előtt vagyok, mit lenne érdemes venni a kettő közül: kayaba vagy monroe olajost
Köszi ha van véleményetek vlmelyikről!!!
sachs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1077 Dátum:
2017.09.08 péntek, 09:32:50 »
Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1078 Dátum:
2017.09.08 péntek, 10:34:24 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.09.08 péntek, 09:32:50
Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?
mk3nál sachs supertouring volt a gyári, szerintem itt is az.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1079 Dátum:
2017.09.08 péntek, 11:23:27 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.09.08 péntek, 09:32:50
Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?
2 év alatt miért megy tönkre egy lengéscsillapító?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1080 Dátum:
2017.09.08 péntek, 12:39:04 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.08 péntek, 11:23:27
2 év alatt miért megy tönkre egy lengéscsillapító?
2 év alatt is lehet vele menni annyi km-t hogy vége legyen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1081 Dátum:
2017.09.08 péntek, 12:51:24 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2017.09.08 péntek, 09:32:50
Én is épp cserélném 2 éves Monroe lengéscsillapitokat, kb 1-1,5 évig birták, nem túl sokáig. Sachs és Kyb között gondolkodom. De valahogy Sachs felé húzok. Vélemények, tapasztalatok érdekelnének. Amúgy tudja e valaki, hogy melyik a gyári lengéscsillapitó?
Gyári Ford. (Sachs) 6 évesen tökéletesek a gyári gátlók. Minden más kendácsolás...
Mondtam a szervízben, hogy cseréljetek már ki valamit, nem létezik, hogy minden patent, de ellenáltak... Egy gömbcsukló vagy stab. pálca nem sok, annyit nem tudtam magamra sózatni!
...pedig mindent megtettem!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1082 Dátum:
2017.09.08 péntek, 12:51:55 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.08 péntek, 12:39:04
2 év alatt is lehet vele menni annyi km-t hogy vége legyen
Az én bal elsőm még gyári, 770ezer km.
A jobbos elfolyt, tettem bele bontottat kompletten, így most van 2db 65% körüli.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1083 Dátum:
2017.09.08 péntek, 16:30:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 14:58:08
sachs
Látva a válaszokat, egyértelmű lett a választás, hogy egyiket se.
Köszi!
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1084 Dátum:
2017.09.08 péntek, 21:29:29 »
A Sachs biztosan belemegy, én is azt rakattam bele. Csillapítással nem volt gond, de a JE toronycsapágy elhalálozott. Csere után persze összehasonlíthatatlan volt a csillapítás. Szeintem ha már cserész gátlót, akkor szilentet, toronycsapágyat és a mi fontos (!), hogy a rugó alatti gumit is cseréltesd. Toroncsapágyból én SKF-et rakattam bele, a gátló és a szett Sachs volt, a szilent gyári vagy Mapco...
Idézetet írta: Moco - 2017.09.08 péntek, 16:30:30
Látva a válaszokat, egyértelmű lett a választás, hogy egyiket se.
Köszi!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1085 Dátum:
2017.09.17 vasárnap, 14:00:46 »
Sziasztok,
qxba (140ps) esetében a kormányszervo olaj ez lenne? (Megnéztem a tartályt minumum alatt volt...). ez is 2 évente cserés? Mennyi a feltöltési mennyiség?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-szervokormany-olaj-1liter-t928.html
Köszi előre is!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1086 Dátum:
2017.09.17 vasárnap, 14:17:33 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.09.17 vasárnap, 14:00:46
Sziasztok,
qxba (140ps) esetében a kormányszervo olaj ez lenne? (Megnéztem a tartályt minumum alatt volt...). ez is 2 évente cserés? Mennyi a feltöltési mennyiség?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-szervokormany-olaj-1liter-t928.html
Köszi előre is!
Ha jól emlékszem kétféle van a "régebbi" típusokba zöld, azokba zöld kell, a még régebbiekben meg piros kell.
Szvsz szerintem az kell. De azért nézz körbe, mert annyira nem szabadna fogynia.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1087 Dátum:
2017.09.18 hétfő, 13:36:55 »
Köszi! Egyébként jól benéztem, mert a max szinten van, csak ugye ahogy felülről ránézel a tartály alját látod. Piros van benne, gondolom mikor a kormánymű csavarját gyártattam le, akkor kivették a komplett kormányművet és feltöltötték a rendszert.
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2017.09.17 vasárnap, 14:17:33
Ha jól emlékszem kétféle van a "régebbi" típusokba zöld, azokba zöld kell, a még régebbiekben meg piros kell.
Szvsz szerintem az kell. De azért nézz körbe, mert annyira nem szabadna fogynia.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Moco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 108
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1088 Dátum:
2017.09.26 kedd, 13:33:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.09.07 csütörtök, 14:58:08
sachs
Megtörtént a lengéscsillapító cserém(sachs)-ra, úristen új autóm lett
!!!
Köszi a tippet!!!
Naplózva
MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1089 Dátum:
2017.09.26 kedd, 16:29:31 »
Idézetet írta: Moco - 2017.09.26 kedd, 13:33:40
Megtörtént a lengéscsillapító cserém(sachs)-ra, úristen új autóm lett
!!!
Köszi a tippet!!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1090 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 17:15:30 »
Sziasztok,
Most, hogy hétvégén lecseréltem a nyárigumikat télire, észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító full olajos, azaz ereszt...csere.
Kérdésem az, hogy mivel párban cserélném, egyforma-e a 2 oldal vagy sem?
A toronycsapágyat is cserélném, azok egyformák?
Mennyire jellemző, hogy a toronycsapágy szilentet is cserélni kell (250E km)?
Hej
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1091 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 22:34:50 »
Csáó!
A gátlók nem ugyanazok, de ha jól emlékszem a szilentek és a toronycsapágyak igen. Rendeléskor úgyis kiderül
Sachs nekem bejött gáltóból, szilentből talán Mapco, csapágyból meg SKF lett rendelve. A toronycsapágy elég murisan gagyinak tűnik
Nekem az is adta fel, ezért volt csere. Ja, meg már kezdett lógni a gátló szára.
Idézetet írta: BRoland - 2017.12.04 hétfő, 17:15:30
Sziasztok,
Most, hogy hétvégén lecseréltem a nyárigumikat télire, észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító full olajos, azaz ereszt...csere.
Kérdésem az, hogy mivel párban cserélném, egyforma-e a 2 oldal vagy sem?
A toronycsapágyat is cserélném, azok egyformák?
Mennyire jellemző, hogy a toronycsapágy szilentet is cserélni kell (250E km)?
Hej
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1092 Dátum:
2017.12.04 hétfő, 22:36:03 »
Ja, ha már szét van borítva az első gátlód, akkor igen, cseréld a szilentet és a rugó alatti ill. felett műanyag tömítést is (alsó/felsőt).
Idézetet írta: BRoland - 2017.12.04 hétfő, 17:15:30
Sziasztok,
Most, hogy hétvégén lecseréltem a nyárigumikat télire, észrevettem, hogy a jobb első lengéscsillapító full olajos, azaz ereszt...csere.
Kérdésem az, hogy mivel párban cserélném, egyforma-e a 2 oldal vagy sem?
A toronycsapágyat is cserélném, azok egyformák?
Mennyire jellemző, hogy a toronycsapágy szilentet is cserélni kell (250E km)?
Hej
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1093 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 21:31:22 »
Idézetet írta: danidoki - 2017.12.04 hétfő, 22:36:03
Ja, ha már szét van borítva az első gátlód, akkor igen, cseréld a szilentet és a rugó alatti ill. felett műanyag tömítést is (alsó/felsőt).
Hol tudok ilyet vásárolni: rugó alatti ill. feletti műanyag tömítés (alsó/felsőt)?
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
BRoland
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1094 Dátum:
2018.01.15 hétfő, 22:39:38 »
Idézetet írta: Ohyeah - 2018.01.15 hétfő, 21:31:22
Hol tudok ilyet vásárolni: rugó alatti ill. feletti műanyag tömítés (alsó/felsőt)?
Én a Cromax-nál vettem
Naplózva
Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;
Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Ohyeah
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1095 Dátum:
2018.01.17 szerda, 08:06:26 »
Idézetet írta: BRoland - 2018.01.15 hétfő, 22:39:38
Én a Cromax-nál vettem
Nem találtam , sajnos.
Naplózva
2009 Mondeo MK4 2.0 TDCI 140 LE
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1096 Dátum:
2018.01.17 szerda, 22:40:36 »
Szerintem ez olyan tétel, amit Petrányiéknál is meg tudod venni....
Idézetet írta: Ohyeah - 2018.01.17 szerda, 08:06:26
Nem találtam , sajnos.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1097 Dátum:
2018.03.19 hétfő, 10:04:11 »
Sziasztok Cartársak!
Ha esetleg valaki cserél kereket...Jobb oldalon megnézné, hogy a kormányösszekötőt tudja-e jobbra-balra forgatni? Nekem elég könnyedén ment (felemelt autónál, s lógott a kerék), de bal oldalon meg sem bírtam mozdítani...
Köszi!!!!
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1098 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 09:53:20 »
F1675010 B Külső. Keréknél GUMIHARANG KLT.MO/SM/GA09-15 M66 KÉZi
F1675011 jobb
29 331 ft. / Db
Tudtok esetleg kiváltót, utángyártottat Galaxy hoz?Vagy esetleg méretet?
Köszönöm!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.04.05 csütörtök, 11:48:13 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1099 Dátum:
2018.04.05 csütörtök, 17:36:16 »
Idézetet írta: danidoki - 2018.03.19 hétfő, 10:04:11
Sziasztok Cartársak!
Ha esetleg valaki cserél kereket...Jobb oldalon megnézné, hogy a kormányösszekötőt tudja-e jobbra-balra forgatni? Nekem elég könnyedén ment (felemelt autónál, s lógott a kerék), de bal oldalon meg sem bírtam mozdítani...
Köszi!!!!
annak van kontra anyája,nem? nemkéne mozogjon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
15
16
17
18
19
20
21
[
22
]
23
24
25
26
27
28
29
...
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ