Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:02:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 592856 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 15:58:45 »

Hétvégén fogok én csak az akkucserével foglalkozni.

Megin' mini helyett!  wave wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 16:00:23 »

Megin' mini helyett!  wave wave

Az helyett eskuvon leszek.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2018.05.28 hétfő, 17:47:58 »

Ott mást fogtok összeérinteni...  mínuszt a mínusszal...  eplus2
Thomi! Te egy akkora mínusz vagy!!!!!!!!!!!!!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2018.05.29 kedd, 09:26:49 »

Az helyett eskuvon leszek.

Semmi gond Mr. Swayze, jó szórakozást!  vigyor3 vigyor3
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 13:04:51 »

Ez lenne?

For a reset of the BMS:
1. Switch on ignition (do not start engine)
2. Switch on dipped beam
3. Press 5x the rear fog light button (do not switch 5x on and off the rear fog light)
4. Press 3x key hazard lights (do not switch 3x on and off hazard lights)
5. Then the battery icon in the speedometer should flash 3x quickly.
If it does not flash immediately, wait 20 seconds.

Valahol azt írják, hogy 3x, 5x ki-be, valahol azt, hogy 3x, 5x nyomd meg.

Illetve a 2-es lépést valahol kihagyják.

Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.

Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.

Kiteszem majd a FAQ-ba is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 13:06:50 »

Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.

Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.

Kiteszem majd a FAQ-ba is.

És előtte be kell kötni az akkut, vagy le kell venni a sarut?  eplus2 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2018.06.04 hétfő, 19:27:54 »

Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.

Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.

Kiteszem majd a FAQ-ba is.

2éve cseréltem az akksit, akkor nem tudtam hogy lehet ezt resetelni, de nem vettem eszre semmi kulonoset azon kivul hogy a battery age forscannal nezve meg a gyari akku korat irja ugye Cheesy
Naplózva

ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2018.06.05 kedd, 16:42:02 »

Sziasztok!

Vettem egy garnitúra alufelnit. Kaptam hozzá központositót, de 63,4 a közepe. Tudtommal (javitsatok ki ha tévedek) a mondik 63,3-asok. A kérdés, hogy ez a 0,1mm számithat? Ha igen, akkor persze veszek újat, de azért megkérdem.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2018.06.05 kedd, 17:39:40 »

Sziasztok!

Vettem egy garnitúra alufelnit. Kaptam hozzá központositót, de 63,4 a közepe. Tudtommal (javitsatok ki ha tévedek) a mondik 63,3-asok. A kérdés, hogy ez a 0,1mm számithat? Ha igen, akkor persze veszek újat, de azért megkérdem.  integet2
tolómérővel mérted? Lehet csak mérési pontatlanság.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2018.06.05 kedd, 17:55:19 »

Sziasztok!

Vettem egy garnitúra alufelnit. Kaptam hozzá központositót, de 63,4 a közepe. Tudtommal (javitsatok ki ha tévedek) a mondik 63,3-asok. A kérdés, hogy ez a 0,1mm számithat? Ha igen, akkor persze veszek újat, de azért megkérdem.  integet2

Nem kell foglalkoznod vele, rakd fel nyugodtan.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2018.06.05 kedd, 21:26:54 »

tolómérővel mérted? Lehet csak mérési pontatlanság.

Nem, rá van nyomva a külső-belső méret. De akkor ennyi nem okoz gondot ezek szerint.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2018.06.05 kedd, 21:27:52 »

Nem kell foglalkoznod vele, rakd fel nyugodtan.

 worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2018.06.06 szerda, 12:14:19 »

Nem kell foglalkoznod vele, rakd fel nyugodtan.

Ez kérem ellentmondás!

Ne foglalkozzon vele, de rakja fel. Na most ha rakja felfele, akkor pont foglalkozik vele....  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2018.06.06 szerda, 12:51:15 »

Ez kérem ellentmondás!

Ne foglalkozzon vele, de rakja fel. Na most ha rakja felfele, akkor pont foglalkozik vele....  hehe

Látom beütött a nyelvészpirula  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2018.06.12 kedd, 08:42:18 »

Lehet, hogy jobbos toronycsapágy csere kell, már alig várom és szorítok neki, hogy fhos legyen és cserélhessem mindkét oldalit!   taps taps

Kutya baja a toronycsapágyaknak, a jobbos kormányösszekötő külső gömbfej fáradt el.. nagyon. Kerek 20k Ft volt gyáriban. A kutyacsontok még jó állapotban vannak látszólag, nincsenek kiszáradva.

Az viszont érdekes, hogy 4 mp - el jobban gyorsul 100 - ig és mintha 3 literrel kevesebbet is fogyasztana...  wow1 wow1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2018.06.12 kedd, 08:43:08 »

Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.

Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.

Kiteszem majd a FAQ-ba is.

Köszönjük szépen Zsolti!  worship
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:06:01 »

Kutya baja a toronycsapágyaknak, a jobbos kormányösszekötő külső gömbfej fáradt el.. nagyon. Kerek 20k Ft volt gyáriban. A kutyacsontok még jó állapotban vannak látszólag, nincsenek kiszáradva.

Az viszont érdekes, hogy 4 mp - el jobban gyorsul 100 - ig és mintha 3 literrel kevesebbet is fogyasztana...  wow1 wow1


Hibáztál!

Mindenképpen párban kell cserélni a külső gömbfejeket. Ráadásul a párban történő csere után sokkal jobb eredményt lehet elérni javulásban, mint 4 mp és 3 liter!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:10:27 »


Hibáztál!

Mindenképpen párban kell cserélni a külső gömbfejeket. Ráadásul a párban történő csere után sokkal jobb eredményt lehet elérni javulásban, mint 4 mp és 3 liter!  wave

Na meg ha nem filléreskedne és cserélné a toronycsapágyakat is, akkor hófehérke már termelné a gázolajat és -2 alatt futná a 100-at  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:41:44 »


Hibáztál!

Mindenképpen párban kell cserélni a külső gömbfejeket. Ráadásul a párban történő csere után sokkal jobb eredményt lehet elérni javulásban, mint 4 mp és 3 liter!  wave

Ez bharomság, nem hiszek neked! És nem azért, mert nem igaz, amit írtál, hanem mert te írtad és ahogy... Sajnálom!  Sad
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:48:08 »

Na meg ha nem filléreskedne és cserélné a toronycsapágyakat is, akkor hófehérke már termelné a gázolajat és -2 alatt futná a 100-at  nyes

Tényleg nem kellett. Tömítés patika, zsírral tele, fasság lett volna. Pedig szívesen költök rá sokat! A kutyacsontok is patikák, pedig azt is szerettem volna cserélni. Akartam venni egy küszöbspoiler tartó fület, mert egy hiányzott, de megtaláltam azt is. És találtam egy lámpatartó csavart is a motortérben, az is plusszban... Franckarika ez a kocsi.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2018.06.12 kedd, 09:55:02 »

Tényleg nem kellett. Tömítés patika, zsírral tele, fasság lett volna. Pedig szívesen költök rá sokat! A kutyacsontok is patikák, pedig azt is szerettem volna cserélni. Akartam venni egy küszöbspoiler tartó fület, mert egy hiányzott, de megtaláltam azt is. És találtam egy lámpatartó csavart is a motortérben, az is plusszban... Franckarika ez a kocsi.

Én két hete cseréltem kutyacsontokat. A jobb oldali kopogott már erőst. Jó kis magyar utak meg a 19" Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2018.06.12 kedd, 12:16:50 »

Tényleg nem kellett. Tömítés patika, zsírral tele, fasság lett volna. Pedig szívesen költök rá sokat! A kutyacsontok is patikák, pedig azt is szerettem volna cserélni. Akartam venni egy küszöbspoiler tartó fület, mert egy hiányzott, de megtaláltam azt is. És találtam egy lámpatartó csavart is a motortérben, az is plusszban... Franckarika ez a kocsi.


Te hol voltál, állatkórházban?
Már vannak ilyen beavatkozások is?
A fület mindenképpen párban kérd!   Hova fejlődött ez a tudomány..... wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2018.06.12 kedd, 12:17:51 »

Én két hete cseréltem kutyacsontokat. A jobb oldali kopogott már erőst. Jó kis magyar utak meg a 19" Cheesy

Milyen kutyád van? Ne a magyar utakon sétáltasd, hanem a kutyafuttatón, ott nem beton van....tovább bírja a csontja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2018.07.17 kedd, 11:31:02 »

Sziasztok!
Kormányösszekötőből milyen márkát érdemes venni?
Műszakin kiderült, hogy a bal oldali cserés. Febi, Lemförder, Moog?
Valakinek tapasztalata van vele? Olyat nem szeretnék, ami 1 év múlva széthullik.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2018.07.17 kedd, 12:45:40 »

Sziasztok!
Kormányösszekötőből milyen márkát érdemes venni?
Műszakin kiderült, hogy a bal oldali cserés. Febi, Lemförder, Moog?
Valakinek tapasztalata van vele? Olyat nem szeretnék, ami 1 év múlva széthullik.  vigyor3

Gyárit mindenből. 20k. Sok?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2018.07.17 kedd, 12:52:34 »

Gyárit mindenből. 20k. Sok?
Nem, Cromaxnál a gyári 22k/db, a többi meg 6-7k/db.
Hol nézted a gyárit ennyiért?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2018.07.17 kedd, 13:21:23 »

Nem, Cromaxnál a gyári 22k/db, a többi meg 6-7k/db.
Hol nézted a gyárit ennyiért?
csókos.amúgy meg:

http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2018.07.29 vasárnap, 06:01:44 »

Üdvözlök mindenkit

Szeretnék tanácsot kérni lengéscsillapító csere ügyében. Ha jól tudom a Ford gyárilag Sachs csillapitokat szerel be?
Csak ilyet érdemes venni, vagy más gyártó terméke is jó minőségű lehet? e

Sachs nagyon drága úgy nézem, kb 26e körül van azb elsőnek darabja.
Kayaba és Monroe amit látok jó áron.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 09:08:43 »

Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 10:05:56 »

Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is
féktárcsa.méresd be ha nem hinnéd el.lehet az első is,éd a hátsók is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 13:23:35 »

Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is

Melyik tárcsa új? Az elsők? Mert akkor a hátsó xar.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 14:52:58 »

Melyik tárcsa új? Az elsők? Mert akkor a hátsó xar.

Elsők újak, hátsónál betétek újak.
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 15:03:16 »

Elsők újak, hátsónál betétek újak.
a szinte újak mit jelent? kb 4-5e km után is előjöhet ez a hiba, ha nem megfelelően vagy nem megfelelő minőségű tárcsa lett felrakva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 17:55:09 »

a szinte újak mit jelent? kb 4-5e km után is előjöhet ez a hiba, ha nem megfelelően vagy nem megfelelő minőségű tárcsa lett felrakva.

Vagy nem lett rendesen letakarítva a kerékagy és nem jól fekszik fel a tárcsa...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 20:44:25 »

Vagy nem lett rendesen letakarítva a kerékagy és nem jól fekszik fel a tárcsa...
az benne van a "nem megfelelően"-ben... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 20:53:32 »

Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is

Nem lehet hogy foltokban megrozsdásodott a féktárcsa? Nem állt hosszabb ideig az autó esetleg?
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2018.08.09 csütörtök, 20:56:51 »

Nem lehet hogy foltokban megrozsdásodott a féktárcsa? Nem állt hosszabb ideig az autó esetleg?
az a rozsda az első 10m fékezéskor eltűnik...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Les0130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2018.08.10 péntek, 14:51:19 »

a szinte újak mit jelent? kb 4-5e km után is előjöhet ez a hiba, ha nem megfelelően vagy nem megfelelő minőségű tárcsa lett felrakva.
Nincs bennük 10e.
Naplózva

S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2018.08.10 péntek, 15:28:06 »

Nincs bennük 10e.
az már nem számít újnak.simán kophattak rosszul, ha nem megfelelően lett felrakva.Mondom, akár 4-5e km után előjöhet a rázás ilyen ok miatt.Én is tapasztaltam,én sem hittem el,mégis az volt, és cserélni kellett. Namost egy jó Brembo a Bárdiban kis kedvességgel 14/db. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dzsotty78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2018.08.10 péntek, 20:35:35 »

Sziasztok !

Valaki tud nekem segíteni hogy ez milyen hiba lehet ?
ha feljárok egy járdaszegélyre, akkor hallom hogy kottyan vmi egy picit, és 100-120 km/h-nál a kormány ráz..

valahol hallottam hogy vmi szériahiba van a mondeo IV-nél, vmi elkopik a futóműnél... csak nem tudom hogy mi
állítólag a futóműbeállítás sem lehetett megcsinálni emiatt rendesen...

vkinek 5let ?

köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2018.08.10 péntek, 21:41:05 »

Sziasztok !

Valaki tud nekem segíteni hogy ez milyen hiba lehet ?
ha feljárok egy járdaszegélyre, akkor hallom hogy kottyan vmi egy picit, és 100-120 km/h-nál a kormány ráz..

valahol hallottam hogy vmi szériahiba van a mondeo IV-nél, vmi elkopik a futóműnél... csak nem tudom hogy mi
állítólag a futóműbeállítás sem lehetett megcsinálni emiatt rendesen...

vkinek 5let ?

köszi
haladás közben ráz a kormány,nem fékezésnél?
Az lehet centír hiba,tojás felni,pupos vagy szálszakadt gumi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2018.08.11 szombat, 06:42:54 »

Skacok. valaki szakértsen.
Elöl már cseréltek lengéscsillapítót,toronycsapágyat .lengőkarhoz nem lett nyúlva.
A kipufogó leömlő elvetemedése miatt lett megbontva a bölcső megint.
Visszakerült minden a helyére. kormány balra állt,autójobbra húzott.
Futóműbeállítás.

Namost aztán hozták rám az ideget. "-nézzük meg nem volt e törve" címszóval ránéztek a tengely értékekre.
BE tengelyhez képest a JE tengely 11mm hátrébb van. WTF?Huh??
Amúgy most a kormány nyíl egyenes. az autó nem megy semerre az útról.Nem ugrál le kanyarokban az ívről.Kinyomtatott beállítási értékei gyári értékeken vagy az elfogadott értékeken vannak.
csak sacc per kb bedugtam a sárvédő és a kerékgumi részhez egy valamit viszonyítás miatt. és tényleg. a JE hátrébb van. így látható.

Okoz ez valami gebaszt? Gumikopás, autó viselkedése egyéb manővereknél? A bölcső nem lehet pontosan a helyén,vagy ahol volt eredetileg?? De ha szilent ekkorát lógna vagy kiverődne,akkor a fél eleje ki akarna esni nem?
Szerelővel nem értekeztem,mert nyaral. véleményetek?
köszi.
Naplózva
dzsotty78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2018.08.11 szombat, 09:10:33 »

haladás közben ráz a kormány,nem fékezésnél?
Az lehet centír hiba,tojás felni,pupos vagy szálszakadt gumi.

nem, az tuti nem, kerekekkel minden rendben... amugy fékezésnél is szokott rázni
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2018.08.11 szombat, 11:08:33 »

haladás közben ráz a kormány,nem fékezésnél?
Az lehet centír hiba,tojás felni,pupos vagy szálszakadt gumi.

Ha pupos a gumi futofelulete (nem biztos hogy latod elsore) akkor pont ilyet csinal. Nekem a ceges auton az egyik heten az elso tengelyen volt emiatt csere, utana egy hét múlva a hatson is elojott. (Nokian gumik voltak, alig hasznaltak)
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2018.08.11 szombat, 15:20:56 »

nem, az tuti nem, kerekekkel minden rendben... amugy fékezésnél is szokott rázni
féktárcsa
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2018.08.11 szombat, 15:22:33 »

Skacok. valaki szakértsen.
Elöl már cseréltek lengéscsillapítót,toronycsapágyat .lengőkarhoz nem lett nyúlva.
A kipufogó leömlő elvetemedése miatt lett megbontva a bölcső megint.
Visszakerült minden a helyére. kormány balra állt,autójobbra húzott.
Futóműbeállítás.

Namost aztán hozták rám az ideget. "-nézzük meg nem volt e törve" címszóval ránéztek a tengely értékekre.
BE tengelyhez képest a JE tengely 11mm hátrébb van. WTF?Huh??
Amúgy most a kormány nyíl egyenes. az autó nem megy semerre az útról.Nem ugrál le kanyarokban az ívről.Kinyomtatott beállítási értékei gyári értékeken vagy az elfogadott értékeken vannak.
csak sacc per kb bedugtam a sárvédő és a kerékgumi részhez egy valamit viszonyítás miatt. és tényleg. a JE hátrébb van. így látható.

Okoz ez valami gebaszt? Gumikopás, autó viselkedése egyéb manővereknél? A bölcső nem lehet pontosan a helyén,vagy ahol volt eredetileg?? De ha szilent ekkorát lógna vagy kiverődne,akkor a fél eleje ki akarna esni nem?
Szerelővel nem értekeztem,mert nyaral. véleményetek?
köszi.
csodák nincsenek.Az puffos volt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 14:07:06 »

Skacok. valaki szakértsen.
Elöl már cseréltek lengéscsillapítót,toronycsapágyat .lengőkarhoz nem lett nyúlva.
A kipufogó leömlő elvetemedése miatt lett megbontva a bölcső megint.
Visszakerült minden a helyére. kormány balra állt,autójobbra húzott.
Futóműbeállítás.

Namost aztán hozták rám az ideget. "-nézzük meg nem volt e törve" címszóval ránéztek a tengely értékekre.
BE tengelyhez képest a JE tengely 11mm hátrébb van. WTF?Huh??
Amúgy most a kormány nyíl egyenes. az autó nem megy semerre az útról.Nem ugrál le kanyarokban az ívről.Kinyomtatott beállítási értékei gyári értékeken vagy az elfogadott értékeken vannak.
csak sacc per kb bedugtam a sárvédő és a kerékgumi részhez egy valamit viszonyítás miatt. és tényleg. a JE hátrébb van. így látható.

Okoz ez valami gebaszt? Gumikopás, autó viselkedése egyéb manővereknél? A bölcső nem lehet pontosan a helyén,vagy ahol volt eredetileg?? De ha szilent ekkorát lógna vagy kiverődne,akkor a fél eleje ki akarna esni nem?
Szerelővel nem értekeztem,mert nyaral. véleményetek?
köszi.

Nem tudom, hogy a bölcső helytelen visszarakása okozhat-e ekkora különbséget, de egyébként sok futómű probléma okozója lehet. Egy igazi, Fordhoz értő szervizben a visszarakáskor egy speciális pozicionáló szerszámot használnak, itt egy angol bácsi elmagyarázza, hogy mi ez: https://youtu.be/MnrNRut_ojQ
Ha Budapest környéki vagy, akkor az ESS Motornál kopogtass, nekik van ilyenjük. Én első körben ezt nézném meg.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.13 hétfő, 14:08:52 írta fektoh » Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2018.08.14 kedd, 05:53:26 »

Nem tudom, hogy a bölcső helytelen visszarakása okozhat-e ekkora különbséget, de egyébként sok futómű probléma okozója lehet. Egy igazi, Fordhoz értő szervizben a visszarakáskor egy speciális pozicionáló szerszámot használnak, itt egy angol bácsi elmagyarázza, hogy mi ez: https://youtu.be/MnrNRut_ojQ
Ha Budapest környéki vagy, akkor az ESS Motornál kopogtass, nekik van ilyenjük. Én első körben ezt nézném meg.


Az autón nem látszik semmiféle ilyen mértékű gebaszra visszavezethető javítás.
a motortérben is rendben van minden.négy év alatt már volt kuplungozva, jó pár olajcsere. csak észrevettem volna,ha valami össze van gyűrve Cheesy
szóval remélem,hogy tényleg a bölcső az ami nem a helyén van. csak érdekes, mert a kocsi szépen egyenesen fut. vészfékezésnél és normál fékhatásnál sem mászik el semerre.
a kinyomtatott beállításai is a gyári értékeken vannak.
szóval első körben a bölcsőre gyanakszok én is. remélem semmi komoly.

ha ekkora puff lenne, akkor se a felni se a lengőkar nem élte volna túl. az pedig emlékeim szerint egyforma a bal oldalival. eltérés kinézetben,koszosságban,karcokban vagy bármiben nincs rajt. Mivel német volt a gép,anno le is kérdeztük. talán autodna. ott semmiféle esemény nincs bejegyezzve. vezetett szervízkönyves autó vlt.
szóval remélem a legjobbakat Cheesy
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 02:14:36 »

Az autón nem látszik semmiféle ilyen mértékű gebaszra visszavezethető javítás.
a motortérben is rendben van minden.négy év alatt már volt kuplungozva, jó pár olajcsere. csak észrevettem volna,ha valami össze van gyűrve Cheesy
szóval remélem,hogy tényleg a bölcső az ami nem a helyén van. csak érdekes, mert a kocsi szépen egyenesen fut. vészfékezésnél és normál fékhatásnál sem mászik el semerre.
a kinyomtatott beállításai is a gyári értékeken vannak.
szóval első körben a bölcsőre gyanakszok én is. remélem semmi komoly.

ha ekkora puff lenne, akkor se a felni se a lengőkar nem élte volna túl. az pedig emlékeim szerint egyforma a bal oldalival. eltérés kinézetben,koszosságban,karcokban vagy bármiben nincs rajt. Mivel német volt a gép,anno le is kérdeztük. talán autodna. ott semmiféle esemény nincs bejegyezzve. vezetett szervízkönyves autó vlt.
szóval remélem a legjobbakat Cheesy


a linkelt videon levo dolgot csekkolnam le elsonek.
Naplózva

Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 13:34:44 »

Sziasztok,

Nagyon hasonló a helyzetem a fentebb leirt hibához. Az alap problemam hogy az autó jobbra húz. felnik vadiujak, gumik vadiujak, fékek ok.
Ma voltam méretni, és bizony a jobb hátsó kerék 6mm-el előre van, a jobb első meg 4mm-el hétrébb. Ezaltal a jobb oldal 1cm-el rovidebb mint a bal, ez okozza a huzast.
Az elso bolcső szinte teljesen a helyén van. A hátsóban viszont a bölcső és a kasztni furatai nem fedik egymást, ugyanis a rúd amit bedugnak a furatokba ferdén megy be de már szemmel láthatólag sem szabályosan fedik egymást.

A kérdésem az hogy van e olyan futóműves/karosszériás aki értene ennek a rendbetételéhez. Egy sima Hoffman 3D-s kerékállítás semmit nem ér, a legtobb futóműves ennél többet nem ért hozzá, csak megtanulja a szoftver hasznalatat es hogy hogyan kell allitani a kerekeken.
Olyasvalakit keresnék aki csinált már ilyen kiegyengetést és tudja mit kell tenni ilyenkor.

Köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.