Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:07:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 593684 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 15:58:45 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.28 hétfő, 15:31:19
Hétvégén fogok én csak az akkucserével foglalkozni.
Megin' mini helyett!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 16:00:23 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.28 hétfő, 15:58:45
Megin' mini helyett!
Az helyett eskuvon leszek.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2018.05.28 hétfő, 17:47:58 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.05.28 hétfő, 15:08:33
Ott mást fogtok összeérinteni... mínuszt a mínusszal...
Thomi! Te egy akkora mínusz vagy!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2018.05.29 kedd, 09:26:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.28 hétfő, 16:00:23
Az helyett eskuvon leszek.
Semmi gond Mr. Swayze, jó szórakozást!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 13:04:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.05.28 hétfő, 15:26:33
Ez lenne?
For a reset of the BMS:
1. Switch on ignition (do not start engine)
2. Switch on dipped beam
3. Press 5x the rear fog light button (do not switch 5x on and off the rear fog light)
4. Press 3x key hazard lights (do not switch 3x on and off hazard lights)
5. Then the battery icon in the speedometer should flash 3x quickly.
If it does not flash immediately, wait 20 seconds.
Valahol azt írják, hogy 3x, 5x ki-be, valahol azt, hogy 3x, 5x nyomd meg.
Illetve a 2-es lépést valahol kihagyják.
Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.
Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.
Kiteszem majd a FAQ-ba is.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 13:06:50 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.04 hétfő, 13:04:51
Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.
Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.
Kiteszem majd a FAQ-ba is.
És előtte be kell kötni az akkut, vagy le kell venni a sarut?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2018.06.04 hétfő, 19:27:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.04 hétfő, 13:04:51
Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.
Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.
Kiteszem majd a FAQ-ba is.
2éve cseréltem az akksit, akkor nem tudtam hogy lehet ezt resetelni, de nem vettem eszre semmi kulonoset azon kivul hogy a battery age forscannal nezve meg a gyari akku korat irja ugye
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2018.06.05 kedd, 16:42:02 »
Sziasztok!
Vettem egy garnitúra alufelnit. Kaptam hozzá központositót, de 63,4 a közepe. Tudtommal (javitsatok ki ha tévedek) a mondik 63,3-asok. A kérdés, hogy ez a 0,1mm számithat? Ha igen, akkor persze veszek újat, de azért megkérdem.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2018.06.05 kedd, 17:39:40 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2018.06.05 kedd, 16:42:02
Sziasztok!
Vettem egy garnitúra alufelnit. Kaptam hozzá központositót, de 63,4 a közepe. Tudtommal (javitsatok ki ha tévedek) a mondik 63,3-asok. A kérdés, hogy ez a 0,1mm számithat? Ha igen, akkor persze veszek újat, de azért megkérdem.
tolómérővel mérted? Lehet csak mérési pontatlanság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2018.06.05 kedd, 17:55:19 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2018.06.05 kedd, 16:42:02
Sziasztok!
Vettem egy garnitúra alufelnit. Kaptam hozzá központositót, de 63,4 a közepe. Tudtommal (javitsatok ki ha tévedek) a mondik 63,3-asok. A kérdés, hogy ez a 0,1mm számithat? Ha igen, akkor persze veszek újat, de azért megkérdem.
Nem kell foglalkoznod vele, rakd fel nyugodtan.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2018.06.05 kedd, 21:26:54 »
Idézetet írta: alf® - 2018.06.05 kedd, 17:39:40
tolómérővel mérted? Lehet csak mérési pontatlanság.
Nem, rá van nyomva a külső-belső méret. De akkor ennyi nem okoz gondot ezek szerint.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2018.06.05 kedd, 21:27:52 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.05 kedd, 17:55:19
Nem kell foglalkoznod vele, rakd fel nyugodtan.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2018.06.06 szerda, 12:14:19 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.05 kedd, 17:55:19
Nem kell foglalkoznod vele, rakd fel nyugodtan.
Ez kérem ellentmondás!
Ne foglalkozzon vele, de rakja fel. Na most ha rakja felfele, akkor pont foglalkozik vele....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2018.06.06 szerda, 12:51:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.06 szerda, 12:14:19
Ez kérem ellentmondás!
Ne foglalkozzon vele, de rakja fel. Na most ha rakja felfele, akkor pont foglalkozik vele....
Látom beütött a nyelvészpirula
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2018.06.12 kedd, 08:42:18 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.05.28 hétfő, 13:43:39
Lehet, hogy jobbos toronycsapágy csere kell, már alig várom és szorítok neki, hogy fhos legyen és cserélhessem mindkét oldalit!
Kutya baja a toronycsapágyaknak, a jobbos kormányösszekötő külső gömbfej fáradt el.. nagyon. Kerek 20k Ft volt gyáriban. A kutyacsontok még jó állapotban vannak látszólag, nincsenek kiszáradva.
Az viszont érdekes, hogy 4 mp - el jobban gyorsul 100 - ig és mintha 3 literrel kevesebbet is fogyasztana...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2018.06.12 kedd, 08:43:08 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.04 hétfő, 13:04:51
Ez volt:
1. Gyújtás ráad (kulcs nélküli indításosnál mindenféle pedál taposása nélkül indítógomb megnyom).
2. Hátsó ködlámpa gomb 5-ször megnyom (nem 5-ször ki-be, hanem összesen 5-ször nyomod meg).
3. Vészindex gomb 3-szor megnyom (nem 3-szor ki-be, hanem összesen 3-szor nyomod meg).
4. Műszerfalon az akku visszajelző villog 3-mat.
5. Gyújtás levesz.
Lámpakapcsoló 0-n volt, nem tudom számít-e.
Kiteszem majd a FAQ-ba is.
Köszönjük szépen Zsolti!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2018.06.12 kedd, 09:06:01 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.12 kedd, 08:42:18
Kutya baja a toronycsapágyaknak, a jobbos kormányösszekötő külső gömbfej fáradt el.. nagyon. Kerek 20k Ft volt gyáriban. A kutyacsontok még jó állapotban vannak látszólag, nincsenek kiszáradva.
Az viszont érdekes, hogy 4 mp - el jobban gyorsul 100 - ig és mintha 3 literrel kevesebbet is fogyasztana...
Hibáztál!
Mindenképpen párban kell cserélni a külső gömbfejeket. Ráadásul a párban történő csere után sokkal jobb eredményt lehet elérni javulásban, mint 4 mp és 3 liter!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2018.06.12 kedd, 09:10:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.12 kedd, 09:06:01
Hibáztál!
Mindenképpen párban kell cserélni a külső gömbfejeket. Ráadásul a párban történő csere után sokkal jobb eredményt lehet elérni javulásban, mint 4 mp és 3 liter!
Na meg ha nem filléreskedne és cserélné a toronycsapágyakat is, akkor hófehérke már termelné a gázolajat és -2 alatt futná a 100-at
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2018.06.12 kedd, 09:41:44 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2018.06.12 kedd, 09:06:01
Hibáztál!
Mindenképpen párban kell cserélni a külső gömbfejeket. Ráadásul a párban történő csere után sokkal jobb eredményt lehet elérni javulásban, mint 4 mp és 3 liter!
Ez bharomság, nem hiszek neked! És nem azért, mert nem igaz, amit írtál, hanem mert te írtad és ahogy... Sajnálom!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2018.06.12 kedd, 09:48:08 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.12 kedd, 09:10:27
Na meg ha nem filléreskedne és cserélné a toronycsapágyakat is, akkor hófehérke már termelné a gázolajat és -2 alatt futná a 100-at
Tényleg nem kellett. Tömítés patika, zsírral tele, fasság lett volna. Pedig szívesen költök rá sokat! A kutyacsontok is patikák, pedig azt is szerettem volna cserélni. Akartam venni egy küszöbspoiler tartó fület, mert egy hiányzott, de megtaláltam azt is. És találtam egy lámpatartó csavart is a motortérben, az is plusszban... Franckarika ez a kocsi.
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2018.06.12 kedd, 09:55:02 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.12 kedd, 09:48:08
Tényleg nem kellett. Tömítés patika, zsírral tele, fasság lett volna. Pedig szívesen költök rá sokat! A kutyacsontok is patikák, pedig azt is szerettem volna cserélni. Akartam venni egy küszöbspoiler tartó fület, mert egy hiányzott, de megtaláltam azt is. És találtam egy lámpatartó csavart is a motortérben, az is plusszban... Franckarika ez a kocsi.
Én két hete cseréltem kutyacsontokat. A jobb oldali kopogott már erőst. Jó kis magyar utak meg a 19"
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2018.06.12 kedd, 12:16:50 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.06.12 kedd, 09:48:08
Tényleg nem kellett. Tömítés patika, zsírral tele, fasság lett volna. Pedig szívesen költök rá sokat!
A kutyacsontok is patikák, pedig azt is szerettem volna cserélni.
Akartam venni egy küszöbspoiler tartó
fület
, mert egy
hiányzott
, de megtaláltam azt is. És találtam egy lámpatartó csavart is a motortérben, az is plusszban... Franckarika ez a kocsi.
Te hol voltál, állatkórházban?
Már vannak ilyen beavatkozások is?
A fület mindenképpen párban kérd! Hova fejlődött ez a tudomány.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2018.06.12 kedd, 12:17:51 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2018.06.12 kedd, 09:55:02
Én két hete cseréltem kutyacsontokat. A jobb oldali kopogott már erőst. Jó kis magyar utak meg a 19"
Milyen kutyád van? Ne a magyar utakon sétáltasd, hanem a kutyafuttatón, ott nem beton van....tovább bírja a csontja.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2018.07.17 kedd, 11:31:02 »
Sziasztok!
Kormányösszekötőből milyen márkát érdemes venni?
Műszakin kiderült, hogy a bal oldali cserés. Febi, Lemförder, Moog?
Valakinek tapasztalata van vele? Olyat nem szeretnék, ami 1 év múlva széthullik.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2018.07.17 kedd, 12:45:40 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.07.17 kedd, 11:31:02
Sziasztok!
Kormányösszekötőből milyen márkát érdemes venni?
Műszakin kiderült, hogy a bal oldali cserés. Febi, Lemförder, Moog?
Valakinek tapasztalata van vele? Olyat nem szeretnék, ami 1 év múlva széthullik.
Gyárit mindenből. 20k. Sok?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2018.07.17 kedd, 12:52:34 »
Idézetet írta: Llort Eht - 2018.07.17 kedd, 12:45:40
Gyárit mindenből. 20k. Sok?
Nem, Cromaxnál a gyári 22k/db, a többi meg 6-7k/db.
Hol nézted a gyárit ennyiért?
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2018.07.17 kedd, 13:21:23 »
Idézetet írta: xrobe - 2018.07.17 kedd, 12:52:34
Nem, Cromaxnál a gyári 22k/db, a többi meg 6-7k/db.
Hol nézted a gyárit ennyiért?
csókos.amúgy meg:
http://www.alkatresz.fordpetranyi.hu/alkatreszek/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2018.07.29 vasárnap, 06:01:44 »
Üdvözlök mindenkit
Szeretnék tanácsot kérni lengéscsillapító csere ügyében. Ha jól tudom a Ford gyárilag Sachs csillapitokat szerel be?
Csak ilyet érdemes venni, vagy más gyártó terméke is jó minőségű lehet? e
Sachs nagyon drága úgy nézem, kb 26e körül van azb elsőnek darabja.
Kayaba és Monroe amit látok jó áron.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Les0130
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 09:08:43 »
Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is
Naplózva
S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 10:05:56 »
Idézetet írta: Les0130 - 2018.08.09 csütörtök, 09:08:43
Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is
féktárcsa.méresd be ha nem hinnéd el.lehet az első is,éd a hátsók is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 13:23:35 »
Idézetet írta: Les0130 - 2018.08.09 csütörtök, 09:08:43
Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is
Melyik tárcsa új? Az elsők? Mert akkor a hátsó xar.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Les0130
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 14:52:58 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2018.08.09 csütörtök, 13:23:35
Melyik tárcsa új? Az elsők? Mert akkor a hátsó xar.
Elsők újak, hátsónál betétek újak.
Naplózva
S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 15:03:16 »
Idézetet írta: Les0130 - 2018.08.09 csütörtök, 14:52:58
Elsők újak, hátsónál betétek újak.
a szinte újak mit jelent? kb 4-5e km után is előjöhet ez a hiba, ha nem megfelelően vagy nem megfelelő minőségű tárcsa lett felrakva.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 17:55:09 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.09 csütörtök, 15:03:16
a szinte újak mit jelent? kb 4-5e km után is előjöhet ez a hiba, ha nem megfelelően vagy nem megfelelő minőségű tárcsa lett felrakva.
Vagy nem lett rendesen letakarítva a kerékagy és nem jól fekszik fel a tárcsa...
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 20:44:25 »
Idézetet írta: titta - 2018.08.09 csütörtök, 17:55:09
Vagy nem lett rendesen letakarítva a kerékagy és nem jól fekszik fel a tárcsa...
az benne van a "nem megfelelően"-ben...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
maximális
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 20:53:32 »
Idézetet írta: Les0130 - 2018.08.09 csütörtök, 09:08:43
Sziasztok,
S-maxnál nagyobb sebességről (>90km/h) fékezve erősen rezeg a kormány. Fék tárcsák szinte újak, betétek is. Gyári 17es felni van rajta, fél éves Hankook gumikkal. Van valakinek ötlete, mi okozza a problémát?
Köszi előre is
Nem lehet hogy foltokban megrozsdásodott a féktárcsa? Nem állt hosszabb ideig az autó esetleg?
Naplózva
S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2018.08.09 csütörtök, 20:56:51 »
Idézetet írta: maximális - 2018.08.09 csütörtök, 20:53:32
Nem lehet hogy foltokban megrozsdásodott a féktárcsa? Nem állt hosszabb ideig az autó esetleg?
az a rozsda az első 10m fékezéskor eltűnik...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Les0130
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2018.08.10 péntek, 14:51:19 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.09 csütörtök, 15:03:16
a szinte újak mit jelent? kb 4-5e km után is előjöhet ez a hiba, ha nem megfelelően vagy nem megfelelő minőségű tárcsa lett felrakva.
Nincs bennük 10e.
Naplózva
S-max 2.0 Ecoblue Business Plus 2019
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2018.08.10 péntek, 15:28:06 »
Idézetet írta: Les0130 - 2018.08.10 péntek, 14:51:19
Nincs bennük 10e.
az már nem számít újnak.simán kophattak rosszul, ha nem megfelelően lett felrakva.Mondom, akár 4-5e km után előjöhet a rázás ilyen ok miatt.Én is tapasztaltam,én sem hittem el,mégis az volt, és cserélni kellett. Namost egy jó Brembo a Bárdiban kis kedvességgel 14/db.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dzsotty78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2018.08.10 péntek, 20:35:35 »
Sziasztok !
Valaki tud nekem segíteni hogy ez milyen hiba lehet ?
ha feljárok egy járdaszegélyre, akkor hallom hogy kottyan vmi egy picit, és 100-120 km/h-nál a kormány ráz..
valahol hallottam hogy vmi szériahiba van a mondeo IV-nél, vmi elkopik a futóműnél... csak nem tudom hogy mi
állítólag a futóműbeállítás sem lehetett megcsinálni emiatt rendesen...
vkinek 5let ?
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2018.08.10 péntek, 21:41:05 »
Idézetet írta: dzsotty78 - 2018.08.10 péntek, 20:35:35
Sziasztok !
Valaki tud nekem segíteni hogy ez milyen hiba lehet ?
ha feljárok egy járdaszegélyre, akkor hallom hogy kottyan vmi egy picit, és 100-120 km/h-nál a kormány ráz..
valahol hallottam hogy vmi szériahiba van a mondeo IV-nél, vmi elkopik a futóműnél... csak nem tudom hogy mi
állítólag a futóműbeállítás sem lehetett megcsinálni emiatt rendesen...
vkinek 5let ?
köszi
haladás közben ráz a kormány,nem fékezésnél?
Az lehet centír hiba,tojás felni,pupos vagy szálszakadt gumi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2018.08.11 szombat, 06:42:54 »
Skacok. valaki szakértsen.
Elöl már cseréltek lengéscsillapítót,toronycsapágyat .lengőkarhoz nem lett nyúlva.
A kipufogó leömlő elvetemedése miatt lett megbontva a bölcső megint.
Visszakerült minden a helyére. kormány balra állt,autójobbra húzott.
Futóműbeállítás.
Namost aztán hozták rám az ideget. "-nézzük meg nem volt e törve" címszóval ránéztek a tengely értékekre.
BE tengelyhez képest a JE tengely 11mm hátrébb van. WTF?
?
Amúgy most a kormány nyíl egyenes. az autó nem megy semerre az útról.Nem ugrál le kanyarokban az ívről.Kinyomtatott beállítási értékei gyári értékeken vagy az elfogadott értékeken vannak.
csak sacc per kb bedugtam a sárvédő és a kerékgumi részhez egy valamit viszonyítás miatt. és tényleg. a JE hátrébb van. így látható.
Okoz ez valami gebaszt? Gumikopás, autó viselkedése egyéb manővereknél? A bölcső nem lehet pontosan a helyén,vagy ahol volt eredetileg?? De ha szilent ekkorát lógna vagy kiverődne,akkor a fél eleje ki akarna esni nem?
Szerelővel nem értekeztem,mert nyaral. véleményetek?
köszi.
Naplózva
dzsotty78
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2018.08.11 szombat, 09:10:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.10 péntek, 21:41:05
haladás közben ráz a kormány,nem fékezésnél?
Az lehet centír hiba,tojás felni,pupos vagy szálszakadt gumi.
nem, az tuti nem, kerekekkel minden rendben... amugy fékezésnél is szokott rázni
Naplózva
Isu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 257
2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2018.08.11 szombat, 11:08:33 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.10 péntek, 21:41:05
haladás közben ráz a kormány,nem fékezésnél?
Az lehet centír hiba,tojás felni,pupos vagy szálszakadt gumi.
Ha pupos a gumi futofelulete (nem biztos hogy latod elsore) akkor pont ilyet csinal. Nekem a ceges auton az egyik heten az elso tengelyen volt emiatt csere, utana egy hét múlva a hatson is elojott. (Nokian gumik voltak, alig hasznaltak)
Naplózva
ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2018.08.11 szombat, 15:20:56 »
Idézetet írta: dzsotty78 - 2018.08.11 szombat, 09:10:33
nem, az tuti nem, kerekekkel minden rendben... amugy fékezésnél is szokott rázni
féktárcsa
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2018.08.11 szombat, 15:22:33 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.08.11 szombat, 06:42:54
Skacok. valaki szakértsen.
Elöl már cseréltek lengéscsillapítót,toronycsapágyat .lengőkarhoz nem lett nyúlva.
A kipufogó leömlő elvetemedése miatt lett megbontva a bölcső megint.
Visszakerült minden a helyére. kormány balra állt,autójobbra húzott.
Futóműbeállítás.
Namost aztán hozták rám az ideget. "-nézzük meg nem volt e törve" címszóval ránéztek a tengely értékekre.
BE tengelyhez képest a JE tengely 11mm hátrébb van. WTF?
?
Amúgy most a kormány nyíl egyenes. az autó nem megy semerre az útról.Nem ugrál le kanyarokban az ívről.Kinyomtatott beállítási értékei gyári értékeken vagy az elfogadott értékeken vannak.
csak sacc per kb bedugtam a sárvédő és a kerékgumi részhez egy valamit viszonyítás miatt. és tényleg. a JE hátrébb van. így látható.
Okoz ez valami gebaszt? Gumikopás, autó viselkedése egyéb manővereknél? A bölcső nem lehet pontosan a helyén,vagy ahol volt eredetileg?? De ha szilent ekkorát lógna vagy kiverődne,akkor a fél eleje ki akarna esni nem?
Szerelővel nem értekeztem,mert nyaral. véleményetek?
köszi.
csodák nincsenek.Az puffos volt...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2018.08.13 hétfő, 14:07:06 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.08.11 szombat, 06:42:54
Skacok. valaki szakértsen.
Elöl már cseréltek lengéscsillapítót,toronycsapágyat .lengőkarhoz nem lett nyúlva.
A kipufogó leömlő elvetemedése miatt lett megbontva a bölcső megint.
Visszakerült minden a helyére. kormány balra állt,autójobbra húzott.
Futóműbeállítás.
Namost aztán hozták rám az ideget. "-nézzük meg nem volt e törve" címszóval ránéztek a tengely értékekre.
BE tengelyhez képest a JE tengely 11mm hátrébb van. WTF?
?
Amúgy most a kormány nyíl egyenes. az autó nem megy semerre az útról.Nem ugrál le kanyarokban az ívről.Kinyomtatott beállítási értékei gyári értékeken vagy az elfogadott értékeken vannak.
csak sacc per kb bedugtam a sárvédő és a kerékgumi részhez egy valamit viszonyítás miatt. és tényleg. a JE hátrébb van. így látható.
Okoz ez valami gebaszt? Gumikopás, autó viselkedése egyéb manővereknél? A bölcső nem lehet pontosan a helyén,vagy ahol volt eredetileg?? De ha szilent ekkorát lógna vagy kiverődne,akkor a fél eleje ki akarna esni nem?
Szerelővel nem értekeztem,mert nyaral. véleményetek?
köszi.
Nem tudom, hogy a bölcső helytelen visszarakása okozhat-e ekkora különbséget, de egyébként sok futómű probléma okozója lehet. Egy igazi, Fordhoz értő szervizben a visszarakáskor egy speciális pozicionáló szerszámot használnak, itt egy angol bácsi elmagyarázza, hogy mi ez:
https://youtu.be/MnrNRut_ojQ
Ha Budapest környéki vagy, akkor az ESS Motornál kopogtass, nekik van ilyenjük. Én első körben ezt nézném meg.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.13 hétfő, 14:08:52 írta fektoh
»
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2018.08.14 kedd, 05:53:26 »
Idézetet írta: fektoh - 2018.08.13 hétfő, 14:07:06
Nem tudom, hogy a bölcső helytelen visszarakása okozhat-e ekkora különbséget, de egyébként sok futómű probléma okozója lehet. Egy igazi, Fordhoz értő szervizben a visszarakáskor egy speciális pozicionáló szerszámot használnak, itt egy angol bácsi elmagyarázza, hogy mi ez:
https://youtu.be/MnrNRut_ojQ
Ha Budapest környéki vagy, akkor az ESS Motornál kopogtass, nekik van ilyenjük. Én első körben ezt nézném meg.
Az autón nem látszik semmiféle ilyen mértékű gebaszra visszavezethető javítás.
a motortérben is rendben van minden.négy év alatt már volt kuplungozva, jó pár olajcsere. csak észrevettem volna,ha valami össze van gyűrve
szóval remélem,hogy tényleg a bölcső az ami nem a helyén van. csak érdekes, mert a kocsi szépen egyenesen fut. vészfékezésnél és normál fékhatásnál sem mászik el semerre.
a kinyomtatott beállításai is a gyári értékeken vannak.
szóval első körben a bölcsőre gyanakszok én is. remélem semmi komoly.
ha ekkora puff lenne, akkor se a felni se a lengőkar nem élte volna túl. az pedig emlékeim szerint egyforma a bal oldalival. eltérés kinézetben,koszosságban,karcokban vagy bármiben nincs rajt. Mivel német volt a gép,anno le is kérdeztük. talán autodna. ott semmiféle esemény nincs bejegyezzve. vezetett szervízkönyves autó vlt.
szóval remélem a legjobbakat
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2018.08.16 csütörtök, 02:14:36 »
Idézetet írta: zsolank - 2018.08.14 kedd, 05:53:26
Az autón nem látszik semmiféle ilyen mértékű gebaszra visszavezethető javítás.
a motortérben is rendben van minden.négy év alatt már volt kuplungozva, jó pár olajcsere. csak észrevettem volna,ha valami össze van gyűrve
szóval remélem,hogy tényleg a bölcső az ami nem a helyén van. csak érdekes, mert a kocsi szépen egyenesen fut. vészfékezésnél és normál fékhatásnál sem mászik el semerre.
a kinyomtatott beállításai is a gyári értékeken vannak.
szóval első körben a bölcsőre gyanakszok én is. remélem semmi komoly.
ha ekkora puff lenne, akkor se a felni se a lengőkar nem élte volna túl. az pedig emlékeim szerint egyforma a bal oldalival. eltérés kinézetben,koszosságban,karcokban vagy bármiben nincs rajt. Mivel német volt a gép,anno le is kérdeztük. talán autodna. ott semmiféle esemény nincs bejegyezzve. vezetett szervízkönyves autó vlt.
szóval remélem a legjobbakat
a linkelt videon levo dolgot csekkolnam le elsonek.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Breaker
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2018.08.23 csütörtök, 13:34:44 »
Sziasztok,
Nagyon hasonló a helyzetem a fentebb leirt hibához. Az alap problemam hogy az autó jobbra húz. felnik vadiujak, gumik vadiujak, fékek ok.
Ma voltam méretni, és bizony a jobb hátsó kerék 6mm-el előre van, a jobb első meg 4mm-el hétrébb. Ezaltal a jobb oldal 1cm-el rovidebb mint a bal, ez okozza a huzast.
Az elso bolcső szinte teljesen a helyén van. A hátsóban viszont a bölcső és a kasztni furatai nem fedik egymást, ugyanis a rúd amit bedugnak a furatokba ferdén megy be de már szemmel láthatólag sem szabályosan fedik egymást.
A kérdésem az hogy van e olyan futóműves/karosszériás aki értene ennek a rendbetételéhez. Egy sima Hoffman 3D-s kerékállítás semmit nem ér, a legtobb futóműves ennél többet nem ért hozzá, csak megtanulja a szoftver hasznalatat es hogy hogyan kell allitani a kerekeken.
Olyasvalakit keresnék aki csinált már ilyen kiegyengetést és tudja mit kell tenni ilyenkor.
Köszi
Üdv
Breaker
Naplózva
Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ