Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:04:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 593603 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2019.07.08 hétfő, 20:49:19 »

Szervusztok!

Első lengéscsillapítók újakra csere után kell kötelezően, vagy inkább csak illik futóművet állíttatni, illetve lengéscsillapítókat méretni?
https://www.youtube.com/watch?v=0CrNaP1wdV8
ez szerencsére nem a mienk.  szomoru1
 worship    beka3



Az új lengéscsillapítót minek megméretni? Azt általában elfogadjuk, hogy jó.
Minden futómű megbontás után ajánlott/javasolt a futómű beállítás. Mert ugye a lengéscsillapítók cseréjénél csere a toronycsapágy/torony szilent is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2019.07.08 hétfő, 21:09:26 »

Logikus.  worship

Kb én is így gondolom.
~200e km most , a jobb első lcs elszállt, folyik.  Érezni is menet közben már, de kézzel billegtetve az autót  party0038, úgy is látható már a hosszasabb himbálódzás. Korábban meg sem bírtam szinte mozgatni a kasztnit. Elől csere.
Bár féléve volt műszakin, át is ment, gyanakszom a hátsó lcs esetleges öregedésére is. De lehet az elsők cseréje megold mindent.  wow1
THX  beka3

Az új lengéscsillapítót minek megméretni? Azt általában elfogadjuk, hogy jó.
Minden futómű megbontás után ajánlott/javasolt a futómű beállítás. Mert ugye a lengéscsillapítók cseréjénél csere a toronycsapágy/torony szilent is....
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 07:53:58 »

Kicserélték az első lengéscsillapítókat. Most nem megy a xenon lámpa bekapcsolaskori le, majd vissza fel billenés. Menet közben nem tudtam még megnézni szint szabályozás megy-e? Van tippetek, mi okzhatja?  Ránézni jobban nem tudtam még. Hátha járt már hasonlóan köztetek. Köszönöm!
Logikus.  worship

Kb én is így gondolom.
~200e km most , a jobb első lcs elszállt, folyik.  Érezni is menet közben már, de kézzel billegtetve az autót  party0038, úgy is látható már a hosszasabb himbálódzás. Korábban meg sem bírtam szinte mozgatni a kasztnit. Elől csere.
Bár féléve volt műszakin, át is ment, gyanakszom a hátsó lcs esetleges öregedésére is. De lehet az elsők cseréje megold mindent.  wow1
THX  beka3

Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 09:01:54 »

Kicserélték az első lengéscsillapítókat. Most nem megy a xenon lámpa bekapcsolaskori le, majd vissza fel billenés. Menet közben nem tudtam még megnézni szint szabályozás megy-e? Van tippetek, mi okzhatja?  Ránézni jobban nem tudtam még. Hátha járt már hasonlóan köztetek. Köszönöm!

A lengőkar(ok)on van a szintérzékelője. Rá kell nézni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 09:59:55 »

A lengőkar(ok)on van a szintérzékelője. Rá kell nézni.

Ránézéssel legfeljebb azt lehet megállapításai, hogy megvan-e.  vigyor3
Én (Diag) műszeres  ellenőrzést végeznék.... inkább.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 10:07:05 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 10:01:00 »

Igen azt tudom, ránézni most nem tudtam reggel sajnos. Csak felmerült bennem, ha megbolygatják ....kiáll-e a rendszer valami ”biztonságos" alaphelyzetbe. Hibakód nincs forscan-ben. Köszi!
A lengőkar(ok)on van a szintérzékelője. Rá kell nézni.
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 10:04:27 »

Ránézéssel legfeljebb azt lehet megállapításai, hogy még van-e.  vigyor3
Én (Diag) műszeres  ellenőrzést végeznék.... inkább.  Cool

Jajj már teee  taperouleaupatisserie taperouleaupatisserie
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 10:10:18 »

Én is ettől félek.
Remélem nem erőszakolták véletlenül agyon a picikéket. Nincs valami pedál benyom, 2 index, kézifék, ... És akkor kacsint? Vagy talpra áll! Na jó ez csak vicc volt. Köszi!

Ránézéssel legfeljebb azt lehet megállapításai, hogy még van-e.  vigyor3
Én (Diag) műszeres  ellenőrzést végeznék.... inkább.  Cool
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 15:48:55 »

Forscan telefonon, esetleg laptop forscan diagolható?   Szerelőhöz visszavitte asszonyka, a mester mindent a helyén talált. Meg is mozgatta. De semmi javulás. Sad
Hibakód van, kellene legyen szenzor, vagy állító motor hibára? Vagy Dunakeszi körül tudtok valakit, ki rutinos, fogadokepes? Mi ennek a kis cuclinak a neve lengőkar nal? Köszönöm!
Én is ettől félek.
Remélem nem erőszakolták véletlenül agyon a picikéket. Nincs valami pedál benyom, 2 index, kézifék, ... És akkor kacsint? Vagy talpra áll! Na jó ez csak vicc volt. Köszi!

« Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 18:14:40 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 22:25:21 »

Megoldódott a vélt gond. Nem is volt hiba. Tanuljatok a tudatlanságomból.  nyes
A xenon lámpa csak motor beindítás előtt bekapcsolva, ekkor nem világít ugyan, majd a motort beindítva begyújt és akkor csinálja meg a teszt, vagy pozicionáló billentést.

Most leszedtem én az első magasság állítás szenzorának a rudazatát és szépen billennek a lámpatestek annak mozgatásakor.
Így jár aki nem megy egyet a kocsival már fáradtan este, mert csak későn sötétedik, de reggel meg eszi a kíváncsiság, hogy minden jó-e és a sötét garázsban próbálkozik.  szomoru1

Már csak abban nem vagyok biztos, hogy melyik rögzítési pontokon megy át az ABS vezeték a lengéscsillapító toronyról a kasztnira, mert azt szerintem nem jó helyre tették. Nem találok épkézláb fotót a neten.
Ha valaki lőne egy ilyet a sajátján, kiforgatott keréknél a hátsó oldalán a toronyról, megnyugodnék.
Köszönöm a segítségeket!  beka3

Forscan telefonon, esetleg laptop forscan diagolható?   Szerelőhöz visszavitte asszonyka, a mester mindent a helyén talált. Meg is mozgatta. De semmi javulás. Sad
Hibakód van, kellene legyen szenzor, vagy állító motor hibára? Vagy Dunakeszi körül tudtok valakit, ki rutinos, fogadokepes? Mi ennek a kis cuclinak a neve lengőkar nal? Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 23:44:04 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 22:40:47 »

Megoldódott vélt gond. Nem is volt hiba. Tanuljatok a tudatlanságomból.  nyes
A xenon lámpa csak motor beindítás előtt bekapcsolva, ekkor nem világít ugyan, majd a motort beindítva begyújt és akkor csinálja meg a teszt, vagy pozicionáló billentést.

Most leszedtem én az első magasság állítás szenzorának a rudazatát és szépen billennek a lámpatestek annak mozgatásakor.
Így jár aki nem megy egyet a kocsival már fáradtan este, mert csak későn sötétedik, de reggel meg eszi a kíváncsiság, hogy minden jó-e és a sötét garázsban próbálkozik.  szomoru1

Már csak abban nem vagyok biztos, hogy melyik rögzítési pontokon megy át az ABS vezeték a lengéscsillapító toronyról a kasztnira, mert azt szerintem nem jó helyre tették. Nem találok épkézláb fotót a neten.
Ha valaki lőne egy ilyet a sajátján, kiforgatott keréknél a hátsó oldalán a toronyról, megnyugodnék.
Köszönöm a segítségeket!  beka3


A lengéscsillapítóhoz közelebb lévő helyre kell a futóművön a keréksebesség jeladó vezeték és vele párhuzamosan a karosszériára is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 23:32:57 »

Meggyőző vagy!
Ha jól értem akkor most van jól. ?? /a keréksebesség jeladó vezeték /  Wink
Mikor elhoztam tegnap az új-hegyemnél volt.  
Talán a kasztni felőlit a gumivezetőben feljebb lehetne tolni. Akkor a stab-pálcához sem érne hozzá, szebb lenne az íve. Kérdés, mozog-e benne a kábel?
Sajnos a fényképen jobb oldali gumivezető a halálán van.  szomoru1

Köszönöm Győző!  worship   beka3  Akkor végre mehetünk nyaralni.  eljen



A lengéscsillapítóhoz közelebb lévő helyre kell a futóművön a keréksebesség jeladó vezeték és vele párhuzamosan a karosszériára is.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 23:47:02 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 08:01:50 »

Sziasztok,

Az alábbi alkatrészt keresem. Szerintetek hol kapok?
Elvileg a xenon szintező mozgatókarja látható a képen.
A lemez rész a lengőkarra, a felső része pedig egy pozíció érzékelőre/potméterre csatlakozik, melynek szintén van egy kis karja.

https://kepkuldes.com/image/WZXtW2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 08:13:53 »

Sziasztok,

Az alábbi alkatrészt keresem. Szerintetek hol kapok?
Elvileg a xenon szintező mozgatókarja látható a képen.
A lemez rész a lengőkarra, a felső része pedig egy pozíció érzékelőre/potméterre csatlakozik, melynek szintén van egy kis karja.

https://kepkuldes.com/image/WZXtW2

Ford márkaszerviz, csak kompletten kapható a szintérzékelővel.
1682745
8G9N-3C097-AA

30e alatt van....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 08:37:57 »

Sziasztok,

Az alábbi alkatrészt keresem. Szerintetek hol kapok?
Elvileg a xenon szintező mozgatókarja látható a képen.
A lemez rész a lengőkarra, a felső része pedig egy pozíció érzékelőre/potméterre csatlakozik, melynek szintén van egy kis karja.

https://kepkuldes.com/image/WZXtW2

Bontók, ebay, próba szerencse.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 08:48:36 »

Bontók, ebay, próba szerencse.

Köszi!
Pest környékén hol találok ilyet legjobb eséllyel?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 10:11:26 »

Köszi!
Pest környékén hol találok ilyet legjobb eséllyel?
Bontót, ebay-t, vagy szerencsét? Cheesy

Egyébként importautouk.hu (vagy .com?). Őt hívd fel. Mondeo-kat bont, hátha van ilyenje. Ha nincs, akkor google, Ford bontó, és reménykedni, hogy akad valakinél. Ha nem, akkor amit Meg Győző mondott: lehet venni újat.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 10:23:55 »

Bontót, ebay-t, vagy szerencsét? Cheesy

Egyébként importautouk.hu (vagy .com?). Őt hívd fel. Mondeo-kat bont, hátha van ilyenje. Ha nincs, akkor google, Ford bontó, és reménykedni, hogy akad valakinél. Ha nem, akkor amit Meg Győző mondott: lehet venni újat.

Ritkán szerelik le, apró alkatrész.
Ha esetleg bontás előtt jelzi valaki, hogy kellene neki, akkor....

Egy telefonos érdeklődést megér.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:28:34 »

Ritkán szerelik le, apró alkatrész.
Ha esetleg bontás előtt jelzi valaki, hogy kellene neki, akkor....

Egy telefonos érdeklődést megér.

A www.importautouk.com oldal működök. Lehet én vagyok bamba, de egy darab elérhetőséget, kapcsolatot, telefonszámot nem találok az oldalon.  wow1
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:30:47 »

A www.importautouk.com oldal működök. Lehet én vagyok bamba, de egy darab elérhetőséget, kapcsolatot, telefonszámot nem találok az oldalon.  wow1
20/322-3530

Nekem is rémlik, hogy semmi elérhetőséget nem találtam az oldalon anno. Érdekes üzletpolitika Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:34:54 »

20/322-3530

Nekem is rémlik, hogy semmi elérhetőséget nem találtam az oldalon anno. Érdekes üzletpolitika Smiley
Az R2D2-k miatt.Múltkor beszélgettem a Krisztiánnal...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szabib
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:49:21 »

20/322-3530

Nekem is rémlik, hogy semmi elérhetőséget nem találtam az oldalon anno. Érdekes üzletpolitika Smiley

Köszönöm az elérhetőséget, beszéltem vele.
Sajnos nincs nekik...  szomoru1
Igazából a jó szándék vezetett a hibához.
Észrevettem, hogy szorul a csukló, gondoltam leveszem kitakarítom, és mehet vissza. Ehelyett letörött a csavar. És nem kellett túl nagy erő hozzá...
Egyenlőre marad a saját megoldás, levágtam a törött csavarfejet és fúrtam bele egy új menetet, M4-es csavar bele és mehet vissza a helyére. smile
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 12:03:38 »

Köszönöm az elérhetőséget, beszéltem vele.
Sajnos nincs nekik...  szomoru1
Igazából a jó szándék vezetett a hibához.
Észrevettem, hogy szorul a csukló, gondoltam leveszem kitakarítom, és mehet vissza. Ehelyett letörött a csavar. És nem kellett túl nagy erő hozzá...
Egyenlőre marad a saját megoldás, levágtam a törött csavarfejet és fúrtam bele egy új menetet, M4-es csavar bele és mehet vissza a helyére. smile

Legjobb, mit tehettél!  wave wave

A kufárok ezt akkor sem adnák el külön szerintem, ha lenne nekik, hiszen Takszisjózsi amikor keszonosítja a trend-et, csak egyben vesz mindent hozzá!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 12:20:15 »

Legjobb, mit tehettél!  wave wave

A kufárok ezt akkor sem adnák el külön szerintem, ha lenne nekik, hiszen Takszisjózsi amikor keszonosítja a trend-et, csak egyben vesz mindent hozzá!

Takszisjózsik nem foglalkoznak az ilyen magasságállítós úri huncutságokkal Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 12:25:39 »

Takszisjózsik nem foglalkoznak az ilyen magasságállítós úri huncutságokkal Cheesy
Persze. Bele a keszont, felb*szni az égbe, oszt' világíccson csak!  smile
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 12:56:21 »

Takszisjózsik nem foglalkoznak az ilyen magasságállítós úri huncutságokkal Cheesy

Mindkettőtöktől elnézést kérek!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 17:36:49 »

Mindkettőtöktől elnézést kérek!  eplus2 eplus2


.... és tőlem?
Már az elején megmondtam, amit.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
krudya
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2019.11.04 hétfő, 08:28:23 »

Sziasztok! Múlt héten csúnyán megszívtam egy kátyúval, ami Budapesten, a Fogarasi út és Csömöri út közötti felüljáró tetején volt. A baloldali küszöbömet össze is karistolták a körülötte lévő kétökölnyi aszfaltdarabok. De nagyot csattant, ezért meg akarnám nézetni a futóművet és a felniket, gumikat is. Tudnátok ajánlani jó futóművest, lehetőleg a pesti oldalon? Esetleg értelmes gumist, aki képes szakértelemmel felmérni a gumik laikus által nem feltétlenül látható sérülését?

Fontos, hogy a kárt bejelentettem a Budapest Közútnál, ahonnan kárszakértőt rendeltek ki.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2019.11.11 hétfő, 14:06:46 »

Sziasztok!

Kormánymű felújításra van valami bevált hely? A jelenség, hogy álló helyben mozgatva a kormányt kis kopogás jön a kormányműből. Ivanicsnál ma ránéztek, bal oldalt a fogaslécnek van egy kis lógása. Azt mondták, hogy nem különösebben SOS a dolog. Jövőre majd valamikor be akarom ütemezni. Csak olyan hely jöhet szóba, ahol a ki-beszerelést is megcsinálják.

Köszi!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2019.11.17 vasárnap, 11:03:36 »

Sziasztok!

Kormánymű felújításra van valami bevált hely? A jelenség, hogy álló helyben mozgatva a kormányt kis kopogás jön a kormányműből. Ivanicsnál ma ránéztek, bal oldalt a fogaslécnek van egy kis lógása. Azt mondták, hogy nem különösebben SOS a dolog. Jövőre majd valamikor be akarom ütemezni. Csak olyan hely jöhet szóba, ahol a ki-beszerelést is megcsinálják.

Köszi!

Hidraulikus szervokormánynál járó motornál mozgatjuk a kormányt. Nyomás nélkül kicsi kopogó hang jöhet, ami nem hiba.
Amúgy pedig MK4 esetében a bal oldalon a kormányműben -sajnos- szinte mindegyik "lóg" vagy jobban vagy kevésbé. Valóban nem akut a dolog.

Szerintem felújító helyeken kormányművet vesznek át és adnak vissza, ott biztosan nem szerelik ki neked.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2019.11.17 vasárnap, 22:33:42 »

Hidraulikus szervokormánynál járó motornál mozgatjuk a kormányt. Nyomás nélkül kicsi kopogó hang jöhet, ami nem hiba.
Amúgy pedig MK4 esetében a bal oldalon a kormányműben -sajnos- szinte mindegyik "lóg" vagy jobban vagy kevésbé. Valóban nem akut a dolog.

Szerintem felújító helyeken kormányművet vesznek át és adnak vissza, ott biztosan nem szerelik ki neked.

Köszi!!  worship worship
Régen nem hallottam ezt a kopogást, egy ideje megjelent, ezért vittem be, hogy nézzenek rá. Jobb a békesség alapon. Ők is azt mondták, hogy elég jellemző ezekre és sokan évek óta így járnak az autóval.

Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2019.11.20 szerda, 12:14:05 »

Köszi!!  worship worship
Régen nem hallottam ezt a kopogást, egy ideje megjelent, ezért vittem be, hogy nézzenek rá. Jobb a békesség alapon. Ők is azt mondták, hogy elég jellemző ezekre és sokan évek óta így járnak az autóval.



kormanymu.hu a te helyed én is voltam náluk, meg itt a fórumon is találkoztam már sorstárssal. A koppanást egy típushiba okozza, gyárilag egy műanyag (!!!) piros-zöld menetes dugónak kellene a megfelelő helyen tartani a fogaslécet (ők ezt támasztónak hívják). Ezt már egy nem túl erős oldalirányú ütés is ki tudja nyomni a helyéről. Ők ezt lecserélik egy általuk esztergált fémre. nekem 3 éve bruttó 40.000 Ft-ba fájt a történet, egy napot ott volt az autó (Soroksáron vannak amúgy).

A képen a bűnös:
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.20 szerda, 12:17:42 írta fektoh » Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2019.11.20 szerda, 19:20:39 »

kormanymu.hu a te helyed én is voltam náluk, meg itt a fórumon is találkoztam már sorstárssal. A koppanást egy típushiba okozza, gyárilag egy műanyag (!!!) piros-zöld menetes dugónak kellene a megfelelő helyen tartani a fogaslécet (ők ezt támasztónak hívják). Ezt már egy nem túl erős oldalirányú ütés is ki tudja nyomni a helyéről. Ők ezt lecserélik egy általuk esztergált fémre. nekem 3 éve bruttó 40.000 Ft-ba fájt a történet, egy napot ott volt az autó (Soroksáron vannak amúgy).

A képen a bűnös:
img]https://i.imgur.com/OpKumKn.png[/img]

Köszi az infót!!  worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2019.11.20 szerda, 19:38:42 »

A koppanást egy típushiba okozza, gyárilag egy műanyag (!!!) piros-zöld menetes dugónak kellene a megfelelő helyen tartani a fogaslécet (ők ezt támasztónak hívják). Ezt már egy nem túl erős oldalirányú ütés is ki tudja nyomni a helyéről.



Nincs ilyen típushiba. A használat közbeni kopás meg még csak nem is hiba.
Esetleg tipikus hiba lehetne, de ez elhasználódás.
Hozzáteszem nincs szükség csodálkozni, mert műanyag. Rengeteg (modell, típus, fajta) kormányműben szintén műanyag perselyek/támaszok vannak és azok is tönkremennek, elhasználódnak. Csodák nincsenek!  wave
A kormányműben nincs oldalirányú ütés. Mi ütne mit és hogyan?
A szóban forgó kormányműnél pedig egy axiál csukló cserénél szokták kinyírni a kormányművet.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 12:56:23 »

Nincs ilyen típushiba. A használat közbeni kopás meg még csak nem is hiba.
Esetleg tipikus hiba lehetne, de ez elhasználódás.
Hozzáteszem nincs szükség csodálkozni, mert műanyag. Rengeteg (modell, típus, fajta) kormányműben szintén műanyag perselyek/támaszok vannak és azok is tönkremennek, elhasználódnak. Csodák nincsenek!  wave
A kormányműben nincs oldalirányú ütés. Mi ütne mit és hogyan?
A szóban forgó kormányműnél pedig egy axiál csukló cserénél szokták kinyírni a kormányművet.



A hivatkozott kormánymű specialisták mondták, hogy típushiba. Amikor én ott voltam az S-Maxommal, akkor a bent parkoló 6 autóból 4 Mondeo volt, mind erre a beavatkozásra várt (+ ugye az én S-Maxom). Az oldalirányú ütést is ők mondták: pl. oldalról jól meghorzsolsz egy padkát.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 13:04:36 »

A hivatkozott kormánymű specialisták mondták, hogy típushiba. Amikor én ott voltam az S-Maxommal, akkor a bent parkoló 6 autóból 4 Mondeo volt, mind erre a beavatkozásra várt (+ ugye az én S-Maxom). Az oldalirányú ütést is ők mondták: pl. oldalról jól meghorzsolsz egy padkát.

Ez egyszer itt már ki lett taglalva, és akkor arra jutottunk, hogy egy bizonyos kopogást okoz ennek a műanyag persely gyengébb minősége jóval az elvárható idő előtt. Elvileg valamit lehet is rajta állítani (a lógáson) valami szintén műanyag csavarral, aminek meg nem bírja a menete. Az utóbbiban nem vagyok biztos. Meg az előbbiben se.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 14:20:25 »

A hivatkozott kormánymű specialisták mondták, hogy típushiba. Amikor én ott voltam az S-Maxommal, akkor a bent parkoló 6 autóból 4 Mondeo volt, mind erre a beavatkozásra várt (+ ugye az én S-Maxom). Az oldalirányú ütést is ők mondták: pl. oldalról jól meghorzsolsz egy padkát.

Ami típushiba, arról a Ford ad ki közleményt és visszahívja az érintett autókat.
A tipikus hiba egész mást jelent és használat közben alakul ki így inkább meghibásodás mintsem hiba.
Azt gondolom, hogy nem egy felújító cég véleménye alapján lesz valami típushiba.
Azért mert volt ott több autó azonos hibával, az csak azt bizonyítja, hogy ott ilyen irányú javítást végeznek. Pont.
Egy automata váltósnál nyilván hibás váltókkal állnak az autók az udvaron.
Egy szélvédősnél hibás szélvédővel.
Típushibák?  vigyor3

Akkor beszéljünk az általad többször említett oldal ütésről.
Elsősorban ez nem rendeltetésszerű használat lenne, másodsorban a kívülről befelé történő erőhatás a perselyt befelé mozdítaná, ahol egyébként is megtámaszkodik. Egyébként meg ha a kerékkel nekimész/horzsolsz egy padkát járdaszegélyt, akkor a kerék befelé fordul és akkor a kormánymű fogasléce pedig kifelé mozdul! Oldalirányú ütés  Roll Eyes

Szóval kifelé semmiképp nem tud esni a helyéről emiatt.
Csak ha elkopik és kilazul.

Ez ilyen így kopik, használódik el és megjavítják.
Nem kell ebbe többet belegondolni, jól hangzó történeteket kitalálni.... neked meg hallgatni.



Ennyi eről pl. a fékbetéteknél is TÍPUSHIBA a használat közbeni elkopás?
Vigyázat, nagy fékezéseknél jobban kopik!

Normális, üzemszerű elhasználódás. Ennyi.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.11.21 csütörtök, 14:32:29 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 16:21:36 »

Ami típushiba, arról a Ford ad ki közleményt és visszahívja az érintett autókat.



És az mk3 berohadó hátsó féknyerge?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2019.11.21 csütörtök, 16:43:53 »

És az mk3 berohadó hátsó féknyerge?

Nem gondolom, hogy az típushiba. Nem volt visszahívás, szerintem
Amúgy meg berohad az MK4, Galaxy... más autómárkák kézifékei is.... Szóval annyira nem is egyedi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2019.11.22 péntek, 10:31:02 »

Ami típushiba, arról a Ford ad ki közleményt és visszahívja az érintett autókat.
A tipikus hiba egész mást jelent és használat közben alakul ki így inkább meghibásodás mintsem hiba.
Azt gondolom, hogy nem egy felújító cég véleménye alapján lesz valami típushiba.
Azért mert volt ott több autó azonos hibával, az csak azt bizonyítja, hogy ott ilyen irányú javítást végeznek. Pont.
Egy automata váltósnál nyilván hibás váltókkal állnak az autók az udvaron.
Egy szélvédősnél hibás szélvédővel.
Típushibák?  vigyor3

Akkor beszéljünk az általad többször említett oldal ütésről.
Elsősorban ez nem rendeltetésszerű használat lenne, másodsorban a kívülről befelé történő erőhatás a perselyt befelé mozdítaná, ahol egyébként is megtámaszkodik. Egyébként meg ha a kerékkel nekimész/horzsolsz egy padkát járdaszegélyt, akkor a kerék befelé fordul és akkor a kormánymű fogasléce pedig kifelé mozdul! Oldalirányú ütés  Roll Eyes

Szóval kifelé semmiképp nem tud esni a helyéről emiatt.
Csak ha elkopik és kilazul.

Ez ilyen így kopik, használódik el és megjavítják.
Nem kell ebbe többet belegondolni, jól hangzó történeteket kitalálni.... neked meg hallgatni.



Ennyi eről pl. a fékbetéteknél is TÍPUSHIBA a használat közbeni elkopás?
Vigyázat, nagy fékezéseknél jobban kopik!

Normális, üzemszerű elhasználódás. Ennyi.  wave


Mindenben (is) igazad van, részemről nem is tudok mit hozzátenni. Most már mindenki tudja, amit kell erről tudni.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2020.01.14 kedd, 15:03:58 »

Sziasztok!

Utazótempónál egy kicsit jobbra húz az autó, de ami még rosszabb, hogy egyenes úton álló helyzetből induláskor kicsit el is tekeri jobbra a kormányt. Pár hónapja voltam futómű állításon, akkor és utána egy darabig minden rendben volt. Nem emlékszem, hogy kapott volna nagyobb kátyút vagy ütést a futómű mostanában. Az abroncsok nyomását ellenőriztem, ott minden OK. Mi lehet a gond, futómű, vagy kormánymű?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2020.01.22 szerda, 20:53:07 »

Sziasztok!
Menet közben remegő kormány problémára van-e valami tippetek. Téli-, nyári-gumi kicentírozva, első-hátsó felcserélve. Első féktárcsa, fékbetét új (Ferodo).
Futómű nem koppan, megfeszgetve, rángatva nem lóg. Viszont a kormányt rázza. Mi a francot ellenőrizzek még?
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2020.01.22 szerda, 21:10:28 »

Sziasztok!
Menet közben remegő kormány problémára van-e valami tippetek. Téli-, nyári-gumi kicentírozva, első-hátsó felcserélve. Első féktárcsa, fékbetét új (Ferodo).
Futómű nem koppan, megfeszgetve, rángatva nem lóg. Viszont a kormányt rázza. Mi a francot ellenőrizzek még?

Féltengely?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2020.01.22 szerda, 21:16:21 »

Féltengely?
Görbe, elhajlott? Akkor rázhat, de annak bazi nagy ütés kell, nem rémlik, hogy ilyesmi történt, de majd lecsekkoljuk.
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2020.01.22 szerda, 21:22:58 »

Görbe, elhajlott? Akkor rázhat, de annak bazi nagy ütés kell, nem rémlik, hogy ilyesmi történt, de majd lecsekkoljuk.
a csukló is kikophatott... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2020.01.22 szerda, 22:35:40 »

Görbe, elhajlott? Akkor rázhat, de annak bazi nagy ütés kell, nem rémlik, hogy ilyesmi történt, de majd lecsekkoljuk.

Ha a féltengely belső csukló kopott, akkor rázhat, de csak gyorsításkor. Emellett lehet még tojás felni/gumi (ettől még ki lehet centírozni, de ha a geometria nem kör, akkor rázni fog).
Én évekig szívtam ezzel, mindent megnézettem, új gumi/felni szetteket vettem, végül gyakorlatilag feladtam, és a megoldás akkor jött véletlenül: első féktárcsa+betét csere után megszűnt a rázás. A fura az volt, hogy fékezéskor egyáltalán nem rázott, órával is ki lett mérve a tárcsa és teljesen jónak mérték. A szakember szerint valószínűleg a tárcsa tömegeloszlása nem volt egyenletes, vagyis az volt "centírozatlan".
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2020.01.29 szerda, 19:19:39 »

a csukló is kikophatott... Roll Eyes
Sziasztok!
Alábújtunk az autónak, s lőn, a hosszú féltengely belső csukló lóg.
Jövő héten kicseréli a szerelő, remélem ezzel megoldódik végre a remegése az autónak.
Köszi a tippeket, majd referálok, ha kész van. wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2020.02.03 hétfő, 14:55:58 »

Sziasztok.

Új vagyok a fófumon és segítséget keresek.

Van egy Mondeo mk4-esem (2008) ami egy ideje fura "bubogó" hangot hallat kanyarodáskor. Balra kissé halkabb, Jobbra erősebb, egyenesen semmi. Nem recseg, nem ropog. A hang leginkább kis sebességnél tapasztalható. Nem hinném, hogy köze van hozzá, de a hátsó gumik egyenetlenül kopottak (egy borda magas, egy alacsonyabb). A szerelő szerint bármi lehet a féltengely csapágytól a váltóig, és szerinte várjuk meg míg kifejlődik a probléma rendesen.

Válaszokat előrei s köszönöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2020.02.03 hétfő, 16:09:43 »

Sziasztok.

Új vagyok a fófumon és segítséget keresek.

Van egy Mondeo mk4-esem (2008) ami egy ideje fura "bubogó" hangot hallat kanyarodáskor. Balra kissé halkabb, Jobbra erősebb, egyenesen semmi. Nem recseg, nem ropog. A hang leginkább kis sebességnél tapasztalható. Nem hinném, hogy köze van hozzá, de a hátsó gumik egyenetlenül kopottak (egy borda magas, egy alacsonyabb). A szerelő szerint bármi lehet a féltengely csapágytól a váltóig, és szerinte várjuk meg míg kifejlődik a probléma rendesen.

Válaszokat előrei s köszönöm.
a kagylósra kopott  gumik adják a hangot.Nem tudsz vele semmit kezdeni,csak gumicserével,Nem Misik? Azok hajlamosak nagyon...illetve  bizonyos mintázatai.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2020.02.03 hétfő, 16:57:13 »

a kagylósra kopott  gumik adják a hangot.Nem tudsz vele semmit kezdeni,csak gumicserével,Nem Misik? Azok hajlamosak nagyon...illetve  bizonyos mintázatai.

Nem. Ezek valami Cooper márkájúak. Mindig Continentált veszek, de mivel el akartam adni ezért vettem olyat ami épp a gumisnál volt. Azóta változtak a körülmények, így marad a "TANK".
Amúgy a gumik csak a belső oldalon kopnak így. Kívül minden jónak tűnik. A gumicsere is azért volt, mert a műszakin derült ki, hogy belül már a dróton fut, kívül meg 2 mm volt a minta mélysége.
Kértem egy futómű állítást, erre azt mondta a szerelő, hogy a lengőkarok csavarja úgy el van rohadva, hogy az nem fog egyben lejönni. Ezért kell két lengőkar, meg a speckós csavarok (kb. 6-700 font munkadíjjal együtt). Akkor inkább kopjon az olcsó gumi.  falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.