Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:33:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3601687 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2016.05.25 szerda, 17:24:40 »

Az indításra alaphelyzetbe álló klímavezérlő miért lehet?
Digit klíma, pl. AC OFF/LOW/1 fokozatú befújásra állítva. Gyújtás ráadásakor még ez van, de indítózás után már AC ON/22fok/auto állásban lesz. Az indítózás során a vezérlő lekpacsol, ami nem biztos, hogy normálisnak tekinthető.
És ez nem mindig van így.
Csak tipp: Akku milyen állapotban van? Lehet, hogy kevés az indító áram és úgy spórol a rendszer, hogy lekapcsol ezt-azt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2016.05.25 szerda, 18:03:50 »

Csak tipp: Akku milyen állapotban van? Lehet, hogy kevés az indító áram és úgy spórol a rendszer, hogy lekapcsol ezt-azt.
EZ igaz, de attól még nem kellene reset-nek lennie. Végső soron, ha kikapcsolom a klímavezérlőt vagy kiveszem a kulcsot, akkor sem resetel.
Viszont ha leveszem az akkusarut, már természetesen igen.
Nézek majd egy indításkori akkufeszültséget, habár cifra lenne, ha az 1 éves bosch S5 80A-s akku pusztulna... De persze az is lehet, hogy az önindító vesz fel a tervezetthez képest túl sok áramot...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2016.05.25 szerda, 18:53:25 »

EZ igaz, de attól még nem kellene reset-nek lennie. Végső soron, ha kikapcsolom a klímavezérlőt vagy kiveszem a kulcsot, akkor sem resetel.
Viszont ha leveszem az akkusarut, már természetesen igen.
Nézek majd egy indításkori akkufeszültséget, habár cifra lenne, ha az 1 éves bosch S5 80A-s akku pusztulna... De persze az is lehet, hogy az önindító vesz fel a tervezetthez képest túl sok áramot...
előfordulhat az akksihalál. indítózás közben kéne nézni, hogy mennyi feszt lát a klímavezérlő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 09:13:13 »

EZ igaz, de attól még nem kellene reset-nek lennie. Végső soron, ha kikapcsolom a klímavezérlőt vagy kiveszem a kulcsot, akkor sem resetel.
Viszont ha leveszem az akkusarut, már természetesen igen.
Nézek majd egy indításkori akkufeszültséget, habár cifra lenne, ha az 1 éves bosch S5 80A-s akku pusztulna... De persze az is lehet, hogy az önindító vesz fel a tervezetthez képest túl sok áramot...
Űgy tűnik rosszul írtam. Nem az indítózásnál áll alapállapotba, hanem napon belüli állás után gyújtás ráadásra is. De se a convers+ se a kínai fejegység nem veszti el a beállításokat.
Rá fogok nézni a feszültségekre, ha a wifi elm-et sikerül életre lehelnem...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 09:33:22 »

Űgy tűnik rosszul írtam. Nem az indítózásnál áll alapállapotba, hanem napon belüli állás után gyújtás ráadásra is. De se a convers+ se a kínai fejegység nem veszti el a beállításokat.
Rá fogok nézni a feszültségekre, ha a wifi elm-et sikerül életre lehelnem...

Nem lehet ott valami kontakt hiba?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2016.05.26 csütörtök, 09:40:53 »

Nem lehet ott valami kontakt hiba?
gyanús. lehet,nincs a helyén a klímapanel csatija...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2016.05.28 szombat, 08:45:06 »

Sziasztok!
Volna egy nem is tudom hiba e, vagy mindenkinél ilyen... szóval most vettem egy convers-es fl mondeot, és ha 0-n van a lámpa, azaz csak a led csík világít, akkor nincs semmi gondom vele, állítható a fényerő, minden körülmény között látni a kijelzőt, de már a helyzetjelző bekapcsolásakor zavaróan visszaesik, pedig ilyenkor gyengébben világít a led csík, igaz a műszerfaliak felkapcsolnak, de mikor xenont is kapcsolok már nem halványodik jobban, ilyenkor ha a fényerőt tekergetem minimumnál pl nincs is kép. Szokjam meg, ez ilyen, vagy esetleg valami bizti vagy miegymás probléma lehet?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2016.05.28 szombat, 10:00:12 »

Sziasztok!
Volna egy nem is tudom hiba e, vagy mindenkinél ilyen... szóval most vettem egy convers-es fl mondeot, és ha 0-n van a lámpa, azaz csak a led csík világít, akkor nincs semmi gondom vele, állítható a fényerő, minden körülmény között látni a kijelzőt, de már a helyzetjelző bekapcsolásakor zavaróan visszaesik, pedig ilyenkor gyengébben világít a led csík, igaz a műszerfaliak felkapcsolnak, de mikor xenont is kapcsolok már nem halványodik jobban, ilyenkor ha a fényerőt tekergetem minimumnál pl nincs is kép. Szokjam meg, ez ilyen, vagy esetleg valami bizti vagy miegymás probléma lehet?

Ez ilyen. Azt feltetelezi hogy ha felkapcsolod a vilagitast, akkor azert teszed mert sotetedik es akkor zavaro ha olyan erosen vilagit a kijelzo. Amugy nappal eleg DRL fenye, nem kell semmit se kapcsolni. Ja es nyugodtan hasznald automata modban, az esetek 90%ban tokeletesen mukodik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2016.05.28 szombat, 10:47:14 »

Ez ilyen. Azt feltetelezi hogy ha felkapcsolod a vilagitast, akkor azert teszed mert sotetedik es akkor zavaro ha olyan erosen vilagit a kijelzo. Amugy nappal eleg DRL fenye, nem kell semmit se kapcsolni. Ja es nyugodtan hasznald automata modban, az esetek 90%ban tokeletesen mukodik.
Hát jó, köszönöm, akkor hagyjuk nappal a tompítottat, rakódik be automatába. Vagy nem nézek convers-t napsütésben  Grin
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2016.05.28 szombat, 11:48:46 »

Hát jó, köszönöm, akkor hagyjuk nappal a tompítottat, rakódik be automatába. Vagy nem nézek convers-t napsütésben  Grin

Probald ki mindket semat, nekem a fekete alapu jott be, szerintem az jobban lathato. Gyarilag nekem a kek volt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2016.05.28 szombat, 14:43:41 »

Sziasztok!
Volna egy nem is tudom hiba e, vagy mindenkinél ilyen... szóval most vettem egy convers-es fl mondeot, és ha 0-n van a lámpa, azaz csak a led csík világít, akkor nincs semmi gondom vele, állítható a fényerő, minden körülmény között látni a kijelzőt, de már a helyzetjelző bekapcsolásakor zavaróan visszaesik, pedig ilyenkor gyengébben világít a led csík, igaz a műszerfaliak felkapcsolnak, de mikor xenont is kapcsolok már nem halványodik jobban, ilyenkor ha a fényerőt tekergetem minimumnál pl nincs is kép. Szokjam meg, ez ilyen, vagy esetleg valami bizti vagy miegymás probléma lehet?
Nekem ugyan fl előtti, de nálam lámpa kapcsolás nélkül a fényerő nem szabályozható. Ha felkapcsolom a lámpát, akkor viszont fényes nappal teljesen levett fényerő mellett szinte alig látható a kijelző. Szóval szerintem nálad nincs hiba. Nálam teljesen fel van csavarva a fényerő, és így teljesen jó.
Az egyébként egy hülyeség, hogy a fényerőt a lámpa kapcsolásához köti és nem a külső fényerőhöz. Habár DRL esetén úgyis csak sötétben kell lámpát kapcsolni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2016.05.28 szombat, 19:22:58 »

Hát jó, köszönöm, akkor hagyjuk nappal a tompítottat, rakódik be automatába. Vagy nem nézek convers-t napsütésben  Grin
aztán mit nézegettek annyira a convers+-on?  vigyor3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2016.05.28 szombat, 19:25:14 »

Űgy tűnik rosszul írtam. Nem az indítózásnál áll alapállapotba, hanem napon belüli állás után gyújtás ráadásra is. De se a convers+ se a kínai fejegység nem veszti el a beállításokat.
Rá fogok nézni a feszültségekre, ha a wifi elm-et sikerül életre lehelnem...
hibakódja nincs, gyújtásra resetel. Akkut teljesen feltöltöttem, változatlan, tehát nem alacsony akksifesz miatt van. (~20A-t vett fel a 85Ah-s akksi, ami annyira nem jó, de tekintve hogy rövid utakra használom, nem is tekinthető rossznak).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:29:20 »

Sziasztok!
Volna egy nem is tudom hiba e, vagy mindenkinél ilyen... szóval most vettem egy convers-es fl mondeot, és ha 0-n van a lámpa, azaz csak a led csík világít, akkor nincs semmi gondom vele, állítható a fényerő, minden körülmény között látni a kijelzőt, de már a helyzetjelző bekapcsolásakor zavaróan visszaesik, pedig ilyenkor gyengébben világít a led csík, igaz a műszerfaliak felkapcsolnak, de mikor xenont is kapcsolok már nem halványodik jobban, ilyenkor ha a fényerőt tekergetem minimumnál pl nincs is kép. Szokjam meg, ez ilyen, vagy esetleg valami bizti vagy miegymás probléma lehet?

Minek kapcsolsz nappal lámpát ha van DRL-ed?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:58:47 »

Minek kapcsolsz nappal lámpát ha van DRL-ed?
gondolom megszokásból. az elmúlt 1 héten 1500km-t autóztam, az embereknek elég nagy része fogalmatlan a drl-el kapcsolatban, sorozatban jönnek szembe drl-es autók nappal tompítottal
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 00:59:17 »

gondolom megszokásból. az elmúlt 1 héten 1500km-t autóztam, az embereknek elég nagy része fogalmatlan a drl-el kapcsolatban, sorozatban jönnek szembe drl-es autók nappal tompítottal

 nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 07:12:16 »

Minek kapcsolsz nappal lámpát ha van DRL-ed?

Ja megszokásból. 1 napja se volt nálam. Meg úgy rémlett még az ősidőkből, hogy autópályán kell... aztán meg olvasom nem.
Amúgy első nap még az a mozdulat is bennem volt(vagy 5ször legalább), hogy leállítottam gombbal, és automatice nyúltam a kulcsért, de nem volt a "helyén"... Cheesy
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 14:47:30 »

Urak!
Létezik,hogy az mk4-ben a szivargyujto akkor is működik ha mar nem jar a motor? Csak mert a telefontöltő egyfolytaban világít. Nem lehet azt kiiktatni valahogy? Köszi.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 15:49:02 »

Urak!
Létezik,hogy az mk4-ben a szivargyujto akkor is működik ha mar nem jar a motor? Csak mert a telefontöltő egyfolytaban világít. Nem lehet azt kiiktatni valahogy? Köszi.

Ha jol emlekszem at kell dugnod a biztositekat a masik pozicioba, mint anno a szamitogepeknel a jumpert es akkor csak gyujtasra mukodik.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 15:59:33 »

Urak!
Létezik,hogy az mk4-ben a szivargyujto akkor is működik ha mar nem jar a motor? Csak mert a telefontöltő egyfolytaban világít. Nem lehet azt kiiktatni valahogy? Köszi.
Nekem az első gyújtás levétel utántól 15 percig megy, most mértem a napokban. De nyitásra is aktiválódik.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 16:27:03 »

Köszönöm. Kiprobalom mindkét megoldást.


Na, hat a 15 perces leallitas utani otlet nem jott be,most ha megtalalom a biztosiketos dolgot,akkor kiprobalom azzal.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.29 vasárnap, 19:55:32 írta Lacilondon » Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 19:56:12 »

Ha jol emlekszem at kell dugnod a biztositekat a masik pozicioba, mint anno a szamitogepeknel a jumpert es akkor csak gyujtasra mukodik.

Ezt ki tudnad fejteni egy kicsit bovebben? Koszi
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 20:46:03 »

Köszönöm. Kiprobalom mindkét megoldást.


Na, hat a 15 perces leallitas utani otlet nem jott be,most ha megtalalom a biztosiketos dolgot,akkor kiprobalom azzal.
Lehet, hogy be is zártam magam, már nem emlékszem.  vigyor3
Amúgy a kezelési azt írja, hogy gyújtás levétel után 30 percig működik.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 21:02:41 »

Lehet, hogy be is zártam magam, már nem emlékszem.  vigyor3
Amúgy a kezelési azt írja, hogy gyújtás levétel után 30 percig működik.


 nyes worship
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 21:03:01 »

Ezt ki tudnad fejteni egy kicsit bovebben? Koszi

Toltsd le a kezelesit a forum fooldalarol. Ott meg tudod nezni a biztositek leirasat. Ha jol emlekszem ennek harom dugalja van. Ha a bal oldaliba es a kozepsobe dugod akkor kesleltetve kapcsol ki, ha a kozepsobe es a jobb oldaliba, akkor gyujtaslevetelre. De olvasd el a kezelesit, lehet rosszul emlekszem. Vagy keress ra a forumon, mar tobbszor volt rola szo.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 21:08:49 »

Toltsd le a kezelesit a forum fooldalarol. Ott meg tudod nezni a biztositek leirasat. Ha jol emlekszem ennek harom dugalja van. Ha a bal oldaliba es a kozepsobe dugod akkor kesleltetve kapcsol ki, ha a kozepsobe es a jobb oldaliba, akkor gyujtaslevetelre. De olvasd el a kezelesit, lehet rosszul emlekszem. Vagy keress ra a forumon, mar tobbszor volt rola szo.


Köszönöm szépen.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2016.05.29 vasárnap, 23:28:21 »

Köszönöm. Kiprobalom mindkét megoldást.


Na, hat a 15 perces leallitas utani otlet nem jott be,most ha megtalalom a biztosiketos dolgot,akkor kiprobalom azzal.

az a 15 perc amúgy 30 perc és zárni kell az ajtókat nem csak csukni
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 05:37:52 »

az a 15 perc amúgy 30 perc és zárni kell az ajtókat nem csak csukni

Az alatt mit értesz, hogy zárni? En mindig bezárom ha kiszallok. Kétszer nyomok ra a gombra,elsőre egy kattanas+tükör,másodikra meg egy kattanas+index.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 10:16:20 »

Űgy tűnik rosszul írtam. Nem az indítózásnál áll alapállapotba, hanem napon belüli állás után gyújtás ráadásra is. De se a convers+ se a kínai fejegység nem veszti el a beállításokat.
Rá fogok nézni a feszültségekre, ha a wifi elm-et sikerül életre lehelnem...
Mi biztosítja, hogy pl. klíma panel nem veszti el a beállításokat, ha leállítom az autót? Van egy direkt tápja az akkuról, amit az akksivédelem nem kapcsol le 15(30) perc után?
Kb 1 óra állás után már alapállásban kapcsol be a panel, ettől rövidebb idő esetén a leállításkori beállítások megmaradnak. Tehát kb. az van, hogy akkuvédelem áramtalanít 30 perc után, de még egy ideig tartja a beállításokat. Wtf?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 10:26:53 »

az a 15 perc amúgy 30 perc és zárni kell az ajtókat nem csak csukni
Én direkt stopperrel maradtam bent, és 15 perc pár másodpercnél állt le, de ezek szerint akkor be kellett zárnom magamat a kocsiba.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 10:40:29 »

Az alatt mit értesz, hogy zárni? En mindig bezárom ha kiszallok. Kétszer nyomok ra a gombra,elsőre egy kattanas+tükör,másodikra meg egy kattanas+index.

az az.

Mi biztosítja, hogy pl. klíma panel nem veszti el a beállításokat, ha leállítom az autót? Van egy direkt tápja az akkuról, amit az akksivédelem nem kapcsol le 15(30) perc után?
Kb 1 óra állás után már alapállásban kapcsol be a panel, ettől rövidebb idő esetén a leállításkori beállítások megmaradnak. Tehát kb. az van, hogy akkuvédelem áramtalanít 30 perc után, de még egy ideig tartja a beállításokat. Wtf?

én azt hittem a klíma beállításokat nem a panel tárolja, hanem a BCM (vagy valamelyik 3-4 betűs). Nem lehet, hogy itt is lehet valamit állítani ODB-n, hogy mi történjen a beállításokkal.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 13:27:05 »

az az.

én azt hittem a klíma beállításokat nem a panel tárolja, hanem a BCM (vagy valamelyik 3-4 betűs). Nem lehet, hogy itt is lehet valamit állítani ODB-n, hogy mi történjen a beállításokkal.
ODB-n semmit se lehet állítani eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mtibor1
Vendég
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 13:27:52 »

SziasztokT Tudja valaki merre fut a tolatólámpa vezetéke?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 13:50:25 »

az az.

én azt hittem a klíma beállításokat nem a panel tárolja, hanem a BCM (vagy valamelyik 3-4 betűs). Nem lehet, hogy itt is lehet valamit állítani ODB-n, hogy mi történjen a beállításokkal.
Jó felvetés. Megnézem a facca orosz nyelvű kapcsolási rajzokon, hogy mizu. Ha BCM tárolja, annak is kellen vezérelni, de az összes szellőző funkció a hvac-ra van kötve.
Ami kicsit zavar, hogy áramot a rajz szerint egyedül a  BCMen keresztül kap.
Kellene egy lábkiosztás .

A hiba teóriát az is erősíti, hogy korábban csak nagy ritkán fordult elő az alaphelyzetbe állás, mostanra pedig már minden esetben jelentkezik 1 óránál hosszabb állás után.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.30 hétfő, 13:52:56 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 13:55:20 »

Jó felvetés. Megnézem a facca orosz nyelvű kapcsolási rajzokon, hogy mizu. Ha BCM tárolja, annak is kellen vezérelni, de az összes szellőző funkció a hvac-ra van kötve.
Ami kicsit zavar, hogy áramot a rajz szerint egyedül a  BCMen keresztül kap.
Kellene egy lábkiosztás .

A hiba teóriát az is erősíti, hogy korábban csak nagy ritkán fordult elő az alaphelyzetbe állás, mostanra pedig már minden esetben jelentkezik 1 óránál hosszabb állás után.
lesz egy eladó gombkopott(2 vagy 3 db van megkopva rajta) klímapanelem, ha kellene
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 14:54:06 »

Övfeszítöt nagy gáz ha bontottra cseréltetem? Elkezdett bekötött állapotban is jelezni. Lehet nagy baj ha nem vadiúj? Az a szerviz szerint 28+ szerelés.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 15:13:43 »

Övfeszítöt nagy gáz ha bontottra cseréltetem? Elkezdett bekötött állapotban is jelezni. Lehet nagy baj ha nem vadiúj? Az a szerviz szerint 28+ szerelés.

Nem a csattal van a gond? Az övfeszítő az szerintem a patron ami eldurran balesetkor. És szerintem nem arra jelez.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 15:45:47 »

Övfeszítöt nagy gáz ha bontottra cseréltetem? Elkezdett bekötött állapotban is jelezni. Lehet nagy baj ha nem vadiúj? Az a szerviz szerint 28+ szerelés.

nem gáz, de nézd meg amit Titta írt
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
mtibor1
Vendég
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 16:14:41 »

SziasztokT Tudja valaki merre fut a tolatólámpa vezetéke?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 16:21:04 »

SziasztokT Tudja valaki merre fut a tolatólámpa vezetéke?
a kábelkötegben. attól hogy 2x megkérdezed nem kapsz hamarabb választ
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 17:03:42 »

SziasztokT Tudja valaki merre fut a tolatólámpa vezetéke?

Nem fut, fixen van az autóban.  vigyor3

Egyébként elölről hátra, vagy fordítva...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 17:06:14 »

Nem fut, fixen van az autóban.  vigyor3

Egyébként elölről hátra, vagy fordítva...  hehe
szerintem arra kíváncsi a kérdező, hogy ha nem találja az autóban a csomagtér átvezetőtől elindulva a BH tartományon keresztül a padlókötegban (talán bal küszöb), akkor merre szokott szaladgálni az autón kívül, hogy legyen esélye utána futni és megtalálni.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 18:05:31 »

Koszi fiuk.

Szerintem ha parking sensort akar rakotni,akkor egyszerubb,gyorsabb ha a tolatolampa izzojanak a kabelere teszi.ott hatul...simply clever.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 18:19:44 »

Convers+ nyelve  allithato valahol a menüjeben?
Naplózva

mtibor1
Vendég
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 18:40:06 »

Hű gyerekek. Elnézést, hogy kétszer kérdeztem. Rá szeretném kötni a tolatókamera vevőjének a tápját és nem szeretném hátulról előrevezetni ha lehet. Többek szerint (akiket csak egyszer kérdeztem-igaz) a jobb oldalon fut a köteg a küszöbnél és valahol a kesztyútartó alatt lévő elektrónikához megy ( vagy ahogy az egyik gyerek megjegyezte fixen van). Tudtok segíteni?
Naplózva
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 19:37:16 »

Nem a csattal van a gond? Az övfeszítő az szerintem a patron ami eldurran balesetkor. És szerintem nem arra jelez.
Rosszul írtam, igen erröl van szó:
https://cromax.hu/utasterbelsoter/biztonsagi_alkatresz/biztonsagi_ov_alkatreszei/b_e_ules_biztonsagi_ov_csat_ford_mondeo_2007-_64532

Akkor jól gondolom, hogy ezt kell vennem (persze bontottan)
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 19:47:03 »

Rosszul írtam, igen erröl van szó:
https://cromax.hu/utasterbelsoter/biztonsagi_alkatresz/biztonsagi_ov_alkatreszei/b_e_ules_biztonsagi_ov_csat_ford_mondeo_2007-_64532

Akkor jól gondolom, hogy ezt kell vennem (persze bontottan)
Mar leellenorizted hogy az öv csat mechanikaja a hibas ? Nincs a kabelje megsérülve? A csatlakozo jol csatlakozik? Erintkezők tisztak?
Faek egyszerunek tunik a konstrukcio hogy be lehessen határolni hogy pontosan a csat mechanikaja, vagy valami elektronyos baja van.
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.30 hétfő, 19:49:48 írta ReFi » Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 20:05:48 »

Convers+ nyelve  allithato valahol a menüjeben?
Igen, a nyelvi beállítások részben.  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 20:33:37 »

Convers+ nyelve  allithato valahol a menüjeben?

beallitas,,nyelv.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 21:24:17 »

Mar leellenorizted hogy az öv csat mechanikaja a hibas ? Nincs a kabelje megsérülve? A csatlakozo jol csatlakozik? Erintkezők tisztak?
Faek egyszerunek tunik a konstrukcio hogy be lehessen határolni hogy pontosan a csat mechanikaja, vagy valami elektronyos baja van.


Egyszerünek tünik nekem is, de 3 szerelö (egy márkaszervizes) mondta, hogy ne piszkáljam a kábelt, mert durranhat a légzsák. Ha meg lehúzom az akkut, újra kell programozni ezt azt amik már be lettek állitva. Azért gondolkodom a cserében.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.