Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:47:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3608044 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #5950 Dátum: 2016.07.01 péntek, 16:02:33 »

Sziasztok, van valakinek valami ötlete, hogy a "Service oil" figyelmeztetést hogyan tudnám eltüntetni? Keyless Go és PowerShift kombináció. Gáz és fékpedál együttes nyomkodása itt nem biztos, hogy járható út...  wow1


Szia!

Pedig épp azt kell csinálni, de nem járó motornál, csak gyujtásnál! Start gomb fék pedál nyomása nélkül egyszer megnyom, fék és gázpedál 15mp-benyom és kész.   Wink
Nálam is müködött.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #5951 Dátum: 2016.07.01 péntek, 18:11:53 »


Szia!

Pedig épp azt kell csinálni, de nem járó motornál, csak gyujtásnál! Start gomb fék pedál nyomása nélkül egyszer megnyom, fék és gázpedál 15mp-benyom és kész.   Wink
Nálam is müködött.  wave

Sikerült, köszönöm!  Wink
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #5952 Dátum: 2016.07.02 szombat, 03:36:26 »

Mi a cromax azonosító, mennyibe kerül?
Vagy nem a kábelen zavarja össze.
58317. 12000huf. 
én azt gondoltam,hogy az eredeti állapotában van egy atenna erősítős megoldás.azért nem akartam kábelt cserélni. deúgy nézem az upgrade megoldásba semmi ilyen nincs. ez mezei teszkós antenna is megfelelne akár Wink Wink Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5953 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 10:42:24 »

58317. 12000huf. 
én azt gondoltam,hogy az eredeti állapotában van egy atenna erősítős megoldás.azért nem akartam kábelt cserélni. deúgy nézem az upgrade megoldásba semmi ilyen nincs. ez mezei teszkós antenna is megfelelne akár Wink Wink Wink

Nincs erősítő a gyári antennatalpban. Csak egy darab vas, ami összeköti az antennaszárat a csatlakozóval.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #5954 Dátum: 2016.07.05 kedd, 02:52:38 »

Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat Smiley
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #5955 Dátum: 2016.07.05 kedd, 04:52:21 »

Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat Smiley

Egy akksisarulevételes reset-tel kezdenék.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #5956 Dátum: 2016.07.05 kedd, 07:47:22 »

Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat Smiley
a pedálkapcsolókat ellenőrizd,nincs-e valamelyik kiugorva a helyéről.aztán diag.lehet,hogy a gombsor kontakthibás...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #5957 Dátum: 2016.07.05 kedd, 08:04:22 »

Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat Smiley
Nem állítgattad a előtte a kormányt?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5958 Dátum: 2016.07.05 kedd, 08:17:16 »

Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat Smiley
Hibakód olvasás. XXII kerületben segítek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5959 Dátum: 2016.07.05 kedd, 08:26:19 »

Klíma terelő lapátok állását lehet diagolni forscannel?

Vagy hogyan tudom biztosan, hogy egyik, vagy másik terelőlapát végállásban van?

Tudja valaki, hogy ez a kétzónás móka hogyan működik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5960 Dátum: 2016.07.05 kedd, 08:52:06 »

Klíma terelő lapátok állását lehet diagolni forscannel?

Vagy hogyan tudom biztosan, hogy egyik, vagy másik terelőlapát végállásban van?

Tudja valaki, hogy ez a kétzónás móka hogyan működik?
ki lehet vezérelni, hogy mit mennyire nyisson és azt is látni kéne mennyire van nyitva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #5961 Dátum: 2016.07.05 kedd, 12:40:58 »

Nincs erősítő a gyári antennatalpban. Csak egy darab vas, ami összeköti az antennaszárat a csatlakozóval.
cseréltem antenna talpat. a gps-es csatlakozóra tökéletesen rámegy. ellenben a vételi minőség a rádió esetében jelentősen romlott. miaxar lehet? hiszen az fm talp csak egy "vasdarab" nem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5962 Dátum: 2016.07.05 kedd, 12:48:26 »

cseréltem antenna talpat. a gps-es csatlakozóra tökéletesen rámegy. ellenben a vételi minőség a rádió esetében jelentősen romlott. miaxar lehet? hiszen az fm talp csak egy "vasdarab" nem?

Kétféle talp van, legalábbis én úgy emlékszem, és a kétféléhez eltérő kábel kel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5963 Dátum: 2016.07.05 kedd, 13:23:58 »

Kétféle talp van, legalábbis én úgy emlékszem, és a kétféléhez eltérő kábel kel...
Ahogy a lenti képen is látod, van olyan talp, ami rámegy a GPS-es kábelcsatlakozóra, de nincs benne GPS vevő. Egyébként van DAB-os is, szóval kettőnél biztosan több.
Azon gondolkodom, hátha ez aktív antenna.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5964 Dátum: 2016.07.05 kedd, 13:27:14 »

Ahogy a lenti képen is látod, van olyan talp, ami rámegy a GPS-es kábelcsatlakozóra, de nincs benne GPS vevő. Egyébként van DAB-os is, szóval kettőnél biztosan több.
Azon gondolkodom, hátha ez aktív antenna.

Nekem a képet nem tölti be.  vigyor3

De anno amikor az antennaszáram beletört a talpba, akkor vettem egy másik talpat, ami már módosított volt. Na azt bekötötték, de kiderült, hogy a kábel rossz helyre csatlakozik, így a kábelszakaszt is cserélni kellett...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5965 Dátum: 2016.07.05 kedd, 13:43:41 »

Nekem a képet nem tölti be.  vigyor3

Erre a képre gondoltam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #5966 Dátum: 2016.07.05 kedd, 14:07:50 »

Kétféle talp van, legalábbis én úgy emlékszem, és a kétféléhez eltérő kábel kel...
ugyanezt kaptam mint a képen. 1355682.
a gps ant csatlakozó helyéről ki kell pattintani a kis műanyagot. stimmel minden. de a helyi rádió sokkal halkabb mint eddig, a classfm pedig szinte semmi.
holnap megnézem a régivel mit mutat. de még felesleges antennaszáram sincs, se kollégának, hogy azt rátegyem megnézni.
viszont. most nem ázik be Cheesy Cheesy Cheesy  jó lesz ez, csak a 3 problémát 1szerre lehetne megoldani Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #5967 Dátum: 2016.07.05 kedd, 18:12:32 »

Ma elkészült és működik a faceliftes autómba beszerelt DLR. Ha valaki tervezget hasonló beépítést,annak leírom a tapasztalataimat.

A lehetőségek skálája széles,a pénztárcabarát alibabás szettektől a fullgyári kiépítésig,én az arany középutat választottam.
Vásároltam itthon,egy év garival két új utángyártott TYC DLR lámpatestet,meg két utángyártott spanyol beszerelő keretet.A nagyauto.hu szaküzletben  Gyula kikereste és megrendelte a nekem szükséges gyári kábelt,ami a lökhárítóban van és a ködlámpákat,illetve a DLR-t szolgálja ki,a jobb első váznyúlványon,a fényszóró alatt lévő csatlakozótól,amiben a helye megvan a gyári kábeleknek.
A beszerelés lökhárító le/felszereléssel,az új kábel berakásával pár óra,annyi szerencsém volt,hogy az én kocsimban a lökösbe gyárilag a DLR-tartó keret volt beragasztva és abban volt a közismert fekete dekorrács,így a beszerelőkeret feleslegessé vált,illetve megúsztam annak a cseréjét.
Az új lökhárító kábel bekötését a csatlakozótól az autó BCM egységéhez Vik topiktársunk végezte gyors és profi módon,a gyári stekkerek felhasználásával és ő aktiválta a lámpák vezérlését is.
Most kifogástalanul,gyári módon működik a rendszer,gyújtás ráadására teljes fényerővel világítanak a menetfények,a helyzetjelző felkapcsolásakor pedig átállnak a csökkentett fényerős módra,illetve az autó nyitásakor/zárásakor is így világítanak rövid ideig.
Az egész tokkal vonóval 65e forintba került.


 


 



Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #5968 Dátum: 2016.07.05 kedd, 20:09:34 »

Ma elkészült és működik a faceliftes autómba beszerelt DLR. Ha valaki tervezget hasonló beépítést,annak leírom a tapasztalataimat.............

Szép munka mehetne rola egy cikk a FAQ-ba Smiley
Naplózva

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #5969 Dátum: 2016.07.05 kedd, 20:59:52 »

Sziasztok.
Apám megkért, hogy cseréljem ki neki a halogén izzót az fl elötti mk4esében. Nos, szétszerelés után azzal szembesültem, hogy előzőleg sikerült neki vmi kínait bevásárolni, az égett ki, és elég szépen meg is olvasztotta a foglalatot, amibe az izzót kell dugni(konkrétan kiolvadtak a réz foglalatok). A kérdésem az, hogy létezhet e csak ilyen csati, vagy egyszerűbb 1 bontott lámpát beszerezni? Ja és ha igen, az angol ugyanaz lehet?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #5970 Dátum: 2016.07.05 kedd, 21:11:49 »

Sziasztok.
Apám megkért, hogy cseréljem ki neki a halogén izzót az fl elötti mk4esében. Nos, szétszerelés után azzal szembesültem, hogy előzőleg sikerült neki vmi kínait bevásárolni, az égett ki, és elég szépen meg is olvasztotta a foglalatot, amibe az izzót kell dugni(konkrétan kiolvadtak a réz foglalatok). A kérdésem az, hogy létezhet e csak ilyen csati, vagy egyszerűbb 1 bontott lámpát beszerezni? Ja és ha igen, az angol ugyanaz lehet?
Létezik ilyen, Focusban mar cseréltem en is.
Mindjart megkeresem neked.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17449&cat=600&group=18
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17448&cat=600&group=18
valami ilyesmi kell, az a porcelan nem igen fog megolvadni Smiley
ezen kivul kis zsugorcső, forrasztópáka és mehet a csere.
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.05 kedd, 21:40:07 írta ReFi » Naplózva

kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5971 Dátum: 2016.07.05 kedd, 21:57:43 »

Létezik ilyen, Focusban mar cseréltem en is.
Mindjart megkeresem neked.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17449&cat=600&group=18
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17448&cat=600&group=18
valami ilyesmi kell, az a porcelan nem igen fog megolvadni Smiley
ezen kivul kis zsugorcső, forrasztópáka és mehet a csere.

ha sima halogén lámpatestről beszélünk, akkor nem biztos, hogy jó lesz, mert ott a foglalat az, ami rögzíti is az izzót. Ebben az esetben még valami rögzítőt kell beszerezni:



vagy

Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #5972 Dátum: 2016.07.06 szerda, 03:21:15 »

a pedálkapcsolókat ellenőrizd,nincs-e valamelyik kiugorva a helyéről.aztán diag.lehet,hogy a gombsor kontakthibás...
Köszi a segítséget, kicseréltem a pollenszűrőt, és ha már ott voltam, alaposan megmozgattam a gázpedál csatiját, megjavult a Tempomat !
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #5973 Dátum: 2016.07.06 szerda, 03:22:13 »

Egy akksisarulevételes reset-tel kezdenék.

Köszi, gázpedál csati volt Smiley
Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #5974 Dátum: 2016.07.06 szerda, 03:26:03 »

Hibakód olvasás. XXII kerületben segítek.
Köszi, pedálcsati volt Smiley
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #5975 Dátum: 2016.07.06 szerda, 08:15:45 »

Ma elkészült és működik a faceliftes autómba beszerelt DLR. Ha valaki tervezget hasonló beépítést,annak leírom a tapasztalataimat.

Ejj de nagy használt vettem volna, ha erre korábban találtok rá Sad
Nekem is utólag lett beszerelve, de full gyári működésre nem sikerült Sad
Tudnánk esetleg konzultálni a részletekről? BP környéki vagy?  Embarrassed
Naplózva

Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #5976 Dátum: 2016.07.06 szerda, 16:25:42 »

Létezik ilyen, Focusban mar cseréltem en is.
...
Koszonom a valaszokat, kozben bementunk Sion egy ex ford szervizbe, es volt nekik felreteve serult lampa, abbol ki lett operalva es be is lett rakva, most jo.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #5977 Dátum: 2016.07.06 szerda, 17:17:48 »

Koszonom a valaszokat, kozben bementunk Sion egy ex ford szervizbe, es volt nekik felreteve serult lampa, abbol ki lett operalva es be is lett rakva, most jo.
Valóban itt a rögzító és a foglalat egyben van, jó tudni  Shocked
Naplózva

T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #5978 Dátum: 2016.07.06 szerda, 18:29:51 »

Ejj de nagy használt vettem volna, ha erre korábban találtok rá Sad
Nekem is utólag lett beszerelve, de full gyári működésre nem sikerült Sad
Tudnánk esetleg konzultálni a részletekről? BP környéki vagy?  Embarrassed
PÜ ment.
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #5979 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:11:01 »

Klíma téma:

A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft.  Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet  a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #5980 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 13:42:43 »

Klíma téma:

A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft.  Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet  a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
jártam már így.
Akkor az az autó törve volt,és a kábelkorbácsot elvágta a kaszni.összegányolták szigszalaggal a vezetékeket,és az elkezdett elrohadni,és elmentek szakadásba a vezetékek.Forrasztás és zsugorcső megoldotta a hibát.

Lehet,hogy hasonlót kellene keresni neked is.Vagy egy másik szálat behúzni a klímakompresszornak,és vagy a nyomáskapcsolónak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #5981 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:59:04 »

Klíma téma:

A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft.  Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet  a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
Ha már megvan a gyanúsított, akkor mérjétek ki.Ha rossz, ki kell cserélni, ha jó, akkor meg tovább kell keresni a hibát.
Az egész sztori arról szól, hogy próbálgatás történt rendes diagnosztika helyett. Nem a kapcsoló lesz itt a drága, hanem a többi feleslegesen kidobott pénz. Ha az elején valaki végigment volna a rendszeren a hibáig, és egy 20 ezres kapcsoló cseréje után jó lett volna a rendszered, szerintem egy szót sem szóltál volna, hanem elégedetten használnád.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #5982 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 16:37:33 »

Klíma téma:

A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft.  Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet  a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
szekszárdi klímás a bajcsai úton,és mellette a kondákor autóvill. nem rossz hírűek.
Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #5983 Dátum: 2016.07.08 péntek, 07:18:10 »

szekszárdi klímás a bajcsai úton,és mellette a kondákor autóvill. nem rossz hírűek.

Szekszárdi szerelte a kompresszort, az autóvillamosság része meg nem az ő területe. A Kondákorra azt mondta, hogy nincsen olyan műszere, nem annyira fejlett a technikája hogy ehhez a típushoz jó lenne... Ha ennyire képben vagy, akkor lehet tudod a Kepét is, de hozzá több hét akár hónap is kell mire bejut az ember és az sem biztos, elérhetetlen és túl sokáig parkoltatja az autót feleslegesen, én szinte egy napra alig tudom nélkülözni... Aztán jött a ford szerviz ott nem foglalkoztak az autóval... majd a pápai bosch szerviz ott sem vállalták mondván túl időigényes és nem a szakterületük. Így ezek után találtam egy szabad úszó autóvillamossági embert.... ha ez a nyomás kapcsoló dolog is mellé nyúlás lesz, akkor a Vargához a honvéd utcába vinném el végső elkeseredésemben, de valami brutál drága áron dolgozik ő...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #5984 Dátum: 2016.07.08 péntek, 11:18:17 »

Szekszárdi szerelte a kompresszort, az autóvillamosság része meg nem az ő területe. A Kondákorra azt mondta, hogy nincsen olyan műszere, nem annyira fejlett a technikája hogy ehhez a típushoz jó lenne... Ha ennyire képben vagy, akkor lehet tudod a Kepét is, de hozzá több hét akár hónap is kell mire bejut az ember és az sem biztos, elérhetetlen és túl sokáig parkoltatja az autót feleslegesen, én szinte egy napra alig tudom nélkülözni... Aztán jött a ford szerviz ott nem foglalkoztak az autóval... majd a pápai bosch szerviz ott sem vállalták mondván túl időigényes és nem a szakterületük. Így ezek után találtam egy szabad úszó autóvillamossági embert.... ha ez a nyomás kapcsoló dolog is mellé nyúlás lesz, akkor a Vargához a honvéd utcába vinném el végső elkeseredésemben, de valami brutál drága áron dolgozik ő...
persze Cheesy de visszatekertetheted az órát is akkor már  nyes nyes
Naplózva
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #5985 Dátum: 2016.07.12 kedd, 16:58:10 »

Sziasztok,

Most vettem az Mk3 kombi mellé egy Mk4 2.0 TDCI 140LE FL-t. Magyar 1. tulajos (flottás) a kocsi és kb. januártól állt, amíg a kereskedésbe került és most július elején megvettem. A kereskedő korrektül adott hozzá új akksit, de természetesen nem csúcsmodellt. Most az eredeti Ford Silver Calcium 12V 80Ah 700A van benne, de már elhagyja magát időnként. Amit kaptam az az alábbi. Kérdés, hogy beletegyem, vagy vegyek inkább egy 80-85Ah, 700-750A-es akksit? Szokásos cuccok a kocsiban: riasztó, hazakísérőfény, ablak, Sony audió... (fogyasztás szempontjából)

Jász-Plasztik - Electric Power 72Ah 680A Jobb+

Kapacitás   72 Ah
Indítóáram    680 A
Feszültség   12 V
Saru elrendezés   Jobb+
Szélesség   278 mm
Mélység   175 mm
Magasság   175 mm

Köszi!

Robo
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5986 Dátum: 2016.07.12 kedd, 17:06:02 »

Sziasztok,

Most vettem az Mk3 kombi mellé egy Mk4 2.0 TDCI 140LE FL-t. Magyar 1. tulajos (flottás) a kocsi és kb. januártól állt, amíg a kereskedésbe került és most július elején megvettem. A kereskedő korrektül adott hozzá új akksit, de természetesen nem csúcsmodellt. Most az eredeti Ford Silver Calcium 12V 80Ah 700A van benne, de már elhagyja magát időnként. Amit kaptam az az alábbi. Kérdés, hogy beletegyem, vagy vegyek inkább egy 80-85Ah, 700-750A-es akksit? Szokásos cuccok a kocsiban: riasztó, hazakísérőfény, ablak, Sony audió... (fogyasztás szempontjából)

Jász-Plasztik - Electric Power 72Ah 680A Jobb+

Kapacitás   72 Ah
Indítóáram    680 A
Feszültség   12 V
Saru elrendezés   Jobb+
Szélesség   278 mm
Mélység   175 mm
Magasság   175 mm

Köszi!

Robo

nagyon fontos, hogy Calcium-os legyen, ezen felül az adott helyre beférő legnagyobb kapacitásút vegyed és nem lesz szívás. Nekem is 55Ah-al adták oda, aztán kapott rendeset.

pl:

http://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098
« Utoljára szerkesztve: 2016.07.12 kedd, 17:09:09 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #5987 Dátum: 2016.07.12 kedd, 17:13:40 »

nagyon fontos, hogy Calcium-os legyen, ezen felül az adott helyre beférő legnagyobb kapacitásút vegyed és nem lesz szívás. Nekem is 55Ah-al adták oda, aztán kapott rendeset.

pl:

http://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098

Értem, de ezt ingyen kaptam hozzá. Nem az a kérdés mit vegyek, hanem, hogy ezzel elmegy-e és meddig. Télen kint fog állni.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5988 Dátum: 2016.07.12 kedd, 17:18:27 »

Értem, de ezt ingyen kaptam hozzá. Nem az a kérdés mit vegyek, hanem, hogy ezzel elmegy-e és meddig. Télen kint fog állni.

ha nem calciumos, akkor szét fogod cseszni és majd jönnek az elektromos problémák, tehát az, hogy kaptál hozzá valami sz@rt, (mert a nepper letojta, hogy a vásárlónak jó-e vagy sem) szerintem nem jelent nudlit sem. Ha nem calciumos, akkor jelenleg nincs aksid.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #5989 Dátum: 2016.07.12 kedd, 17:38:33 »

ha nem calciumos, akkor szét fogod cseszni és majd jönnek az elektromos problémák, tehát az, hogy kaptál hozzá valami sz@rt, (mert a nepper letojta, hogy a vásárlónak jó-e vagy sem) szerintem nem jelent nudlit sem. Ha nem calciumos, akkor jelenleg nincs aksid.

Más is írta, hogy pl. Bosch S5 12V 85Ah van neki benne, ami nem kalciumos és meg van vele elégedve.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5990 Dátum: 2016.07.12 kedd, 17:51:31 »

Más is írta, hogy pl. Bosch S5 12V 85Ah van neki benne, ami nem kalciumos és meg van vele elégedve.

nem az aksi indítóárama, vagy kapacitása a gond. A probléma, hogy az autó elektromos rendszere a calcium-os aksi karakterisztikájára van tervezve. Amennyiben nem olyan aksival üzemelteted, akkor lehetnek olyan gondok, amik az elektronikai egységek sérüléséhez vezethet. Persze mindenki azt rak az autójába amit akar, de az attól még nem lesz jó.

Én biztos 10ehuf különbségért a két aksi ára között nem kockáztatnék, de mindenki azt csinál amit akar. Te kérdezted én meg írtam, hogy mi a helyzet. Ezen a forumon nem fog senki bólogatni  valamihez ami nem jó 5let.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #5991 Dátum: 2016.07.12 kedd, 18:01:49 »

nem az aksi indítóárama, vagy kapacitása a gond. A probléma, hogy az autó elektromos rendszere a calcium-os aksi karakterisztikájára van tervezve. Amennyiben nem olyan aksival üzemelteted, akkor lehetnek olyan gondok, amik az elektronikai egységek sérüléséhez vezethet. Persze mindenki azt rak az autójába amit akar, de az attól még nem lesz jó.

Én biztos 10ehuf különbségért a két aksi ára között nem kockáztatnék, de mindenki azt csinál amit akar. Te kérdezted én meg írtam, hogy mi a helyzet. Ezen a forumon nem fog senki bólogatni  valamihez ami nem jó 5let.

Banner PowerBull 80Ah 700A - oké? (Rá van írva, hogy Extra Calcium Power) Erre ki tudom cserélni a boltban, ahol a kereskedő vette.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5992 Dátum: 2016.07.12 kedd, 18:07:35 »

Banner PowerBull 80Ah 700A - oké? (Rá van írva, hogy Extra Calcium Power) Erre ki tudom cserélni a boltban, ahol a kereskedő vette.

nem ismerem a Banner-t, de ha Calciumos, akkor igen. Ha a Calcium power ezt jelenti, akkor szerintem jó lesz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #5993 Dátum: 2016.07.12 kedd, 19:14:44 »

nem ismerem a Banner-t, de ha Calciumos, akkor igen. Ha a Calcium power ezt jelenti, akkor szerintem jó lesz.

Közben beszéltem Vikkel és azt mondja, hogy Bannert ne, mert volt olyan Mk3, amiben Banner volt és 2x cserélt generátort. De több kocsiban is kinyírta a generátort. Szerinte gyári Ford vagy Varta Silver, ami valószínűleg ugyanarról a gyártósorról jön le. Így eldőlt. Azért köszi a válaszokat, remélem mások is profitálnak a leírtakból.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5994 Dátum: 2016.07.12 kedd, 20:44:14 »

Közben beszéltem Vikkel és azt mondja, hogy Bannert ne, mert volt olyan Mk3, amiben Banner volt és 2x cserélt generátort. De több kocsiban is kinyírta a generátort. Szerinte gyári Ford vagy Varta Silver, ami valószínűleg ugyanarról a gyártósorról jön le. Így eldőlt. Azért köszi a válaszokat, remélem mások is profitálnak a leírtakból.

Ugye, hogy nem mindegy. A Vik tudja, hogy mit beszél, nekem is ő mondta, és annó dobtam is ki a vackot belőle.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #5995 Dátum: 2016.07.13 szerda, 07:32:11 »

Jász-Plasztik - Electric Power 72Ah 680A Jobb+
calciumos. focusba én is ilyet vettem tavasszal. előtte jászakku akksi benne és majdnem 6 évet kibírt.
számlád odaadta a kereskedő? azt hiszem, hogy 2év garancia van
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5996 Dátum: 2016.07.13 szerda, 10:18:12 »

calciumos. focusba én is ilyet vettem tavasszal. előtte jászakku akksi benne és majdnem 6 évet kibírt.
számlád odaadta a kereskedő? azt hiszem, hogy 2év garancia van

nem az aksi nem bírja, hanem tönkre vágja a generátort
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #5997 Dátum: 2016.07.13 szerda, 10:33:30 »

Üdv. cserélnék a kormányon gobsmort. hogy kell kiszedni a légzsákot? tud valaki segíteni?
thx
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #5998 Dátum: 2016.07.13 szerda, 10:34:34 »

Üdv. cserélnék a kormányon gobsmort. hogy kell kiszedni a légzsákot? tud valaki segíteni?
thx

ki kell, alatta vannak a rögzítő csavarok.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #5999 Dátum: 2016.07.13 szerda, 10:36:30 »

nem az aksi nem bírja, hanem tönkre vágja a generátort
a generátor is kibírta a 6 évet, de ha megnyugtatóbb, akkor cserélje ki az akksit
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak: 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.