Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:48:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3595880 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2450 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:11:55 »

Ő egy másik Tibi vigyor3

Hát én is ezt mondom, hogy más... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2451 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:12:14 »

koszi Tomi, mar bent is vannak az uj izzok, koszonom a segitseget!

 eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2452 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 06:53:52 »

Tisztelt Fórumtagok!

Lehetséges az hogy akkucsere után az autó nem ismeri fel a saját kulcsát?
Mi  a teendő ilyenkor?
Gombos indítású az enyém.

Üdv
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2453 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:05:22 »

Tisztelt Fórumtagok!

Lehetséges az hogy akkucsere után az autó nem ismeri fel a saját kulcsát?
Mi  a teendő ilyenkor?
Gombos indítású az enyém.

Üdv

elvileg nen, de próbáld meg megint levenni az akkusarut...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2454 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:17:34 »

Tisztelt Fórumtagok!

Lehetséges az hogy akkucsere után az autó nem ismeri fel a saját kulcsát?
Mi  a teendő ilyenkor?
Gombos indítású az enyém.

Üdv
Megcsinálták az autódat?? Tettes meglett??
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2455 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 10:04:29 »

Megcsinálták az autódat?? Tettes meglett??


Most közelítenek a végéhez de épp fellépett ez a probléma még...remélem nem azért mert elszabtak vmi kábelt.Szerencsésen megúszta amugy a kocsi.Nem kellett huzatni sem.Jól össze van rakva.Tettes meglett. Még délelött 11kor is 1,8-at fujt a rendöröknek (kb. éjjel 3kor törte össze a kocsim).
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #2456 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 11:43:05 »


Most közelítenek a végéhez de épp fellépett ez a probléma még...remélem nem azért mert elszabtak vmi kábelt.Szerencsésen megúszta amugy a kocsi.Nem kellett huzatni sem.Jól össze van rakva.Tettes meglett. Még délelött 11kor is 1,8-at fujt a rendöröknek (kb. éjjel 3kor törte össze a kocsim).

JBQA-t az ilyennek.
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2457 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 18:08:02 »


Most közelítenek a végéhez de épp fellépett ez a probléma még...remélem nem azért mert elszabtak vmi kábelt.Szerencsésen megúszta amugy a kocsi.Nem kellett huzatni sem.Jól össze van rakva.Tettes meglett. Még délelött 11kor is 1,8-at fujt a rendöröknek (kb. éjjel 3kor törte össze a kocsim).
Ez azért durva  wow1
Remélem ez a kis gond is megoldódik smile
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2458 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:27:16 »

Nah a probléma egyenlöre nem oldodott meg.A kocsi szép lett de ide oda tologatták és vszinü meghülyült a kormányzáras rendszer mert folyamat azt írja ki hogy steering malfuncion.Ezért nem indul egyik kulccsal sem. Holnap beviszik trélerrel a pápai fordba de sok esélyt nem adok rá hogy ezek a vaksik meg tudják oldani mert ma kimentek egy laptoppal és 3 órán keresztül csak a fejüket vakarták...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2459 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:34:56 »

Nah a probléma egyenlöre nem oldodott meg.A kocsi szép lett de ide oda tologatták és vszinü meghülyült a kormányzáras rendszer mert folyamat azt írja ki hogy steering malfuncion.Ezért nem indul egyik kulccsal sem. Holnap beviszik trélerrel a pápai fordba de sok esélyt nem adok rá hogy ezek a vaksik meg tudják oldani mert ma kimentek egy laptoppal és 3 órán keresztül csak a fejüket vakarták...

Mikori évjárat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2460 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:46:20 »

Mikori évjárat?

2010 Converse+ kijelző.A steering malfunction után kiírja azt is hogy a kulcsot nem ismeri fel (key not detected).
Angol oldalon vmi olyasmit olvastam hogy amig ki nem ütik ezt a hibakódot valahogy addig nem fog elindulni a kocsi.Akksi rendben az tutti nem probléma
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2461 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:47:06 »

2010 Converse+ kijelző.A steering malfunction után kiírja azt is hogy a kulcsot nem ismeri fel (key not detected).
Angol oldalon vmi olyasmit olvastam hogy amig ki nem ütik ezt a hibakódot valahogy addig nem fog elindulni a kocsi.Akksi rendben az tutti nem probléma

És miért nem törlik a hibakódot? Akksilevételt próbáltátok?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2462 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:04:18 »

És miért nem törlik a hibakódot? Akksilevételt próbáltátok?
Ezt én sem értem mert kódot még én is tudtam törölni forscannel smile
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2463 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:12:40 »

Ezt én sem értem mert kódot még én is tudtam törölni forscannel smile

Akksilevételt többször is próbáltuk.Azért mert a fordosok a karosszériáshoz kijöttek egy laptoppal ami amíg nincs gyujtás kb. semmire nem tudtak használni.De ugye gyujtást meg a probléma miatt nem lehet...Ördögi kör Smiley Igazából azt látom hogy balf@sz itt mindenki mert kb. megragadtak az F astra elekronikai szintjénél.
Na most a következő lépés hoyg trélerrel beviszik a Pápa Fordba és ott már rá tudnak dugni vmi gépet ami törölni tud.
Agyam bugyog amugy a hülyeségeiktől
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2464 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:50:42 »

Akksilevételt többször is próbáltuk.Azért mert a fordosok a karosszériáshoz kijöttek egy laptoppal ami amíg nincs gyujtás kb. semmire nem tudtak használni.De ugye gyujtást meg a probléma miatt nem lehet...Ördögi kör Smiley Igazából azt látom hogy balf@sz itt mindenki mert kb. megragadtak az F astra elekronikai szintjénél.
Na most a következő lépés hoyg trélerrel beviszik a Pápa Fordba és ott már rá tudnak dugni vmi gépet ami törölni tud.
Agyam bugyog amugy a hülyeségeiktől
Az enyém is gombos indítás, de azt mondják, hogy vhol kell lennie egy kulcsnyílásnak is vész esetére. Az enyémnél a indítókulcs helyén egy kupak van, lepattintottam, de csak a nagy üresség tátong, pedig fordosok szerint ott kulcsnyílásnak kellene lenni ilyen esetre. szomoru1
De már engem is érdekel a téma, mert mi van ha a gomb gondol egyet és beragad vagy nem kapcsol???
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2465 Dátum: 2014.03.14 péntek, 07:05:46 »

Az enyém is gombos indítás, de azt mondják, hogy vhol kell lennie egy kulcsnyílásnak is vész esetére. Az enyémnél a indítókulcs helyén egy kupak van, lepattintottam, de csak a nagy üresség tátong, pedig fordosok szerint ott kulcsnyílásnak kellene lenni ilyen esetre. szomoru1
De már engem is érdekel a téma, mert mi van ha a gomb gondol egyet és beragad vagy nem kapcsol???
Akkor üzemanyagot spórolsz!!! eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2466 Dátum: 2014.03.14 péntek, 08:24:05 »

Az enyém is gombos indítás, de azt mondják, hogy vhol kell lennie egy kulcsnyílásnak is vész esetére. Az enyémnél a indítókulcs helyén egy kupak van, lepattintottam, de csak a nagy üresség tátong, pedig fordosok szerint ott kulcsnyílásnak kellene lenni ilyen esetre. szomoru1
De már engem is érdekel a téma, mert mi van ha a gomb gondol egyet és beragad vagy nem kapcsol???
Ugyanaz van, mint amikor kulcsos indításnál tönkremegy a gyújtáskapcsoló. Nem lehet indítani, míg meg nem javítod. Van még pár hasonló jellegű hiba Smiley

A kormányon lévő kupakhoz kell helyezni a távirányítót, ha lemerülne benne az elem és emiatt nem indulna az autó (key not detected). Ilyenkor passzív transzponderként működik a távirányító, mint a kulcsos indítású autókban. (Azokban is van egy transzponder a kulcs fejébe építve)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2467 Dátum: 2014.03.14 péntek, 11:55:08 »

Tisztelt Urak!
Szeretnék vki hozzáértőtöl sürgős segítséget kapni amennyiben ez lehetséges.
A probléma hogy steering malfunction-t ír az autó ezért nem lehet gyujtásra rakni.Jelenleg a Ford szervizben van pápán de ők is csak vakargatják a fejüket rá.
Ami eddig meg lett nézve de nem használt: -Az összes ajtó kilincs érintkezője jó tehát nem ott a hiba (a hivatalos javítási utmutató ezt írta megoldásnak).
-A gyujtáskapcsoló relét is megpróbálták zárni de az sem segített a gondon.
Jelenleg darabokra szedte a szerelő manus és bevallotta férfiasan hogy gőze sincs ezentúl mit lehetne tenni.
Hibakód olvasót addig nem tudnak rádugni ameddig nincs gyujtás.

Ennyi lenne a helyzet.
Van valakinek valamilyen ötlete vagy ismerőse aki érthet ehhez a problémához?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2468 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:09:57 »

Tisztelt Urak!
Szeretnék vki hozzáértőtöl sürgős segítséget kapni amennyiben ez lehetséges.
A probléma hogy steering malfunction-t ír az autó ezért nem lehet gyujtásra rakni.Jelenleg a Ford szervizben van pápán de ők is csak vakargatják a fejüket rá.
Ami eddig meg lett nézve de nem használt: -Az összes ajtó kilincs érintkezője jó tehát nem ott a hiba (a hivatalos javítási utmutató ezt írta megoldásnak).
-A gyujtáskapcsoló relét is megpróbálták zárni de az sem segített a gondon.
Jelenleg darabokra szedte a szerelő manus és bevallotta férfiasan hogy gőze sincs ezentúl mit lehetne tenni.
Hibakód olvasót addig nem tudnak rádugni ameddig nincs gyujtás.

Ennyi lenne a helyzet.
Van valakinek valamilyen ötlete vagy ismerőse aki érthet ehhez a problémához?

Angoloknál is előfordult ilyesmi....
http://www.talkford.com/topic/185331-non-start-keylesssteering-lock-malfunction-help/
http://www.talkford.com/topic/185334-steering-malfunction-wont-start/
Én ezen a vonalon indulnék el:
"TSB (No. 29/2008) for keyless cars produced before 10 Jan 2008 - RFA module calibration should be updated. Additionally, if your car was build before 20 June 2007 steering lock module should be replaced with an updated version. Symptoms described in TSB correspond to your problems. "
Magyarul: szólj a szerelőnek, hogy 2008/29-es TSB-t (technical service bulletin) tanulmányozza....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2469 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:16:55 »

Angoloknál is előfordult ilyesmi....
http://www.talkford.com/topic/185331-non-start-keylesssteering-lock-malfunction-help/
http://www.talkford.com/topic/185334-steering-malfunction-wont-start/
Én ezen a vonalon indulnék el:
"TSB (No. 29/2008) for keyless cars produced before 10 Jan 2008 - RFA module calibration should be updated. Additionally, if your car was build before 20 June 2007 steering lock module should be replaced with an updated version. Symptoms described in TSB correspond to your problems. "
Magyarul: szólj a szerelőnek, hogy 2008/29-es TSB-t (technical service bulletin) tanulmányozza....

Ez nem arra van szerintem... Ezért kérdeztem az évjáratot...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2470 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:17:35 »

Angoloknál is előfordult ilyesmi....
http://www.talkford.com/topic/185331-non-start-keylesssteering-lock-malfunction-help/
http://www.talkford.com/topic/185334-steering-malfunction-wont-start/
Én ezen a vonalon indulnék el:
"TSB (No. 29/2008) for keyless cars produced before 10 Jan 2008 - RFA module calibration should be updated. Additionally, if your car was build before 20 June 2007 steering lock module should be replaced with an updated version. Symptoms described in TSB correspond to your problems. "
Magyarul: szólj a szerelőnek, hogy 2008/29-es TSB-t (technical service bulletin) tanulmányozza....

Nem tudnak frissíteni semmilyen szoftvert mert gyujtás nélkül nem tudják a gépet rákapcsolni a kocsira... Sad 2010-es de még a ránc felvarrott elötti.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2471 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:18:08 »

Nem tudnak frissíteni semmilyen szoftvert mert gyujtás nélkül nem tudják a gépet rákapcsolni a kocsira... Sad

Vik-et hívjátok fel!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #2472 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:19:06 »

Vik-et hívjátok fel!
Számát esetleg el tudnád küldeni privátba?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2473 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:23:22 »

Ez nem arra van szerintem... Ezért kérdeztem az évjáratot...

Nem olvastam vissza... Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2474 Dátum: 2014.03.14 péntek, 12:30:47 »

Nem olvastam vissza... Smiley

Az amit írsz az pl. az én mk4-esemen volt, de ahhoz gariban cserélték az elektromos reteszelő zárat is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
baloghi
Vendég
« Új hozzászólás #2475 Dátum: 2014.03.15 szombat, 07:47:06 »

Tisztelt Kollegák4

Egy kérdésre szeretnék választ adni, MK4 2009 évjáratú kombi csomagtartója nem nyillik ki. Kulcsal való nyitáskor az index lámpák felvillanak de nem kattan a zár.
Tud valaki segíteni ebben az ügyben? Hogyan tudom kinyitni az ajtót? Biztosíték táblát megnéztem de ez nincs köszönő viszonyba a gépkönyvben feltüntetett rajzzal.
Barátom autója kézikönyvében is hasonló a rajz....
Köszönöm, István
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2476 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:38:58 »

Tisztelt Kollegák4

Egy kérdésre szeretnék választ adni, MK4 2009 évjáratú kombi csomagtartója nem nyillik ki. Kulcsal való nyitáskor az index lámpák felvillanak de nem kattan a zár.
Tud valaki segíteni ebben az ügyben? Hogyan tudom kinyitni az ajtót? Biztosíték táblát megnéztem de ez nincs köszönő viszonyba a gépkönyvben feltüntetett rajzzal.
Barátom autója kézikönyvében is hasonló a rajz....
Köszönöm, István
Vagy az általános vagy az itteni topikban már valaki küzdött hasonló problémával. Olvass vissza, biztos megtalálod a választ. vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2477 Dátum: 2014.03.15 szombat, 14:45:21 »

Vagy az általános vagy az itteni topikban már valaki küzdött hasonló problémával. Olvass vissza, biztos megtalálod a választ. vigyor3

KOTTA kolléga...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
baloghi
Vendég
« Új hozzászólás #2478 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 09:14:33 »

KOTTA kolléga...
Köszönöm,
Megpróbáltam rákeresni de sajnos nem jártam sikerrel.

Üdv.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2479 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 16:24:09 »

KOTTA kolléga...

Szerencsére nekem sikerült elkerülni ezt a gondot. Amúgy kérdés:
- melyik bizti táblát nézted?
- kulcs raktérfedő kétszeri megnyomására kinyitja-e vagy sem?

Üdv
Naplózva
baloghi
Vendég
« Új hozzászólás #2480 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:01:39 »

Szerencsére nekem sikerült elkerülni ezt a gondot. Amúgy kérdés:
- melyik bizti táblát nézted?
- kulcs raktérfedő kétszeri megnyomására kinyitja-e vagy sem?

Üdv

Semmi nem nyitja, sem távirányító sem pedig a mikrokapcsoló.
A megoldás: roncsolni kell a műanyagot a záron így hozzálehet férni a zárhoz ahol egy csvarhúzóval el lehet tolni a reteszt így ki lehet nyítni az ajtót.
A teljes zárbetétet cserélni kell a motor megadta magát amihez adják gyárilag a műanyagot.
Korábban volt egy céges SMaxom abban is cserélni kellett a zárat hasonló okból akkor a szakszervízben kirugták az ajtót Sad , nem szerettem volna a sajátomon ez megismételni.

István
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2481 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:07:16 »

Semmi nem nyitja, sem távirányító sem pedig a mikrokapcsoló.
A megoldás: roncsolni kell a műanyagot a záron így hozzálehet férni a zárhoz ahol egy csvarhúzóval el lehet tolni a reteszt így ki lehet nyítni az ajtót.
A teljes zárbetétet cserélni kell a motor megadta magát amihez adják gyárilag a műanyagot.
Korábban volt egy céges SMaxom abban is cserélni kellett a zárat hasonló okból akkor a szakszervízben kirugták az ajtót Sad , nem szerettem volna a sajátomon ez megismételni.

István

A tankajtó nyit-zár?
Ha az sem, akkor cseréld ki a biztosítékot a kesztyűtartó alatti táblában.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2482 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:11:43 »

A tankajtó nyit-zár?
Ha az sem, akkor cseréld ki a biztosítékot a kesztyűtartó alatti táblában.

Pl nekem nem volt zár a tankajtóban...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2483 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:12:54 »

Pl nekem nem volt zár a tankajtóban...

gyárilag volt, csak mire hozzádkerült, a cucc eltünt. Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2484 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:13:12 »

Pl nekem nem volt zár a tankajtóban...

Mindig ki tudtad nyitni?  Volt abban egy kis tolórúd, ami bezárt állapotban kijött és nem engedte kinyitni a fedelet.
Én nem zár-betétről beszélek, hanem ami lezárja a fedelet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2485 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:15:15 »

Mindig ki tudtad nyitni?  Volt abban egy kis tolórúd, ami bezárt állapotban kijött és nem engedte kinyitni a fedelet.
Én nem zár-betétről beszélek, hanem ami lezárja a fedelet.

Tudom miről beszélsz, én is arról beszélek. És nem volt. Bármikor ki tudtam nyitni, fateré is ilyen. S-maxban van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2486 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:17:41 »

gyárilag volt, csak mire hozzádkerült, a cucc eltünt. Smiley

Kettőben is? Fél évesek voltak az autók, az enyémben 11e km volt, fateréban valamivel több... Ford Hungáriáé volt mindkettő...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2487 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:27:15 »

Semmi nem nyitja, sem távirányító sem pedig a mikrokapcsoló.
A megoldás: roncsolni kell a műanyagot a záron így hozzálehet férni a zárhoz ahol egy csvarhúzóval el lehet tolni a reteszt így ki lehet nyítni az ajtót.
A teljes zárbetétet cserélni kell a motor megadta magát amihez adják gyárilag a műanyagot.
Korábban volt egy céges SMaxom abban is cserélni kellett a zárat hasonló okból akkor a szakszervízben kirugták az ajtót Sad , nem szerettem volna a sajátomon ez megismételni.

István

Biztosan a motorja rossz???

Mert, ha nem akkor próbálj bemászni a csomagtartóba, aszt hiszem valamelyik sarokban (szerintem bal hátuljánál) a burkolat alatt (ott ahol az izzókhoz hozzálehet férni) ott van egy elosztó, már nem tudom, hogy biztosítéktábla vagy relétábla, régen volt ott dolgom mikor a tolatóradart szereltem....  lehet ott kéne megkeresni melyik vezetékpár a motoré és adni neki villanyt.....  persze,ha jó a motor....

csak tipp!!!

de ha megvan a vezetékszín akkor lehet, hogy könnyebben megy, mivel az biztosan megy vezeték elölről hátulra!!! Autó villamosságszerelő ismerős???

Üdv.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2488 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 21:43:37 »

Kettőben is? Fél évesek voltak az autók, az enyémben 11e km volt, fateréban valamivel több... Ford Hungáriáé volt mindkettő...

akkor igen, pláne ha ugyan az volt az előző tulaj.
Naplózva
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #2489 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 22:53:39 »

Sziasztok,

ma egy új hibaüzenet új "tulajdonosa" lettem  wow1

"Bonnet open" nevű hiba jelentkezett , olvasgattam angol fórumokon , de sajnos az angol tudásom nincs olyan szinten , hogy értsem teljesen , a webfordító meg össze vissza beszél.

Szóval valaki találkozott már ilyennel? próbáltam ma csatit lehúzni a zárról kicsit megfújtam visszadugtam , de semmi ugyan az.

Esetleg ötletek?

Előre is köszönöm!
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2490 Dátum: 2014.03.18 kedd, 07:22:48 »

Sziasztok,

ma egy új hibaüzenet új "tulajdonosa" lettem  wow1

"Bonnet open" nevű hiba jelentkezett , olvasgattam angol fórumokon , de sajnos az angol tudásom nincs olyan szinten , hogy értsem teljesen , a webfordító meg össze vissza beszél.

Szóval valaki találkozott már ilyennel? próbáltam ma csatit lehúzni a zárról kicsit megfújtam visszadugtam , de semmi ugyan az.

Esetleg ötletek?

Előre is köszönöm!

Vezetékek, zár ellenőrzése -elektromosan is működik-e-......... ha a zár jó, akkor vezeték probléma lehet, ha a vezeték jó -zárni kell a kört- , akkor kapcsoló hiba. Ha lehet cserélni a záron, akkor csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2491 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:30:46 »

Sziasztok,

ma egy új hibaüzenet új "tulajdonosa" lettem  wow1

"Bonnet open" nevű hiba jelentkezett , olvasgattam angol fórumokon , de sajnos az angol tudásom nincs olyan szinten , hogy értsem teljesen , a webfordító meg össze vissza beszél.

Szóval valaki találkozott már ilyennel? próbáltam ma csatit lehúzni a zárról kicsit megfújtam visszadugtam , de semmi ugyan az.

Esetleg ötletek?

Előre is köszönöm!
Én már átestem ezen. A zárszerkezetben ment szét valami, de mivel szegecselt nem szétszedhető. Mikor lecsukod akkor benn a zárszerkezetben összezár egy egyszerű mechanika. Ha nem zár össze, akkor sipol, villog....
Felejtsd el megcsinálni, csak cserével megoldható.
Én hajlítottam egy "U" alakú rézdrótot, lehúztam a csatlakozóját és beletoltam ezt a darab rezet. Így mindig úgy érzékeli, hogy le van csukva. Leszigetelőzöd a csatit és kész. Soha többet nem jön elő.
Mellesleg hozzáteszem ekkor általában mikor ez a motorháztetős dolog történ a gombok a kormányon nem mindig működtek (sztem a hibaüzenet megzavarta), de azóta semmi gond velük.
Ha jössz talira megoldjuk neked wave
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #2492 Dátum: 2014.03.18 kedd, 19:07:33 »

Én már átestem ezen. A zárszerkezetben ment szét valami, de mivel szegecselt nem szétszedhető. Mikor lecsukod akkor benn a zárszerkezetben összezár egy egyszerű mechanika. Ha nem zár össze, akkor sipol, villog....
Felejtsd el megcsinálni, csak cserével megoldható.
Én hajlítottam egy "U" alakú rézdrótot, lehúztam a csatlakozóját és beletoltam ezt a darab rezet. Így mindig úgy érzékeli, hogy le van csukva. Leszigetelőzöd a csatit és kész. Soha többet nem jön elő.
Mellesleg hozzáteszem ekkor általában mikor ez a motorháztetős dolog történ a gombok a kormányon nem mindig működtek (sztem a hibaüzenet megzavarta), de azóta semmi gond velük.
Ha jössz talira megoldjuk neked wave

Ha jól érettem akkor lehúzom a csatit és abba dugom bele a drótot? Szigetelőszalag rá és vissza se dugom hagyom "ott lógni" . Holnap kipróbálom , zárat ezért egyenlőre nem cserélnék , jó lesz így egy darabig. Következő talira nem hiszem hogy eljutok , de utána mindenképpen megyek , első lesz , biztos sok okosságot tudtok majd nekem mutatni , tanácsolni  nyes
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
papione
Vendég
« Új hozzászólás #2493 Dátum: 2014.03.18 kedd, 21:01:09 »

Sziasztok,

ma egy új hibaüzenet új "tulajdonosa" lettem  wow1

"Bonnet open" nevű hiba jelentkezett , olvasgattam angol fórumokon , de sajnos az angol tudásom nincs olyan szinten , hogy értsem teljesen , a webfordító meg össze vissza beszél.

Szóval valaki találkozott már ilyennel? próbáltam ma csatit lehúzni a zárról kicsit megfújtam visszadugtam , de semmi ugyan az.

Esetleg ötletek?

Előre is köszönöm!

csatlakozva az előttem szólókhoz....

az egy komplett szerkezet amiben benne van a mikró-kapcsoló, motorháztető rögzítő, megy bele egy tetőnyitó bovden és villamos csati, vagy érintkezési baja van vagy rossz a mikró-kapcsoló a belsejében, ellenőrizni úgy tudod, hogy a lehúzott csatiban rövidre zárod a két vezetéket, és megnézed van e még az a fránya üzenet, ha megszűnt, akkor a szerkezetben lévő kapcsolóval van baj!!!

« Utoljára szerkesztve: 2014.03.18 kedd, 21:03:07 írta papione » Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2494 Dátum: 2014.03.18 kedd, 21:22:08 »

csatlakozva az előttem szólókhoz....

az egy komplett szerkezet amiben benne van a mikró-kapcsoló, motorháztető rögzítő, megy bele egy tetőnyitó bovden és villamos csati, vagy érintkezési baja van vagy rossz a mikró-kapcsoló a belsejében, ellenőrizni úgy tudod, hogy a lehúzott csatiban rövidre zárod a két vezetéket, és megnézed van e még az a fránya üzenet, ha megszűnt, akkor a szerkezetben lévő kapcsolóval van baj!!!


Így igaz. Ha beleteszed a drótot rögtön kiderül mi a rossz.  vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2495 Dátum: 2014.03.18 kedd, 21:25:27 »

Ha jól érettem akkor lehúzom a csatit és abba dugom bele a drótot? Szigetelőszalag rá és vissza se dugom hagyom "ott lógni" . Holnap kipróbálom , zárat ezért egyenlőre nem cserélnék , jó lesz így egy darabig. Következő talira nem hiszem hogy eljutok , de utána mindenképpen megyek , első lesz , biztos sok okosságot tudtok majd nekem mutatni , tanácsolni  nyes

Így igaz. Hagyhatod lógni is, de akkor szig.szalag, vagy ha a drót vastagság engedi akkor dugd vissza a helyére és így nem kell leszigetelni. Én sem cseréltem mert nem olcsó. Ha lecsukod akkor úgyis tudod, hogy lezártad nem kell hozzá a computer. (a zsiguliban sem volt ilyen mégsem mentünk nyitott háztetővel vigyor3)
Ha tudok segíteni +36703856944
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #2496 Dátum: 2014.03.19 szerda, 18:46:51 »

Így igaz. Hagyhatod lógni is, de akkor szig.szalag, vagy ha a drót vastagság engedi akkor dugd vissza a helyére és így nem kell leszigetelni. Én sem cseréltem mert nem olcsó. Ha lecsukod akkor úgyis tudod, hogy lezártad nem kell hozzá a computer. (a zsiguliban sem volt ilyen mégsem mentünk nyitott háztetővel vigyor3)
Ha tudok segíteni +36703856944

Nos , kész Smiley Köszönöm a segítséget eltűnt a hibaüzi , beleraktam egy drótot ahogy mondtátok , és voálá Smiley
Majd ha Pesten járok veszek egy csere zárat , újonnan nem hiszem hogy kiadok érte 25 pénzt..akkor marad így Smiley

Ilyen lett , kapott egy adag szigetelőt

http://clip2net.com/s/731VxW

Köszi még1x! worship
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2497 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:31:55 »

Nos , kész Smiley Köszönöm a segítséget eltűnt a hibaüzi , beleraktam egy drótot ahogy mondtátok , és voálá Smiley
Majd ha Pesten járok veszek egy csere zárat , újonnan nem hiszem hogy kiadok érte 25 pénzt..akkor marad így Smiley

Ilyen lett , kapott egy adag szigetelőt

http://clip2net.com/s/731VxW

Köszi még1x! worship
:taps:Mintha én csináltam volna.
Én se adtam ki az zárért annyi pénzt, de nálam így is marad az idők végeztéig eplus2 eplus2
Örülök, h tudtam segíteni vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #2498 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:35:22 »

:taps:Mintha én csináltam volna.
Én se adtam ki az zárért annyi pénzt, de nálam így is marad az idők végeztéig eplus2 eplus2
Örülök, h tudtam segíteni vigyor3

Már csak a fránya ablakmosós hibaüzit kellene elvarázsolnom Cheesy Fordéknál közölték velem , hogy olyan tartály van bent amibe nem lehet bedugni a szint jelzőt  wow1
Ezen mondjuk csodálkozok , egy kábel még log az elején , de ahogy néztem Unixnál az a hőmérséklet érzékelő...
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2499 Dátum: 2014.03.19 szerda, 20:48:43 »

Már csak a fránya ablakmosós hibaüzit kellene elvarázsolnom Cheesy Fordéknál közölték velem , hogy olyan tartály van bent amibe nem lehet bedugni a szint jelzőt  wow1
Ezen mondjuk csodálkozok , egy kábel még log az elején , de ahogy néztem Unixnál az a hőmérséklet érzékelő...
Nézzél hozzá bontott tartályt eplus2
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.