Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:41:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3594513 alkalommal)
0 Felhasználó és 96 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:49:59 »

Ma meglátogattam power-ford fórumtársunkat frissítette az ecu-t + a converst is.

Nagyon elégedett vagyok a munkájával, láthatóan tudja is mit csinál szóval csak ajánlani tudom.  vigyor3

Ptodic merre lelhető fel? Mennyi egy ilyen sw frissítés? Akár jöhet püben is...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2015.02.18 szerda, 20:50:39 »

Ptodic merre lelhető fel? Mennyi egy ilyen sw frissítés? Akár jöhet püben is...

Ezeket tőle kérdezd meg. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 07:19:57 »

Helló srácok. Kéne egy kis help. A lámpám a störung hibajelzést még mindig kiirja, reggel a helyzetjelžőm pislákolva kapcsol be,a bal kanyar bevilágitas nem működik.mi lehet? Lkm odalett?  köszönöm válaszotokat.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 09:31:22 »

Helló srácok. Kéne egy kis help. A lámpám a störung hibajelzést még mindig kiirja, reggel a helyzetjelžőm pislákolva kapcsol be,a bal kanyar bevilágitas nem működik.mi lehet? Lkm odalett?  köszönöm válaszotokat.


Túl sok tünet utal kontakthibára, de az nem lehet, mert azt írtad megcsiszoltad! Akkor? Feszültség van, mert pislákol a helyz. jelző...

Látni kellene, így nehéz eszet osztani... de a csatlakozó tűnik kakaósnak!  szomoru1
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 10:29:32 »

Túl sok tünet utal kontakthibára, de az nem lehet, mert azt írtad megcsiszoltad! Akkor? Feszültség van, mert pislákol a helyz. jelző...

Látni kellene, így nehéz eszet osztani... de a csatlakozó tűnik kakaósnak!  szomoru1

A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 10:35:04 »

A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!

Akkor te mit csiszoltál meg? Mert azt a csatit persze, hogy szét lehet szedni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 10:36:51 »

Sziasztok!

Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.

Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.

Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.

Köszi az ötleteket!

BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 10:38:53 »

Sziasztok!

Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.

Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.

Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.

Köszi az ötleteket!

BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?

Kiiír a nem induláskor valamit a műszerfalra?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 10:40:20 »

A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!


Nem láttam még közelről mk4 fényszórócsatlakozót, de szerintem (képek alapján) szétszedhető.  Nem biztos, hogy érdemes szétszedni.  
Próbáld meg kimosni kontakt tisztítóval (vagy féktisztítóval) és utána kend be kontakt zsírral.  http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=6708&cat=210
Egy hibakódot is érdemes lenne olvasni, hogy lásd pontosan mire is panaszkodik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 10:41:42 »

Sziasztok!

Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.

Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.

Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.

Köszi az ötleteket!

BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?

Akkut kéne megnezni elsősorban. 

Ha már elsotetul a convers akkor esélyes, hogy haldoklik az az akku.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 11:04:23 »

A csatit magát szét lehet szedni, ami rácsúszik a lámpa tüskéire? Mert ott ugye nem lehet csiszolni.
Mindenesetre megnézek még egyszer alaposan mindent!

sztáp hiör!  wow1

Te mit csiszoltál meg Dani?
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 11:04:49 »

Akkut kéne megnezni elsősorban. 

Ha már elsotetul a convers akkor esélyes, hogy haldoklik az az akku.
Elsőre én is ezt mondanám. Anno egy keyless autónál volt nekem még ennél rosszabb is. Mindenféle előjel nélkül halt meg az akksi egy vasárnap délelőtt... falbav
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 11:11:29 »

Elsőre én is ezt mondanám. Anno egy keyless autónál volt nekem még ennél rosszabb is. Mindenféle előjel nélkül halt meg az akksi egy vasárnap délelőtt... falbav

Én most cseréltem egy hete kb.  Még a gyári rendesen indított, de még is csinált eltárolt hibákat állandóan, mióta beraktam az újat rgyik hiba se került vissza. Smiley

Szóval nagyon kényes az akkura.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 12:26:56 »

Akkut kéne megnezni elsősorban. 

Ha már elsotetul a convers akkor esélyes, hogy haldoklik az az akku.

Igen, közben már mástól is ezt a tippet kaptam, szóval este megnézzük egy bikakábellel, aztán bízom benne, hogy megoldja. Aztán akkor jön egy jó új akku, ha ez volt. Kérdés lesz utána, hogy az akku rossz, a generátor nem volt jó, vagy valami leszívta. Viszont semmi hibaüzenetet nem írt ki, pedig még arról is írkált, hogy a kulcsban az elem gyenge.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 12:32:24 »

Elsőre én is ezt mondanám. Anno egy keyless autónál volt nekem még ennél rosszabb is. Mindenféle előjel nélkül halt meg az akksi egy vasárnap délelőtt... falbav

Én egész hétvégén használtam, aztán állt 2 napot, randi után haza akartam vinni szerda este a hölgyet... hát, el tudjátok képzelni a fejemet Cheesy
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 12:34:01 »

Igen, közben már mástól is ezt a tippet kaptam, szóval este megnézzük egy bikakábellel, aztán bízom benne, hogy megoldja. Aztán akkor jön egy jó új akku, ha ez volt. Kérdés lesz utána, hogy az akku rossz, a generátor nem volt jó, vagy valami leszívta. Viszont semmi hibaüzenetet nem írt ki, pedig még arról is írkált, hogy a kulcsban az elem gyenge.

Ha gyári még, akkor elfáradhatott magától is, nem kell okvetlenül rendhagyó esemény...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:03:41 »

Sziasztok!

Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.

Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.

Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.

Köszi az ötleteket!

BTW: Még egy olyan hiba van vele, hogy sötétedésnél felgyullad a "Front lights malfunction" felirat, pedig minden izzó jó, erre esetleg valami ötlet?
Ez pusztuló akksi lesz. Az enyém is ezt csinálta, mikor nem volt már jó az akksi terhelhetősége, és indításnál izzított, leesett az akksi feszültség 10v alá, arra meg nagyon érzékeny a motorvezérlő, és az általad leírt tünetekkel reagál.
Nekem egy bosch S5 80Ah megoldotta gondot.
Ha ilyen hirtelen halál van állás után, érdemes szivárgást keresni, az enyémnél pl. a fejegység 30 perc után is 0,6A-t vesz fel, amivel 2 nap állás alatt nullázódik az akksi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:11:09 »

Ez pusztuló akksi lesz. Az enyém is ezt csinálta, mikor nem volt már jó az akksi terhelhetősége, és indításnál izzított, leesett az akksi feszültség 10v alá, arra meg nagyon érzékeny a motorvezérlő, és az általad leírt tünetekkel reagál.
Nekem egy bosch S5 80Ah megoldotta gondot.
Ha ilyen hirtelen halál van állás után, érdemes szivárgást keresni, az enyémnél pl. a fejegység 30 perc után is 0,6A-t vesz fel, amivel 2 nap állás alatt nullázódik az akksi.

Kezdek meggynugodni, hogy tényleg csak akku csere, nem valami komolyabb. Előtte 1-2 héttel állt másfél hetet anélkül, hogy hozzá értem volna, és jóval hidegebb is volt, de majd este kiderül, hogy WTF van vele, ha megy bikakábellel akkor örülés van Smiley
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:11:33 »

Tonyo, BT,

Köszi a válaszokat! worship

Én a lámpatestnek a tüskéit csiszoltam meg (ez is csati csak a lámpatest felöli oldal), arra a csatira kérdeztem rá, hogy szét lehet-e szedni, ami rámegy ezekre a tüskékre. Mivel ez a műanyag ovális csati  olyan kis rézcsatikból áll össze, amibe belecsúszik a 10 kis tüske, gondolom nem lehet kitisztítani csak spray-vel meg csavarhúzóval. Megtettem.

Mindenesetre ma délután korábban jöttem el (nem emiatt) Smiley , s még egyszer jól átcsiszoltam a tüskéket. Meglepett, hogy mi minden jött még le. Most nincs hibakód, meg sárga "I" jel, no meg a villamosszék kísérőfény ( villogás) sem. Eltűnti a "Beleuchung störung vorne" felirat is.

Valószínűsítem, hogy ami Blau4Kombi Lacinak is már volt jelenség, hogy egyszer csak elalszik a xenon, az nem csati hiba lesz (mert ezen az oldalon nagyon szép tiszta csati és a tüskék is, bal oldal). Ettől függetlenül ott is csiszoltam, meg kontakt sprayztem.

A Xenonnál egyébként az izzó vagy a trafó szokott meghalni? Egyszer volt egy Abblendlich defekt feliratom, s tényleg nem világított a bal oldal. Csak én úgy emlékszem, hogy ha a xeno kezd meghalni, akkor villog.

Köszi Nektek!

Túl sok tünet utal kontakthibára, de az nem lehet, mert azt írtad megcsiszoltad! Akkor? Feszültség van, mert pislákol a helyz. jelző...

Látni kellene, így nehéz eszet osztani... de a csatlakozó tűnik kakaósnak!  szomoru1
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:15:46 »

Tonyo, BT,

Köszi a válaszokat! worship

Én a lámpatestnek a tüskéit csiszoltam meg (ez is csati csak a lámpatest felöli oldal), arra a csatira kérdeztem rá, hogy szét lehet-e szedni, ami rámegy ezekre a tüskékre. Mivel ez a műanyag ovális csati  olyan kis rézcsatikból áll össze, amibe belecsúszik a 10 kis tüske, gondolom nem lehet kitisztítani csak spray-vel meg csavarhúzóval. Megtettem.

Mindenesetre ma délután korábban jöttem el (nem emiatt) Smiley , s még egyszer jól átcsiszoltam a tüskéket. Meglepett, hogy mi minden jött még le. Most nincs hibakód, meg sárga "I" jel, no meg a villamosszék kísérőfény ( villogás) sem. Eltűnti a "Beleuchung störung vorne" felirat is.

Valószínűsítem, hogy ami Blau4Kombi Lacinak is már volt jelenség, hogy egyszer csak elalszik a xenon, az nem csati hiba lesz (mert ezen az oldalon nagyon szép tiszta csati és a tüskék is, bal oldal). Ettől függetlenül ott is csiszoltam, meg kontakt sprayztem.

A Xenonnál egyébként az izzó vagy a trafó szokott meghalni? Egyszer volt egy Abblendlich defekt feliratom, s tényleg nem világított a bal oldal. Csak én úgy emlékszem, hogy ha a xeno kezd meghalni, akkor villog.

Köszi Nektek!

ha mégis kellene, van egy motortéri kötegem, amiből ki tudjuk venni a lámpa csatikat....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:17:46 »

Ja, és a bal oldali kanyarbevilágításnál a H1 fáradt el. Smiley

Jobb oldalon egyébként a csati mozogatására sem villog már a helyzetjelző, szépen stabilan világít. Alaposan kell tehát a tüskének egészen a tövégi csiszolni.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:22:04 »

ha mégis kellene, van egy motortéri kötegem, amiből ki tudjuk venni a lámpa csatikat....

Köszönöm!!
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:23:24 »

Tonyo, BT,

Köszi a válaszokat! worship

A Xenonnál egyébként az izzó vagy a trafó szokott meghalni? Egyszer volt egy Abblendlich defekt feliratom, s tényleg nem világított a bal oldal. Csak én úgy emlékszem, hogy ha a xeno kezd meghalni, akkor villog.

Köszi Nektek!

Alf szerint az égő lesz, mert a legutolsó diagnál a "trafójel" OK-t mutatott...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:29:55 »

Én is erre gyanakszom, Nálad is még ugyanez volt a jelenség. A furi, hogy bekapcsol, s ugyanolyan erősen ég, mint a másik oldal, nem is villog, sárgul, s van, amikor akár 2-3 órán keresztül is, mikor utazunk.  Na mindegy, majd ha biztos, akkor veszek egy pár xenon izzót.

De ennyi legyen a gondom, hogy 7 év után elromlik egy Xenon izzó nyes



Alf szerint az égő lesz, mert a legutolsó diagnál a "trafójel" OK-t mutatott...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 16:46:19 »

Én is erre gyanakszom, Nálad is még ugyanez volt a jelenség. A furi, hogy bekapcsol, s ugyanolyan erősen ég, mint a másik oldal, nem is villog, sárgul, s van, amikor akár 2-3 órán keresztül is, mikor utazunk.  Na mindegy, majd ha biztos, akkor veszek egy pár xenon izzót.

De ennyi legyen a gondom, hogy 7 év után elromlik egy Xenon izzó nyes




Ja hogy még gyári az izzód? Cheesy  Általános javaslat a 3évente csere, persze erősen függ a használat mértékétől. Nekünk kb 5 évet bírt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 17:09:19 »

Ja hogy még gyári az izzód? Cheesy  Általános javaslat a 3évente csere, persze erősen függ a használat mértékétől. Nekünk kb 5 évet bírt.

inkább használati órában mérném, de átlagos használat mellett, kb 3 év után kezd elhalványulni.
Naplózva
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 17:31:50 »

Márkát ajánlotok? Mintha egy korábbi hsz sorozatban a Philipset mondtátok volna. Van a neten mondjuk mindenféle.  Én évi 15, max 20k-t megyek, nem úgy, mint Laci az évi 50k-val Smiley



inkább használati órában mérném, de átlagos használat mellett, kb 3 év után kezd elhalványulni.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 20:06:02 »

Márkát ajánlotok? Mintha egy korábbi hsz sorozatban a Philipset mondtátok volna. Van a neten mondjuk mindenféle.  Én évi 15, max 20k-t megyek, nem úgy, mint Laci az évi 50k-val Smiley




Gyárilag Osram van benne legalább is nekem az volt.

Szóval én azt vettem bele, de a philips is jó.  Az olcsó kínai cuccok felejtők.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:05:12 »

Márkát ajánlotok? Mintha egy korábbi hsz sorozatban a Philipset mondtátok volna. Van a neten mondjuk mindenféle.  Én évi 15, max 20k-t megyek, nem úgy, mint Laci az évi 50k-val Smiley




http://mondeo.hu/index.php?topic=19905.0

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:40:25 »

Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:44:45 »

Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.  Wink

Nekem is van és csak 1 évesek alig használtak, cseréltem 5500 kelvinesre.  nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:44:54 »

Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.  Wink

Csak ez alig használt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 21:47:26 »

Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.  Wink
Az sw frissítés biznisz terhei is bőven elegek? hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 22:09:19 »

Legközelebbi minitalira hozd el kérlek. Wink

Csak ez alig használt...
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 22:25:07 »

Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.  Wink
taps
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2015.02.19 csütörtök, 22:53:12 »

Egy mk4 titanium x-el van némi keyless indítási nézeteltérésem. A sztori 1 hónapja kezdődött amikor megvettem (2007es 2.0TDCI, nem nagyon értek az autókhoz, első saját). A kereskedésben is feltűnt, hogy néha nem indul egyből gombnyomásra, de az eladó (csak közvetítő) magyarázta, hogy csak rosszul csinálok valamit és neki tényleg indult. Vétel előtt volt a Petrányinál, ott sem találtak problémát az indítással. Viszont azóta is fent áll ez a probléma, hogy néha 4-5 próbálkozás kell, hogy elinduljon.

Ma este viszont úgy döntött, hogy ő nem hajlandó elindulni. Eleinte csak a szokásosra tippeltem, viszont 10-20 próbálkozás, teljes zárás-nyitás után sem indult el. Most már a Convers+ logo után elsötétül a kijelző és minden olyan 10 másodpercre, majd normálisnak tűnik minden amikor visszakapcsol. Illetve amikor elengedem az indító gombot (miután persze nem indult el), most valami 5 másodperc hangos és gyors kattogást hallok, aztán utána szép lassan teljesen elmúlik.

Van valakinek ötlete arra, hogy mi a fene lehet vele? Így meg sem moccan :\ Páran az akkura gyanakodnak, egy szerelő is, de azt mondta, hogy ha nem akku, akkor csak márkaszervizben tudják megoldani a problémát.


Na szóval, az akku volt a probléma, de csak egy kis 55Ah-s astraról tudtunk tölteni rá, a kijelző elsötétedés és egyéb hangok azonnal megjavultak és majd az indító is tekert, bár annyi áram nem volt, hogy elinduljon. Szóval holnap érkezik bele egy Bosch 85 85/800. Nóném akku volt és nemrég állt pár hónapot kb használat nélkül, csak párszor beindítva volt a kereskedésben.

Nagy kérdés, hogy mitől merült le, spontán *** volt mivel állt, vagy valami merítette. Ezt ha jól tudom ki lehet olvastatni belőle, de azt nem tudom, hogy ha akkut cserélek megmaradnak-e a hibaüzenetek.

Úgy tűnik, hogy ha nincs elég töltés a motor indítására akkor keyless-nél a Power gomb nem is kezdi tekerni, hanem vár. Tehát lehet ez volt a problémám, hogy néha nem indult el elsőre, hanem várni kellett kicsit miután ráadtam a gyújtást. Hétvégén több infó kiderül...
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2015.02.20 péntek, 06:19:16 »

Pont ilyen használt csövem nekem is van. Csak nincs pofám árulni.  Wink
de a BT-nek vastag a bőre a képén. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2015.02.20 péntek, 06:33:43 »

de a BT-nek vastag a bőre a képén. eplus2
Hülyék, most vett új motort, kell a pénz a törlesztésre, ja meg benzinre is.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:50:57 »

Na szóval, az akku volt a probléma, de csak egy kis 55Ah-s astraról tudtunk tölteni rá, a kijelző elsötétedés és egyéb hangok azonnal megjavultak és majd az indító is tekert, bár annyi áram nem volt, hogy elinduljon. Szóval holnap érkezik bele egy Bosch 85 85/800. Nóném akku volt és nemrég állt pár hónapot kb használat nélkül, csak párszor beindítva volt a kereskedésben.

Nagy kérdés, hogy mitől merült le, spontán *** volt mivel állt, vagy valami merítette. Ezt ha jól tudom ki lehet olvastatni belőle, de azt nem tudom, hogy ha akkut cserélek megmaradnak-e a hibaüzenetek.

Úgy tűnik, hogy ha nincs elég töltés a motor indítására akkor keyless-nél a Power gomb nem is kezdi tekerni, hanem vár. Tehát lehet ez volt a problémám, hogy néha nem indult el elsőre, hanem várni kellett kicsit miután ráadtam a gyújtást. Hétvégén több infó kiderül...


Kereskedők többsége beletesz valami szart, hogy kiguruljon vele a paraszt.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2015.02.20 péntek, 08:57:10 »

Hülyék, most vett új motort, kell a pénz a törlesztésre, ja meg benzinre is.

Tudjátok ti, hogy mi a zörgés...   laugh

Nyilván azért köhögtem ki az mk4-eitek árát a motorra, mert belekalkuláltam a két cső eladását is...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2015.02.20 péntek, 14:21:36 »

Nekem is van és csak 1 évesek alig használtak, cseréltem 5500 kelvinesre.  nyes

...diszkókék.  eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2015.02.21 szombat, 21:06:43 »

Szevasztok! nemrégóta vagyok tulaja egy mk IV nek és abban kérném a segitséget valakitől hogy a müszerfalon menet közben eltunik az átlagfogy,pillfogy, és a menyi km van még ikon csak enyi látszik ---- ez normális?
 
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2015.02.21 szombat, 22:28:53 »

Szevasztok! nemrégóta vagyok tulaja egy mk IV nek és abban kérném a segitséget valakitől hogy a müszerfalon menet közben eltunik az átlagfogy,pillfogy, és a menyi km van még ikon csak enyi látszik ---- ez normális?
 

Eloszor egy jotanacs: az alairasodba tedd be az autod fobb adatait. Igy nem kell megkerdezni hogy a Tied milyen. Az enyem Faceliftes es convers+ kijelzos. A kormanyon levo ok gombbal tudom valtanj hogy mit mutasson radiohallgatas kozben vagy a menubol.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 09:19:03 »

Convers mod árak:

http://www.spike1985.de/ConversMod/Anleitungen/Preise.pdf
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 11:09:23 »

Szevasztok! nemrégóta vagyok tulaja egy mk IV nek és abban kérném a segitséget valakitől hogy a müszerfalon menet közben eltunik az átlagfogy,pillfogy, és a menyi km van még ikon csak enyi látszik ---- ez normális?
 
Helló!

Az biztos nem normális. Akkor vmi gond lesz a kijelződdel.
Csak menet közben jelentkezik v. indításnál is?
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 11:37:29 »

Eloszor egy jotanacs: az alairasodba tedd be az autod fobb adatait. Igy nem kell megkerdezni hogy a Tied milyen. Az enyem Faceliftes es convers+ kijelzos. A kormanyon levo ok gombbal tudom valtanj hogy mit mutasson radiohallgatas kozben vagy a menubol.
köszönöm az infot beállitottam, én is tudom váltogatni de inditás után 2-5 perc után csak ---- enyi látszodik bárhova lépek. leállitom beinditom akkor ujra mutat adatot 2-5 percig szomoru1
Naplózva
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 11:43:35 »

Helló!

Az biztos nem normális. Akkor vmi gond lesz a kijelződdel.
Csak menet közben jelentkezik v. indításnál is?
  elvileg a kijelzőnek nincs baja, inditás nután látszik minden adat de 2-5 perc elteltével minden eltunik kivéve az átlagsebesség az megmarad, ha leállitom és ujra beinditom minden látszodik ujabb2-5 percig
 Shocked
Naplózva
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 13:28:53 »

Sziasztok!

Parkoló radart szeretnék berakatni, 2*4 szezorosat, lehetőleg olyat ami nem csak pittyeg, hanem a távolságot is kiírja. Tudnátok esetleg típust/szervizt ajánlani?
Nem utolsó szempont, hogy a szenzorok színre fújhatóak legyenek.

Köszönöm!
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 17:23:44 »

  elvileg a kijelzőnek nincs baja, inditás nután látszik minden adat de 2-5 perc elteltével minden eltunik kivéve az átlagsebesség az megmarad, ha leállitom és ujra beinditom minden látszodik ujabb2-5 percig
 Shocked
Az üzemanygszint mutatóval nincs gond?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 19:02:58 »

  elvileg a kijelzőnek nincs baja, inditás nután látszik minden adat de 2-5 perc elteltével minden eltunik kivéve az átlagsebesség az megmarad, ha leállitom és ujra beinditom minden látszodik ujabb2-5 percig
 Shocked
Én mindig csak egy adatot látok egyszerre az ok gombbal tudok váltani közöttük
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.