Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:08:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3577670 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4150 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 19:13:51 »

Az üzemanygszint mutatóval nincs gond?
azzal  nincs normálisan muködik
Naplózva
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4151 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 19:16:47 »

Én mindig csak egy adatot látok egyszerre az ok gombbal tudok váltani közöttük
nekem is egy adatot mutat csak eltunik valamiért inditás után, és ahogy váltogatok nem mutatja a másik kettőt sem csak az átlagseb marad meg a többi helyén ---- ez van
Naplózva
kalmara
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #4152 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 19:34:40 »

Második 2008-as 4 ajtós mondeónál futottam bele, hogy a csomagtartó gumi átvezetőben megszakadtak a kábelek. Utoljára pont a földelés szállt el, ami miatt a csomagtartó sem nyílt ki. Ez a hiba időzített bomba a kocsin!
 
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4153 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 19:53:55 »

nekem is egy adatot mutat csak eltunik valamiért inditás után, és ahogy váltogatok nem mutatja a másik kettőt sem csak az átlagseb marad meg a többi helyén ---- ez van

Szia!

Az óráid mutatói nem mozdulnak ki gyújtás ráadása után? Az gyenge akksi előjele lehet...

Ha nincs ilyesmi tünet, akkor első nekifutásra egy sw frissítést javasolnék, itt a fórumon is van erre emberke, powerford néven megtalálod. Remélhetőleg ennyivel végére jársz...

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4154 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:57:18 »

Szia!

Az óráid mutatói nem mozdulnak ki gyújtás ráadása után? Az gyenge akksi előjele lehet...

Ha nincs ilyesmi tünet, akkor első nekifutásra egy sw frissítést javasolnék, itt a fórumon is van erre emberke, powerford néven megtalálod. Remélhetőleg ennyivel végére jársz...

 wave

Menet kozben mar tolt a generator, akkor nem kellene hogy bejatszon az akkuhiba. Szerintem inkabb mas baj lesz ott. Esetleg kontakt hiba masik modullal.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4155 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 20:59:43 »

Tegnap megküzdöttem a kanyarkövető fényszóró tisztítással (egyelőre csak a bal oldalival), ilyen lett:


Ez meg a jobb oldali, még tisztítás előtt:


Nem volt egyszerű mutatvány, főleg a lencse egység visszacsavarozása a keretre, amin elfordul az egész cucc.
A foncsor meglehetősen koszos volt, a lencse meg opálos a rárakódott finom olajos filmtől.
A fénye határozottan jobb lett a tiszta oldalon.
KB 2 órás művelet, mikroszálas törlő, ablaktisztító, T20-as hosszú csavarhúzó, 8-as dugóskulcs hosszú szárral, sok türelem kell hozzá (meg egy jó csipest/fogó, amivel a behulló csvarokat ki lehet venni)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4156 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:12:45 »

Tegnap megküzdöttem a kanyarkövető fényszóró tisztítással.

Nem volt egyszerű mutatvány, főleg a lencse egység visszacsavarozása a keretre, amin elfordul az egész cucc.
A foncsor meglehetősen koszos volt, a lencse meg opálos a rárakódott finom olajos filmtől.
A fénye határozottan jobb lett a tiszta oldalon.
KB 2 órás művelet, mikroszálas törlő, ablaktisztító, T20-as hosszú csavarhúzó, 8-as dugóskulcs hosszú szárral, sok türelem kell hozzá (meg egy jó csipest/fogó, amivel a behulló csvarokat ki lehet venni)

Szep munka. Ez gondolom ugyanugy halogen mint a sima. Probaltad mar emelt fenyereju izzoval. Azon agyalok hogy kicserelem, bar igy is eleg jo a fenye. Nem tudom milyen a gyari izzo, de vilagit rendesen.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4157 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:21:18 »

Tegnap megküzdöttem a kanyarkövető fényszóró tisztítással (egyelőre csak a bal oldalival), ilyen lett:


Ez meg a jobb oldali, még tisztítás előtt:


Nem volt egyszerű mutatvány, főleg a lencse egység visszacsavarozása a keretre, amin elfordul az egész cucc.
A foncsor meglehetősen koszos volt, a lencse meg opálos a rárakódott finom olajos filmtől.
A fénye határozottan jobb lett a tiszta oldalon.
KB 2 órás művelet, mikroszálas törlő, ablaktisztító, T20-as hosszú csavarhúzó, 8-as dugóskulcs hosszú szárral, sok türelem kell hozzá (meg egy jó csipest/fogó, amivel a behulló csvarokat ki lehet venni)

 eljen

Dugózd le hátul a szellőzőket, mert 1 év és lehet újra nekifutni, átjáróház a lámpa. Az autó széle felé esőket 1-1db hagyd azabadon pára ellen.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.22 vasárnap, 21:23:22 írta Tonyo » Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4158 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:34:28 »

eljen

Dugózd le hátul a szellőzőket, mert 1 év és lehet újra nekifutni, átjáróház a lámpa. Az autó széle felé esőket 1-1db hagyd azabadon pára ellen.  wave
ok, megteszem majd.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4159 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:42:34 »

Szep munka. Ez gondolom ugyanugy halogen mint a sima. Probaltad mar emelt fenyereju izzoval. Azon agyalok hogy kicserelem, bar igy is eleg jo a fenye. Nem tudom milyen a gyari izzo, de vilagit rendesen.

Nagyon jó az Osramé, csak 4 hónap után kifinghik. Öcsém már évek óta használja japánban... e tény, hogy nagyobb a fényerő!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4160 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:47:02 »

Szep munka. Ez gondolom ugyanugy halogen mint a sima. Probaltad mar emelt fenyereju izzoval. Azon agyalok hogy kicserelem, bar igy is eleg jo a fenye. Nem tudom milyen a gyari izzo, de vilagit rendesen.
Osram NIght Breaker van most benne.
Nemsokára visszakerül bele az utólagos HID, csak nem  "drótos" csővel, hanem D2S csövekkel megy majd.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4161 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:55:38 »

Nagyon jó az Osramé, csak 4 hónap után kifinghik. Öcsém már évek óta használja japánban... e tény, hogy nagyobb a fényerő!

Nekem december vége óta vannak benn és már jó pár ezer Km van bennük. Majd szólok, ha kifingtak  Wink
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4162 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 21:58:35 »

Menet kozben mar tolt a generator, akkor nem kellene hogy bejatszon az akkuhiba. Szerintem inkabb mas baj lesz ott. Esetleg kontakt hiba masik modullal.
Így van. Nekem is csak indításkor volt gond, ezért is kérdeztem. De mivel neki menet közben jön elő, ezért vmi más lehet.
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4163 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:14:40 »

Osram NIght Breaker van most benne.
Nemsokára visszakerül bele az utólagos HID, csak nem  "drótos" csővel, hanem D2S csövekkel megy majd.

Közben gondolkodtam ezen a D2S dolgon. Szerintem totál ugyan azt a csövet rakják rá, mint egy normális H7-be való xenonba. A másik, hogy a mozgástól nincsen-e valamekkora esélye a csatlakozónak leugrani a  cső végéről?

Amúgy nagyon király lett.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4164 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:26:01 »

Közben gondolkodtam ezen a D2S dolgon. Szerintem totál ugyan azt a csövet rakják rá, mint egy normális H7-be való xenonba. A másik, hogy a mozgástól nincsen-e valamekkora esélye a csatlakozónak leugrani a  cső végéről?

Amúgy nagyon király lett.
nyilván van közös pont a d2s és a drótos között. A csati elfordul a d2s cső nyakán, az egész cuccot a gyári rögzítő "rugó" fogja, az adapterlemez pozícionálja. Kicsit összetettebb, de legalább nagyobb mozgástér van a minőségi csövek terén. (pl. philipsből, osramból nincs drótos).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4165 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:28:16 »

nyilván van közös pont a d2s és a drótos között. A csati elfordul a d2s cső nyakán, az egész cuccot a gyári rögzítő "rugó" fogja, az adapterlemez pozícionálja. Kicsit összetettebb, de legalább nagyobb mozgástér van a minőségi csövek terén. (pl. philipsből, osramból nincs drótos).


Akkor amit philips csövesnek adnak el az nem az (mármint nem az ebay-re gondolok)?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4166 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:29:25 »


Amúgy nagyon király lett.
worship
a szétszedéskor kicseréltem az elfordulás érzékelőt is, szerencsére nem olda specifikus, így jó volt bele a jobbosból való. Viszont továbbra sem hibátlan, mert testelési hibára panaszkodik. Nem lenne vele nagy gond, de teljesen leszintezi ("vészüzem") a lámpákat, gyakorlatilag a kocsi elé világít. Ki fogom valamikor mérni, hogy miért panaszkodik szakadt/testelt áramkörre (világítás kapcsoló szakadt/testzárlatos hiba)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4167 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:30:23 »

Akkor amit philips csövesnek adnak el az nem az (mármint nem az ebay-re gondolok)?
tudod ellenőrizni? Én azt néztem, hogy sem a philips, sem az osram oldalán nem találtam, csak foglalat nélkülit. Ettől még lehet, hogy az.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4168 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 23:42:59 »

tudod ellenőrizni? Én azt néztem, hogy sem a philips, sem az osram oldalán nem találtam, csak foglalat nélkülit. Ettől még lehet, hogy az.

a xenon.hu esküszik rá. Annó vettem is náluk és évekig azzal mentem. Aztán e-bay-en vettem és azzal is elégedett voltam.

Szerintem az is lehet, hogy kínában a philips gyárában legyártják a csöveket, aztán csinhunag otthon felrakja egy h7-es foglalatra. Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4169 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 00:02:34 »

a xenon.hu esküszik rá. Annó vettem is náluk és évekig azzal mentem. Aztán e-bay-en vettem és azzal is elégedett voltam.

Szerintem az is lehet, hogy kínában a philips gyárában legyártják a csöveket, aztán csinhunag otthon felrakja egy h7-es foglalatra. Smiley
Hát ja. Ahogy néze, a D2S foglalatból viszonylag egyszerűen kijönne a cső, aztán már csak olvasztóprés kérdése a H7 foglalat.  szomoru1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4170 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 00:03:28 »

Hát ja. Ahogy néze, a D2S foglalatból viszonylag egyszerűen kijönne a cső, aztán már csak olvasztóprés kérdése a H7 foglalat.  szomoru1



az kínjában van dögivel. Más sincs csak műanyag olvasztás. Esetleg hívd fel a xenon.hu-t marha hosszú ideje foglalkoznak vele. Lehet, hogy tud valami értelmeset mondani.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #4171 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 08:43:09 »

első nekifutásra egy sw frissítést javasolnék, itt a fórumon is van erre emberke, powerford néven megtalálod. Remélhetőleg ennyivel végére jársz...

 wave
Én nem hiszem, hogy ez SW hiba lenne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4172 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 11:17:06 »

Én nem hiszem, hogy ez SW hiba lenne.

Miért ne?

A. Nem kap adatot a fedcomp, ezért menet közben kis idő után ---- infót közöl, legyen az pill. fogy. vagy megtehető km...stb.

B. Kap adatot, de nem közli és ez történt egy haverom konzervjével is. Sw frissítés után rendbejött, innen az ötlet! (Neki indítás után is --- volt az adat helyén, kicsit más eset, tudom)

Ezek nem a megoldások, csak ötletek, de én az ő helyében sw ápdéttel kezdenék, innen lehet továbblépni, rumlit nem csinál vele!

 wave
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
B.B
Vendég
« Új hozzászólás #4173 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 13:06:28 »

Sziasztok! Keresnék rádió kódot! 2010 8 havi 2.0 140 le Kis navis angol nyelvel! alv:wf0exxgbbeap53609   Navigációra volna e magyar nyelv?
Előre is köszönöm!
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4174 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 13:13:26 »

Sziasztok! Keresnék rádió kódot! 2010 8 havi 2.0 140 le Kis navis angol nyelvel! alv:wf0exxgbbeap53609   Navigációra volna e magyar nyelv?
Előre is köszönöm!

Somasoft a te embered!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4175 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 13:14:53 »

Somasoft a te embered!
szerintem kódban a szakszervíz.a frissítés stimm.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #4176 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 15:55:15 »

Miért ne?

A. Nem kap adatot a fedcomp, ezért menet közben kis idő után ---- infót közöl, legyen az pill. fogy. vagy megtehető km...stb.

B. Kap adatot, de nem közli és ez történt egy haverom konzervjével is. Sw frissítés után rendbejött, innen az ötlet! (Neki indítás után is --- volt az adat helyén, kicsit más eset, tudom)

Ezek nem a megoldások, csak ötletek, de én az ő helyében sw ápdéttel kezdenék, innen lehet továbblépni, rumlit nem csinál vele!

 wave


A szoftver jellemzően nem megy tönkre. Tehát a frissítésben akkor érdemes bízni, ha egy ismert SW hibáról van szó. Én ilyen problémáról nem tudtam, de a jelek szerint te már találkoztál ilyennel.Azért érdemes lenne a pillanatnyi ROM verziót kiolvasni a gyorsteszttel (OK gomb nyomvatart gyújtás ráadása alatt)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4177 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 18:51:19 »

Kalibrálta már vki a xenon modult? Hogyan kell, meg hol lehet állítani a magasságot? Túlságosan magasra állítja be mindég azt újra akarom kalibrálni forscannel, de nem tudom hol lehet állítani.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4178 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 20:06:53 »

Kalibrálta már vki a xenon modult? Hogyan kell, meg hol lehet állítani a magasságot? Túlságosan magasra állítja be mindég azt újra akarom kalibrálni forscannel, de nem tudom hol lehet állítani.

Manuálisan állítsd lejjebb a zéró szintet rajtuk. A belső műanyag imbuszcsavarok a magasságállítók a lámpa tövében!   
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4179 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 20:16:53 »

Manuálisan állítsd lejjebb a zéró szintet rajtuk. A belső műanyag imbuszcsavarok a magasságállítók a lámpa tövében!   

Erre ránézek köszi.  worship
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #4180 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 20:32:07 »

Kalibrálta már vki a xenon modult? Hogyan kell, meg hol lehet állítani a magasságot? Túlságosan magasra állítja be mindég azt újra akarom kalibrálni forscannel, de nem tudom hol lehet állítani.
Megpróbálhatod, de nem sokra fogsz menni. Magától beáll, nem tudod befolyásolni. Legfeljebb azzal, hogy megterheled az autót elöl vagy hátul és ezzel becsapod a nulla szintet. Az esetedben a kalibrálás során elől üljetek be ketten + egy hízó.

De egyszerűbb csavarhúzóval a hagyományos módon beállítani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4181 Dátum: 2015.02.23 hétfő, 20:33:04 »

Kalibrálta már vki a xenon modult? Hogyan kell, meg hol lehet állítani a magasságot? Túlságosan magasra állítja be mindég azt újra akarom kalibrálni forscannel, de nem tudom hol lehet állítani.
En mk3 nál csináltam. Vízszintes felület kell, a szintezők értékei alapján állíta a null szintet, ehhez képest fogja állítani ha terhelés változik. Ettől még kell fényszóró állító cucc, ha nulla szinten is túl magas, az említett műanyag csavarral tudod állítani.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4182 Dátum: 2015.02.25 szerda, 07:24:12 »

Megpróbálhatod, de nem sokra fogsz menni. Magától beáll, nem tudod befolyásolni. Legfeljebb azzal, hogy megterheled az autót elöl vagy hátul és ezzel becsapod a nulla szintet. Az esetedben a kalibrálás során elől üljetek be ketten + egy hízó.

De egyszerűbb csavarhúzóval a hagyományos módon beállítani.

Sikerült állítani tegnap ha nem lett volna köd még lehet jó is lett volna. Cheesy

Kicsit lejjebb lövi már be így már remélem jó lesz.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4183 Dátum: 2015.02.25 szerda, 12:38:54 »

Sikerült állítani tegnap ha nem lett volna köd még lehet jó is lett volna. Cheesy

Kicsit lejjebb lövi már be így már remélem jó lesz.

Az a lényeg, hogy ne lődd xenonágyúval az előtted haladók tükrét!  nyes

Azt úgyis látod a vetítési képből, hogy milyen magasra hord a csóva.

(A porse kejenneseket meg nem érdekli, azok csak reutinába lőnek... gun)

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Bubi78
Vendég
« Új hozzászólás #4184 Dátum: 2015.02.25 szerda, 20:54:03 »

Sziasztok!
MK4 parkoló szenzorok eladók! 4000Huf / db
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4185 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 00:03:35 »

Sziasztok!
MK4 parkoló szenzorok eladók! 4000Huf / db
Szia

Van adok-veszek topic
Naplózva
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4186 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 20:01:41 »

 :worship:kö
Miért ne?

A. Nem kap adatot a fedcomp, ezért menet közben kis idő után ---- infót közöl, legyen az pill. fogy. vagy megtehető km...stb.

B. Kap adatot, de nem közli és ez történt egy haverom konzervjével is. Sw frissítés után rendbejött, innen az ötlet! (Neki indítás után is --- volt az adat helyén, kicsit más eset, tudom)

Ezek nem a megoldások, csak ötletek, de én az ő helyében sw ápdéttel kezdenék, innen lehet továbblépni, rumlit nem csinál vele!

 wave :worship:köszönöm az infot felkeresem emberünket és összehozunk egy frissitést szerintem! eddig ez a legjobb ötlet amit kaptam thx

Naplózva
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #4187 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:23:40 »

Olyan problémám van, hogy az indító kulcs nyomógombjai az ablakokat nem húzzák fel ha hosszan nyomom. Eddig működött ez a funkció, ha hosszan nyomtam a bezár gombot akkor felhúzta, ha a kinyit gombot akkor lehúzta.
Most vettem észre egy két napja, amikor használni szerettem volna, igaz nem egy eget verő létfontosságú funkció de jó volt néha használni. Próbáltam többször is, de csak azt sikerült elérnem, hogy lehúzza az összes ablakot ahogy kell gomb nyomásra. De fel viszont csak a jobb hátsót húzza fel a többi ablak meg se mozdul. Többször próbáltam de mindig ugyan ez lett, lehúzza mind és csak a jobb hátsót húzza fel kulccsal. Amúgy meg minden elektromos ablak jó működik az autóból használva.
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
zenész
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #4188 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:44:41 »

Olyan problémám van, hogy az indító kulcs nyomógombjai az ablakokat nem húzzák fel ha hosszan nyomom. Eddig működött ez a funkció, ha hosszan nyomtam a bezár gombot akkor felhúzta, ha a kinyit gombot akkor lehúzta.
Most vettem észre egy két napja, amikor használni szerettem volna, igaz nem egy eget verő létfontosságú funkció de jó volt néha használni. Próbáltam többször is, de csak azt sikerült elérnem, hogy lehúzza az összes ablakot ahogy kell gomb nyomásra. De fel viszont csak a jobb hátsót húzza fel a többi ablak meg se mozdul. Többször próbáltam de mindig ugyan ez lett, lehúzza mind és csak a jobb hátsót húzza fel kulccsal. Amúgy meg minden elektromos ablak jó működik az autóból használva.
Helo!

Az ajtókon lévő gombok használatával felhúzza automatán az üvegeket? Ha igen , akkor én nem tudom mi lehet a gond.
Ha nem , akkor szerintem csak újra kell programozni  egyenként. Kb. úgy hogy  beül, ajtók becsuk , ablakot leenged, majd felhúz ,felhúzó gomb 2-3 mp-ig felhúzva tart, aztán kipróbál. Többi ablakkal szintén. Szerintem csak ez lehet a gond. 

zenész
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 Fl.titánium 140 HP (2010.11.)
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #4189 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 21:00:36 »

Helo!

Az ajtókon lévő gombok használatával felhúzza automatán az üvegeket? Ha igen , akkor én nem tudom mi lehet a gond.
Ha nem , akkor szerintem csak újra kell programozni  egyenként. Kb. úgy hogy  beül, ajtók becsuk , ablakot leenged, majd felhúz ,felhúzó gomb 2-3 mp-ig felhúzva tart, aztán kipróbál. Többi ablakkal szintén. Szerintem csak ez lehet a gond. 

zenész

Köszönöm, majd akkor eljátszogatok vele így, hátha ez a megoldás... Smiley
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4190 Dátum: 2015.03.06 péntek, 09:44:07 »

Köszönöm, majd akkor eljátszogatok vele így, hátha ez a megoldás... Smiley

Ha volt mostanában leszedve az akkud, akkor tuti hogy csak újra kell programozni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #4191 Dátum: 2015.03.06 péntek, 18:57:49 »

Valaki próbált már ilyet?

http://www.gruppiac.hu/ajanlat/head-up-display-20150221/?a=61
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Habell
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



E-mail
« Új hozzászólás #4192 Dátum: 2015.03.06 péntek, 23:08:05 »

Ha volt mostanában leszedve az akkud, akkor tuti hogy csak újra kell programozni.

Igen, volt akku csere 3-4 hónapja. Akkor az lehet...
Naplózva

MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4193 Dátum: 2015.03.07 szombat, 00:06:35 »


Érdekes cucc, pláne, hogy végre egy normális ODB-s. Azt nem hinném, hogy minden ODBII-es autóval működne, meg szerintem nappal semmit nem lehet látni belőle. Az ár határeset, nem lehet eldönteni, hogy bevállalja az ember vagy sem.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4194 Dátum: 2015.03.07 szombat, 15:16:35 »

Igen, volt akku csere 3-4 hónapja. Akkor az lehet...

Akkor ott a gond egy hete tanítottam újra én is az ablakfelhúzást.

A könyveb amúgy le van írva hogyan kell megcsinálni.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #4195 Dátum: 2015.03.07 szombat, 17:52:49 »

Convers+ javításával foglalkozik valaki itt a fórumon?
Vagy esetleg tudtok ajánlani hozzáértő embert?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4196 Dátum: 2015.03.07 szombat, 18:15:48 »

Convers+ javításával foglalkozik valaki itt a fórumon?
Vagy esetleg tudtok ajánlani hozzáértő embert?

power_ford kollégát keresd.  Wink
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #4197 Dátum: 2015.03.07 szombat, 18:49:03 »

Convers+ javításával foglalkozik valaki itt a fórumon?
Vagy esetleg tudtok ajánlani hozzáértő embert?
Mi a baja?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #4198 Dátum: 2015.03.07 szombat, 19:30:07 »

Mi a baja?
Már korábban írtam róla ,hogy anno kb 2 éve mikor megvettem az autót,
akkor a fejegységet kicseréltem egy kínai csodára.Csak az új fejegység nem igen jött be,
ezért ment a piacra. Majd visszaraktam a gyári Sony 6CD-s mp3-ast. Viszont a Convers+ -ról
a fejegység funkciói eltűntek. Szakszervizes emberke ford programmal kimutatta hogy a
fejegység nem kommunikál a convers+ -al, és hogy a műszercsoport hibás.
Ezért kellene  segítség.
 
és még mindig küzdök az USB modul-Sony kombó hanghiányával.
Van aki azt mondja hogy nincs hozzájuk kapcs. rajz, van aki meg azt hogy van.
Amit korábban küldtél képeket abból nem derült ki semmi, hogy mit hogyan kell átkötni.
Minden kommunikál mindennel (Usb modul - Sony fejegység) csak az USB lejátszáskor és
a telefon bluetooth kapcsolatkor nincs hang.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.07 szombat, 19:35:28 írta balazs1011 » Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #4199 Dátum: 2015.03.07 szombat, 20:51:34 »

Már korábban írtam róla ,hogy anno kb 2 éve mikor megvettem az autót,
akkor a fejegységet kicseréltem egy kínai csodára.Csak az új fejegység nem igen jött be,
ezért ment a piacra. Majd visszaraktam a gyári Sony 6CD-s mp3-ast. Viszont a Convers+ -ról
a fejegység funkciói eltűntek. Szakszervizes emberke ford programmal kimutatta hogy a
fejegység nem kommunikál a convers+ -al, és hogy a műszercsoport hibás.
Ezért kellene  segítség.
 
és még mindig küzdök az USB modul-Sony kombó hanghiányával.
Van aki azt mondja hogy nincs hozzájuk kapcs. rajz, van aki meg azt hogy van.
Amit korábban küldtél képeket abból nem derült ki semmi, hogy mit hogyan kell átkötni.
Minden kommunikál mindennel (Usb modul - Sony fejegység) csak az USB lejátszáskor és
a telefon bluetooth kapcsolatkor nincs hang.

Én pontos leírást küldtem el neked, hogy a modul csatlakozóját hogyan kell átalakítani. Ha az átalakítás nem történt meg, akkor ne is várj hangot.
Hogy a leírásból nem derült ki semmi, az nem a leírás hibája, abban ugyanis minden információ benne van. Én is ez alapján kötöttem be az enyémet és működik is.
Keress olyat aki ért hozzá. Ezt is tanácsoltam, és tartom is. Akinek a rajz alapján nem derül ki semmi, az sajnos nem ért hozzá. Keress mást.
Van egy gyanúm, hogy a műszeregységnek sincs baja...
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.