Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:35:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3594355 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 15:20:48 »

Sziasztok!

Utólag szeretnék tolató radart beszerelni. Tudja valaki, hogy melyik kábel a tolató lámpa kábele?
A tolató radar papírja azt írja, hogy 0.5-0.8m magasan kell elhelyezni a szenzorokat. De én a gyári helyre szeretném berakni fog ez valami problémát okozni nekem a visszajelzésben?
Előre is köszi a válaszokat.  worship

Szia!

Én is magam raktam be. Nekem nem voltak meg a gyári helyek, mivel nem olyan volt a lökhárítóm, azonban próbáltam én is a "gyári" helyekre tenni. Teljesen jól működik. A belső kijelző elhelyezésére javaslom a visszapillantó tükör tetejét. Mindenféle bontás nélkül a kijelző kábele szépen elfűzhető a kárpitok, műanyag burkolatok mögé bújtatva egészen a hátsó csomagtartóig.

A tolatólámpa kábeljét kiméréssel tudod megállapítani. Értelemszerűen lükvercbe kapcsolva 12V-nak kell lennie a szálon Én multiméterrel és egy tűvel kerestem meg. Nem volt túl bonyolult.

Amire még érdemes odafigyelni, hogy a tolatóradarok kábelátvezetését jól le kell szigetelni. Én a pótkerék alatti műanyag dugót átfúrtam, ott vittem be a kábeleket, majd sziloplaszttal jól leszigeteltem.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2015.04.30 csütörtök, 20:47:27 »

Szia!

Én is magam raktam be. Nekem nem voltak meg a gyári helyek, mivel nem olyan volt a lökhárítóm, azonban próbáltam én is a "gyári" helyekre tenni. Teljesen jól működik. A belső kijelző elhelyezésére javaslom a visszapillantó tükör tetejét. Mindenféle bontás nélkül a kijelző kábele szépen elfűzhető a kárpitok, műanyag burkolatok mögé bújtatva egészen a hátsó csomagtartóig.

A tolatólámpa kábeljét kiméréssel tudod megállapítani. Értelemszerűen lükvercbe kapcsolva 12V-nak kell lennie a szálon Én multiméterrel és egy tűvel kerestem meg. Nem volt túl bonyolult.

Amire még érdemes odafigyelni, hogy a tolatóradarok kábelátvezetését jól le kell szigetelni. Én a pótkerék alatti műanyag dugót átfúrtam, ott vittem be a kábeleket, majd sziloplaszttal jól leszigeteltem.

Köszi a választ. A lökhárító hátulján és éreztem jelöléseket mintha a radar helye lenne, de még nem feküdtem alá. Majd hétvégén. Sajnos ez a kijelző nem fér el a tükör fölött azt néztem. Ott lenne a legpraktikusabb az biztos. De mivel nem fér oda, kitaláltam, hogy berakom a hamutartó helyére így nem rondítom a műszerfalat és ha szükség van a mögöttem lévő tárgy távolságának kijelzésére, akkor csak ki kell nyitni a hamutál ajtaját és már  látom is. A legtöbbször elég csak a csipogás. De majd kiderül, hogy milyen lesz.
A kábelt meg kimérem köszönöm.     smile
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2015.05.01 péntek, 06:59:19 »

Köszi a választ. A lökhárító hátulján és éreztem jelöléseket mintha a radar helye lenne, de még nem feküdtem alá. Majd hétvégén. Sajnos ez a kijelző nem fér el a tükör fölött azt néztem. Ott lenne a legpraktikusabb az biztos. De mivel nem fér oda, kitaláltam, hogy berakom a hamutartó helyére így nem rondítom a műszerfalat és ha szükség van a mögöttem lévő tárgy távolságának kijelzésére, akkor csak ki kell nyitni a hamutál ajtaját és már  látom is. A legtöbbször elég csak a csipogás. De majd kiderül, hogy milyen lesz.
A kábelt meg kimérem köszönöm.     smile

Szia!

Nekem ez a fajta kijelzős van. http://kutyubazar.hu/555-3519-large/tolatoradar-lcd-kijelzvel-es-4-erzekelvel.jpg
Ez pont elfér a tükör tetején. A hamutálnál sincs sokkal nagyobb hely, maga a hamutál (ami kivezető), az még szerintem kisebb, a többi részét én nem bántanám.

Amit még szoktak, hogy a bal első oszlop mellé valami öntapadós szivaccsal rögzíteni. A kábelt az ajtó gumikéder alá szépen be lehet bújtatni, levinni a küszöbig, a műanyag küszöbök alá is belehet tűrni és így egészen a hátsó csomagtartóig mindenféle bontás nélkül el lehet vezetni.
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2015.05.01 péntek, 10:28:30 »

Szia!

Nekem ez a fajta kijelzős van. http://kutyubazar.hu/555-3519-large/tolatoradar-lcd-kijelzvel-es-4-erzekelvel.jpg
Ez pont elfér a tükör tetején. A hamutálnál sincs sokkal nagyobb hely, maga a hamutál (ami kivezető), az még szerintem kisebb, a többi részét én nem bántanám.

Amit még szoktak, hogy a bal első oszlop mellé valami öntapadós szivaccsal rögzíteni. A kábelt az ajtó gumikéder alá szépen be lehet bújtatni, levinni a küszöbig, a műanyag küszöbök alá is belehet tűrni és így egészen a hátsó csomagtartóig mindenféle bontás nélkül el lehet vezetni.


Nekem is pont ugyan ez a kijelzős van. Megnéztem még egyszer. a tükör közepére nem fér el a tükör fölötti műanyag miatt, de a tükör jobb vagy bal oldalára elfér. Akkor gondolom neked vagy a jobb vagy a bal oldalon van a tükrön.
A hamutál helyére bőven befér még úgy is ha nem veszem ki a hamutálat. Na majd kitalálom hova kerüljön. Lehet a tükör lesz belőle.  smile
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2015.05.01 péntek, 10:47:26 »

Sziasztok.

Mk4 Titaniumban (2009, 2.0 TDCi) havonta kiégnek a tompított izzók (Low Beam Fault).

- Philipps XtremeVision
- Osram NightBreaker Unlimited

Ezeket próbáltam több alkalommal, több helyröl vásárolva. A búra nem párásodik, semmi más problémája nincs az autónak, semmi elektromos gond.

Menet közben egyszercsak jön a hibaüzenet és le is kapcsol az izzó hol az egyik, hol a másik oldalon. Pár másodperc múlva visszakapcsol majd megint ki. Állóhelyzetben is elöfordul. Egész addig amíg végleg ki nem égnek.

Találkozott valaki hasonlóval? Valami tipp esetleg?
Szia.
Én is jártam így. Nekem a csatlakozók voltak rosszak. Ami az izzóra csatlakozik a te esetedben az a hibás. Amikor rádugod az izzóra passzosan, stabilan rajta van. Azt hiszed! De nem, mert az egyik csúszókábelvég ki van tágulva /nehezen észrevehető, mert a másik tatja a csatlakozót/, lötyög és nem érintkezik. Kis csavarhúzóval / pl. műszerész/ ki kell szedni a csúszókábelvéget a csatiból és összenyomni, utána visszapattintani és kész. A rossz kontakt miatt melegszik és kitágul.
Ami a lámpabúrára megy csatlakozó az meg katasztrófa. Nekem vissza sem jelezte, hogy nem világít a lámpa amíg wd40 nem kapott.
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.01 péntek, 10:54:26 írta Savanya » Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2015.05.01 péntek, 12:14:31 »

Sziasztok,
Abban tudna valaki segíteni,  hogy hol találok gyújtás utáni pluszt facelift-esben?
 (Zavar, hogy nappali menetfény csak elől van, és szeretném hátul is megoldani.)

Előre is köszönöm,
P
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2015.05.01 péntek, 17:54:01 »

Nekem is pont ugyan ez a kijelzős van. Megnéztem még egyszer. a tükör közepére nem fér el a tükör fölötti műanyag miatt, de a tükör jobb vagy bal oldalára elfér. Akkor gondolom neked vagy a jobb vagy a bal oldalon van a tükrön.
A hamutál helyére bőven befér még úgy is ha nem veszem ki a hamutálat. Na majd kitalálom hova kerüljön. Lehet a tükör lesz belőle.  smile

Íme az enyémről 2 kép:

http://www.kephost.com/image/Fio2
http://www.kephost.com/image/Fiob
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
darazsa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2015.05.02 szombat, 08:02:59 »

Megtörtént a beszerelész. A lökhárító hátulján jelölve voltak a gyári sensor helyek így sikerült pontosan oda rakni, a kábeleket a pótkerék alatti gumitömìtésben tudtam felhozni. Sajnos a kijelzőt én nem tudtam pont középre rakni, de így is jó lesz.
Köszönöm a segítséget!  worship
Képet teszek majd fel ha érdekel milyen lett.  smile
Naplózva

Múlt 2007 2.0 TDCI Titanium.
Jelen 2013 2.0 TDCI Titanium S Powershift.
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2015.05.02 szombat, 08:38:33 »

Megtörtént a beszerelész. A lökhárító hátulján jelölve voltak a gyári sensor helyek így sikerült pontosan oda rakni, a kábeleket a pótkerék alatti gumitömìtésben tudtam felhozni. Sajnos a kijelzőt én nem tudtam pont középre rakni, de így is jó lesz.
Köszönöm a segítséget!  worship
Képet teszek majd fel ha érdekel milyen lett.  smile

Szia!

Természetesen érdekelnek a képek. A pótkerék alatti gumitömítésnél jól szigeteld ki, ellenkező esetben a vizet behordja. (én sziloplasztal kentem meg, majd fekete spray-vel picit ráködöltem)
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2015.05.05 kedd, 16:09:10 »

Érdeklődnék nem e járt így valaki.

2010 Mondeo 2tdci 140le klímahűtő javításnál a szaki lehúzta az első légzsák érzékelőjének csatlakozóját  a zárhídon levő érzékelőről hibát dob a műszerfalon világit az airbag jel.
Ez csak hibakód törléssel orvosolható vagy van másik megoldás is?

Üdv:Feri
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2015.05.05 kedd, 16:13:23 »

Érdeklődnék nem e járt így valaki.

2010 Mondeo 2tdci 140le klímahűtő javításnál a szaki lehúzta az első légzsák érzékelőjének csatlakozóját  a zárhídon levő érzékelőről hibát dob a műszerfalon világit az airbag jel.
Ez csak hibakód törléssel orvosolható vagy van másik megoldás is?

Üdv:Feri

Egy akkusaru le-vár-felt próbálj ki szerintem.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2015.05.05 kedd, 17:20:25 »

Egy akkusaru le-vár-felt próbálj ki szerintem.

Köszi Próbálom

Üdv:Feri
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
ega77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 08:58:05 »

Sziasztok

Az ACC-vel lenne gondom, hátha találkozott már valaki ilyan hibával. Ha be akarom kapcsolni az aktiv tempomatot az esetek többségben nem csinál semmit a gomb nyomására, ha igen akkor kiirja hogy acc unavailable. Nagy ritkán rendben bekapcsol és akkor miküdik is rendessen. Az érzékelőt letakaritottam, a Forward Alert funkció hibátlanul müködik. Szoval szerintem a szenzorom jó. Akku sarut is levettem, hátha de az sem segitett. Kölföldi forumon ezt találtam:
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=639521
, csak az a baj hogy nem igazán értem ezt a nyelvet az automata forditó meg nem az igazi. Ha valaki tudna egy olyan szervizt vagy embert ajánlani aki látott már ilyen hibát azt jó lenne velem megosztani.
Elöre is köszi
Naplózva

most: Ford Mondeo 2.5T Titanium-X (full extrás) + chiptuning  - 2009-es
anno: Ford Mondeo 2.2 TDCI Titanium-x (full extrás) + chiptuning - 2006-os
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 09:49:06 »

Sziasztok

Az ACC-vel lenne gondom, hátha találkozott már valaki ilyan hibával. Ha be akarom kapcsolni az aktiv tempomatot az esetek többségben nem csinál semmit a gomb nyomására, ha igen akkor kiirja hogy acc unavailable. Nagy ritkán rendben bekapcsol és akkor miküdik is rendessen. Az érzékelőt letakaritottam, a Forward Alert funkció hibátlanul müködik. Szoval szerintem a szenzorom jó. Akku sarut is levettem, hátha de az sem segitett. Kölföldi forumon ezt találtam:
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?p=639521
, csak az a baj hogy nem igazán értem ezt a nyelvet az automata forditó meg nem az igazi. Ha valaki tudna egy olyan szervizt vagy embert ajánlani aki látott már ilyen hibát azt jó lenne velem megosztani.
Elöre is köszi
Jó érzés látni, hogy az általam megtalált hibát külföldi fórumok is átvették. Itt az eredeti leírásom magyarul.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg897850#msg897850

(A korábbi próbálkozások itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0)

Az általad linkelt leírásban leszerelik a kormányt is. Így feltétlenül egyszerűbb az ellenállás felforrasztása, de az én módszerem is működik, igaz ott a beavatkozás nőgyógyászati jellegű.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ega77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 11:31:59 »

Jó érzés látni, hogy az általam megtalált hibát külföldi fórumok is átvették. Itt az eredeti leírásom magyarul.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg897850#msg897850

(A korábbi próbálkozások itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0)

Az általad linkelt leírásban leszerelik a kormányt is. Így feltétlenül egyszerűbb az ellenállás felforrasztása, de az én módszerem is működik, igaz ott a beavatkozás nőgyógyászati jellegű.
Köszi,

Hát igen, igy jobban érthető. Nincs valaki aki meg tudja ezt csinálni nekem?
Naplózva

most: Ford Mondeo 2.5T Titanium-X (full extrás) + chiptuning  - 2009-es
anno: Ford Mondeo 2.2 TDCI Titanium-x (full extrás) + chiptuning - 2006-os
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2015.05.07 csütörtök, 16:38:49 »

Köszi,

Hát igen, igy jobban érthető. Nincs valaki aki meg tudja ezt csinálni nekem?

Sakos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2015.05.09 szombat, 09:54:13 »

Köszi,

Hát igen, igy jobban érthető. Nincs valaki aki meg tudja ezt csinálni nekem?


Szia!

Sakos valóban kivesézte a témát, folyamatosan méregette az értékeket, ellenállásokat. Amire végképp jutott, hogy nincs STABIL test a Tempomat gombsoron. Úgy tudom, hogy a testet a kormányoszlopba beépített "csúszóérintkezők" adják. Ez lehet koszos, kontakthibás... A kormányt forgatva egyértelműen kimérhető, hogy a testkábel ellenállása nem stabil, változik.

Én magam úgy oldottam meg, hogy a dudára menő és a gombsorra menő testkábelt közösítettem, így biztosabb testet kap a gombsor. A megoldás 99%-os. Azért nem 100%, mert volt már 1-2 alkalmam mikor nem kapcsolt be. Előtte 50%-os valószínűséggel működött, most 99%-nak mondanám. Hideg időben sosem volt vele gond, csak melegben. Amennyiben nem kapcsolt be, a kormányoszlopot fellazítva egy kétszer betolva majd kihúzva, megjavul... Későbbi gyártású Mondeoknál valahogy úgy 2008 közepe végétől már nincs ez a probléma. Vélhetőleg a kormányoszlopban levő elektronika változott. Amikor én ez ügyben jártam a Ford szervizeket csak annyit tudtak mondani, hogy ez bizonyos gyártási évig fennálló probléma, utána már egyáltalán nem.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti



Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2015.05.09 szombat, 12:31:34 »

Szia!

Sakos valóban kivesézte a témát, folyamatosan méregette az értékeket, ellenállásokat. Amire végképp jutott, hogy nincs STABIL test a Tempomat gombsoron. Úgy tudom, hogy a testet a kormányoszlopba beépített "csúszóérintkezők" adják. Ez lehet koszos, kontakthibás... A kormányt forgatva egyértelműen kimérhető, hogy a testkábel ellenállása nem stabil, változik.

Én magam úgy oldottam meg, hogy a dudára menő és a gombsorra menő testkábelt közösítettem, így biztosabb testet kap a gombsor. A megoldás 99%-os. Azért nem 100%, mert volt már 1-2 alkalmam mikor nem kapcsolt be. Előtte 50%-os valószínűséggel működött, most 99%-nak mondanám. Hideg időben sosem volt vele gond, csak melegben. Amennyiben nem kapcsolt be, a kormányoszlopot fellazítva egy kétszer betolva majd kihúzva, megjavul... Későbbi gyártású Mondeoknál valahogy úgy 2008 közepe végétől már nincs ez a probléma. Vélhetőleg a kormányoszlopban levő elektronika változott. Amikor én ez ügyben jártam a Ford szervizeket csak annyit tudtak mondani, hogy ez bizonyos gyártási évig fennálló probléma, utána már egyáltalán nem.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti





Igen az instabil test a probléma, de végül kiderült, hogy ezt az a bizonyos SMD biztosíték okozza a kormány mögötti panelon. Már neked is felajánlottam, hogy megcsinálom rendesen, és akkor 100%-osan jó lesz. Nálam a javítás óta soha nem volt több gond, atomstabil lett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:23:25 »

Hy!

A P2002 hibakódot dobta a kocsi!
Még nem tudtam elérni ismerőst aki tudna foglalkozni vele.
Azt tudom, hogy a részecske szűrővel kapcsolatos. Így meddig lehet vele közlekedni?
A héten 2x-er próbált regenerálást csinálni, de a kettő között kb 150-200 km volt.
A regeneráciot abból vettem észre, hogy a kapuba beálláskor ment a hűtő ventilátor és valamiért ránéztem a pillanatnyi fogyasztásra 1,2 l/h volt az alap 0,6 l/h helyett.
Válaszokat előre is köszönöm!
MK4 2008-as 2.0 TDCI 103KW-s
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 13:26:54 »

Hy!

A P2002 hibakódot dobta a kocsi!
Még nem tudtam elérni ismerőst aki tudna foglalkozni vele.
Azt tudom, hogy a részecske szűrővel kapcsolatos. Így meddig lehet vele közlekedni?
A héten 2x-er próbált regenerálást csinálni, de a kettő között kb 150-200 km volt.
A regeneráciot abból vettem észre, hogy a kapuba beálláskor ment a hűtő ventilátor és valamiért ránéztem a pillanatnyi fogyasztásra 1,2 l/h volt az alap 0,6 l/h helyett.
Válaszokat előre is köszönöm!
MK4 2008-as 2.0 TDCI 103KW-s
hali! pont ezzel szenvedek én is csak 2010 euro 5 motor! nézd meg az olajszintet meg szagold meg nem gázolajos-e!a  motor topicban leírtam hogy jártam olvasd el! falbav falbav falbav
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 14:00:25 »

Hy!

A P2002 hibakódot dobta a kocsi!
Még nem tudtam elérni ismerőst aki tudna foglalkozni vele.
Azt tudom, hogy a részecske szűrővel kapcsolatos. Így meddig lehet vele közlekedni?
A héten 2x-er próbált regenerálást csinálni, de a kettő között kb 150-200 km volt.
A regeneráciot abból vettem észre, hogy a kapuba beálláskor ment a hűtő ventilátor és valamiért ránéztem a pillanatnyi fogyasztásra 1,2 l/h volt az alap 0,6 l/h helyett.
Válaszokat előre is köszönöm!
MK4 2008-as 2.0 TDCI 103KW-s

Szenzorra kéne ránézni, hogy nem-e hibás, mert 200km-ként nem tömődhet el a szűrő. Ha hibás a szenzor akkor fals adatokat közöl az ECU-nak és azt hiszi, hogy tömődött a szűrőd ezért regenerációt indít.

Nem biztos, hogy ez a baj, de az én esetemből indulok ki, hogy ott sajna a szenzor szopatott már nagyon sok ideje. Sad
Olajcsere hibát nem dob?

Szépen jönnek a DPF gondok már megint ahogy látom. Sad
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2015.05.10 vasárnap, 17:54:48 »


A regeneráciot abból vettem észre, hogy a kapuba beálláskor ment a hűtő ventilátor és valamiért ránéztem a pillanatnyi fogyasztásra 1,2 l/h volt az alap 0,6 l/h helyett.

És hagytad, hogy befejezze vagy leállítottad a motort? Én amikor látom, hogy regenerál, inkább még megyek egy 5-10km-es kört.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 09:01:57 »

És hagytad, hogy befejezze vagy leállítottad a motort? Én amikor látom, hogy regenerál, inkább még megyek egy 5-10km-es kört.

Hy!
Nem állítottam le, hanem megvártam míg alapjáraton abbahagyja.
Lehet inkább mennem kellett volna egy kört?
A regerenálást a műszerfal miért nem jelzi ki? Vagy nem lehetne esetleg megoldani valahogy, nagy segítség lenne.

Üdv:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 09:05:40 »

Szenzorra kéne ránézni, hogy nem-e hibás, mert 200km-ként nem tömődhet el a szűrő. Ha hibás a szenzor akkor fals adatokat közöl az ECU-nak és azt hiszi, hogy tömődött a szűrőd ezért regenerációt indít.

Nem biztos, hogy ez a baj, de az én esetemből indulok ki, hogy ott sajna a szenzor szopatott már nagyon sok ideje. Sad
Olajcsere hibát nem dob?

Szépen jönnek a DPF gondok már megint ahogy látom. Sad

Hy!

Olaj cserét nem dobott még, az olajat kb 2 hete cseréltem és a szint ugyanott van.
A kényszer regent hogy lehet elindítani, ha szükség lenne rá?
"Szenzornak" a DPF nyomás különbség szenzorra gondoltál?

Üdv:
MZ
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.11 hétfő, 10:16:57 írta majozo » Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 09:16:11 »

Szia.
Én is jártam így. Nekem a csatlakozók voltak rosszak. Ami az izzóra csatlakozik a te esetedben az a hibás. Amikor rádugod az izzóra passzosan, stabilan rajta van. Azt hiszed! De nem, mert az egyik csúszókábelvég ki van tágulva /nehezen észrevehető, mert a másik tatja a csatlakozót/, lötyög és nem érintkezik. Kis csavarhúzóval / pl. műszerész/ ki kell szedni a csúszókábelvéget a csatiból és összenyomni, utána visszapattintani és kész. A rossz kontakt miatt melegszik és kitágul.
Ami a lámpabúrára megy csatlakozó az meg katasztrófa. Nekem vissza sem jelezte, hogy nem világít a lámpa amíg wd40 nem kapott.


Szia! Eddig elkerultem a valaszodat veletlenul, de igen ez volt a problema plusz az izzo foglalatot is cserelni kellett. Koszi utolag is worship
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2015.05.11 hétfő, 10:30:18 »

Hy!

Olaj cserét nem dobott még, az olajat kb 2 hete cseréltem és a szint ugyanott van.
A kényszer regent hogy lehet elindítani, ha szükség lenne rá?
"Szenzornak" a DPF nyomás különbség szenzorra gondoltál?

Üdv:
MZ

Forscannel tudod indítani részecske szűrő statikus regenerációja asszem így van írva.
Igen arra elég ha csak a gyújtást ráteszed és megnézed mennyit mutat.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2015.05.12 kedd, 07:43:59 »

Szenzorra kéne ránézni, hogy nem-e hibás, mert 200km-ként nem tömődhet el a szűrő. Ha hibás a szenzor akkor fals adatokat közöl az ECU-nak és azt hiszi, hogy tömődött a szűrőd ezért regenerációt indít.

Nem biztos, hogy ez a baj, de az én esetemből indulok ki, hogy ott sajna a szenzor szopatott már nagyon sok ideje. Sad
Olajcsere hibát nem dob?

Szépen jönnek a DPF gondok már megint ahogy látom. Sad

Megtaláltam a hiba  forrását. A nyomás szenzorra menő gumicső szét volt málva ki volt keményedve. Ma akarom cserélni.
Ideiglenesen egy auto pumpa gumicsővel pótoltam.
A nyomás szenzort mivel lehet kitakaritani?
A gumicső telis tele volt korommal. Gondolom a szenzorbs is juthatott belőle.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2015.05.12 kedd, 10:34:04 »

Megtaláltam a hiba  forrását. A nyomás szenzorra menő gumicső szét volt málva ki volt keményedve. Ma akarom cserélni.
Ideiglenesen egy auto pumpa gumicsővel pótoltam.
A nyomás szenzort mivel lehet kitakaritani?
A gumicső telis tele volt korommal. Gondolom a szenzorbs is juthatott belőle.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv.:
MZ

Akkor jól tippeltem, hogy a szeonzorral nem stimmel valami. Smiley

Szerintem sima szenzor tisztító spray-el befújhatod bárdiba, unixba kapható.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
armaros
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2015.05.12 kedd, 17:20:21 »

Sziasztok,

tolatókamera problémában tud valaki segíteni? Hátramenetbe kapcsolva néha szétesik, ugrál a kép. Olyan mintha hibás érintkezése lenne a kamerának, erre gyanakszom.
Naplózva

2011/09 2.2 durashift, titanium, kombi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2015.05.12 kedd, 18:27:38 »

Sziasztok,

tolatókamera problémában tud valaki segíteni? Hátramenetbe kapcsolva néha szétesik, ugrál a kép. Olyan mintha hibás érintkezése lenne a kamerának, erre gyanakszom.

Nagy a valószínűsége, hogy kontakt hiba. Ha rádiós akkor még lehet vételi zavar vagy tápon nem szűrt jel.
Naplózva
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 17:55:04 »

Sziasztok!


Szerelt már be valaki mondeóba ilyen multimédiás fejegységet?

http://www.ebay.de/itm/Autoradio-GPS-Navigation-Android-4-4-DVD-BT-USB-TV-Fur-Ford-Focus-Mondeo-S-Max-/301481509994?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4631b2c46a

Hol érdemes ilyet venni?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 18:08:37 »


Tibor69 rakott be ilyet, irj neki. Lattam mukodes kozben, az ove meg csak talan 4.2 Androiddal megy, de ez nem nagy kulonbseg. A convers info kiiras valszeg nem fog mukodni, elmeletileg az oroszok mar megoldottak. O sok infot tud neked irni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
battilads
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 20:03:15 »

Üdv mindenkinek

Két rövid kérdés hátha valaki tud rá megoldást.
1. 2012 mondeo business 2.0 tdci: meg lehet oldani hogy a LED-es nappali menetfény hátul is működjön? Nem is értem miért nincs így gyárilag, ez megoldaná a tompított fel-le kapcsolgatását ha az ember sűrűn megy városból ki és be.
2. Hogyan lehet aktiválni a központi zár automatikus zárását indulás után? (hagyományos műszeregység nem convers+)

Előre is köszi
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2015.05.14 csütörtök, 20:12:42 »

Üdv mindenkinek

Két rövid kérdés hátha valaki tud rá megoldást.
1. 2012 mondeo business 2.0 tdci: meg lehet oldani hogy a LED-es nappali menetfény hátul is működjön? Nem is értem miért nincs így gyárilag, ez megoldaná a tompított fel-le kapcsolgatását ha az ember sűrűn megy városból ki és be.
2. Hogyan lehet aktiválni a központi zár automatikus zárását indulás után? (hagyományos műszeregység nem convers+)

Előre is köszi


1. Miert is kellene tompitott varoson kivul? Erre van kitalalva a Dlr. Hatul nem kell vilagitas, ha a fenyviszonyok miatt felkapcsolod a lampat, akkor kell csak.
2. Ezt csak programozni lehet, szerintem sokan vannak akik tudnak segiteni, de ha jol tudom evjarattol fugg, nem lehet mindegyiken aktivalni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2015.05.15 péntek, 12:16:08 »

1. 2012 mondeo business 2.0 tdci: meg lehet oldani hogy a LED-es nappali menetfény hátul is működjön? Nem is értem miért nincs így gyárilag, ez megoldaná a tompított fel-le kapcsolgatását ha az ember sűrűn megy városból ki és be.

Ahogy Titta is írta a DRL pont azért van, hogy ne kelljen kapcsolgatni a tompítottat. Szóval használd csak automatikusan a DRL-t és lámpát akkor kapcsolj, amikor a fényviszonyok megkövetelik. A szabályzásnak megfelelően DRL használata mellett nem kell hátulra tompított. Amúgy sem ér semmit a hátsó, mert ha nappal mész, akkor a legtöbb autónak a hátsó 5W-os fényét észre sem lehet venni. Szóval arra nincs szükség. Pláne, hogy az egy (általában) távolodó objektum, az első azért kell, mert (általában) közeledő objektum.
Naplózva
HUNTonee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2015.05.15 péntek, 13:46:03 »

Szia!

Sakos valóban kivesézte a témát, folyamatosan méregette az értékeket, ellenállásokat. Amire végképp jutott, hogy nincs STABIL test a Tempomat gombsoron. Úgy tudom, hogy a testet a kormányoszlopba beépített "csúszóérintkezők" adják. Ez lehet koszos, kontakthibás... A kormányt forgatva egyértelműen kimérhető, hogy a testkábel ellenállása nem stabil, változik.

Én magam úgy oldottam meg, hogy a dudára menő és a gombsorra menő testkábelt közösítettem, így biztosabb testet kap a gombsor. A megoldás 99%-os. Azért nem 100%, mert volt már 1-2 alkalmam mikor nem kapcsolt be. Előtte 50%-os valószínűséggel működött, most 99%-nak mondanám. Hideg időben sosem volt vele gond, csak melegben. Amennyiben nem kapcsolt be, a kormányoszlopot fellazítva egy kétszer betolva majd kihúzva, megjavul... Későbbi gyártású Mondeoknál valahogy úgy 2008 közepe végétől már nincs ez a probléma. Vélhetőleg a kormányoszlopban levő elektronika változott. Amikor én ez ügyben jártam a Ford szervizeket csak annyit tudtak mondani, hogy ez bizonyos gyártási évig fennálló probléma, utána már egyáltalán nem.

Remélem segítettem!

Üdv.: Peti


Az enyém 2009.2 havi és időnként a SET- ra eldobja a tempomatot... 5sec és visszatudom kapcsolni. Ilyenkor kicsit koccolgatom a jobb oldali gombsort és kicsit megjavul....
Naplózva

MK4 Titanium-X kombi 2.0 TDCI 2009.02
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2015.05.15 péntek, 15:25:19 »

Az enyém 2009.2 havi és időnként a SET- ra eldobja a tempomatot... 5sec és visszatudom kapcsolni. Ilyenkor kicsit koccolgatom a jobb oldali gombsort és kicsit megjavul....
Huh?

http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
majozo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


E-mail
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2015.05.16 szombat, 07:40:47 »

Akkor jól tippeltem, hogy a szeonzorral nem stimmel valami. Smiley

Szerintem sima szenzor tisztító spray-el befújhatod bárdiba, unixba kapható.

Hy!

Csinált egy regent ma reggel kb 600 km után. Úgy hogy szerintem jó lett.

Üdv:
MZ
Naplózva

2008.05 MK4 TDCI 2.0 140 LE
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2015.05.16 szombat, 13:39:50 »

Hy!

Csinált egy regent ma reggel kb 600 km után. Úgy hogy szerintem jó lett.

Üdv:
MZ

Akkor igen jó. Smiley
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2015.05.16 szombat, 21:46:34 »

Szép estét Uraim,

Vettem egy módosított ELM327-et (aliexpress), de sajnos nem tudom összehozni a laptoppal...sem. Egyszerűen a gépem sem látja, nem még a kocsi rinya
Szétszedtem, leírás alapján jól van vezetékelve.
Akinek van ilyen, megmondaná, hogy melyik verziójú ForScan-t vagy ELMconfig-ot használja?!
Talkford-on olvastam, hogy a verziószám nagyon nem mindegy.
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2015.05.16 szombat, 22:25:36 »

Szép estét Uraim,

Vettem egy módosított ELM327-et (aliexpress), de sajnos nem tudom összehozni a laptoppal...sem. Egyszerűen a gépem sem látja, nem még a kocsi rinya
Szétszedtem, leírás alapján jól van vezetékelve.
Akinek van ilyen, megmondaná, hogy melyik verziójú ForScan-t vagy ELMconfig-ot használja?!
Talkford-on olvastam, hogy a verziószám nagyon nem mindegy.

Csak az Elmconfignál nem mind1 a verzió szám. A Forscannál teljesen mind1 a legújabbal mennie kéne.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Vyzo
Vendég
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 16:21:15 »

Tibor69 rakott be ilyet, irj neki. Lattam mukodes kozben, az ove meg csak talan 4.2 Androiddal megy, de ez nem nagy kulonbseg. A convers info kiiras valszeg nem fog mukodni, elmeletileg az oroszok mar megoldottak. O sok infot tud neked irni.


írtam neki e-mailt is, mert PÜ-re nem válaszolt még! Remélem azt olvassa.
Naplózva
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 18:12:21 »

Nekem lyen van az autómban. Éppen ettől az eladótól vettem decemberben.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 20:54:39 »

Nekem lyen van az autómban. Éppen ettől az eladótól vettem decemberben.

Gondolom Convers van az autodban. Megy vele a radio rendesen?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 21:10:37 »

Gondolom Convers van az autodban. Megy vele a radio rendesen?
Nem kommunikál a C+ a fejegységgel egyelőre. Először hiányzott, de a rengeteg plusz szolgáltatás kárpótol.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 22:49:44 »

Nem kommunikál a C+ a fejegységgel egyelőre. Először hiányzott, de a rengeteg plusz szolgáltatás kárpótol.

Azért ez fura. A leírások alapján, meg a neten látott videok is azt sugallják, hogy az FL előttiekkel megy, és az FLesekkel nem. Emiatt nem vettem még. A hangjával mennyire vagy elégedett?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sabat
Vendég
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 23:01:13 »

Azért ez fura. A leírások alapján, meg a neten látott videok is azt sugallják, hogy az FL előttiekkel megy, és az FLesekkel nem. Emiatt nem vettem még. A hangjával mennyire vagy elégedett?
Nem tűnnek el a menüpontok a C+-on de szürkék. Amikor CanBUS nélkül dugtam össze, akkor el is tűntek a menük.
Így nem adom fel a reményt, hogy valaha menni fog. Bevallom, nem fordítottam rá eddig nagy figyelmet.

A hangja sokat javult, amióta rehabilitáltam a régóta a garázsomban dobozban pihenő aktív mini mélyládát.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2015.05.17 vasárnap, 23:20:09 »

Nem tűnnek el a menüpontok a C+-on de szürkék. Amikor CanBUS nélkül dugtam össze, akkor el is tűntek a menük.
Így nem adom fel a reményt, hogy valaha menni fog. Bevallom, nem fordítottam rá eddig nagy figyelmet.

A hangja sokat javult, amióta rehabilitáltam a régóta a garázsomban dobozban pihenő aktív mini mélyládát.

Hat akkor igy igencsak zsakbacska a dolog meg mindig. Csak ne ugy hirdetnek hogy ez tuti jo hozza...
Ezek szerint erosito vagy lada hasznalata ajanlott hozza.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 13:52:53 »

Azért ez fura. A leírások alapján, meg a neten látott videok is azt sugallják, hogy az FL előttiekkel megy, és az FLesekkel nem. Emiatt nem vettem még. A hangjával mennyire vagy elégedett?

Rengeteg Androidos-t láttam (nem csak Ford-ban) és érdekes, hogy egyenlőre az Andoridos verziók ezeket az extra dolgokat, mint a C+ nem támogatják. Később biztos fogja. Nekem Wince volt és az SW frissítés előtt még a rádió csatornát is kirakta. utána csak láttam, hogy pl az SD kártyán volt 450 szám és a 123-nál tart, meg láttam egy két dolgot, szóval teljesen kuka nem volt, de a hangja nem volt rossz.

Most is egy wince-t vettem, ebay szintén, csak már kapacitív kijelzős és nagyon szép hangja van, + a DVR funkció is benne van, meg lehet hozzá rakni wifi-t és 3G, így az autón belül akár wifi hot-spot-ot is tud.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2015.05.18 hétfő, 13:57:12 »

Rengeteg Androidos-t láttam (nem csak Ford-ban) és érdekes, hogy egyenlőre az Andoridos verziók ezeket az extra dolgokat, mint a C+ nem támogatják. Később biztos fogja. Nekem Wince volt és az SW frissítés előtt még a rádió csatornát is kirakta. utána csak láttam, hogy pl az SD kártyán volt 450 szám és a 123-nál tart, meg láttam egy két dolgot, szóval teljesen kuka nem volt, de a hangja nem volt rossz.

Most is egy wince-t vettem, ebay szintén, csak már kapacitív kijelzős és nagyon szép hangja van, + a DVR funkció is benne van, meg lehet hozzá rakni wifi-t és 3G, így az autón belül akár wifi hot-spot-ot is tud.

Egy fontos dolog miatt hajlanék az Android felé, amellett hogy sokkal szabadabb, mint a wince és az a Waze. Minden nap használom és nagyon sokszor sok időt spórolt nekem. Tudtommal wince-re nem adták ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.