Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 00:54:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2451902 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2003.05.06 kedd, 23:32:00 »

Jó estét kívánok az Úraknak!!!
Nagyon örülők hogy így felkeltettem az érdeklődéseteket a "mutyuki" kontra MONDEO és az astra kontra MONDEO futammal!!
Az az igazság hogy annak én is nagyon örültem hogy az astra lemaradt igaz nem sokkal de lemaradt!!!!!!!!!
Smiley)))
Köllene egy CHIP, tuningmesterek nehogymá ne tudjatok egy jó helyet ahúl megcsinálják jó delláé!!!
Smiley)
Úgy hogy ide azt a címet mert különben még leigáz néhány "mutyuki" engemet!!!
Az itten a lényeg hogy a FORD MONDEO egy jó auto és kész!!!
Nagy kényelmes és van benne hely mindenre (barátnő(k))!!
Na szóval ez van!!!
 
Üdvözlettel és tisztelettel!!!!!!!!!
 
Mr Streetrace Junior
Dear Utcaversenyző Úr!
 
Lehet hogy mások megköveznek, de én szemeztem a Magnumtuning egyik termékével, ami kapcsolhatós Chip modul. Emlékeim szerint Kb. 15%-ot ígér de szűrő és kipuf nélkül nehezen hiszem. Ajánlom hozzá a lengőcsöves rezonátort ami nekem az 1.8-ba a légszűrővel együtt annyit nyomott, hogy a 2.0-val sem tudtak lenyomni. Ez kb 15 pénz. Lenne e4gyébként most is, ha nem volna ilyen bazi nagy a 2.5 motor, ami miatt rövid az út a szűrőig, így nem lehetett beleaplikálni.
Előző gépemben a fentiek szerint már voltak magnuntuning termékek, és nem szólhatok egy rossz szót sem.
 
Ebben a cuccban az az érdekes, hogy kapcsolható a műszerfalról, és nem igényli a régi chip zacskóban tartását. Egyebekben az ára is kedvezőnek tekinthető a te 1.6-osodhoz beszereléssel kb. 55 pénz lehet, ellentétben pölö az ATC-vel ami úgy 120 pénz és epromos (ha rosszul írtam bocsi) chipégetéssel működik, ami ha elmegy vadászni vehetsz bele újat.
 
Minden gyéb infót megtalálsz a magnumtuning.hu oldalon.
 
Guttennakt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2003.05.07 szerda, 07:46:00 »

Streetr.!
 
Debrecenben van egy muki, aki 60e pénzért chippel, 10-15%-ot ígér!
 
Megjegyzem, a hírös ATC-nél tanult...
 
U.i.: Sok sikert és továbbra is él: "SUZUKI a TI autótok!!!"
 
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2003.05.07 szerda, 07:53:00 »

FIGYELEM!
 
Peppinnel megbeszéltük és megérdeklődtük az ST200 spoilereket. Úgy néz ki a dolog, hogy aki szeretne ilyen cuccot II-es mondira, akkor jelentkezzen Peppinnél, vagy nálam e-mailben!
 
Minnél többen rendeljük meg, annál olcsóbban jön ki. Most előre láthatólag ha össze jön tíz emberke aki megrendeli (már van 4), akkor 100 körüli összegre le lehet szorítani az egyész árát.
 
A kit tartalmazza az első lökhárítót, a hátsó lökhárítót, a küszöböket, festésre kész állapotban.
 
G.  
 
U.i.: Közben meglett a pontos ár! 95 000.- pénz bruttyó, már csak festeni kell
 
Ha meggondoljátok, hogy a kit így kb még a negyedében sincs, mint ha újat vesztek, akkor szerintem megéri!:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2003.05.07 szerda, 09:53:00 »

1. Hagyjátok már abba a fikázását más azutóknak...én eddig jó véleménnyel voltam erről a társaságról....ne legyetek olyan mint a Magyar futbal "szurkolók", hogy azért megy ki, hogy a másik csapatot fikázza...
 
2.
Valaki hozzártő csinálhatna egy leírást, hogy mit takarnak a tuningolások...
Mitől sport légszűrő a sportlégszűrő? az is csak kiszűri a piszkot nem? miért kell más kipufogó a teljesítmény növeléséhez?? stb...
 
Ennel látom értelmét, de annak nem, hogy szidjuk a suzukit....mert nekem is megvan róla a véleményem...de van ismerősöm aki esküszik rá.....más árkategóriai is kicsit....és van akinek arra telik és inkább vesz egy 0 kilóméteres suzukit 2,2M-ért mint egy benzinzabáló 2L-es MOndeot aminek csak a cascoja és a kötelezője annyi, hogy a suzukival eljár belőle 3 hónapig...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2003.05.07 szerda, 12:13:00 »

1. Hagyjátok már abba a fikázását más azutóknak...én eddig jó véleménnyel voltam erről a társaságról....ne legyetek olyan mint a Magyar futbal "szurkolók", hogy azért megy ki, hogy a másik csapatot fikázza...
 
2.
Valaki hozzártő csinálhatna egy leírást, hogy mit takarnak a tuningolások...
Mitől sport légszűrő a sportlégszűrő? az is csak kiszűri a piszkot nem? miért kell más kipufogó a teljesítmény növeléséhez?? stb...
 
Ennel látom értelmét, de annak nem, hogy szidjuk a suzukit....mert nekem is megvan róla a véleményem...de van ismerősöm aki esküszik rá.....más árkategóriai is kicsit....és van akinek arra telik és inkább vesz egy 0 kilóméteres suzukit 2,2M-ért mint egy benzinzabáló 2L-es MOndeot aminek csak a cascoja és a kötelezője annyi, hogy a suzukival eljár belőle 3 hónapig...
Kedves Chakal Úr!
 
Magának teljesen igaza van bár futballt már nem igen szurkolok Mexikó óta, "ha valaki nem emlékezne"
 
Azonban azt hiszem hogy mások meg nem bántása mellett nem büntetendő, ha valaki a saját portékáját dícséri. Hiszen mindannyian azért vagyunk jelen a fórumon mert szeretjük a FORD AG (vagy bárhogy is híjják) Mondeo típusú járműveit. Ez az érzés azzal a mellékes értékítélettel párosul, hogy ez a gép jó, és jobb mint más típusok.  
Hangsúlyoznom kell hogy személy szerint nem azzal az embertárssal van bajom aki rohan 2.2-ért suzukit vagy astra classic-ot (bár hála az égnek ez már nincs) vásárolni mert az jó, mindenki szeresse azt amit akar, sem azzal aki bármelyik kies hazánkban található akárhanyas számú italboltban fennhangon dícséri bármelyik ilyet a garázsában, hanem magukkal a járművekkel mivel ezek a gépek rosszak, nem biztonságosak és igénytelenek, legalább is nekem általában a mondihoz és a saját autómhoz viszonyítva .
 
Fentiek okán legyen oly kedves és anélkül, hogy teljesen impertinens bunkónak találna engedje meg hogy véleményemet, tapasztalataimat önnel és másokkal is megosszam néha ezekben a kérdésekben, különösen, mivel a fórum oka az eszmecsere!!!!!!!!
Még akkor is ha nem mindenki van ugyanazon a véleményen, hiszen szerencsére mások vagyunk, bár nem idegenek.
 
Remélem nem változik azért meg eddigi jó véleménye rólam, márha tagjának tekinthetem magam "ennek a társaságnak" és azt méginkább, hogy nem sértődős típus........
 
Egyebekben Üdv!
 
Tuning részletest meg szerény tudásommal megindítom, remélem pl. Koris, Szabyk és más élenjáróak is csatlakoznak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2003.05.07 szerda, 12:37:00 »

Mindenkinek de leginkább Sakálnak ajánlva:
 
Tuning fajták ahogy én látom:
 
1) Optikai tuning
2) Futómű tuning
3) Motor tuning
 
3)a. Tuning szívó oldalra  
  b. Tuning kipufogó oldalra
  c) Tuning motoron belül  
  d) Tuning motorhoz külön  
 
 
A sportlégszűrő a szívóoldalhoz tartozik. A levegő rendkívül fontos a benzinüzemű otto motorok működéséhez a keverékképzés okán. A levegő bevitt mennyisége határozhatja meg többek közt a teljesítményt. A légszűrő kettős funkcióval rendelkezik, egyrészt a motor károsodását okozható részeket kiszűri, ugyanakkor a motor innen biztosítja az üzemeléshez szükséges levegő mennyiségét.
 
A motor nem légköri nyomáson, hanem az alatt dolgozik, ezért szívja a levegőt, azonban nem mindegy, hogy közvetlenül mi áll a levegő útjában és az mennyi hatásfok vesztést okoz a levegő beszíváskor. A papírszűrőtől eltérő anyagból készült sportszűrő kevésbé akadályozza a levegő beáramlását így nagyobb és/vagy gyorsabb levegő bevitelt eredményez ezért nő a hatásfok és a teljesítmény is. Leginkább a motor rugalmasságára van jó hatással amikor a nagyobb fordulatszám miatt megnő a motor levegő igénye.
 
Ez egyebekben a legolcsóbb és legegyszerűbb tuning alkatrész, mivel az eredeti helyére illeszthető be.    
 
Ha bármiben tévednék kérlek titeket javítsatok!
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2003.05.07 szerda, 13:05:00 »

Kedves Chakal Úr!
 
Magának teljesen igaza van bár futballt már nem igen szurkolok Mexikó óta, "ha valaki nem emlékezne"
 
Azonban azt hiszem hogy mások meg nem bántása mellett nem büntetendő, ha valaki a saját portékáját dícséri. Hiszen mindannyian azért vagyunk jelen a fórumon mert szeretjük a FORD AG (vagy bárhogy is híjják) Mondeo típusú járműveit. Ez az érzés azzal a mellékes értékítélettel párosul, hogy ez a gép jó, és jobb mint más típusok.  
Hangsúlyoznom kell hogy személy szerint nem azzal az embertárssal van bajom aki rohan 2.2-ért suzukit vagy astra classic-ot (bár hála az égnek ez már nincs) vásárolni mert az jó, mindenki szeresse azt amit akar, sem azzal aki bármelyik kies hazánkban található akárhanyas számú italboltban fennhangon dícséri bármelyik ilyet a garázsában, hanem magukkal a járművekkel mivel ezek a gépek rosszak, nem biztonságosak és igénytelenek, legalább is nekem általában a mondihoz és a saját autómhoz viszonyítva .
 
Fentiek okán legyen oly kedves és anélkül, hogy teljesen impertinens bunkónak találna engedje meg hogy véleményemet, tapasztalataimat önnel és másokkal is megosszam néha ezekben a kérdésekben, különösen, mivel a fórum oka az eszmecsere!!!!!!!!
Még akkor is ha nem mindenki van ugyanazon a véleményen, hiszen szerencsére mások vagyunk, bár nem idegenek.
 
Remélem nem változik azért meg eddigi jó véleménye rólam, márha tagjának tekinthetem magam "ennek a társaságnak" és azt méginkább, hogy nem sértődős típus........
 
Egyebekben Üdv!
 
Tuning részletest meg szerény tudásommal megindítom, remélem pl. Koris, Szabyk és más élenjáróak is csatlakoznak.
Tudod...akinek nem inge...
 
Egyébként meg nem arra értettem, hogy ne írja valaki azt, hogy milyen jó a Mondeo....azt miért ne lehetne írni, hogy ezért vagy azért jobb....erről szól a fórum..stb.....
Én csak azt kértem, hogy a sajátunkat dicsréjük....és ne a másikat fikázzuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2003.05.07 szerda, 19:34:00 »

Sakál_!
 
Nem nagyon akarok belepofázni a dolgokba, de szentül hiszem, hogy ebben a fórumban nem esett semmilyen kijelentés, mely annyira megsérthetné a "Ti autótok" és "Classic" tulajdonosok érdekeit, nézeteit, vagy bármi más testrészüket.
 
Másik kérdésem: Hány suzuki, illetve astra tulajdonos olvassa a Mondeo forumot? Csak megkérdeztem...
 
Egyebek mellett:
"valakinek nem telik csak egy suzukira" ez nem igaz, amennyiért suzukit lehet venni, annyiért lehet más autót, főleg ha a suzuki is használt.  
 
Ez sajnos a nagyon hosszú évtizedek alatt felgyülemlett begyepesedés, és igénytelenség, valamint meggondolatlanság bizonyítéka, hogy a "Magyar Suzuki" eladásai rekordot döntenek... Sajnos ez magyarország és nem egy fejlett állam.  
 
Ez egy vélemény volt, melyet a forum végigolvasása után írtam...
Tisztelettel: G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2003.05.07 szerda, 19:43:00 »

1. Hagyjátok már abba a fikázását más azutóknak...én eddig jó véleménnyel voltam erről a társaságról....ne legyetek olyan mint a Magyar futbal "szurkolók", hogy azért megy ki, hogy a másik csapatot fikázza...
 
2.
Valaki hozzártő csinálhatna egy leírást, hogy mit takarnak a tuningolások...
Mitől sport légszűrő a sportlégszűrő? az is csak kiszűri a piszkot nem? miért kell más kipufogó a teljesítmény növeléséhez?? stb...
 
Ennel látom értelmét, de annak nem, hogy szidjuk a suzukit....mert nekem is megvan róla a véleményem...de van ismerősöm aki esküszik rá.....más árkategóriai is kicsit....és van akinek arra telik és inkább vesz egy 0 kilóméteres suzukit 2,2M-ért mint egy benzinzabáló 2L-es MOndeot aminek csak a cascoja és a kötelezője annyi, hogy a suzukival eljár belőle 3 hónapig...
Sakál! Ha jól sejtem ezt az inget nekem szántad.
 
Ezzel azt akarod mondani, hogy vitatod a Mondoeo felsőbbrendűségét az európai autópiacon?? Smiley
 
Egyébként a leírásodban tökéletesen magunkra ismertem, nekünk 4ajtós, "felszerelt" Suzukira lett volna pénzünk, de inkább a Mondeot választottuk kétliteres motorral. Említetted a benzinzabállást: de amit megeszik, azért meg is dolgozik, ebben remélem egyetértünk, vagy nem?
(Arról nem is beszélve, hogy biztonságteknikailag össze sem lehet hasonlítani a kettőt.)
 
De ha megnézel néhány (pl. német) Fordos oldalt, bizony találkozni fogsz Opeljelre vizelő animált GIFfel és hasonlókkal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2003.05.07 szerda, 21:17:00 »

Ez így van!
Ezt egésziti ki a kipuff.rendszer ami a kipufogási"munkát" könnyiti meg a kisebb ellenálásával így a légszűrő hatása is jobban érezhető.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2003.05.07 szerda, 21:33:00 »

Sakál_!
 
Nem nagyon akarok belepofázni a dolgokba, de szentül hiszem, hogy ebben a fórumban nem esett semmilyen kijelentés, mely annyira megsérthetné a "Ti autótok" és "Classic" tulajdonosok érdekeit, nézeteit, vagy bármi más testrészüket.
 
Másik kérdésem: Hány suzuki, illetve astra tulajdonos olvassa a Mondeo forumot? Csak megkérdeztem...
 
Egyebek mellett:
"valakinek nem telik csak egy suzukira" ez nem igaz, amennyiért suzukit lehet venni, annyiért lehet más autót, főleg ha a suzuki is használt.  
 
Ez sajnos a nagyon hosszú évtizedek alatt felgyülemlett begyepesedés, és igénytelenség, valamint meggondolatlanság bizonyítéka, hogy a "Magyar Suzuki" eladásai rekordot döntenek... Sajnos ez magyarország és nem egy fejlett állam.  
 
Ez egy vélemény volt, melyet a forum végigolvasása után írtam...
Tisztelettel: G.
Én tudok 1-et!Az én !!!nagyrabecsült!!! kollegám ASTRA tulaj és olvassa a mi fórumainkat is!Amúgy még egy rossz szót nem mondott a Mondisokra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2003.05.07 szerda, 21:48:00 »

Szabyk
 
Azért mert magában tudja, hogy nem is mondhat!:)
 
Komolyra fordítva nem egy kategória az astra és a mondeo. Egyébként 1-0 Neked!:)
 
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2003.05.07 szerda, 23:54:00 »

Én tudok 1-et!Az én !!!nagyrabecsült!!! kollegám ASTRA tulaj és olvassa a mi fórumainkat is!Amúgy még egy rossz szót nem mondott a Mondisokra.
Szabyk
 
Szótlan kollégáim nekem is vannak, meg azok is tudnak ilyenek lenni akiknek hó elején én töltöm meg a borítékot, vagy nálam tíz kilóval könnyebbek.......
 
Viccet félre téve, egyébként meg a főszabály mellé kötelező kivételnek is lenni, és nagy tiszteletem a kollegának de azért megkérdezném tőle hogy mennyire elégedett a körbe zárt villámmal és mennyit kellene fizetni neki azért hogy átüljön egy mondiba?
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2003.05.08 csütörtök, 08:04:00 »

Dear Utcaversenyző Úr!
 
Lehet hogy mások megköveznek, de én szemeztem a Magnumtuning egyik termékével, ami kapcsolhatós Chip modul. Emlékeim szerint Kb. 15%-ot ígér de szűrő és kipuf nélkül nehezen hiszem. Ajánlom hozzá a lengőcsöves rezonátort ami nekem az 1.8-ba a légszűrővel együtt annyit nyomott, hogy a 2.0-val sem tudtak lenyomni. Ez kb 15 pénz. Lenne e4gyébként most is, ha nem volna ilyen bazi nagy a 2.5 motor, ami miatt rövid az út a szűrőig, így nem lehetett beleaplikálni.
Előző gépemben a fentiek szerint már voltak magnuntuning termékek, és nem szólhatok egy rossz szót sem.
 
Ebben a cuccban az az érdekes, hogy kapcsolható a műszerfalról, és nem igényli a régi chip zacskóban tartását. Egyebekben az ára is kedvezőnek tekinthető a te 1.6-osodhoz beszereléssel kb. 55 pénz lehet, ellentétben pölö az ATC-vel ami úgy 120 pénz és epromos (ha rosszul írtam bocsi) chipégetéssel működik, ami ha elmegy vadászni vehetsz bele újat.
 
Minden gyéb infót megtalálsz a magnumtuning.hu oldalon.
 
Guttennakt
Peppinnek sok szeretettel!!!
Köszi szépen a választ a Magnum tuningon már én is gondolkodtam de nem tudtam hogy csinálnak ilyen chipet mert ez jó így megmaradhat a régi!!
Smiley))
55 pénz szerinte jó érte de minden képpen megnézem az internetes oldalukat!!!!
A lengőcsöves rezonátort is megkérdezem köszi szépen!!
 
Továbbra is üdvözlettel és tisztelettel
Streetrace
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2003.05.08 csütörtök, 18:18:00 »

Szabyk
 
Szótlan kollégáim nekem is vannak, meg azok is tudnak ilyenek lenni akiknek hó elején én töltöm meg a borítékot, vagy nálam tíz kilóval könnyebbek.......
 
Viccet félre téve, egyébként meg a főszabály mellé kötelező kivételnek is lenni, és nagy tiszteletem a kollegának de azért megkérdezném tőle hogy mennyire elégedett a körbe zárt villámmal és mennyit kellene fizetni neki azért hogy átüljön egy mondiba?
 
Üdv.
Pepin.
Nem hiszem,hogy átülne a mondi-ba.Neki az astra olyan mint nekünk a mondi.Nem igazán van probléma az autójával hála istennek kb ő is annyit foglalkozik az astrával mint én az enyémmel.
Éppen ma vett magának egy 97'cabrio-t.Hát nem sok hiba van az autón(ahoz képest,hogy astra)de az összes extra benne van amit valaha is gyártottak ebbe a modellbe.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2003.05.09 péntek, 16:14:00 »

Pepin.
Nem hiszem,hogy átülne a mondi-ba.Neki az astra olyan mint nekünk a mondi.Nem igazán van probléma az autójával hála istennek kb ő is annyit foglalkozik az astrával mint én az enyémmel.
Éppen ma vett magának egy 97'cabrio-t.Hát nem sok hiba van az autón(ahoz képest,hogy astra)de az összes extra benne van amit valaha is gyártottak ebbe a modellbe.
Szabyk!
 
Én hiszek neked és biztos jó csóka, de nekem az astra az astra marad. Egyébként pont az a legnagyobb és egyetlen problémám a Mondeo-val, HOGY NEM GYÁRTANAK BELŐLE KABRIÓT !!!!!!!!!!!!!
Mert már régen azzal járnék, így meg kénytelen vagyok két autó fenntartásának kérdésén töprengeni.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2003.05.09 péntek, 16:24:00 »

Szabyk!
 
Én hiszek neked és biztos jó csóka, de nekem az astra az astra marad. Egyébként pont az a legnagyobb és egyetlen problémám a Mondeo-val, HOGY NEM GYÁRTANAK BELŐLE KABRIÓT !!!!!!!!!!!!!
Mert már régen azzal járnék, így meg kénytelen vagyok két autó fenntartásának kérdésén töprengeni.
 
Üdv:
Ennyire tele vagy lével?Smiley MIvel foglalkozol?
Este mész ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2003.05.11 vasárnap, 15:19:00 »

Fegyu
 
Szia
Azt szeretném megkérdezni, hogy a géped elején azt a rácsot hogyan csináltad, én is nézegettem de én azt hottem hogy kell szereznem egy keretes maszkot és azt berácsozni?
Tehát, hogyan kell csinálni?
Másik
Mekkora felni és gumi van a Mondidon?
 
Előre is köszi!!!!
Streetrace
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2003.05.11 vasárnap, 22:51:00 »

Ennyire tele vagy lével?Smiley MIvel foglalkozol?
Este mész ?
Sakál!
 
Ennyire, de azóta minden kérdésedre megadtam a választ, vagy nem? Smiley
 
Csá
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2003.05.12 hétfő, 14:37:00 »

Fegyu
 
Szia
Azt szeretném megkérdezni, hogy a géped elején azt a rácsot hogyan csináltad, én is nézegettem de én azt hottem hogy kell szereznem egy keretes maszkot és azt berácsozni?
Tehát, hogyan kell csinálni?
Másik
Mekkora felni és gumi van a Mondidon?
 
Előre is köszi!!!!
Streetrace
Bár nemrég Fegyu feljött az oldalra, de csak az én autóm karcolgatásával volt elfoglalva, így póbáld meg beérni az én hiányos információimmal.
 
215/45R17 (a felnieit múlt héten verte oda))))))))
A rácsot pedig Suzuki légszűrő peremgumiából készítette, amit berácsozott.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2003.05.12 hétfő, 14:38:00 »

Hát nem egyszerű a Srác mi?)))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2003.05.12 hétfő, 18:38:00 »

Hát nem egyszerű a Srác mi?)))))
Köszi  
A rács nekem a lökhárító aljába kéne abba a kis műanyag elem gyári rácsozás helyére de még nem mertem bele kezdeni.
Mert hát kérdés hogy jol néz majd ki egyáltalán.
üDVÖZLETTEL!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2003.05.12 hétfő, 23:07:00 »

Joe
 
Azt a Suzuki légszűrő peremgumit nem igazán értem. A rács úgy készült hogy foktam egy 1-2e ft-os hütőmaszkot és kivágtam az emblémát és a tartót majd ragaszto pisztollyal beragasztottam a rácsot és egy gumicsövet bevágtam és rögzítettem. A rácsot a Lurdi Házban is  lehet kapni a BoomBastikban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2003.05.12 hétfő, 23:09:00 »

A felnikket gyönyörüen megcsinálták pedig én azt hittem hogy kuka.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2003.05.14 szerda, 23:00:00 »

Kipuf tuning:
 
Minden ami a gáz kiáramlásának útját akadályozza súrlódásos és folytásos módon rontja a motor teljesítményét célszerűségi és környezetkímélési szempontból található az autón. Célszerű a gép mögé, vagy mellé (half side pipe) vinni az elhasznált anyagokat, mert mennyire nem örülnénk ha valahol a motor és közöttünk távozna. Ezért minden olyan szerkezet, eszköz ami lerövidíti, vagy megkönnyíti a kipufogógáz távozását a motor teljesítményét növeli.  
Ilyen a sportkipufogó dob, vagy rendszer, amely könnyebb eltávozást biztosít, telj növelés: 2-8%
A katalizátor eltávolítása ugyanilyen célú, de nem elfogadottan kultúrált mód.
Létezik még un. Gázgyorsító sportdob, amelyet azért tesznek a rendszerbe, hogy kialakítása folytán a beáramló gáz "gellert" kapjon, ezáltal növeljék sebességét és könnyítsék meg távozását.  
 
U.i: Ladás korszakból ismerős az 50-es, 60-as rendszer, amely azt hiszem  a csövek átmérőjére utal mm-ben, amiből egyértelmű, hogy a nagyobb átmérő jobb gáztávozási lehetőséget biztosít.
 
Igazoljatok, vagy cáfoljatok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 00:41:00 »

Kipuf tuning:
 
Minden ami a gáz kiáramlásának útját akadályozza súrlódásos és folytásos módon rontja a motor teljesítményét célszerűségi és környezetkímélési szempontból található az autón. Célszerű a gép mögé, vagy mellé (half side pipe) vinni az elhasznált anyagokat, mert mennyire nem örülnénk ha valahol a motor és közöttünk távozna. Ezért minden olyan szerkezet, eszköz ami lerövidíti, vagy megkönnyíti a kipufogógáz távozását a motor teljesítményét növeli.  
Ilyen a sportkipufogó dob, vagy rendszer, amely könnyebb eltávozást biztosít, telj növelés: 2-8%
A katalizátor eltávolítása ugyanilyen célú, de nem elfogadottan kultúrált mód.
Létezik még un. Gázgyorsító sportdob, amelyet azért tesznek a rendszerbe, hogy kialakítása folytán a beáramló gáz "gellert" kapjon, ezáltal növeljék sebességét és könnyítsék meg távozását.  
 
U.i: Ladás korszakból ismerős az 50-es, 60-as rendszer, amely azt hiszem  a csövek átmérőjére utal mm-ben, amiből egyértelmű, hogy a nagyobb átmérő jobb gáztávozási lehetőséget biztosít.
 
Igazoljatok, vagy cáfoljatok...
Én mint laikus vakahol azt olvastam, hogy a túl nagy átmérő sem jó, szóval a kipufgáznak van egy optimális sebessége, és nem jó, ha pang.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 01:02:00 »

Ma jártam aknán, és elszörnyedten tapasztaltam, hogy a flexibilis csőtag a halálán van.
A középdob is rohad, a hátsók rendben vannak.
Mit javasoltok? Az eredeti állapot visszaállítását, vagy megalapozni egy sportos vagy inkább sportocskás rendszert?
 
Másnak is van olyan kipuf. rendszere, hogy hátul szimmetrikusan, sorosan van két dob? (elvileg gyári)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 09:14:00 »

Kipuf tuning:
 
Minden ami a gáz kiáramlásának útját akadályozza súrlódásos és folytásos módon rontja a motor teljesítményét célszerűségi és környezetkímélési szempontból található az autón. Célszerű a gép mögé, vagy mellé (half side pipe) vinni az elhasznált anyagokat, mert mennyire nem örülnénk ha valahol a motor és közöttünk távozna. Ezért minden olyan szerkezet, eszköz ami lerövidíti, vagy megkönnyíti a kipufogógáz távozását a motor teljesítményét növeli.  
Ilyen a sportkipufogó dob, vagy rendszer, amely könnyebb eltávozást biztosít, telj növelés: 2-8%
A katalizátor eltávolítása ugyanilyen célú, de nem elfogadottan kultúrált mód.
Létezik még un. Gázgyorsító sportdob, amelyet azért tesznek a rendszerbe, hogy kialakítása folytán a beáramló gáz "gellert" kapjon, ezáltal növeljék sebességét és könnyítsék meg távozását.  
 
U.i: Ladás korszakból ismerős az 50-es, 60-as rendszer, amely azt hiszem  a csövek átmérőjére utal mm-ben, amiből egyértelmű, hogy a nagyobb átmérő jobb gáztávozási lehetőséget biztosít.
 
Igazoljatok, vagy cáfoljatok...
Ha ez így teljesen igaz lenne, akkor akár kipufogó nélkül is járhatnánk......és ugy kipufogó nélkül meg nem megy az autó rendesen...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 11:33:00 »

Ez igy van hisz a motornak kell némi nemü folytás.
Amikor kipuztattam a mondit en levetettem a katát és helyette gyorsitó dobot rakattam illetve hátul elágaztatva dupla dob kerult rá mondanom sem kell nagyon brutál hideg időben (frankón füstöl mind a kettő) ha minden jol megy augusztusban kap csipcsirippet meg sport levegöszüröt allitolag igy a 170paci felkuszik 195-205 közé
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 12:52:00 »

Sakál!
 
Szerintem ez így van, járhatnánk akár kipuff nélkül is, de annak is megvannak a hátrányai, pl. utógyujtás szabályzás mint olyan lehetetlen volna meg az autó-hifi gyártók meg jól csődbe mennének amit nem akarhatunk ugye.
 
Logotux-nak meg ugyancsak igaza van, de ennyire én már nem vagyok ofé, ha valaki segítene az jól jönne.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 16:36:00 »

LogotuX!
 
Ahogy én látom a kettő zsebügyileg majdnem ugyanaz.
Ha én lennék te és ki kellene ezeket cserélni mindenképp a teljesítményre kihegyezve kezdenék neki a felújításnak, csak arra vigyáznék, hogy jó minőségű legyen az alkatrész illetve legyen lehetőség többféle "vég"megoldásra.
 
2.0 motortól felfelé mindegyiknek 2 dob van hátul de csak az ST 200 rendelkezik két kivezetéssel, ide nem sorolva ha jól tudom Szabyk és Gerabá autóját mert nekik is 2 cső mered az ég felé meg kellőket a kérdésben invitálni.  
Csak csendben mondom a Szabyk gépét már láttam és azon ha jól emlékszem proex dobok vannak, nekem az a megoldás nagyon tetszik.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 19:08:00 »

LogotuX!
 
Ahogy én látom a kettő zsebügyileg majdnem ugyanaz.
Ha én lennék te és ki kellene ezeket cserélni mindenképp a teljesítményre kihegyezve kezdenék neki a felújításnak, csak arra vigyáznék, hogy jó minőségű legyen az alkatrész illetve legyen lehetőség többféle "vég"megoldásra.
 
2.0 motortól felfelé mindegyiknek 2 dob van hátul de csak az ST 200 rendelkezik két kivezetéssel, ide nem sorolva ha jól tudom Szabyk és Gerabá autóját mert nekik is 2 cső mered az ég felé meg kellőket a kérdésben invitálni.  
Csak csendben mondom a Szabyk gépét már láttam és azon ha jól emlékszem proex dobok vannak, nekem az a megoldás nagyon tetszik.
 
Üdv:
Helyesbítenem kell:)
Az én dobom(2)ZEUS gyártmányú.
Minőségben egy "cseppet" jobb.
Ha valakit érdekel kifejtem bővebben is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 20:10:00 »

Helyesbítenem kell:)
Az én dobom(2)ZEUS gyártmányú.
Minőségben egy "cseppet" jobb.
Ha valakit érdekel kifejtem bővebben is.
Szabyk!
Kéelek fejtsd ki, hogy pontosan mid van és ha megkérhetnélek kb. árakat is írj.
 
Peppin!
Na ez a fő gond, hogy nem szeretnék rá sokat költeni, de a flexibilis csőtag legalább 10ezer, a dob is legalább 15, és erre még rájön a munkadíj.
 
Ha minden igaz, csak 97 7.hóig volt a kettes, 2literes Mondin dupla hátsó dob, utána csak egy. De akkor ilyen is csak a kétliteresen volt?.
A hátsó dobok még jók, szóval azok maradnának egyenlőre.
Milyen márkájú dobot ajánlanátok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 20:45:00 »

Helyesbítenem kell:)
Az én dobom(2)ZEUS gyártmányú.
Minőségben egy "cseppet" jobb.
Ha valakit érdekel kifejtem bővebben is.
A Proex csak a profiknak van:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 20:56:00 »

A Proex csak a profiknak van:)
Miröl beszélsz?Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 21:03:00 »

Szabyk!
Kéelek fejtsd ki, hogy pontosan mid van és ha megkérhetnélek kb. árakat is írj.
 
Peppin!
Na ez a fő gond, hogy nem szeretnék rá sokat költeni, de a flexibilis csőtag legalább 10ezer, a dob is legalább 15, és erre még rájön a munkadíj.
 
Ha minden igaz, csak 97 7.hóig volt a kettes, 2literes Mondin dupla hátsó dob, utána csak egy. De akkor ilyen is csak a kétliteresen volt?.
A hátsó dobok még jók, szóval azok maradnának egyenlőre.
Milyen márkájú dobot ajánlanátok?
2 db Zeus dob ugy van elválasztva a rendszer mint az ST 200-nál.
A dob KO 36 anyagminőségű anyagbol van 1.5mm falvastagságú!!!!!!!
Nem csak az anyaga rozsdamentes hanem amivel hegesztik az is!!!!!
Nem CO-val hegesztik hanem ARGON-nal És a hegesztő gép sem CO.(valami 3 betüs de most nem jut az eszembe)
108mm-es végek vannak rajta,de lehet 90-töl bármilyen.
A gyártó 3 év teljes körű garanciát vállal rá ami nem megszokott.(Remus,Sebring stb 1 év!!!!!!!!!!!!!!)
Az ára:30K-60K-ig (az enyém 58K volt/db)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2003.05.15 csütörtök, 21:39:00 »

2 db Zeus dob ugy van elválasztva a rendszer mint az ST 200-nál.
A dob KO 36 anyagminőségű anyagbol van 1.5mm falvastagságú!!!!!!!
Nem csak az anyaga rozsdamentes hanem amivel hegesztik az is!!!!!
Nem CO-val hegesztik hanem ARGON-nal És a hegesztő gép sem CO.(valami 3 betüs de most nem jut az eszembe)
108mm-es végek vannak rajta,de lehet 90-töl bármilyen.
A gyártó 3 év teljes körű garanciát vállal rá ami nem megszokott.(Remus,Sebring stb 1 év!!!!!!!!!!!!!!)
Az ára:30K-60K-ig (az enyém 58K volt/db)
Az első dobig gyári a rendszer?
Hol csináltattad?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2003.05.16 péntek, 15:32:00 »

Szabyk!
Kéelek fejtsd ki, hogy pontosan mid van és ha megkérhetnélek kb. árakat is írj.
 
Peppin!
Na ez a fő gond, hogy nem szeretnék rá sokat költeni, de a flexibilis csőtag legalább 10ezer, a dob is legalább 15, és erre még rájön a munkadíj.
 
Ha minden igaz, csak 97 7.hóig volt a kettes, 2literes Mondin dupla hátsó dob, utána csak egy. De akkor ilyen is csak a kétliteresen volt?.
A hátsó dobok még jók, szóval azok maradnának egyenlőre.
Milyen márkájú dobot ajánlanátok?
Az árakat jól látod! Nekem 12 volt a teljes csőrendszer a kat-tól a hátsó dobig és a középső dobra ezt az ajánlatot kaptam, amit te is írtál, de még lukasztom amíg bírja.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2003.05.16 péntek, 19:08:00 »

Az árakat jól látod! Nekem 12 volt a teljes csőrendszer a kat-tól a hátsó dobig és a középső dobra ezt az ajánlatot kaptam, amit te is írtál, de még lukasztom amíg bírja.
Akkor elsődobnak mondjátok meg nekem, hogy mi az okosság! Hátra lehet, hogy lesz később sportdob, de az eleje gyári méret (Pl. átmérő) maradjon, vagy valami más?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2003.05.16 péntek, 20:59:00 »

A Proex csak a profiknak van:)
Csá Koris
Ezt tényleg hogy érted?
Mert hogy nekem ők csinálták a sportdobomat és nagyon szép hangja van és nagyon jó azt hogy hány év a garancia azt nem tudom de arra emlékszem hogy meglepődtem hogy milyen sok!!
Én sokszor csináltattam náluk sport rendszert más autora és nagyon jól és (legalábbis nekem) olcson dolgoznak!!!!
Itt a 17. ker-ben!!!
Olyat még nem tudtam mondani amit nem tudtak volna megcsinálni, sőt arrol is lebeszéltek hogy a katot kivegyem a mondiból pedig az nekik pénz lett volna!!
Azt mondták hogy azért a pár százalékért nem éri meg kiszedni!!
Két oldali rendszert (két dob és két rozsdamentes vég + szerelés) 50-70 ezer között megcsinálják!!
Ezt pozitívan vagy negatívan érted??!!
 
Üdv!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2003.05.18 vasárnap, 21:07:00 »

Csá!
 
Ha a légszűrő elött lévő rezoncsövet kiveszem és csak úgy csatlakoztatom az injektorhoz az lehet jó? Mert akkor kihagynám a rezoncsövet és elvileg gyorsabban jut a levegő a motorhoz?
 
Üdv!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2003.05.18 vasárnap, 22:11:00 »

Csá Koris
Ezt tényleg hogy érted?
Mert hogy nekem ők csinálták a sportdobomat és nagyon szép hangja van és nagyon jó azt hogy hány év a garancia azt nem tudom de arra emlékszem hogy meglepődtem hogy milyen sok!!
Én sokszor csináltattam náluk sport rendszert más autora és nagyon jól és (legalábbis nekem) olcson dolgoznak!!!!
Itt a 17. ker-ben!!!
Olyat még nem tudtam mondani amit nem tudtak volna megcsinálni, sőt arrol is lebeszéltek hogy a katot kivegyem a mondiból pedig az nekik pénz lett volna!!
Azt mondták hogy azért a pár százalékért nem éri meg kiszedni!!
Két oldali rendszert (két dob és két rozsdamentes vég + szerelés) 50-70 ezer között megcsinálják!!
Ezt pozitívan vagy negatívan érted??!!
 
Üdv!!!!
+ értelemben,mivel nekem is Proexem van.
A focuscsőtechnika már bent figyel Szabyk tesónak és nagyon pozitív a visszajelzés.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 09:53:00 »

Akkor elsődobnak mondjátok meg nekem, hogy mi az okosság! Hátra lehet, hogy lesz később sportdob, de az eleje gyári méret (Pl. átmérő) maradjon, vagy valami más?
Az első dob az nem a katalizátor? Szerintem azt érdemes benne hagyni! Vagy rosszul tudom?
Olyan bizonytalan vagyok. Vagy mégsem?)))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 10:16:00 »

Csá!
 
Ha a légszűrő elött lévő rezoncsövet kiveszem és csak úgy csatlakoztatom az injektorhoz az lehet jó? Mert akkor kihagynám a rezoncsövet és elvileg gyorsabban jut a levegő a motorhoz?
 
Üdv!!!!!!!!
StreetR
 
Ha javallhatom ne hagyd ki a rezonátor csövet, annak is megvan a funkciója!
 
Előzőekben Korissal Proex ügyben az a kérdés valóban ennyibe kerül 2 komplett dob, ha igen írj nekem egy címet.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 19:51:00 »

Az első dob az nem a katalizátor? Szerintem azt érdemes benne hagyni! Vagy rosszul tudom?
Olyan bizonytalan vagyok. Vagy mégsem?)))))
Nem! Katalizátor, flexibilis csőtag, középtob, hátsódobI, hátsódobII
 
A katalizátor természetesen a helyén marad. Ma beszéltem kipufogóssal. Azt mondta, hogy odavaló flexib. csőtag+dob egyben 38.000 , univerzális dobbal meg flexib. csővel megcsinálná 20ból ha menden igaz.  
PLÍÍZ segítsetek választani!%="%(<-kérlelő jel)
 
Mondott egy olyat is, hogy középdobot kihagyni (cső+flexib. cső). Ez mennyire gond műszakin? Ill mennyit érne ill. ártana?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 20:30:00 »

olyat hallottam talin hogy a v6-osok 3250 fordulatig 12 szeleppel dolgoznak és e fölött elektronika segítségével lép működésbe amind a 24 szelep, a kérdésem pedig: ha pl autópályán sokáig tempózok utána érzésem szerint 12 szelep hajtja, ez hiba vagy szándékos "üzemanyag kímélő mód"? a szelepekröl jut eszembe hogy lehet szépen duruzsoló hangot adni a motornak? mit kell eltávolítani? válaszokat köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 21:01:00 »

StreetR
 
Ha javallhatom ne hagyd ki a rezonátor csövet, annak is megvan a funkciója!
 
Előzőekben Korissal Proex ügyben az a kérdés valóban ennyibe kerül 2 komplett dob, ha igen írj nekem egy címet.
 
Üdv:
Az a funkció hogy szívás zajt csökkent.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 21:04:00 »

olyat hallottam talin hogy a v6-osok 3250 fordulatig 12 szeleppel dolgoznak és e fölött elektronika segítségével lép működésbe amind a 24 szelep, a kérdésem pedig: ha pl autópályán sokáig tempózok utána érzésem szerint 12 szelep hajtja, ez hiba vagy szándékos "üzemanyag kímélő mód"? a szelepekröl jut eszembe hogy lehet szépen duruzsoló hangot adni a motornak? mit kell eltávolítani? válaszokat köszi!
Szerintem te valamit félreértettél.
A V6 nál a szívócső hossza változik.
Autópálya után szerintem mindenki úgy érzi hogy szarul megy a verda.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 21:14:00 »

olyat hallottam talin hogy a v6-osok 3250 fordulatig 12 szeleppel dolgoznak és e fölött elektronika segítségével lép működésbe amind a 24 szelep, a kérdésem pedig: ha pl autópályán sokáig tempózok utána érzésem szerint 12 szelep hajtja, ez hiba vagy szándékos "üzemanyag kímélő mód"? a szelepekröl jut eszembe hogy lehet szépen duruzsoló hangot adni a motornak? mit kell eltávolítani? válaszokat köszi!
BandiV6
 
Asszem Szabyknak igaza van, mert egyszerűen szinte megoldhatatlan lenne a 12 szelep járása a V6-ban.  
A hengerfej és a vezérműtengely kialakítása lehetetlenné teszi a dolgot, mert ez is mint több más szinte kizárólag mechanikusan működik, vagy kipuf szelepet, vagy szívó szelepet nyit a tengely. Elektronika meg ott egy csepp se, főleg olyan ami akadályozná a mechanikusan működő szelepek nyitogatását.
Ha az történne amit leírsz azt nagy a gondnak éreznéd mert csak 3 hengered működne, annyival meg a V6 a kiegyenlítő tengelyek megjatási szükséglete miatt amennyire tudom nem megy el.
Egyébként Mercedes 600-ban (ami offtopic) ezt úgy oldják meg, hogy tényleg elektromosan csatolnak le teljesítményfüggően hengereket, vagyis no szikra, no nafta. asszem 4 et, vagy 6-ot, de ugy abban 12 dugó mozog.
 
Szabyk én biztos egy barom vagyok, de nekem huzamosabb pálya után mindíg az az érzésem, hogy jobb a verda, jobban kapja el a pörgetést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2003.05.19 hétfő, 21:23:00 »

BandiV6
 
Asszem Szabyknak igaza van, mert egyszerűen szinte megoldhatatlan lenne a 12 szelep járása a V6-ban.  
A hengerfej és a vezérműtengely kialakítása lehetetlenné teszi a dolgot, mert ez is mint több más szinte kizárólag mechanikusan működik, vagy kipuf szelepet, vagy szívó szelepet nyit a tengely. Elektronika meg ott egy csepp se, főleg olyan ami akadályozná a mechanikusan működő szelepek nyitogatását.
Ha az történne amit leírsz azt nagy a gondnak éreznéd mert csak 3 hengered működne, annyival meg a V6 a kiegyenlítő tengelyek megjatási szükséglete miatt amennyire tudom nem megy el.
Egyébként Mercedes 600-ban (ami offtopic) ezt úgy oldják meg, hogy tényleg elektromosan csatolnak le teljesítményfüggően hengereket, vagyis no szikra, no nafta. asszem 4 et, vagy 6-ot, de ugy abban 12 dugó mozog.
 
Szabyk én biztos egy barom vagyok, de nekem huzamosabb pálya után mindíg az az érzésem, hogy jobb a verda, jobban kapja el a pörgetést.
Én nem erre gondoltam hanem arra hogy gyaloglásnak tünik ha 80-90-el mész nem?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.