Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 20:24:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2451693 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2004.02.13 péntek, 22:08:00 »

Azt mondja, hogy csak egy kis átalakítás kérdése az egész.
Minden megoldható csak az nem mindegy mennyire megbízható!Mez az se hogy mennyire "kókány"munka!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2004.02.14 szombat, 00:00:00 »

Azt mondja, hogy csak egy kis átalakítás kérdése az egész.
Zombi!
Én semmi esetre sem javaslom, hogy hozzá nyúljatok a turbóhoz, hacsak nem akarod kinyírni pár ezer km alatt a motort. Ugyanis:  
1. Mivel ugyan ez a blokk van a TDci FOCUS-ban is DE!!!! erősített hajtókarokkal, dugattyúkkal főtengellyel és ez bírja el a 115 LE-t, meg a 280 Nm-es nyomatékot.
2. Ez EDC (EEC V '96-tól) nem érzékeli a turbó nyomását, csak az adagolón van egy membrános megoldás, ami korrigálja a gázolaj mennyiségét.
3. A hibátlan, eredeti turbó nyomása is 0,8 bar(!!!) ami már 1800 rpm-nél meg is van (legalábbis nálam).
4. A változó geometriás turbónak a lapátszögét mi vezérelné? Még vákum lenne is, de mi szabályozná? Az EDC (EEC V) biztosan nem.
5. Ha megnézed, a töltésállító kart normál esetben is koppig behúzza az EDC (EEC V) gázadáskor.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2004.02.14 szombat, 09:16:00 »

 © Petya !
 
Köszi meggyőztetek !
Marad minden a régiben és inkább eljárok vele még 1-2 évet. Aztán ha az isten és a párt is úgy akarja veszek egy TDci-t. Csak hát ahho guba köll ám, maxi sok. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2004.03.28 vasárnap, 01:13:00 »

Ez ide tartozik !!!!!
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2469786669&category=31832
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2004.03.28 vasárnap, 17:35:00 »

peppin,
 
Ez tényleg szép. Smiley És árba is elég korrekt, nem? Csak behozatni macerás.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2004.03.29 hétfő, 00:33:00 »

peppin,
 
Ez tényleg szép. Smiley És árba is elég korrekt, nem? Csak behozatni macerás.
Scratch
 
Ha nálad a macera a szinte lehetetlent jelenti akkor sajna egyet kell értenem!!!!
 
Üdv:
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2004.03.29 hétfő, 01:20:00 »

Scratch
 
Ha nálad a macera a szinte lehetetlent jelenti akkor sajna egyet kell értenem!!!!
 
Üdv:
peppin,
 
nálam nincs lehetetlen!
De van egy cég, aki USA -ból kontérbe küldi haza az autókat, a forgalombahelyezést is talán meg lehet valahogy oldani, de, hogy hogy, az passz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2004.04.02 péntek, 17:26:00 »

Hello, most ajánlottak BMC sportlégszűrőt. Mit tudtok róla?  
Egyébként érdemes betenni egy 1.8 benzinesbe? tényleg észrevehető változást okoz, vagy csak 'pszichikai tunning'?  
Valahol olvastam, hogy csak akkor hatékony hogyha a levegő kivezetést is megkönnyítjük, vagyis komplett kipufogó rendszer csere. Nekem eddig csak egy sportdob van hátul...
levis, tedd bele nyugodtan az enyémben is szuszog egy, ám a kartel szűrőjéröl ne feledkezz meg. És pucold ki a MAF-szenzort. Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2004.04.02 péntek, 17:30:00 »

Superchips!
Megalarm Kft.
Nekem jól müxik semmki gondom vele 1.5éve
szabyk
 
hol csináltad, mibe került, mi kell hozzá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2004.04.02 péntek, 20:32:00 »

szabyk
 
hol csináltad, mibe került, mi kell hozzá?
megalarm kft.tel.:2084715
asszem 80K körül van.
de nekem nem ez van benne hanem egy DASTEK-unichip ami kb 150K.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2004.04.18 vasárnap, 22:10:00 »

Sziasztok! Hallottatok már a PBOX ról?! Végre egy olyan teljesítményfokozás, ami nem teszit tönkre a turbót és min 20% +LE és Nm! Bármilyen típusra! Ki és bekapcsolható, akár menet közben is és teljeskörű garancia van rá!! Akinek felkeltette az érdeklődését, légyszi írjon! Ugyanitt Remus sportdobok nagyker áron!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2004.04.18 vasárnap, 22:18:00 »

Sziasztok! Hallottatok már a PBOX ról?! Végre egy olyan teljesítményfokozás, ami nem teszit tönkre a turbót és min 20% +LE és Nm! Bármilyen típusra! Ki és bekapcsolható, akár menet közben is és teljeskörű garancia van rá!! Akinek felkeltette az érdeklődését, légyszi írjon! Ugyanitt Remus sportdobok nagyker áron!
Hi!
 
Milyen elven működik ez a "teljesítményfokozás"?
+20% teljesítmény és nyomaték növelés az elég soknak tűnik károsodás nélkül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2004.04.18 vasárnap, 23:25:00 »

Hi!
 
Milyen elven működik ez a "teljesítményfokozás"?
+20% teljesítmény és nyomaték növelés az elég soknak tűnik károsodás nélkül.
Petya ! (majd megbocsátasz)
 
Nem te írtad, hogy a tádét nem nagyon lehet tuningolni.
 
Magam igen örülök monsieur Kovács N írásainak, csakhogy süt belőle a hozzáértés, meg a marketing........
 
Nagyon szeretem ha valaki úgy kezdi, hogy pölö ír a Scratch-nak egy mailt, mivel nagyon klassz dolgokkal szeretne itt is üzletelni, aztán megadja az infókat és Scratch meg szakmai alapon mások segítségével eldönti, korrekt az ajánlat vagy sem, és hogy menjen e a reklám.
 
Így viszont ez nekem parasztvakítás!!!!! Hallja Kovács úR !!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 00:05:00 »

Petya ! (majd megbocsátasz)
 
Nem te írtad, hogy a tádét nem nagyon lehet tuningolni.
 
Magam igen örülök monsieur Kovács N írásainak, csakhogy süt belőle a hozzáértés, meg a marketing........
 
Nagyon szeretem ha valaki úgy kezdi, hogy pölö ír a Scratch-nak egy mailt, mivel nagyon klassz dolgokkal szeretne itt is üzletelni, aztán megadja az infókat és Scratch meg szakmai alapon mások segítségével eldönti, korrekt az ajánlat vagy sem, és hogy menjen e a reklám.
 
Így viszont ez nekem parasztvakítás!!!!! Hallja Kovács úR !!!!
Így van!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 09:11:00 »

Oké! Elfogadom! 14 nap ingyen teszetelés után megmondhatjátok, hogy milyen a cucc! Ha nem tetszik, vagy úgy érzed, hogy nem megy gyorsabban, aki kiszereljük és minden megy tovább! Semmi sem fog megváltozni! Az adagoló elé lehet berakni, gyári csatlakozókkal!  
Szerintem próbáljátok ki és senki sem fog utána rosszmájúskodni! Enny
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 09:34:00 »

Petya! Ha érdekel, akkor van róla anyag!  
A lényeg, hogy a befecskendezés paramétereinek javításával történik, a chiptuning esetén pedig egy teljesen új programot kap az autó, ami sokkal rizikósabb! És ez az esetleges turbólyukat is megszünteti! Szerintetek, ha a rossz dolgokra van 3 év garancia?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 11:24:00 »

A 3 év gari az általatok beszerelt dologra ok, de ha tönkrevágja az autómat akkor azt is cserélitek gariban?
Szvsz a 20% nyomaték növekedés szétnyírja az autót. Szegény vezérműtengely
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 12:46:00 »

Ha még gyári motorgaranciád van, akkor azt átvállalják!  
És attól, hogy egy ilyen benne van autódban, nem kell mindig tolni neki! Egyébként minden alkatrészt 25%-al nagyobb teljesítményre tervezik! Ezért csak ennyi a teljesítmény növ., mert ezzel még többet lehetne emelni, de alapbeállításon ennyit növel!
Én megint csak annyit mondok, hogy ki kell próbálni! Semmi következménye nem lesz!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 22:42:00 »

Peppin!
 
Megbocsájtok. De miért is?
Én azt írtam, hogy ezt az 1.8 TD-t NEM lehet chip-tuningolni. DE ahogy Kovács úr írja ez nem is chip-tuning, hanem valami más. Pl. a turbó-nyomás növelés = a motor halála, egyéb dologot nehezen tudok elképzelni ennél az adagolónál.
 
T. Kovács Norbert!
 
Valami bővebb infó kellene erről a dologról, mert ez eddig csak PR fogás, semmi konkrét dolog nincs benne, és ez garancia dolog se ér semmit, ha motor kifekszik.  
Az elve mondjuk lehet az, hogy a gázolaj nyomáson megy be az adagolóba, de a többlet üa. úgyis visszafolyik a porlasztócsúcsokból.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 23:02:00 »

Kovács Norbi! Jó dolog a chip tuning, de amiről te beszélsz, az a turbónyomás felpiszkálása. A cimborám is csinált ilyet a/2.5 TD omegájánál -> bexart az adagoló -> 400k. Neki is ugyanezt mondták: semmi gond, nem nyúlunk az elektronikába, alacsonyabb fordulattól húz, szinte nem is nő a fogyasztás, meg ilyesmi. Semmi következménye nem lesz: neked. Hogy a motornak, azt nem tudjuk. És fizetitek a generált, ha mégis gond van? Mit gondolsz, a TDCi-ben lévő, gyári tuning miért csak pár másodpercig, 3. és 4. sebességben működik? Hogy ne vágja xarrá a motort. Szerintem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 23:17:00 »

Megértek minden aggályt és gondolom, hogy nem alaptalanok! Én senkit sem akarok meggyőzni semmiről, csak infót adok egy termékről, ami szerintem (hangsúlyozom: SZERINTEM) jó! Nincs turbónyomás növelés az 100% !  A tájékoztatóban szó szerint ez áll (sok más infó mellett) : "a teljesítmény növelése az adgoló és a motor vezérlése közti kommunikáció javításával és az adagoló közvetlen vezérlésével történik." Egyébként félreértés ne essék, én köszönöm a hozzászólásokat, mert ezekből mind tanulok! És még mindig csak azt tudom mondani, hogy ki kell próbálni(14 nap ingyen tesztelés saját autóban)! Addig hiába mond akárki akármit róla, amíg nem ment ilyennel! Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2004.04.19 hétfő, 23:27:00 »

"A teljesítmény növelése az adgoló és a motor vezérlése közti kommunikáció javításával és az adagoló közvetlen vezérlésével történik." És hogyan? Vastagabb drótot raknak? Ez baromság. A kommunikáció jó. Vagy átprogramozod az eletronikát, és/vagy turbónyomást emelsz. Csodák nincsenek (csak az ágyban). Nagy zsivány vagy. Méghogy ezekből tanulsz
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2004.04.20 kedd, 00:18:00 »

Megértek minden aggályt és gondolom, hogy nem alaptalanok! Én senkit sem akarok meggyőzni semmiről, csak infót adok egy termékről, ami szerintem (hangsúlyozom: SZERINTEM) jó! Nincs turbónyomás növelés az 100% !  A tájékoztatóban szó szerint ez áll (sok más infó mellett) : "a teljesítmény növelése az adgoló és a motor vezérlése közti kommunikáció javításával és az adagoló közvetlen vezérlésével történik." Egyébként félreértés ne essék, én köszönöm a hozzászólásokat, mert ezekből mind tanulok! És még mindig csak azt tudom mondani, hogy ki kell próbálni(14 nap ingyen tesztelés saját autóban)! Addig hiába mond akárki akármit róla, amíg nem ment ilyennel! Üdv.
Kovács Norbert,
 
szerintem adj egy pontos működési leírást, ha nem titkos, hogy pontosan, mit, és, hogy csinál ez a cucc.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2004.04.20 kedd, 15:30:00 »

Sziasztok
 
Nem érdekel valakit a hátsó lökhárítóm? Bal oldali kipufogó kivágással (1.6,1.8,2.0).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2004.04.20 kedd, 15:36:00 »

Ha kombira való, jöhet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2004.04.20 kedd, 16:09:00 »

"A teljesítmény növelése az adgoló és a motor vezérlése közti kommunikáció javításával és az adagoló közvetlen vezérlésével történik." És hogyan? Vastagabb drótot raknak? Ez baromság. A kommunikáció jó. Vagy átprogramozod az eletronikát, és/vagy turbónyomást emelsz. Csodák nincsenek (csak az ágyban). Nagy zsivány vagy. Méghogy ezekből tanulsz
Figyu! Te itt minden alap nélkül piszkálódsz és sértegetőzöl! Én sem mondom semmire, hogy ***,amíg nem próbáltam! Ezt úgy hívják, hogy előítélet! Szerintem rossz tulajdonság, de ez megint szubjektív vélemény! Eddig még senki sem panaszkodott, és aki csak próbálta, utána az sem adta vissza! Úgy érzem, hogy Te csak rosszat akarsz a másiknak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2004.04.20 kedd, 16:12:00 »


 Gyerekek ne veszekeggyetek, mindkettőtöknek igaza van, de szerintem egy ingyenmisét megér a dolog. Vannak más hasonló cuccok is forgalomban (ecoter és társai)...
 Béke veletek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2004.04.20 kedd, 20:46:00 »

Figyu! Te itt minden alap nélkül piszkálódsz és sértegetőzöl! Én sem mondom semmire, hogy ***,amíg nem próbáltam! Ezt úgy hívják, hogy előítélet! Szerintem rossz tulajdonság, de ez megint szubjektív vélemény! Eddig még senki sem panaszkodott, és aki csak próbálta, utána az sem adta vissza! Úgy érzem, hogy Te csak rosszat akarsz a másiknak
Kedves Norbert!
Szerintem az lenne a legegyszerűbb, ha megírnád a szerkezet vázlatos működését.
Utána értenénk, hogy mit is akarsz nekünk eladni, mert így olyan „teleshoppos” érzésünk van.
Ezt nem gonoszkodásból írtam, de érts meg minket, autósokat is, mert mindig akadnak semmit nem érő újdonságok amivel jó néhányan ráfaragtak!
Emlékezzünk a petrol busterre, (asszem most ecoteknek hívják) vagy a Slick 50-re, esetleg a prolong féle csoda adalékokra…
Bocsi, de ezért vagyunk veled is bizalmatlanok.
Remélem hamarosan az ellenkezőjéről fogunk megbizonyosodni.
 
Üdv.: BPéter
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2004.04.20 kedd, 22:52:00 »

Megértek minden aggályt és gondolom, hogy nem alaptalanok! Én senkit sem akarok meggyőzni semmiről, csak infót adok egy termékről, ami szerintem (hangsúlyozom: SZERINTEM) jó! Nincs turbónyomás növelés az 100% !  A tájékoztatóban szó szerint ez áll (sok más infó mellett) : "a teljesítmény növelése az adgoló és a motor vezérlése közti kommunikáció javításával és az adagoló közvetlen vezérlésével történik." Egyébként félreértés ne essék, én köszönöm a hozzászólásokat, mert ezekből mind tanulok! És még mindig csak azt tudom mondani, hogy ki kell próbálni(14 nap ingyen tesztelés saját autóban)! Addig hiába mond akárki akármit róla, amíg nem ment ilyennel! Üdv.
T. Kovács Úr!
 
1. Az adagoló meghajtása minden esetben a főtengelyről szíj vagy lánc segítségével történik tized-miliméters pontossággal, tehét itt nincs lehetőség beavatkozásra.
2. Az adagoló vezérlését pedig a motorvezérlő elektronika végzi: a közvetlen befecskendzéseseknél - mint amilyne a 2.0 TDDi - telje mértékben, az örvénykamrásoknál - mint amilyen az 1.8 TD - csak bizonyos mérvő korrekcióval. Ha ebbe belenyúlnak az viszont chip-tuning (1.8 TD-nél ilyen nincs).
3. Ha a turbó-nyomás nem változik és a fentebb leírtakat is figyelembe vesszük, akkor hogy jön össze a +20%?
Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásához kellene egy BŐVEBB LEÍRÁS.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2004.04.20 kedd, 23:24:00 »

T. Kovács Úr!
 
1. Az adagoló meghajtása minden esetben a főtengelyről szíj vagy lánc segítségével történik tized-miliméters pontossággal, tehét itt nincs lehetőség beavatkozásra.
2. Az adagoló vezérlését pedig a motorvezérlő elektronika végzi: a közvetlen befecskendzéseseknél - mint amilyne a 2.0 TDDi - telje mértékben, az örvénykamrásoknál - mint amilyen az 1.8 TD - csak bizonyos mérvő korrekcióval. Ha ebbe belenyúlnak az viszont chip-tuning (1.8 TD-nél ilyen nincs).
3. Ha a turbó-nyomás nem változik és a fentebb leírtakat is figyelembe vesszük, akkor hogy jön össze a +20%?
Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásához kellene egy BŐVEBB LEÍRÁS.
T. Petya!
 
Nem szeretnék ilyen mélységik belemenni, mert Te szakember vagy (legalábbis annak tünsz) és pedig egy forgalmazó! Csak annyit, hogy az általam forgalmazott termék kaphato 1.8 Tdi-hez is!!! Az 55 kW-oshoz és a 66kWoshoz is!! Ennyi!! Bővebb leírás:  www.pbox.at
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2004.04.21 szerda, 00:53:00 »

T. Petya!
 
Nem szeretnék ilyen mélységik belemenni, mert Te szakember vagy (legalábbis annak tünsz) és pedig egy forgalmazó! Csak annyit, hogy az általam forgalmazott termék kaphato 1.8 Tdi-hez is!!! Az 55 kW-oshoz és a 66kWoshoz is!! Ennyi!! Bővebb leírás:  www.pbox.at
Kovács Norbert,
 
az egy dolog, hogy kapható, a kérdés az, ér-e valamit?
Ha forgalmazó vagy, miért nem tudsz nekünk egy pontos működést leírni, amiből leszűrhető lenne, hogy van-e értelme a dolognak? Ki veszi így meg Tölled, ha nem tudja, hogy pontosan, mit, és, hogy csinál ez a cucc.
Én biztos nem tennék az autómba olyan dolgot, amiről nem tudom, hogy pontosan miket, és, hogy befolyásol, mégha növekedik a teljesítmény akkor se.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2004.04.21 szerda, 08:21:00 »

T. Petya!
 
Nem szeretnék ilyen mélységik belemenni, mert Te szakember vagy (legalábbis annak tünsz) és pedig egy forgalmazó! Csak annyit, hogy az általam forgalmazott termék kaphato 1.8 Tdi-hez is!!! Az 55 kW-oshoz és a 66kWoshoz is!! Ennyi!! Bővebb leírás:  www.pbox.at
Én megsassantottam az oldalt, de 1enlőre csak TDCI és TDDI motorokhoz láttam megoldást...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2004.04.21 szerda, 14:31:00 »

T. Petya!
 
Nem szeretnék ilyen mélységik belemenni, mert Te szakember vagy (legalábbis annak tünsz) és pedig egy forgalmazó! Csak annyit, hogy az általam forgalmazott termék kaphato 1.8 Tdi-hez is!!! Az 55 kW-oshoz és a 66kWoshoz is!! Ennyi!! Bővebb leírás:  www.pbox.at
Ha en probalnek valamit forgalmazni, akkor utananeznek elsokorben, hogy amit beszelek vagy irok osszhangban all-e az altalam kepviselt ceg altal adott informacioval.
Masodsorban amennyiben nem haziasszonyokat akarok megcelozni a termekkel, hanem valamennyire szakmailag hozzaerto embereket, valamilyen szinten legalabb kikepeznem magamat a kerdeses temakorben.
 
Ezek alapjan baratilag azt tanacsolom, hogy ne ilyen termekeket forgalmazzal, hanem inkabb mondjuk porszivokat, ott kisebb a pofaraeses valoszinusege.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2004.04.21 szerda, 16:05:00 »

Kovács Norbert,
 
az egy dolog, hogy kapható, a kérdés az, ér-e valamit?
Ha forgalmazó vagy, miért nem tudsz nekünk egy pontos működést leírni, amiből leszűrhető lenne, hogy van-e értelme a dolognak? Ki veszi így meg Tölled, ha nem tudja, hogy pontosan, mit, és, hogy csinál ez a cucc.
Én biztos nem tennék az autómba olyan dolgot, amiről nem tudom, hogy pontosan miket, és, hogy befolyásol, mégha növekedik a teljesítmény akkor se.
És hát aztat is tudni kell Ügynök Úr, hogy ha innen senki sem ajánlja, nincs az a mondeós, aki bepróbálkozna ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2004.04.21 szerda, 18:05:00 »

És hát aztat is tudni kell Ügynök Úr, hogy ha innen senki sem ajánlja, nincs az a mondeós, aki bepróbálkozna ...
Azlért ne essünk át a ló másik oldalára se! Lehet jó ez a termék, csak többet kéne tudni róla.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2004.04.21 szerda, 19:45:00 »

Hát én is megnéztem. TDCi-hez nincs is! Nem mintha venni akarnék. Megnéztem a "leírást", ami elég diszkréten kezeli a működési elvet, miegymást, csak a két görbe van, ilyen volt, ilyen lett. A lóerőre és a nyomatékra is igaz, hogy szélesebb az a tartomány, ahol jó, és pont úgy változott, mintha felpiszkálták volna a turbónyomást. Szerintem itt is arról van szó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2004.04.21 szerda, 20:00:00 »

Sziasztok
 
Nem érdekel valakit a hátsó lökhárítóm? Bal oldali kipufogó kivágással (1.6,1.8,2.0).
Zsolesz
Mit is tervezel?
Azonnal avass be!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2004.04.21 szerda, 23:22:00 »

T. Petya!
 
Nem szeretnék ilyen mélységik belemenni, mert Te szakember vagy (legalábbis annak tünsz) és pedig egy forgalmazó! Csak annyit, hogy az általam forgalmazott termék kaphato 1.8 Tdi-hez is!!! Az 55 kW-oshoz és a 66kWoshoz is!! Ennyi!! Bővebb leírás:  www.pbox.at
Megnéztem az említett oldalt és a következőket szűrtem le:
1. Ez egy CHIP-TUNING!!!!!! Amiben benne van a TURBO-NYOMÁS kb. 0,3-0,5 bar-os emelése is, ami már veszélyes, ha az ember folyamatosan ki is használja a teljesítmény-többletet.
2. Ahogy írtam is: az 1.8 TD-hez NEM jó, csak az 1.8 TDDi-hez, TDCi-hez ami ugye a Focus-ban van. Persze jó a 2.0 TDDi-hez, TDCi-hez is, bár pont a 2.0 TDCi-ről nem ír semmit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2004.04.21 szerda, 23:30:00 »

T. Petya!
 
Nem szeretnék ilyen mélységik belemenni, mert Te szakember vagy (legalábbis annak tünsz) és pedig egy forgalmazó! Csak annyit, hogy az általam forgalmazott termék kaphato 1.8 Tdi-hez is!!! Az 55 kW-oshoz és a 66kWoshoz is!! Ennyi!! Bővebb leírás:  www.pbox.at
Vagyis pontosítanék: nem igazi chip-tuning, attól sokkal rosszabb. Ez a szerkezet hamis jeleket ad a motorvezérlő-elektronikának és az ezek alapján végzi a motor vezérlését.  
Legalábbis szerintem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 00:47:00 »

Petya ! (majd megbocsátasz)
 
Nem te írtad, hogy a tádét nem nagyon lehet tuningolni.
 
Magam igen örülök monsieur Kovács N írásainak, csakhogy süt belőle a hozzáértés, meg a marketing........
 
Nagyon szeretem ha valaki úgy kezdi, hogy pölö ír a Scratch-nak egy mailt, mivel nagyon klassz dolgokkal szeretne itt is üzletelni, aztán megadja az infókat és Scratch meg szakmai alapon mások segítségével eldönti, korrekt az ajánlat vagy sem, és hogy menjen e a reklám.
 
Így viszont ez nekem parasztvakítás!!!!! Hallja Kovács úR !!!!
Urak !
És Persze Kovács Norbert
 
Mivel sajna magam kezdtem el először ugatni, eddig csak laposban olvastam a fejleményeket.
 
Ugyan mint tudjátok nekem nem olajos az autóm, ugyi nekem elég a 6 cilinder, de szívemen viselem a 90 lóerőből származó hiány súlyát, ezért is vakkantottam monsieur Kovácsnak.
 
De eredményhirdetés nélkül  azért már most meg tudjuk állapítani, hogy ez a termék is olyan mint a tuningként aposztrofált nagy átlag, azaz mindegy hogy bólogatós kutya, vagy turbofeltöltő van a csomagolásra/reklámra írva, az a lényeg hogy a beltartalom űberfasza így "Eztet meg nem venni bűn, vagy legalább egy közepes genocídium" !
 
Ebből asszem egyikünk sem kér úgyhogy köszi.
 
Annak viszont szeretnék hangot adni, hogy a hasonló kultúráltságú és minden szempontból jól megalapozott vélemények miatt vallom magamat ide tartozónak  
 
Kovács Norbert úrnak viszont alapjaiban magam is azt ajánlom, amit nagy tiszteletű Lacibá, vagy Angel csak nekem volt egyfajta neveltetésem, ami indokolt esetben is tiltja a másik ember "face to face" megsértését
 
Mindezek mellett arra szeretném felhívni a figyelmét hogy az autók, így a mások által lesajnált Mondeok is drága, jelentős költséggel járó tartós fogyasztási cikkek, többünknél munkaeszköz számban megy. Ezért olyan termékek árusítása, ajánlása, amelyek használata valószínüsíthetően akár 5-6 számjegyű forintosított kárban kifejezhető eredménnyel jár (pl a tádé hengerfejének vál feletti eldobása és egyéb nyalánkságok), nemcsak az én álmoskönyvem, hanem a jogszabályok szerint is sérti a kereskedőtől általánosan elvárható hozzállást, ezért szankcionálva is van. (csak említésképp: Termékfelelősségi tv., Btk, Fogyasztói tv.)
 
Kérem hogy az általam is kedvelt profitorientált gazdasági tevékenykedés mellet az "ETIKA" alapvető szabályait is szíveskedjen betartani, ellenkező esetben mi/én leszünk kénytelenek az ilyen jellegű tevékenységekkel szemben továbbra is galádnak tűnő módon, minden eszközt kihasználva fellépni.
 
Uff szólottam (a kérdésben utoljára)
 
Üdv:    
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2004.04.22 csütörtök, 06:45:00 »

Zsolesz
Mit is tervezel?
Azonnal avass be!!!
Szia Koris!
 
Az a helyzet, hogy van kilátásban egy 2 likas hátsó lökös, így gondoltam hátha letudom cserélni!
Sajnos úgy látom senki sincsen tuning hangulatban.
Ezek szerint egy oldalon brummogok tovább!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2004.04.23 péntek, 08:49:00 »

Szia Koris!
 
Az a helyzet, hogy van kilátásban egy 2 likas hátsó lökös, így gondoltam hátha letudom cserélni!
Sajnos úgy látom senki sincsen tuning hangulatban.
Ezek szerint egy oldalon brummogok tovább!
Úgy próbáld, hogy a nyomatékod egy kicsit (inkább nagyon)csökkenjen, mert különben 2000-es kat-ban gyorsulhatsz, vagy csak egy egyszerű különdíjat fogsz kapni!!!:-)))))))))
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2004.04.24 szombat, 10:17:00 »

Sziasztok!
 
A PBOX chiptuning/nem chiptuning témához szeretnék hozzászólni, ha megengeditek.  
Kovács Norbert osztálytársam az egyetemen és nagyon jó barátom.  
Én mertem neki ajánlani, hogy a termékeket amiket forgalmaz mutassa be nektek is, hátha felkelti az érdeklődéseteket. Amennyiben ezzel hibát követtem el szives elnézéseteket kérem. Most már úgy látom rossz ötlet volt. Nem annyira üzleti szempontból tettem, hiszen ez nekem semmilyen szempontból nem üzlet, hiszen egy 2,5 v6-al járok, a vállalkozáshoz pedig semmi közöm, inkább arra gondoltam, talán szivesen fogadtok valami újat, ami talán jó is. Ha nem kellett volna mégegyszer ne haragudjatok.  
Rossz volt olvasni a vitátokat, hiszen mint mondeós és klubtag maximálisan szem előtt tartom az érdekeiteket, melyek az enyémek is, viszont nem állhatom meg azt sem, hogy ne védjem meg egy nagyon jó barátomat, akiben annyi tistességtelenség és rosszindulat sincs, mint egy 1,8 tádéban!!!
Talán nem szakember és zavarba lehet hozni néhány kérdéssel,de nem forgalmazná ezeket a termékeket, ha nem tartaná jónak őket.
 
Az én véleményem:
 
1. Egy osztálytársunk hónapok óta használja a polo-jában a pboxot. Nagyo jól megy az autó, és mivel kapcsolható a cucc, nem is kell mindíg menjen.
 
2. Lehet, hogy naiv vagyok, de a 3 év gari, meg az, hogy a gyári garancia nem szünik meg, hanem maga a gyártó is továbbra is garanciát vállal a beépítés ellenére, ez nekem azt mondja, hogy nem lehet olyan káros a cucc. Ha tönkremenne tőle az adagoló,stb (nem szeretnék személyeskedni!) akkor az autógyárak a beszerelés után valószínüleg bontanák a gyári garanciát.
 
3. Maga a pbox 3 év garit ad a cuccra és a vele kapcsolatos alkatrészekre. tehát ha beszarik valami azt ők fizetik, persze gondolhatunk arra, hogy ha gond van ők majd biztos kimagyarázzák, hogy az nem miattuk van, de egy nemzetközi cég nem valószínű, hogy ilyen magatartásra alapozza a működését, mert akkor nem lesz túl hosszú életű.
 
Hát ez volt az én naív, és hangsúlyozom, szakmailag hozzá nem értő véleményem.  
 
Streetracer21
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2004.04.24 szombat, 16:03:00 »

SZIA ZSOLESZ. ENGEM ÉRDEKEL A HÁTSÓ LÖKÖSÖD, HA MÉG M EG VAN. KÜLDJ EGY SMS-T A 06703395495-RE ÉS VISSZAHÍVLAK. KÖSZIK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2004.04.25 vasárnap, 22:04:00 »

SziasztokTudtátok hogy álitolag az st200 csak 187le
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2004.04.25 vasárnap, 22:45:00 »

SziasztokTudtátok hogy álitolag az st200 csak 187le
Ezer éve ,de csak az első széria!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2004.04.25 vasárnap, 23:31:00 »

SziasztokTudtátok hogy álitolag az st200 csak 187le
Boróka!!!
 
Az enyém csak 184,5, de nekem elég  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2004.04.25 vasárnap, 23:35:00 »

Sziasztok!
 
A PBOX chiptuning/nem chiptuning témához szeretnék hozzászólni, ha megengeditek.  
Kovács Norbert osztálytársam az egyetemen és nagyon jó barátom.  
Én mertem neki ajánlani, hogy a termékeket amiket forgalmaz mutassa be nektek is, hátha felkelti az érdeklődéseteket. Amennyiben ezzel hibát követtem el szives elnézéseteket kérem. Most már úgy látom rossz ötlet volt. Nem annyira üzleti szempontból tettem, hiszen ez nekem semmilyen szempontból nem üzlet, hiszen egy 2,5 v6-al járok, a vállalkozáshoz pedig semmi közöm, inkább arra gondoltam, talán szivesen fogadtok valami újat, ami talán jó is. Ha nem kellett volna mégegyszer ne haragudjatok.  
Rossz volt olvasni a vitátokat, hiszen mint mondeós és klubtag maximálisan szem előtt tartom az érdekeiteket, melyek az enyémek is, viszont nem állhatom meg azt sem, hogy ne védjem meg egy nagyon jó barátomat, akiben annyi tistességtelenség és rosszindulat sincs, mint egy 1,8 tádéban!!!
Talán nem szakember és zavarba lehet hozni néhány kérdéssel,de nem forgalmazná ezeket a termékeket, ha nem tartaná jónak őket.
 
Az én véleményem:
 
1. Egy osztálytársunk hónapok óta használja a polo-jában a pboxot. Nagyo jól megy az autó, és mivel kapcsolható a cucc, nem is kell mindíg menjen.
 
2. Lehet, hogy naiv vagyok, de a 3 év gari, meg az, hogy a gyári garancia nem szünik meg, hanem maga a gyártó is továbbra is garanciát vállal a beépítés ellenére, ez nekem azt mondja, hogy nem lehet olyan káros a cucc. Ha tönkremenne tőle az adagoló,stb (nem szeretnék személyeskedni!) akkor az autógyárak a beszerelés után valószínüleg bontanák a gyári garanciát.
 
3. Maga a pbox 3 év garit ad a cuccra és a vele kapcsolatos alkatrészekre. tehát ha beszarik valami azt ők fizetik, persze gondolhatunk arra, hogy ha gond van ők majd biztos kimagyarázzák, hogy az nem miattuk van, de egy nemzetközi cég nem valószínű, hogy ilyen magatartásra alapozza a működését, mert akkor nem lesz túl hosszú életű.
 
Hát ez volt az én naív, és hangsúlyozom, szakmailag hozzá nem értő véleményem.  
 
Streetracer21
Barátot megvédeni erény és egyben kötelesség, viszont legalább ennyire kell felhívni hibáira is a figyelmet.
 
Ha megnyugtat, ha nem, senkit sem akartam ugyan megbántani, csupán azon alapelveket tartom szem előtt, hogy ha valamiben nem vagyok otthon, nem kezdek el kardoskodni a hülyeség mellett, hanem megkeresem azt aki segíteni tud, és ha valamit el is akarok adni, nagyon gondosan járok el.
 
Harag, sértődőttség nincs (legalábbis nálam)  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2004.04.25 vasárnap, 23:49:00 »

Sziasztok!
 
A PBOX chiptuning/nem chiptuning témához szeretnék hozzászólni, ha megengeditek.  
Kovács Norbert osztálytársam az egyetemen és nagyon jó barátom.  
Én mertem neki ajánlani, hogy a termékeket amiket forgalmaz mutassa be nektek is, hátha felkelti az érdeklődéseteket. Amennyiben ezzel hibát követtem el szives elnézéseteket kérem. Most már úgy látom rossz ötlet volt. Nem annyira üzleti szempontból tettem, hiszen ez nekem semmilyen szempontból nem üzlet, hiszen egy 2,5 v6-al járok, a vállalkozáshoz pedig semmi közöm, inkább arra gondoltam, talán szivesen fogadtok valami újat, ami talán jó is. Ha nem kellett volna mégegyszer ne haragudjatok.  
Rossz volt olvasni a vitátokat, hiszen mint mondeós és klubtag maximálisan szem előtt tartom az érdekeiteket, melyek az enyémek is, viszont nem állhatom meg azt sem, hogy ne védjem meg egy nagyon jó barátomat, akiben annyi tistességtelenség és rosszindulat sincs, mint egy 1,8 tádéban!!!
Talán nem szakember és zavarba lehet hozni néhány kérdéssel,de nem forgalmazná ezeket a termékeket, ha nem tartaná jónak őket.
 
Az én véleményem:
 
1. Egy osztálytársunk hónapok óta használja a polo-jában a pboxot. Nagyo jól megy az autó, és mivel kapcsolható a cucc, nem is kell mindíg menjen.
 
2. Lehet, hogy naiv vagyok, de a 3 év gari, meg az, hogy a gyári garancia nem szünik meg, hanem maga a gyártó is továbbra is garanciát vállal a beépítés ellenére, ez nekem azt mondja, hogy nem lehet olyan káros a cucc. Ha tönkremenne tőle az adagoló,stb (nem szeretnék személyeskedni!) akkor az autógyárak a beszerelés után valószínüleg bontanák a gyári garanciát.
 
3. Maga a pbox 3 év garit ad a cuccra és a vele kapcsolatos alkatrészekre. tehát ha beszarik valami azt ők fizetik, persze gondolhatunk arra, hogy ha gond van ők majd biztos kimagyarázzák, hogy az nem miattuk van, de egy nemzetközi cég nem valószínű, hogy ilyen magatartásra alapozza a működését, mert akkor nem lesz túl hosszú életű.
 
Hát ez volt az én naív, és hangsúlyozom, szakmailag hozzá nem értő véleményem.  
 
Streetracer21
2. Ha valamit beteszel, igenis megszűnik a gyári gari, én már végigjártam. De van itt jogász is, és te is utánanézhetsz!
 
3. Minél nagyobb egy cég, annál jobban leszarja az egyszerű halandót, erre meg nekik van meg a jogi apparátuk. Pl: a Ford Hungária! (ez is tapasztalat)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2004.04.26 hétfő, 00:49:00 »

Peppin!
 
Örülök, hogy egyetértünk!
 
Curtis!
Könnyen lehet, hogy mindebben igazad van. Lehet, hogy túlságosan magamból indulok ki és ezt azt olykor naivan látok. Remélem azért nincs harag
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.