Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.01 szerda, 20:55:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2451705 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #300 Dátum: 2003.12.23 kedd, 01:36:00 »

Mi a véleményetek a direkt szüröről? Azt mondtak nekem hogy olyan 20eftből meg van! Mennyit javit? Fogyasztás? Van valakinek tapasztalata?
Nekem van EGY NAGY ***!!
Nekem csupa mocsok letta motor és miután megkapta chipet össze vissza rángatott mert elvolt dugulva a rendszer!!
A szervízben 4 ezer Ft-ből kitisztították és most 110Le az 1,6-os Mondim!!! A gyári légszűrővel!!
 
Üdvözlettel!!
 
Mr. Streetrace Junior
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #301 Dátum: 2003.12.23 kedd, 22:47:00 »

Mi a véleményetek a direkt szüröről? Azt mondtak nekem hogy olyan 20eftből meg van! Mennyit javit? Fogyasztás? Van valakinek tapasztalata?
Nekem viszont nagyon pozitív tapasztalataim vannak vele.
K&N  
Alacsonyan nem érezhető a hatása ,de nagy fordulaton ász.A hangja meg brutál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #302 Dátum: 2003.12.24 szerda, 10:16:00 »

Nekem viszont nagyon pozitív tapasztalataim vannak vele.
K&N  
Alacsonyan nem érezhető a hatása ,de nagy fordulaton ász.A hangja meg brutál.
Lehet hogy a plusz ket henger meg a 900cm3 kulonbseg adja, nem? Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #303 Dátum: 2003.12.24 szerda, 19:16:00 »

Nekem van EGY NAGY ***!!
Nekem csupa mocsok letta motor és miután megkapta chipet össze vissza rángatott mert elvolt dugulva a rendszer!!
A szervízben 4 ezer Ft-ből kitisztították és most 110Le az 1,6-os Mondim!!! A gyári légszűrővel!!
 
Üdvözlettel!!
 
Mr. Streetrace Junior
milyen légszűrő volt benne?
milyen chip-töl lett 110LE?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #304 Dátum: 2003.12.24 szerda, 19:17:00 »

Én 2 éve használok direktszűrőt eddig semmi gond vele a tapasztalat ugyan az mint a koris-nál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #305 Dátum: 2003.12.29 hétfő, 13:26:00 »

Sziasztok, -összetörtem a lökhárítóm (Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi, 2002.11 havi). Cserélni kell ezért úgy gondoltam valami jó is legyen a dologban 1 kicsit tuningoljunk (optikai). Láttam az eredetineél szebb lökháritókat is a Mondeora (akár csak az ST220 -asra gondolok). Azt szeretném megkérdezni hol nézegethetném meg mit lehet Magyarországon kapni (aránylag gyorsan, s szürkében :-). Köszönöm a segítséget, sziasztok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #306 Dátum: 2003.12.29 hétfő, 22:42:00 »

Sziasztok, -összetörtem a lökhárítóm (Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi, 2002.11 havi). Cserélni kell ezért úgy gondoltam valami jó is legyen a dologban 1 kicsit tuningoljunk (optikai). Láttam az eredetineél szebb lökháritókat is a Mondeora (akár csak az ST220 -asra gondolok). Azt szeretném megkérdezni hol nézegethetném meg mit lehet Magyarországon kapni (aránylag gyorsan, s szürkében :-). Köszönöm a segítséget, sziasztok...
Curtis barátunkat érdemes megkérdeni Mk III ügyben de előtte nézd meg az autóját a tagok közt asszem fog tetszeni!!
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #307 Dátum: 2003.12.30 kedd, 10:43:00 »

ÉN megnéztem, az első kötény az nem annyira jön be, de a többi...uhh...és a belső, hogy nem "fa" van benne, hanem ez az ezüst cucc...NAGYON KIRÁLY! GRAT.!
 
ja és a felni... Smiley Smiley Smiley
az SÜT!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #308 Dátum: 2003.12.30 kedd, 23:37:00 »

ÉN megnéztem, az első kötény az nem annyira jön be, de a többi...uhh...és a belső, hogy nem "fa" van benne, hanem ez az ezüst cucc...NAGYON KIRÁLY! GRAT.!
 
ja és a felni... Smiley Smiley Smiley
az SÜT!
Sajnálom, hogy nem tetszett a kötényem, sajnos ilyenre sikerült. De büszke vagyok rá mert én terveztem. ST komplett ruhát meg lehet venni, csak pénz kell hozzá. Viszont az enyém nem jön szembe. Ha megnézed a srácok autóit, fogod látni mit jelent az "építés" ( sok-sok szívás, idő, aztán meg büszkeség ) Szívesen segítek, ha valaki kéri.
Na hali
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #309 Dátum: 2003.12.31 szerda, 02:28:00 »

Nekem egy kicsit TÚL brutális, de ha ez volt a célod akkor KIRÁLY! Smiley
Egyébként ha ez egyedi (eddig nem tudtam) akkor VAN IS MIRE büszkének lenned!!
Az ST- mindenki meg tudja venni! Smiley (akinek van rá zséje)
 
Nekem jól jönne a segítség, ha lenne pénzem ilyesmire, de most futóműfelújítás, motor lomhaság  elhárítás van napirenden, plussz egy nagyobb 15 ös kerék is kéne már!
 
Egyébként ismerem az építés előnyeit hátrányait, nekem is volt egyedi autóm, egy Trabicsek, és én is nagyon buszke voltam rá, a legszebb autó volt a szememben, úgyhogy tudom mit érzel.
 
Jó lehet lemenni reggel és egy ilyen autóba ülni!
Irigylésre méltó fickó vagy!
 
Láng Péter
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #310 Dátum: 2004.01.02 péntek, 23:02:00 »

Ford Mondeo ST Coupe Smiley
 
http://hvtm.totalcar.hu/index.php3?type=pwh&ID=9000&carID=0050
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #311 Dátum: 2004.01.03 szombat, 00:15:00 »

Frankó! Smiley De eredetibe jobb!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #312 Dátum: 2004.01.12 hétfő, 22:58:00 »

Hello!
 Szerelt már valaki direktszűrőt 1.8 i zetec mondiba, ha igen légyszi írd meg, hogy mi a tapasztalatod ezzel kapcsolatban, illetve, hogy milyen átalakítással járt + hol csináltattad, meg mennyiért! Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #313 Dátum: 2004.01.13 kedd, 11:03:00 »

Hello!
 Szerelt már valaki direktszűrőt 1.8 i zetec mondiba, ha igen légyszi írd meg, hogy mi a tapasztalatod ezzel kapcsolatban, illetve, hogy milyen átalakítással járt + hol csináltattad, meg mennyiért! Köszi!
george:
 
nem kell szereltetni! Veszel egy direktszűrőt, lehetőleg hőpajzsosat, lehetőleg KIT-ben. Ebben az esetben csak régi szűrőház le, új KIT fel.
 
Ha az olcsóbb verziót választod, miszerint csak egy direktszűrőt veszel, ebben az esetben 65 mm átmérőjű csatlakozással rendelkezőt vegyél (De szépen körítettem a mondatot!:)). Bilincs+csavarhúzó és kész lenne, de még a kartergáz csövedet is be kellene kötni igazság szerint a szűrőbe (erre is van egy kis "tuning" csonk, ami ugyancsak nem kerül iszonyat sok pénzbe.
A második esetben figyelj arra, hogy a direktszűrő kapjon levegőt!!!
 
nekem az 1.8 Zetecben volt. Nem mondom, hogy rossz sőt inkább hogy jó dolog. Jobban fog pörögni a motor, kicsit tovább húz, ne adj Isten még egy sportkipufogóval együtt szerelve elég jó hangja is lesz. Csodát ne várj tőle, de sok kicsi sokra megy.
 
nekem a mostani off autómon hőpajzsos van 14 000 eFt. K&N
 
 
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #314 Dátum: 2004.01.13 kedd, 23:17:00 »

george:
 
nem kell szereltetni! Veszel egy direktszűrőt, lehetőleg hőpajzsosat, lehetőleg KIT-ben. Ebben az esetben csak régi szűrőház le, új KIT fel.
 
Ha az olcsóbb verziót választod, miszerint csak egy direktszűrőt veszel, ebben az esetben 65 mm átmérőjű csatlakozással rendelkezőt vegyél (De szépen körítettem a mondatot!:)). Bilincs+csavarhúzó és kész lenne, de még a kartergáz csövedet is be kellene kötni igazság szerint a szűrőbe (erre is van egy kis "tuning" csonk, ami ugyancsak nem kerül iszonyat sok pénzbe.
A második esetben figyelj arra, hogy a direktszűrő kapjon levegőt!!!
 
nekem az 1.8 Zetecben volt. Nem mondom, hogy rossz sőt inkább hogy jó dolog. Jobban fog pörögni a motor, kicsit tovább húz, ne adj Isten még egy sportkipufogóval együtt szerelve elég jó hangja is lesz. Csodát ne várj tőle, de sok kicsi sokra megy.
 
nekem a mostani off autómon hőpajzsos van 14 000 eFt. K&N
 
 
Gera
Köszi!
 A dupla REMUS úton van Smiley
 Ha jól értem, akkor a sorrend a következő: Megmarad a nagy gunicső a zinjektor és a MAF szenzor között, utána tuning csonk (65 mm)a kartergáznak, és utána a szűrő.
 Hogyan tudok elég levegőt biztosítani a direktszűrőnek? Netán az eredeti beömlőn a doblemezből?
 Van valami tipped, hogy hol tudok KIT-et venni, hogy a zenyém is KITT legyen Smiley ?!
 Köszi a választ!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #315 Dátum: 2004.01.14 szerda, 08:30:00 »

Köszi!
 A dupla REMUS úton van Smiley
 Ha jól értem, akkor a sorrend a következő: Megmarad a nagy gunicső a zinjektor és a MAF szenzor között, utána tuning csonk (65 mm)a kartergáznak, és utána a szűrő.
 Hogyan tudok elég levegőt biztosítani a direktszűrőnek? Netán az eredeti beömlőn a doblemezből?
 Van valami tipped, hogy hol tudok KIT-et venni, hogy a zenyém is KITT legyen Smiley ?!
 Köszi a választ!
george:
 
Nem tudom, hogy Te merre laksz? Én Miskolcon, tahát ha mondjuk Te pesti vagy, akkor javallom kérdezd + Szabyt, vagy Koris apánkat, hogy Pesten mit mennyiért hol tudsz beszerezni.
 
A REMUS-t már megrendelted rá? Nekem volt eredeti Remusom, de azzal nem szólt egyáltalán, (vagy csak nekem volt halk:)) így én minden autómra egy "tuningmesterrel" csináltatok rozsdamentes dobot. Na az szól mint az állat, remélem szépen fejeztem ki magamat!:)
 
Szerintem a Remus nem éri + az árát, de ez az én véleményem, nem biztos hogy mindenki így van vele.
 
Az eredeti beömlőt használtam én is, de ebben a nagyobb guru Szaby..Smiley
 
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #316 Dátum: 2004.01.16 péntek, 01:57:00 »

2.0 TDDi tuning?  
 
mit lehet/érdemes vele kezdeni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #317 Dátum: 2004.01.16 péntek, 12:46:00 »

2.0 TDDi tuning?  
 
mit lehet/érdemes vele kezdeni?
Flame,
 
chip sokat dob a diesel autókon.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #318 Dátum: 2004.01.16 péntek, 13:46:00 »

2.0 TDDi tuning?  
 
mit lehet/érdemes vele kezdeni?
Flame: Szerintem chip, mert td és egyéb nem nagyon...  
De Scratchel egyetértek, hogy az sokat dob, legalábbis nagyságrendekkel többet, mint a szívó motorokon.
 
Gera
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #319 Dátum: 2004.01.16 péntek, 20:00:00 »

2.0 TDDi tuning?  
 
mit lehet/érdemes vele kezdeni?
Venni kell egy benzinest!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #320 Dátum: 2004.01.20 kedd, 16:29:00 »

Sziasztok! Hol lehet td-s mondi I-et csippeltetni? És mi pénzbe kerül? Ha valaki ilyet már csináltatott, akkor kíváncsi vagyok a személyes tapasztalatára is! Köszi: Sziasztok és BUÉK!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #321 Dátum: 2004.01.20 kedd, 16:49:00 »

Sziasztok! Hol lehet td-s mondi I-et csippeltetni? És mi pénzbe kerül? Ha valaki ilyet már csináltatott, akkor kíváncsi vagyok a személyes tapasztalatára is! Köszi: Sziasztok és BUÉK!
Hello
 
Tudtommal nem is lehet I-es mondit...
Bye
 
Cit
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #322 Dátum: 2004.01.20 kedd, 17:27:00 »

Hello
 
Tudtommal nem is lehet I-es mondit...
Bye
 
Cit
citromheja,
 
pedig lehet, Szabyk -nak van benne chip, és Neki is MK1 van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #323 Dátum: 2004.01.20 kedd, 21:03:00 »

Sziasztok! Hol lehet td-s mondi I-et csippeltetni? És mi pénzbe kerül? Ha valaki ilyet már csináltatott, akkor kíváncsi vagyok a személyes tapasztalatára is! Köszi: Sziasztok és BUÉK!
Superchips!
Megalarm Kft.
Nekem jól müxik semmki gondom vele 1.5éve
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #324 Dátum: 2004.01.20 kedd, 22:54:00 »

Sziasztok! Hol lehet td-s mondi I-et csippeltetni? És mi pénzbe kerül? Ha valaki ilyet már csináltatott, akkor kíváncsi vagyok a személyes tapasztalatára is! Köszi: Sziasztok és BUÉK!
Az 1.8 TD Mondeo NEM lehet chip-pelni, mivel még abszolút mechanikus az adagolója. Az 1.8 TDdi-t (Focus), vagy 2.0 TDdi-t (Mondeo Mk3) viszont már lehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #325 Dátum: 2004.01.21 szerda, 08:18:00 »

Az 1.8 TD Mondeo NEM lehet chip-pelni, mivel még abszolút mechanikus az adagolója. Az 1.8 TDdi-t (Focus), vagy 2.0 TDdi-t (Mondeo Mk3) viszont már lehet.
mármint csak félig elektronikus. Nekem legalábbis ilyeneket mondtak.
Bye
 
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #326 Dátum: 2004.01.21 szerda, 10:11:00 »

 szabyk!
 
Telefonszámot tudsz adni ?
Mennyibe kerül a mutatvány ?
Mennyivel lett gonoszabb a mondid ?
 
Köszi: Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #327 Dátum: 2004.01.21 szerda, 17:24:00 »

Mi a véleményetek a HP (vagy mi) direktszűrőről? A Lurdyban ezt ajánlották!
 Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #328 Dátum: 2004.01.21 szerda, 19:49:00 »

Mi a véleményetek a HP (vagy mi) direktszűrőről? A Lurdyban ezt ajánlották!
 Köszi!
Ne vedd+!!!!!!!!!!
Inkább egy picit drágábbat,de nem szarik be az autód 10000km alatt!
A hp nem szűr semmit!Hiába fújod be olajjal mert nincs hordozófelülete ugyanis fém az egész!
Egy márkásabb(K&N,JR)két réteg fém között egy hordózófelület van( asszem pamut)ez szűri a levegőt!
Ebből kell kimosni kb 5000km-ként a poros olajat és újra olajozni!
 
üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #329 Dátum: 2004.01.21 szerda, 19:52:00 »

szabyk!
 
Telefonszámot tudsz adni ?
Mennyibe kerül a mutatvány ?
Mennyivel lett gonoszabb a mondid ?
 
Köszi: Zombi
http://www.megalarm.hu/chiptuning/
 
Asszem 70-80k de ez legalább jó is!Kb 10-12LE és ugyanennyi nyomaték!ű
0.5L fogyasztás növeledés!
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #330 Dátum: 2004.01.21 szerda, 22:58:00 »

bocs  y
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #331 Dátum: 2004.01.21 szerda, 22:58:00 »

Köszi Szabik!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #332 Dátum: 2004.01.21 szerda, 23:01:00 »

Szabyk!
 Budapesten hol tudnék K&N direktszűrőt venni, modjuk, amit Gerabá ajánlott, csak az Miskolcon van, hőpajzsosat, karter bekötéssel, stb...
 Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #333 Dátum: 2004.01.21 szerda, 23:15:00 »

mármint csak félig elektronikus. Nekem legalábbis ilyeneket mondtak.
Bye
 
Cit
Ja, valahogy úgy...
Elektronikusan felügyelt adagoló: a gázpedál állása, a befecskendezés ideje, a beszívott levegő mennyisége stb. alapján van minimális korrekció, de annyira minimális hogy emiatt nem lehet chip-tuningolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #334 Dátum: 2004.01.26 hétfő, 13:10:00 »

szabyk !
 
Köszi.  
Zombi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #335 Dátum: 2004.01.29 csütörtök, 23:20:00 »

Gerabá!
Meg tudnád mondani, hogy annak a K&N direktszűrőnek, amit Miskolcon láttál mi a típusszáma? Az hőpajzsos volt?
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #336 Dátum: 2004.02.05 csütörtök, 07:26:00 »

Sziasztok!
 
Sport légszűrővel lenne kérdésem:
1. A Bontexéknél kapható JB sportlégszűrő betétet érdemes-e megvenni, betenni. Akciósan kapható baráti áron. (a fadeomhoz asszem ~13eHUF)
2. Nekem dizilem van (nagy légszűrővel gyárilag).
Érdemes-e direkt szűrő helyett sima sportlégszűrő betétet beletenni. (a tulaj szerint inkább a betétet javallja, mert egyébként is nagy a légszűrője a dízelnek)
A válaszokat előreis köszi,
 
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #337 Dátum: 2004.02.05 csütörtök, 22:22:00 »

Sziasztok!
 
Sport légszűrővel lenne kérdésem:
1. A Bontexéknél kapható JB sportlégszűrő betétet érdemes-e megvenni, betenni. Akciósan kapható baráti áron. (a fadeomhoz asszem ~13eHUF)
2. Nekem dizilem van (nagy légszűrővel gyárilag).
Érdemes-e direkt szűrő helyett sima sportlégszűrő betétet beletenni. (a tulaj szerint inkább a betétet javallja, mert egyébként is nagy a légszűrője a dízelnek)
A válaszokat előreis köszi,
 
Cit
Héja!
 
Nem akarok ünneprontó lenni, de ne költs fölöslegesen sportlégszűrőre egy olajos autóba.  
A gázolajos működési elvben ugyanis szerintem nincs akkora szerepe a levegőnek mint a benzines működésnél ugye. Ahogy én tudom, de ha nincs igazam nyugodtan kövezzetek meg, a gázolajos motornál nem az anyag-levegő arány adja meg a robbanás milyenségét hanem a nyomás nagysága ugyi öngyulladás.
Emiatt én még nem hallottam olyan esetről amikor sportszűrő bármit is dobott volna dízel teljesítményén, hacsak a tulaj ezirányú tudata nem számít bele.
 
Ha pedig mindenképp ragaszkodsz hozzá akkor, de csak akkor ne vegyél mást mint KN szűrőt, a tőbbi semmire sem jó.
 
Üdv neked
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #338 Dátum: 2004.02.06 péntek, 12:59:00 »

Ne vedd+!!!!!!!!!!
Inkább egy picit drágábbat,de nem szarik be az autód 10000km alatt!
A hp nem szűr semmit!Hiába fújod be olajjal mert nincs hordozófelülete ugyanis fém az egész!
Egy márkásabb(K&N,JR)két réteg fém között egy hordózófelület van( asszem pamut)ez szűri a levegőt!
Ebből kell kimosni kb 5000km-ként a poros olajat és újra olajozni!
 
üdv
Hello, most ajánlottak BMC sportlégszűrőt. Mit tudtok róla?  
Egyébként érdemes betenni egy 1.8 benzinesbe? tényleg észrevehető változást okoz, vagy csak 'pszichikai tunning'?  
Valahol olvastam, hogy csak akkor hatékony hogyha a levegő kivezetést is megkönnyítjük, vagyis komplett kipufogó rendszer csere. Nekem eddig csak egy sportdob van hátul...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #339 Dátum: 2004.02.06 péntek, 18:19:00 »

Hello, most ajánlottak BMC sportlégszűrőt. Mit tudtok róla?  
Egyébként érdemes betenni egy 1.8 benzinesbe? tényleg észrevehető változást okoz, vagy csak 'pszichikai tunning'?  
Valahol olvastam, hogy csak akkor hatékony hogyha a levegő kivezetést is megkönnyítjük, vagyis komplett kipufogó rendszer csere. Nekem eddig csak egy sportdob van hátul...
BMC?az meg mi?Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #340 Dátum: 2004.02.09 hétfő, 08:15:00 »

Héja!
 
Nem akarok ünneprontó lenni, de ne költs fölöslegesen sportlégszűrőre egy olajos autóba.  
A gázolajos működési elvben ugyanis szerintem nincs akkora szerepe a levegőnek mint a benzines működésnél ugye. Ahogy én tudom, de ha nincs igazam nyugodtan kövezzetek meg, a gázolajos motornál nem az anyag-levegő arány adja meg a robbanás milyenségét hanem a nyomás nagysága ugyi öngyulladás.
Emiatt én még nem hallottam olyan esetről amikor sportszűrő bármit is dobott volna dízel teljesítményén, hacsak a tulaj ezirányú tudata nem számít bele.
 
Ha pedig mindenképp ragaszkodsz hozzá akkor, de csak akkor ne vegyél mást mint KN szűrőt, a tőbbi semmire sem jó.
 
Üdv neked
Peppin!
 
Kösz, a tanácsot, de nekem nem a dinamika miatt kéne, hanem inkább a fogyasztás csökkentésére.
Állítólag 10% körüli a megtakarítás. (Állítólag)
De, sajna úgy néz ki, hogy egyébként is le kell mondanom róla, mert először indíthatóvá kell tenni a gépet.
Thnx
 
Cit
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #341 Dátum: 2004.02.12 csütörtök, 16:17:00 »

Uraim!
 
Van egy új partnerük, aki tuningal foglalkozik, és minden Mondeo klubtagnak 15% kedvezményt ad! Smiley
Elérhető az oldala a Service | Tuning rész alatt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #342 Dátum: 2004.02.13 péntek, 13:42:00 »

 szabyk !
 
A MEGALARMnál a diesel EDC modulját is tudják tuningolni Huh?
Ez vezérli az adagolón a töltésállítókart, a részterhelés mágnesszelepét, stb...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #343 Dátum: 2004.02.13 péntek, 14:24:00 »

szabyk !
 
A MEGALARMnál a diesel EDC modulját is tudják tuningolni Huh?
Ez vezérli az adagolón a töltésállítókart, a részterhelés mágnesszelepét, stb...
Szerintem igen!
Tel:2084715
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #344 Dátum: 2004.02.13 péntek, 14:44:00 »

szabyk
 
Felhívtam őket. Sajnos  nem tudnak hozzányúlni. Sad
Azt mondták, hogy tegyek rá egy geometriás turbót és az EDC érzékeni fogja a többetlevegőt és úgy adagonja az üzemanyagot. Ami azt eredményezi, hogy már KB 1500-as fordulattól húzni fog a gép. Mindezt 0,8 as töltőnyomással párosítva sacc 110-115 LE-t eredményez. (?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #345 Dátum: 2004.02.13 péntek, 14:57:00 »

szabyk
 
Felhívtam őket. Sajnos  nem tudnak hozzányúlni. Sad
Azt mondták, hogy tegyek rá egy geometriás turbót és az EDC érzékeni fogja a többetlevegőt és úgy adagonja az üzemanyagot. Ami azt eredményezi, hogy már KB 1500-as fordulattól húzni fog a gép. Mindezt 0,8 as töltőnyomással párosítva sacc 110-115 LE-t eredményez. (?)
Hát igen!
Én diesel-be nem vagyok otthon!
Az a turbó sem olcsó dolog,hacsak nem a tiédet alakíttatod át(asszem 500 font körül van de mire bejut az országba majdnem 2*annyi)
Onnan tudom,hogy nekem ezelött Escort RS Turbo-m volt abba is ennyi volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #346 Dátum: 2004.02.13 péntek, 15:00:00 »

 szabyk  
 
Hacsak nem hoznak Győrből TT turbót 40 pénzért. Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #347 Dátum: 2004.02.13 péntek, 16:30:00 »

szabyk  
 
Hacsak nem hoznak Győrből TT turbót 40 pénzért. Smiley)
Szerinted csereszavatos a két turbó?erősen kétlem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #348 Dátum: 2004.02.13 péntek, 18:50:00 »

 szabyk !
 
Mindenre van megoldás. Van egy cimbim akit lehet, hogy ti is ismertek a gyorsulási versenyekről. Domokos Csabi akié a hirhedt turbós lada.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #349 Dátum: 2004.02.13 péntek, 18:52:00 »

Azt mondja, hogy csak egy kis átalakítás kérdése az egész.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.