Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:58:04
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693337 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8950 Dátum:
2013.10.26 szombat, 20:44:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.10.26 szombat, 19:24:09
Csak hörögjön, tessék!
o hát ezt már kipróbáltuk a swiften
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8951 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 13:59:16 »
Katalizátortalanság kinek mit okozott?
Észrevételek?
Én imádom ahogy füstöl mint a barom!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
drof
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8952 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 16:34:43 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.11.14 csütörtök, 13:59:16
Katalizátortalanság kinek mit okozott?
Észrevételek?
Én imádom ahogy füstöl mint a barom!
A mögötted levők meg egyenesen rajonganak érte!
Dízelesnél nem tudok nyilatkozni, benzinesnél nagyon büdös lett a dúsított üzem. Teljesítménytöbblet nem volt, gázreakció javult valamelyest.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8953 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 17:23:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.11.14 csütörtök, 13:59:16
Katalizátortalanság kinek mit okozott?
Észrevételek?
Én imádom ahogy füstöl mint a barom!
Amikor még céges benzines autót használtam, akkor a lizing cég sajnálta javíttatni a katalizátort. 1,6-os eredetileg 100 lovas Ecotec Opel a GPS szerint is megfutotta 210-et sík úton. Mivel dög volt lambda szonda is így "beérte" átlag 13-14 liter benzinnel százon (akkor még céges tankolókártyát használtam és 10 évvel fiatalabb voltam és bátrabb) Okádék benzin szaga volt a kipufogónak de cserébe nagyon ment.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8954 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:40:40 »
Idézetet írta: drof - 2013.11.14 csütörtök, 16:34:43
A mögötted levők meg egyenesen rajonganak érte!
Dízelesnél nem tudok nyilatkozni, benzinesnél nagyon büdös lett a dúsított üzem. Teljesítménytöbblet nem volt, gázreakció javult valamelyest.
Én is jobb gázreakciót vélek felfedezni úgy gondolom!
Amúgy csak padlógázon füstöl finoman nem, viszont ez is retek büdös azóta...lehet hogy a 2t olaj is közrejátszik!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8955 Dátum:
2013.11.14 csütörtök, 23:42:03 »
Idézetet írta: stealt - 2013.11.14 csütörtök, 17:23:52
Amikor még céges benzines autót használtam, akkor a lizing cég sajnálta javíttatni a katalizátort. 1,6-os eredetileg 100 lovas Ecotec Opel a GPS szerint is megfutotta 210-et sík úton. Mivel dög volt lambda szonda is így "beérte" átlag 13-14 liter benzinnel százon (akkor még céges tankolókártyát használtam és 10 évvel fiatalabb voltam és bátrabb) Okádék benzin szaga volt a kipufogónak de cserébe nagyon ment.
hát annyi anyaggal mehet is
óóó csak kpm-el sose találkozzak
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8956 Dátum:
2014.01.11 szombat, 08:23:04 »
ilyet lehet íratni tddi-re is?
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8957 Dátum:
2014.01.11 szombat, 10:22:56 »
Idézetet írta: netcore - 2014.01.11 szombat, 08:23:04
ilyet lehet íratni tddi-re is?
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs
Lehet chippelni a tddi-t is.....sokaknak van is.
Vagy nem erre voltál kíváncsi?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8958 Dátum:
2014.01.11 szombat, 10:55:11 »
Idézetet írta: netcore - 2014.01.11 szombat, 08:23:04
ilyet lehet íratni tddi-re is?
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs
nem...
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8959 Dátum:
2014.01.11 szombat, 10:57:30 »
Idézetet írta: Bunyek - 2014.01.11 szombat, 10:55:11
nem...
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8960 Dátum:
2014.01.11 szombat, 12:12:28 »
Idézetet írta: netcore - 2014.01.11 szombat, 08:23:04
ilyet lehet íratni tddi-re is?
http://youtu.be/4_3cGbbQSXs
Egy jófajta szikével kivágod a turbócsöveket, aztán az is fog majd így füstölni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8961 Dátum:
2014.01.11 szombat, 19:35:38 »
na most ő a launch control-ra gondolt...
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8962 Dátum:
2014.01.11 szombat, 20:29:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.26 szombat, 00:10:29
Van itt valakinek tdci-n nyitott rendszere?
Leveszem a katalizátort az biztos, de gondolkozok valami nagyobb csövezésen vagy ha azon nem akkor levágom a végdobot!
KPM mennyire szokott gyárinak látszó autókat megállítani?
NEm szeretnék hatósági vizsgát emiatt...
30 éves koromig én is minden marhaságot beleraktam a korábbi autóimba, költöttem el valag pénzt tuningra, és csak akkor láttam hogy értelmetlen amikor kivettem belőle, és meglepve tapasztaltam hogy nincs változás/visszaesés. Azóta már a gyári megoldásokat preferálom. Ha haladni akarok akkor taposom a gyári gázpedált, ha nagyon kell menni, akkor padlógáz koppanásig, ilyenkor nem nézi az ECU a lambdát,,,a legjobb tuning:)
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.11 szombat, 20:34:31 írta FokaDriver
»
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8963 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 00:09:14 »
http://kanizsatuning.hu/
sok szeretettel várunk mindenkit
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8964 Dátum:
2014.01.14 kedd, 14:07:59 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.01.11 szombat, 20:29:45
30 éves koromig én is minden marhaságot beleraktam a korábbi autóimba, költöttem el valag pénzt tuningra, és csak akkor láttam hogy értelmetlen amikor kivettem belőle, és meglepve tapasztaltam hogy nincs változás/visszaesés. Azóta már a gyári megoldásokat preferálom. Ha haladni akarok akkor taposom a gyári gázpedált, ha nagyon kell menni, akkor padlógáz koppanásig, ilyenkor nem nézi az ECU a lambdát,,,a legjobb tuning:)
én csak egy chiptuningra költöttem:) és dízelem van!
természetesen ez benzines esetén egész más! Ott vagyonokat költhetsz de sose lesz belőle jó dízel
nem baszogatásképpen írtam!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8965 Dátum:
2014.01.14 kedd, 15:28:17 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.26 szombat, 00:10:29
Van itt valakinek tdci-n nyitott rendszere?
Leveszem a katalizátort az biztos, de gondolkozok valami nagyobb csövezésen vagy ha azon nem akkor levágom a végdobot!
KPM mennyire szokott gyárinak látszó autókat megállítani?
NEm szeretnék hatósági vizsgát emiatt...
Szia!
Nekem teljesen nyitott rendszerem van, kb. 3 éve járok így vele.
A hangja mint a mennydörgés, negatív élményem még nem volt vele.
Műszakin simán átmentem
)))
Van videóm youtube-on, igaz elég rövidek. Élőben azért mélyebb a hangja.
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8966 Dátum:
2014.01.14 kedd, 15:44:30 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2014.01.11 szombat, 20:29:45
30 éves koromig én is minden marhaságot beleraktam a korábbi autóimba, költöttem el valag pénzt tuningra, és csak akkor láttam hogy értelmetlen amikor kivettem belőle, és meglepve tapasztaltam hogy nincs változás/visszaesés. Azóta már a gyári megoldásokat preferálom. Ha haladni akarok akkor taposom a gyári gázpedált, ha nagyon kell menni, akkor padlógáz koppanásig, ilyenkor nem nézi az ECU a lambdát,,,a legjobb tuning:)
A TDCI érezhetően könnyebben indul meg katalizátor nélkül. Nem tudom, hogy ez Lóerőben is kifejezhető e, bár voltam pados mérésen chip után és bőven a várt érték fölé került az autó teljesítménye. Amit írtál az szívó benzinnél tökéletesen megállja a helyét, én is ilyen voltam 30 előtt
Mára a dízelemben sincs se chip se sport szűrő, mert nincs rá szükségem, nem hajtom a kocsit feleslegesen.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8967 Dátum:
2014.01.14 kedd, 22:25:15 »
Idézetet írta: clint - 2014.01.14 kedd, 15:28:17
Szia!
Nekem teljesen nyitott rendszerem van, kb. 3 éve járok így vele.
A hangja mint a mennydörgés, negatív élményem még nem volt vele.
Műszakin simán átmentem
)))
Van videóm youtube-on, igaz elég rövidek. Élőben azért mélyebb a hangja.
http://www.youtube.com/watch?v=KskxC-X2YMU
http://www.youtube.com/watch?v=eBPZNBuKHjs
Nagyon tetszik a hangja:)
De mennyire zavaró ez pl. Pályatempónál 2-3órán keresztül??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8968 Dátum:
2014.01.14 kedd, 23:24:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.01.14 kedd, 22:25:15
Nagyon tetszik a hangja:)
De mennyire zavaró ez pl. Pályatempónál 2-3órán keresztül??
Mondjuk egy 10 órás útra nem indulnék el vele
)) de egy jó hifi sokat segíthet ezen is.
Nagy tempónál magas fordulaton lesz igazán hangos, 2-3000 ig egész elfogadható.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8969 Dátum:
2014.01.14 kedd, 23:40:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.01.14 kedd, 14:07:59
én csak egy chiptuningra költöttem:) és dízelem van!
természetesen ez benzines esetén egész más! Ott vagyonokat költhetsz de sose lesz belőle jó dízel
nem baszogatásképpen írtam!
Ne felejtsük el, hogy a turbón van a hangsúly
Nem benzin-dízel, hanem benzin és turbo dízel összehasonlításról van szó. Egy szívó dízel igencsak silány képességű, míg ez szívó benyásokról nem mondható el, turbós benzinesekről pedig pláne nem..
Ja és, amennyiben ésszel történik egy szívó (benzines) tuningolása, akkor annak meg van az eredménye. Az pedig köztudott (kéne, hogy legyen), hogy gyújtás és üzemanyag ellátás beállítása nélkül nem lehet teljesítményt növelni semmilyen beavatkozással.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.14 kedd, 23:46:31 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8970 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:06:14 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.01.14 kedd, 23:40:25
Ne felejtsük el, hogy a turbón van a hangsúly
Nem benzin-dízel, hanem benzin és turbo dízel összehasonlításról van szó. Egy szívó dízel igencsak silány képességű, míg ez szívó benyásokról nem mondható el, turbós benzinesekről pedig pláne nem..
Ja és, amennyiben ésszel történik egy szívó (benzines) tuningolása, akkor annak meg van az eredménye. Az pedig köztudott (kéne, hogy legyen), hogy gyújtás és üzemanyag ellátás beállítása nélkül nem lehet teljesítményt növelni semmilyen beavatkozással.
bár az is tény, hogy amikor az 1.8-as benzines mondimmal megkerestem 4 tuningost, akkor mind azt mondta, hogy emberi áron nem lehet tuningolni. Ha érezhető teljesítmény növelést akarok, akkor mélyen zsebbe kell nyúlni. A legtöbb diesel-en is a turbónyomás, a geometria és az üzemanyaggal vezérlésésvel lehet teljesítményt növelni (bár én ehez nem értek, de majd a nálam okosabbak leírják).
Szóval sima szívó benzinesnél szívás a tuning, a turbó diesel-nél viszonylag pici pénzből elő lehet hozni a tartalékokat.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8971 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:12:17 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.01.14 kedd, 23:40:25
Ne felejtsük el, hogy a turbón van a hangsúly
Nem benzin-dízel, hanem benzin és turbo dízel összehasonlításról van szó. Egy szívó dízel igencsak silány képességű, míg ez szívó benyásokról nem mondható el, turbós benzinesekről pedig pláne nem..
Ja és, amennyiben ésszel történik egy szívó (benzines) tuningolása, akkor annak meg van az eredménye. Az pedig köztudott (kéne, hogy legyen), hogy gyújtás és üzemanyag ellátás beállítása nélkül nem lehet teljesítményt növelni semmilyen beavatkozással.
Az egyetlen ésszeszerű szívó benzines tuningolás az ha veszel egyet nagyobb motorral.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8972 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:14:02 »
Idézetet írta: stealt - 2014.01.15 szerda, 13:12:17
Az egyetlen ésszeszerű szívó benzines tuningolás az ha veszel egyet nagyobb motorral.
igen,
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8973 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:24:36 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.15 szerda, 13:06:14
a turbó diesel-nél viszonylag pici pénzből elő lehet hozni a tartalékokat.
Ez a dízelben tartalék kihozása tuning egy érdekes kérdés...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8974 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:29:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.15 szerda, 13:24:36
Ez a dízelben tartalék kihozása tuning egy érdekes kérdés...
Hát szerintem ha a gyárit,átalakítás nélkül felhúzod,az csökkenti az élettartamot...
De nem értek hozzá.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8975 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:37:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.15 szerda, 13:24:36
Ez a dízelben tartalék kihozása tuning egy érdekes kérdés...
Dizelnél is az a legjobb tuning ha vesz az ember egy nagyobbat. Csak az is tény, hogy a dizelt sokkal könnyebb egy kis taknyolással kevés pénzből érezhetően húzni. Hiszem, hogy azért nyiródott ki 73ekm-nél anno az MKIII-asnál az EGR-em mert vagy 20ekm piszkált motorral jártam. Ezért én már nem vagyok hajlandó semmilyen piszkálást csinálni. Legyen elég annyi amit a gyár belerakott, ha több kellene akkor venni kell egy erősebb autót.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8976 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:51:52 »
Idézetet írta: stealt - 2014.01.15 szerda, 13:12:17
Az egyetlen ésszeszerű szívó benzines tuningolás az ha veszel egyet nagyobb motorral.
Jaja. Valami faszi mondta egyszer, aki a Lada motorját tuningolt fel turboval, hogy másfél misibe fájt neki (sok évvel ezelőtt).
Annyiért már autót is kaphatott volna...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8977 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:53:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.15 szerda, 13:29:15
Hát szerintem ha a gyárit,átalakítás nélkül felhúzod,az csökkenti az élettartamot...
De nem értek hozzá.
A kérdés, hogy mennyire húzod meg, és mennyivel csökkenti. Mert ha mondjuk teszel rá 20%-ot (amit már észreveszel), és ez csökkenti az eredeti félmillió km-t 350 ezerre, az sokaknál a "tökmindegy" kategória.
Benzines-turbos Subarunál mondták egy ismerősnek anno, hogy járhat a gyári 0,5 túltöltéssel, és lesz 200 ezer km. a generál. Feltehetik 1,5 barra is, és akkor 20 ezer km. Vagy mondjuk 1 bar, és akkor 50 ezer km.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8978 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:54:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.15 szerda, 13:51:52
Jaja. Valami faszi mondta egyszer, aki a Lada motorját tuningolt fel turboval, hogy másfél misibe fájt neki (sok évvel ezelőtt).
Annyiért már autót is kaphatott volna...
AndyA
Gondolom, azért Őt valami más motiválta!
Pl., hogy meglepetést okozzon egy-két rizsrakétás hippinek...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8979 Dátum:
2014.01.15 szerda, 15:32:32 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.01.15 szerda, 13:29:15
Hát szerintem ha a gyárit,átalakítás nélkül felhúzod,az csökkenti az élettartamot...
De nem értek hozzá.
azért ebben benne van az is, hogy ugyan az a motor, ugyan azzal a vezérléssel, csak más szoftverrel 115LE, 130LE, 160LE, akkor miért ne használhatnád te is a 160LE megfelelő configot, ha minden ugyan az. Rengeteg motort gyártanak így és nem csak a Ford, hanem a BMW is. Ugyan az a moci mozog viszonylag nagy LE intervallumban, eléggé tartósra készítve. Az MK3 még nem ennek a fényében készült és akárki akár mit mond, annak a diesel motorját nem tartom valami nagyra.
A BMW pl azt műveli, hogy az 1600-2000ccm-ben ugyan azt az 1800-as mocit gyártja, egy két apróságban módosítva és nagyon módosítva szofverben (hasonló blokkjai vannak nagyobb motorkategóriában).
Persze az ész nélkül húzott motorok nem nagyon bírják, de eddig még a Bunyek féle tuningról nem hallottam ilyeneket. Ha ésszel csinálják és az autót nem a ringen hajtod napi 8 órát csúcs teljesítméányen (bár akkor a nem tuningolt is befuccsol) akkor nem hiszem, hogy szignifikáns élettartamot vesztesz. Ezek a mocik igencsak 500eKm felett tudnak elmenni. Szerintem egy ilyen "normális" tuninggal ezt nem fogod lerövidíteni.
Persze, ha egy 2.0 mondival akarod lenyomni a 4.2-es audi A8-at, akkor annyira kell tuningolni, hogy az már biztosan kárt okoz, de ekkor a légszűrőtől kezdve egy valag dolgot kell módosítani, ami nem egészséges.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8980 Dátum:
2014.01.15 szerda, 16:46:18 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.15 szerda, 15:32:32
azért ebben benne van az is, hogy ugyan az a motor, ugyan azzal a vezérléssel, csak más szoftverrel 115LE, 130LE, 160LE, akkor miért ne használhatnád te is a 160LE megfelelő configot, ha minden ugyan az. Rengeteg motort gyártanak így és nem csak a Ford, hanem a BMW is. Ugyan az a moci mozog viszonylag nagy LE intervallumban, eléggé tartósra készítve. Az MK3 még nem ennek a fényében készült és akárki akár mit mond, annak a diesel motorját nem tartom valami nagyra.
A BMW pl azt műveli, hogy az 1600-2000ccm-ben ugyan azt az 1800-as mocit gyártja, egy két apróságban módosítva és nagyon módosítva szofverben (hasonló blokkjai vannak nagyobb motorkategóriában).
Persze az ész nélkül húzott motorok nem nagyon bírják, de eddig még a Bunyek féle tuningról nem hallottam ilyeneket. Ha ésszel csinálják és az autót nem a ringen hajtod napi 8 órát csúcs teljesítméányen (bár akkor a nem tuningolt is befuccsol) akkor nem hiszem, hogy szignifikáns élettartamot vesztesz. Ezek a mocik igencsak 500eKm felett tudnak elmenni. Szerintem egy ilyen "normális" tuninggal ezt nem fogod lerövidíteni.
Persze, ha egy 2.0 mondival akarod lenyomni a 4.2-es audi A8-at, akkor annyira kell tuningolni, hogy az már biztosan kárt okoz, de ekkor a légszűrőtől kezdve egy valag dolgot kell módosítani, ami nem egészséges.
Pl. féket és futóművet sem árt akkor már az autó alá rakni.
Amúgy pl. a MK3 2.2 TDCi blokkja azonos a 2.0-val, csak a hengerek nagyobbak benne egy picit (meg az injektorok és a turbo). Így is lehet plusz pár lóerőt csinálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8981 Dátum:
2014.01.15 szerda, 17:14:13 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.15 szerda, 15:32:32
azért ebben benne van az is, hogy ugyan az a motor, ugyan azzal a vezérléssel, csak más szoftverrel 115LE, 130LE, 160LE, akkor miért ne használhatnád te is a 160LE megfelelő configot, ha minden ugyan az. Rengeteg motort gyártanak így és nem csak a Ford, hanem a BMW is. Ugyan az a moci mozog viszonylag nagy LE intervallumban, eléggé tartósra készítve. Az MK3 még nem ennek a fényében készült és akárki akár mit mond, annak a diesel motorját nem tartom valami nagyra.
A BMW pl azt műveli, hogy az 1600-2000ccm-ben ugyan azt az 1800-as mocit gyártja, egy két apróságban módosítva és nagyon módosítva szofverben (hasonló blokkjai vannak nagyobb motorkategóriában).
Persze az ész nélkül húzott motorok nem nagyon bírják, de eddig még a Bunyek féle tuningról nem hallottam ilyeneket. Ha ésszel csinálják és az autót nem a ringen hajtod napi 8 órát csúcs teljesítméányen (bár akkor a nem tuningolt is befuccsol) akkor nem hiszem, hogy szignifikáns élettartamot vesztesz. Ezek a mocik igencsak 500eKm felett tudnak elmenni. Szerintem egy ilyen "normális" tuninggal ezt nem fogod lerövidíteni.
Persze, ha egy 2.0 mondival akarod lenyomni a 4.2-es audi A8-at, akkor annyira kell tuningolni, hogy az már biztosan kárt okoz, de ekkor a légszűrőtől kezdve egy valag dolgot kell módosítani, ami nem egészséges.
mi nem tartós az mk3 féle dízeleken?
tdci-nél az üanyag rendszer, de az is a delphi hibájából. a blokk meg a transitból jött ahol azért fontos a meghízhatóság, és el is mennek az mk3 dízelek 5-600ekm-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8982 Dátum:
2014.01.15 szerda, 17:20:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.15 szerda, 17:14:13
mi nem tartós az mk3 féle dízeleken?
tdci-nél az üanyag rendszer, de az is a delphi hibájából. a blokk meg a transitból jött ahol azért fontos a meghízhatóság, és el is mennek az mk3 dízelek 5-600ekm-t
bocs, igen nekem az üanyag rendszer gondok jelentik a problémát. Én annó ezért döntöttem a benzines mellett. Egyetértek, hogy ez nem a motor és a Ford hibája, bár gondolom nem fogtak pisztolyt a fejükhöz, hogy delphit válasszanak.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8983 Dátum:
2014.01.15 szerda, 19:58:43 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.15 szerda, 17:20:58
bocs, igen nekem az üanyag rendszer gondok jelentik a problémát. Én annó ezért döntöttem a benzines mellett. Egyetértek, hogy ez nem a motor és a Ford hibája, bár gondolom nem fogtak pisztolyt a fejükhöz, hogy delphit válasszanak.
nyílván nem
de pl nekem a tddi 90 helyett 130-135le ami ~1,5x-es a gyárinak. és benne van már közel 100ekm hibamentesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8984 Dátum:
2014.01.15 szerda, 22:55:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.15 szerda, 19:58:43
nyílván nem
de pl nekem a tddi 90 helyett 130-135le ami ~1,5x-es a gyárinak. és benne van már közel 100ekm hibamentesen
gondolom azért neked is ésszel lett csinálva az egész. Biztos vagyok benne, hogy ha ésszel van, akkor nem lesz vele semmi gond. Én a Bunyek tuning óta kb 30eKm-t mentem gond nélkül
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8985 Dátum:
2014.01.15 szerda, 23:04:06 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.15 szerda, 22:55:52
gondolom azért neked is ésszel lett csinálva az egész. Biztos vagyok benne, hogy ha ésszel van, akkor nem lesz vele semmi gond. Én a Bunyek tuning óta kb 30eKm-t mentem gond nélkül
azért van amikor elgurul a gyógyszer jó messzire
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8986 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 07:15:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.15 szerda, 23:04:06
azért van amikor elgurul a gyógyszer jó messzire
...és jó gyorsan kell utána menni, mi...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8987 Dátum:
2014.01.28 kedd, 18:23:58 »
Na ez ádázul néz ki:
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8988 Dátum:
2014.01.29 szerda, 17:04:00 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.01.28 kedd, 18:23:58
Na ez ádázul néz ki:
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
vannak gondok
sok pénzt költött erre a hulladékra ami ráadásul még csúnya is lett és szarul is megy!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8989 Dátum:
2014.01.29 szerda, 22:02:17 »
Idézetet írta: sendrew - 2014.01.28 kedd, 18:23:58
Na ez ádázul néz ki:
http://www.youtube.com/watch?v=oCNXxl5gTF4
Jézus, az a középkonzol...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8990 Dátum:
2014.01.29 szerda, 23:48:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.01.29 szerda, 17:04:00
vannak gondok
sok pénzt költött erre a hulladékra ami ráadásul még csúnya is lett és szarul is megy!
Mihez képest megy szarul
Önmagához képest valamivel jobban, egy TDCI-nél szintén valamivel jobban, tehát ahhoz képest, hogy egy Mondeo-t vettek tuningalapnak egész korrekt meló, ha csak a műszaki oldalát nézzük. Azt nem tudom, hogy egyedi programot írtak-e rá, de valamit rátöltöttek OBD-n keresztül ahogy nézem, és ha jobban megy akkor biztos nem szart. Egyébként a kipufogó elég jól ki lett találva, azzal nincs párja a Mondeo-k között, állítólag rendesen kiszámolták, méretezték is.
Itt a párja fehérben, ez azért ízlésesen néz ki. Az a dupla csöves rendszer, hosszú leömlővel (fogalmam nincs hogy tudták elvezetni) kurvajól muzsikál. Le a kalappal, ügyes munka:
https://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8991 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 00:02:54 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.29 szerda, 22:02:17
Jézus, az a középkonzol...
eléggé igénytelen azok a műszer rögzítések
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8992 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 00:21:55 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.01.29 szerda, 23:48:32
Mihez képest megy szarul
Önmagához képest valamivel jobban, egy TDCI-nél szintén valamivel jobban, tehát ahhoz képest, hogy egy Mondeo-t vettek tuningalapnak egész korrekt meló, ha csak a műszaki oldalát nézzük. Azt nem tudom, hogy egyedi programot írtak-e rá, de valamit rátöltöttek OBD-n keresztül ahogy nézem, és ha jobban megy akkor biztos nem szart. Egyébként a kipufogó elég jól ki lett találva, azzal nincs párja a Mondeo-k között, állítólag rendesen kiszámolták, méretezték is.
Itt a párja fehérben, ez azért ízlésesen néz ki. Az a dupla csöves rendszer, hosszú leömlővel (fogalmam nincs hogy tudták elvezetni) kurvajól muzsikál. Le a kalappal, ügyes munka:
https://www.youtube.com/watch?v=6cFLtF5NCb8
mondjuk, hogy a dízelen tized ennyit sem kell alakítani és nem ezt a szintet hanem a sokszorosát éred el!
https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.30 csütörtök, 00:23:38 írta FrancoNero
»
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8993 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 01:43:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.01.30 csütörtök, 00:21:55
mondjuk, hogy a dízelen tized ennyit sem kell alakítani és nem ezt a szintet hanem a sokszorosát éred el!
https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k
Nem azért mert dízel, hanem azért mert feltöltött. Aki durva tuningot akar, vegyen turbós benzinest. Ne mások tüdejét rákosítsa el az ilyen okádék kormolással. Minden koromfüstöt okádó dízelnek azonnal be kéne vonni a forgalmiját.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8994 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 02:28:33 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.01.30 csütörtök, 01:43:05
Nem azért mert dízel, hanem azért mert feltöltött. Aki durva tuningot akar, vegyen turbós benzinest. Ne mások tüdejét rákosítsa el az ilyen okádék kormolással. Minden koromfüstöt okádó dízelnek azonnal be kéne vonni a forgalmiját.
na ezért nem fogunk egyetérteni sosem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
fecso71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 124
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8995 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 05:18:20 »
Nézegetem ezt az oldalt...
http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html
Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?
Ez a típus az enyém + automata váltó:
Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 96 KW = 130 LE 118 KW = 160 LE
Nyomaték 330 Nm 420 Nm
Naplózva
2019 Mondeo Hybrid Vignale
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8996 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:00:22 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.01.30 csütörtök, 05:18:20
Nézegetem ezt az oldalt...
http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html
Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?
Ez a típus az enyém + automata váltó:
Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 96 KW = 130 LE 118 KW = 160 LE
Nyomaték 330 Nm 420 Nm
Inkább chip-et rakass bele
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8997 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:17:12 »
Idézetet írta: fecso71 - 2014.01.30 csütörtök, 05:18:20
Nézegetem ezt az oldalt...
http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html
Valóban létezhet, hogy ezzel a "kütyüvel" kapok +30 lovat és a fogyasztásom is picit csökkenhet ezzel együtt? Van valakinek már ilyen beszerelve? Esetleg vélemény vagy tapasztalat?
Ez a típus az enyém + automata váltó:
Ford Mondeo 2.0 TDCi 130 LE (DPF) motornál 30 LE Teljesítménynövekedés
Gyári Tuning-Box használatával
Teljesítmény 96 KW = 130 LE 118 KW = 160 LE
Nyomaték 330 Nm 420 Nm
Létezik, csak az nem mindegy, hogy meddig bírja.
Amúgy ha jól emlékszem, kb. 300 Ft-tal többért írnak bele neked rendes chiptuningot. Bunyek kollégával egyeztess.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8998 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:31:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.30 csütörtök, 08:17:12
Létezik, csak az nem mindegy, hogy meddig bírja.
Amúgy ha jól emlékszem, kb. 300 Ft-tal többért írnak bele neked rendes chiptuningot. Bunyek kollégával egyeztess.
AndyA
Mi mást csinál a chip, mint egy ilyen box?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8999 Dátum:
2014.01.30 csütörtök, 08:32:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.30 csütörtök, 08:31:36
Mi mást csinál a chip, mint egy ilyen box?
A box egy két értéket állít át,fals jeleket adva,míg a chip egy komplexebb dolog
legalábbis én így tudom.
Naplózva
Oldalak:
1
...
173
174
175
176
177
178
179
[
180
]
181
182
183
184
185
186
187
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ