Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3600 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:49:00 » |
|
Jó az az ebben mäég volt anyag duma... aztán ha a gyorsulásin veszítesz, majd erre fogod... mi? Úgy tudom ez a téma téged nem érint,mert te most nem indulsz a gyorsulási versenyen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3601 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:50:00 » |
|
Ezért nem indulok a gyorulásin, hogy ne kelljen magyarázkodnom... nálam nem csak az autó tömege a meghatározó... majd akkor indulok, ha lefogytam 80 kilóra... vagy kirakom a pótkereket. Akkor én 120 kilósan, pótkerékkel, automatával esélyem sem vóótt. De azért próbálkozom a fíling miatt is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3602 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:50:00 » |
|
Ezért nem indulok a gyorulásin, hogy ne kelljen magyarázkodnom... nálam nem csak az autó tömege a meghatározó... majd akkor indulok, ha lefogytam 80 kilóra... vagy kirakom a pótkereket. 80 kilóra?-:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3603 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:51:00 » |
|
Akkor én 120 kilósan, pótkerékkel, automatával esélyem sem vóótt. De azért próbálkozom a fíling miatt is. Már a dizájnos fények sem segítenek?-:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3604 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:53:00 » |
|
Már a dizájnos fények sem segítenek?-:)
Vagy a krómtuning...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3605 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:53:00 » |
|
Úgy tudom ez a téma téged nem érint,mert te most nem indulsz a gyorsulási versenyen! Tényleg nem indulok. Nyerjen már más is... többen is megérdemelnék. A 80 kila irreális, vagy sok? /német billentyûzeten írok, az y és z megcserélve, aaz ékezetek meg csak kóddal (alt+130) mennek.../
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3606 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 10:58:00 » |
|
Vagy a krómtuning...
Egy kis krómfiling ujítás természetesen most sem hiányozhat,de ez még meglepetés.Majd a talin!Rajta lesz a videón is.-:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3607 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 11:04:00 » |
|
Egy kis krómfiling ujítás természetesen most sem hiányozhat,de ez még meglepetés.Majd a talin!Rajta lesz a videón is.-:)
Króm kartervédő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3608 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 11:10:00 » |
|
Króm kartervédő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3609 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 13:45:00 » |
|
Hasznos kis dolgot rakattam a gépsárkány hasa alá, acél kartervédőt. Lassan itt a rossz idő, gondoltam hasznos lehet. (a gyári az műanyag és közel 2x annyiba kerül) Az infók ITTMennyi volt? Alakítani kellet hozzá valamit?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3610 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 14:15:00 » |
|
Mennyi volt? Alakítani kellet hozzá valamit?
38E-Ft. Alakítani nem kell semmit, minden stimmel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3611 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 14:18:00 » |
|
38E-Ft. Alakítani nem kell semmit, minden stimmel.
Nem rossz dolognak látszik, talin megcsodálom!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3612 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 14:20:00 » |
|
Nem rossz dolognak látszik, talin megcsodálom! A rendes szemléhez jól alá kell bújnod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3613 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 14:25:00 » |
|
A rendes szemléhez jól alá kell bújnod. öööö... kunmadarason nincs az a régi beton szerelőrámpa? Itt fehérváron emléxem volt olyan még anno. Egy olyanon jobban meg lehetne nézni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3614 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 15:10:00 » |
|
öööö... kunmadarason nincs az a régi beton szerelőrámpa? Itt fehérváron emléxem volt olyan még anno. Egy olyanon jobban meg lehetne nézni. Max megemeljuk, ugy lehet látni a lényeget, aztán ha valakinek nem teccik, arra jól ráejtjük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3615 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 16:26:00 » |
|
Max megemeljuk, ugy lehet látni a lényeget, aztán ha valakinek nem teccik, arra jól ráejtjük. Nekem már látatlanban is tetszik!-:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3616 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 17:08:00 » |
|
A rendes szemléhez jól alá kell bújnod. Mindent a cél érdekében!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3617 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 15:13:00 » |
|
Szeretnék egy frankó hátsó sportdobot a Mondimra! Tudna valaki ajánlani nekem egy nem túl drága típust? Mély, testes, határozott, de nem túl hangos, alapjáraton is duruzsolós, kissé versenymocis hangra gondoltam. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3618 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 15:18:00 » |
|
Szeretnék egy frankó hátsó sportdobot a Mondimra! Tudna valaki ajánlani nekem egy nem túl drága típust? Mély, testes, határozott, de nem túl hangos, alapjáraton is duruzsolós, kissé versenymocis hangra gondoltam. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3619 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:10:00 » |
|
Hellóka ki mit mond az 1.8 Td mocira kibírja a 150 lovat amit 300 Nm forgatónyomatékal kap meg mert most ilyen adagoló készül számolom vissza a napokat már nem kell sokat aludni !!! Ja a nagy geós turbót 1,5 Bar al bírja eddig majd ha adagolóval összepárosul kiváncsi leszek adok az összes csíra golfosnak :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3620 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:11:00 » |
|
Hellóka ki mit mond az 1.8 Td mocira kibírja a 150 lovat amit 300 Nm forgatónyomatékal kap meg mert most ilyen adagoló készül számolom vissza a napokat már nem kell sokat aludni !!! Ja a nagy geós turbót 1,5 Bar al bírja eddig majd ha adagolóval összepárosul kiváncsi leszek adok az összes csíra golfosnak :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3621 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:50:00 » |
|
Sztem?Nem,de ha igen király leszel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3622 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:52:00 » |
|
Sztem?Nem,de ha igen király leszel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3623 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:56:00 » |
|
sziasztok. Irtam a : Hibák és megoldások nevezetü forumba aki valamennyit ér az ABS-hez az kérem nézze meg . Elörre is kösz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3624 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:58:00 » |
|
sziasztok. Irtam a : Hibák és megoldások nevezetü forumba aki valamennyit ér az ABS-hez az kérem nézze meg . Elörre is kösz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3625 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:58:00 » |
|
Szeretnék egy frankó hátsó sportdobot a Mondimra! Tudna valaki ajánlani nekem egy nem túl drága típust? Mély, testes, határozott, de nem túl hangos, alapjáraton is duruzsolós, kissé versenymocis hangra gondoltam. Köszi!
Janódob.Nekem is az van fenn és pont jó.30rugó volt rozsdamentes acél,de benzinesre olcsóbb,mert nem kell szövetháló bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3626 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 21:05:00 » |
|
Pár hónapig biztosan.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3627 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 21:09:00 » |
|
Pár hónapig biztosan.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3628 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 21:10:00 » |
|
Pár hónapig biztosan.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3629 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 22:02:00 » |
|
Hellóka ki mit mond az 1.8 Td mocira kibírja a 150 lovat amit 300 Nm forgatónyomatékal kap meg mert most ilyen adagoló készül számolom vissza a napokat már nem kell sokat aludni !!! Ja a nagy geós turbót 1,5 Bar al bírja eddig majd ha adagolóval összepárosul kiváncsi leszek adok az összes csíra golfosnak :DDD Szia! Ha valóban annyit tud majd, kuplungot nehéz lesz találni hozzá az bizos!!! Nekem hajdanán a Mondus és az octavia előtt kettes golfom volt, abba szegeltem 1.9 TDI-t változós turbóval fiat croma1.9 tdid 11-es fejes mechanikus közvetlen befecskendezéseshez gyártott adagolóval. Na az a gyári féltengelyt úgy törte le hármasból kigyorsításnál ahogy volt. Kuplungot sem volt egyszerű találni rá. De ne add fel, azt a brutál gyorsulást amit egy ilyen motor egy 900kg körüli autóval művel,hát nem semmi. Ui:Kívülről az is csak egy gyári csíra golf volt, semmi extra,de 50-ről a 150-et 5.ben még azóta sem vezettem olyan autót ami még csak megközelítően is tudta volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3630 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 22:31:00 » |
|
nem tudom láttátok-e. Ha nem megmutatom..érdemes megnézni: mondeo RS
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3631 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 23:07:00 » |
|
nem tudom láttátok-e. Ha nem megmutatom..érdemes megnézni: mondeo RShát ez odaver... bár nekem az a küszöbspoiler nemteccik. egy olyan hátsószárnyat viszont egyből elfogadnék az én mondimat is apránként átöltöztetem full sportos külsőbe... csak jönne már el az idő amikor kész lesz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #3632 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 23:22:00 » |
|
nem tudom láttátok-e. Ha nem megmutatom..érdemes megnézni: mondeo RSritka ronda...de csak szvsz
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3633 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 23:25:00 » |
|
ritka ronda...de csak szvsz
Azt hiszem egyetértünk. Miért kell egy ilyen autót így elcsúfítani? ... szvsz:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Maffy
|
|
« Új hozzászólás #3634 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 23:29:00 » |
|
Azt hiszem egyetértünk. Miért kell egy ilyen autót így elcsúfítani? ... szvsz:)
egyet bizony...én a gyári spoilereknél szebbet még egyen sem láttam....MKIII-nál már akadnak visszafogottabb szettek...de a keteshez kár hozzányúlni...csak rondább lesz. (ok...ok...akadnak kivételek...Laczik hátsó lököse egyedi és jól sikerült darab)
|
|
|
Naplózva
|
Egy valódi beSTia™ ST200 2.5 V6 (2000.04)
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3635 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 23:57:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3636 Dátum: 2006.10.17 kedd, 00:18:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3637 Dátum: 2006.10.17 kedd, 00:23:00 » |
|
Ezeke a szárnyszerű izékkel lehet összeszedni azokat a bogarakat amit a mondi orrával nem tudok? Ritka ronda ez is. Minek egyáltalán ez az optikai tuning izé. Pont az a lényeg, hogy menjen az auto mint a veszett egér de ezt lehetőleg ne látszódjék kívülről. A legszebb optikai tuning az amikor 220 felett megjelensz valakinek a visszapillnatójában.... Mellesleg a találkozó engem végképp meggyőzött hogy az összes powerbox meg egyéb barkácsolások lehet hogy adnak + erőt de szép füstölést is. Célszerű az ésszerű. szerintem max addig érdemes elmenni mint Gabo ment. Motor optimalizálás és nem több. Hát remélem nem veszi magára néhány füstgép tulaj, egy két autó nagyon ment de milyen áron?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3638 Dátum: 2006.10.17 kedd, 00:32:00 » |
|
1et értek. viszont ez az oldal erről szól, ezért böködtem be ide. Én a gyári spoilerekkel vettem már az autómat, de alán éppen azért vettem meg. Megtetszett. beleszerettem, mert egy kombi abszolút egyedi kinézettel. Családi autó, de sportos is és egyben elegáns is. Nem kihívó, nem giccses, nem túlzó... Ezek a képek, amik azokon az oldalakon vannak, "kicsit" nekem is sok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3639 Dátum: 2006.10.17 kedd, 00:43:00 » |
|
1et értek. viszont ez az oldal erről szól, ezért böködtem be ide. Én a gyári spoilerekkel vettem már az autómat, de alán éppen azért vettem meg. Megtetszett. beleszerettem, mert egy kombi abszolút egyedi kinézettel. Családi autó, de sportos is és egyben elegáns is. Nem kihívó, nem giccses, nem túlzó... Ezek a képek, amik azokon az oldalakon vannak, "kicsit" nekem is sok.
Szerintem ez az oldal arrol szol hogyan tudok a 155 ló mögé ésszerűen még vagy 20-at odarakni ( nem akarom hogy füstöljek) de javasalom az optikai tuning oldalt, szerintem ott biztos jobban örülnek neki. Valszeg izlések és körülmények, én sokkal jobban érzem magam ha semmi hivalkodó nincs kívül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3640 Dátum: 2006.10.17 kedd, 00:52:00 » |
|
Szerintem ez az oldal arrol szol hogyan tudok a 155 ló mögé ésszerűen még vagy 20-at odarakni ( nem akarom hogy füstöljek) de javasalom az optikai tuning oldalt, szerintem ott biztos jobban örülnek neki. Valszeg izlések és körülmények, én sokkal jobban érzem magam ha semmi hivalkodó nincs kívül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3641 Dátum: 2006.10.17 kedd, 15:38:00 » |
|
egyet bizony...én a gyári spoilereknél szebbet még egyen sem láttam....MKIII-nál már akadnak visszafogottabb szettek...de a keteshez kár hozzányúlni...csak rondább lesz. (ok...ok...akadnak kivételek...Laczik hátsó lököse egyedi és jól sikerült darab)
ez nézőpont kérdése nekem személyszerint a gyári lökösök nagyon szolidak (az MKIIesé nemis tetszik igazán megmondom őszintén). én jobban szeretem a sportosabb, merészebb formákat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3642 Dátum: 2006.10.17 kedd, 15:46:00 » |
|
Szerintem az igazi tuning nemcsak a motorról szól... Egy erős motor megkívánja a sportos külsőt is; már azértis mert a külső kiegészítők (spoilerek, szárny...) javítják a menetdnamikát. A tuning szó alatt összefonódik az optikai- és a motortuning, meg egy frankó hifirendszer. De persze attól függ kinek mire van igénye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3643 Dátum: 2006.10.17 kedd, 16:27:00 » |
|
Szerintem az igazi tuning nemcsak a motorról szól... Egy erős motor megkívánja a sportos külsőt is; már azértis mert a külső kiegészítők (spoilerek, szárny...) javítják a menetdnamikát. A tuning szó alatt összefonódik az optikai- és a motortuning, meg egy frankó hifirendszer. De persze attól függ kinek mire van igénye.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3644 Dátum: 2006.10.17 kedd, 17:29:00 » |
|
Bocsi hogy beleszolok de az erös motor meg a szép külsö és persze a jo zene mellé , nem kellene egy olyan futomü ami ezt az uton tudja tartani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3645 Dátum: 2006.10.17 kedd, 17:33:00 » |
|
Bocsi hogy beleszolok de az erös motor meg a szép külsö és persze a jo zene mellé , nem kellene egy olyan futomü ami ezt az uton tudja tartani A mostani talin teszteltem a V6 futóművét és birja
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3646 Dátum: 2006.10.17 kedd, 17:48:00 » |
|
A mostani talin teszteltem a V6 futóművét és birja Gyári futómű van rajta? Nagyon jó hangja van a motornak. Jó volt hallgatni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3647 Dátum: 2006.10.17 kedd, 17:50:00 » |
|
Gyári futómű van rajta? Nagyon jó hangja van a motornak. Jó volt hallgatni. Alacsonyabb+ toronymerevit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3648 Dátum: 2006.10.18 szerda, 16:58:00 » |
|
Hellóka na pénteken ittvan adagoló kezemben holnap adja fel srác postán :DDD Aztmondja kevés lessz hozzá 1,5 Bar turbónyomás Gt20-at is elviselné, de azért 150 Le meglessz és 300 Nm aztmondta ha megnyomom gázt necsináljak semmit csak kapaszkodjak kormányba :DDD Hallod Bodicsek véged van csak gyorsuljunk 1-et :DDD majd a kéziféket behúzom hogy nagyjábol 1enlő eséllyel induljunk meg nehogy a ménes elszabaduljon a kerekeken át az utra :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3649 Dátum: 2006.10.26 csütörtök, 11:21:00 » |
|
Sziaztok! Segítsetek nekem "chiptuning" ügyben! Egy III-as Mondeom van 2 literes TDDI motorral (d5ba) a 90 lovas. Kicsit gyengének érzem, ,szeretnék hozzá egy dobozkát, ami ha nem is 115 lóerősre, de legalább valamennyire megemeli a teljesítményét. A gyári elektronikába nemigen szeretnék belenyúlni. Néztem a powertuning.hu oldalt, de ott nem stimmelnek a gyári nyomatékadatok (245 nm/1900), úgyhogy nem tűnik igazán megbízhatónak. Van esetleg javaslatotok, tapasztalatotok? Köszi, Üdv.: Pádár Árpi low82@freemail.hu 0670-550-91-85
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|