Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:03:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2699078 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2006.11.09 csütörtök, 16:30:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.09 csütörtök, 15:56:00
jól néz ki a motortérbe optikai tuning semmi más.Legalábbis mondeokba nem ad semmi pluszot.Jó példa erre a mostani nagytalin a Levis és az én gyorsulásom.Szinte fej-fej mellet mentünk neki gyári légszürője van nekem direkt,és én csak azért nyertem mert ki van iktatva a katalizátorom.De ezt már régebben is tárgyalták az oldalon.
Joe persze tiltakozni fog, nanáhogy, mer" neki a direkt +5 ló
minyimum ...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2006.11.09 csütörtök, 16:31:00 »
Idézetet írta: agostonb_old - 2006.11.09 csütörtök, 14:57:00
Kollégák. A hideg, és vagy nedves levegő csak jó a motornak, teljesítménynek. Mégpedig azé, mer a hideg levegőből több molekula fér be mint ha meleg. Hasonló dolog miatt van a turbó miatt felmelegített levegő utjába tett intercooler. Hogy hűtse, és több férjen a hengerbe belőle. Tuning még az is ha a szabvány cooler helyett monjuk duplát, vagy dupla akkorát teszünk. Attól is jobban megy.
Nedvesség. Az pedig jó az égésnek ha elég jól van porlasztva. Márpedig a párás levegőben jól van porlasztva. Régebben OFF Ladaszerű járgányokhoz fogyicsökkentésként vízpermetet is alkalmaztak.
Igassság ez, ki is trágyáltuk rég, azonban a tapasztalatok itt-ott ellentmondani lácccanak
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2006.11.09 csütörtök, 16:32:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.09 csütörtök, 15:56:00
jól néz ki a motortérbe optikai tuning semmi más.Legalábbis mondeokba nem ad semmi pluszot.Jó példa erre a mostani nagytalin a Levis és az én gyorsulásom.Szinte fej-fej mellet mentünk neki gyári légszürője van nekem direkt,és én csak azért nyertem mert ki van iktatva a katalizátorom.De ezt már régebben is tárgyalták az oldalon.
Sztem sincs semm előnye a direktszűrőnek turbós ótónál. Usse a motor szívja át rajta a levegőt, hanem a turbó. Llenben meg 5x annyi koszt átenged mint a normál szűrők. Így szvsz káros, de legalább nem hasznos.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2006.11.11 szombat, 21:07:00 »
helló na ZOMBI, Bodicsek kész a gép már beletettem 20-kmt és semmi gond ja lehúztam hengerfejet 150 Nm-el meg megsíkoltam marógéppel minden tuti eddig :DDD csakjólec
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2006.11.11 szombat, 21:58:00 »
Idézetet írta: Escortospeti_old - 2006.11.11 szombat, 21:07:00
helló na ZOMBI, Bodicsek kész a gép már beletettem 20-kmt és semmi gond ja lehúztam hengerfejet 150 Nm-el meg megsíkoltam marógéppel minden tuti eddig :DDD csakjólec
Jó előjel, én Bodicsek turbójával max 10km-t mentem...
Najó, nemsokára összeáll nekem is, csak kicsit próbárateszi Jolán az idegeimet....
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2006.11.11 szombat, 22:16:00 »
szia Tádé ez kicsit nagyon bonyolult ez a diesel tuning szelídítés óóó még nagyon az elején vagy mire énis mindenre rájöttem és rengeteg anyagot is kikellett próbálnom mi bírja jól a hőt, nyomást, olajat olyan anyagokat használtam nemis gondolná senki az életbesem na sok szerencsét ha gondod van elakadtál segítek szívesen fordulj hozzám bátran !
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2006.11.13 hétfő, 09:47:00 »
Idézetet írta: Escortospeti_old - 2006.11.11 szombat, 22:16:00
szia Tádé ez kicsit nagyon bonyolult ez a diesel tuning szelídítés óóó még nagyon az elején vagy mire énis mindenre rájöttem és rengeteg anyagot is kikellett próbálnom mi bírja jól a hőt, nyomást, olajat olyan anyagokat használtam nemis gondolná senki az életbesem na sok szerencsét ha gondod van elakadtál segítek szívesen fordulj hozzám bátran !
Vegyél egy jó Mondeot és slusszpassz #3653
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2006.11.13 hétfő, 12:41:00 »
ááá nekem nem kell nagy csónak élég a kisseb kocsi is csak tutin feküdje utat mintha odaragasztották volna meghát motor 1 és ugyanaz csak a feeling más ford 1.8D-Td motorból nem variált 1 és ugyanaz :DDD
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2006.11.13 hétfő, 12:54:00 »
Idézetet írta: Escortospeti_old - 2006.11.13 hétfő, 12:41:00
ááá nekem nem kell nagy csónak élég a kisseb kocsi is csak tutin feküdje utat mintha odaragasztották volna meghát motor 1 és ugyanaz csak a feeling más ford 1.8D-Td motorból nem variált 1 és ugyanaz :DDD
Szerintem csak erősebb a hajtókat, főtengelycsapágy, meg a kuplung is...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2006.11.13 hétfő, 14:11:00 »
Idézetet írta: Escortospeti_old - 2006.11.13 hétfő, 12:41:00
ááá nekem nem kell nagy csónak élég a kisseb kocsi is csak tutin feküdje utat mintha odaragasztották volna meghát motor 1 és ugyanaz csak a feeling más ford 1.8D-Td motorból nem variált 1 és ugyanaz :DDD
De lenne végre autód is az 1.8TD mellé
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2006.11.13 hétfő, 23:10:00 »
Idézetet írta: Escortospeti_old - 2006.11.11 szombat, 22:16:00
szia Tádé ez kicsit nagyon bonyolult ez a diesel tuning szelídítés óóó még nagyon az elején vagy mire énis mindenre rájöttem és rengeteg anyagot is kikellett próbálnom mi bírja jól a hőt, nyomást, olajat olyan anyagokat használtam nemis gondolná senki az életbesem na sok szerencsét ha gondod van elakadtál segítek szívesen fordulj hozzám bátran !
Szégyen gyalázat, de nem én fejeztem be a dolgot...
Naminnegy. A hiba a gyakorlatilag teljesen szétégett kipu sortömítés volt. Nyú tömi+paszta, meg egy újabb olajcsőtörés megtákolása után ma végre rendetlenkedhedtem újra...
Valahogy így írják, ugye?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2006.11.14 kedd, 09:05:00 »
Idézetet írta: TáDé_old - 2006.11.13 hétfő, 23:10:00
Szégyen gyalázat, de nem én fejeztem be a dolgot...
Naminnegy. A hiba a gyakorlatilag teljesen szétégett kipu sortömítés volt. Nyú tömi+paszta, meg egy újabb olajcsőtörés megtákolása után ma végre rendetlenkedhedtem újra...
Valahogy így írják, ugye?
Nem, úgy mint a TT-t
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2006.11.20 hétfő, 14:01:00 »
Bodicsek! Mi hiányzik a gépedről még? Olajcsövet viszem, még mit vigyek?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2006.11.20 hétfő, 14:45:00 »
hmmm.nézzuk csak:
slagot még hozz sztem+bilincseket.Klingeritet nem kaptam sehol az még kéne.(ha nem gond)cső frankó lett??
elvileg a többit cit intézi ma.
csütörtökön megyek a maradék csőért.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2006.11.22 szerda, 12:11:00 »
ZOMBIE!!
olajcső-turbo+olajtartály:5000Ft/tádé/
uj kipu cső+turbótól-flexicsőig:10000Ft/jano dob/
kipu sor tomités:2400
szivosor t:1500
drukklabda+beállitás:10000Ft/Krézi diesel/
turbo olajkiv cső:tádét kérdezd-ő csináltatott magának
kip csavarok 75Ft/db 6db
turbo eszterga+kivezetés:még nem tudom az árat
turbo elforgatás:citrom 0Ft/2puszi.../
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2006.11.22 szerda, 12:58:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.11.22 szerda, 12:11:00
ZOMBIE!!
olajcső-turbo+olajtartály:5000Ft/tádé/
uj kipu cső+turbótól-flexicsőig:10000Ft/jano dob/
kipu sor tomités:2400
szivosor t:1500
drukklabda+beállitás:10000Ft/Krézi diesel/
turbo olajkiv cső:tádét kérdezd-ő csináltatott magának
kip csavarok 75Ft/db 6db
turbo eszterga+kivezetés:még nem tudom az árat
turbo elforgatás:citrom 0Ft/2puszi.../
Cit-nek én is küldök egyet és nem kell csinálnia érte semmit
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2006.11.22 szerda, 13:00:00 »
1,2-1,3a beállított turbonyomás
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2006.11.22 szerda, 13:00:00 »
Juppi!De lennék Cit!....
ZOMBIE!
Turbo alu hegesztés,uj csonk a cooler felé:6000Ft
Azaz összesen:35e+olaj visszafolyó cső
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2006.11.22 szerda, 13:01:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.11.22 szerda, 13:00:00
Juppi!De lennék Cit!....
ZOMBIE!
Turbo alu hegesztés,uj csonk a cooler felé:6000Ft
Azaz összesen:35e+olaj visszafolyó cső
Nesze
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2006.11.22 szerda, 16:57:00 »
THX
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2006.11.22 szerda, 17:01:00 »
Értem az tuti?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2006.11.22 szerda, 17:01:00 »
Olajvisszafolyócsövet pusziért kaptam újat (najó sörért, de most puszi a sláger) a klingeritet meg Bosalpasztából fogjuk készíteni...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2006.11.22 szerda, 17:58:00 »
Idézetet írta: TáDé_old - 2006.11.22 szerda, 17:01:00
Olajvisszafolyócsövet pusziért kaptam újat (najó sörért, de most puszi a sláger) a klingeritet meg Bosalpasztából fogjuk készíteni...
Vagy nem? Beszéltél Cit-tel?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2006.11.22 szerda, 19:12:00 »
jaja,már igen
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 12:40:00 »
Mi a véleményetek erről?
tunning
Üdv: Cody
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 12:41:00 »
bocs: tunning=tunin
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 12:56:00 »
Idézetet írta: cody_old - 2006.11.23 csütörtök, 12:40:00
Mi a véleményetek erről?
tunning
Üdv: Cody
Én ebben nem látok semmi konkrét dolgot...
Te igen?! :-)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 13:03:00 »
Benem csak inkább kérdés fogalmazódott meg: itt a fórumon is vannak olyanok akik chipelték már az autójukat, nekik mi lehet a tapasztalatuk, a véleményük erről? Magát a cikket egy kicsit túlzónak tartom...
Űdv: Cody
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 14:31:00 »
Vannak egy páran 2,2,2.0TDCI.Nem tudom mik a tapasztalatok,de tény nagyobb turbó sokat segít:))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 14:50:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.11.23 csütörtök, 14:50:00
Nagyturbo nagycooler vezérlés utánnaírása és ennyi, TDCI-t nem nehéz elméletben tuningolni!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 14:50:00 »
Idézetet írta: Bodicsek_old - 2006.11.23 csütörtök, 14:31:00
Vannak egy páran 2,2,2.0TDCI.Nem tudom mik a tapasztalatok,de tény nagyobb turbó sokat segít:))
Nagyturbo nagycooler vezérlés utánnaírása és ennyi, TDCI-t nem nehéz elméletben tuningolni!!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 14:55:00 »
Idézetet írta: cody_old - 2006.11.23 csütörtök, 12:40:00
Mi a véleményetek erről?
tunning
Üdv: Cody
egy biztos, a mondik motorja a nagy hengerűrtartalo ellenére viszonylag kis teljesítményt ad le, amolyan teherautós
de éppen ez a jó, nem lehet széthajtani, legalábbis nehéz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 15:16:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.23 csütörtök, 14:55:00
egy biztos, a mondik motorja a nagy hengerűrtartalo ellenére viszonylag kis teljesítményt ad le, amolyan teherautós
de éppen ez a jó, nem lehet széthajtani, legalábbis nehéz
Miért mondod ezt? Akár a benzines, akár a dízel fronton jók a motorok... a 2.0-ás benzinesek többsége 145 ló körüli... A dízelek: a mondeo 2.0-ás, 130 lovasa simán megveri az opel/fiat 150 lovasát... a 2.2-es tdci 155 lóval meg lenyomja az avensis 177 lovasát (meg a többi 2.2-est is)... nagy baj nincs, szerintem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 15:34:00 »
Rob,
Igen, ezt enis kb. igy latom. De ha mondjuk megnezunk egy masik gyarto 1,6-os nagyobb teljesitmenyu mocijat, akkor lathato, hogy ott inkabb a LE a nagyobb, de a nyomatek meg az 1.6os-hoz kepest nem igen valtozott. Szal fene tudja, de inakbb legyen nyomatekos egy moci, es ehhez kepest legyen kisebb LE, mint legyen nagy LE, de vissza guruljak a domboldalon
De e miatt is tartosak szerintem a ford mocik...Nalam pl. 170e km-nel meg a gyari ertekeket hozza a szelephezag. Es azert itt nem milimeterekrol van szo, hanem tizedekrol, vagy szazadokrol...Szerintem ez tok jau...
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 16:12:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.11.23 csütörtök, 15:34:00
Rob,
Igen, ezt enis kb. igy latom. De ha mondjuk megnezunk egy masik gyarto 1,6-os nagyobb teljesitmenyu mocijat, akkor lathato, hogy ott inkabb a LE a nagyobb, de a nyomatek meg az 1.6os-hoz kepest nem igen valtozott. Szal fene tudja, de inakbb legyen nyomatekos egy moci, es ehhez kepest legyen kisebb LE, mint legyen nagy LE, de vissza guruljak a domboldalon
De e miatt is tartosak szerintem a ford mocik...Nalam pl. 170e km-nel meg a gyari ertekeket hozza a szelephezag. Es azert itt nem milimeterekrol van szo, hanem tizedekrol, vagy szazadokrol...Szerintem ez tok jau...
én azt gondolom hogy ez cikk egy téves hipotézisből indul ki miszerint a gyártók a határértékere lövik be a motorokat. én azt gondolom van tartalék, de a teljesítménynövelés mindíg élettartam csökkenést fog eredményezni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 16:20:00 »
tödi,
igen ebben van valami...Enis ezen gondolkoztam a cikk olvasasa kozben...Szerintem sem igy van ahogy irjak...Persze mondjuk olyan gepek eseteben, mint a F1 biztos mar ilyenen is sokat tokolnek, hogy a leheto legtobbet kihozzak az alkatreszekbol. De ez nem aza kommersz kategoria, amiben mi elunk/gurulunk. Gondolom azert alapvetoen igaz amit irnak, de nem ennyire kihegyezve, mert a felhasznalt alkatreszek sem felelnek meg a NASA urtechnologiajanak es biza lehetnek/vannak szorasok alkatresz es alkatresz kozott is. Ezert kerul "csak" 6-8millaba egy Mondeo es nem 100millakba, mint egy F1 gep. jo persze most figyelmen kivul hagyva a darab szamot...Amirol a cikk ir, az inkabb a felsokategoranal tom elkepzelni, mondjuk egy sport kocsinal, de nem egy kommersz szeria autonal...
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2006.11.23 csütörtök, 21:50:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.23 csütörtök, 14:55:00
egy biztos, a mondik motorja a nagy hengerűrtartalo ellenére viszonylag kis teljesítményt ad le, amolyan teherautós
de éppen ez a jó, nem lehet széthajtani, legalábbis nehéz
Hááát teherautós? Ahhoz képest eléggé szedi a lábát ez a "teherautó". Az meg hogy a lóerő "csak" annyi amennyi abban Angelnak tökéletesen igaza van. Nekem nincs megchippelve az auto de így is ha nem akarom, akkor nem megy mellettem egy konkurens "erősebb?
" sem. A benzinesekkel nem is érdemes összehasonlítani mert 1 diesel lóreó úgy szubjektíve 1,3 benzinessel ér fel. Csak egy példa a múlt héten 1,9 TDI 100 lovas octaviát kellet vezetnem (elszúrtam a foglalást) Egyáltalán nem éreztem hogy csak annyi ló van benne mint egy átlag benzimes 1,6-ban. Asszem ezek után viszont átértékelem a TDCi kerregését halk suttogásá, na mert az teherautos filing volt , de csak hangra nem dinamikára! Akkor ugye ha nézünk egy nyomatékosabb erősebb TDCi-t jobb váltoval akkor szerintem nem kell bántani a Mondeo-t
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2006.11.25 szombat, 16:55:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.23 csütörtök, 15:16:00
Miért mondod ezt? Akár a benzines, akár a dízel fronton jók a motorok... a 2.0-ás benzinesek többsége 145 ló körüli... A dízelek: a mondeo 2.0-ás, 130 lovasa simán megveri az opel/fiat 150 lovasát... a 2.2-es tdci 155 lóval meg lenyomja az avensis 177 lovasát (meg a többi 2.2-est is)... nagy baj nincs, szerintem.
Így van, ma teszteltem! A haverom a 150 lovas CDTi Vectrájával csak a kormot nyelte...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2006.11.25 szombat, 21:41:00 »
Ezt láttátok?
Turbó tuning
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2006.11.25 szombat, 23:25:00 »
fúúúú de feldobtam a kocsit a Janóéknál vett sport hátsóbobbal!!!
Középhangos dob, 2db 70milis DTM véggel!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2006.11.25 szombat, 23:47:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.11.25 szombat, 21:41:00
Ezt láttátok?
Turbó tuning
Igen!-:)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 09:01:00 »
mert: legalábbis a cikk szerint teljesítmény=nyomaték x fordulatszám, és a japán autók ezért nagy teljesítményűek általában
mondjuk egy corolla továbbra is széthajthatatlan
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 09:56:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2006.11.25 szombat, 23:25:00
fúúúú de feldobtam a kocsit a Janóéknál vett sport hátsóbobbal!!!
Középhangos dob, 2db 70milis DTM véggel!
Bruttó ár?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 10:22:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.27 hétfő, 09:01:00
mert: legalábbis a cikk szerint teljesítmény=nyomaték x fordulatszám, és a japán autók ezért nagy teljesítményűek általában
mondjuk egy corolla továbbra is széthajthatatlan
Miért lenne egy corolla széthajthatatlan? Nem túl sok infó van olyan corollákról, amik túl vannak a 200e kilométeren. Míg az I-II-es mondeók nagy része már átlépte a 2-est... sőt, a 3-400 ezret is. De természetesen a dízelek még ennél többet is... a klubban található tdci-k közül elég sokan meghaladták a 200-at... még ha az óra mást is mutat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 10:31:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.27 hétfő, 10:22:00
Miért lenne egy corolla széthajthatatlan? Nem túl sok infó van olyan corollákról, amik túl vannak a 200e kilométeren. Míg az I-II-es mondeók nagy része már átlépte a 2-est... sőt, a 3-400 ezret is. De természetesen a dízelek még ennél többet is... a klubban található tdci-k közül elég sokan meghaladták a 200-at... még ha az óra mást is mutat.
Angel!
Mit szólsz a konkurrens teljesítményéhez? Farkasvárban 2,0-ás dízelmoci 170Le? Mi ez? Pár évre tervezik a motorokat? Nekem oly érzésem van, hogy túlhúzzák.
Vagy gyárilag chippes?
Ezt nem vágom.
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 10:45:00 »
MondESU,
Nem hinnem, hogy tulhuznak. Szerintem ecceruen ez abbol adodik, hogy mas a moci. Es ehhez kepest mekkora a nyomatek ? Mert lehet porgos mocit is csinazni sok LE-vel, de szerintem ilyenkor a nyomatek kevesebb, mint pl. egy kevesbe porgos, de ugyanakkora, tehat 2.0-as mocinal. Nezzuk pl. a bkv buszok mocijat. Relaitve keves LE mellett irdatlan nyomatekot kepes leadni. Pedig a motor meretebol adodoan joval tobb LE nezne ki belole az ember.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 10:51:00 »
Idézetet írta: MondESU_old - 2006.11.27 hétfő, 10:31:00
Angel!
Mit szólsz a konkurrens teljesítményéhez? Farkasvárban 2,0-ás dízelmoci 170Le? Mi ez? Pár évre tervezik a motorokat? Nekem oly érzésem van, hogy túlhúzzák.
Vagy gyárilag chippes?
Ezt nem vágom.
Üdv:)
Először is, ez nem újdonság, mert az 1,9-es volt a 130 lovas változaton kívül 150 lóval is, csak nem nagyon merték árulni (ez komoly). Egyébként a rönyó is 170 lovas 2.0-ás dízellel próbálkozik... Hogy ez egészséges-e? Kb 10 évval ezelőtt a 2.0 dízel volt vagy 80 lovas, na ahhoz képest pl a 130 egy elég nagy ugrás. És láss csodát, ezek a motorok is lemennek közel annyit, mint 80 lovas megfelelői. A nagyobb lóerővel elméletileg nincs nagy baj, mert pl a benzines 145 lovas, ehhez képest a 170 csak egy lépés, de ugye a turbó-benzines tud akár 200-at is. Szerintem itt elsősorban nem a lóerővel, hanem a nyomatékkal van baj. Na a fosvágen 170 lovához 350 Nm társul (a tdci 2.0 330/360 rövid időre), azaz így már nem akkora durranás. Ugye lejjebb taglaltam, hogy a vectra 150 lovasát a mondeo 130 lovasa simán legyorsulja, ebből az jön ki, valamit elszúrtak a váltónál, vagy a tdci-nek ennyivel jobb a karakterisztikája. Egyébként annak a motornak szinte végig ugyanúgy néz ki a lóerőgörbéje, csak a végén ugrik meg egy kicsit a 150 lóig, azaz a hétköznapi életben (már aki nem pörgeti a motort), ugyanannyi lóerő jut, azaz csak a csúcslóerő a jobb. A nyomatékkal már más a helyzet. Ott végig a mondeóé jobb, gyakorlatilag nincs olyan tartomány, ahol a vectra lenne a jobb. A mondeónál kisebb a tlyuk, gyorsabban reagál a gázadásra, már-már benzines karakterisztikát mutat. Szóval nem elég a két csúcsadatot összevetni, igazából a görbe alatti terület a fontos, meg még pár dolog. De hogy kanyarodja vissza az eredet kérdéshez. A nagyobb lóerő mindenképpen csökkenti az élettartamot, de ha a gyár eleve így tervezi, természetes, hogy ez neki jobban sikerül, mint pár surmónak, aki ül a számítógép előtt, és módosít 1-2 paraméteren, majd aztán legfeljebb egy kicsit füstöl, párszor resetel a szgép, esetleg ledobja (fizikailag) a fejet, széthajtja a turbót... Meg ugye a nagyobb nyomás nagyobb hővel jár, eléghetnek a szelepek, gond lehet a főtengelyen a csapággyal, a hajtókarral, és így tovább. Meg a másik, hogy sokan nem használják ki a motor teljes teljesítményét (pl én). Azt azért jó lenne tudni, hogy más alkatrészeket használnak, vagy ők is bíznak a tartalékokban. Nem tudom. A mondeo 2.0-ása az smaxban 143 ló, ami a 130-hoz képest nem egy hatalmas ugrás, szerintem ez simán belefér. A 2.2 meg 170... lehet, hogy azt a 170 lovat érdemes inkább a 2.2 literből kihozni... egy bztos, hogy kevés fosvágen fog a 170 lóval 300e-et futni...Másrészt meg lehet, hogy nem is baj. A fene se tudja, hogy van-e rá szükség. Mint a wincsinél. Mire 4 éves lesz, már gyakorlatilag semmit sem ér, és szinte tök mindegy, hogy még 3 vagy 9 évig bírja - kivéve az adatokat. Lehet, hogy itt is azt kell csinálni, hogy 300e-nél kidobni az autót...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 10:54:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.11.27 hétfő, 10:45:00
MondESU,
Nem hinnem, hogy tulhuznak. Szerintem ecceruen ez abbol adodik, hogy mas a moci. Es ehhez kepest mekkora a nyomatek ? Mert lehet porgos mocit is csinazni sok LE-vel, de szerintem ilyenkor a nyomatek kevesebb, mint pl. egy kevesbe porgos, de ugyanakkora, tehat 2.0-as mocinal. Nezzuk pl. a bkv buszok mocijat. Relaitve keves LE mellett irdatlan nyomatekot kepes leadni. Pedig a motor meretebol adodoan joval tobb LE nezne ki belole az ember.
A nagy fordulat kis nyomaték nem teljesen érvényes a turbós motorra. Az inkább csak a szívóbenzinesekre igaz.
A buszok motorja nem csak kevés lóerővel, hanem kevés nyomatékkal is bír, ezek a motorok akár 5 literesek is lehetnek. Viszont lemennek egy csomót...
A chippelésnél a nyomaték is jelentősen megemelkedik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 12:10:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.27 hétfő, 10:51:00
Először is, ez nem újdonság, mert az 1,9-es volt a 130 lovas változaton kívül 150 lóval is, csak nem nagyon merték árulni (ez komoly). Egyébként a rönyó is 170 lovas 2.0-ás dízellel próbálkozik... Hogy ez egészséges-e? Kb 10 évval ezelőtt a 2.0 dízel volt vagy 80 lovas, na ahhoz képest pl a 130 egy elég nagy ugrás. És láss csodát, ezek a motorok is lemennek közel annyit, mint 80 lovas megfelelői. A nagyobb lóerővel elméletileg nincs nagy baj, mert pl a benzines 145 lovas, ehhez képest a 170 csak egy lépés, de ugye a turbó-benzines tud akár 200-at is. Szerintem itt elsősorban nem a lóerővel, hanem a nyomatékkal van baj. Na a fosvágen 170 lovához 350 Nm társul (a tdci 2.0 330/360 rövid időre), azaz így már nem akkora durranás. Ugye lejjebb taglaltam, hogy a vectra 150 lovasát a mondeo 130 lovasa simán legyorsulja, ebből az jön ki, valamit elszúrtak a váltónál, vagy a tdci-nek ennyivel jobb a karakterisztikája. Egyébként annak a motornak szinte végig ugyanúgy néz ki a lóerőgörbéje, csak a végén ugrik meg egy kicsit a 150 lóig, azaz a hétköznapi életben (már aki nem pörgeti a motort), ugyanannyi lóerő jut, azaz csak a csúcslóerő a jobb. A nyomatékkal már más a helyzet. Ott végig a mondeóé jobb, gyakorlatilag nincs olyan tartomány, ahol a vectra lenne a jobb. A mondeónál kisebb a tlyuk, gyorsabban reagál a gázadásra, már-már benzines karakterisztikát mutat. Szóval nem elég a két csúcsadatot összevetni, igazából a görbe alatti terület a fontos, meg még pár dolog. De hogy kanyarodja vissza az eredet kérdéshez. A nagyobb lóerő mindenképpen csökkenti az élettartamot, de ha a gyár eleve így tervezi, természetes, hogy ez neki jobban sikerül, mint pár surmónak, aki ül a számítógép előtt, és módosít 1-2 paraméteren, majd aztán legfeljebb egy kicsit füstöl, párszor resetel a szgép, esetleg ledobja (fizikailag) a fejet, széthajtja a turbót... Meg ugye a nagyobb nyomás nagyobb hővel jár, eléghetnek a szelepek, gond lehet a főtengelyen a csapággyal, a hajtókarral, és így tovább. Meg a másik, hogy sokan nem használják ki a motor teljes teljesítményét (pl én). Azt azért jó lenne tudni, hogy más alkatrészeket használnak, vagy ők is bíznak a tartalékokban. Nem tudom. A mondeo 2.0-ása az smaxban 143 ló, ami a 130-hoz képest nem egy hatalmas ugrás, szerintem ez simán belefér. A 2.2 meg 170... lehet, hogy azt a 170 lovat érdemes inkább a 2.2 literből kihozni... egy bztos, hogy kevés fosvágen fog a 170 lóval 300e-et futni...Másrészt meg lehet, hogy nem is baj. A fene se tudja, hogy van-e rá szükség. Mint a wincsinél. Mire 4 éves lesz, már gyakorlatilag semmit sem ér, és szinte tök mindegy, hogy még 3 vagy 9 évig bírja - kivéve az adatokat. Lehet, hogy itt is azt kell csinálni, hogy 300e-nél kidobni az autót...
Thnx, figyelek, tanulok...
üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 12:22:00 »
Angel,
Abobl indultam ki, hgoy anno megjelent egy cikk, ami asszem az akkor uj volvo BKV buszokkal foglalkozott, es ott a relative keves LE-hoz melle brutalis nyomatek parosult emlekeim szerint. Nyilvan arra van kihegyezve egy ilyen moci, hogy nagy tomeget mozgasson es nem aza lenyeg, hogy mekkorat gyorsul...
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ