Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:56:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2693323 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 12:25:00 »

D10: teljesítménye 204 és 211 lóerő közötti 1900-as fordulaton. A 10,3 literes hengerűrtartalomból turbófeltöltéssel 890 Nm-es nyomatékot hoznak ki 1140-nél.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 13:02:00 »

D10: teljesítménye 204 és 211 lóerő közötti 1900-as fordulaton. A 10,3 literes hengerűrtartalomból turbófeltöltéssel 890 Nm-es nyomatékot hoznak ki 1140-nél.
A d10: ha elosztod az adatokat 5-tel, akkor kb megkapjuk a 2 literes dízelét. Vagyis 42 ló, 178 Nm. Tehát a 2.0 tdci-hez képest a lóerő 32%, míg a nyomaték 53%. Egyébként a teherautók is inkább nyomatékosabbak, kevesebb lóerővel. Ez felel meg jobban a vontatásnak... és az is érdekes, hogy ezek 2-3000-ig pörögnek. Érkekes lenne tudni a fajlagos tüzelőanyagfogyijukat, azaz 1kw előállítása mennyi go-ból történi, és összevetni pl a tdci-vel. Szvsz a kis fordulatú teherautó fog nyerni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 14:04:00 »

Ezt oszd el: 38,88 liter, 780 LE, 3090 Nm. Ja, és poénnak a fogyasztás: 250-450 liter/100 Km gázolajból!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 14:48:00 »

Ezt oszd el: 38,88 liter, 780 LE, 3090 Nm. Ja, és poénnak a fogyasztás: 250-450 liter/100 Km gázolajból!
Meg egy kis sűrített levegő az indításhoz(150-200bar)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 14:53:00 »

Meg egy kis sűrített levegő az indításhoz(150-200bar)
De mindenek előtt olajnyomás létesítés! Örömmel látom, vannak itt t72-es harckocsi szakértők is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 15:00:00 »

De mindenek előtt olajnyomás létesítés! Örömmel látom, vannak itt t72-es harckocsi szakértők is!
Azért aztat nem mondanám de az a motor elég sok gépben "duruzsolt"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 15:37:00 »

De mindenek előtt olajnyomás létesítés! Örömmel látom, vannak itt t72-es harckocsi szakértők is!
Akkor ki is vitte az akksit 23-án
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2006.11.27 hétfő, 16:25:00 »

Bruttó ár?
Mindennel együtt 35 ezer volt. Ugyanennyiért sokkal jobb hátsódobot is feltettek volna, ami a dobbal együtt rozsdamentes acélból készült, és krómozva volt az egész, a hangja is k*rvajó volt... erős, mély... de sajna a hangos tartományba tartozott, és azt nem vehettem volna meg, mert apámnak is van beleszólása az autóval kapcsolatos dolgokba... Így ők készítetek nekem halkabbat. De annak ellenére hogy sajnálom hogy nem lehet eléggé hallani, meg vagyok elégedve a Janoékkal Smiley Amugy a gyáridob ritka ocsmány asszimetrikus nagy darab, és ráadásul szépen zabálta már a rozsda, szal örülök hogy azt levágták a gépről Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2006.11.28 kedd, 09:17:00 »

Mindennel együtt 35 ezer volt. Ugyanennyiért sokkal jobb hátsódobot is feltettek volna, ami a dobbal együtt rozsdamentes acélból készült, és krómozva volt az egész, a hangja is k*rvajó volt... erős, mély... de sajna a hangos tartományba tartozott, és azt nem vehettem volna meg, mert apámnak is van beleszólása az autóval kapcsolatos dolgokba... Így ők készítetek nekem halkabbat. De annak ellenére hogy sajnálom hogy nem lehet eléggé hallani, meg vagyok elégedve a Janoékkal Smiley Amugy a gyáridob ritka ocsmány asszimetrikus nagy darab, és ráadásul szépen zabálta már a rozsda, szal örülök hogy azt levágták a gépről Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2006.11.28 kedd, 12:45:00 »

Mindennel együtt 35 ezer volt. Ugyanennyiért sokkal jobb hátsódobot is feltettek volna, ami a dobbal együtt rozsdamentes acélból készült, és krómozva volt az egész, a hangja is k*rvajó volt... erős, mély... de sajna a hangos tartományba tartozott, és azt nem vehettem volna meg, mert apámnak is van beleszólása az autóval kapcsolatos dolgokba... Így ők készítetek nekem halkabbat. De annak ellenére hogy sajnálom hogy nem lehet eléggé hallani, meg vagyok elégedve a Janoékkal Smiley Amugy a gyáridob ritka ocsmány asszimetrikus nagy darab, és ráadásul szépen zabálta már a rozsda, szal örülök hogy azt levágták a gépről Smiley
Nekem is Janóéknál csinálták a kipufogó rendszert csak én átestem a ló túloldalára nekem egy csöppet hangos lett a rendszer.Most rakatam rá hengerenkénti leömlöt így meg még hangosabb lett,de kárpotol az hogy huz a gép mint az állat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2006.11.28 kedd, 12:53:00 »

Nekem is Janóéknál csinálták a kipufogó rendszert csak én átestem a ló túloldalára nekem egy csöppet hangos lett a rendszer.Most rakatam rá hengerenkénti leömlöt így meg még hangosabb lett,de kárpotol az hogy huz a gép mint az állat.
nekem is hangos, pedig nem márkás, krómacél csoda, kellemes mélyről jövő, bugyborékolós, mint valami nagy autóban
 
a kérdés:  a gyárinál kisebb mértékű hangtompítás és fojtás miatt lehet-e, hogy a fogyasztás megnövekedik?
 
érdemes-e a végébe szerelni valamit a nagyobb fojtás miatt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2006.11.28 kedd, 13:13:00 »

Nekem is Janóéknál csinálták a kipufogó rendszert csak én átestem a ló túloldalára nekem egy csöppet hangos lett a rendszer.Most rakatam rá hengerenkénti leömlöt így meg még hangosabb lett,de kárpotol az hogy huz a gép mint az állat.
Na, majd tavasszal megfigyelem
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2006.11.28 kedd, 14:10:00 »

nekem is hangos, pedig nem márkás, krómacél csoda, kellemes mélyről jövő, bugyborékolós, mint valami nagy autóban
 
a kérdés:  a gyárinál kisebb mértékű hangtompítás és fojtás miatt lehet-e, hogy a fogyasztás megnövekedik?
 
érdemes-e a végébe szerelni valamit a nagyobb fojtás miatt?
Mivel kapsz plusz erőt, amit nagy valószínűséggel ki is használsz: lehet.
Ha tudod türtőztetni magad, akkor elvileg csökkenie kéne a kisebb ellenállás miatt. De ez sztem csak 90km/h-nál lehetséges, azaz óvatos gurulásnál...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2006.11.28 kedd, 14:16:00 »

Mivel kapsz plusz erőt, amit nagy valószínűséggel ki is használsz: lehet.
Ha tudod türtőztetni magad, akkor elvileg csökkenie kéne a kisebb ellenállás miatt. De ez sztem csak 90km/h-nál lehetséges, azaz óvatos gurulásnál...
köszi Joe,
ha már úgyis tuning, kicsit reszeld meg a Vorton-206-osod távirányítójának az IR-LED-jét, akkor jobban műkszik
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2006.11.28 kedd, 14:32:00 »

köszi Joe,
ha már úgyis tuning, kicsit reszeld meg a Vorton-206-osod távirányítójának az IR-LED-jét, akkor jobban műkszik
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2006.11.28 kedd, 15:27:00 »

hát nekem egyelőre bizti nem csökken a fogyasztásom, mer szeretem hallani a hangját.... Tongue
A full sportkipufogórendszer leömlőktől a hátsódobig kb mennyibe kerül? 150-200ból kijön nem?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2006.11.28 kedd, 15:29:00 »

hát nekem egyelőre bizti nem csökken a fogyasztásom, mer szeretem hallani a hangját.... Tongue
A full sportkipufogórendszer leömlőktől a hátsódobig kb mennyibe kerül? 150-200ból kijön nem?
Nem ilyen 40+leömlő?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2006.11.28 kedd, 16:15:00 »

Nem ilyen 40+leömlő?
Hát ez igazán sok dologtól függ!
Mindennel együtt kb 100-120e
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2006.11.28 kedd, 17:37:00 »

Először is, ez nem újdonság, mert az 1,9-es volt a 130 lovas változaton kívül 150 lóval is, csak nem nagyon merték árulni (ez komoly). Egyébként a rönyó is 170 lovas 2.0-ás dízellel próbálkozik... Hogy ez egészséges-e? Kb 10 évval ezelőtt a 2.0 dízel volt vagy 80 lovas, na ahhoz képest pl a 130 egy elég nagy ugrás. És láss csodát, ezek a motorok is lemennek közel annyit, mint 80 lovas megfelelői. A nagyobb lóerővel elméletileg nincs nagy baj, mert pl a benzines 145 lovas, ehhez képest a 170 csak egy lépés, de ugye a turbó-benzines tud akár 200-at is. Szerintem itt elsősorban nem a lóerővel, hanem a nyomatékkal van baj. Na a fosvágen 170 lovához 350 Nm társul (a tdci 2.0 330/360 rövid időre), azaz így már nem akkora durranás. Ugye lejjebb taglaltam, hogy a vectra 150 lovasát a mondeo 130 lovasa simán legyorsulja, ebből az jön ki, valamit elszúrtak a váltónál, vagy a tdci-nek ennyivel jobb a karakterisztikája. Egyébként annak a motornak szinte végig ugyanúgy néz ki a lóerőgörbéje, csak a végén ugrik meg egy kicsit a 150 lóig, azaz a hétköznapi életben (már aki nem pörgeti a motort), ugyanannyi lóerő jut, azaz csak a csúcslóerő a jobb. A nyomatékkal már más a helyzet. Ott végig a mondeóé jobb, gyakorlatilag nincs olyan tartomány, ahol a vectra lenne a jobb. A mondeónál kisebb a tlyuk, gyorsabban reagál a gázadásra, már-már benzines karakterisztikát mutat. Szóval nem elég a két csúcsadatot összevetni, igazából a görbe alatti terület a fontos, meg még pár dolog. De hogy kanyarodja vissza az eredet kérdéshez. A nagyobb lóerő mindenképpen csökkenti az élettartamot, de ha a gyár eleve így tervezi, természetes, hogy ez neki jobban sikerül, mint pár surmónak, aki ül a számítógép előtt, és módosít 1-2 paraméteren, majd aztán legfeljebb egy kicsit füstöl, párszor resetel a szgép, esetleg ledobja (fizikailag) a fejet, széthajtja a turbót... Meg ugye a nagyobb nyomás nagyobb hővel jár, eléghetnek a szelepek, gond lehet a főtengelyen a csapággyal, a hajtókarral, és így tovább. Meg a másik, hogy sokan nem használják ki a motor teljes teljesítményét (pl én). Azt azért jó lenne tudni, hogy más alkatrészeket használnak, vagy ők is bíznak a tartalékokban. Nem tudom. A mondeo 2.0-ása az smaxban 143 ló, ami a 130-hoz képest nem egy hatalmas ugrás, szerintem ez simán belefér. A 2.2 meg 170... lehet, hogy azt a 170 lovat érdemes inkább a 2.2 literből kihozni... egy bztos, hogy kevés fosvágen fog a 170 lóval 300e-et futni...Másrészt meg lehet, hogy nem is baj. A fene se tudja, hogy van-e rá szükség. Mint a wincsinél. Mire 4 éves lesz, már gyakorlatilag semmit sem ér, és szinte tök mindegy, hogy még 3 vagy 9 évig bírja - kivéve az adatokat. Lehet, hogy itt is azt kell csinálni, hogy 300e-nél kidobni az autót...
A nyomatéka is csak 320 NM.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2006.11.28 kedd, 22:55:00 »

A nyomatéka is csak 320 NM.
Így a sok adat közül melyikre reagálsz?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2006.11.29 szerda, 09:07:00 »

Így a sok adat közül melyikre reagálsz?
A vectra 150 lovas motorjára.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2006.11.29 szerda, 09:48:00 »

Nem ilyen 40+leömlő?
Van annyiért (kat nélkül!), én tudok   de távol van a sportrencertől (nemes anyagok, komolyan paraméterezett dobok, minőségi cuccok ...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2006.11.29 szerda, 10:52:00 »

A vectra 150 lovas motorjára.
Ja. A vectra 320 Nm, a mondeo meg 330 (360).
Ez nem eredményezhetne olyat, hogy a lóerőre gyengébb motor győzzön. 400 méteren majd 1 másodpercet ver a mondeo a vectrára. Ez majd egy autó. Rugalmasságban meg még ennél is többet. Egyedül a vectra végsebessége jobb
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2006.11.29 szerda, 10:57:00 »

nekem is hangos, pedig nem márkás, krómacél csoda, kellemes mélyről jövő, bugyborékolós, mint valami nagy autóban
 
a kérdés:  a gyárinál kisebb mértékű hangtompítás és fojtás miatt lehet-e, hogy a fogyasztás megnövekedik?
 
érdemes-e a végébe szerelni valamit a nagyobb fojtás miatt?
Fogyasztás csökkenés el lehet érni egy viszonylag fojtás nélküli rendszerrel ,de nekem is csak ugy sikerül ha 2000-es fordulatig pörgetek 80km\h megyek.A felett zabálni fog.Meg nem tudom mennyit számit a fogyasztásnak de én kikötötm az egész EGR marhaságot
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2006.11.29 szerda, 10:58:00 »

Fogyasztás csökkenés el lehet érni egy viszonylag fojtás nélküli rendszerrel ,de nekem is csak ugy sikerül ha 2000-es fordulatig pörgetek 80km\h megyek.A felett zabálni fog.Meg nem tudom mennyit számit a fogyasztásnak de én kikötötm az egész EGR marhaságot
"zabálni fog" ez mennyi?
És nincs hibakódod, vagy gondod kikötött EGR mellett?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:02:00 »

"zabálni fog" ez mennyi?
És nincs hibakódod, vagy gondod kikötött EGR mellett?
Nem tudom hogy van-e hibakod az alapjárat tökéletes.A fogyasztás meg 10 körül van ha nyomom pl:100km\h vissza 3-masba 140km\h-ig meg a lámpáknál a padlógáz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:08:00 »

Nem tudom hogy van-e hibakod az alapjárat tökéletes.A fogyasztás meg 10 körül van ha nyomom pl:100km\h vissza 3-masba 140km\h-ig meg a lámpáknál a padlógáz.
Ez város, vagy hosszú út, vagy mindegy, zabál és kész. Mit evett korábban?
 
Csak azért érdekel, mert nekem túl szétszort ez az érték (5,9-10l fölé), de gondolom, hogy ez a 16V-nek is köszönhető...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:13:00 »

Ez város, vagy hosszú út, vagy mindegy, zabál és kész. Mit evett korábban?
 
Csak azért érdekel, mert nekem túl szétszort ez az érték (5,9-10l fölé), de gondolom, hogy ez a 16V-nek is köszönhető...
szerintem az enyém még az átalakitások elött sem fogyasztot 7 liter alatt.De mondom ha nem nyomom neki és kulturálatn közlekedem ugy eszik vegyesen 8 litert szerintem az egy ilyen idös autónál jó
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:16:00 »

Angel,
 
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:34:00 »

Fogyasztás csökkenés el lehet érni egy viszonylag fojtás nélküli rendszerrel ,de nekem is csak ugy sikerül ha 2000-es fordulatig pörgetek 80km\h megyek.A felett zabálni fog.Meg nem tudom mennyit számit a fogyasztásnak de én kikötötm az egész EGR marhaságot
az EGR nem oszt, nem szoroz
próbáld ki, az EGPD-szenzorhoz menő két gumicsövet húzd le (a rézcső szűkítésének két oldalán), a kijövő füst mennyiség, nagy fordulatnál is a nullához közelít
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:42:00 »

Idézem magamat: "Így van, ma teszteltem! A haverom a 150 lovas CDTi Vectrájával csak a kormot nyelte..." Igaz, csak 160-ig gyorsultunk, de akkor már jelentős volt az előnyöm, végsebesség ide vagy oda! De ha már itt tartunk, a minap viszont lenyomott egy Celica. Én hamarabb elváltottam a kettőt így egy darabig tudtam tartani a tempót. A szöszi kismuff a szomszéd verdában az anyósülésen (gondolom, széria felszerelés) kamillázott is, hogy ott haladok melletük egy diesel családi kombival!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:49:00 »

Angel,
 
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
nagy fordulatnál persze hogy nincs gáz mivel hogy  
nagyobb gázadásra az Egr szelep lezár és nincs recirkuláció.Igy van megírva a vezérlés
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2006.11.29 szerda, 11:55:00 »

Idézem magamat: "Így van, ma teszteltem! A haverom a 150 lovas CDTi Vectrájával csak a kormot nyelte..." Igaz, csak 160-ig gyorsultunk, de akkor már jelentős volt az előnyöm, végsebesség ide vagy oda! De ha már itt tartunk, a minap viszont lenyomott egy Celica. Én hamarabb elváltottam a kettőt így egy darabig tudtam tartani a tempót. A szöszi kismuff a szomszéd verdában az anyósülésen (gondolom, széria felszerelés) kamillázott is, hogy ott haladok melletük egy diesel családi kombival!
Én meg a mai napUig nem hevertem ki egy szakatt passzát II dízel kombit (!) a Lurdyba menet! Mondjuk egyáltalán nem számítottam rá, de mire feleszméltem, már csak meresztettem a szemem a koromban, úgy ott hagyott, mint a blöki a szaharát
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2006.11.29 szerda, 12:05:00 »

nagy fordulatnál persze hogy nincs gáz mivel hogy  
nagyobb gázadásra az Egr szelep lezár és nincs recirkuláció.Igy van megírva a vezérlés
de ez még az EGR-szelep előtt van, mk1
 
azért érdemes ledugózni mindössze, hogy a szívósor tisztább maradjon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2006.11.29 szerda, 13:51:00 »

Ja. A vectra 320 Nm, a mondeo meg 330 (360).
Ez nem eredményezhetne olyat, hogy a lóerőre gyengébb motor győzzön. 400 méteren majd 1 másodpercet ver a mondeo a vectrára. Ez majd egy autó. Rugalmasságban meg még ennél is többet. Egyedül a vectra végsebessége jobb
Ahogy írtad is a rugalmasságban a mondeo "verhetetlen", a vectra 1500-as fordulaton "csak" 220 NM-t tud, a Mondeo ekkor már 270 körül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2006.11.29 szerda, 20:52:00 »

Ahogy írtad is a rugalmasságban a mondeo "verhetetlen", a vectra 1500-as fordulaton "csak" 220 NM-t tud, a Mondeo ekkor már 270 körül.
Nem csak ruglamasságban jobb. Vectra CDTi reggelire rendel....a menün két fogás: gyorsulás és végsebesség
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2006.11.29 szerda, 23:21:00 »

Angel,
 
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
Nem hinném. A végsebessége a lóerőtől függ. Szinte csak attól (meg persze az áttételezéstől). Ha megnézed, a mond. 2.0 benzines nagyobb végsebességet tud, mint a 2.0 tdci, pedig abban 6 sebességes a váltó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 08:58:00 »

Angel,
 
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
Az tuti hogy hosszabbak, mert próbáltam én is CDTi-t, és konstatáltam ezen adatot. És mivel hoszabb az áttét, ezé a végseb környékén közelebb van a nyomatékcsúcshoz mint a mondi. Az enyém is többet menne ha felkapcsolhatnék 6-ba, mert leesne a fordulat, és ott még több a nyomaték. Ezé van hogy nagyobb a végsebesség. De kit érdekel a 200-fölötti dolog? (Bocs, most látom a Tuning rovatban vagyok..) Nekem a mondival sosem a menetteljesítményéel volt (van) gondom, hanem sok mással, amit már leírtam rég.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:58:00 »

Az tuti hogy hosszabbak, mert próbáltam én is CDTi-t, és konstatáltam ezen adatot. És mivel hoszabb az áttét, ezé a végseb környékén közelebb van a nyomatékcsúcshoz mint a mondi. Az enyém is többet menne ha felkapcsolhatnék 6-ba, mert leesne a fordulat, és ott még több a nyomaték. Ezé van hogy nagyobb a végsebesség. De kit érdekel a 200-fölötti dolog? (Bocs, most látom a Tuning rovatban vagyok..) Nekem a mondival sosem a menetteljesítményéel volt (van) gondom, hanem sok mással, amit már leírtam rég.
Nyomatékcsúcs? A végsebességet a lóerő adja meg, és nem a nyomaték! Tehát a legnagyobb végsebesség a lóerőcsúcsnál van.
Szerintem te hiába kapcsolnál 6-ba, nem menne többet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 09:59:00 »

Ja, és a végsebesség mindkét autónál 6-ban valósul meg, tehát ehhez semmi köze a többi sebesség áttátelezéséhez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:43:00 »

Nyomatékcsúcs? A végsebességet a lóerő adja meg, és nem a nyomaték! Tehát a legnagyobb végsebesség a lóerőcsúcsnál van.
Szerintem te hiába kapcsolnál 6-ba, nem menne többet.
De ha rakja 6-ba, akkor az 5-höz képest kitolódna a nyomatékcsúcs. Nem?
Bár ezen az elven egy 10 sebességes váltóval átlépnénk a 300-at.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:50:00 »

De ha rakja 6-ba, akkor az 5-höz képest kitolódna a nyomatékcsúcs. Nem?
Bár ezen az elven egy 10 sebességes váltóval átlépnénk a 300-at.
a 6-sebességesben akkor két országúti fokozat van?
a négysebességes autókban a 4. az országúti, pl. a kisautómban 3.-ban folyamatosan lehet menni városban, a 4.-et nem szereti, mint ahogy a mondi nem szereti az 5.-et a városon belül
 
ja, sebességrekordot döntöttem a minap a PUG-gal, 118km/h, de úgy féltem, mint a mondinál a 200-nál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:53:00 »

a 6-sebességesben akkor két országúti fokozat van?
a négysebességes autókban a 4. az országúti, pl. a kisautómban 3.-ban folyamatosan lehet menni városban, a 4.-et nem szereti, mint ahogy a mondi nem szereti az 5.-et a városon belül
 
ja, sebességrekordot döntöttem a minap a PUG-gal, 118km/h, de úgy féltem, mint a mondinál a 200-nál
egykorszerű dízel a végfokozatban 180-nál csak 3000-et pörög, az enyém meg 5400-at pörögne, egyértelműen egészségtelen a kocsira is, meg a pénztárcára is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 10:59:00 »

egykorszerű dízel a végfokozatban 180-nál csak 3000-et pörög, az enyém meg 5400-at pörögne, egyértelműen egészségtelen a kocsira is, meg a pénztárcára is
Az enyém 195-nél pörög 4500-at, és óra szerint 200 fölé megy.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:01:00 »

a 6-sebességesben akkor két országúti fokozat van?
a négysebességes autókban a 4. az országúti, pl. a kisautómban 3.-ban folyamatosan lehet menni városban, a 4.-et nem szereti, mint ahogy a mondi nem szereti az 5.-et a városon belül
 
ja, sebességrekordot döntöttem a minap a PUG-gal, 118km/h, de úgy féltem, mint a mondinál a 200-nál
Ja és 50-nel simán megyek 5-ben városban dadogás nélkül. Még tartja is. Igaz hegyre már nem kell vele menni.
 
Régebben tényleg volt olyan, főleg kis motoroknál, hogy 4-ben érte el a végét, holott volt ott még 5. is. De ez nálunk nem így van. 5-ben gyorsul tovább...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:06:00 »

Ja és 50-nel simán megyek 5-ben városban dadogás nélkül. Még tartja is. Igaz hegyre már nem kell vele menni.
 
Régebben tényleg volt olyan, főleg kis motoroknál, hogy 4-ben érte el a végét, holott volt ott még 5. is. De ez nálunk nem így van. 5-ben gyorsul tovább...
50-el 5-ben simán nem dadog, nem csörög
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:07:00 »

50-el 5-ben simán nem dadog, nem csörög
Így ahogy MONDod...
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:08:00 »

egykorszerű dízel a végfokozatban 180-nál csak 3000-et pörög, az enyém meg 5400-at pörögne, egyértelműen egészségtelen a kocsira is, meg a pénztárcára is
Az enyém 220-nál (óra szerint) 3600-at pörög, azaz 180-nál kb. 3000. Ezekszerint modern dízelem van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:41:00 »

Az enyém 220-nál (óra szerint) 3600-at pörög, azaz 180-nál kb. 3000. Ezekszerint modern dízelem van...
És óra szerinti 200-nál mit mutat a GPS???
Nekem kb. 5% a diferencia a GPS és az óra szerinti sebességemnek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:51:00 »

Ja és 50-nel simán megyek 5-ben városban dadogás nélkül. Még tartja is. Igaz hegyre már nem kell vele menni.
 
Régebben tényleg volt olyan, főleg kis motoroknál, hogy 4-ben érte el a végét, holott volt ott még 5. is. De ez nálunk nem így van. 5-ben gyorsul tovább...
nem rángatja a motorfelfüggesztést? amúgy az enyém jól gyorsul 5.-ben is, de csak 80km/h felett, előzéshez nem feltétlenül kell visszakapcsolni
Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.