Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:04:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2699083 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3750 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 12:25:00 »
D10: teljesítménye 204 és 211 lóerő közötti 1900-as fordulaton. A 10,3 literes hengerűrtartalomból turbófeltöltéssel 890 Nm-es nyomatékot hoznak ki 1140-nél.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3751 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 13:02:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.27 hétfő, 12:25:00
D10: teljesítménye 204 és 211 lóerő közötti 1900-as fordulaton. A 10,3 literes hengerűrtartalomból turbófeltöltéssel 890 Nm-es nyomatékot hoznak ki 1140-nél.
A d10: ha elosztod az adatokat 5-tel, akkor kb megkapjuk a 2 literes dízelét. Vagyis 42 ló, 178 Nm. Tehát a 2.0 tdci-hez képest a lóerő 32%, míg a nyomaték 53%. Egyébként a teherautók is inkább nyomatékosabbak, kevesebb lóerővel. Ez felel meg jobban a vontatásnak... és az is érdekes, hogy ezek 2-3000-ig pörögnek. Érkekes lenne tudni a fajlagos tüzelőanyagfogyijukat, azaz 1kw előállítása mennyi go-ból történi, és összevetni pl a tdci-vel. Szvsz a kis fordulatú teherautó fog nyerni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3752 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 14:04:00 »
Ezt oszd el: 38,88 liter, 780 LE, 3090 Nm. Ja, és poénnak a fogyasztás: 250-450 liter/100 Km gázolajból!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3753 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 14:48:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2006.11.27 hétfő, 14:04:00
Ezt oszd el: 38,88 liter, 780 LE, 3090 Nm. Ja, és poénnak a fogyasztás: 250-450 liter/100 Km gázolajból!
Meg egy kis sűrített levegő az indításhoz(150-200bar)
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3754 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 14:53:00 »
Idézetet írta: HG_old - 2006.11.27 hétfő, 14:48:00
Meg egy kis sűrített levegő az indításhoz(150-200bar)
De mindenek előtt olajnyomás létesítés! Örömmel látom, vannak itt t72-es harckocsi szakértők is!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3755 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 15:00:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2006.11.27 hétfő, 14:53:00
De mindenek előtt olajnyomás létesítés! Örömmel látom, vannak itt t72-es harckocsi szakértők is!
Azért aztat nem mondanám de az a motor elég sok gépben "duruzsolt"
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3756 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 15:37:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2006.11.27 hétfő, 14:53:00
De mindenek előtt olajnyomás létesítés! Örömmel látom, vannak itt t72-es harckocsi szakértők is!
Akkor ki is vitte az akksit 23-án
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3757 Dátum:
2006.11.27 hétfő, 16:25:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.11.27 hétfő, 09:56:00
Bruttó ár?
Mindennel együtt 35 ezer volt. Ugyanennyiért sokkal jobb hátsódobot is feltettek volna, ami a dobbal együtt rozsdamentes acélból készült, és krómozva volt az egész, a hangja is k*rvajó volt... erős, mély... de sajna a hangos tartományba tartozott, és azt nem vehettem volna meg, mert apámnak is van beleszólása az autóval kapcsolatos dolgokba... Így ők készítetek nekem halkabbat. De annak ellenére hogy sajnálom hogy nem lehet eléggé hallani, meg vagyok elégedve a Janoékkal
Amugy a gyáridob ritka ocsmány asszimetrikus nagy darab, és ráadásul szépen zabálta már a rozsda, szal örülök hogy azt levágták a gépről
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3758 Dátum:
2006.11.28 kedd, 09:17:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2006.11.27 hétfő, 16:25:00
Mindennel együtt 35 ezer volt. Ugyanennyiért sokkal jobb hátsódobot is feltettek volna, ami a dobbal együtt rozsdamentes acélból készült, és krómozva volt az egész, a hangja is k*rvajó volt... erős, mély... de sajna a hangos tartományba tartozott, és azt nem vehettem volna meg, mert apámnak is van beleszólása az autóval kapcsolatos dolgokba... Így ők készítetek nekem halkabbat. De annak ellenére hogy sajnálom hogy nem lehet eléggé hallani, meg vagyok elégedve a Janoékkal
Amugy a gyáridob ritka ocsmány asszimetrikus nagy darab, és ráadásul szépen zabálta már a rozsda, szal örülök hogy azt levágták a gépről
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3759 Dátum:
2006.11.28 kedd, 12:45:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2006.11.27 hétfő, 16:25:00
Mindennel együtt 35 ezer volt. Ugyanennyiért sokkal jobb hátsódobot is feltettek volna, ami a dobbal együtt rozsdamentes acélból készült, és krómozva volt az egész, a hangja is k*rvajó volt... erős, mély... de sajna a hangos tartományba tartozott, és azt nem vehettem volna meg, mert apámnak is van beleszólása az autóval kapcsolatos dolgokba... Így ők készítetek nekem halkabbat. De annak ellenére hogy sajnálom hogy nem lehet eléggé hallani, meg vagyok elégedve a Janoékkal
Amugy a gyáridob ritka ocsmány asszimetrikus nagy darab, és ráadásul szépen zabálta már a rozsda, szal örülök hogy azt levágták a gépről
Nekem is Janóéknál csinálták a kipufogó rendszert csak én átestem a ló túloldalára nekem egy csöppet hangos lett a rendszer.Most rakatam rá hengerenkénti leömlöt így meg még hangosabb lett,de kárpotol az hogy huz a gép mint az állat.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3760 Dátum:
2006.11.28 kedd, 12:53:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.28 kedd, 12:45:00
Nekem is Janóéknál csinálták a kipufogó rendszert csak én átestem a ló túloldalára nekem egy csöppet hangos lett a rendszer.Most rakatam rá hengerenkénti leömlöt így meg még hangosabb lett,de kárpotol az hogy huz a gép mint az állat.
nekem is hangos, pedig nem márkás, krómacél csoda, kellemes mélyről jövő, bugyborékolós, mint valami nagy autóban
a kérdés: a gyárinál kisebb mértékű hangtompítás és fojtás miatt lehet-e, hogy a fogyasztás megnövekedik?
érdemes-e a végébe szerelni valamit a nagyobb fojtás miatt?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3761 Dátum:
2006.11.28 kedd, 13:13:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.28 kedd, 12:45:00
Nekem is Janóéknál csinálták a kipufogó rendszert csak én átestem a ló túloldalára nekem egy csöppet hangos lett a rendszer.Most rakatam rá hengerenkénti leömlöt így meg még hangosabb lett,de kárpotol az hogy huz a gép mint az állat.
Na, majd tavasszal megfigyelem
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3762 Dátum:
2006.11.28 kedd, 14:10:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.28 kedd, 12:53:00
nekem is hangos, pedig nem márkás, krómacél csoda, kellemes mélyről jövő, bugyborékolós, mint valami nagy autóban
a kérdés: a gyárinál kisebb mértékű hangtompítás és fojtás miatt lehet-e, hogy a fogyasztás megnövekedik?
érdemes-e a végébe szerelni valamit a nagyobb fojtás miatt?
Mivel kapsz plusz erőt, amit nagy valószínűséggel ki is használsz: lehet.
Ha tudod türtőztetni magad, akkor elvileg csökkenie kéne a kisebb ellenállás miatt. De ez sztem csak 90km/h-nál lehetséges, azaz óvatos gurulásnál...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3763 Dátum:
2006.11.28 kedd, 14:16:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.28 kedd, 14:10:00
Mivel kapsz plusz erőt, amit nagy valószínűséggel ki is használsz: lehet.
Ha tudod türtőztetni magad, akkor elvileg csökkenie kéne a kisebb ellenállás miatt. De ez sztem csak 90km/h-nál lehetséges, azaz óvatos gurulásnál...
köszi Joe,
ha már úgyis tuning, kicsit reszeld meg a Vorton-206-osod távirányítójának az IR-LED-jét, akkor jobban műkszik
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3764 Dátum:
2006.11.28 kedd, 14:32:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.28 kedd, 14:16:00
köszi Joe,
ha már úgyis tuning, kicsit reszeld meg a Vorton-206-osod távirányítójának az IR-LED-jét, akkor jobban műkszik
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3765 Dátum:
2006.11.28 kedd, 15:27:00 »
hát nekem egyelőre bizti nem csökken a fogyasztásom, mer szeretem hallani a hangját....
A full sportkipufogórendszer leömlőktől a hátsódobig kb mennyibe kerül? 150-200ból kijön nem?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3766 Dátum:
2006.11.28 kedd, 15:29:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2006.11.28 kedd, 15:27:00
hát nekem egyelőre bizti nem csökken a fogyasztásom, mer szeretem hallani a hangját....
A full sportkipufogórendszer leömlőktől a hátsódobig kb mennyibe kerül? 150-200ból kijön nem?
Nem ilyen 40+leömlő?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3767 Dátum:
2006.11.28 kedd, 16:15:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.28 kedd, 15:29:00
Nem ilyen 40+leömlő?
Hát ez igazán sok dologtól függ!
Mindennel együtt kb 100-120e
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3768 Dátum:
2006.11.28 kedd, 17:37:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.27 hétfő, 10:51:00
Először is, ez nem újdonság, mert az 1,9-es volt a 130 lovas változaton kívül 150 lóval is, csak nem nagyon merték árulni (ez komoly). Egyébként a rönyó is 170 lovas 2.0-ás dízellel próbálkozik... Hogy ez egészséges-e? Kb 10 évval ezelőtt a 2.0 dízel volt vagy 80 lovas, na ahhoz képest pl a 130 egy elég nagy ugrás. És láss csodát, ezek a motorok is lemennek közel annyit, mint 80 lovas megfelelői. A nagyobb lóerővel elméletileg nincs nagy baj, mert pl a benzines 145 lovas, ehhez képest a 170 csak egy lépés, de ugye a turbó-benzines tud akár 200-at is. Szerintem itt elsősorban nem a lóerővel, hanem a nyomatékkal van baj. Na a fosvágen 170 lovához 350 Nm társul (a tdci 2.0 330/360 rövid időre), azaz így már nem akkora durranás. Ugye lejjebb taglaltam, hogy a vectra 150 lovasát a mondeo 130 lovasa simán legyorsulja, ebből az jön ki, valamit elszúrtak a váltónál, vagy a tdci-nek ennyivel jobb a karakterisztikája. Egyébként annak a motornak szinte végig ugyanúgy néz ki a lóerőgörbéje, csak a végén ugrik meg egy kicsit a 150 lóig, azaz a hétköznapi életben (már aki nem pörgeti a motort), ugyanannyi lóerő jut, azaz csak a csúcslóerő a jobb. A nyomatékkal már más a helyzet. Ott végig a mondeóé jobb, gyakorlatilag nincs olyan tartomány, ahol a vectra lenne a jobb. A mondeónál kisebb a tlyuk, gyorsabban reagál a gázadásra, már-már benzines karakterisztikát mutat. Szóval nem elég a két csúcsadatot összevetni, igazából a görbe alatti terület a fontos, meg még pár dolog. De hogy kanyarodja vissza az eredet kérdéshez. A nagyobb lóerő mindenképpen csökkenti az élettartamot, de ha a gyár eleve így tervezi, természetes, hogy ez neki jobban sikerül, mint pár surmónak, aki ül a számítógép előtt, és módosít 1-2 paraméteren, majd aztán legfeljebb egy kicsit füstöl, párszor resetel a szgép, esetleg ledobja (fizikailag) a fejet, széthajtja a turbót... Meg ugye a nagyobb nyomás nagyobb hővel jár, eléghetnek a szelepek, gond lehet a főtengelyen a csapággyal, a hajtókarral, és így tovább. Meg a másik, hogy sokan nem használják ki a motor teljes teljesítményét (pl én). Azt azért jó lenne tudni, hogy más alkatrészeket használnak, vagy ők is bíznak a tartalékokban. Nem tudom. A mondeo 2.0-ása az smaxban 143 ló, ami a 130-hoz képest nem egy hatalmas ugrás, szerintem ez simán belefér. A 2.2 meg 170... lehet, hogy azt a 170 lovat érdemes inkább a 2.2 literből kihozni... egy bztos, hogy kevés fosvágen fog a 170 lóval 300e-et futni...Másrészt meg lehet, hogy nem is baj. A fene se tudja, hogy van-e rá szükség. Mint a wincsinél. Mire 4 éves lesz, már gyakorlatilag semmit sem ér, és szinte tök mindegy, hogy még 3 vagy 9 évig bírja - kivéve az adatokat. Lehet, hogy itt is azt kell csinálni, hogy 300e-nél kidobni az autót...
A nyomatéka is csak 320 NM.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3769 Dátum:
2006.11.28 kedd, 22:55:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2006.11.28 kedd, 17:37:00
A nyomatéka is csak 320 NM.
Így a sok adat közül melyikre reagálsz?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3770 Dátum:
2006.11.29 szerda, 09:07:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.28 kedd, 22:55:00
Így a sok adat közül melyikre reagálsz?
A vectra 150 lovas motorjára.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3771 Dátum:
2006.11.29 szerda, 09:48:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.28 kedd, 15:29:00
Nem ilyen 40+leömlő?
Van annyiért (kat nélkül!), én tudok
de távol van a sportrencertől (nemes anyagok, komolyan paraméterezett dobok, minőségi cuccok ...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3772 Dátum:
2006.11.29 szerda, 10:52:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2006.11.29 szerda, 09:07:00
A vectra 150 lovas motorjára.
Ja. A vectra 320 Nm, a mondeo meg 330 (360).
Ez nem eredményezhetne olyat, hogy a lóerőre gyengébb motor győzzön. 400 méteren majd 1 másodpercet ver a mondeo a vectrára. Ez majd egy autó. Rugalmasságban meg még ennél is többet. Egyedül a vectra végsebessége jobb
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3773 Dátum:
2006.11.29 szerda, 10:57:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.28 kedd, 12:53:00
nekem is hangos, pedig nem márkás, krómacél csoda, kellemes mélyről jövő, bugyborékolós, mint valami nagy autóban
a kérdés: a gyárinál kisebb mértékű hangtompítás és fojtás miatt lehet-e, hogy a fogyasztás megnövekedik?
érdemes-e a végébe szerelni valamit a nagyobb fojtás miatt?
Fogyasztás csökkenés el lehet érni egy viszonylag fojtás nélküli rendszerrel ,de nekem is csak ugy sikerül ha 2000-es fordulatig pörgetek 80km\h megyek.A felett zabálni fog.Meg nem tudom mennyit számit a fogyasztásnak de én kikötötm az egész EGR marhaságot
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3774 Dátum:
2006.11.29 szerda, 10:58:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.29 szerda, 10:57:00
Fogyasztás csökkenés el lehet érni egy viszonylag fojtás nélküli rendszerrel ,de nekem is csak ugy sikerül ha 2000-es fordulatig pörgetek 80km\h megyek.A felett zabálni fog.Meg nem tudom mennyit számit a fogyasztásnak de én kikötötm az egész EGR marhaságot
"zabálni fog" ez mennyi?
És nincs hibakódod, vagy gondod kikötött EGR mellett?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3775 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:02:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.29 szerda, 10:58:00
"zabálni fog" ez mennyi?
És nincs hibakódod, vagy gondod kikötött EGR mellett?
Nem tudom hogy van-e hibakod az alapjárat tökéletes.A fogyasztás meg 10 körül van ha nyomom pl:100km\h vissza 3-masba 140km\h-ig meg a lámpáknál a padlógáz.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3776 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:08:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.29 szerda, 11:02:00
Nem tudom hogy van-e hibakod az alapjárat tökéletes.A fogyasztás meg 10 körül van ha nyomom pl:100km\h vissza 3-masba 140km\h-ig meg a lámpáknál a padlógáz.
Ez város, vagy hosszú út, vagy mindegy, zabál és kész. Mit evett korábban?
Csak azért érdekel, mert nekem túl szétszort ez az érték (5,9-10l fölé), de gondolom, hogy ez a 16V-nek is köszönhető...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3777 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:13:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.29 szerda, 11:08:00
Ez város, vagy hosszú út, vagy mindegy, zabál és kész. Mit evett korábban?
Csak azért érdekel, mert nekem túl szétszort ez az érték (5,9-10l fölé), de gondolom, hogy ez a 16V-nek is köszönhető...
szerintem az enyém még az átalakitások elött sem fogyasztot 7 liter alatt.De mondom ha nem nyomom neki és kulturálatn közlekedem ugy eszik vegyesen 8 litert szerintem az egy ilyen idös autónál jó
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3778 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:16:00 »
Angel,
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3779 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:34:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.29 szerda, 10:57:00
Fogyasztás csökkenés el lehet érni egy viszonylag fojtás nélküli rendszerrel ,de nekem is csak ugy sikerül ha 2000-es fordulatig pörgetek 80km\h megyek.A felett zabálni fog.Meg nem tudom mennyit számit a fogyasztásnak de én kikötötm az egész EGR marhaságot
az EGR nem oszt, nem szoroz
próbáld ki, az EGPD-szenzorhoz menő két gumicsövet húzd le (a rézcső szűkítésének két oldalán), a kijövő füst mennyiség, nagy fordulatnál is a nullához közelít
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3780 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:42:00 »
Idézem magamat: "Így van, ma teszteltem! A haverom a 150 lovas CDTi Vectrájával csak a kormot nyelte..." Igaz, csak 160-ig gyorsultunk, de akkor már jelentős volt az előnyöm, végsebesség ide vagy oda! De ha már itt tartunk, a minap viszont lenyomott egy Celica. Én hamarabb elváltottam a kettőt így egy darabig tudtam tartani a tempót. A szöszi kismuff a szomszéd verdában az anyósülésen (gondolom, széria felszerelés) kamillázott is, hogy ott haladok melletük egy diesel családi kombival!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3781 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:49:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.11.29 szerda, 11:16:00
Angel,
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
nagy fordulatnál persze hogy nincs gáz mivel hogy
nagyobb gázadásra az Egr szelep lezár és nincs recirkuláció.Igy van megírva a vezérlés
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3782 Dátum:
2006.11.29 szerda, 11:55:00 »
Idézetet írta: TZS_old - 2006.11.29 szerda, 11:42:00
Idézem magamat: "Így van, ma teszteltem! A haverom a 150 lovas CDTi Vectrájával csak a kormot nyelte..." Igaz, csak 160-ig gyorsultunk, de akkor már jelentős volt az előnyöm, végsebesség ide vagy oda! De ha már itt tartunk, a minap viszont lenyomott egy Celica. Én hamarabb elváltottam a kettőt így egy darabig tudtam tartani a tempót. A szöszi kismuff a szomszéd verdában az anyósülésen (gondolom, széria felszerelés) kamillázott is, hogy ott haladok melletük egy diesel családi kombival!
Én meg a mai napUig nem hevertem ki egy szakatt passzát II dízel kombit (!) a Lurdyba menet! Mondjuk egyáltalán nem számítottam rá, de mire feleszméltem, már csak meresztettem a szemem a koromban, úgy ott hagyott, mint a blöki a szaharát
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3783 Dátum:
2006.11.29 szerda, 12:05:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2006.11.29 szerda, 11:49:00
nagy fordulatnál persze hogy nincs gáz mivel hogy
nagyobb gázadásra az Egr szelep lezár és nincs recirkuláció.Igy van megírva a vezérlés
de ez még az EGR-szelep előtt van, mk1
azért érdemes ledugózni mindössze, hogy a szívósor tisztább maradjon
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3784 Dátum:
2006.11.29 szerda, 13:51:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.29 szerda, 10:52:00
Ja. A vectra 320 Nm, a mondeo meg 330 (360).
Ez nem eredményezhetne olyat, hogy a lóerőre gyengébb motor győzzön. 400 méteren majd 1 másodpercet ver a mondeo a vectrára. Ez majd egy autó. Rugalmasságban meg még ennél is többet. Egyedül a vectra végsebessége jobb
Ahogy írtad is a rugalmasságban a mondeo "verhetetlen", a vectra 1500-as fordulaton "csak" 220 NM-t tud, a Mondeo ekkor már 270 körül.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3785 Dátum:
2006.11.29 szerda, 20:52:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2006.11.29 szerda, 13:51:00
Ahogy írtad is a rugalmasságban a mondeo "verhetetlen", a vectra 1500-as fordulaton "csak" 220 NM-t tud, a Mondeo ekkor már 270 körül.
Nem csak ruglamasságban jobb. Vectra CDTi reggelire rendel....a menün két fogás: gyorsulás és végsebesség
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3786 Dátum:
2006.11.29 szerda, 23:21:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.11.29 szerda, 11:16:00
Angel,
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
Nem hinném. A végsebessége a lóerőtől függ. Szinte csak attól (meg persze az áttételezéstől). Ha megnézed, a mond. 2.0 benzines nagyobb végsebességet tud, mint a 2.0 tdci, pedig abban 6 sebességes a váltó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3787 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 08:58:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.11.29 szerda, 11:16:00
Angel,
Itt szerintem nemcsak a motor LE meg nyomatek szamit, hanem a valto attetelezese is. Lehet azert ver a mondi a vectrara majd 1sec-et es azert nagyobb a vectra vegsebessege, mert hosszabbak a fokozatok.
Az tuti hogy hosszabbak, mert próbáltam én is CDTi-t, és konstatáltam ezen adatot. És mivel hoszabb az áttét, ezé a végseb környékén közelebb van a nyomatékcsúcshoz mint a mondi. Az enyém is többet menne ha felkapcsolhatnék 6-ba, mert leesne a fordulat, és ott még több a nyomaték. Ezé van hogy nagyobb a végsebesség. De kit érdekel a 200-fölötti dolog? (Bocs, most látom a Tuning rovatban vagyok..
) Nekem a mondival sosem a menetteljesítményéel volt (van) gondom, hanem sok mással, amit már leírtam rég.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3788 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 09:58:00 »
Idézetet írta: agostonb_old - 2006.11.30 csütörtök, 08:58:00
Az tuti hogy hosszabbak, mert próbáltam én is CDTi-t, és konstatáltam ezen adatot. És mivel hoszabb az áttét, ezé a végseb környékén közelebb van a nyomatékcsúcshoz mint a mondi. Az enyém is többet menne ha felkapcsolhatnék 6-ba, mert leesne a fordulat, és ott még több a nyomaték. Ezé van hogy nagyobb a végsebesség. De kit érdekel a 200-fölötti dolog? (Bocs, most látom a Tuning rovatban vagyok..
) Nekem a mondival sosem a menetteljesítményéel volt (van) gondom, hanem sok mással, amit már leírtam rég.
Nyomatékcsúcs? A végsebességet a lóerő adja meg, és nem a nyomaték! Tehát a legnagyobb végsebesség a lóerőcsúcsnál van.
Szerintem te hiába kapcsolnál 6-ba, nem menne többet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3789 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 09:59:00 »
Ja, és a végsebesség mindkét autónál 6-ban valósul meg, tehát ehhez semmi köze a többi sebesség áttátelezéséhez.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3790 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 10:43:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.30 csütörtök, 09:58:00
Nyomatékcsúcs? A végsebességet a lóerő adja meg, és nem a nyomaték! Tehát a legnagyobb végsebesség a lóerőcsúcsnál van.
Szerintem te hiába kapcsolnál 6-ba, nem menne többet.
De ha rakja 6-ba, akkor az 5-höz képest kitolódna a nyomatékcsúcs. Nem?
Bár ezen az elven egy 10 sebességes váltóval átlépnénk a 300-at.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3791 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 10:50:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.30 csütörtök, 10:43:00
De ha rakja 6-ba, akkor az 5-höz képest kitolódna a nyomatékcsúcs. Nem?
Bár ezen az elven egy 10 sebességes váltóval átlépnénk a 300-at.
a 6-sebességesben akkor két országúti fokozat van?
a négysebességes autókban a 4. az országúti, pl. a kisautómban 3.-ban folyamatosan lehet menni városban, a 4.-et nem szereti, mint ahogy a mondi nem szereti az 5.-et a városon belül
ja, sebességrekordot döntöttem a minap a PUG-gal, 118km/h, de úgy féltem, mint a mondinál a 200-nál
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3792 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 10:53:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.30 csütörtök, 10:50:00
a 6-sebességesben akkor két országúti fokozat van?
a négysebességes autókban a 4. az országúti, pl. a kisautómban 3.-ban folyamatosan lehet menni városban, a 4.-et nem szereti, mint ahogy a mondi nem szereti az 5.-et a városon belül
ja, sebességrekordot döntöttem a minap a PUG-gal, 118km/h, de úgy féltem, mint a mondinál a 200-nál
egykorszerű dízel a végfokozatban 180-nál csak 3000-et pörög, az enyém meg 5400-at pörögne, egyértelműen egészségtelen a kocsira is, meg a pénztárcára is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3793 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 10:59:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.30 csütörtök, 10:53:00
egykorszerű dízel a végfokozatban 180-nál csak 3000-et pörög, az enyém meg 5400-at pörögne, egyértelműen egészségtelen a kocsira is, meg a pénztárcára is
Az enyém 195-nél pörög 4500-at, és óra szerint 200 fölé megy.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3794 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 11:01:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.30 csütörtök, 10:50:00
a 6-sebességesben akkor két országúti fokozat van?
a négysebességes autókban a 4. az országúti, pl. a kisautómban 3.-ban folyamatosan lehet menni városban, a 4.-et nem szereti, mint ahogy a mondi nem szereti az 5.-et a városon belül
ja, sebességrekordot döntöttem a minap a PUG-gal, 118km/h, de úgy féltem, mint a mondinál a 200-nál
Ja és 50-nel simán megyek 5-ben városban dadogás nélkül. Még tartja is. Igaz hegyre már nem kell vele menni.
Régebben tényleg volt olyan, főleg kis motoroknál, hogy 4-ben érte el a végét, holott volt ott még 5. is. De ez nálunk nem így van. 5-ben gyorsul tovább...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3795 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 11:06:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.30 csütörtök, 11:01:00
Ja és 50-nel simán megyek 5-ben városban dadogás nélkül. Még tartja is. Igaz hegyre már nem kell vele menni.
Régebben tényleg volt olyan, főleg kis motoroknál, hogy 4-ben érte el a végét, holott volt ott még 5. is. De ez nálunk nem így van. 5-ben gyorsul tovább...
50-el 5-ben simán
nem dadog, nem csörög
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3796 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 11:07:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.11.30 csütörtök, 11:06:00
50-el 5-ben simán
nem dadog, nem csörög
Így ahogy MONDod...
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3797 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 11:08:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2006.11.30 csütörtök, 10:53:00
egykorszerű dízel a végfokozatban 180-nál csak 3000-et pörög, az enyém meg 5400-at pörögne, egyértelműen egészségtelen a kocsira is, meg a pénztárcára is
Az enyém 220-nál (óra szerint) 3600-at pörög, azaz 180-nál kb. 3000. Ezekszerint modern dízelem van...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3798 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 11:41:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.11.30 csütörtök, 11:08:00
Az enyém 220-nál (óra szerint) 3600-at pörög, azaz 180-nál kb. 3000. Ezekszerint modern dízelem van...
És óra szerinti 200-nál mit mutat a GPS???
Nekem kb. 5% a diferencia a GPS és az óra szerinti sebességemnek.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #3799 Dátum:
2006.11.30 csütörtök, 11:51:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.11.30 csütörtök, 11:01:00
Ja és 50-nel simán megyek 5-ben városban dadogás nélkül. Még tartja is. Igaz hegyre már nem kell vele menni.
Régebben tényleg volt olyan, főleg kis motoroknál, hogy 4-ben érte el a végét, holott volt ott még 5. is. De ez nálunk nem így van. 5-ben gyorsul tovább...
nem rángatja a motorfelfüggesztést? amúgy az enyém jól gyorsul 5.-ben is, de csak 80km/h felett, előzéshez nem feltétlenül kell visszakapcsolni
Naplózva
Oldalak:
1
...
69
70
71
72
73
74
75
[
76
]
77
78
79
80
81
82
83
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ