Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3800 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 11:53:00 » |
|
Az enyém 220-nál (óra szerint) 3600-at pörög, azaz 180-nál kb. 3000. Ezekszerint modern dízelem van...
úgy gondoltam, hogy nem 25 éves dízelkadett ez a 6.-ban 90-100-zal menni és 2 litert fogyasztani dolog nagyon durva, irigylem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3801 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 12:01:00 » |
|
úgy gondoltam, hogy nem 25 éves dízelkadett ez a 6.-ban 90-100-zal menni és 2 litert fogyasztani dolog nagyon durva, irigylem Azért az a 2liter kicsit kevés lenne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3802 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 12:22:00 » |
|
Azért az a 2liter kicsit kevés lenne jó, kicsit túloztam, de a 3 már nem túlzás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3803 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 14:13:00 » |
|
180nál 4000,200nál 4500 1.8TD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3804 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 14:31:00 » |
|
180nál 4000,200nál 4500 1.8TD
... és mennyi a korom? 40?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3805 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 14:39:00 » |
|
180nál 4000,200nál 4500 1.8TD
200nál 4250 2.0 automata!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3806 Dátum: 2006.11.30 csütörtök, 23:17:00 » |
|
Tudom kicsit OFF, de azért is berakom a tuning topikba ezt!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3807 Dátum: 2006.12.01 péntek, 07:51:00 » |
|
nem 40 hanem 100!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3808 Dátum: 2006.12.01 péntek, 08:21:00 » |
|
Tudom kicsit OFF, de azért is berakom a tuning topikba ezt!ó, márt megint a suzukisokkal való kötözködés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3809 Dátum: 2006.12.01 péntek, 09:27:00 » |
|
jó, kicsit túloztam, de a 3 már nem túlzás
3.3...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3810 Dátum: 2006.12.01 péntek, 10:01:00 » |
|
nem 40 hanem 100!!!
Annyi még nem vagyok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #3811 Dátum: 2006.12.01 péntek, 11:04:00 » |
|
nem rángatja a motorfelfüggesztést? amúgy az enyém jól gyorsul 5.-ben is, de csak 80km/h felett, előzéshez nem feltétlenül kell visszakapcsolni
Nem. Tegnap frissítésképpen ráléptem, és csak morogva elindul finoman... Az enyémnél viszont vissza kell kapcsolni, ha menni akarok, mert nekem hosszúak az áttételeim. 90-nél még csak 2000-et pörög...
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #3812 Dátum: 2006.12.01 péntek, 11:07:00 » |
|
Tudom kicsit OFF, de azért is berakom a tuning topikba ezt!"Sajnos számdora nem engedélyezett a csatolmány megtekintése vagy letöltése." És még csak a pontos helyesírást sem érdemlem meg.
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3813 Dátum: 2006.12.01 péntek, 14:06:00 » |
|
"Sajnos számdora nem engedélyezett a csatolmány megtekintése vagy letöltése." És még csak a pontos helyesírást sem érdemlem meg. Mindegy, hadjuk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3814 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:00:00 » |
|
Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3815 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:08:00 » |
|
Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
ez komoly?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3816 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:10:00 » |
|
Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
Kigyorsításnál? Egyszercsak szétrobbant? Semmi előjele nem volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3817 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:28:00 » |
|
Kigyorsításnál? Egyszercsak szétrobbant? Semmi előjele nem volt? De volt előjele. Böhöm nagy turbó, és az egekig húzott turbónyomás. Ez gyárilag 62 lovas szívómoor volt? Nem sok annak a "150 ló"? A fékeket is hozzáigazítottátok?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #3818 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:30:00 » |
|
Lásd #3697 és #3696.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3819 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:34:00 » |
|
Lásd #3697 és #3696.
Ja, akkor az előzményekről lemaradtam. Mennyit bírt ilyen tuning mellet? Szerintem utcai célra, az a jó, amit a gyárból dobnak ki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3820 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:41:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3821 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:42:00 » |
|
Hát én csak akkor szerelek majd turbófeltöltőt a motorra, ha előtte alaposan megerősítettem... Még véletlenül se szeretném ha megnőne az esélye annak, hogy meghaljona moci :S Egyébként milyen árban van egy 2.0ás Zetek moci?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3822 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:43:00 » |
|
Ja, akkor az előzményekről lemaradtam. Mennyit bírt ilyen tuning mellet? Szerintem utcai célra, az a jó, amit a gyárból dobnak ki
Sztem lehet játszani, de csak bizonyos határok között. Egy vastagabb hfejtömítés vagy turbós dugók kellettek volna, csakhát akkor oda a szívóD kompressziója... Valamit valamiért.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3823 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:44:00 » |
|
De volt előjele. Böhöm nagy turbó, és az egekig húzott turbónyomás. Ez gyárilag 62 lovas szívómoor volt? Nem sok annak a "150 ló"? A fékeket is hozzáigazítottátok?
Szívódízel kompresszióval az 1.3 is sok. Nem volt egekig húzva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3824 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:45:00 » |
|
Sztem lehet játszani, de csak bizonyos határok között. Egy vastagabb hfejtömítés vagy turbós dugók kellettek volna, csakhát akkor oda a szívóD kompressziója... Valamit valamiért.
Végülis igen. Csak nem árt tudni azt a bizonyos határt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3825 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:46:00 » |
|
Helló hát ja kigyorsításnál 2Bar turbónyomás suzuki megelőz körforgalomban aztán alkatrészszórás szélvédőjére :DDD ugy szedtem össze mindent hajtókar 2Db-ban aszfalton ja mennyit bírt utcai alázásban ?? 20.000-Km de volt gyilkolva rendesen Krézi féle 1.9-eseket fingatgatta :DDD na ezvan már megis van a donor egy fasza kis mondíból lecc a mocogó csákány :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3826 Dátum: 2006.12.01 péntek, 23:59:00 » |
|
mk1 turbódezső moci Igaz ez '93 vagy '94es évjárat (rezonátor a légszűrőn) de klappolni fog a zescortba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3827 Dátum: 2006.12.02 szombat, 00:06:00 » |
|
Ha lenne elég lóvém most, akkor egyből belefognék a tuningba, mert nálam sincs határ ha teljesítménynövelésről lenne szó. Illetve a határ természetesen a moci halála előtt van. De kevés eza 130 ló. Előbb nemtudtam kielőzni egy 3as golfotpedig nyomtam neki szinte ahogy csövön kifért, de lassan otthagyott, bár az mondjuk rendesen fel volt tuningolva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3828 Dátum: 2006.12.02 szombat, 00:25:00 » |
|
Ha lenne elég lóvém most, akkor egyből belefognék a tuningba, mert nálam sincs határ ha teljesítménynövelésről lenne szó. Illetve a határ természetesen a moci halála előtt van. De kevés eza 130 ló. Előbb nemtudtam kielőzni egy 3as golfotpedig nyomtam neki szinte ahogy csövön kifért, de lassan otthagyott, bár az mondjuk rendesen fel volt tuningolva. A mondeo előnyei nem a gázpedálnál mutatkoznak meg. Te valószínüleg kevesebbet fogsz izzadni, mikor meg kell állni, és jobb esélyeid vannak, ha mégsem tudnád ezt időben megtenni. Tuning? Minden matrica +2Le? (Bocs) Ne felejtsd, a golf jóval könnyebb, mint te vagy... Sztem a mondit nem kifejezetten versenyzésre fejlesztették
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3829 Dátum: 2006.12.02 szombat, 09:16:00 » |
|
Escort! Azt a k....a!!Készíts róla képeket légyszi.Sajnálom igazán. Rocco Benzinesre?Kompresszort rakjál,van kitt a 2litereshez kb 190LE és kb 1milla.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3830 Dátum: 2006.12.02 szombat, 09:22:00 » |
|
leszeretném fóliáztatni az autót,viszont egyedül nem nagyon vágnék bele,ezt találtam link fehérvári,aki tud róla vmilyen tapasztalatot megköszönném,vagy akár egy másikat ott fehérváron
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3831 Dátum: 2006.12.02 szombat, 09:49:00 » |
|
leszeretném fóliáztatni az autót,viszont egyedül nem nagyon vágnék bele,ezt találtam link fehérvári,aki tud róla vmilyen tapasztalatot megköszönném,vagy akár egy másikat ott fehérváron Ez a fóliázás korábban ki volt tárgyalva. Milyet,hol,mennyiért,hol ne,stb.... Majd jelenzkeznek az illetékesen,vagy olvass vissza jó sokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3832 Dátum: 2006.12.02 szombat, 10:02:00 » |
|
Én a Thomy foliánál csináltattam.Garis,műbizonylatos.35e volt,de két autonak kellett mennie.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3833 Dátum: 2006.12.02 szombat, 11:25:00 » |
|
Ez a fóliázás korábban ki volt tárgyalva. Milyet,hol,mennyiért,hol ne,stb.... Majd jelenzkeznek az illetékesen,vagy olvass vissza jó sokat.
merre fele?hányadik hsz kb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3834 Dátum: 2006.12.02 szombat, 11:56:00 » |
|
van valakinek tapasztalata műanyag alkatrészek króm, vagy krómhatású bevonatolásával kapcsolatban? Ha valaki csináltatott már ilyet, akkor írja már meg, hogy elégedett volt-e vele és hol csináltatta. Kösszenet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ticu
|
|
« Új hozzászólás #3835 Dátum: 2006.12.02 szombat, 12:52:00 » |
|
van valakinek tapasztalata műanyag alkatrészek króm, vagy krómhatású bevonatolásával kapcsolatban? Ha valaki csináltatott már ilyet, akkor írja már meg, hogy elégedett volt-e vele és hol csináltatta. Kösszenet
Zsoel a Te embered.
|
|
|
Naplózva
|
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal... Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3836 Dátum: 2006.12.02 szombat, 13:43:00 » |
|
A mondeo előnyei nem a gázpedálnál mutatkoznak meg. Te valószínüleg kevesebbet fogsz izzadni, mikor meg kell állni, és jobb esélyeid vannak, ha mégsem tudnád ezt időben megtenni. Tuning? Minden matrica +2Le? (Bocs) Ne felejtsd, a golf jóval könnyebb, mint te vagy... Sztem a mondit nem kifejezetten versenyzésre fejlesztették
Ezt én is belátom, de szerintem azért hatalmas előnye ennek az autónak, hogy nemgyenge moci van benne... És ráadásul biztonságos és megbízható is. És frankón néz ki. Ezekért akartam már évekóta Mondit Csak én iylen telhetetlen vagyok, de mostanába még nem tuningolom, mer nem dolgozok, hanem tanulok és nicns rá lóvém. Amuyg teljes mértékben meg avgyok vele elégedve. A fékezésről annyit hogy nemrég rádöbbentem hogy gyakorlatilag nincs hátsó fékköröm, mer valami gáz van a hátsó fékeimmel Ugyhogy azé csodálkoztam hogy nem harap a fék ahogy kéne. De jövőhéten megcsináltatom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3837 Dátum: 2006.12.02 szombat, 13:52:00 » |
|
Szia boda minek csináljak képeket majd megnézed :DDD amugy meg leszarom ennek ezvolt a sorsa már ugyis szarvolt ez a motor de jövőhéten hozom új autót komplett ilyet még gyártási nap is megegyezik csak 5 ajtós és anyiba kerül komplett autó mintha vennég 1 motort meg váltót ugyhogy ikább egészet azt turbós motort turbós váltóval átrakom és féltengelyeket bakokat aztán kész JA utóirat kinőttem turbósításból és elgondolkoztam piacradobom adagolót sőtt lehet turbót is ki ajánl érte többet az viszi bosch garrett 18V
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3838 Dátum: 2006.12.02 szombat, 14:07:00 » |
|
Szia BODA ha jót akartok állítsátok le a tuningot !!! Most robbant fel a motorom battánál a körforgalomnál a hídnál olajcsik megtekinthető a helyszínen, hajtókardarabokat már összeszedtem még melegen :DDD Motor keresés folyamatban 1.8 TD ...... :DDDD
Ahhoz képest nagyon örülsz neki...
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3839 Dátum: 2006.12.02 szombat, 14:10:00 » |
|
Ha lenne elég lóvém most, akkor egyből belefognék a tuningba, mert nálam sincs határ ha teljesítménynövelésről lenne szó. Illetve a határ természetesen a moci halála előtt van. De kevés eza 130 ló. Előbb nemtudtam kielőzni egy 3as golfotpedig nyomtam neki szinte ahogy csövön kifért, de lassan otthagyott, bár az mondjuk rendesen fel volt tuningolva. Tuning helyett, inkább egy 2.5 V6-ot ajánlanák, vagy MK3-ba 3.0 V6-ot, tartósabb, és erösebb is lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3840 Dátum: 2006.12.02 szombat, 14:28:00 » |
|
Tuning helyett, inkább egy 2.5 V6-ot ajánlanák, vagy MK3-ba 3.0 V6-ot, tartósabb, és erösebb is lesz.
De az nem eszik többet mint egy tuningolt kevesebb köbcis moci? Meg a fenntartási költségei is nagyobbak ha jól tudom (meg ha jól hallottam köbcentire kell majd adózni?). ráadásula tuninggal csökken a fogsztás is ha az ember nem nyomja neki. ha meg nyomja akkor az igenjó. Hangzásra is. pláne ha lefújószelepek is dolgoznak a turbó meg egy sportkipufógórenszer stb mellett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #3841 Dátum: 2006.12.02 szombat, 16:06:00 » |
|
De az nem eszik többet mint egy tuningolt kevesebb köbcis moci? Meg a fenntartási költségei is nagyobbak ha jól tudom (meg ha jól hallottam köbcentire kell majd adózni?). ráadásula tuninggal csökken a fogsztás is ha az ember nem nyomja neki. ha meg nyomja akkor az igenjó. Hangzásra is. pláne ha lefújószelepek is dolgoznak a turbó meg egy sportkipufógórenszer stb mellett Hát valamiért, valami...
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3842 Dátum: 2006.12.02 szombat, 17:42:00 » |
|
Sziasztok Most én a hengerfej bövitésen és vezérműtengely cserén gondolkodom,csinált már mondeon valaki ilyen átalakítást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3843 Dátum: 2006.12.02 szombat, 18:39:00 » |
|
Szia boda minek csináljak képeket majd megnézed :DDD amugy meg leszarom ennek ezvolt a sorsa már ugyis szarvolt ez a motor de jövőhéten hozom új autót komplett ilyet még gyártási nap is megegyezik csak 5 ajtós és anyiba kerül komplett autó mintha vennég 1 motort meg váltót ugyhogy ikább egészet azt turbós motort turbós váltóval átrakom és féltengelyeket bakokat aztán kész JA utóirat kinőttem turbósításból és elgondolkoztam piacradobom adagolót sőtt lehet turbót is ki ajánl érte többet az viszi bosch garrett 18V
Escortos! A zadagoló érdekel... Ha nem drága és annak is a fele...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3844 Dátum: 2006.12.02 szombat, 19:09:00 » |
|
szia Tádé nekem 70 rongyomban van adagoló, én nemakarok rajta kereskedni de ha valaki nem ad érte annyit én nem bukok rajta akkor ott rohad meg a polcon! Amugy új 11-es elemek hegyestárcsa van benne, számítógépes padon csinálta hivatalos bosch szervíz állító csavarokat lefestették rajta garancia miatt! Nagyon disznó csak motorok bírják :DDD
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3845 Dátum: 2006.12.02 szombat, 19:20:00 » |
|
szia Tádé nekem 70 rongyomban van adagoló, én nemakarok rajta kereskedni de ha valaki nem ad érte annyit én nem bukok rajta akkor ott rohad meg a polcon! Amugy új 11-es elemek hegyestárcsa van benne, számítógépes padon csinálta hivatalos bosch szervíz állító csavarokat lefestették rajta garancia miatt! Nagyon disznó csak motorok bírják :DDD
Huh, akkor ha lesz is vmi belőle, az karácsony után...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3846 Dátum: 2006.12.02 szombat, 21:07:00 » |
|
Az intercooler mennyi lenne Mr?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3847 Dátum: 2006.12.02 szombat, 21:27:00 » |
|
Boda vettem 1 komplett 93 Td escortot lábán jövök vele haza rádobom enyém rendszámát hazáig mert osztrák ittvan veszprém megyében komplett kocsi átdobom motort váltóval bölcsővel féltengelyekkel enyémet meg eltemetem motort meg minden hóbelebancot és vége tuningnak ha versenyezni akarok veszek 1 RS 2000-es escortot vagy 1 Coswort-ot ezek széria autók nem erre vannak ezek gyári állapotban elmennek dieselek hakicsit odafigyelnek olajcserére szíjakra 5-600 ezeret kész hű kis autók ezek gyári keretek között
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ticu
|
|
« Új hozzászólás #3848 Dátum: 2006.12.02 szombat, 23:05:00 » |
|
Boda vettem 1 komplett 93 Td escortot lábán jövök vele haza rádobom enyém rendszámát hazáig mert osztrák ittvan veszprém megyében komplett kocsi átdobom motort váltóval bölcsővel féltengelyekkel enyémet meg eltemetem motort meg minden hóbelebancot és vége tuningnak ha versenyezni akarok veszek 1 RS 2000-es escortot vagy 1 Coswort-ot ezek széria autók nem erre vannak ezek gyári állapotban elmennek dieselek hakicsit odafigyelnek olajcserére szíjakra 5-600 ezeret kész hű kis autók ezek gyári keretek között
(szerintem ez új rekord a fórumon, mármint írásjelek nélkül)
|
|
|
Naplózva
|
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal... Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3849 Dátum: 2006.12.02 szombat, 23:09:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|