Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:52:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2694831 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4100 Dátum: 2007.01.12 péntek, 11:53:00 »

Kis pontosítás: az átagfogyi nálam nagy átlagban 6,4-6,8  
Vadbarom menetben volt 8,5. Most speciel 6,1 mert nem kell sietni. Az viszont tény és hatással van a tuningra is ami nálam jelentkezett: egy picike oljafogyasztás amikor tartósan 2xx közelében jártam pedig már a gép is be is volt járatva. A 20e szerviznél azt mondták ez rendben van mert a turbo nagy sebességnél szereti "csipegetni" az olajat. Ez nálam úgy csapodott le ha nagy sebesség vagy tuning akkor + olajfogyi. Most "normálisan" járok így nem is fogy semmit
Te hogy méred az átlagfogyit? A fedélzetit minden tankolásnál nullázod, vagy azt hogy kellesz?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4101 Dátum: 2007.01.12 péntek, 12:43:00 »

Te hogy méred az átlagfogyit? A fedélzetit minden tankolásnál nullázod, vagy azt hogy kellesz?
Az a baj a computeres átlagfogyasztás mérőval, hogy nem mér potosan. Legalább is nekem nem. Nálam   kb. 1 literrel mutat kevesebbet a valós átlagfogysztásnál. Én már nem is nézem, mert számomra csak számok amiket kiírkál, de semmit nem érek vele. Azt se tudom hogy minek van benne.
 
Esetleg másnak mennyire pontos?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #4102 Dátum: 2007.01.12 péntek, 13:21:00 »

Az a baj a computeres átlagfogyasztás mérőval, hogy nem mér potosan. Legalább is nekem nem. Nálam   kb. 1 literrel mutat kevesebbet a valós átlagfogysztásnál. Én már nem is nézem, mert számomra csak számok amiket kiírkál, de semmit nem érek vele. Azt se tudom hogy minek van benne.
 
Esetleg másnak mennyire pontos?
Nekem is 7-8 decivel kevesebbet mutat az általam számítottnál. Elöször azt hittem, hogy nem tudok fogyit számolni, de..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4103 Dátum: 2007.01.12 péntek, 13:23:00 »

Kis pontosítás: az átagfogyi nálam nagy átlagban 6,4-6,8  
Vadbarom menetben volt 8,5. Most speciel 6,1 mert nem kell sietni. Az viszont tény és hatással van a tuningra is ami nálam jelentkezett: egy picike oljafogyasztás amikor tartósan 2xx közelében jártam pedig már a gép is be is volt járatva. A 20e szerviznél azt mondták ez rendben van mert a turbo nagy sebességnél szereti "csipegetni" az olajat. Ez nálam úgy csapodott le ha nagy sebesség vagy tuning akkor + olajfogyi. Most "normálisan" járok így nem is fogy semmit
Ez az általad mért fogyi, vagy a fedcomp által kiirt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4104 Dátum: 2007.01.12 péntek, 13:45:00 »

En ugy gondolom, hogyha egy motorban nincs booo 10% tartalek lehetoseg, akkor aza motor ecceruen egy gyarilag agyonhuzott xar es mar attol tonkre fog menni, hogy a gyari ertekeken csucsra van jaratva. Tehat velemenyem szerint egy atlagos nem gyari tuningolt, nem gyarilag atom modon kihegyezett motornak minden gond nelkul ki kell birnia 10% huzast. Es itt most nem arra gondolok, hogy nyomjuk fel a turbo nyomast atom modon, hanem egy atfogobb tobb reszletbol allo tunningrol beszelek, ahol sok kis apro modositassal csaljak ki a +LE-ket. Tehat kvazi optimalizalnak. Azt csinaljak, amit a gyar nem, mert nincs ra energia, kapacitas, mert tartani kell vagy inkabb csokkenteni az auto eloallitasi arat, es inkabb lehagynak rola ezt-azt hogy meg olcsobba keruljon...nekik...
Es azert azt se feldjuk, hogy a Mondeo egy kvazi nepauto. Tehat nem biztos, hogy az apuka vagyis inkabb az anyuka orulne egy sportosabb kipufogonak, amitol ugyan jobbanmegy a verda, de egyertelmuen hangosabb is lesz. A Mondeo mindigis egy konzervativ gep volt es szerintem ezert nincs gyari tunningja. Nincs ra akkora igeny, illetve ha van is, nem e celbol keszult. Persze ez igy nem teljesen igaz, mert ott az ST szeria, de en most a hagyomanyos szeria modellekrol beszelek.
Hát véleményem szerint nem annyira konzervatív gép ez a Mondeo Smiley Szép is, sportos is (viszonylag), nagy is. És jól áll neki a tuning. Persze mértékkel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4105 Dátum: 2007.01.12 péntek, 14:27:00 »

Zaccinak igaza van! Ez az autó, ahol gyártják Nénet.ó-ban, középkategóriás autónak számit. Főleg flotta autó és a középréteg használja. Méreteit és felszereltségét nézve természetesen egy felsőbb szériának felel meg de az ára messze elmarad a BMW, MERCI, AUDI-tól.
Ezért kedvelik nálunk ennyire. Egy fullos Mondi 7-8 guriga míg egy A6 12gurigától indul. Mivel hogy ez kint nem egy fiatalos autónak számit ezért nem is nagyon terjesztik a tuning témát. Minden fajtából csináltak egy erősebbet meg sportosabbat (st220,st-tdci) oszt ennyi, csak hogy legyen ilyen is. Ettől függetlenül. magasan a leg kényelmesebb és felszereltebb autó az árához képest,persze megbízható is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4106 Dátum: 2007.01.12 péntek, 15:38:00 »

Te hogy méred az átlagfogyit? A fedélzetit minden tankolásnál nullázod, vagy azt hogy kellesz?
Igen, a fedélzetit nullázom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4107 Dátum: 2007.01.12 péntek, 15:43:00 »

Ez az általad mért fogyi, vagy a fedcomp által kiirt?
A megadott érték az általam számított. Nálam a fedcomp átlagban 1-2 decit csal a számítotthoz képest (De az tartósan, néha pluszban néha minuszban) Szerintem ez még szódával elmegy.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4108 Dátum: 2007.01.12 péntek, 16:25:00 »

Zaccinak igaza van! Ez az autó, ahol gyártják Nénet.ó-ban, középkategóriás autónak számit. Főleg flotta autó és a középréteg használja. Méreteit és felszereltségét nézve természetesen egy felsőbb szériának felel meg de az ára messze elmarad a BMW, MERCI, AUDI-tól.
Ezért kedvelik nálunk ennyire. Egy fullos Mondi 7-8 guriga míg egy A6 12gurigától indul. Mivel hogy ez kint nem egy fiatalos autónak számit ezért nem is nagyon terjesztik a tuning témát. Minden fajtából csináltak egy erősebbet meg sportosabbat (st220,st-tdci) oszt ennyi, csak hogy legyen ilyen is. Ettől függetlenül. magasan a leg kényelmesebb és felszereltebb autó az árához képest,persze megbízható is
A mondeót genkben gyártják, ami valószínűleg belgiumban van.
Az audihoz, vagy ne adj isten mergához hasonlítani nem lehet. Más minden. Pl motorválaszték. Nézd az A6-ost (méretben ennek felel meg). Dízel fronton ott a 2,0, 2,5, 3,0 meg lesz 4,2-es is. Benzines. Van 1,8t, 2.0, és így a 4,2-ig. Van s6, rs6. VAN 4 kerekes változat, dsg váltó, és 6 sebességes aftomat. Szóval sokkal komolyabb a paletta. Meg szerintem komolyabb autó is... de: speciel én nemcsak azért nem audit vettem, mert félek, hogy elviszik, hanem azért, mert a mondeo nem szúr szemet senkinek. Amennyiért a mondeót vettem, simán lehetett volna venni egy 3.0 tdi-t (ez már cr), akár automatával, és esetleg quattróval...
De azt senkinek sem kívánom, hogy egy audit, mercit vagy bömöst kelljen hordani a szervízbe... a 4,2-es motor akkorát nyal a benyából, hogy ihaj. A havernak volt S8... azt mondja, sűrűn járt tankolni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4109 Dátum: 2007.01.12 péntek, 16:29:00 »

Fogyi: Lementem 53 literrel 900 kilométert, ez így 5,88 kilométer, a fogyimérő 5,6-ot mutatott... van, amikor teljesen pontos érték jön ki... A legtöbb, amit tévedett, az kb fél liter volt. Többnyire kevesebe mutat, de volt már, hogy több jött ki. Nekem hótt mind1. Olyan óccsó a go... 243-ért vettem ma.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4110 Dátum: 2007.01.12 péntek, 16:39:00 »

Fogyi: Lementem 53 literrel 900 kilométert, ez így 5,88 kilométer, a fogyimérő 5,6-ot mutatott... van, amikor teljesen pontos érték jön ki... A legtöbb, amit tévedett, az kb fél liter volt. Többnyire kevesebe mutat, de volt már, hogy több jött ki. Nekem hótt mind1. Olyan óccsó a go... 243-ért vettem ma.
A pontatlanság lehet abból, hogy most volt 4 csúcs cserém?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4111 Dátum: 2007.01.12 péntek, 16:54:00 »

Koniman,
 
Szerintem nem...Nekem is csal az atlag fogyi mero. Neha cl-re pontos, neha meg csal +- x-et. En azt vettem eszre, hogyha mondjuk tankolsz, es utana lenyomsz egy huzamban 700km-t, akkor a compu szerinti fogyi pontos. Ha varosban muveled ugyanezt, raadasul soxor megallsz, ujra inditasz stb. akkor mar pontatlan adatokat kozol. Szerintem vannak olyan esetek mikor ecceruen kihagy a meres, nem vesz figyelembe dologkat es ebbol kovetkezik az elteres. Nekem mondjuk eleg, ha kb. azt mutatja ami a valosag. Nekem +-0.5 littyo meg belefer. Ma tankoltam es lenullaztam a fogyi merot. 20.x littyo/100...Aztan bejartam a 13ker-18ker utvonalat oda-vissza es mire haza ertem a compu mar csak 7.2-ot mutatott. nah, ezt mar szeretem Ahhoz kepest, hogy benyas moci, szerintem egesz takarekos. Pedig volt sok kici occo dugo meg piros lampa, goyrsita,s lassitas, tehat egy tipikus varosi utvonal. Bar ma hal istennek nem volt aza kibanagy dugo.
Naplózva

blah blah blah
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4112 Dátum: 2007.01.12 péntek, 17:04:00 »

Koniman,
 
Szerintem nem...Nekem is csal az atlag fogyi mero. Neha cl-re pontos, neha meg csal +- x-et. En azt vettem eszre, hogyha mondjuk tankolsz, es utana lenyomsz egy huzamban 700km-t, akkor a compu szerinti fogyi pontos. Ha varosban muveled ugyanezt, raadasul soxor megallsz, ujra inditasz stb. akkor mar pontatlan adatokat kozol. Szerintem vannak olyan esetek mikor ecceruen kihagy a meres, nem vesz figyelembe dologkat es ebbol kovetkezik az elteres. Nekem mondjuk eleg, ha kb. azt mutatja ami a valosag. Nekem +-0.5 littyo meg belefer. Ma tankoltam es lenullaztam a fogyi merot. 20.x littyo/100...Aztan bejartam a 13ker-18ker utvonalat oda-vissza es mire haza ertem a compu mar csak 7.2-ot mutatott. nah, ezt mar szeretem Ahhoz kepest, hogy benyas moci, szerintem egesz takarekos. Pedig volt sok kici occo dugo meg piros lampa, goyrsita,s lassitas, tehat egy tipikus varosi utvonal. Bar ma hal istennek nem volt aza kibanagy dugo.
Én az ünnepek között is jártam a várost. Dugóval nem találkoztam. Hosszabb távokat tettem meg egyszerre 70-90km/h -val. Jó párszor meg kellett álni a pirosnál, de szinte csak ennyi. Volt pár országút is benne 70-100Km-ek. A fogyimérő 5.4-et mutatott és valójában 6,3-at evett. Akkor megértem, ha a városi dugóban csücsülök, aztán elindulok, megállás nélkül megyek, aztán megint dugó és idönként odalépek. Viszont ezek az adatok nagyjából egyenletes, finom tempó után is jelentkeznek. Valószinű, hogy igazad van, bár nyáron voltam horvátban és az egész útra kivetítve a compu szerint az átlagom 5,8 volt a valóságban meg 5,9. Ezek után kellett csúcsot cserélnem és azóta vettem észre a különbséget. Elötte mondjuk nem méregettem csak a computerre hagyatkoztam.
 
Tényleg! Mi alapján mégi az átlagot? Mit néz, amikor számol?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #4113 Dátum: 2007.01.12 péntek, 17:32:00 »

Csori
"Bár 1x ha beülsz egy kicsit optimalizáltabb 2.0 tdci-be, ami nincs agyonhúzva, csak egy kicsit egyengették a nyomatékgörbéjét, és a pályán a seggedben egy másik 2.0 tdcivel 120-ról indulva szépen elnyúlsz mint 1 rágógumi.... " és honnan tudod milyen TDCi van fenekedben? mi van ha nem fog nyulni az a rágógumi? másik Mondeot sose bántunk
Háát..
Ha utolérsz egy tesót, lemegy előtted a pályáról, (ergó elenged, mert te jobban sietsz) már látod a jobb oladlán, hogy az biz olyan mototros mint a tied.
Aztán mikor fékezned kell, mert előtted a sor besorol mögéd.
Ozt mikor tiszta előtted az út, felvillan benne a versenyszellem, és beáll 30 cm-re a seggedbe 120-nál.
És itt kiderült, kinek volt tunigolva a verdája.  
Ennyi.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4114 Dátum: 2007.01.12 péntek, 17:38:00 »

Egyébként volt belvárosi fillingem 1 mk3-as v6-tal is.
Még tavaj nyáron, lézengtem a városban (Egerben), épp nem volt mit csinálni. Ez a v6 vagy 3-4 szer ellavírozott mellett, előttem szemben, mígnem megálltam egy parkolóban, hogy elszívjak 1 szál cigit. 5 perc mulva mellémcsorgott, és megkérdezte, hogy juthat ki Ostorosra (kis falu Eger mellett). Mivel bonyolult volt elmagyarázni, mondtam hogy kövessen....

....Újdejót guultunk a négysávoson. Esküszöm élveztem nagyon. Tényleg vaalkinek nem ismerős a sztori? Hátha egymásra találunk ismét.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4115 Dátum: 2007.01.12 péntek, 17:58:00 »

Én az ünnepek között is jártam a várost. Dugóval nem találkoztam. Hosszabb távokat tettem meg egyszerre 70-90km/h -val. Jó párszor meg kellett álni a pirosnál, de szinte csak ennyi. Volt pár országút is benne 70-100Km-ek. A fogyimérő 5.4-et mutatott és valójában 6,3-at evett. Akkor megértem, ha a városi dugóban csücsülök, aztán elindulok, megállás nélkül megyek, aztán megint dugó és idönként odalépek. Viszont ezek az adatok nagyjából egyenletes, finom tempó után is jelentkeznek. Valószinű, hogy igazad van, bár nyáron voltam horvátban és az egész útra kivetítve a compu szerint az átlagom 5,8 volt a valóságban meg 5,9. Ezek után kellett csúcsot cserélnem és azóta vettem észre a különbséget. Elötte mondjuk nem méregettem csak a computerre hagyatkoztam.
 
Tényleg! Mi alapján mégi az átlagot? Mit néz, amikor számol?
Összefügg. A dízelnél úgy méri, hogy a bemenő-visszajött=befecskendezett. Aztán ezt még megfejeli egy elvárhatóval, ami csúcserénél ugyi megváltozik, de ezeket az adatokat a gyári értékekkel is kombinálja... Szerintem ez is javulni fog idővel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4116 Dátum: 2007.01.12 péntek, 18:30:00 »

A mondeót genkben gyártják, ami valószínűleg belgiumban van.
Az audihoz, vagy ne adj isten mergához hasonlítani nem lehet. Más minden. Pl motorválaszték. Nézd az A6-ost (méretben ennek felel meg). Dízel fronton ott a 2,0, 2,5, 3,0 meg lesz 4,2-es is. Benzines. Van 1,8t, 2.0, és így a 4,2-ig. Van s6, rs6. VAN 4 kerekes változat, dsg váltó, és 6 sebességes aftomat. Szóval sokkal komolyabb a paletta. Meg szerintem komolyabb autó is... de: speciel én nemcsak azért nem audit vettem, mert félek, hogy elviszik, hanem azért, mert a mondeo nem szúr szemet senkinek. Amennyiért a mondeót vettem, simán lehetett volna venni egy 3.0 tdi-t (ez már cr), akár automatával, és esetleg quattróval...
De azt senkinek sem kívánom, hogy egy audit, mercit vagy bömöst kelljen hordani a szervízbe... a 4,2-es motor akkorát nyal a benyából, hogy ihaj. A havernak volt S8... azt mondja, sűrűn járt tankolni...
Írhattam volna Nyugat-európát, nem ez a lényeg! Az viszont tény hogy "nyugatabbra" ez egy középkategóriás autó! Igen mindenbe belelehet kötni! Annyira hüle nem vagyok hogy egy Tdci-t összehasonlitsak egy A8-al. Nem tudom te hogy vagy vele, nekem volt pár komoly autóm, van összehasonlítási alapom. Évjárat és motor tipus szerint megegyezö A6-ost(nem a legújabb) nem kapsz meg olyan fullos felszereltséggel mint egy mondeot azért az összegért! A 2.0 pdti A6 semmivel sem tud többet mint egy mondi! Álitom sokkal kényelmetlenebb és fapadosabb de még a E200 cdi Merci is!  Még egy dolog, a mondeot ne hasonlítsd a legújabb Audihoz meg a Mercihez PL 6atomat, 3.0 dizel,stb! A mondeo motorja (2.0 TDCI)és maga az autó is, már nem egy mai konstrukció, csak apró finomításokat végeztek rajta. Ettől függetlenün egy nagyon jól eltalált megbízható autó!!!!! Nekem már a második van MKIII-ból.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4117 Dátum: 2007.01.12 péntek, 18:37:00 »

Nálam is pontos az átlagfogyi.
+/- 1 deci.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4118 Dátum: 2007.01.12 péntek, 21:21:00 »

Csak egy konkrét szám, ami elmond mindent:
Tesóm A4 Quatro 1,9 PdTdi cascot csak GPRS mellett kötöttek, 28.000 Ft/hó + 16.000 Ft/hó a GPRS. Mondeo 2,2 TDCI Casco 9.500 Ft/hó. Ugyan úgy 10 % vagy 100 ezer önrésszel.
Szerintem ez elég a döntéshez!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4119 Dátum: 2007.01.12 péntek, 21:44:00 »

Írhattam volna Nyugat-európát, nem ez a lényeg! Az viszont tény hogy "nyugatabbra" ez egy középkategóriás autó! Igen mindenbe belelehet kötni! Annyira hüle nem vagyok hogy egy Tdci-t összehasonlitsak egy A8-al. Nem tudom te hogy vagy vele, nekem volt pár komoly autóm, van összehasonlítási alapom. Évjárat és motor tipus szerint megegyezö A6-ost(nem a legújabb) nem kapsz meg olyan fullos felszereltséggel mint egy mondeot azért az összegért! A 2.0 pdti A6 semmivel sem tud többet mint egy mondi! Álitom sokkal kényelmetlenebb és fapadosabb de még a E200 cdi Merci is!  Még egy dolog, a mondeot ne hasonlítsd a legújabb Audihoz meg a Mercihez PL 6atomat, 3.0 dizel,stb! A mondeo motorja (2.0 TDCI)és maga az autó is, már nem egy mai konstrukció, csak apró finomításokat végeztek rajta. Ettől függetlenün egy nagyon jól eltalált megbízható autó!!!!! Nekem már a második van MKIII-ból.
Ja, bocsi, azt nem írtam, hogy az audi használtban lenne annyi (1-2 éves), mint amennyi a mondeo újonnan volt.
Nekem még csak ford, opel meg lada volt, de próbáltam már elég sok típust.
A tdci azért elég új konstrukció. Az 1,9 pdtdi egy picivel idősebb, de a 2.0 pdtdi jóval fiatalabb ugyan, de semmivel sem tud többet!
Az a helyzet, a tdci még ma is megállja a versenyt akármelyik 1,9-2,0-ással! Csak a bmw 2 literese tud többet egy kicsivel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4120 Dátum: 2007.01.12 péntek, 21:54:00 »

Ja, bocsi, azt nem írtam, hogy az audi használtban lenne annyi (1-2 éves), mint amennyi a mondeo újonnan volt.
Nekem még csak ford, opel meg lada volt, de próbáltam már elég sok típust.
A tdci azért elég új konstrukció. Az 1,9 pdtdi egy picivel idősebb, de a 2.0 pdtdi jóval fiatalabb ugyan, de semmivel sem tud többet!
Az a helyzet, a tdci még ma is megállja a versenyt akármelyik 1,9-2,0-ással! Csak a bmw 2 literese tud többet egy kicsivel.
Végre egyet értünk valamiben!!! Ez jó!!! -és az ÚR lekükldte "Angyalát" legyen békesség a tuning világában!! -:))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4121 Dátum: 2007.01.12 péntek, 21:56:00 »

lekükldte=lekűldte
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4122 Dátum: 2007.01.12 péntek, 23:53:00 »

Háát..
Ha utolérsz egy tesót, lemegy előtted a pályáról, (ergó elenged, mert te jobban sietsz) már látod a jobb oladlán, hogy az biz olyan mototros mint a tied.
Aztán mikor fékezned kell, mert előtted a sor besorol mögéd.
Ozt mikor tiszta előtted az út, felvillan benne a versenyszellem, és beáll 30 cm-re a seggedbe 120-nál.
És itt kiderült, kinek volt tunigolva a verdája.  
Ennyi.  

Azért az ennyire nem egyértelmű, hogy látsz egy TDCi feliratot a Mondeo hátulján.  
A TDCi felirat 4 fajta motort takarhat: 2,0 : 90ló,115ló,130ló de lehet akár 2,2 155lóval. A lenti példát említve pl. 120-nal én NEM  fogadnák egy tuningolt 2,0 sikerére pl egy egy tuningolatlan 2,2 vel szemben :-)) Nem akarok kötekedni de igy borul az elméleted mégsem egyértlmű ki tuningolt és ki nem. Szerintem egy dolog van ami igazábol elárulja: a tuningolás létét de akár mértékét is és az a FÜSTÖLÉS.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4123 Dátum: 2007.01.13 szombat, 00:03:00 »

Azért az ennyire nem egyértelmű, hogy látsz egy TDCi feliratot a Mondeo hátulján.  
A TDCi felirat 4 fajta motort takarhat: 2,0 : 90ló,115ló,130ló de lehet akár 2,2 155lóval. A lenti példát említve pl. 120-nal én NEM  fogadnák egy tuningolt 2,0 sikerére pl egy egy tuningolatlan 2,2 vel szemben :-)) Nem akarok kötekedni de igy borul az elméleted mégsem egyértlmű ki tuningolt és ki nem. Szerintem egy dolog van ami igazábol elárulja: a tuningolás létét de akár mértékét is és az a FÜSTÖLÉS.
+ TDDi-k TDCi táblával! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4124 Dátum: 2007.01.13 szombat, 00:05:00 »

+ TDDi-k TDCi táblával! Smiley
Na ja, így még érdekesebb a szórás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4125 Dátum: 2007.01.14 vasárnap, 18:33:00 »

Azért az ennyire nem egyértelmű, hogy látsz egy TDCi feliratot a Mondeo hátulján.  
A TDCi felirat 4 fajta motort takarhat: 2,0 : 90ló,115ló,130ló de lehet akár 2,2 155lóval. A lenti példát említve pl. 120-nal én NEM  fogadnák egy tuningolt 2,0 sikerére pl egy egy tuningolatlan 2,2 vel szemben :-)) Nem akarok kötekedni de igy borul az elméleted mégsem egyértlmű ki tuningolt és ki nem. Szerintem egy dolog van ami igazábol elárulja: a tuningolás létét de akár mértékét is és az a FÜSTÖLÉS.
kb 80% szerintem az esélye, h 130-as tdci.  
És az az volt, mert:
1. Nem tudott lehagyni, tehát nem 2.2-es.
2. Annyira nem szakadt le, mint pl egy 115 lovas leszakadna.
3. Mivel a haver gépével mnetem, az enyém meg nincs húzva, tudom, és érzem a különbséget.
Ennyi.
Mindegy. A filing azért megvolt.
Más.
1 hete emberkedett velem egy 500 sel vagy 3-4 lámpán keresztül.(1-2 éves lehetett)
No comment....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4126 Dátum: 2007.01.14 vasárnap, 18:36:00 »

Azért az ennyire nem egyértelmű, hogy látsz egy TDCi feliratot a Mondeo hátulján.  
A TDCi felirat 4 fajta motort takarhat: 2,0 : 90ló,115ló,130ló de lehet akár 2,2 155lóval. A lenti példát említve pl. 120-nal én NEM  fogadnák egy tuningolt 2,0 sikerére pl egy egy tuningolatlan 2,2 vel szemben :-)) Nem akarok kötekedni de igy borul az elméleted mégsem egyértlmű ki tuningolt és ki nem. Szerintem egy dolog van ami igazábol elárulja: a tuningolás létét de akár mértékét is és az a FÜSTÖLÉS.
Jah kimaradt.
Haver gépe NEM FÜSTÖL!!!!!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4127 Dátum: 2007.01.14 vasárnap, 19:57:00 »

Jah kimaradt.
Haver gépe NEM FÜSTÖL!!!!!!!!!
A füstölés relatív. Én azt szeretem ha nem látják még egy dieselnél sem ha az visszakapcsol. Sajna ha egy picit is módosítva van a motor karakterisztika ez elkerülhetetlen. Tényleg a talin elég volt látni hogy ki hogy ment a másik mellett, kinek kissebb kinek nagyobb de van. Ha nem lenne az NOX és a korom akkor már a barom jenkik is átáltak volna rég dieselre a személyautoknál. Egyedül csak a füstölés mértéke kérdéses. Mondjuk alig láthatóan füstölben kiegyezünk?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4128 Dátum: 2007.01.14 vasárnap, 20:41:00 »

Jah kimaradt.
Haver gépe NEM FÜSTÖL!!!!!!!!!
Sajna ha érezhetően (150ló) megvan húzva akkor füstől rendesen, főleg ha nyomsz egy izmos padlót!A box jobban füstöl és kamubb is,csak az átírás. Persze az érzés feledteti veled ezt a  kormos témát. Ja, és ilyenkor ne nézz a tükörbe. Érdemes padon kiméretni mennyit tud az autó. Érdekes dolgokat lehet látni. Volt olyan sima tdci ami gyárilag már 137 lóvat mértek és nem volt hozzá nyúlva. A másikra azt mondták -húú ez 160 ló és nem volt tőbb mint 143ló.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4129 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:11:00 »

Sajna ha érezhetően (150ló) megvan húzva akkor füstől rendesen, főleg ha nyomsz egy izmos padlót!A box jobban füstöl és kamubb is,csak az átírás. Persze az érzés feledteti veled ezt a  kormos témát. Ja, és ilyenkor ne nézz a tükörbe. Érdemes padon kiméretni mennyit tud az autó. Érdekes dolgokat lehet látni. Volt olyan sima tdci ami gyárilag már 137 lóvat mértek és nem volt hozzá nyúlva. A másikra azt mondták -húú ez 160 ló és nem volt tőbb mint 143ló.
Silver,
Már én is gondoltam rá, hogy kiméretem, mennyit tud a gép. Nem tudsz valami olcsó helyet? Én az ATC-t találtam, de ott egy 20-asba kerül, amit sokallok azért az öt percért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4130 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:48:00 »

A füstölés relatív. Én azt szeretem ha nem látják még egy dieselnél sem ha az visszakapcsol. Sajna ha egy picit is módosítva van a motor karakterisztika ez elkerülhetetlen. Tényleg a talin elég volt látni hogy ki hogy ment a másik mellett, kinek kissebb kinek nagyobb de van. Ha nem lenne az NOX és a korom akkor már a barom jenkik is átáltak volna rég dieselre a személyautoknál. Egyedül csak a füstölés mértéke kérdéses. Mondjuk alig láthatóan füstölben kiegyezünk?
Ki bizony!
Még az enyém is nyom pamacsot, ha sokáig 1500-1800 -as fordulaton használom városban. (mert igy csak 6.3 a városi fogyim)
Meg tulajdonképp tényleg mindegyik füstöl 1 kicsit. Mondjuk barátom előző kocsija, egy Toledo, kapcsolható csippes volt. 110le-ről 130-ra húzták. Na az füstölt rendesen, és állandóan. (ment is)
Tényleg ha valaki tud valahol egy olcsó Dino-t, mindenkép irja be ide, mert engem roppantmód izgat a nyomatékgörbém.
Valaki látott már olyan mérést, ahol realizálni lehetett azt a bűvös 10%-os túltöltést? Meg konkrétan hogyan lehet azt elővarázsolni a kocsiból? (hőmérséklet?, pedál állás?)
Mert akkor 1 sima 130Le-s tdci:
143Le
363Nm
is lehet optimális körülmények között gyárilag!
Vagy tévedek?  
(Angel?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4131 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 09:49:00 »

Én az ünnepek között is jártam a várost. Dugóval nem találkoztam. Hosszabb távokat tettem meg egyszerre 70-90km/h -val. Jó párszor meg kellett álni a pirosnál, de szinte csak ennyi. Volt pár országút is benne 70-100Km-ek. A fogyimérő 5.4-et mutatott és valójában 6,3-at evett. Akkor megértem, ha a városi dugóban csücsülök, aztán elindulok, megállás nélkül megyek, aztán megint dugó és idönként odalépek. Viszont ezek az adatok nagyjából egyenletes, finom tempó után is jelentkeznek. Valószinű, hogy igazad van, bár nyáron voltam horvátban és az egész útra kivetítve a compu szerint az átlagom 5,8 volt a valóságban meg 5,9. Ezek után kellett csúcsot cserélnem és azóta vettem észre a különbséget. Elötte mondjuk nem méregettem csak a computerre hagyatkoztam.
 
Tényleg! Mi alapján mégi az átlagot? Mit néz, amikor számol?
Angel!
Mondtam én hogy akinek kicsi a fogyija, az nemsoká porlasztókat kell cseréljen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4132 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:14:00 »

Angel!
Mondtam én hogy akinek kicsi a fogyija, az nemsoká porlasztókat kell cseréljen.
Ez az elmélet azóta sem nyert bizonyítást.
Nála a fogyimérővel volt gond, az volt pontatlan, csere után.
Csere után mindenképpen vagy egy rövid időszak, a betanulás/kopás időszaka, ez 1-2 ezer km, csak ezután esik vissza a fogyi a normálisra.
Csere előtt meg azért fal kevesebbet, mert nem is megy, nem is nyomod neki annyira.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4133 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 10:20:00 »

Ki bizony!
Még az enyém is nyom pamacsot, ha sokáig 1500-1800 -as fordulaton használom városban. (mert igy csak 6.3 a városi fogyim)
Meg tulajdonképp tényleg mindegyik füstöl 1 kicsit. Mondjuk barátom előző kocsija, egy Toledo, kapcsolható csippes volt. 110le-ről 130-ra húzták. Na az füstölt rendesen, és állandóan. (ment is)
Tényleg ha valaki tud valahol egy olcsó Dino-t, mindenkép irja be ide, mert engem roppantmód izgat a nyomatékgörbém.
Valaki látott már olyan mérést, ahol realizálni lehetett azt a bűvös 10%-os túltöltést? Meg konkrétan hogyan lehet azt elővarázsolni a kocsiból? (hőmérséklet?, pedál állás?)
Mert akkor 1 sima 130Le-s tdci:
143Le
363Nm
is lehet optimális körülmények között gyárilag!
Vagy tévedek?  
(Angel?)
A túltöltést 4 és 5-ben lehet realizálni, padlógáznál. Csak rövid időre működik (10s). Tudomásom szerint csak a nyomatékot emeli meg, 360 (más források szerint 350) Nm-re.
 
De a tartalékról és 10%-ról. A durashift 310 vagy 330 Nm-ert tud (nem emlékszem pontosan). A v6-tal semmi gond, az közelében nem jár, de a tdci már más tészta.
A sima 2.0 már pont ennyi, a 2.2 meg ugye 360. Na most az ember azt mondaná, mi ez a 30 Nm többlet, kb 10%. Ennek ellenére a 2.2-est nem szerelték automata váltóval. Ez azt jelentené, hogy nem merték megkockáztatni a 10%-ot?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4134 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 11:07:00 »

A túltöltést 4 és 5-ben lehet realizálni, padlógáznál. Csak rövid időre működik (10s). Tudomásom szerint csak a nyomatékot emeli meg, 360 (más források szerint 350) Nm-re.
 
De a tartalékról és 10%-ról. A durashift 310 vagy 330 Nm-ert tud (nem emlékszem pontosan). A v6-tal semmi gond, az közelében nem jár, de a tdci már más tészta.
A sima 2.0 már pont ennyi, a 2.2 meg ugye 360. Na most az ember azt mondaná, mi ez a 30 Nm többlet, kb 10%. Ennek ellenére a 2.2-est nem szerelték automata váltóval. Ez azt jelentené, hogy nem merték megkockáztatni a 10%-ot?
Ez igaz. Mármint a csak 310Nm-es Durashift. (aszem én írtam hogy a TIS ezt írja) Épp ezé nem értem, hogy hogy merte pl. Macsman megcsinálni a tuningot rajta. Neki is ótómatája van. Erre vigyázni kell. Ha nem hergeli az ember az ótómatát, akkor kevés pénzből szervizelhető. (solenoidok) Ha hergeli, milliós pénzbe kerülhet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4135 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 12:36:00 »

méghogy a mondi nem egy csajozós verda?!
 
ki kell venni belőle a gyerekülést...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4136 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 13:52:00 »

méghogy a mondi nem egy csajozós verda?!
 
ki kell venni belőle a gyerekülést...
ÁÁÁ
Elég ha lesötétíted a két hátsó ablakot, hogy ne lássanak be hátra!
Ja, és a háromszög matricát se felejtsük el levenni hátulról!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4137 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 14:36:00 »

ÁÁÁ
Elég ha lesötétíted a két hátsó ablakot, hogy ne lássanak be hátra!
Ja, és a háromszög matricát se felejtsük el levenni hátulról!
... és akkor se feledkezzünk meg magunkról, ha benne ül az egész család
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4138 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 21:08:00 »

Silver,
Már én is gondoltam rá, hogy kiméretem, mennyit tud a gép. Nem tudsz valami olcsó helyet? Én az ATC-t találtam, de ott egy 20-asba kerül, amit sokallok azért az öt percért.
Budakalászon van egy Bosch szerviz, nekik van egy nagyon komoly mérőpad. Csak manuális váltótoval. Csinál grafikont obd-n kiolvasnak mindent adatot 500fordulatonkét(turbónyomást,sebességet,nyomatékot,lóerőt,kerékre leadott teljesítmény,kormolást)Mérik közben az olaj hőmérsékletét(nagyon fontos!!), hatalmas ventillátor nyomja a szembe szelet. Pontos.... sebesség eltérést tudnak mondani. Nekem 186km/h-nál 7km/h volt. Egyszóval nagyon hasznos dolog. A munka kb 1,5óra és 10.000-.Ft volt az egész. Ja, és mindent kinyomtatnak neked. Tel:06/26/342-056
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4139 Dátum: 2007.01.15 hétfő, 21:12:00 »

Még jó, hogy nekem még nem kell ilyen családi cuccokon aggódni... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4140 Dátum: 2007.01.16 kedd, 08:29:00 »

Budakalászon van egy Bosch szerviz, nekik van egy nagyon komoly mérőpad. Csak manuális váltótoval. Csinál grafikont obd-n kiolvasnak mindent adatot 500fordulatonkét(turbónyomást,sebességet,nyomatékot,lóerőt,kerékre leadott teljesítmény,kormolást)Mérik közben az olaj hőmérsékletét(nagyon fontos!!), hatalmas ventillátor nyomja a szembe szelet. Pontos.... sebesség eltérést tudnak mondani. Nekem 186km/h-nál 7km/h volt. Egyszóval nagyon hasznos dolog. A munka kb 1,5óra és 10.000-.Ft volt az egész. Ja, és mindent kinyomtatnak neked. Tel:06/26/342-056
Silver,
Köszi, de sajnos a második mondatod alapozza meg a szomorúságomat, mert nekem automata váltóm van. Pedig úgy megcsináltatnám...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4141 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:48:00 »

Itt az igazi tuning Mondeok számára
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4142 Dátum: 2007.01.16 kedd, 09:56:00 »

... és akkor se feledkezzünk meg magunkról, ha benne ül az egész család
Nekem van hátul matrica, és nem azért van a sötétítés!
Vezetés közben szidni kell a nőket(sofőröket), nem csajozni!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4143 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:19:00 »

Nekem van hátul matrica, és nem azért van a sötétítés!
Vezetés közben szidni kell a nőket(sofőröket), nem csajozni!
(télleg, mi van nőfronton? izé ... ZK, Rampi ... kicsit eltűntek, mert most jól kapnál a fejedre )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4144 Dátum: 2007.01.16 kedd, 10:32:00 »

Budakalászon van egy Bosch szerviz, nekik van egy nagyon komoly mérőpad. Csak manuális váltótoval. Csinál grafikont obd-n kiolvasnak mindent adatot 500fordulatonkét(turbónyomást,sebességet,nyomatékot,lóerőt,kerékre leadott teljesítmény,kormolást)Mérik közben az olaj hőmérsékletét(nagyon fontos!!), hatalmas ventillátor nyomja a szembe szelet. Pontos.... sebesség eltérést tudnak mondani. Nekem 186km/h-nál 7km/h volt. Egyszóval nagyon hasznos dolog. A munka kb 1,5óra és 10.000-.Ft volt az egész. Ja, és mindent kinyomtatnak neked. Tel:06/26/342-056
Te csináltál mérést? Mert jó lenne, ha beszkennelnéd, és felraknád ide. Csak úgy okulásképpen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4145 Dátum: 2007.01.16 kedd, 20:25:00 »

Te csináltál mérést? Mert jó lenne, ha beszkennelnéd, és felraknád ide. Csak úgy okulásképpen.
Igen, csináltam. Sajnos csak a "piszkálás" után, így nem tudom a gyári teljesítményemet.  Megpróbálom, ha nem megy, elviszem a talira.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4146 Dátum: 2007.01.16 kedd, 20:38:00 »

Igen, csináltam. Sajnos csak a "piszkálás" után, így nem tudom a gyári teljesítményemet.  Megpróbálom, ha nem megy, elviszem a talira.
Hozd el a talira, és ha akarod, beszkennelem.
De legalábbis megnézzük.
És nálad mennyi lett a max?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4147 Dátum: 2007.01.16 kedd, 21:13:00 »

Hozd el a talira, és ha akarod, beszkennelem.
De legalábbis megnézzük.
És nálad mennyi lett a max?
Írott programrol van szó NEM box-ról Lóerő:149,5 Forgatónyomaték:362,9Nm Olaj hőmérséklet:70,0C Max töltönyomás:1,52 2100u/min-nél Sebesség eltérés:187km/h-nál 7km Nem akartam jobban felhúzni. Azért egy kicsit kell még rajta finomitani, de azt majd a papíron megmutatom hogy hol. Azt mondták ez igy nem sok, pont jó! Taposni nem szoktam, viszont egyenletesebben húz a motor, szerintem..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4148 Dátum: 2007.01.16 kedd, 22:02:00 »

Írott programrol van szó NEM box-ról Lóerő:149,5 Forgatónyomaték:362,9Nm Olaj hőmérséklet:70,0C Max töltönyomás:1,52 2100u/min-nél Sebesség eltérés:187km/h-nál 7km Nem akartam jobban felhúzni. Azért egy kicsit kell még rajta finomitani, de azt majd a papíron megmutatom hogy hol. Azt mondták ez igy nem sok, pont jó! Taposni nem szoktam, viszont egyenletesebben húz a motor, szerintem..
Ez tényleg nem sok. A nyomaték szinte maradt a régi, de gondolom, a karakterisztikában változtattak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4149 Dátum: 2007.01.16 kedd, 23:30:00 »

Írott programrol van szó NEM box-ról Lóerő:149,5 Forgatónyomaték:362,9Nm Olaj hőmérséklet:70,0C Max töltönyomás:1,52 2100u/min-nél Sebesség eltérés:187km/h-nál 7km Nem akartam jobban felhúzni. Azért egy kicsit kell még rajta finomitani, de azt majd a papíron megmutatom hogy hol. Azt mondták ez igy nem sok, pont jó! Taposni nem szoktam, viszont egyenletesebben húz a motor, szerintem..
Na. Ez tök jó.  
Kuplung-lendítőkerék combo csere után én is beneveznék 1 ilyenre. (persze ha a gyári csúcsok bírják még ezt)
Ki csinálta?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.