Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:01:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699057 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2007.01.26 péntek, 22:30:00 »

2.0-val nem nagyon végeznék komoly beavatkozásokat...V6-al már inkább van értelme. Amit Laczikkal is dumáltunk:
 
- ST szívósorok
- ST fojtás
- ST vezérmű
- ST hengerfejek
+ neadjisten egy kompresszor. Alsó hangon 280 paci körül lennénk 2.5 V6-al és az egész ceremónia nem több mint 500e. Persze azért ennyi, mert ez nem StreetRacinges tuning...
280 paci, na de hol marad a megállás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2007.01.26 péntek, 23:13:00 »

Egy ST motor mennyibe fáj? Gondolom nem kevés, de ez jó 5let, hogy ST alkatrészekkel erősítsem a motort, hogy bírja a felhúzást.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2007.01.26 péntek, 23:35:00 »

De lehet pl az én autómhoz van kompresszor szett 1800 $-ért .
Meg ha azt vesszük hogy Szabyk az 1.6 -ból 200 akármennyi LE-t kihozott.
De az turbo, és már gyárilag is 150 ló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2007.01.26 péntek, 23:35:00 »

Igen a ford majális és a rába ringes mérésem között 1 mp van.
A tavaszi nagytalin a V6-ok között a 4. az őszi talin a 2. lettem.
Szép...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2007.01.26 péntek, 23:37:00 »

Egy ST motor mennyibe fáj? Gondolom nem kevés, de ez jó 5let, hogy ST alkatrészekkel erősítsem a motort, hogy bírja a felhúzást.
Egyébként az a vicc, hogy a te esetedben semmi értelme a tuningnak. Ráköltesz mondjuk 300 ezret, és lesz 20 lóval erősebb autód?
Add el a tiéd, és a +300 ezerért vegyél egy v6-ot, vagy akár ST-t! Azaz 170 vagy 200 ló! És v6, ami mégiscsak v6.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2007.01.27 szombat, 00:12:00 »

Egyébként az a vicc, hogy a te esetedben semmi értelme a tuningnak. Ráköltesz mondjuk 300 ezret, és lesz 20 lóval erősebb autód?
Add el a tiéd, és a +300 ezerért vegyél egy v6-ot, vagy akár ST-t! Azaz 170 vagy 200 ló! És v6, ami mégiscsak v6.
Hát nem olyan egyszerű, hogy csakugy lecserélem egy V6ra vagy STre. Most pár évig ez az autóm. És hülyeség hogy alig lehet csak erősebb a motorja... Nemtudod te milyen a tuning Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2007.01.27 szombat, 09:29:00 »

2.0-val nem nagyon végeznék komoly beavatkozásokat...V6-al már inkább van értelme. Amit Laczikkal is dumáltunk:
 
- ST szívósorok
- ST fojtás
- ST vezérmű
- ST hengerfejek
+ neadjisten egy kompresszor. Alsó hangon 280 paci körül lennénk 2.5 V6-al és az egész ceremónia nem több mint 500e. Persze azért ennyi, mert ez nem StreetRacinges tuning...
És mit mondott a szerelőd
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2007.01.27 szombat, 09:30:00 »

De az turbo, és már gyárilag is 150 ló.
Na igen de akkor is van még legalább + 50 L
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2007.01.27 szombat, 09:31:00 »

Hát nem olyan egyszerű, hogy csakugy lecserélem egy V6ra vagy STre. Most pár évig ez az autóm. És hülyeség hogy alig lehet csak erősebb a motorja... Nemtudod te milyen a tuning Smiley
Az enyém eladó és csak 1.5 mill!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2007.01.27 szombat, 09:56:00 »

Hát nem olyan egyszerű, hogy csakugy lecserélem egy V6ra vagy STre. Most pár évig ez az autóm. És hülyeség hogy alig lehet csak erősebb a motorja... Nemtudod te milyen a tuning Smiley
Hát pedig így van. A tiéd asszem 130 lovas. Ezt mennyire húzod fel? Max 150-re, de akkor már sok mindenbe bele kell nyúlni.
 
A v6 alapból 170, és sokkal simább a nyomatékgörbéje. Arra meg még rá lehet tolni az st cuccokat is... na azt viszont fel lehet húzni 200-ra...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:00:00 »

Bocs az OFF-ért, de a 65 lovas zsigából is lehetett csinálni 120 lovasat, és nem volt egy nagy művészet. Persze egy mondeo nem egyenlő egy zsigával. Ja, és sima szívó motor van a zsigába.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:08:00 »

Direktszűrő megvan, sporthátsódob megvan, középdob is meglesz. Talán majd az egész kipuffrendszert cserélem leömlőstől. De ez még mindig nem emel sokat az autó erején.
A zetec motornak hátránya a tuningnál, hogy sok benne az aluminium ezért nem bírja el egy turbo áldásos tevékenységét - alapból. Egy turbó felszerelésénél minimum dugócserével számolj - meg egyebekkel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:21:00 »

Hát nem olyan egyszerű, hogy csakugy lecserélem egy V6ra vagy STre. Most pár évig ez az autóm. És hülyeség hogy alig lehet csak erősebb a motorja... Nemtudod te milyen a tuning Smiley
Én kíváncsian figyelem, hogy mi lesz a kocsiddal tuning szempontból. Teljesen melletted vagyok a dologba. Persze, könnyebb egy nagyobb motorral kezdeni (v6), de az soros 4-esnél nagyobb a kihívás. Pl, én a mondeót "reszelni" nem állnék neki, de mást igen.
A zsigmond kapott egy új Mahle dugósort, könnyített, grammolt hajtókarok, főtengely. A blokkból, hengerfejből agyonig lemarva, szintbe járnak a dugók (zsebesek), 316os vezmű tengely, bővített kipufogó, és szívó csatornák a hengerfejbe, vmi más szeleprugók lettek belerakva, a lendkerékből 1-2 kg lemarva, szinter kuplung. Ja, meg persze majd a dupla Weber.
Csak azért merészeltem leírni ezeket, mert végül is minden benzines kocsi járásán ugyanazokkal a dolgokkal lehet azért finomítani. De ezek a beavatkozások már túlmennek egy kicsit a direkszűrő + chip + sportdob kategórián.  
Konkrétan mi van már átalakítva a motoron?
Meg szabad kérdezni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:41:00 »

Az enyém eladó és csak 1.5 mill!
Miért 15 milláért árulod? Az enyém ér annyit most. És az enyémtől már nem szívesen válnék meg sajnos, mert sokat dolgoztunk rajta a barátommal. Majd inkább kicserélema motorját egyszer erősebbre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2007.01.27 szombat, 11:47:00 »

Én kíváncsian figyelem, hogy mi lesz a kocsiddal tuning szempontból. Teljesen melletted vagyok a dologba. Persze, könnyebb egy nagyobb motorral kezdeni (v6), de az soros 4-esnél nagyobb a kihívás. Pl, én a mondeót "reszelni" nem állnék neki, de mást igen.
A zsigmond kapott egy új Mahle dugósort, könnyített, grammolt hajtókarok, főtengely. A blokkból, hengerfejből agyonig lemarva, szintbe járnak a dugók (zsebesek), 316os vezmű tengely, bővített kipufogó, és szívó csatornák a hengerfejbe, vmi más szeleprugók lettek belerakva, a lendkerékből 1-2 kg lemarva, szinter kuplung. Ja, meg persze majd a dupla Weber.
Csak azért merészeltem leírni ezeket, mert végül is minden benzines kocsi járásán ugyanazokkal a dolgokkal lehet azért finomítani. De ezek a beavatkozások már túlmennek egy kicsit a direkszűrő + chip + sportdob kategórián.  
Konkrétan mi van már átalakítva a motoron?
Meg szabad kérdezni?
Nem nyúltam még a mocihoz. Nyáron elmegyek dolgozni, és egyetem mellett is remélem tudok majd dolgozni szeptembertől, szóval majd akkor tudok igazából hozzáfogni a komolyabb átalakításokhoz, mert most nincs még keresetem. Most csak tervezek, utánanézek, érdeklődök hogy amikor eljön az ideje, tisztában legyek a lehetőségekkel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2007.01.27 szombat, 13:07:00 »

Bocs az OFF-ért, de a 65 lovas zsigából is lehetett csinálni 120 lovasat, és nem volt egy nagy művészet. Persze egy mondeo nem egyenlő egy zsigával. Ja, és sima szívó motor van a zsigába.
Jól néézne ki egy 2.0 zetec zsugor...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2007.01.27 szombat, 14:38:00 »

Én kíváncsian figyelem, hogy mi lesz a kocsiddal tuning szempontból. Teljesen melletted vagyok a dologba. Persze, könnyebb egy nagyobb motorral kezdeni (v6), de az soros 4-esnél nagyobb a kihívás. Pl, én a mondeót "reszelni" nem állnék neki, de mást igen.
A zsigmond kapott egy új Mahle dugósort, könnyített, grammolt hajtókarok, főtengely. A blokkból, hengerfejből agyonig lemarva, szintbe járnak a dugók (zsebesek), 316os vezmű tengely, bővített kipufogó, és szívó csatornák a hengerfejbe, vmi más szeleprugók lettek belerakva, a lendkerékből 1-2 kg lemarva, szinter kuplung. Ja, meg persze majd a dupla Weber.
Csak azért merészeltem leírni ezeket, mert végül is minden benzines kocsi járásán ugyanazokkal a dolgokkal lehet azért finomítani. De ezek a beavatkozások már túlmennek egy kicsit a direkszűrő + chip + sportdob kategórián.  
Konkrétan mi van már átalakítva a motoron?
Meg szabad kérdezni?
Szép... ezt megnézném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2007.01.27 szombat, 18:08:00 »

Na nem tudja valaki mennyibe kerül egy V6os motor? Lehet elkezdek gyűjteni Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2007.01.27 szombat, 19:57:00 »

Na nem tudja valaki mennyibe kerül egy V6os motor? Lehet elkezdek gyűjteni Smiley)))
1.5mill
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2007.01.27 szombat, 20:25:00 »

Jól néézne ki egy 2.0 zetec zsugor...
Nekem az az véleményem, hogy a zsugor motor hülyeség. De tényleg. De leírva jól néz ki.
"2.0 zetec zsugor"
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2007.01.27 szombat, 20:28:00 »

Szép... ezt megnézném.
El is felejtettem mondani még a 4 leömlőt, 50es rendszert. Onnan jövök, azt csináltuk éppen. Most már jók az üléstartók is, nem mozog a kagyló ülés benne. Még az övet (4pontos) kell összehozni benne.
 
Estére megyünk riogatni a városlakókat vele!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2007.01.27 szombat, 21:14:00 »

Na nem tudja valaki mennyibe kerül egy V6os motor? Lehet elkezdek gyűjteni Smiley)))
szabyk mondeoja jó példa hogy a 4 hengeres motorba  
 is van még plusz.Ha tuningolni kezded a motort kezd a hengerenkénti leömlövel.Azután a hengerfej bővítés+chip+benzin nyomás növelő.(kb 150 le)Ez durván 150-160 ezer forint.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 00:11:00 »

Bocs az OFF-ért, de a 65 lovas zsigából is lehetett csinálni 120 lovasat, és nem volt egy nagy művészet. Persze egy mondeo nem egyenlő egy zsigával. Ja, és sima szívó motor van a zsigába.
Igazad van, csak mibe kerül?
Mert itt még versenyeznek is zsigával,meg varesszal,de a motorban már csak a motor tömmb meg az olajteknő eredeti.Van olyan akinek 600e Ft ba került a motoralkatrész.
A váz meg még ugyan az.Ennek nem sok értelmét látom,ez inkább hobby.(nem olcsó)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 03:47:00 »

Igazad van, csak mibe kerül?
Mert itt még versenyeznek is zsigával,meg varesszal,de a motorban már csak a motor tömmb meg az olajteknő eredeti.Van olyan akinek 600e Ft ba került a motoralkatrész.
A váz meg még ugyan az.Ennek nem sok értelmét látom,ez inkább hobby.(nem olcsó)
ez a motor kb 100e ft-be van, de ebbe benne van minden. jó, persze, ez nem egy VFTS, de 100km/h is nagyon sok kocsit megesz ám!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 16:15:00 »

Laczik! Kúúúúúrvajóóó a Mondeód!!!!! Most nézegetem a carstylingon. Ha szeptemberben tudtam volna róla, szerintem tutira megvettem volna Smiley) De amjd egyszer a jövőben szert teszek énis egy V6osra Smiley vagy STre. Miért adod el amugy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 16:49:00 »

Laczik! Kúúúúúrvajóóó a Mondeód!!!!! Most nézegetem a carstylingon. Ha szeptemberben tudtam volna róla, szerintem tutira megvettem volna Smiley) De amjd egyszer a jövőben szert teszek énis egy V6osra Smiley vagy STre. Miért adod el amugy?
Már kevés a 170 Le !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 16:56:00 »

Laczik! Kúúúúúrvajóóó a Mondeód!!!!! Most nézegetem a carstylingon. Ha szeptemberben tudtam volna róla, szerintem tutira megvettem volna Smiley) De amjd egyszer a jövőben szert teszek énis egy V6osra Smiley vagy STre. Miért adod el amugy?
Hallanád a hangját. Az se semmi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:39:00 »

Ehhh... azt bezony elhallgatnám akármeddig =)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 21:42:00 »

Azon gondolkozok, hogy a sportkipufogó szerkezetével lehet befolyásolni, hogy miylen legyen a hangzás minősége? Mély, tiszta vagy éppen éles, érdes hang... Meg tudjátok nekem mondani, hogy hogyan lehet ezt befolyásolni? Mert majd fogok középdobot készíteni a barátommal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2007.01.28 vasárnap, 22:06:00 »

Azon gondolkozok, hogy a sportkipufogó szerkezetével lehet befolyásolni, hogy miylen legyen a hangzás minősége? Mély, tiszta vagy éppen éles, érdes hang... Meg tudjátok nekem mondani, hogy hogyan lehet ezt befolyásolni? Mert majd fogok középdobot készíteni a barátommal.
120-ért hírdetnek hibátlan v6-os motort 170 lovast, váltóval együtt. 30/3690628
Gondolom még alkudni is lehet!  A www.88.hu-n láttam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 11:42:00 »

És mit mondott a szerelőd
Laczik, nem tudtam vele beszélni, mert elkapott vmi rontást és otthon fekszik...nem akartam zargatni.
 
Viszont itt lehet nézelődni tuning ügyben:
 
www.contour.org
 
Eladó turbók, kompresszorok és egyéb nyalánkságok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 11:45:00 »

Már kevés a 170 Le !
Na na készülödsz a talira? Fegyverkezünk fegyverkezünk.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 18:32:00 »

Ma kimérettem az autot. Már csak azért is kiváncsi voltam (mert ezeddig semmilyen piszkálást a motor nem szenvedett el.)
Néhány megállapítást tennék:
Az egyik tuning cég nevet nem említek akik ugymond felrakták pl egy 2,2 TDCi nyomaték és teljesítmény gőrbéjét na azok ott roh....janak meg ahol vannak. Az a görbe beszélő viszonyba nincs a valósággal.!!!
Ezen kívül mint kiderült terhelés alatt a fedcomp nem adja ki a töltőnyomás értékét. Akkor kérdem én hogy a francba lehet normálisan belőni egy motort? megérzésre?
Egy tény én nem ajánlom senkinek hogy nekivágjon barkácsolasba annélkül hogy tudná hogy hol fáj a lába..aza neki hol kellen javítani a jellegőrbéjén.
A Budakalászi Bosch szervizt amúgy teljes felelősséggel merem ajánlani mindenkinek. Nagyon profi, műszakilag is tisztességes korrekt modon végezték a teljesítmény mérést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 20:34:00 »

Ma kimérettem az autot. Már csak azért is kiváncsi voltam (mert ezeddig semmilyen piszkálást a motor nem szenvedett el.)
Néhány megállapítást tennék:
Az egyik tuning cég nevet nem említek akik ugymond felrakták pl egy 2,2 TDCi nyomaték és teljesítmény gőrbéjét na azok ott roh....janak meg ahol vannak. Az a görbe beszélő viszonyba nincs a valósággal.!!!
Ezen kívül mint kiderült terhelés alatt a fedcomp nem adja ki a töltőnyomás értékét. Akkor kérdem én hogy a francba lehet normálisan belőni egy motort? megérzésre?
Egy tény én nem ajánlom senkinek hogy nekivágjon barkácsolasba annélkül hogy tudná hogy hol fáj a lába..aza neki hol kellen javítani a jellegőrbéjén.
A Budakalászi Bosch szervizt amúgy teljes felelősséggel merem ajánlani mindenkinek. Nagyon profi, műszakilag is tisztességes korrekt modon végezték a teljesítmény mérést.

Ezt hogy érted, nem adja ki a fedcomp az adatokat? Töltőnyomást nem tudtak kiolvasni OBD-én terhelés mellett. Én is ott voltam, nekem lejött minden adat 500 fordulatonként, lóerő, nyomaték, töltőnyomás, kormolás stb. Mik lettek a max. adatok?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 20:53:00 »

Ezt hogy érted, nem adja ki a fedcomp az adatokat? Töltőnyomást nem tudtak kiolvasni OBD-én terhelés mellett. Én is ott voltam, nekem lejött minden adat 500 fordulatonként, lóerő, nyomaték, töltőnyomás, kormolás stb. Mik lettek a max. adatok?
Pedig nem hozta le. Töltönyomás nem lett, csa k szívó oldal.
Teljesen szűzen semmi megpiszkálással (Kicsit csalóka volt a mérés mert egy V-s télipapuccsal mentem neki (gondolom a hiányzó erőnek ez az oka).)  
Nyomaték 399,6 Nm (1840 1/min)
Teljesítmény 152,8 Ps (3530 1/min)
 
Ami viszont nagyon derék az görbe alatti terület nagysága. Olyan 1500-3200 (1/min) között megvan a minimum 330 Nm
kb2500-3850 (1/min) között megvan a minimum 130Ps.  
 
Továbbá piszok jók a füstölési értékek.  
Tudom hogy hiányzik 0,4Nm és 2,2 Ps de valahogy megleszek nélküle (egy darabig)
ui:
Tetszett a hely korrekt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 21:02:00 »

Na na készülödsz a talira? Fegyverkezünk fegyverkezünk.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 21:02:00 »

Laczik, nem tudtam vele beszélni, mert elkapott vmi rontást és otthon fekszik...nem akartam zargatni.
 
Viszont itt lehet nézelődni tuning ügyben:
 
www.contour.org
 
Eladó turbók, kompresszorok és egyéb nyalánkságok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2007.01.29 hétfő, 21:17:00 »

Pedig nem hozta le. Töltönyomás nem lett, csa k szívó oldal.
Teljesen szűzen semmi megpiszkálással (Kicsit csalóka volt a mérés mert egy V-s télipapuccsal mentem neki (gondolom a hiányzó erőnek ez az oka).)  
Nyomaték 399,6 Nm (1840 1/min)
Teljesítmény 152,8 Ps (3530 1/min)
 
Ami viszont nagyon derék az görbe alatti terület nagysága. Olyan 1500-3200 (1/min) között megvan a minimum 330 Nm
kb2500-3850 (1/min) között megvan a minimum 130Ps.  
 
Továbbá piszok jók a füstölési értékek.  
Tudom hogy hiányzik 0,4Nm és 2,2 Ps de valahogy megleszek nélküle (egy darabig)
ui:
Tetszett a hely korrekt.
Ez teljesen rendben vanÖrulök neki hogy tetszett a hely! Nagyon sok tuning cég velük méret.A szivó oldal adatból lehet következtetni a töltőnyomásra. Talán még fontosabb is, mert az a mennyiség megy konkréten a motorba. Gondolom én.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2007.01.30 kedd, 00:13:00 »

Szerintem az egész enélkül nem sokat érne. Kiváncsi vagyok kinek mi a véleménye róla.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2007.01.30 kedd, 10:41:00 »

Szerintem az egész enélkül nem sokat érne. Kiváncsi vagyok kinek mi a véleménye róla.

Ha képet akarsz beszúrni, akkor elösször alakítsd át 640x480-ba, majd a képfeltöltés után a "kép" gombhoz a direktlinket másold. Az "url"-hez kell a "Link a képhez" a képfeltöltés oldaláról!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2007.01.30 kedd, 12:22:00 »

Ha képet akarsz beszúrni, akkor elösször alakítsd át 640x480-ba, majd a képfeltöltés után a "kép" gombhoz a direktlinket másold. Az "url"-hez kell a "Link a képhez" a képfeltöltés oldaláról!
800x600 is oké még.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2007.01.30 kedd, 12:30:00 »

Szerintem az egész enélkül nem sokat érne. Kiváncsi vagyok kinek mi a véleménye róla.

Érdekes hogy 2000 felett hogy hanyatlik a nyomaték.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2007.01.30 kedd, 12:50:00 »

Érdekes hogy 2000 felett hogy hanyatlik a nyomaték.
Van egy olyan mondás, hogy a nyomatékcsúcstól jobbra és balra csökken a nyomaték. Gondolom, emiatt hívják csúcsnak...
És nem azért, de 3500-ig 300Nm felett van. Az nem rossz...
 
Joe! Először.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2007.01.30 kedd, 12:53:00 »

Van egy olyan mondás, hogy a nyomatékcsúcstól jobbra és balra csökken a nyomaték. Gondolom, emiatt hívják csúcsnak...
És nem azért, de 3500-ig 300Nm felett van. Az nem rossz...
 
Joe! Először.
Az oké csak azé fura mert a benzinesé sokkal egyenletesebb.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:02:00 »

Az oké csak azé fura mert a benzinesé sokkal egyenletesebb.
Ez nem így van. Ha összeveted a katalógusban lévő görbét ezzel, rájössz, hogy az (vagy ez) egy kicsit torzítva van.
De a 2.0i 145 adatai: 2500-nál 173, 4500-nál 190, 6000 körül 160, ami a 84 százaléka.
 
A 2.2-esnél a max nyomaték 360 (overboost nélkül), a 300 Nm 83%-a, aza kb ugyanott vagyunk.
 
A v6-nál jobb a helyzet, a 6 henger már csak ilyen.  Ott 2500-nál már majdnem megvan a teljes, bár 3500-nél leesik 205-re (93%), majd 6000-nél 200-ra (90%). Ez igaz.
 
De ha azt nézzük, a 2.2-es nyomatéka a hasznos tartományban nem esik a 3 literes ST csúcsnyomatéka alá, akkor belátható, nagy gond nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:40:00 »

Van egy olyan mondás, hogy a nyomatékcsúcstól jobbra és balra csökken a nyomaték. Gondolom, emiatt hívják csúcsnak...
És nem azért, de 3500-ig 300Nm felett van. Az nem rossz...
 
Joe! Először.
Ennyi még belefér. Tudok én jobbakat is magamtól...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:45:00 »

a dízelek jobban mennek mint a benzinesek?Huh?? (gyorsulást, lendületességet nézve)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:49:00 »

a dízelek jobban mennek mint a benzinesek?Huh?? (gyorsulást, lendületességet nézve)
Rugalmasabbak, mivel sokkal több a nyomatékuk, és simán odaverik a hasonló cm3-es tesókat. Sőt még a nagyobb cm3 mellé is odaállhatnak, főleg mivel hamarabb jön a nyomatékmaximum. Aztán egy idő után átveszi a lóerő a szerepet, és ott egy kissé megnyomorgatva érzik magukat...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:54:00 »

Rugalmasabbak, mivel sokkal több a nyomatékuk, és simán odaverik a hasonló cm3-es tesókat. Sőt még a nagyobb cm3 mellé is odaállhatnak, főleg mivel hamarabb jön a nyomatékmaximum. Aztán egy idő után átveszi a lóerő a szerepet, és ott egy kissé megnyomorgatva érzik magukat...
Inkább szűk a fordulatszámtartomány.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2007.01.30 kedd, 14:56:00 »

Inkább szűk a fordulatszámtartomány.
Nem ugyan ez van abban is, amit leírtam???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.