Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698922 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2007.10.05 péntek, 08:40:25 »

Tuljadonképpen csak úgy felmerült bennem, hogy akik tuning szoftver írás ágával foglalkoznak azok honnan a fenéből tudják pl egy írott szoftvernél, hogy alapbol mikor, mekkora értéknél tilt le mondjuk a fedcomp. pl ha megemelkedik a közös nyomocső nyomása? Szerintem sehonnan. Akkor felőlük hadd repedjen a CR?

Itt kérdezz rá, van 1-2 hozzáértő.
Kiváncsi lennék mit válaszolnak.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=30&na_step=30&t=9086228&na_order=?cmd=Article_showArticle&na_start=30&na_step=30&t=9086228&na_order=
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2007.10.05 péntek, 12:46:12 »

Clint!

Ment neked privát üzenet!
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2007.10.05 péntek, 16:16:23 »

Clint!

Ment neked privát üzenet!

Válasz ment  Roll Eyes
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 01:10:31 »

Arra gondoltam, hogy a legjobb tuning az lenne, ha sikerülne egy SVT motort szerezni. De azok Contour motorok ugye. Be lehetne pattintani európai Mondeóba? De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére. De gondolom k*rva költséges lenne, az erőáttételeket meg minden cuccost átalakítani meg minden. De végülis nincs megoldhatatlan.
Más kérdés: Szerintetek sok Contour alkatrész beillhet a Mondeóba? Mert lehet, hogy Amerikából behozatni még olcsóbb lenne, mint itt komolyabb árú alkatrészt vásárolni. (ezt arra alapozom, hogy Mitsubishis (Eclipse) barátom is nagyságrendekkel olcsóbban jut hozzá alkarészhez ha mondjuk amcsiból rendel).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 11:02:38 »

De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére.

Te Rocco, pont amit írsz azzal bizonyítod hogy a Ford motorok mégis strapabírok. Gondolom a mostani még kibír téged is. Grin
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 11:17:24 »

Arra gondoltam, hogy a legjobb tuning az lenne, ha sikerülne egy SVT motort szerezni. De azok Contour motorok ugye. Be lehetne pattintani európai Mondeóba? De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére. De gondolom k*rva költséges lenne, az erőáttételeket meg minden cuccost átalakítani meg minden. De végülis nincs megoldhatatlan.
Más kérdés: Szerintetek sok Contour alkatrész beillhet a Mondeóba? Mert lehet, hogy Amerikából behozatni még olcsóbb lenne, mint itt komolyabb árú alkatrészt vásárolni. (ezt arra alapozom, hogy Mitsubishis (Eclipse) barátom is nagyságrendekkel olcsóbban jut hozzá alkarészhez ha mondjuk amcsiból rendel).

Én nem gányolnám, vedd meg az SVT-t, és kész!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 11:31:49 »

Arra gondoltam, hogy a legjobb tuning az lenne, ha sikerülne egy SVT motort szerezni. De azok Contour motorok ugye. Be lehetne pattintani európai Mondeóba? De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére. De gondolom k*rva költséges lenne, az erőáttételeket meg minden cuccost átalakítani meg minden. De végülis nincs megoldhatatlan.
Más kérdés: Szerintetek sok Contour alkatrész beillhet a Mondeóba? Mert lehet, hogy Amerikából behozatni még olcsóbb lenne, mint itt komolyabb árú alkatrészt vásárolni. (ezt arra alapozom, hogy Mitsubishis (Eclipse) barátom is nagyságrendekkel olcsóbban jut hozzá alkarészhez ha mondjuk amcsiból rendel).
Pont van egy eladó a Képeshírdetések topikban. SVT contour 2.5 V6.......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 11:43:21 »

Miben különbözik az SVT 2,5-ös az ST 2,5-ösétől? Mert ugyi mindkettő 204 lovas...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 12:19:50 »

Miben különbözik az SVT 2,5-ös az ST 2,5-ösétől? Mert ugyi mindkettő 204 lovas...

sztem csak abban az 1 betűben. amcsi fordék a sport cuccosokat SVT-vel jelölik pl: Ford Mustang SVT Cobra. felszereltségben természetesen lehet bőven eltérés, dehát az országonként 1bként is változó. régen több dolog volt még az XR jelölésnél. pl az amcsi XR escort 1,9es motorral volt ami az EU palettán nem is szerepelt. haveromnál volt 1 ilyen motorkaputos ... semmit nem lehetett kapni hozzá. aztán ment a kicsike a szecskázóba, mert eladni sem lehetett belőle semmit, az átépítés + többe fájt volna 1 másik autótól.
de ez a 2,5EU - 2,5USA sztem ugyanaz. én 1X azt olvastam, h a mondeok mind EU-ban készülnek, ezt az escortot kint gyártották. ez magyarázhatja a különbség - ugyanaz dolgot.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 12:43:21 »

Miben különbözik az SVT 2,5-ös az ST 2,5-ösétől? Mert ugyi mindkettő 204 lovas...

sztem csak abban az 1 betűben. amcsi fordék a sport cuccosokat SVT-vel jelölik

Szerintem az átépítés módjában. De valszeg a V6nak a 205 lóerő a vége. Többet nemnagyon lehet kicsavarni belőle. Azért jelölik SVT-vel, mert A Fordspecialista tunercsaapat (Special Vehicle ***) gyártja, tuningolja.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 12:53:46 »


Te Rocco, pont amit írsz azzal bizonyítod hogy a Ford motorok mégis strapabírok. Gondolom a mostani még kibír téged is. Grin


Nemannyira strapabírók. A V6ok hengerfejesednek, és ami egyszer hengerfejes és megkell bontani, az már sose lesz az igazi, megbízható motor... A Zetec meg lehet hogy nagyon jó motor, de nem sportos hazsnálatra készült. És ezzel tiszában vagyok, nemis kínzom. Pláne hogy nagyobb fordulatokon vedeli a benzint. Ezért írtam a japó motort, ami aztán bírja a pörgést, de nemolyan nyomatékos, nincs olyan szép hangja meg mittomén. És mivel imádom a Mondeókat, ezért a legjobb egy ST vagy SVT motor lenne zsír majd a távoli jövőben a szépen kigyúrt külsejű Mondim alapV6jának helyébe. És azzal megmutatni a Fordokat lenéző emberkéknek, hogy mit tud egy Ford, ha kicsit megbütykölik  Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 13:51:45 »

Nemannyira strapabírók. A V6ok hengerfejesednek...

Volt már hengerfejes v6, ez igaz, de szerintem nem jellemző. Vigyázni kell persze a termosztáttal...
Ezenkívül:a japánok pörgethetők: jellemzően 4 hengeres. Ők másban látták a fejlesztést. Nem jobb, más.
Nekem egyáltalán nem hiányzik a pörgetés. Üveghang... aztán meg nem tudsz felmenni az emelkedőn, annyira nyomatékszegény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 14:01:25 »

Volt már hengerfejes v6, ez igaz, de szerintem nem jellemző. Vigyázni kell persze a termosztáttal...
Ezenkívül:a japánok pörgethetők: jellemzően 4 hengeres. Ők másban látták a fejlesztést. Nem jobb, más.
Nekem egyáltalán nem hiányzik a pörgetés. Üveghang... aztán meg nem tudsz felmenni az emelkedőn, annyira nyomatékszegény.

Én úgy tudom, hogy a hengerfejesség típushiba.  Sad Többen is mondták már, hogy nemnagyon lehet megúszni a tömítéscserét, előbb-utóbb sor kerül rá sajna. Ha ez tényleg így van, akkor Fordék ezt nagyon elszúrták...
Japán: igazad van természetesen. De ott a tuning. Kissebb költésgekből rálehet dobni egy csigát akár.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 14:06:31 »

Sziasztok!
 "De ott a tuning. Kissebb költésgekből rálehet dobni egy csigát akár."
Éti csigát valóban olcsón, turbó feltöltőt kompletten 3-400000-ből már ki is hozhatod! Cheesy
Meg akkor már olajhűtő, meg akkor már jobb fék is kéne.... télleg olcsó volna?
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.07 vasárnap, 14:08:07 írta Geeboy » Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 15:01:36 »

Sziasztok!
 "De ott a tuning. Kissebb költésgekből rálehet dobni egy csigát akár."
Éti csigát valóban olcsón, turbó feltöltőt kompletten 3-400000-ből már ki is hozhatod! Cheesy
Meg akkor már olajhűtő, meg akkor már jobb fék is kéne.... télleg olcsó volna?


Arról van szó, hogy japán motort lehet tuningolni keményen, és olcsóbban mint egy mondjuk egy Ford motort, amit igazán durván esélytelen is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 15:09:20 »

Arról van szó, hogy japán motort lehet tuningolni keményen, és olcsóbban mint egy mondjuk egy Ford motort, amit igazán durván esélytelen is.

Tuningolni minden motort lehet. Az ár az már más tészta... csak kérdés, hogy mennyire érdemes. Szerintem ebbe a kasztniba elég az ST motorja, annál erősebb nem kell. De neked 2.0-ád van. Szerintem egy v6 vagy egy ST bőven elég lenne...
Ha meg nem, akkor pl ott a turbó fiesta. Abból van 4x4 is, azt lehet piszkálni rendesen.
De nekem egy kis gondom van... ha jól értem, te nem tudsz túl sokat szánni a tuningra. Az meg olcsón, jót... nem nagyon megy. Szerintem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 16:20:33 »


Ha meg nem, akkor pl ott a turbó fiesta. Abból van 4x4 is, azt lehet piszkálni rendesen.
De nekem egy kis gondom van... ha jól értem, te nem tudsz túl sokat szánni a tuningra. Az meg olcsón, jót... nem nagyon megy. Szerintem.

Jól érted. Ezért a komoylabb motortuning az nekem majd még odébbvan. De addigis átülök egy V6ba, és reménykedek, hogy nem fog sokkal többet enni (állítólag nem eszik sokkal többet, ha izomból nyomják akkor viszont 17et is akár) és jobban ugrik a gázra. A 150 lovas Eclipse és FSi Calibra lehagyja a 136-os Mondit, és lehet érezni hogy jobban húznak. Akkor gondolom a 170 lovas V6-nál mégjobban lehet majd érezni az erőtöbbletet és lehagyja őket (nem, vagy alig nehezebb náluk amúgy).
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.07 vasárnap, 16:33:04 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 16:55:41 »

Rocco
 mind a kettő 10 környékén van 100-on. ne csodálkozz ha kemaradsz.
a 2-es mondi 2000-es klasszikus limuzin nem egy sport kocsi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 17:15:32 »

A 150 lovas Eclipse és FSi Calibra lehagyja a 136-os Mondit, és lehet érezni hogy jobban húznak. Akkor gondolom a 170 lovas V6-nál mégjobban lehet majd érezni az erőtöbbletet és lehagyja őket (nem, vagy alig nehezebb náluk amúgy).
Hogy mi mit hagy le, az erősen sofőrfüggő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 17:31:24 »

Rocco
 mind a kettő 10 környékén van 100-on. ne csodálkozz ha kemaradsz.
a 2-es mondi 2000-es klasszikus limuzin nem egy sport kocsi.

Az összes szóban forgó gép 10 alatt van 100on. A 2.0 ugyan 9,8-10 körül, de az Eclipse és a Calibra 9-9,5 alatt fenntvannak. Akárcsak a V6 (aminek 8,8 a gyári adata).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 17:35:04 »


Hogy mi mit hagy le, az erősen sofőrfüggő.

Majdhogynem biztos, hogy úgy alakul az eredmény, ahogy írtam. Ha mindegyik sofőr a maximumra törekszik.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 18:35:45 »


Ha meg nem, akkor pl ott a turbó fiesta. Abból van 4x4 is, azt lehet piszkálni rendesen.
De nekem egy kis gondom van... ha jól értem, te nem tudsz túl sokat szánni a tuningra. Az meg olcsón, jót... nem nagyon megy. Szerintem.

Jól érted. Ezért a komoylabb motortuning az nekem majd még odébbvan. De addigis átülök egy V6ba, és reménykedek, hogy nem fog sokkal többet enni (állítólag nem eszik sokkal többet, ha izomból nyomják akkor viszont 17et is akár) és jobban ugrik a gázra. A 150 lovas Eclipse és FSi Calibra lehagyja a 136-os Mondit, és lehet érezni hogy jobban húznak. Akkor gondolom a 170 lovas V6-nál mégjobban lehet majd érezni az erőtöbbletet és lehagyja őket (nem, vagy alig nehezebb náluk amúgy).

A v6-os mondeo 11 littyó körül eszik, ez biztos! Kevesebbet semmiképp sem, kivéve ha direkt csigázol, hogy spórolj, de akkor beborítanak az első árokba :oD .  Ja még egy tévhit, nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki. Igaz később fordul a helyzet igen drámaian! :-)
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:12:32 »

...nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki...

Ez szerintem a user hibája... nem az autóé.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:15:39 »

A v6-os mondeo 11 littyó körül eszik, ez biztos! Kevesebbet semmiképp sem, kivéve ha direkt csigázol, hogy spórolj, de akkor beborítanak az első árokba :oD .  Ja még egy tévhit, nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki. Igaz később fordul a helyzet igen drámaian! :-)

Tudom, de azért a 170 ló az már bőven elég annak, aki szereti, hogy durván megindul a gép, de azért versenyezni nemnagyon óhajt. A 2.0 is simán eszik 11-12-t ha küldik. És városban csak nagyon csigázással eszik 9et.
És nem ciki, ha lehagy egy kisautó, az a ciki, hogyha valaki büszke arra hogy kisautójával tud nagyobbat gyorsulni. Én nem is veszem számításba kisautókat, sose érdekelnek, ha fürge, ha nem...  Smiley Csak azt tartom igazi gyorsulásnak, ha 2 tuningolt, nagyjából azonos kategóriájú autó gyorsul, és a beléjükfektetett munka mutatkozik meg az eredményben. Minden egyéb eset papírokon már eleve el van döntve (gyári adatok, fizika törvényei...). Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:16:36 »

Ez szerintem a user hibája... nem az autóé.


Neked egy körre oda adnám kipróbálni...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:17:45 »

A v6-os mondeo 11 littyó körül eszik, ez biztos! Kevesebbet semmiképp sem, kivéve ha direkt csigázol, hogy spórolj, de akkor beborítanak az első árokba :oD .  Ja még egy tévhit, nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki. Igaz később fordul a helyzet igen drámaian! :-)

Tudom, de azért a 170 ló az már bőven elég annak, aki szereti, hogy durván megindul a gép, de azért versenyezni nemnagyon óhajt. A 2.0 is simán eszik 11-12-t ha küldik. És városban csak nagyon csigázással eszik 9et.
És nem ciki, ha lehagy egy kisautó, az a ciki, hogyha valaki büszke arra hogy kisautójával tud nagyobbat gyorsulni. Én nem is veszem számításba kisautókat, sose érdekelnek, ha fürge, ha nem...  Smiley Csak azt tartom igazi gyorsulásnak, ha 2 tuningolt, nagyjából azonos kategóriájú autó gyorsul, és a beléjükfektetett munka mutatkozik meg az eredményben. Minden egyéb eset papírokon már eleve el van döntve (gyári adatok, fizika törvényei...). Cheesy
Ezzel egy értek!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:44:40 »

Minden egyéb eset papírokon már eleve el van döntve (gyári adatok, fizika törvényei...). Cheesy

Na ezzel nem értünk egyet. Akár 1 másodperces különbséget is le lehet dolgozni. Főleg dízel-benzin vitában. Nagyon nem mind1, hogy éri el a 100-at. Az elején indul meg jobban, vagy a végén. Ha úgy adnák meg az adatokat, mennyi idő alatt teszi meg a 200 métert...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 19:45:40 »

Neked egy körre oda adnám kipróbálni...

Benne vagyok...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:00:51 »

Na ezzel nem értünk egyet. Akár 1 másodperces különbséget is le lehet dolgozni. Főleg dízel-benzin vitában. Nagyon nem mind1, hogy éri el a 100-at. Az elején indul meg jobban, vagy a végén. Ha úgy adnák meg az adatokat, mennyi idő alatt teszi meg a 200 métert...

Ez is igaz. Például egy körpályán lekörözheti a kisautót egy nehezebb, nagyobb autó, de indulásnál jelentős előnyre tehet szert a kicsi. Amit én mondtam az főleg csak rövid távolságokra igaz.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:03:38 »

szerintem.
A  mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:10:45 »


szerintem.
A  mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem

Erre gondoltam én is, pontosan ahogy írod!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:15:29 »

szerintem.
A  mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
Nem tudom nálad mi vam, de elég komalyan megtud indulni "130 lovas" csak megfelelő fordulatról kell kezdeni és a gázt nem kell sajnálni! Hagy koppannyon a padlón, és persze megfelelő reakcióidő......... Egyébként meg ha nem padlózod le kellőképpen túltöltésed sem lesz a turbonál, igy nincs is lórugás
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:20:36 »

szerintem
hétköznapi hastnálatban Rákoczi u du 5 ora ha igy indulnék lenne a többieknek miért fogni a hasukat.
hogyogy egy 130 lovas dieselnél oda keljen figyelni az elindulásra mert külölben lefullad én errl beszélek
az 1.-es áttételezésénél.
Naplózva
silver
Vendég
« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:34:51 »

szerintem
hétköznapi hastnálatban Rákoczi u du 5 ora ha igy indulnék lenne a többieknek miért fogni a hasukat.
hogyogy egy 130 lovas dieselnél oda keljen figyelni az elindulásra mert külölben lefullad én errl beszélek
az 1.-es áttételezésénél.
Délutáni dugóról nem tettél említést, csak arról hogy nehezen indul el........ Megszokás kérdése, én soha nem figyelgetem, zöld gyerünk, nem szeretem a tötymörgést. Az igaz a fogyim 7,2 körul szokott lenni de nem érdekel .A *** lendkerék tud meglepetést okozni, ott van fulladás rendesen.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 20:43:04 »

a ledkerekemben összesen lehet 5-8 száz kilóméter!!!!!!
de a normál hétköznapi utózásnál elvárható lenne,hogy alapjárat környékén nagy biztonsággal feszült figyelem mellőzésével lehessen elindulni.ifjú koromban még engem sem zavart volna de én már máshogy látom a vezetést.30 évé nyomom a gáz pedált.én már nem akarok a leggyorsabb lenni.csak tempósan haladni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2007.10.09 kedd, 17:55:09 »

V6-oshoz sportleömlőket tényleg senki nem vállal?Huh?? Ennyire lehetetlen megcsinálni hozzá? (Jano-dobnál ill. már Dinamitdobnál mondták, meg máshol is már hallottam)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2007.10.09 kedd, 21:02:38 »

V6-oshoz sportleömlőket tényleg senki nem vállal?Huh?? Ennyire lehetetlen megcsinálni hozzá? (Jano-dobnál ill. már Dinamitdobnál mondták, meg máshol is már hallottam)
A nolfinak van valami kipuffantósa. Vele beszélj. Vagy a kipufogóklinikával.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2007.10.09 kedd, 21:05:18 »

V6-oshoz sportleömlőket tényleg senki nem vállal?Huh?? Ennyire lehetetlen megcsinálni hozzá? (Jano-dobnál ill. már Dinamitdobnál mondták, meg máshol is már hallottam)

Tatabányán az EGRUS-ék is csinálnak mindenfélét, ők eléggé sportdobosak is. Egy próbát megér.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2007.10.09 kedd, 21:30:36 »

Na okés, csak előbb kell egy V6  Grin
A PS kipufogóval van valakinek tapasztalata?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2007.10.14 vasárnap, 21:45:42 »

Hú, ez eléggé brutális. ST24 dínópadon Cheesy De tuti nem szériamotor!

http://youtube.com/watch?v=Cij2qf8x4NI


Valaki tudna dobni nekem egy linket, ahol frankón le van írva, hogy az ST200 és az ST24 volta miben rejlik? Az www.stownersclub.com/ -ot vágom, de kíváncsi vagyok azon kívül tud-e valaki még jó kis honlapot.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

clint
Vendég
« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 10:00:21 »


szerintem.
A  mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem

Erre gondoltam én is, pontosan ahogy írod!

Ahogy silver is írta a 130-as nagyon szépen meg tud indulni. Csak érezni kell az indulást vele és nem spórolni a gázadással.
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 14:04:24 »

szerintem.
A  mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
A váltóáttételezés NEM úgy van hogy kicsit rövidebb 1-es, kicsit hoszabb 2-es, és így tovább. Ahoz hogy 3000-es fordulaton 5.ben 150-et menjek, 6.ban meg 180-at, megadja az 1-es fokozat hosszát is. Mivel a fokozati ugrás nevű tényező "k" 1 váltón belül csak 1 lehet. Tehát minden fokozat ugyanakkorát nyújt az áttételen. Nézd meg a fokozati áttételeket, és köztük a lépcsőt. Ugyanannyi. Ha az 1-es fokozat 20%-al rövidül, akkor az azt is jelentené, hogy 3000-nél 5-ben csak 120-at menne. Kellene ez nekünk? Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 14:12:42 írta agostonb » Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 14:16:00 »

Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
CSak szétesik a nyomaték miatt
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 14:56:48 »

Hú, ez eléggé brutális. ST24 dínópadon Cheesy De tuti nem szériamotor!

http://youtube.com/watch?v=Cij2qf8x4NI


A hangja után bőven lehet szériamotor... az adatok alapján még inkább...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 17:08:58 »

... Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)

És nem is megy Smiley
Én most ezzel küzdőzök, mármint, hogy nem megy a kocsi. 2 lityis benzines és 180 a vége. De azt is annyira nyögve éri el, hogy megalszik a számban a tej. Kielőzni már 140-ről sem tudok, legfeljebb "nyugisan elhaladni mellette". Nincs valami zsebből előhúzható, jól kialakult megoldás, hogy a fenti motort felizmosítsam olyan 170-180LE-re?
Kicsit idegesítő, hogy egy 1.6-os bármi kocsi elöl sem tudok meglépni, sőt ő villog le engem mert feltartom.
A motorral úgy gondolom nincs baj, de a váltó (4 sebességes automata) nem ehhez a motorhoz van méretezve szerintem. Túl hosszúak a fokozatok és a motor nem bírja nyomatékkal.
Egyébként kényelmes vezetni, nincs vele gond. De nyugalomra tanít.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 17:14:24 »

... Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)

És nem is megy Smiley
Én most ezzel küzdőzök, mármint, hogy nem megy a kocsi. 2 lityis benzines és 180 a vége. De azt is annyira nyögve éri el, hogy megalszik a számban a tej. Kielőzni már 140-ről sem tudok, legfeljebb "nyugisan elhaladni mellette". Nincs valami zsebből előhúzható, jól kialakult megoldás, hogy a fenti motort felizmosítsam olyan 170-180LE-re?
Kicsit idegesítő, hogy egy 1.6-os bármi kocsi elöl sem tudok meglépni, sőt ő villog le engem mert feltartom.
A motorral úgy gondolom nincs baj, de a váltó (4 sebességes automata) nem ehhez a motorhoz van méretezve szerintem. Túl hosszúak a fokozatok és a motor nem bírja nyomatékkal.
Egyébként kényelmes vezetni, nincs vele gond. De nyugalomra tanít.

Hányszor szoktál Te 180 menni?
Vagy ha ez nálad mindennapos, akkor még most vegyél egy 2.2 mert ez hamar beadja a kulcsot...
Ha menni akarsz,mint a nyíl  akkor nem ez volt az igazán jó választás....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 17:22:11 »

Hányszor szoktál Te 180 menni?
Vagy ha ez nálad mindennapos, akkor még most vegyél egy 2.2 mert ez hamar beadja a kulcsot...
Ha menni akarsz,mint a nyíl  akkor nem ez volt az igazán jó választás....

Nem a 180-nal van a baj az nem izgatna annyira, de az, hogy nem tudok dinamikusan kielőzni, az már zavar.
Túlélhető a dolog, de zavar. Előbb-utóbb megszokom és akkor nem fog zavarni. De ha (az ésszerűség határain belül) tudok tenni valamit az ügy érdekében, akkor azt megtenném.
Egyébként nem pörög rémületesen nagyot a motor, 3000-es fordulat a 120, 4000 a 160, 4600 körül van a 180. Nem tudom kézi váltós Mondeoknál ez hogy alakul.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 17:24:33 »


Nem a 180-nal van a baj az nem izgatna annyira, de az, hogy nem tudok dinamikusan kielőzni, az már zavar.
Túlélhető a dolog, de zavar. Előbb-utóbb megszokom és akkor nem fog zavarni. De ha (az ésszerűség határain belül) tudok tenni valamit az ügy érdekében, akkor azt megtenném.
Egyébként nem pörög rémületesen nagyot a motor, 3000-es fordulat a 120, 4000 a 160, 4600 körül van a 180. Nem tudom kézi váltós Mondeoknál ez hogy alakul.

540-es bömös után mindenki megérzi a változást. Smiley
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 17:26:27 »

Hányszor szoktál Te 180 menni?
Vagy ha ez nálad mindennapos, akkor még most vegyél egy 2.2 mert ez hamar beadja a kulcsot...
Ha menni akarsz,mint a nyíl  akkor nem ez volt az igazán jó választás....

Nem a 180-nal van a baj az nem izgatna annyira, de az, hogy nem tudok dinamikusan kielőzni, az már zavar.
Túlélhető a dolog, de zavar. Előbb-utóbb megszokom és akkor nem fog zavarni. De ha (az ésszerűség határain belül) tudok tenni valamit az ügy érdekében, akkor azt megtenném.
Egyébként nem pörög rémületesen nagyot a motor, 3000-es fordulat a 120, 4000 a 160, 4600 körül van a 180. Nem tudom kézi váltós Mondeoknál ez hogy alakul.

mACSman megcsipelte az autómatáját, kérdezd Őt ez ügyben...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2007.10.15 hétfő, 20:16:42 »

agostomb
érdekes a megközelítésed, miért ne lehetne más az fokozatok között a külömbség ez csak fog szám kérdése ha pl 1-es 1:4.8 helyett 1:5.3 lenne a maradék 5 fokozatban akkor is el lehetne úgy osztani, hogy 5-be 6-ba a tényleges haladó sebességekben már a most használt áttétel kerüljön, legfeljebb az 1-est 2-est 100fordulattal késöbb lehetne elváltani.én azt vallom,hogy az autózáshoz elöször fül kel csak utánna láb.engem zavar amilor megkérdezik,hogy indulok vagy repülni készülök.de lehet,hogy csak én vagyok igy ezzel.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.