Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:44:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693725 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5250 Dátum:
2007.10.05 péntek, 08:40:25 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.04 csütörtök, 23:30:57
Tuljadonképpen csak úgy felmerült bennem, hogy akik tuning szoftver írás ágával foglalkoznak azok honnan a fenéből tudják pl egy írott szoftvernél, hogy alapbol mikor, mekkora értéknél tilt le mondjuk a fedcomp. pl ha megemelkedik a közös nyomocső nyomása? Szerintem sehonnan. Akkor felőlük hadd repedjen a CR?
Itt kérdezz rá, van 1-2 hozzáértő.
Kiváncsi lennék mit válaszolnak.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=30&na_step=30&t=9086228&na_order=?cmd=Article_showArticle&na_start=30&na_step=30&t=9086228&na_order=
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5251 Dátum:
2007.10.05 péntek, 12:46:12 »
Clint!
Ment neked privát üzenet!
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5252 Dátum:
2007.10.05 péntek, 16:16:23 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.10.05 péntek, 12:46:12
Clint!
Ment neked privát üzenet!
Válasz ment
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5253 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 01:10:31 »
Arra gondoltam, hogy a legjobb tuning az lenne, ha sikerülne egy SVT motort szerezni. De azok Contour motorok ugye. Be lehetne pattintani európai Mondeóba? De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére. De gondolom k*rva költséges lenne, az erőáttételeket meg minden cuccost átalakítani meg minden. De végülis nincs megoldhatatlan.
Más kérdés: Szerintetek sok Contour alkatrész beillhet a Mondeóba? Mert lehet, hogy Amerikából behozatni még olcsóbb lenne, mint itt komolyabb árú alkatrészt vásárolni. (ezt arra alapozom, hogy Mitsubishis (Eclipse) barátom is nagyságrendekkel olcsóbban jut hozzá alkarészhez ha mondjuk amcsiból rendel).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5254 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 11:02:38 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 01:10:31
De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére.
Te Rocco, pont amit írsz azzal bizonyítod hogy a Ford motorok mégis strapabírok. Gondolom a mostani még kibír téged is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5255 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 11:17:24 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 01:10:31
Arra gondoltam, hogy a legjobb tuning az lenne, ha sikerülne egy SVT motort szerezni. De azok Contour motorok ugye. Be lehetne pattintani európai Mondeóba? De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére. De gondolom k*rva költséges lenne, az erőáttételeket meg minden cuccost átalakítani meg minden. De végülis nincs megoldhatatlan.
Más kérdés: Szerintetek sok Contour alkatrész beillhet a Mondeóba? Mert lehet, hogy Amerikából behozatni még olcsóbb lenne, mint itt komolyabb árú alkatrészt vásárolni. (ezt arra alapozom, hogy Mitsubishis (Eclipse) barátom is nagyságrendekkel olcsóbban jut hozzá alkarészhez ha mondjuk amcsiból rendel).
Én nem gányolnám, vedd meg az SVT-t, és kész!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoli79
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5256 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 11:31:49 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 01:10:31
Arra gondoltam, hogy a legjobb tuning az lenne, ha sikerülne egy SVT motort szerezni. De azok Contour motorok ugye. Be lehetne pattintani európai Mondeóba? De azis lehet, hogy majd egyszer valamikor egy idegen japán motort aplikálok a neméppen strapabíró, nem pörgethető Fordmotor helyére. De gondolom k*rva költséges lenne, az erőáttételeket meg minden cuccost átalakítani meg minden. De végülis nincs megoldhatatlan.
Más kérdés: Szerintetek sok Contour alkatrész beillhet a Mondeóba? Mert lehet, hogy Amerikából behozatni még olcsóbb lenne, mint itt komolyabb árú alkatrészt vásárolni. (ezt arra alapozom, hogy Mitsubishis (Eclipse) barátom is nagyságrendekkel olcsóbban jut hozzá alkarészhez ha mondjuk amcsiból rendel).
Pont van egy eladó a Képeshírdetések topikban. SVT contour 2.5 V6.......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5257 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 11:43:21 »
Miben különbözik az SVT 2,5-ös az ST 2,5-ösétől? Mert ugyi mindkettő 204 lovas...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5258 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 12:19:50 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 11:43:21
Miben különbözik az SVT 2,5-ös az ST 2,5-ösétől? Mert ugyi mindkettő 204 lovas...
sztem csak abban az 1 betűben. amcsi fordék a sport cuccosokat SVT-vel jelölik pl: Ford Mustang SVT Cobra. felszereltségben természetesen lehet bőven eltérés, dehát az országonként 1bként is változó. régen több dolog volt még az XR jelölésnél. pl az amcsi XR escort 1,9es motorral volt ami az EU palettán nem is szerepelt. haveromnál volt 1 ilyen motorkaputos ... semmit nem lehetett kapni hozzá. aztán ment a kicsike a szecskázóba, mert eladni sem lehetett belőle semmit, az átépítés + többe fájt volna 1 másik autótól.
de ez a 2,5EU - 2,5USA sztem ugyanaz. én 1X azt olvastam, h a mondeok mind EU-ban készülnek, ezt az escortot kint gyártották. ez magyarázhatja a különbség - ugyanaz dolgot.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5259 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 12:43:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.10.07 vasárnap, 12:19:50
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 11:43:21
Miben különbözik az SVT 2,5-ös az ST 2,5-ösétől? Mert ugyi mindkettő 204 lovas...
sztem csak abban az 1 betűben. amcsi fordék a sport cuccosokat SVT-vel jelölik
Szerintem az átépítés módjában. De valszeg a V6nak a 205 lóerő a vége. Többet nemnagyon lehet kicsavarni belőle. Azért jelölik SVT-vel, mert A Fordspecialista tunercsaapat (Special Vehicle ***) gyártja, tuningolja.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5260 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 12:53:46 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.07 vasárnap, 11:02:38
Te Rocco, pont amit írsz azzal bizonyítod hogy a Ford motorok mégis strapabírok. Gondolom a mostani még kibír téged is.
Nemannyira strapabírók. A V6ok hengerfejesednek, és ami egyszer hengerfejes és megkell bontani, az már sose lesz az igazi, megbízható motor... A Zetec meg lehet hogy nagyon jó motor, de nem sportos hazsnálatra készült. És ezzel tiszában vagyok, nemis kínzom. Pláne hogy nagyobb fordulatokon vedeli a benzint. Ezért írtam a japó motort, ami aztán bírja a pörgést, de nemolyan nyomatékos, nincs olyan szép hangja meg mittomén. És mivel imádom a Mondeókat, ezért a legjobb egy ST vagy SVT motor lenne zsír majd a távoli jövőben a szépen kigyúrt külsejű Mondim alapV6jának helyébe. És azzal megmutatni a Fordokat lenéző emberkéknek, hogy mit tud egy Ford, ha kicsit megbütykölik
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5261 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 13:51:45 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 12:53:46
Nemannyira strapabírók. A V6ok hengerfejesednek...
Volt már hengerfejes v6, ez igaz, de szerintem nem jellemző. Vigyázni kell persze a termosztáttal...
Ezenkívül:a japánok pörgethetők: jellemzően 4 hengeres. Ők másban látták a fejlesztést. Nem jobb, más.
Nekem egyáltalán nem hiányzik a pörgetés. Üveghang... aztán meg nem tudsz felmenni az emelkedőn, annyira nyomatékszegény.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5262 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 14:01:25 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 13:51:45
Volt már hengerfejes v6, ez igaz, de szerintem nem jellemző. Vigyázni kell persze a termosztáttal...
Ezenkívül:a japánok pörgethetők: jellemzően 4 hengeres. Ők másban látták a fejlesztést. Nem jobb, más.
Nekem egyáltalán nem hiányzik a pörgetés. Üveghang... aztán meg nem tudsz felmenni az emelkedőn, annyira nyomatékszegény.
Én úgy tudom, hogy a hengerfejesség típushiba.
Többen is mondták már, hogy nemnagyon lehet megúszni a tömítéscserét, előbb-utóbb sor kerül rá sajna. Ha ez tényleg így van, akkor Fordék ezt nagyon elszúrták...
Japán: igazad van természetesen. De ott a tuning. Kissebb költésgekből rálehet dobni egy csigát akár.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5263 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 14:06:31 »
Sziasztok!
"De ott a tuning. Kissebb költésgekből rálehet dobni egy csigát akár."
Éti csigát valóban olcsón, turbó feltöltőt kompletten 3-400000-ből már ki is hozhatod!
Meg akkor már olajhűtő, meg akkor már jobb fék is kéne.... télleg olcsó volna?
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.07 vasárnap, 14:08:07 írta Geeboy
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5264 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 15:01:36 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.07 vasárnap, 14:06:31
Sziasztok!
"De ott a tuning. Kissebb költésgekből rálehet dobni egy csigát akár."
Éti csigát valóban olcsón, turbó feltöltőt kompletten 3-400000-ből már ki is hozhatod!
Meg akkor már olajhűtő, meg akkor már jobb fék is kéne.... télleg olcsó volna?
Arról van szó, hogy japán motort lehet tuningolni keményen, és olcsóbban mint egy mondjuk egy Ford motort, amit igazán durván esélytelen is.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5265 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 15:09:20 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 15:01:36
Arról van szó, hogy japán motort lehet tuningolni keményen, és olcsóbban mint egy mondjuk egy Ford motort, amit igazán durván esélytelen is.
Tuningolni minden motort lehet. Az ár az már más tészta... csak kérdés, hogy mennyire érdemes. Szerintem ebbe a kasztniba elég az ST motorja, annál erősebb nem kell. De neked 2.0-ád van. Szerintem egy v6 vagy egy ST bőven elég lenne...
Ha meg nem, akkor pl ott a turbó fiesta. Abból van 4x4 is, azt lehet piszkálni rendesen.
De nekem egy kis gondom van... ha jól értem, te nem tudsz túl sokat szánni a tuningra. Az meg olcsón, jót... nem nagyon megy. Szerintem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5266 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 16:20:33 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 15:09:20
Ha meg nem, akkor pl ott a turbó fiesta. Abból van 4x4 is, azt lehet piszkálni rendesen.
De nekem egy kis gondom van... ha jól értem, te nem tudsz túl sokat szánni a tuningra. Az meg olcsón, jót... nem nagyon megy. Szerintem.
Jól érted. Ezért a komoylabb motortuning az nekem majd még odébbvan. De addigis átülök egy V6ba, és reménykedek, hogy nem fog sokkal többet enni (állítólag nem eszik sokkal többet, ha izomból nyomják akkor viszont 17et is akár) és jobban ugrik a gázra. A 150 lovas Eclipse és FSi Calibra lehagyja a 136-os Mondit, és lehet érezni hogy jobban húznak. Akkor gondolom a 170 lovas V6-nál mégjobban lehet majd érezni az erőtöbbletet és lehagyja őket (nem, vagy alig nehezebb náluk amúgy).
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.07 vasárnap, 16:33:04 írta Rocco
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5267 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 16:55:41 »
Rocco
mind a kettő 10 környékén van 100-on. ne csodálkozz ha kemaradsz.
a 2-es mondi 2000-es klasszikus limuzin nem egy sport kocsi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5268 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 17:15:32 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 16:20:33
A 150 lovas Eclipse és FSi Calibra lehagyja a 136-os Mondit, és lehet érezni hogy jobban húznak. Akkor gondolom a 170 lovas V6-nál mégjobban lehet majd érezni az erőtöbbletet és lehagyja őket (nem, vagy alig nehezebb náluk amúgy).
Hogy mi mit hagy le, az erősen sofőrfüggő.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5269 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 17:31:24 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.10.07 vasárnap, 16:55:41
Rocco
mind a kettő 10 környékén van 100-on. ne csodálkozz ha kemaradsz.
a 2-es mondi 2000-es klasszikus limuzin nem egy sport kocsi.
Az összes szóban forgó gép 10 alatt van 100on. A 2.0 ugyan 9,8-10 körül, de az Eclipse és a Calibra 9-9,5 alatt fenntvannak. Akárcsak a V6 (aminek 8,8 a gyári adata).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5270 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 17:35:04 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 17:15:32
Hogy mi mit hagy le, az erősen sofőrfüggő.
Majdhogynem biztos, hogy úgy alakul az eredmény, ahogy írtam. Ha mindegyik sofőr a maximumra törekszik.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5271 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 18:35:45 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 16:20:33
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 15:09:20
Ha meg nem, akkor pl ott a turbó fiesta. Abból van 4x4 is, azt lehet piszkálni rendesen.
De nekem egy kis gondom van... ha jól értem, te nem tudsz túl sokat szánni a tuningra. Az meg olcsón, jót... nem nagyon megy. Szerintem.
Jól érted. Ezért a komoylabb motortuning az nekem majd még odébbvan. De addigis átülök egy V6ba, és reménykedek, hogy nem fog sokkal többet enni (állítólag nem eszik sokkal többet, ha izomból nyomják akkor viszont 17et is akár) és jobban ugrik a gázra. A 150 lovas Eclipse és FSi Calibra lehagyja a 136-os Mondit, és lehet érezni hogy jobban húznak. Akkor gondolom a 170 lovas V6-nál mégjobban lehet majd érezni az erőtöbbletet és lehagyja őket (nem, vagy alig nehezebb náluk amúgy).
A v6-os mondeo 11 littyó körül eszik, ez biztos! Kevesebbet semmiképp sem, kivéve ha direkt csigázol, hogy spórolj, de akkor beborítanak az első árokba :oD . Ja még egy tévhit, nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki. Igaz később fordul a helyzet igen drámaian! :-)
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5272 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:12:32 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.07 vasárnap, 18:35:45
...nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki...
Ez szerintem a user hibája... nem az autóé.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5273 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:15:39 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.07 vasárnap, 18:35:45
A v6-os mondeo 11 littyó körül eszik, ez biztos! Kevesebbet semmiképp sem, kivéve ha direkt csigázol, hogy spórolj, de akkor beborítanak az első árokba :oD . Ja még egy tévhit, nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki. Igaz később fordul a helyzet igen drámaian! :-)
Tudom, de azért a 170 ló az már bőven elég annak, aki szereti, hogy durván megindul a gép, de azért versenyezni nemnagyon óhajt. A 2.0 is simán eszik 11-12-t ha küldik. És városban csak nagyon csigázással eszik 9et.
És nem ciki, ha lehagy egy kisautó, az a ciki, hogyha valaki büszke arra hogy kisautójával tud nagyobbat gyorsulni. Én nem is veszem számításba kisautókat, sose érdekelnek, ha fürge, ha nem...
Csak azt tartom igazi gyorsulásnak, ha 2 tuningolt, nagyjából azonos kategóriájú autó gyorsul, és a beléjükfektetett munka mutatkozik meg az eredményben. Minden egyéb eset papírokon már eleve el van döntve (gyári adatok, fizika törvényei...).
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5274 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:16:36 »
Ez szerintem a user hibája... nem az autóé.
Neked egy körre oda adnám kipróbálni...
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5275 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:17:45 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 19:15:39
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.07 vasárnap, 18:35:45
A v6-os mondeo 11 littyó körül eszik, ez biztos! Kevesebbet semmiképp sem, kivéve ha direkt csigázol, hogy spórolj, de akkor beborítanak az első árokba :oD . Ja még egy tévhit, nem egy gyorsuló csoda a mondeo v6. Húzni húz, de sok kis kocsi úgy ott hagy a zöldlámpánál, hogy az ciki. Igaz később fordul a helyzet igen drámaian! :-)
Tudom, de azért a 170 ló az már bőven elég annak, aki szereti, hogy durván megindul a gép, de azért versenyezni nemnagyon óhajt. A 2.0 is simán eszik 11-12-t ha küldik. És városban csak nagyon csigázással eszik 9et.
És nem ciki, ha lehagy egy kisautó, az a ciki, hogyha valaki büszke arra hogy kisautójával tud nagyobbat gyorsulni. Én nem is veszem számításba kisautókat, sose érdekelnek, ha fürge, ha nem...
Csak azt tartom igazi gyorsulásnak, ha 2 tuningolt, nagyjából azonos kategóriájú autó gyorsul, és a beléjükfektetett munka mutatkozik meg az eredményben. Minden egyéb eset papírokon már eleve el van döntve (gyári adatok, fizika törvényei...).
Ezzel egy értek!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5276 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:44:40 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.07 vasárnap, 19:15:39
Minden egyéb eset papírokon már eleve el van döntve (gyári adatok, fizika törvényei...).
Na ezzel nem értünk egyet. Akár 1 másodperces különbséget is le lehet dolgozni. Főleg dízel-benzin vitában. Nagyon nem mind1, hogy éri el a 100-at. Az elején indul meg jobban, vagy a végén. Ha úgy adnák meg az adatokat, mennyi idő alatt teszi meg a 200 métert...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5277 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 19:45:40 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.07 vasárnap, 19:16:36
Neked egy körre oda adnám kipróbálni...
Benne vagyok...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5278 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:00:51 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.07 vasárnap, 19:44:40
Na ezzel nem értünk egyet. Akár 1 másodperces különbséget is le lehet dolgozni. Főleg dízel-benzin vitában. Nagyon nem mind1, hogy éri el a 100-at. Az elején indul meg jobban, vagy a végén. Ha úgy adnák meg az adatokat, mennyi idő alatt teszi meg a 200 métert...
Ez is igaz. Például egy körpályán lekörözheti a kisautót egy nehezebb, nagyobb autó, de indulásnál jelentős előnyre tehet szert a kicsi. Amit én mondtam az főleg csak rövid távolságokra igaz.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5279 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:03:38 »
szerintem.
A mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
Naplózva
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5280 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:10:45 »
szerintem.
A mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
Erre gondoltam én is, pontosan ahogy írod!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5281 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:15:29 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.10.07 vasárnap, 20:03:38
szerintem.
A mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
Nem tudom nálad mi vam, de elég komalyan megtud indulni "130 lovas" csak megfelelő fordulatról kell kezdeni és a gázt nem kell sajnálni! Hagy koppannyon a padlón, és persze megfelelő reakcióidő......... Egyébként meg ha nem padlózod le kellőképpen túltöltésed sem lesz a turbonál, igy nincs is lórugás
Naplózva
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5282 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:20:36 »
szerintem
hétköznapi hastnálatban Rákoczi u du 5 ora ha igy indulnék lenne a többieknek miért fogni a hasukat.
hogyogy egy 130 lovas dieselnél oda keljen figyelni az elindulásra mert külölben lefullad én errl beszélek
az 1.-es áttételezésénél.
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5283 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:34:51 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.10.07 vasárnap, 20:20:36
szerintem
hétköznapi hastnálatban Rákoczi u du 5 ora ha igy indulnék lenne a többieknek miért fogni a hasukat.
hogyogy egy 130 lovas dieselnél oda keljen figyelni az elindulásra mert külölben lefullad én errl beszélek
az 1.-es áttételezésénél.
Délutáni dugóról nem tettél említést, csak arról hogy nehezen indul el........ Megszokás kérdése, én soha nem figyelgetem, zöld gyerünk, nem szeretem a tötymörgést. Az igaz a fogyim 7,2 körul szokott lenni de nem érdekel .A *** lendkerék tud meglepetést okozni, ott van fulladás rendesen.
Naplózva
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5284 Dátum:
2007.10.07 vasárnap, 20:43:04 »
a ledkerekemben összesen lehet 5-8 száz kilóméter!!!!!!
de a normál hétköznapi utózásnál elvárható lenne,hogy alapjárat környékén nagy biztonsággal feszült figyelem mellőzésével lehessen elindulni.ifjú koromban még engem sem zavart volna de én már máshogy látom a vezetést.30 évé nyomom a gáz pedált.én már nem akarok a leggyorsabb lenni.csak tempósan haladni.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5285 Dátum:
2007.10.09 kedd, 17:55:09 »
V6-oshoz sportleömlőket tényleg senki nem vállal?
? Ennyire lehetetlen megcsinálni hozzá? (Jano-dobnál ill. már Dinamitdobnál mondták, meg máshol is már hallottam)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5286 Dátum:
2007.10.09 kedd, 21:02:38 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.09 kedd, 17:55:09
V6-oshoz sportleömlőket tényleg senki nem vállal?
? Ennyire lehetetlen megcsinálni hozzá? (Jano-dobnál ill. már Dinamitdobnál mondták, meg máshol is már hallottam)
A nolfinak van valami kipuffantósa. Vele beszélj. Vagy a kipufogóklinikával.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5287 Dátum:
2007.10.09 kedd, 21:05:18 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.09 kedd, 17:55:09
V6-oshoz sportleömlőket tényleg senki nem vállal?
? Ennyire lehetetlen megcsinálni hozzá? (Jano-dobnál ill. már Dinamitdobnál mondták, meg máshol is már hallottam)
Tatabányán az EGRUS-ék is csinálnak mindenfélét, ők eléggé sportdobosak is. Egy próbát megér.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5288 Dátum:
2007.10.09 kedd, 21:30:36 »
Na okés, csak előbb kell egy V6
A PS kipufogóval van valakinek tapasztalata?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5289 Dátum:
2007.10.14 vasárnap, 21:45:42 »
Hú, ez eléggé brutális. ST24 dínópadon
De tuti nem szériamotor!
http://youtube.com/watch?v=Cij2qf8x4NI
Valaki tudna dobni nekem egy linket, ahol frankón le van írva, hogy az ST200 és az ST24 volta miben rejlik? Az
www.stownersclub.com/
-ot vágom, de kíváncsi vagyok azon kívül tud-e valaki még jó kis honlapot.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5290 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 10:00:21 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.07 vasárnap, 20:10:45
szerintem.
A mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
Erre gondoltam én is, pontosan ahogy írod!
Ahogy silver is írta a 130-as nagyon szépen meg tud indulni. Csak érezni kell az indulást vele és nem spórolni a gázadással.
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5291 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 14:04:24 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.10.07 vasárnap, 20:03:38
szerintem.
A mondeok váltó áttélezésénél lehetne keresni a problémát az első 10-20 méteren elég nyögve nyelősen mozdulnak meg.130 lovas diesel is olyat csinál mintha ragasztóból kéne kitépni magát.Utánna már nincs vele probléma ha mozog megy mint a golyó az olajban.az of 1,8 tádé még könnyebben mozdult de az is nehezen.Valamit,az a gyanum az 1.sebességnél elméreteztek a ford mérnökei egy kicsit hosszura sikeredet,pedig a maradék 5 sebességet oszthatták volna ahogy akarják .Na most amikor úgy érzed,hogy az elején ott hagynak ezt érzed.
szerintem
A váltóáttételezés NEM úgy van hogy kicsit rövidebb 1-es, kicsit hoszabb 2-es, és így tovább. Ahoz hogy 3000-es fordulaton 5.ben 150-et menjek, 6.ban meg 180-at, megadja az 1-es fokozat hosszát is. Mivel a fokozati ugrás nevű tényező "k" 1 váltón belül csak 1 lehet. Tehát minden fokozat ugyanakkorát nyújt az áttételen. Nézd meg a fokozati áttételeket, és köztük a lépcsőt. Ugyanannyi. Ha az 1-es fokozat 20%-al rövidül, akkor az azt is jelentené, hogy 3000-nél 5-ben csak 120-at menne. Kellene ez nekünk? Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.15 hétfő, 14:12:42 írta agostonb
»
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5292 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 14:16:00 »
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.15 hétfő, 14:04:24
Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
CSak szétesik a nyomaték miatt
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5293 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 14:56:48 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.10.14 vasárnap, 21:45:42
Hú, ez eléggé brutális. ST24 dínópadon
De tuti nem szériamotor!
http://youtube.com/watch?v=Cij2qf8x4NI
A hangja után bőven lehet szériamotor... az adatok alapján még inkább...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5294 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 17:08:58 »
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.15 hétfő, 14:04:24
... Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
És nem is megy
Én most ezzel küzdőzök, mármint, hogy nem megy a kocsi. 2 lityis benzines és 180 a vége. De azt is annyira nyögve éri el, hogy megalszik a számban a tej. Kielőzni már 140-ről sem tudok, legfeljebb "nyugisan elhaladni mellette". Nincs valami zsebből előhúzható, jól kialakult megoldás, hogy a fenti motort felizmosítsam olyan 170-180LE-re?
Kicsit idegesítő, hogy egy 1.6-os bármi kocsi elöl sem tudok meglépni, sőt ő villog le engem mert feltartom.
A motorral úgy gondolom nincs baj, de a váltó (4 sebességes automata) nem ehhez a motorhoz van méretezve szerintem. Túl hosszúak a fokozatok és a motor nem bírja nyomatékkal.
Egyébként kényelmes vezetni, nincs vele gond. De nyugalomra tanít.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5295 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 17:14:24 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.15 hétfő, 17:08:58
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.15 hétfő, 14:04:24
... Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
És nem is megy
Én most ezzel küzdőzök, mármint, hogy nem megy a kocsi. 2 lityis benzines és 180 a vége. De azt is annyira nyögve éri el, hogy megalszik a számban a tej. Kielőzni már 140-ről sem tudok, legfeljebb "nyugisan elhaladni mellette". Nincs valami zsebből előhúzható, jól kialakult megoldás, hogy a fenti motort felizmosítsam olyan 170-180LE-re?
Kicsit idegesítő, hogy egy 1.6-os bármi kocsi elöl sem tudok meglépni, sőt ő villog le engem mert feltartom.
A motorral úgy gondolom nincs baj, de a váltó (4 sebességes automata) nem ehhez a motorhoz van méretezve szerintem. Túl hosszúak a fokozatok és a motor nem bírja nyomatékkal.
Egyébként kényelmes vezetni, nincs vele gond. De nyugalomra tanít.
Hányszor szoktál Te 180 menni?
Vagy ha ez nálad mindennapos, akkor még most vegyél egy 2.2 mert ez hamar beadja a kulcsot...
Ha menni akarsz,mint a nyíl akkor nem ez volt az igazán jó választás....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5296 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 17:22:11 »
Idézetet írta: wyctor - 2007.10.15 hétfő, 17:14:24
Hányszor szoktál Te 180 menni?
Vagy ha ez nálad mindennapos, akkor még most vegyél egy 2.2 mert ez hamar beadja a kulcsot...
Ha menni akarsz,mint a nyíl akkor nem ez volt az igazán jó választás....
Nem a 180-nal van a baj az nem izgatna annyira, de az, hogy nem tudok dinamikusan kielőzni, az már zavar.
Túlélhető a dolog, de zavar. Előbb-utóbb megszokom és akkor nem fog zavarni. De ha (az ésszerűség határain belül) tudok tenni valamit az ügy érdekében, akkor azt megtenném.
Egyébként nem pörög rémületesen nagyot a motor, 3000-es fordulat a 120, 4000 a 160, 4600 körül van a 180. Nem tudom kézi váltós Mondeoknál ez hogy alakul.
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5297 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 17:24:33 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.15 hétfő, 17:22:11
Nem a 180-nal van a baj az nem izgatna annyira, de az, hogy nem tudok dinamikusan kielőzni, az már zavar.
Túlélhető a dolog, de zavar. Előbb-utóbb megszokom és akkor nem fog zavarni. De ha (az ésszerűség határain belül) tudok tenni valamit az ügy érdekében, akkor azt megtenném.
Egyébként nem pörög rémületesen nagyot a motor, 3000-es fordulat a 120, 4000 a 160, 4600 körül van a 180. Nem tudom kézi váltós Mondeoknál ez hogy alakul.
540-es bömös után mindenki megérzi a változást.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5298 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 17:26:27 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.15 hétfő, 17:22:11
Idézetet írta: wyctor - 2007.10.15 hétfő, 17:14:24
Hányszor szoktál Te 180 menni?
Vagy ha ez nálad mindennapos, akkor még most vegyél egy 2.2 mert ez hamar beadja a kulcsot...
Ha menni akarsz,mint a nyíl akkor nem ez volt az igazán jó választás....
Nem a 180-nal van a baj az nem izgatna annyira, de az, hogy nem tudok dinamikusan kielőzni, az már zavar.
Túlélhető a dolog, de zavar. Előbb-utóbb megszokom és akkor nem fog zavarni. De ha (az ésszerűség határain belül) tudok tenni valamit az ügy érdekében, akkor azt megtenném.
Egyébként nem pörög rémületesen nagyot a motor, 3000-es fordulat a 120, 4000 a 160, 4600 körül van a 180. Nem tudom kézi váltós Mondeoknál ez hogy alakul.
mACSman megcsipelte az autómatáját, kérdezd Őt ez ügyben...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gyuri old
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5299 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 20:16:42 »
agostomb
érdekes a megközelítésed, miért ne lehetne más az fokozatok között a külömbség ez csak fog szám kérdése ha pl 1-es 1:4.8 helyett 1:5.3 lenne a maradék 5 fokozatban akkor is el lehetne úgy osztani, hogy 5-be 6-ba a tényleges haladó sebességekben már a most használt áttétel kerüljön, legfeljebb az 1-est 2-est 100fordulattal késöbb lehetne elváltani.én azt vallom,hogy az autózáshoz elöször fül kel csak utánna láb.engem zavar amilor megkérdezik,hogy indulok vagy repülni készülök.de lehet,hogy csak én vagyok igy ezzel.
Naplózva
Oldalak:
1
...
99
100
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
112
113
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ