Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:12:24
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698892 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5450 Dátum:
2007.12.11 kedd, 06:36:02 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.10 hétfő, 19:24:11
Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Bocsika, de a vtgnek kb 0 a turbolyuka. ezért vtg. Tapasztalat...
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5451 Dátum:
2007.12.11 kedd, 11:07:20 »
to stealt
MONDEO 2.2 TDCI DURATORQ
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 750030-0002
REF. CONSTR: 6Q7S6K682AD
REFERENCE: 753420-0004
EQUIVALENCE: ?
MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ DI 130
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 714467-0003
REF. CONSTR: 2S7Q6K682AC
REFERENCE: 714467-0003
EQUIVALENCE: 714467-0005, -0008, -0013
És itt a mégmegpelőbb, bár ez nem változó geós.
MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV
TURBO: GARRETT
TYPE: GT20
REF. TURBO: 708618-0004
REF. CONSTR: 1S7Q6KK682AD/E
REFERENCE: 708618-0004
EQUIVALENCE: 708618-0005/6/7
A REF. RURBO jelölés a turbo gyári cikkszámát viseli.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5452 Dátum:
2007.12.11 kedd, 11:08:09 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.11 kedd, 06:36:02
Idézetet írta: Angel - 2007.12.10 hétfő, 19:24:11
Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Bocsika, de a vtgnek kb 0 a turbolyuka. ezért vtg. Tapasztalat...
És nem összekeverendő a vnt-vel sem
amiben ugyebár kevesebb a lapát
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5453 Dátum:
2007.12.11 kedd, 12:27:37 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.11 kedd, 06:36:02
Idézetet írta: Angel - 2007.12.10 hétfő, 19:24:11
Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Bocsika, de a vtgnek kb 0 a turbolyuka. ezért vtg. Tapasztalat...
A turbólyuk nem azért van, mert egy gyár rosszul végzi a dolgát. Azért van, mert kell egy kis idő, amíg beindul az öngerjesztő folyamat, és felépül a turbónyomás. A szerkezetéből adódik, nem a gyártásából. Az egyik, a tehetetlenség.
Ha csökkented a tömeget, csökken a tehetetlenség, de valamennyire ez azzal jár együtt, hogy nagyobb fordulaton nem tud rendesen tölteni. Persze, ha ügyesebb tervezés, könnyebb anyag, ez mind csökkenti a tehetetlenséget. De.
0 turbólyuk akkor sem lenne, ha a szélerék tömege 0 lenne.
Úgy lehetne megoldani, hogyha lenne egy tartály, abban sűrített levegő, és hirtelen gázadásnál onnan jönne a szusz.
Vtg, nem vtg, turbólyuk minden turbós motornál van.
Aminél szinte 0 a trubólyuk, az a biturbo.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5454 Dátum:
2007.12.11 kedd, 20:47:15 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.11 kedd, 11:07:20
to stealt
MONDEO 2.2 TDCI DURATORQ
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 750030-0002
REF. CONSTR: 6Q7S6K682AD
REFERENCE: 753420-0004
EQUIVALENCE: ?
MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ DI 130
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 714467-0003
REF. CONSTR: 2S7Q6K682AC
REFERENCE: 714467-0003
EQUIVALENCE: 714467-0005, -0008, -0013
És itt a mégmegpelőbb, bár ez nem változó geós.
MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV
TURBO: GARRETT
TYPE: GT20
REF. TURBO: 708618-0004
REF. CONSTR: 1S7Q6KK682AD/E
REFERENCE: 708618-0004
EQUIVALENCE: 708618-0005/6/7
A REF. RURBO jelölés a turbo gyári cikkszámát viseli.
Ebből is látszik mennyi badarság is van a neten, méghogy Gt20 a 90 és 115 le-s TDCi-n
Volt idő, még megszállott tuningolós korszakomban, hogy 15,17,20-as is figyelt otthon a polcon+egy valamilyen az autóban.
Még jó hogy már kinőttem a szegelésből, bár hatalmas élmények fűződnek hozzá.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5455 Dátum:
2007.12.11 kedd, 21:11:31 »
Idézetet írta: Angel - 2007.12.11 kedd, 12:27:37
Aminél szinte 0 a trubólyuk, az a biturbo.
Terhelés nélkül 1500as fordulaton 0.6bart töltött Jolán1. Mivel terhelésen ugyi többet tölt, sztem kimerítettük a turbólyuktalanság fogalmát.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5456 Dátum:
2007.12.11 kedd, 21:34:46 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.11 kedd, 21:11:31
Idézetet írta: Angel - 2007.12.11 kedd, 12:27:37
Aminél szinte 0 a trubólyuk, az a biturbo.
Terhelés nélkül 1500as fordulaton 0.6bart töltött Jolán1. Mivel terhelésen ugyi többet tölt, sztem kimerítettük a turbólyuktalanság fogalmát.
Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5457 Dátum:
2007.12.11 kedd, 21:46:11 »
Idézetet írta: Ervin - 2007.12.11 kedd, 21:34:46
Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Mond neked vmit a tény, hogy volt olyan hónap, amikor 4 db coolercső készült rá?
Boost 1.5, utána fix 1.2-1.3 volt egyébként. Haladós volt, csöppet sem olyan vérszegény, mint most a gyári...
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5458 Dátum:
2007.12.11 kedd, 21:51:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2007.12.11 kedd, 21:34:46
Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Fílinges egyébként, amikor egy kövérebb előzésnél akasztja a nyomásmérőórát. Volt egy-két csilli-villi hájtek szekér, aki megijedt a ködtől, amit hagytam. Naminnegy, ez a múlt.
Natessék, elérzékenyültem...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5459 Dátum:
2007.12.11 kedd, 22:23:54 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.11 kedd, 21:46:11
Idézetet írta: Ervin - 2007.12.11 kedd, 21:34:46
Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Mond neked vmit a tény, hogy volt olyan hónap, amikor 4 db coolercső készült rá?
Boost 1.5, utána fix 1.2-1.3 volt egyébként. Haladós volt, csöppet sem olyan vérszegény, mint most a gyári...
Már hogyne mondana, 97' telén került be az 1,9-es TDI motor az 1.6-os TD helyére Golf 2-esembe. Egy év után úgy összeállt ahogy szerettem volna: kellet egy jó mechanikus adagoló(fiat croma 1,9tdid-bosch adagoló 11-es elemes fejjel),TDI féltengelycsuklók, váltó+hátra is tárcsafék+gt17-es turbó(gyárilag 15-ös volt rajt)+cooler.
Annál is alapjáraton(850-900) 0,2-0,3 körül rezgett a turbónyomásmérő, ráadásul mivel az a motor már közvetlenes volt , nem okozott problémát a 2-2,5-ös turbónyomás sem, még ezzel sem melegedett.
Ezeknek a TDI-knek meg kifejezetten olyan a karakterisztikájuk, hogy alapjáratról 5-ben letöri az ember fejét annyira húz.
Egy két hülegyerek az apuci vadiúj autójával, csak passogott mint a levelibéka, ha kezdegetett.
Akik ültek benn még a mai napig is emlegetik, hogy azóta se ültek olyan brutál autóban. A pimaszság az volt még benn, hogy kívülről egy snassz-mezei 1,6 GTD-nek nézett ki. Rengeteget dolgoztam vele, de szerettem csinálni!Jó autó volt, sok történet fűződik hozzá.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5460 Dátum:
2007.12.11 kedd, 22:31:57 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.11 kedd, 21:51:45
Idézetet írta: Ervin - 2007.12.11 kedd, 21:34:46
Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Fílinges egyébként, amikor egy kövérebb előzésnél akasztja a nyomásmérőórát. Volt egy-két csilli-villi hájtek szekér, aki megijedt a ködtől, amit hagytam. Naminnegy, ez a múlt.
Natessék, elérzékenyültem...
Hát igen, én is a szomszéd faluba adtam el( persze visszaalakítva 1.6-ra, a másik hajtásláncra túl sok volt a jelentkező)gyakran jár vele a tulaja ide a szüleihez, ha elmegyek mellette még mindíg megpaskolom
most 23 éves.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Husqi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5461 Dátum:
2007.12.12 szerda, 18:06:36 »
Hali.
Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5462 Dátum:
2007.12.12 szerda, 20:08:35 »
Idézetet írta: Husqi - 2007.12.12 szerda, 18:06:36
Hali.
Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
...a közlekedés biztonságról szóló törvény az Közlekedés Felügyelet engedélyéhez köti..ÁM (!) ezt senki nem kéri meg...
...az ajánlatom a Llumar...Thomy Fólia. (külső)Váci út 85-87...
...nekem nagyon bevált..
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5463 Dátum:
2007.12.15 szombat, 18:41:49 »
Pattintottam be 1-2 képet MKII tuningokról (saját elképzelések) az érdekes topikba, bár gondolom senkinek sem tetszenek. Nekem viszont nagyon (kivéve azt amit most árulnak a használtautón)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5464 Dátum:
2007.12.15 szombat, 19:20:54 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.15 szombat, 18:41:49
Pattintottam be 1-2 képet MKII tuningokról (saját elképzelések) az érdekes topikba, bár gondolom senkinek sem tetszenek. Nekem viszont nagyon (kivéve azt amit most árulnak a használtautón)
megsasoltam, nekem bejön, sztem nagyon faja az első lökös,nem túl durva, hanem pont megy a géphez!
szárny is jó bár azt megnézném a többi stílussal is
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
bales
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5465 Dátum:
2007.12.15 szombat, 19:37:00 »
Idézetet írta: Husqi - 2007.12.12 szerda, 18:06:36
Hali.
Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
Én úgy tudom, hogy a műszaki vizsgánál kérdéses csak a dolog. Ezért kell róla a műbizonylat. Normális fóliázók ilyet tudnak adni és így a fólia is minőségi!!! / talán még uv szűrés meg ilyesmi is és nem karcolódik 1 hónap alatt stb/
Hivatalosan a szélvédő és a két első ablak nem fóliázható /erre műbizonylatot sem adnak, mert nem adhatnak/, a többi viszont bármilyen mértékben. Ezeknél a fóliában is látszik a műbizonylat száma+kapsz papírt is róla. Legalábbis ha jól tévedek.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5466 Dátum:
2007.12.15 szombat, 20:34:05 »
Idézetet írta: bales - 2007.12.15 szombat, 19:37:00
Idézetet írta: Husqi - 2007.12.12 szerda, 18:06:36
Hali.
Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
Én úgy tudom, hogy a műszaki vizsgánál kérdéses csak a dolog. Ezért kell róla a műbizonylat. Normális fóliázók ilyet tudnak adni és így a fólia is minőségi!!! / talán még uv szűrés meg ilyesmi is és nem karcolódik 1 hónap alatt stb/
Hivatalosan a szélvédő és a két első ablak nem fóliázható /erre műbizonylatot sem adnak, mert nem adhatnak/, a többi viszont bármilyen mértékben. Ezeknél a fóliában is látszik a műbizonylat száma+kapsz papírt is róla. Legalábbis ha jól tévedek.
...ez így van.
..ám az első ablakoknál is van lehetőség fóliázásra amit a kölekedés biztonságiak határoznak meg...ám a fényáteresztő képességet (amiről az egész szól) azt már a gyári üveg szinezés is eléri (általában)...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5467 Dátum:
2007.12.15 szombat, 21:39:44 »
Ja.ja előbb vizsga aztán két év nyugi bizonylattal.
Én is gondolkodom rajta,de előbb tavaszodjon ki!
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5468 Dátum:
2007.12.15 szombat, 22:24:55 »
Idézetet írta: clint - 2007.12.11 kedd, 11:07:20
to stealt
MONDEO 2.2 TDCI DURATORQ
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 750030-0002
REF. CONSTR: 6Q7S6K682AD
REFERENCE: 753420-0004
EQUIVALENCE: ?
MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ DI 130
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 714467-0003
REF. CONSTR: 2S7Q6K682AC
REFERENCE: 714467-0003
EQUIVALENCE: 714467-0005, -0008, -0013
És itt a mégmegpelőbb, bár ez nem változó geós.
MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV
TURBO: GARRETT
TYPE: GT20
REF. TURBO: 708618-0004
REF. CONSTR: 1S7Q6KK682AD/E
REFERENCE: 708618-0004
EQUIVALENCE: 708618-0005/6/7
A REF. RURBO jelölés a turbo gyári cikkszámát viseli.
Szerencsére a levegőt nem az adatlapod hanem a turbom biztosítja. Még jó, hogy a kettő között még köszönő viszony sincs.
http://kepfeltoltes.hu/071215/type1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/071215/type2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5469 Dátum:
2007.12.15 szombat, 22:37:45 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.15 szombat, 22:24:55
Szerencsére a levegőt nem az adatlapod hanem a turbom biztosítja. Még jó, hogy a kettő között még köszönő viszony sincs.
http://kepfeltoltes.hu/071215/type1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/071215/type2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
a 2,0 turboja 195E-t forog/perc, a 2,2 ~230E ford/perc ... már ez is jelzés értékű, a nem ugyanaz dologra
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5470 Dátum:
2007.12.15 szombat, 22:42:06 »
Ki lett törölve amit ide írtam nemrég, vagy nemsikerült elküldenem?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5471 Dátum:
2007.12.15 szombat, 22:47:39 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.15 szombat, 22:42:06
Ki lett törölve amit ide írtam nemrég, vagy nemsikerült elküldenem?
sztem inkább az utóbbi. ha nem a képekról van szó, mert az ott van lent.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5472 Dátum:
2007.12.15 szombat, 22:51:53 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.15 szombat, 22:47:39
sztem inkább az utóbbi. ha nem a képekról van szó, mert az ott van lent.
Jah benéztem, mert megtévesztettek ezek a szerdai idézetek.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
bales
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5473 Dátum:
2007.12.16 vasárnap, 19:15:58 »
Idézetet írta: wofer - 2007.12.15 szombat, 21:39:44
Ja.ja előbb vizsga aztán két év nyugi bizonylattal.
Én is gondolkodom rajta,de előbb tavaszodjon ki!
Én tuti ugyanígy csinálnám! És akkor már az elsőket is, aztán max a műszakira azokat eltávolítani.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5474 Dátum:
2007.12.16 vasárnap, 20:54:19 »
Idézetet írta: bales - 2007.12.16 vasárnap, 19:15:58
Idézetet írta: wofer - 2007.12.15 szombat, 21:39:44
Ja.ja előbb vizsga aztán két év nyugi bizonylattal.
Én is gondolkodom rajta,de előbb tavaszodjon ki!
Én tuti ugyanígy csinálnám! És akkor már az elsőket is, aztán max a műszakira azokat eltávolítani.
..az elsőkkel csak óvatosan...mert útszéli ellenőrzés közben is kérdőre vonhatják az első fóliákat..és aztán lehet bizonygatni az igazadat...pár büntető ponttal-csekkel megspékelve....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5475 Dátum:
2007.12.16 vasárnap, 21:05:07 »
Idézetet írta: Benedek - 2007.12.16 vasárnap, 20:54:19
..az elsőkkel csak óvatosan...mert útszéli ellenőrzés közben is kérdőre vonhatják az első fóliákat..és aztán lehet bizonygatni az igazadat...pár büntető ponttal-csekkel megspékelve....
Na látod most megint egy érzékeny pontra tapintottál.
Van kedvem hozzá,van autóm van engedély,...és ennek ellenére korlátozni akarnak.
De ezzel együtt:pl,már esőben szürkületkor is annyira korlátozódnak a látási viszonyok,..nem hogy még fóliával,
persze most nem előre nézünk, hanem mindenfelé minden helyzetre gondolva.
Ezt vagy belátjuk-ják,kinek ahogy tetszik,de ez szvsz tény.
De ott is más ahol mindig süt a nap!!!
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5476 Dátum:
2007.12.16 vasárnap, 21:14:52 »
Idézetet írta: wofer - 2007.12.16 vasárnap, 21:05:07
De ott is más ahol mindig süt a nap!!!
... ja, hát kérem oda születni kell....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5477 Dátum:
2007.12.18 kedd, 09:25:45 »
Turbo vazze
http://members.lycos.co.uk/cleocatnet/mk1turbo/mk1turbo.htm
Naplózva
gyengek
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5478 Dátum:
2007.12.18 kedd, 09:29:51 »
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 09:25:45
Turbo vazze
http://members.lycos.co.uk/cleocatnet/mk1turbo/mk1turbo.htm
Ez nagyon komoly!
Nem kicsit jó a gép!
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5479 Dátum:
2007.12.18 kedd, 10:01:44 »
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 09:25:45
Turbo vazze
A generátor szíjtárcsa is kék. Komoly munka
Naplózva
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5480 Dátum:
2007.12.18 kedd, 10:12:14 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.18 kedd, 10:01:44
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 09:25:45
Turbo vazze
A generátor szíjtárcsa is kék. Komoly munka
Az még piskota az alkatrészlistát nézted? vannak érdekes cuccok beépítve kerámia dugók 440cc Nissan Skyline injectorok, 1.8TD ventillátor, SAAB intercooler hasonló finomságok
Engine Power 300bhp @ 19psi (at flywheel)
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5481 Dátum:
2007.12.18 kedd, 10:14:46 »
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 10:12:14
Engine Power 300bhp @ 19psi (at flywheel)
Jó tartós lesz... 1.3bar egy benyásnak....
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5482 Dátum:
2007.12.18 kedd, 10:17:14 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.12.18 kedd, 10:14:46
Jó tartós lesz... 1.3bar egy benyásnak....
az nem tuti, h haza vágja. elég jól van felépítve a masina, nem hiszem, h 1 olyan "apróságról" feledkezett volna megm h a sűrítési viszonyon csökkentenie kell. 11:1-re nem adhat de a 8:1 már bír némi nyomást kezelni.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5483 Dátum:
2007.12.18 kedd, 10:18:01 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.15 szombat, 22:24:55
Szerencsére a levegőt nem az adatlapod hanem a turbom biztosítja. Még jó, hogy a kettő között még köszönő viszony sincs.
http://kepfeltoltes.hu/071215/type1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/071215/type2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Vigyázat, Stealt, te a régi nem elektromos vezérlésű 2.0 turbót vetetted össze az elektromos vez. 2,2-vel.
Ez így nem feltétlenül helyes. A 2.0-nál is az elektromos vezérlésűt kell bedobni.
Szerintem is jó eséllyel ua a két turbó, mert a nagyobb fordulatszám szolgáltatja a 10%-kal több levegőt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5484 Dátum:
2007.12.20 csütörtök, 21:50:55 »
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 09:25:45
Turbo vazze
http://members.lycos.co.uk/cleocatnet/mk1turbo/mk1turbo.htm
Wáo! Na végre ilyet is látni. Vajon mennyibe kerülhet?
Egyébként most hogy nincs akadálya a gázáramlásnak Mondikámnál, és szerintem érezhetően rugalmasabb. A halk hátsódobbal jó nagy volt a folytás, most a legkisebb gázadásra is hallom ahogy kiáramlik a gáz. Egy élmény
Már csak egy jó leömlő kéne. Lehet hogy mégsem fogom eladni. Nem versenyzek, városban meg elég lenne 150 paci bőven amit kihozhatnék belőle. De nemtudom. Holnap csinálok egy költségvetést, hogy meglenne-e kompletten 1millából, ha behozatnék 2 E36os 320as vagy 325ös BMWt (egyik jó motor, másik jó kasztni, összeraktni, KPM, stb), mert akkor annak nemszabad ellenállni... De egyszer biztosan visszatérnék a Mondeókhoz
Legfeljebb amikor családalapításra kerül a sor
Mert ennél megfelelőbb autó nincs a világon! Csak kipróbálnék más típus(oka)t is, mertmég fiatal vagyok ahhoz hogy lekössem magam!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fusim
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5485 Dátum:
2007.12.20 csütörtök, 21:54:57 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.20 csütörtök, 21:50:55
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 09:25:45
Turbo vazze
http://members.lycos.co.uk/cleocatnet/mk1turbo/mk1turbo.htm
Wáo! Na végre ilyet is látni. Vajon mennyibe kerülhet?.........
ott van mellette az alkatrészlista, gondolom bontott cuccokból sem volt ocsó
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5486 Dátum:
2007.12.20 csütörtök, 22:05:04 »
Idézetet írta: fusim - 2007.12.20 csütörtök, 21:54:57
ott van mellette az alkatrészlista, gondolom bontott cuccokból sem volt ocsó
Valami videó kéne még róla.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Bazsusz
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5487 Dátum:
2007.12.22 szombat, 23:06:00 »
Idézetet írta: Rocco - 2007.12.20 csütörtök, 21:50:55
Idézetet írta: fusim - 2007.12.18 kedd, 09:25:45
Turbo vazze
http://members.lycos.co.uk/cleocatnet/mk1turbo/mk1turbo.htm
Wáo! Na végre ilyet is látni. Vajon mennyibe kerülhet?
Egyébként most hogy nincs akadálya a gázáramlásnak Mondikámnál, és szerintem érezhetően rugalmasabb. A halk hátsódobbal jó nagy volt a folytás, most a legkisebb gázadásra is hallom ahogy kiáramlik a gáz. Egy élmény
Már csak egy jó leömlő kéne. Lehet hogy mégsem fogom eladni. Nem versenyzek, városban meg elég lenne 150 paci bőven amit kihozhatnék belőle. De nemtudom. Holnap csinálok egy költségvetést, hogy meglenne-e kompletten 1millából, ha behozatnék 2 E36os 320as vagy 325ös BMWt (egyik jó motor, másik jó kasztni, összeraktni, KPM, stb), mert akkor annak nemszabad ellenállni... De egyszer biztosan visszatérnék a Mondeókhoz
Legfeljebb amikor családalapításra kerül a sor
Mert ennél megfelelőbb autó nincs a világon! Csak kipróbálnék más típus(oka)t is, mertmég fiatal vagyok ahhoz hogy lekössem magam!
Hát,mielőtt még néznél autót, nézd meg a regadóját a motortípusnak feltétlenül!! Lehet hogy csak az takarja az 1 millát
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5488 Dátum:
2007.12.22 szombat, 23:11:07 »
Idézetet írta: Bazsusz - 2007.12.22 szombat, 23:06:00
Hát,mielőtt még néznél autót, nézd meg a regadóját a motortípusnak feltétlenül!! Lehet hogy csak az takarja az 1 millát
elvileg törlik a regadót. most talán érdemes kicsit várni a kintről hozással. monnyuk esélyes, h ekkora bevételtől nem akarnak elesni, de talán máshova építve kevesebbe fog fájni.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5489 Dátum:
2007.12.23 vasárnap, 09:48:50 »
Idézetet írta: Bazsusz - 2007.12.22 szombat, 23:06:00
Hát,mielőtt még néznél autót, nézd meg a regadóját a motortípusnak feltétlenül!! Lehet hogy csak az takarja az 1 millát
Jah nem jól írtam. Az egyik magyarországi forgalombahelyezésű lenne és ahhoz jönne be egy donor. De nem lesz egyszerű móka attól tartok...
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
sgabo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5490 Dátum:
2007.12.23 vasárnap, 09:50:35 »
Idézetet írta: Tsory - 2007.12.22 szombat, 23:11:07
elvileg törlik a regadót. most talán érdemes kicsit várni a kintről hozással. monnyuk esélyes, h ekkora bevételtől nem akarnak elesni, de talán máshova építve kevesebbe fog fájni.
valahogy úgyis rádverik ezt az adót, úgyhogy nagy csodára nem kell várni...
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5491 Dátum:
2007.12.26 szerda, 09:02:08 »
Szép jó reggelt mindenkinek
Találtam valamit amit 2005 ben irtak 1 fórumon.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=144
Összegezve a tapasztalatokat megállapíthatjuk, hogy a Ford korszerű dízelmotorjai nem a legjobb alanyai az ilyen módon történő teljesítmény növelésnek
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5492 Dátum:
2007.12.26 szerda, 09:16:46 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2007.12.26 szerda, 09:02:08
Szép jó reggelt mindenkinek
Találtam valamit amit 2005 ben irtak 1 fórumon.
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=144
Összegezve a tapasztalatokat megállapíthatjuk, hogy a Ford korszerű dízelmotorjai nem a legjobb alanyai az ilyen módon történő teljesítmény növelésnek
Hadd fűzzek hozzá pár gondolatot...
A fókában a psa dízelmotorjai vannak.
Ez a fajta doboz, ez csak a befecskendezésen változtat, turbónyomást nem emel.
Ha azt is megemeled, teljesen más lesz a kép.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bigzotya
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 597
MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5493 Dátum:
2007.12.26 szerda, 09:23:04 »
Ez a fajta doboz, ez csak a befecskendezésen változtat, turbónyomást nem emel.
Ha azt is megemeled, teljesen más lesz a kép.
[/quote]Ezért nem tuningolok én mert elég az a 130 póni is.Így is nyomul rendessen.
Nem kell a turbót piszkálni annak elég a baja mikor pörög 180-200 km nél.
Naplózva
http://gportal.hu/portal/kom-bajnka/
MONDEO
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5494 Dátum:
2007.12.26 szerda, 11:10:56 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2007.12.26 szerda, 09:23:04
Ezért nem tuningolok én mert elég az a 130 póni is.Így is nyomul rendessen.
Nem kell a turbót piszkálni annak elég a baja mikor pörög 180-200 km nél.
Nincs annak semmi baja, gyárilag ugy van belőve, hogy ne érezze rosszul magát.
Ezekben a motorokban van még erőtartalék.
És az sose baj, ha jobban húz a gép!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5495 Dátum:
2007.12.26 szerda, 13:17:08 »
Idézetet írta: Bigzotya - 2007.12.26 szerda, 09:02:08
2005 elég régen volt, azota nagyon sok módszer lett kiprobálva az olcsóbb analóg és a drágább digitális boxon keresztül sokfajta szoftveres tuningon is. Mindeggyiknek megvan az előnye és megvan a hátránya is. Egy tény a turbos dizeleket nagyon könnyű tuningolni (én pl lassan már csak egyetlen 2,2-ről tudok az ismertségi körömben ami maradt az eredeti 155 ló és 400Nm, az átlagnak kicsit több lóereje és csak kétszer annyi nyomatéka van mint a kis V6 benzinesnek. Az érdekes az hogy már a 2,0 chippelt TDCi is sokkal jobban megy mint egy szívó V6-os. Ki így ki úgy csinálta, szerintem már nagyon sok tapasztalat összegyült. Ahogy észrevettem nagyon kevesen vallják be direkten hogy nekik meg van chippelve. A nagytalin érdemes figyelni az elsőket és kerdezni őket hogy nekik mi van benn
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5496 Dátum:
2007.12.26 szerda, 13:19:17 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.12.26 szerda, 11:10:56
Zsoel
Nálad mit jelent az hogy 400Nm <
Naplózva
Bazsa
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5497 Dátum:
2007.12.26 szerda, 16:24:16 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.26 szerda, 13:17:08
Idézetet írta: Bigzotya - 2007.12.26 szerda, 09:02:08
(én pl lassan már csak egyetlen 2,2-ről tudok az ismertségi körömben ami maradt az eredeti 155 ló és 400Nm,
És kié az??
Naplózva
Zoli79
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5498 Dátum:
2007.12.26 szerda, 16:26:04 »
Idézetet írta: stealt - 2007.12.26 szerda, 13:19:17
Idézetet írta: zsoel - 2007.12.26 szerda, 11:10:56
Zsoel
Nálad mit jelent az hogy 400Nm <
Zsoel nem is első!!!
Akkor miért kérdezed?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5499 Dátum:
2007.12.26 szerda, 16:45:11 »
Idézetet írta: Zoli79 - 2007.12.26 szerda, 16:26:04
Zsoel nem is első!!!
Akkor miért kérdezed?
Mert a második is gyanús
Naplózva
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ