Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:23:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2698975 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2007.12.11 kedd, 06:36:02 »

Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Bocsika, de a vtgnek kb 0 a turbolyuka. ezért vtg. Tapasztalat...  eplus2
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:07:20 »

to stealt  Wink


MONDEO 2.2 TDCI DURATORQ
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 750030-0002
REF. CONSTR: 6Q7S6K682AD
REFERENCE: 753420-0004
EQUIVALENCE: ?

MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ DI 130
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 714467-0003
REF. CONSTR: 2S7Q6K682AC
REFERENCE: 714467-0003
EQUIVALENCE: 714467-0005, -0008, -0013

És itt a mégmegpelőbb, bár ez nem változó geós.

MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV
TURBO: GARRETT
TYPE: GT20
REF. TURBO: 708618-0004
REF. CONSTR: 1S7Q6KK682AD/E
REFERENCE: 708618-0004
EQUIVALENCE: 708618-0005/6/7

A REF. RURBO jelölés a turbo gyári cikkszámát viseli.
 wave
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2007.12.11 kedd, 11:08:09 »

Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Bocsika, de a vtgnek kb 0 a turbolyuka. ezért vtg. Tapasztalat...  eplus2

És nem összekeverendő a vnt-vel sem  vigyor3 amiben ugyebár kevesebb a lapát  email
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2007.12.11 kedd, 12:27:37 »

Szimplán csak a turbó átépítésével egyetlen egy dolgot érsz el: megnő a turbólyuk.
Bocsika, de a vtgnek kb 0 a turbolyuka. ezért vtg. Tapasztalat...  eplus2

A turbólyuk nem azért van, mert egy gyár rosszul végzi a dolgát. Azért van, mert kell egy kis idő, amíg beindul az öngerjesztő folyamat, és felépül a turbónyomás. A szerkezetéből adódik, nem a gyártásából. Az egyik, a tehetetlenség.
Ha csökkented a tömeget, csökken a tehetetlenség, de valamennyire ez azzal jár együtt, hogy nagyobb fordulaton nem tud rendesen tölteni. Persze, ha ügyesebb tervezés, könnyebb anyag, ez mind csökkenti a tehetetlenséget. De.
0 turbólyuk akkor sem lenne, ha a szélerék tömege 0 lenne.
Úgy lehetne megoldani, hogyha lenne egy tartály, abban sűrített levegő, és hirtelen gázadásnál onnan jönne a szusz.
Vtg, nem vtg, turbólyuk minden turbós motornál van.
Aminél szinte 0 a trubólyuk, az a biturbo.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2007.12.11 kedd, 20:47:15 »

to stealt  Wink


MONDEO 2.2 TDCI DURATORQ
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 750030-0002
REF. CONSTR: 6Q7S6K682AD
REFERENCE: 753420-0004
EQUIVALENCE: ?

MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ DI 130
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 714467-0003
REF. CONSTR: 2S7Q6K682AC
REFERENCE: 714467-0003
EQUIVALENCE: 714467-0005, -0008, -0013

És itt a mégmegpelőbb, bár ez nem változó geós.

MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV
TURBO: GARRETT
TYPE: GT20
REF. TURBO: 708618-0004
REF. CONSTR: 1S7Q6KK682AD/E
REFERENCE: 708618-0004
EQUIVALENCE: 708618-0005/6/7

A REF. RURBO jelölés a turbo gyári cikkszámát viseli.
 wave
Ebből is látszik mennyi badarság is van a neten, méghogy Gt20 a 90 és 115 le-s TDCi-n hehe ijedt nevetes1
Volt idő, még megszállott tuningolós korszakomban, hogy 15,17,20-as is figyelt otthon a polcon+egy valamilyen az autóban.
Még jó hogy már kinőttem a szegelésből, bár hatalmas élmények fűződnek hozzá. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2007.12.11 kedd, 21:11:31 »

Aminél szinte 0 a trubólyuk, az a biturbo.
Terhelés nélkül 1500as fordulaton 0.6bart töltött Jolán1. Mivel terhelésen ugyi többet tölt, sztem kimerítettük a turbólyuktalanság fogalmát.  wave
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2007.12.11 kedd, 21:34:46 »

Aminél szinte 0 a trubólyuk, az a biturbo.
Terhelés nélkül 1500as fordulaton 0.6bart töltött Jolán1. Mivel terhelésen ugyi többet tölt, sztem kimerítettük a turbólyuktalanság fogalmát.  wave
Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2007.12.11 kedd, 21:46:11 »

Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Mond neked vmit a tény, hogy volt olyan hónap, amikor 4 db coolercső készült rá?  eplus2
Boost 1.5, utána fix 1.2-1.3 volt egyébként. Haladós volt, csöppet sem olyan vérszegény, mint most a gyári... hehe
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2007.12.11 kedd, 21:51:45 »

Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Fílinges egyébként, amikor egy kövérebb előzésnél akasztja a nyomásmérőórát. Volt egy-két csilli-villi hájtek szekér, aki megijedt a ködtől, amit hagytam. Naminnegy, ez a múlt.  eplus2 Natessék, elérzékenyültem... rinya
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2007.12.11 kedd, 22:23:54 »

Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Mond neked vmit a tény, hogy volt olyan hónap, amikor 4 db coolercső készült rá?  eplus2
Boost 1.5, utána fix 1.2-1.3 volt egyébként. Haladós volt, csöppet sem olyan vérszegény, mint most a gyári... hehe
Már hogyne mondana, 97' telén került be az 1,9-es TDI motor az 1.6-os TD helyére Golf 2-esembe. Egy év után úgy összeállt ahogy szerettem volna: kellet egy jó mechanikus adagoló(fiat croma 1,9tdid-bosch adagoló 11-es elemes fejjel),TDI féltengelycsuklók, váltó+hátra is tárcsafék+gt17-es turbó(gyárilag 15-ös volt rajt)+cooler.
Annál is alapjáraton(850-900) 0,2-0,3 körül rezgett a turbónyomásmérő, ráadásul mivel az a motor már közvetlenes volt , nem okozott problémát a 2-2,5-ös turbónyomás sem, még ezzel sem melegedett.
Ezeknek a TDI-knek meg kifejezetten olyan a karakterisztikájuk, hogy alapjáratról 5-ben letöri az ember fejét annyira húz.
Egy két hülegyerek az apuci vadiúj autójával, csak passogott mint a levelibéka, ha kezdegetett. hehe
Akik ültek benn még a mai napig is emlegetik, hogy azóta se ültek olyan brutál autóban. A pimaszság az volt még benn, hogy kívülről egy snassz-mezei 1,6 GTD-nek nézett ki.  Rengeteget dolgoztam vele, de szerettem csinálni!Jó autó volt, sok történet fűződik hozzá.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2007.12.11 kedd, 22:31:57 »

Inkább leszabályozni volt nehéz, nem mint nyomást csinálni, nem Tádé?
Fílinges egyébként, amikor egy kövérebb előzésnél akasztja a nyomásmérőórát. Volt egy-két csilli-villi hájtek szekér, aki megijedt a ködtől, amit hagytam. Naminnegy, ez a múlt.  eplus2 Natessék, elérzékenyültem... rinya
Hát igen, én is a szomszéd faluba adtam el( persze visszaalakítva 1.6-ra, a másik hajtásláncra túl sok volt a jelentkező)gyakran jár vele a tulaja ide a szüleihez, ha elmegyek mellette még mindíg megpaskolom  rinya most 23 éves.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2007.12.12 szerda, 18:06:36 »

Hali.

Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2007.12.12 szerda, 20:08:35 »

Hali.

Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.

...a közlekedés biztonságról szóló törvény az Közlekedés Felügyelet engedélyéhez köti..ÁM (!) ezt senki nem kéri meg...
...az ajánlatom a Llumar...Thomy Fólia. (külső)Váci út 85-87...
...nekem nagyon bevált..
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2007.12.15 szombat, 18:41:49 »

Pattintottam be 1-2 képet MKII tuningokról (saját elképzelések) az érdekes topikba, bár gondolom senkinek sem tetszenek. Nekem viszont nagyon (kivéve azt amit most árulnak a használtautón) Smiley
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2007.12.15 szombat, 19:20:54 »

Pattintottam be 1-2 képet MKII tuningokról (saját elképzelések) az érdekes topikba, bár gondolom senkinek sem tetszenek. Nekem viszont nagyon (kivéve azt amit most árulnak a használtautón) Smiley

megsasoltam, nekem bejön, sztem nagyon faja az első lökös,nem túl durva, hanem pont megy a géphez!
szárny is jó bár azt megnézném a többi stílussal is
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
bales
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2007.12.15 szombat, 19:37:00 »

Hali.

Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
Én úgy tudom, hogy a műszaki vizsgánál kérdéses csak a dolog. Ezért kell róla a műbizonylat. Normális fóliázók ilyet tudnak adni és így a fólia is minőségi!!! / talán még uv szűrés meg ilyesmi is és nem karcolódik 1 hónap alatt stb/
Hivatalosan a szélvédő és a két első ablak nem fóliázható /erre műbizonylatot sem adnak, mert nem adhatnak/, a többi viszont bármilyen mértékben. Ezeknél a fóliában is látszik a műbizonylat száma+kapsz papírt is róla. Legalábbis ha jól tévedek. vigyor3
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2007.12.15 szombat, 20:34:05 »

Hali.

Le akarom az üvegeket fóliáztatni.Mondtak nekem olyat ha nincs bent a forgalmiba akkor a rendőr megbüntet.Valaki felvilágosíthatna hogy mi a menete.
Én úgy tudom, hogy a műszaki vizsgánál kérdéses csak a dolog. Ezért kell róla a műbizonylat. Normális fóliázók ilyet tudnak adni és így a fólia is minőségi!!! / talán még uv szűrés meg ilyesmi is és nem karcolódik 1 hónap alatt stb/
Hivatalosan a szélvédő és a két első ablak nem fóliázható /erre műbizonylatot sem adnak, mert nem adhatnak/, a többi viszont bármilyen mértékben. Ezeknél a fóliában is látszik a műbizonylat száma+kapsz papírt is róla. Legalábbis ha jól tévedek. vigyor3

...ez így van.
..ám az első ablakoknál is van lehetőség fóliázásra amit a kölekedés biztonságiak határoznak meg...ám a fényáteresztő képességet (amiről az egész szól) azt már a gyári üveg szinezés is eléri (általában)...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2007.12.15 szombat, 21:39:44 »

Ja.ja előbb vizsga aztán két év nyugi bizonylattal. eljen
Én is gondolkodom rajta,de előbb tavaszodjon ki! eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2007.12.15 szombat, 22:24:55 »

to stealt  Wink


MONDEO 2.2 TDCI DURATORQ
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 750030-0002
REF. CONSTR: 6Q7S6K682AD
REFERENCE: 753420-0004
EQUIVALENCE: ?

MONDEO 2.0 TDCI DURATORQ DI 130
TURBO: GARRETT
TYPE: GT17
REF. TURBO: 714467-0003
REF. CONSTR: 2S7Q6K682AC
REFERENCE: 714467-0003
EQUIVALENCE: 714467-0005, -0008, -0013

És itt a mégmegpelőbb, bár ez nem változó geós.

MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV
TURBO: GARRETT
TYPE: GT20
REF. TURBO: 708618-0004
REF. CONSTR: 1S7Q6KK682AD/E
REFERENCE: 708618-0004
EQUIVALENCE: 708618-0005/6/7

A REF. RURBO jelölés a turbo gyári cikkszámát viseli.
 wave

Szerencsére a levegőt nem az adatlapod hanem a turbom biztosítja. Még jó, hogy a kettő között még köszönő viszony sincs.  wave

http://kepfeltoltes.hu/071215/type1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/071215/type2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


 
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2007.12.15 szombat, 22:37:45 »

Szerencsére a levegőt nem az adatlapod hanem a turbom biztosítja. Még jó, hogy a kettő között még köszönő viszony sincs.  wave
http://kepfeltoltes.hu/071215/type1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/071215/type2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a 2,0 turboja 195E-t forog/perc, a 2,2 ~230E ford/perc ... már ez is jelzés értékű, a nem ugyanaz dologra Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2007.12.15 szombat, 22:42:06 »

Ki lett törölve amit ide írtam nemrég, vagy nemsikerült elküldenem?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2007.12.15 szombat, 22:47:39 »

Ki lett törölve amit ide írtam nemrég, vagy nemsikerült elküldenem?

sztem inkább az utóbbi. ha nem a képekról van szó, mert az ott van lent.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2007.12.15 szombat, 22:51:53 »

sztem inkább az utóbbi. ha nem a képekról van szó, mert az ott van lent.

Jah benéztem, mert megtévesztettek ezek a szerdai idézetek. Lips Sealed
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

bales
Vendég
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 19:15:58 »

Ja.ja előbb vizsga aztán két év nyugi bizonylattal. eljen
Én is gondolkodom rajta,de előbb tavaszodjon ki! eljen

  eljen Én tuti ugyanígy csinálnám! És akkor már az elsőket is, aztán max a műszakira azokat eltávolítani.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 20:54:19 »

Ja.ja előbb vizsga aztán két év nyugi bizonylattal. eljen
Én is gondolkodom rajta,de előbb tavaszodjon ki! eljen

  eljen Én tuti ugyanígy csinálnám! És akkor már az elsőket is, aztán max a műszakira azokat eltávolítani.

..az elsőkkel csak óvatosan...mert útszéli ellenőrzés közben is kérdőre vonhatják az első fóliákat..és aztán lehet bizonygatni az igazadat...pár büntető ponttal-csekkel megspékelve....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 21:05:07 »

..az elsőkkel csak óvatosan...mert útszéli ellenőrzés közben is kérdőre vonhatják az első fóliákat..és aztán lehet bizonygatni az igazadat...pár büntető ponttal-csekkel megspékelve....

Na látod most megint egy érzékeny pontra tapintottál.
Van kedvem hozzá,van autóm van engedély,...és ennek ellenére korlátozni akarnak. rinya
De ezzel együtt:pl,már esőben szürkületkor is annyira korlátozódnak a látási viszonyok,..nem hogy még fóliával,
persze most nem előre nézünk, hanem mindenfelé minden helyzetre gondolva.
Ezt vagy belátjuk-ják,kinek ahogy tetszik,de ez szvsz tény.

De ott is más ahol mindig süt a nap!!! eljen
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 21:14:52 »

De ott is más ahol mindig süt a nap!!! eljen

... ja, hát kérem oda születni kell.... eplus2 eplus2 integet2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2007.12.18 kedd, 09:25:45 »

Turbo vazze
http://members.lycos.co.uk/cleocatnet/mk1turbo/mk1turbo.htm
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2007.12.18 kedd, 09:29:51 »


Ez nagyon komoly! worship
Nem kicsit jó a gép! wow1
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2007.12.18 kedd, 10:01:44 »

Turbo vazze
A generátor szíjtárcsa is kék. Komoly munka  eljen
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2007.12.18 kedd, 10:12:14 »

Turbo vazze
A generátor szíjtárcsa is kék. Komoly munka  eljen

Az még piskota az alkatrészlistát nézted? vannak érdekes cuccok beépítve kerámia dugók 440cc Nissan Skyline injectorok, 1.8TD ventillátor, SAAB intercooler hasonló finomságok

Engine Power 300bhp @ 19psi (at flywheel)
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2007.12.18 kedd, 10:14:46 »

Engine Power 300bhp @ 19psi (at flywheel)
Jó tartós lesz... 1.3bar egy benyásnak....
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2007.12.18 kedd, 10:17:14 »

Jó tartós lesz... 1.3bar egy benyásnak....

az nem tuti, h haza vágja. elég jól van felépítve a masina, nem hiszem, h 1 olyan "apróságról" feledkezett volna megm h a sűrítési viszonyon csökkentenie kell. 11:1-re nem adhat de a 8:1 már bír némi nyomást kezelni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2007.12.18 kedd, 10:18:01 »

Szerencsére a levegőt nem az adatlapod hanem a turbom biztosítja. Még jó, hogy a kettő között még köszönő viszony sincs.  wave

http://kepfeltoltes.hu/071215/type1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/071215/type2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Vigyázat, Stealt, te a régi nem elektromos vezérlésű 2.0 turbót vetetted össze az elektromos vez. 2,2-vel.
Ez így nem feltétlenül helyes. A 2.0-nál is az elektromos vezérlésűt kell bedobni.
Szerintem is jó eséllyel ua a két turbó, mert a nagyobb fordulatszám szolgáltatja a 10%-kal több levegőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2007.12.20 csütörtök, 21:50:55 »


Wáo! Na végre ilyet is látni. Vajon mennyibe kerülhet?
Egyébként most hogy nincs akadálya a gázáramlásnak Mondikámnál, és szerintem érezhetően rugalmasabb. A halk hátsódobbal jó nagy volt a folytás, most a legkisebb gázadásra is hallom ahogy kiáramlik a gáz. Egy élmény Tongue Már csak egy jó leömlő kéne. Lehet hogy mégsem fogom eladni. Nem versenyzek, városban meg elég lenne 150 paci bőven amit kihozhatnék belőle. De nemtudom. Holnap csinálok egy költségvetést, hogy meglenne-e kompletten 1millából, ha behozatnék 2 E36os 320as vagy 325ös BMWt (egyik jó motor, másik jó kasztni, összeraktni, KPM, stb), mert akkor annak nemszabad ellenállni... De egyszer biztosan visszatérnék a Mondeókhoz Smiley Legfeljebb amikor családalapításra kerül a sor Smiley Mert ennél megfelelőbb autó nincs a világon! Csak kipróbálnék más típus(oka)t is, mertmég fiatal vagyok ahhoz hogy lekössem magam!  vigyor3
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2007.12.20 csütörtök, 21:54:57 »


Wáo! Na végre ilyet is látni. Vajon mennyibe kerülhet?.........

ott van mellette az alkatrészlista, gondolom bontott cuccokból sem volt ocsó
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2007.12.20 csütörtök, 22:05:04 »

ott van mellette az alkatrészlista, gondolom bontott cuccokból sem volt ocsó

Valami videó kéne még róla.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2007.12.22 szombat, 23:06:00 »


Wáo! Na végre ilyet is látni. Vajon mennyibe kerülhet?
Egyébként most hogy nincs akadálya a gázáramlásnak Mondikámnál, és szerintem érezhetően rugalmasabb. A halk hátsódobbal jó nagy volt a folytás, most a legkisebb gázadásra is hallom ahogy kiáramlik a gáz. Egy élmény Tongue Már csak egy jó leömlő kéne. Lehet hogy mégsem fogom eladni. Nem versenyzek, városban meg elég lenne 150 paci bőven amit kihozhatnék belőle. De nemtudom. Holnap csinálok egy költségvetést, hogy meglenne-e kompletten 1millából, ha behozatnék 2 E36os 320as vagy 325ös BMWt (egyik jó motor, másik jó kasztni, összeraktni, KPM, stb), mert akkor annak nemszabad ellenállni... De egyszer biztosan visszatérnék a Mondeókhoz Smiley Legfeljebb amikor családalapításra kerül a sor Smiley Mert ennél megfelelőbb autó nincs a világon! Csak kipróbálnék más típus(oka)t is, mertmég fiatal vagyok ahhoz hogy lekössem magam!  vigyor3
Hát,mielőtt még néznél autót, nézd meg a regadóját a motortípusnak feltétlenül!! Lehet hogy csak az takarja az 1 millát  szomoru1
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2007.12.22 szombat, 23:11:07 »

Hát,mielőtt még néznél autót, nézd meg a regadóját a motortípusnak feltétlenül!! Lehet hogy csak az takarja az 1 millát  szomoru1

elvileg törlik a regadót. most talán érdemes kicsit várni a kintről hozással. monnyuk esélyes, h ekkora bevételtől nem akarnak elesni, de talán máshova építve kevesebbe fog fájni.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 09:48:50 »

Hát,mielőtt még néznél autót, nézd meg a regadóját a motortípusnak feltétlenül!! Lehet hogy csak az takarja az 1 millát  szomoru1

Jah nem jól írtam. Az egyik magyarországi forgalombahelyezésű lenne és ahhoz jönne be egy donor. De nem lesz egyszerű móka attól tartok...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 09:50:35 »

elvileg törlik a regadót. most talán érdemes kicsit várni a kintről hozással. monnyuk esélyes, h ekkora bevételtől nem akarnak elesni, de talán máshova építve kevesebbe fog fájni.
valahogy úgyis rádverik ezt az adót, úgyhogy nagy csodára nem kell várni... rinya
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2007.12.26 szerda, 09:02:08 »

Szép jó reggelt mindenkinek

Találtam valamit amit 2005 ben irtak 1 fórumon.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=144

Összegezve a tapasztalatokat megállapíthatjuk, hogy a Ford korszerű dízelmotorjai nem a legjobb alanyai az ilyen módon történő teljesítmény növelésnek Huh?Huh?
Naplózva

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2007.12.26 szerda, 09:16:46 »

Szép jó reggelt mindenkinek

Találtam valamit amit 2005 ben irtak 1 fórumon.

http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=144

Összegezve a tapasztalatokat megállapíthatjuk, hogy a Ford korszerű dízelmotorjai nem a legjobb alanyai az ilyen módon történő teljesítmény növelésnek Huh?Huh?
Hadd fűzzek hozzá pár gondolatot...
A fókában a psa dízelmotorjai vannak.
Ez a fajta doboz, ez csak a befecskendezésen változtat, turbónyomást nem emel.
Ha azt is megemeled, teljesen más lesz a kép.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2007.12.26 szerda, 09:23:04 »

Ez a fajta doboz, ez csak a befecskendezésen változtat, turbónyomást nem emel.
Ha azt is megemeled, teljesen más lesz a kép.
[/quote]Ezért nem tuningolok én mert elég az a 130 póni is.Így is nyomul rendessen.
Nem kell a turbót piszkálni annak elég a baja mikor pörög 180-200 km nél.
Naplózva

zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2007.12.26 szerda, 11:10:56 »

Ezért nem tuningolok én mert elég az a 130 póni is.Így is nyomul rendessen.
Nem kell a turbót piszkálni annak elég a baja mikor pörög 180-200 km nél.

Nincs annak semmi baja, gyárilag ugy van belőve, hogy ne érezze rosszul magát.
Ezekben  a motorokban van még erőtartalék.
És az sose baj, ha jobban húz a gép!  Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2007.12.26 szerda, 13:17:08 »

2005 elég régen volt, azota nagyon sok módszer lett kiprobálva az olcsóbb analóg és a drágább digitális boxon keresztül sokfajta szoftveres tuningon is. Mindeggyiknek megvan az előnye és megvan a hátránya is. Egy tény a turbos dizeleket nagyon könnyű tuningolni (én pl lassan már csak egyetlen 2,2-ről tudok az ismertségi körömben ami maradt az eredeti 155 ló és 400Nm, az átlagnak kicsit több lóereje és csak kétszer annyi nyomatéka van mint a kis V6 benzinesnek. Az érdekes az hogy már a 2,0 chippelt TDCi is sokkal jobban megy mint egy szívó V6-os. Ki így ki úgy csinálta, szerintem már nagyon sok tapasztalat összegyült. Ahogy észrevettem nagyon kevesen vallják be direkten hogy nekik meg van chippelve. A nagytalin érdemes figyelni az elsőket és kerdezni őket hogy nekik mi van benn Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2007.12.26 szerda, 13:19:17 »

Zsoel
Nálad mit jelent az hogy 400Nm <   eplus2   eljen wave
Naplózva
Bazsa
Vendég
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2007.12.26 szerda, 16:24:16 »

(én pl lassan már csak egyetlen 2,2-ről tudok az ismertségi körömben ami maradt az eredeti 155 ló és 400Nm,
És kié az??  wow1 smile
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2007.12.26 szerda, 16:26:04 »

Zsoel
Nálad mit jelent az hogy 400Nm <   eplus2   eljen wave
Zsoel nem is első!!!
Akkor miért kérdezed?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2007.12.26 szerda, 16:45:11 »

Zsoel nem is első!!!
Akkor miért kérdezed?
Mert a második is gyanús eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.